Подкрепа за "България ер" и презокеански полети обещава бъдещият концесионер на летище "София"


Летище "София" ще се превърне в отражение на града и околностите му, а пътниците ще се почувстват потопени в българската култура. Първото нещо, което хората ще виждат, когато влизат в летището, ще бъде България. С тази заявка френско-германският консорциум "Соф кънект", който спечели концесията на столичната аерогара в средата на юли, представи своите планове за развитието на летището пред журналисти в Мюнхен.


Изборът на "Соф кънект", в който акционери са френският фонд Meridiam и строителната компания "Щрабаг", а консултант е летище "Мюнхен", беше определен за изненадващ. Офертата на победителя предвижда да заплаща на държавата 24.5 млн. евро годишно възнаграждение и да инвестира в следващите 35 години от концесията 608 млн. евро (плюс исканата от всички сума от 550 млн. лв. първоначално плащане). Офертата беше третата по сила на база годишното плащане към държавата. Предимството, което осигури избора на "Соф кънект", е техническата оферта.




Подкрепа за "България ер" и презокеански полети обещава бъдещият концесионер на летище "София"

© Михаил Стоянов


На 26 юли, в последния възможен ден за обжалване на избора на "Соф кънект" за концесионер, процедурата беше атакувана пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) от всички загубили търга компании. Антимонополният орган обаче отхвърли жалбите вчера.


Meridiam за първи път ще развива бизнес в България. Френският фонд, който участва с 99% в "Соф кънект" е базиран в Париж и е фокусиран към инфраструктурни проекти в Европа, Северна Америка и Африка. За консултант не случайно е избран летищният оператор на аерогарата в Мюнхен. Свършеното там през последните години е убедило Meridiam, че може да разчита на същите хора, за да реализира идеите си и на българска почва.


Силен национален превозвач е гръбнакът на едно летище


Ако КЗК одобри "Соф кънект" за концесионер на столичното летище, първата задача ще бъде да се увеличи трафикът, което от своя страна ще доведе и до по-големи приходи. Засилването на позициите на националния превозвач "България Ер" е друг приоритет.


"Това е много важно. Един силен национален превозвач е гръбнакът на летището. Когато това се случи, ще се мисли и за директни презокеански полети от България", обясни пред "Дневник" зам.-директорът по "Продажби и маркетинг" на летище "Мюнхен" Лоренцо Ди Лорето.


Той показа и добри познания за България, като уточни, че знае колко голяма е българската диаспора в Чикаго. Именно американският град може да се окаже първата подобна линия.


Но за да се случи всичко това е нужна и добра инфраструктура. За целта двата терминала на летището ще бъдат преустроени, за да се подобри тяхната оперативна ефективност, а фокусът ще бъде върху повишаване на удовлетвореността на пътниците. Предвидено е реновиране на първия терминал и модернизиране на втория. Проверката за сигурност и паспортният контрол за международните полети ще бъдат засилени с допълнителни филтри.


Как ще се променят двата терминала и ще има ли нов


Терминал 2 не само ще увеличи капацитета си, но планът за развитието му ще включва нови локации на атрактивни търговски площи, подобрявайки по този начин преживяването на пътниците. Освен модернизацията на съоръженията за обслужване на пътниците, търговската зона също ще бъде разширена с нови магазини, предназначени за заминаващите пътници, както и обособени места за хранене.


Подкрепа за "България ер" и презокеански полети обещава бъдещият концесионер на летище "София"

© Михаил Стоянов


До 2022 г. ключовите инвестиции ще са за новото конфигуриране на двата терминала. Предвидени са промени в ръкавите за качване в самолета, както и нов паркинг за автомобили. Ще се направят инвестиции във водоснабдителното съоръжение, пречиствателната станция за отпадни води, система за наблюдение на диги по бреговете на река Искър. Ще бъдат направени инвестиции в летищното оборудване и инфраструктура, които ще подобрят значително оперативната ефективност на летището.


До 2030 г. пък ще бъде изграден новият Терминал 3. Това ще стане с извеждането от експлоатация на Терминал 1, който най-вероятно ще се използва само за пренасянето на товари.


Рекламите на летището стават табу


Едно от нещата, които операторът на летище "Мюнхен" иска да приложи в София при изграждането на новия терминал е той да бъде почти изцяло от стъкло. По този начин ще бъдат намалени до минимум разходите за електричество през деня. Друг любопитен детайл е видът на стените на летището.


"Не искахме на летището да има каквито и да е реклами. Преценихме, че с бели стени пътниците няма да се натоварват от постоянно атакуващите ги реклами. Масово летищата по света, особено в Азия, са изцяло брандирани с реклами. Ние обаче си зададохме въпроса дали искаме да печелим пари или да печелим повече пари. Решихме просто да печелим пари и да не натоварваме зрението на пътниците с позиционирането на реклами по стените", обясни още Лоренцо Ди Лорето.


Подкрепа за "България ер" и презокеански полети обещава бъдещият концесионер на летище "София"

© Михаил Стоянов


Ще бъде поставена и максимална цена на продуктите, които се продават на територията на летището. Те трябва да са максимум с 50% по-скъпи от средната им цена на пазара.


Как летище "Мюнхен" успява да постигне печалби от близо 700 млн. евро на година от неавиационна дейност, което е близо половината от общия му приход, четете в "Дневник" в понеделник.

Коментари (55)
  1. Подредба: Сортирай
  1. Презокеански полети?
    Че защо са ни?
    Новоизпечените каубойци и така досаждат излишно във форума тук....
    Да го правят и на живо от бегето ще ми дойде малко в повече....
    Да си седят зад океана, не липсват на никой:)

    Очите ти могат да те излъжат, не им вярвай!
  2. 2 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    До Чикаго и назад, муха хаа. А да видим.

  3. 3 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2899 Неутрално

    Оператор на летище Мюнхен. Ама оператор на Йозеф Щраус или това в Меминген или както братята сигани на галено му казват Миминген.

    SHADOWS of SOFIA
  4. 4 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1159 Весело

    Хммм...

    Цитат от статията:

    "...Ще бъде поставена и максимална цена на продуктите, които се продават на територията на летището. Те трябва да са максимум с 50% по-скъпи от средната им цена на пазара...."

    Ай Лайк Дат! Ама к'о пра'им като бутилка 1/2 л вода е...да кажем 2 лв, АМА Я НЯМА?!?

    Ако се вЕрва на написаното в статията от линка относно цените (и нещата) в Терминал 2:

    https://www.flagman.bg/article/198970

    П.С. Да питам разбирачите: Моля интерпретирайте ми написаното относно подкрепата на ЕйрБГ. Опрощават борчовете, барабар с лихвите?

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  5. 5 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2244 Неутрално

    Летището сега е пълна скръб. Много регионални терминали са в пъти по-добри и като обслужване и като търговска оферта. Не знам дали спечелилите ще го променят коренно. И не знам какво означава, че пътниците веднага ще се потапят в българска атмосфера - бели стени? Те ли са определение на българска атмосфера?
    Дано да става дума само за пропуски в статията.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  6. 6 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3538 Неутрално

    До коментар [#4] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    Очевидно концесионера не се притеснява за вземанията от България Ер, нито за плащания към кувейтския фонд се притеснява. 2+2 и сметката излиза, и "отбора" не е загубил

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  7. 7 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4728 Любопитно

    Бих попитал кое му е немското на "френско-германският консорциум Соф кънект"? Френският фонд Meridiam или астрийската Щрабаг? Операторът на летището в Мюнхен е само консултант, без отговорности - утре може да се откаже!

  8. 8 Профил на nevermindme
    nevermindme
    Рейтинг: 358 Неутрално

    "Първото нещо, което хората ще виждат, когато влизат в летището, ще бъде България" - хората вече десетилетия го виждат то - мизерия! Няма такова смотано летище в европейска столица.

  9. 9 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    Летището в Мюнхен е едно от най уютни и комфортни в Европа, които съм ползвал.

  10. 10 Профил на dasho
    dasho
    Рейтинг: 777 Неутрално

    И досега терминал две пустее, нито пътници, нито адекватна техническа поддръжка, като изоставено е. Наистина ли има нужда от трети терминал в близките 30 години? Нужно ли е всичко от София да хвърчи? Защо не се стегне Пловдив вместо това? И едно в Северна България. По-добре няколко малки, отколкото стъклен паметник на столицата. Българският дух е ясен: пана с рози и бъклици, носии и народна музика по радиоточката. И плочки като на Седмочисленици.

  11. 11 Профил на dasho
    dasho
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#9] от "001":

    Прав си, в Мюнхен е супер. Обаче ще стане като чуката след сафари: лос нали сте виждали? Е нема нищо общо! Мюнхен обслужва големи части от Чехия, Австрия и Швейцария и почти цяла Бавария. Освен това е в един от най-богатите региони на ЕС. Не виждам предпоставки в София някога да стане като там.

  12. 12 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8526 Неутрално

    "Летище "София" ще се превърне в отражение на града и околностите му"
    Точно от това се страхуваме.

  13. 13 Профил на Локомотив
    Локомотив
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Летището в Мюнхен е едно от най уютни и комфортни в Европа, които съм ползвал.
    —цитат от коментар 9 на 001


    Може.
    То и израелската авиокомпания Аркия щеше да прави Балкан успешна авиокомпания с добър продукт, но малко след като Гад Зееви купи авиокомпанията ни, се оказа че Аркия са си свършили работата и нямат повече ангажименти.
    Иначе вярвам, че пътниците веднага ще се потапят в българската атмосфера - вместо да слизат по модерни, остъклени гейтове като във всички съвременни летища, пътниците ще се бутат в студени и осмърдяни на изгорели газове автобуси за отвеждане.
    Такива са плановете на този консорциум, който получи подозрително силна подкрепа в медиите на Пеевски.

  14. 14 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3538 Неутрално

    До коментар [#12] от "Роси":

    Към страховете ви от Путин, Гешев, нарушена свобода на словото ..... се добавя още едно страхуване?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  15. 15 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10286 Неутрално

    ...нетърпеливо :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  16. 16 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 3208 Весело

    Да , ама и придвижването на някои при наложителност ще става бързо и незабележимо....

  17. 17 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2542 Любопитно

    Директните полети до Чикаго никак няма да се харесат на турците! Те ще направят всички възможно единствената възможност до се лети до САЩ да бъде през Истанбулското летище иначе каква столица на Новата османска империя ще бъдат!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  18. 18 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Ако може самолетите да паркират до терминала и да минаваме по ръкавите няма да е лошо. Стига вече с тия рейсове по пистата, в 21 век сме все пак.

  19. 19 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3501 Неутрално

    "Това е много важно. Един силен национален превозвач е гръбнакът на летището. Когато това се случи, ще се мисли и за директни презокеански полети от България"

    И Мустафата ще подпре с яко рамо за визите, и на някои другаре най-после ще им се сбъдне американската мечта. Другите ще останем да пасем патките.

  20. 20 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1456 Весело

    До коментар [#12] от "Роси":

    "Летище "София" ще се превърне в отражение на града и околностите му"Точно от това се страхуваме.
    —цитат от коментар 12 на Роси


    10:30 сутрин в почивен ден и вече готови за хейт… Вижте какво слънце е навън, сигурно имате деца, съпруг, усмихнете се поне за малко, излезте навън, стига сте висяли във форума ...

    ПП Въпреки че с рейтинг 9.000 надали имате нито деца, нито съпруг...

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  21. 21 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1887 Весело

    Значи, в Щрабаг главен акционер беше Дерипаска, което обяснява множеството обществени поръчки, които спечелиха! Френският фонд силно подозирам е по същата схема! Та така!

  22. 22 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1456 Весело

    До коментар [#19] от "Judjuk":

    Другите ще останем да пасем патките.
    —цитат от коментар 19 на Judjuk


    Кой за каквото е учил...

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  23. 23 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2636 Неутрално

    До коментар [#17] от "Julian Mall":

    До САЩ може да се лети през Франкфурт, Париж и Лондон.

  24. 24 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3501 Неутрално

    "Кой за каквото е учил..."

    До коментар [#19] от "Judjuk":
    —цитат от коментар 22 на nv


    Кой си ти и на кого му пука кво си учил!?

  25. 25 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 1083 Весело

    Колкото Лукойл е холандска компания, толкова е 'френски' и този фонд :)

  26. 26 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 599 Неутрално

    До коментар [#17] от "Julian Mall":До САЩ може да се лети през Франкфурт, Париж и Лондон.
    —цитат от коментар 23 на Нинов


    И от Истанбул, Виена, Цюрих....
    Отвсякъде може, ама говорят хората за дирекни полети от/до София.

  27. 27 Профил на stable
    stable
    Рейтинг: 253 Неутрално

    Като идея е добре, като изпълнение да видим. Че летище София в момента е пълна скръб отвсякъде е ясно на всеки. Нито има инфраструктура, нито удобства, нито комбинация от полети и авиокомпании.
    Но по-важното е защо всичко трябва да е в София? Защо постоянно се блокира развитието на Пловдив? Летище в Пловдив, във Варна би било много по-успешно и за туристи и бизнеси, които също минават транзитно.
    Бруталната централизация и лакомия в София няма да доведе до нищо.

  28. 28 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    Тимаджиите и досега си ползват летището като бащиния, не им трябва допълнителна подкрепа. Основния брой пътници са от Райънер и Уизер. Няма нужда от фаворизиране на авиокомпании.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  29. 29 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#18] от "lino_santino":

    Не летиш с авиокомпании, които си плащат за ръкав.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  30. 30 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#27] от "stable":

    На майните кой точно им пречи да си развиват летището? Защо си изгониха и малкото превозвачи от там?

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  31. 31 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 599 Неутрално

    До коментар [#18] от "lino_santino":Не летиш с авиокомпании, които си плащат за ръкав.
    —цитат от коментар 29 на zo


    Я ми кажи кои са, та да летя с тях.
    Почти всички ползват второстепенни компании за втория полет до София.

  32. 32 Профил на stable
    stable
    Рейтинг: 253 Неутрално

    До коментар [#27] от "stable":На майните кой точно им пречи да си развиват летището? Защо си изгониха и малкото превозвачи от там?
    —цитат от коментар 30 на zo


    Политиката на София пречи, кой определя правилата за концесия, къде се взимат решенията и т.н. Кои превозвачи са изгонени от там? Защото всички нискотарифни ще искат да кацат в Пловдив заради по-ниските летищни такси и т.н., ама това е в ущърб на София и летището там...
    Да не говорим за кацането и излитането като релеф, за мъглите в София и т.н... ясно е че някои хора нямат интерес летището в Пловдив да се развие.

    Същото и за Варна и Бургас, макар че там заради лятото е ок.

  33. 33 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#32] от "stable":

    Мрън-мрън, извинения, като че ли всичко се решава само в София от софиянци.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  34. 34 Профил на stable
    stable
    Рейтинг: 253 Неутрално

    До коментар [#32] от "stable":Мрън-мрън, извинения, като че ли всичко се решава само в София от софиянци.
    —цитат от коментар 33 на zo



    Ти очевидно не си въобще наясно как функционира системата, бюджет, агенции, комисии, администрация, стратегически инвестиции, т.н. Вярвай си, че нещо сериозно може да се случи някъде извън София без зелена светлина от там.

  35. 35 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 933 Неутрално

    До коментар [#1] от "МъНиЧкО СиНиЧкО с МаЛкО ЧеРвЕнИчКо и МаЛкО БеЛиЧкО Що Е тО":
    Ходи се разходи някъде бе пич!! Събота е все пак!!!!!

  36. 36 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 933 Неутрално

    До коментар [#9] от "001":


    Да добавя и Виена!

  37. 37 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 933 Весело

    До коментар [#23] от "Нинов":


    И не само!)))))

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4402 Весело

    До коментар [#37] от "angeles":

    Дори сърбите имат вече директен полет до САЩ

    klimentm
  40. 40 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4402 Весело

    До коментар [#1] от "МъНиЧкО СиНиЧкО с МаЛкО ЧеРвЕнИчКо и МаЛкО БеЛиЧкО Що Е тО":

    Ми сега като се счупи правителствения Фалкон Методиев как ще долети до Фашингтон?!

    klimentm
  41. 41 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 669 Неутрално

    До коментар [#9] от "001":

    Терминал 2 е ок, но е доста далеч от най-доброто. Не съм бил по всички европейски летища, но примерно тези във Виена и Амстердам са по-добри. Може би дори Прага. А терминал 1 в Мюнхен си е направо зле.

  42. 42 Профил на zlo38528262
    zlo38528262
    Рейтинг: 1180 Неутрално

    Презокеански полети - глупости на търкалаци. Как се пълни всеки ден самолет с 300-500 места, освен ако не се затворят летищата в Истанбул, Атина, Белград и Букурещ. Това ако беше рентабилно, немаше да чакаме концесионера. Те да запазят сегашните линии, друго не очакваме. А тея Щрабак няма търг, в който да не са участвали и всичката им работа не е по немските, а по българските стандарти. Не съм доволен от избора на концесионер, не че съм очаквал да съм де.

  43. 43 Профил на zlo38528262
    zlo38528262
    Рейтинг: 1180 Неутрално

    Презокеански полети - глупости на търкалаци. Как се пълни всеки ден самолет с 300-500 места, освен ако не се затворят летищата в Истанбул, Атина, Белград и Букурещ. Това ако беше рентабилно, немаше да чакаме концесионера. Те да запазят сегашните линии, друго не очакваме. А тея Щрабак няма търг, в който да не са участвали и всичката им работа не е по немските, а по българските стандарти. Не съм доволен от избора на концесионер, не че съм очаквал да съм де.

  44. 44 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1919 Неутрално

    Дано да пооправят тоалетните, най-гнусно е летище с разбити и мръсни тоалетни, и без фонтанчета за вода. И дано да ограничат глупавите услуги за извозване до самолета с автобусчета с цел авиокомпаниите да икономисат някой лев. А най-хубавото което може да се случи е някоя голяма компания да си избере София за "хаб" в Източна Европа.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    Презокеански полети - глупости на търкалаци. Как се пълни всеки ден самолет с 300-500 места, освен ако не се затворят летищата в Истанбул, Атина, Белград и Букурещ. Това ако беше рентабилно, немаше да чакаме концесионера. Те да запазят сегашните линии, друго не очакваме. А тея Щрабак няма търг, в който да не са участвали и всичката им работа не е по немските, а по българските стандарти. Не съм доволен от избора на концесионер, не че съм очаквал да съм де.
    —цитат от коментар 43 на zlo38528262


    За това за как се пълни самальот са САЩ си прав, безусловно!

    За Щрабаг...Ами кучето скача според тоягата, а строителния предприемач-според нивото на тех'контрола!

    Шрабаг е изпълнявала КУП ГОЛЕМИ инженерни проекти в Израел през последните 2-30++ години. Между тях (по памет) част от новия терминал на летището Бен Гурион+ един логистически хъб там (те са няколко), един куп тунели под баирите в Ерусалим и един такъв за водоснабдяване, барабар с помпите, вече ВТОРИ завод за преработка на боклук , един сложен транспортен възел с куп мостове и тунели, и т.н. С местни подизпълнители, и с местен тех'контрол. Безпроблемно изпълнение и в срок.
    До коментар [#43] от "zlo38528262":

    -------------------
    Дано да пооправят тоалетните, най-гнусно е летище с разбити и мръсни тоалетни, и без фонтанчета за вода. И дано да ограничат глупавите услуги за извозване до самолета с автобусчета с цел авиокомпаниите да икономисат някой лев. А най-хубавото което може да се случи е някоя голяма компания да си избере София за "хаб" в Източна Европа.
    —цитат от коментар 44 на Таралеж


    Прав си за кенефите на Терминал 2. От как ги помня бяха (май и сега са) УЖАСЯВАЩИ!!! Мръсно, неподдържано, СМЪРДЯТ като...кенефите по време на соц'а!

    Апропо, нещо за тоалетните в софийските ресторанти. Между 2000 и 2010 не съм идвал до София. След 2010 две неща ме впечатлиха НЕИМОВЕРНО:

    1. Тоалетните в почти всеки ресторант в който съм бил бяха чисти, добре поддържани, с тоалетна хартия. салфетки/работещ сушоар за след миене на ръцете, и...всичко както трябва да е.

    2. 90% от шофьорите (през уикенда 99%) в центъра и южните квартали спираха за пешеходци на пешеходна пътека. Знам че не е станало изведнъж, взело е 10 г. Но за някой като мен който го е нямало 10 години това беше приятна изненада. Преди се чувствах като дивеч по ловен сезон.
    До коментар [#44] от "Таралеж":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  47. 47 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 686 Разстроено

    До коментар [#32] от "stable":Мрън-мрън, извинения, като че ли всичко се решава само в София от софиянци.
    —цитат от коментар 33 на zo


    Ами..да!

  48. До коментар [#35] от "angeles":

    Разхождам се де :)

    Очите ти могат да те излъжат, не им вярвай!
  49. До коментар [#40] от "klimentm":

    Той фалконя убуу са счупи, ама кога ли ние българите сме имали късмет?
    Счупил се ама само малко .....

    Очите ти могат да те излъжат, не им вярвай!
  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  51. 51 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2318 Неутрално

    И досега терминал две пустее, нито пътници, нито адекватна техническа поддръжка, като изоставено е. Наистина ли има нужда от трети терминал в близките 30 години? Нужно ли е всичко от София да хвърчи? Защо не се стегне Пловдив вместо това? И едно в Северна България. По-добре няколко малки, отколкото стъклен паметник на столицата. Българският дух е ясен: пана с рози и бъклици, носии и народна музика по радиоточката. И плочки като на Седмочисленици.
    —цитат от коментар 10 на dasho


    Дашо, дашо. Отдавна чакаме да дадат зелена светлина за летище Пловдив, че Враждебна ни е писнала на всички от южна България. Но ако поне се доближи малко до летище Мюнхен, пак ще е много добър напредък.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  52. 52 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2318 Неутрално

    И досега терминал две пустее, нито пътници, нито адекватна техническа поддръжка, като изоставено е. Наистина ли има нужда от трети терминал в близките 30 години? Нужно ли е всичко от София да хвърчи? Защо не се стегне Пловдив вместо това? И едно в Северна България. По-добре няколко малки, отколкото стъклен паметник на столицата. Българският дух е ясен: пана с рози и бъклици, носии и народна музика по радиоточката. И плочки като на Седмочисленици.
    —цитат от коментар 10 на dasho


    Дашо, дашо. Отдавна чакаме да дадат зелена светлина за летище Пловдив, че Враждебна ни е писнала на всички от южна България. Но ако поне се доближи малко до летище Мюнхен, пак ще е много добър напредък.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  53. 53 Профил на pi4er
    pi4er
    Рейтинг: 253 Неутрално
  54. 54 Профил на evakoseva
    evakoseva
    Рейтинг: 222 Неутрално

    "Ако КЗК одобри "Соф кънект" за концесионер на столичното летище..."
    Защо ако? КЗК вече ги е одобрила, и то 2 дни преди да си публикувате статията :)

  55. 55 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1456 Весело

    До коментар [#24] от "Judjuk":

    Става дума за тебе... Аз патки не съм пасъл и не смятам да пас и в бъдеще.

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK