Френската "Алстом" ще ремонтира мотрисите "Сименс" на БДЖ

Мотрисите "Сименс" бяха доставени през 2005 година.

© Николай Дойчинов

Мотрисите "Сименс" бяха доставени през 2005 година.



Алстом транспорт С.А." ще ремонтира 46 електрически и дизелови мотриси "Сименс" на "БДЖ - Пътнически превози" и ще ги поддържа в следващите пет години, съобщиха от превозвача.


Договорът беше подписан днес, а френската компания беше избрана в обществената поръчка на стойност близо 137 млн. лв. "Алстом транспорт С.А." ще обнови и поддържа дизелови мотрисни влакове серия 10 и електрически мотрисни влакове серии 30 и 31.


Ремонтът ще започне от няколко мотриси, които отдавна са спрени от експлоатация. Обновяването на 46-те мотриси ще позволи тяхната безпроблемна експлоатация в следващите десет години, уточняват от БДЖ.

Ключови думи към статията:

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ourson
    ourson
    Рейтинг: 446 Неутрално

    Може предаванията на Националната лотария да ги заснемат и от там.

  2. 2 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Френска Алстом - дрън-дрън. 3/4 е собственост на Дженерал Електрик(американска), не заблуждавайте форумния плужек. Ходенето на Боко в Белия дом дава резултат в полза на американците. Ние кога ще имаме някаква полза? Дайте да видим конкурса за избор на изпълнител, да не е пародията, като за изтребителите?

  3. 3 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2580 Неутрално

    БДЖ има нужда от сериозно привличане на пътници с всички възможни средства. Дано този процес става все по-всеобхватен. Ако София - Варна или София -Бургас се пътува за под 5 часа в първия и под 3 часа във вторият случай, ситуацията по пътищата ни ще се облекчи осезаемо.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  4. 4 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3773 Неутрално

    15 годишни и повечето отдавна не в движение , а в същото време се ползват 50 годишни?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  5. 5 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 928 Неутрално

    ЦИГАНЧЕТАТА ги замерват с камъни и почти всяка мотриса има счупен прозорец.

  6. 6 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    Взехме най-скъпата марка Сименс, без адекватен бюджет за поддръжка, пуснахме ги по стари и раздрънкани релси - след 10 години половината мотриси са на глух коловоз, другите едвам кретат.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  7. 7 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3773 Неутрално

    До коментар [#5] от "Сд":

    И за счупени прозорци 137 млн ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  8. 8 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2690 Неутрално

    Ремонтът ще бъде най-ефективен, ако включва екстерминация на мангустите, които направиха мотрисите на кенеф!

    I Want To Believe
  9. 9 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    До коментар [#2] от "otrqdnik":

    Алстом си е френска компания, какво значение има откъде са днешните акционери!?

  10. 10 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 854 Неутрално

    какъв е тоя ремонт за 137 млн, те за тези пари направо да купят 20 нови мотриси с гаранция,

  11. 11 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 588 Неутрално

    До коментар [#9] от "svoboden":

    Акционери с дялово участие над 51%, в целия свят, се наричат собственици. Собственика има определени връзки и лобита, които определят кой конкурс да спечелят.
    Лобито от своя страна ни показва дали имаме нужда от този спешен ремонт или цялта процедура с ремонта е схема за хранене на определени фирми и политици.
    Собственика е много важен за вторичните изводи. Сама по себеси новината(новината е сбор от факти и анализ, много е важно човек да може да отдели фактите и сам да си направи анализа иначе става жертва на пропагандата) е тривиална, но изводите водят до констатация за нивото на корупция. Корупцията води до бедност.

  12. 12 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 588 Неутрално

    До коментар [#6] от "cinik":

    Плащахме си такса ЕС със Сименс, за благодарност те не си купуват и едно болтче от БГ. Такса НАТО я плащаме с ТЕЦ1 и изтребители. Диктаторските режими винаги имат пари за чужди стоки защото си мислят, че ще приемат семейството им там след края на сагата, затова държавите им са кочини, няма пари за пенсии, образование, ремонт на улици.

  13. 13 Профил на balcky221
    balcky221
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#11] от "otrqdnik":

    Алстом си е Френска ! Алстом Енержи е на GE от 2014.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Alstom





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK