Една десета от домакинствата нямат интернет, защото не смятат, че е полезен

Една десета от домакинствата нямат интернет, защото не смятат, че е полезен

© Анелия Николова



Проучване на Националния статистически институт показва, че 75.1% от домакинствата в България имат достъп до интернет в домовете си, като за 10 г. това е ръст от 42 процентни пункта. За достъп до интернет домакинствата използват мобилна връзка чрез мрежата на мобилните телефонни оператори (64%) и фиксирана кабелна връзка - 57.8%.


Без изненада най-висок дял на домакинствата с интернет е в Югозападния район, в който попада и София (77.8%), а с най-нисък е Северозападният район - 70.8%. Също така очаквано домакинствата с деца използват по-активно глобалната мрежа, като 90.5% от тях имат достъп до интернет при 69.9% за домакинствата без деца.


През 2019 г. 24.8% от домакинствата нямат достъп до интернет в домовете си. Половината от тях (50.3%) смятат, че нямат нужда от него (не е полезен, интересен и др.), 41.9% посочват като основна причина липсата на знания и умения за работа с интернет, а според 24.3% разходите за достъп са твърде високи.




Данните показват още, че


66.8% от българите на възраст между 16 и 74 навършени години използват интернет всеки ден


или поне веднъж седмично на работа, вкъщи или на друго място, а 53.9% се възползват от ресурсите на глобалната мрежа по няколко пъти на ден. Най-активни потребители очаквано са хората с висше образование (91.7%), както и младите - между 16 и 24 години - 90.3%.


Една четвърт от хората (24.5%) през тази година заявяват, че никога не са използвали интернет, като за десетгодишен период относителният им дял е намалял повече от два пъти.


Най-предпочитаното устройство за достъп до интернет извън дома или работното място e мобилният телефон, който се използва от 63.2% от хората.


Потребителите най-често използват глобалната мрежа с цел комуникация, като


57.5% посочват, че провеждат телефонни или видеоразговори по интернет


(чрез приложения като Viber, WhatsApp, Skype, Facetime, Messenger), а 52.9% участват в социални мрежи (Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat и др.).


Най-малко използват интернет за участие в онлайн консултации, анкети или гласувания по обществени или политически въпроси - 3.5%.


Мъжете слушат музика онлайн повече от жените,


съответно 31.9 и 27.6%, докато жените са по-активни в търсенето на информация, свързана със здравето - 37.8% при 22.7% за мъжете.


Относителният дял на хората, които използват облачни услуги за съхранение на документи, снимки, музика, видео или други файлове, е 17.6%, като потребители на такива услуги са 18.6% от мъжете и 16.7% от жените. В сравнение с 2014 г. най-голям ръст в използването на този вид услуга се наблюдава при хората от 25 до 34 години - 13.5 процентни пункта.


Едва четвърт от хората общуват електронно с властта


През последните 12 месеца 25.4% от българите са използвали глобалната мрежа за взаимодействие с органите на държавната и местната власт, което не е изненадващо предвид малкото институции, които предлагат електронни услуги.


Общо 19.8% от хората са получавали информация от сайт или приложение на публична институция, 12.5% са изтегляли официални документи, формуляри, декларации, отчети и др.; 10.2% са подавали онлайн попълнени формуляри, декларации или отчети.


При използването на предлаганите онлайн услуги от публични институции жените са малко по-активни от мъжете - съответно 26.4 и 24.5%.


Една пета пазаруват онлайн


Делът на потребителите, които през последните 12 месеца са пазарували онлайн за лични цели, е 21.7%. Най-активни са във възрастовата група 25 - 34 години с относителен дял 40.4%, докато само 2.1% от населението на възраст 65 - 74 години прави поръчки по интернет. Жените пазаруват онлайн повече от мъжете - съответно 22.7 и 20.6%.


Очаквано най-много се купуват дрехи и спортни стоки - 76.4%; стоки за дома - 35.3%; хотелски резервации и туристически пакети - 20.7%; храни, напитки и стоки за ежедневна употреба - 16.9%.


Повечето от онлайн потребителите през последните 12 месеца са купували стоки и услуги от търговци от България (88.1%), но немалко са пазарували и от търговци от други държави - членки на ЕС (41.8%), или от други държави - 19.1%.


Относителният дял на хората, които никога не са пазарували по интернет, е 35.7%, като основните причини са: предпочитание към пазаруването на място, лоялност към магазините или просто навик (31.4%); липса на знания и умения (5.4%); опасения за връщане на стоките и възможностите за рекламация - 4.3%.


Внимание: фишинг


Резултатите от изследването показват, че от хората, които са използвали интернет през последните 12 месеца, 11.3% са получавали съобщения с измамно съдържание (т.нар. фишинг); 5.6% са претърпели загуба на документи, снимки и други данни поради вирус или друго заразяване (например червей или троянски кон); 3.1% са били пренасочвани към фалшиви сайтове с цел кражба на лична информация (т.нар. фарминг); 2% са имали проблеми с достъп на децата от домакинството до неподходящи сайтове.


Притеснения, свързани със сигурността в интернет, основно са пречили или ограничавали хората при предоставянето на лична информация в социални или професионални мрежи (10.7%), като в сравнение с 2015 г. относителният им дял е намалял два пъти.


Всеки четвърти (26.2%) прави резервни копия на своите файлове (документи, снимки и др.) на външен носител или в облачно пространство в интернет.

Ключови думи към статията:

Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    Трудно ми е да си представя живота без интернет, та баба ми е на 79 и има интернет, съответно таблет, смартфон и фейсбук профил. :) Жалко, че няма профил на анкетираните, би бил интересен.

    Да се знае: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7729679
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1679 Неутрално

    Най-искрено ги съжалявам. СОРИ.

  3. 3 Профил на Андонов
    Андонов
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Голяма част от тях вярват, че Пеевски е голям бизнесмен. Че Гешев е страшилище за престъпността, а Борисов човек на волята...
    "Безинтернетно затъмнение", осветено с Телеграф, ПИК и Блъсковите пропагандни словочи...
    Жалко за тия жора.

    “Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
  4. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3172 Неутрално

    Половината от домакинствата без интернет, не смятат, че е полезен
    ______________
    Искрено им завиждам, такива хора са по-щастливи и видимо нямат либерални промивки на личността и потреблението на стоки!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  5. 5 Профил на npl54631787
    npl54631787
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И без интернет се живее, но според мен може да е много полезен. Интернет дава достъп до почти неограничено количество информация. Едно време филолозите са разравяли стотици книги на ден за да намерят нужната информация, а сега става с няколко кликвания. Също така ако не беше интернет нямаше да мога да гледам филма спечелил Златна палма тази година, тъй като не го дават по кината. Има и много други предимства. Има и недостатъци, които всеки сам трябва да избягва. Могат да ти отграднат лични данни, да попаднеш на фалшиви новини и тролове, а някои хора прекарват часове на ден раглеждайки миймове и затъпяващи клипчета. Интернета е като повечето научни отркития - може да е полезен и вреден стига човек да знае как да го използва.

  6. 6 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    До коментар [#4] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Да, и децата им сигурно също ще са щастливи, за внуците да не говорим. Ще преливат от щастие сами, в някоя пещера.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  7. 7 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 4225 Неутрално

    Това са хора, които са неинформирани, защото получават информация само от телевизията, а ние, които ползваме интернет, знаем колко пълна и обективна в кавички е информацията, предоставяна от тв-тата. И това са хора, които са много активни на избори.

  8. 8 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8623 Неутрално

    Като нямат, как разбраха.

  9. 9 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8623 Неутрално

    Като нямат, как разбраха.

  10. 10 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1388 Неутрално

    До коментар [#3] от "Андонов":

    Пишеш глупости. Тия дето нямат нет, нямат и смартфон. Те не четат вестници и силно вероятно не знаят как се казва новия главен прокурор. Може би гледат новините по канал 1 и слушат Хоризонт по радио точката.

    Въобще това са хора дето са толкоз откъснати от обществото, че да ги обвиняваш за проблемите на обществото е несереиозно.

    Апропо за тия хора очевидно интернет е безполезен, след като успяват да съществуват без него в 21 век...

  11. 11 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 871 Любопитно

    Заглавието ви е доста подвеждащо, това не за първи път.
    От статията става ясно, че една четвърт от домакинствата нямат нет и съответно половината от тия без нет го считат за ненужен. Тази информация не кореспондира със заглавието
    Тъй като много хора дори не си правят труда да четат статиите ни, както самата аз, в повечето случаи, защото коментарите са ми далеч по- интересни, кой знае колко пъти съм била подвеждана от заглавието. Дали заради некомпетентност на списващия или умишлено и злономерено, но е факт, че често заглавието и текста на статията си противоречат.
    Крайно непрофесионално .

  12. 12 Профил на 1908
    1908
    Рейтинг: 257 Неутрално

    Никога не трябва да се забравя, че в България живеят около 750 хил. цигани и 588 хил. мюсюлмани. На онзи, които не могат да четат няма как да им е полезно каквото и да било.

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  13. 13 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1388 Неутрално

    До коментар [#7] от "Fiji":

    Баце, ако информацията по телевизора е необективна, то тая в нета е тотал щета откъм обективност.

    В нета всеки може да напише, абсолютно каквото си иска. По телевизора, колкото и да е, някакъв контролец има.

    Да в нета има и късчета вярна и нецензурирана информация, ама малцина умеят да я отсеят.

    Ако можеш да видиш посещаемостта на Блиц и БТА, ще разбереш колко "достоверен" източник на информация е интернет :)

    Всъщност интернет е един клюкарник. Има и нещичко вярно в общото бръщолевене, ама ...

  14. 14 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4671 Весело

    До коментар [#5] от "npl54631787":

    "И без интернет се живее"

    Така ли? Дай линк! 😂🤣

  15. 15 Профил на Ivo Georgiev
    Ivo Georgiev
    Рейтинг: 255 Неутрално

    Аз за себе си установих, че интернета ми е най-необходим в офиса и в двете нули да си губя времето. Когато съм почивка, телефона ми вечерта е на 90 % батерия. Най ми е тъжно като видя някоя 60 годишна леля в метрото как вместо да отвори някоя книга търкаля разни топчета на телефона, или се информира от някой жълт парцал за последните клюки, Но уви, интернеДа донесе много по-голям негатив, отколкото позитив, особено за необразованите. Общо взето дъвка залъгалка за масата.

  16. 16 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2632 Неутрално

    До коментар [#13] от "niakoi_si":

    Който е прос' и с вес'ник ще го излъжат.

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  17. 17 Профил на Андонов
    Андонов
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#10] от "niakoi_si":

    Въпреки ясно осъзнатия факт, че отделянето на време за теб е пълна загуба, ще направя изключение!
    Кратко изключение.
    Пропагандтната машина на Борисов и Пеевски не действа през смартфона - жителю на 19-ти век, тя не се разпространява в мрежата и съвременните технологии - притежателю на познания от III-ти век.
    Тя е в БНТ (винаги е била стожер на всяка власт, а на тази изкопа двойно дъно), в РАДИОТО (неслучайно са скандалите), в Нова и други достъпни телевизии без особена обществена полза, в "безплатните издания и подхвърляния" на информация и прочие...
    Светни лампата, ще се препънеш в безпросветие у пещерния комплекс "БокоПрогрес"...
    ;)

    “Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
  18. 18 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4671 Любопитно

    До коментар [#11] от "inatlivka":

    "От статията става ясно, че една четвърт от домакинствата нямат нет и съответно половината от тия без нет го считат за ненужен. "

    Т. е. "половината от тия без нет го считат за ненужен".

    Заглавие: "Половината от домакинствата без интернет, не смятат, че е полезен"

    Къде е противоречието?

  19. 19 Профил на NoBrainNoPain
    NoBrainNoPain
    Рейтинг: 640 Весело

    "Половината от домакинствата без интернет, не смятат, че е полезен"
    "През 2019 г. 24.8% от домакинствата нямат достъп до интернет в домовете си. Половината от тях (50.3%) смятат....."
    ------------------------------------------
    Младежът/младежката от Девник сложил(а) това заглавие няма да вземе PISA :) :) :) :)
    Предложение - като не знаете къде се слагат запетайки, слагайте ги на купчинка отдолу, ние ще им намерим правилното място
    :)

  20. 20 Профил на NoBrainNoPain
    NoBrainNoPain
    Рейтинг: 640 Весело

    Проучване на Националния статистически институт показва, че 75.1% от домакинствата в България имат достъп до интернет в домовете си, като за 10 г. това е ръст от 42 процентни пункта.
    -------------------------------------
    Тъй като и това ме усъмни - бърза проверка в Инфостат.
    https://infostat.nsi.bg/infostat/pages/reports/result.jsf?x_2=809
    Достъп на домакинства до интернет 2009 г. - 29.6 %
    Извод :
    Младежът/младежката писал(а) това не знае какво е %, а камо ли процентен пункт.
    :)

  21. 21 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    Българите са малък, но много прост народ. За сравнениие в Швеция проникването на Интернет в домакинствата е над 90% и си имат електронни услуги, за да не се занимават да висят по гишета за подписи, тука една молбичка и таксичка с билетче

  22. 22 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 2156 Весело

    "Половината от домакинствата без интернет, не смятат, че е полезен""През 2019 г. 24.8% от домакинствата нямат достъп до интернет в домовете си. Половината от тях (50.3%) смятат....."------------------------------------------Младежът/младежката от Девник сложил(а) това заглавие няма да вземе PISA :) :) :) :)Предложение - като не знаете къде се слагат запетайки, слагайте ги на купчинка отдолу, ние ще им намерим правилното място :)
    —цитат от коментар 19 на NoBrainNoPain


    Навремето препинателните знаци ги слагахме под контролното по Български накуп, а най- отдолу изречение: Препинателни знаци, бегом по местата! Другарката направо откачи, горката...

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  23. 23 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 2156 Весело

    Българите са малък, но много прост народ. За сравнениие в Швеция проникването на Интернет в домакинствата е над 90% и си имат електронни услуги, за да не се занимават да висят по гишета за подписи, тука една молбичка и таксичка с билетче
    —цитат от коментар 21 на arcanum


    И ако лелката не ти се скара, направо си късметлия...

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  24. 24 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3190 Весело

    До коментар [#4] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    видимо нямат либерални промивки на личността и потреблението на стоки!
    ======================

    Ще ви дам линк към Wikipedia.😊
    Вижте значението на думата - либерализъм))


    https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Либерализъм

  25. 25 Профил на NoBrainNoPain
    NoBrainNoPain
    Рейтинг: 640 Неутрално

    тука една молбичка и таксичка с билетче
    -----------------
    За малкия и прост народ съм съгласен, ама сигурно визираме различни части от него.
    Кое като средностатистически гражданин не можеш да направиш по интернет дори и в момента (може и трябва много повече естествено)?
    Плащане на данъци (към НАП/община)?
    Плащане на комунални услуги?
    Плащане на глоби КАТ (пу пу пу)?
    Справки НОИ/НАП?
    Аз лично не съм стъпвал в държавно/общинско учреждение от години.
    Простата част от малкия народ да му мисли.

  26. 26 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1161 Неутрално

    Заглавието ви е доста подвеждащо, това не за първи път.От статията става ясно, че една четвърт от домакинствата нямат нет и съответно половината от тия без нет го считат за ненужен. Тази информация не кореспондира със заглавието Тъй като много хора дори не си правят труда да четат статиите ни, както самата аз, в повечето случаи, защото коментарите са ми далеч по- интересни, кой знае колко пъти съм била подвеждана от заглавието. Дали заради некомпетентност на списващия или умишлено и злономерено, но е факт, че често заглавието и текста на статията си противоречат. Крайно непрофесионално .
    —цитат от коментар 11 на inatlivka


    ПРАВА СИ! Съгласен съм с всичко написано в твоя коментар. Дневник вече не пожълтенява, а кафенее...(става кафяв, като "храна след употреба"). Преди години нямаше такива подвеждащи заглавия.

    П.С. Чудя се кои са тези 4 малоумника цъкнали ти минус на твоя коментар.
    До коментар [#11] от "inatlivka":

    МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ СИ ВАШИТЕ ЛС (Лични Съобщения). АКО НЕ ЗНАЕТЕ КАК-МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 17 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ В ТЕМАТА https://bit.ly/38BYrQV
  27. 27 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1746 Неутрално

    ...Искрено им завиждам...
    —цитат от коментар 4 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Недей, явно нямаш понятие за какво говориш. Това са хора, не можещи да си позволят интернет. Хора с толкова ниски доходи, че за тях 10 лв са много пари.

    Eddie lives... somewhere in time!
  28. 28 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 706 Неутрално

    Заглавието ви е доста подвеждащо, това не за първи път.От статията става ясно, че една четвърт от домакинствата нямат нет и съответно половината от тия без нет го считат за ненужен. Тази информация не кореспондира със заглавието .Крайно непрофесионално .
    —цитат от коментар 11 на inatlivka


    Заглавието е: Половината от домакинствата без интернет, не смятат, че е полезен
    Правилното е: Половината от домакинствата без интернет не смятат, че е полезен

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  29. 29 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2393 Неутрално

    Я колко бързо сме се научили на интернета! Почти колкото бързо се научихме да имаме топла вода и вътрешна тоалетна. Що ли обаче още не можем да се научим да не си хвърляме боклуците на всякъде и да живеем като в кочина?

  30. 30 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 807 Неутрално

    Трудно е да намериш по тъпа фраза от "ползвам интернет"!!! За какво го ползваш?
    1. Да гледаш порно?
    2. Да лющиш фьейса в рейса?
    3. Да комуникираш, блогваш, инфлуенсваш?
    4. Да правиш образование и наука?
    5. Бизнес?
    Ся някой ще каже - за всичко от изброеното??? Е, аз подобни гении не познавам...
    Та за много неща е необходим, за други - не.

    roo
  31. 31 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 851 Весело

    "Половината от домакинствата без интернет, не смятат, че е полезен""През 2019 г. 24.8% от домакинствата нямат достъп до интернет в домовете си. Половината от тях (50.3%) смятат....."------------------------------------------Младежът/младежката от Девник сложил(а) това заглавие няма да вземе PISA :) :) :) :)Предложение - като не знаете къде се слагат запетайки, слагайте ги на купчинка отдолу, ние ще им намерим правилното място :)
    —цитат от коментар 19 на NoBrainNoPain

    Аххахахахахаха, е това изби рибата! Имах намерение да им пиша и аз по повод заглавието,ама се отказвам-Вашият коментар е абсолютно точен!
    За информацията вътре в материала-нямам думи,кое от кое е процент ,на четвъртината кое е половина и тя как се съотнася към цялото...абе бъркоч пълен....

    Джордж Оруел-1984
  32. 32 Профил на NoBrainNoPain
    NoBrainNoPain
    Рейтинг: 640 Весело

    До коментар [#18] от "vassilun":
    До коментар [#11] от "inatlivka":

    "От статията става ясно, че една четвърт от домакинствата нямат нет и съответно половината от тия без нет го считат за ненужен. "
    Т. е. "половината от тия без нет го считат за ненужен".
    Заглавие: "Половината от домакинствата без интернет, не смятат, че е полезен"
    Къде е противоречието?
    -------------------------
    Без значение дали си писал статията или не, също няма да минеш PISA.
    Аре безплатен урок по граматика:
    Правилното заглавие би било:
    "Половината от домакинствата без интернет не смятат, че е полезен"
    Заради излишната запетая според заглавието половината домакинства нямат интернет, което очеизвадно не е така.

  33. 33 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2632 Неутрално

    До коментар [#30] от "babyroo":

    И, кво значи, да е необходим? Преди петдесет години не е имало интернет, значи за нищо не е необходим, хората са гледали порно, комуникирали са и са правели бизнес и наука...
    Обаче след като съществува, въпросът по-скоро е друг.

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  34. 34 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1620 Любопитно

    Свикнахме с интернета и изобщо не ни прави впечатление вече, има го (почти) всеки, а ползването му е както с всяко друго благо на цивилизацията - за едни е сватба, за други брадва. Та най-хубавото на днешното време е, че човек има избор - ако искаш ползвай, като не искаш - недей...

  35. 35 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    До коментар [#30] от "babyroo":

    Че кво му е на порното?! хахахахахаххах

    Да се знае: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7729679
  36. 36 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    До коментар [#33] от "GMO VACCINES CHEMICALS":

    Е, ако следваме твоята логика, дай да захвърлим всички иновации от миналия и настоящия мек. Тя и Грета показа, че може без самолет, но в съвременния свят „девет дена с камили“ едва ли е най-удачния начин за придвижване. Същото е с интернет, най-ебементарен пример - който има време да ходи по библиотеки, за да потърси каквато и да е информация, прав му път.

    Да се знае: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7729679
  37. 37 Профил на Black Label
    Black Label
    Рейтинг: 424 Неутрално

    В кой век живеят тези домакинства?!

  38. 38 Профил на ⎮
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    До коментар [#32] от "NoBrainNoPain":

    "Без значение дали си писал статията или не, също няма да минеш PISA."

    Дневник промениха заглавието. Сега дори такива като теб ще могат да го разберат.

    Did you know ... that no-one ever reads these things?
  39. 39 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 871 Любопитно

    До коментар [#18] от "vassilun":

    Заглавието вече е променено, когото написах коментара друго си мъдреше.

  40. 40 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Нормално, за Ганьо Балкански информацията, поднесена "по новините" е напълно достатъчна.

  41. 41 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 957 Весело

    До коментар [#3] от "Андонов":

    Така е. В- к "Телеграф" е еФтин и дебел - като прочетеш за великите Гешеф и Цацароф, и за хайдук Цецо в Белград, имаш да си подпалваш печката цела неделя! Що ли им е това чудо "ИнтРенето", на Пена и Вуте. А пък старият Хасан и жена му даже не могат да четат - те гледат новините на турски по КОШЛУКтв.

  42. 42 Профил на NoBrainNoPain
    NoBrainNoPain
    Рейтинг: 640 Весело

    До коментар [#38] от "⎮":
    сгрн см ,че рзбрш тв, щт си мн Ентлгнтн

  43. 43 Профил на ⎮
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    До коментар [#42] от "NoBrainNoPain":

    "сгрн см ,че рзбрш тв, щт си мн Ентлгнтн"

    Ако питаш дали съм като теб, не не съм. Аз няма да имам никакви проблеми с теста на PISA.

    Did you know ... that no-one ever reads these things?
  44. 44 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 617 Неутрално

    За съжаление ползването на интернет не прави хората по-грамотни.
    И по-добри не ги прави.
    Тъпанарите и с него и без него все са си тъпанари.

  45. 45 Профил на grajdanin1
    grajdanin1
    Рейтинг: 698 Неутрално

    Социологическо проучване по метода на телефонното обаждане установи, че 100% от българите имат телефони

  46. 46 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2632 Неутрално

    До коментар [#36] от "frisky":

    И къде видя такава логика? Нищо успя да вкараш и Грета :)

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  47. 47 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 807 Неутрално

    Някои си мерят PISA-та??? И що по "интернет"? Пробвайте лично. PISA според PISA...

    roo
  48. 48 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9071 Неутрално

    Тези 10% са някакви отшелници

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  49. 49 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 871 Любопитно

    До коментар [#48] от "penetrating":

    Или просто хора, за които интернета е лукс, който не могат да си позволят. Гладна мечка хоро те играе.

  50. 50 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9071 Неутрално

    До коментар [#49] от "inatlivka":

    Не разбирам за какво говорите. Перфектна скорост по оптика е 10 лева на месец :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK