Г-н министър, колко ще се чака някой да каже, че преговорите са приключили? Ние страна ли сме по тези преговори или наблюдател? Каква тежест може да има един преговарящ, когато просто стои и чака условията и решенията? А и нали вече си обявиха решението, после го потвърдиха, колко по-ясно трябва да се съобщи?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Нашите не разбраха ли, че с писане на писма не става? Нямаме необходимите условия за да се изградят такива големи производства в България. Производителите на автомобили едва ли ще чакат писмо от наш министър, за да организират производство. Те са проучили всичко предварително и знаят по-добре от нас, с какво разполагаме и какво предлагаме.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Нещо няма много ентусиасти да градят завод за автомобили у нас, ако съдим по резултатите до момента, а гледам, че управляващите и на завод за батерии и акумулатори кандисаха нещо ! В Унгария, за сравнение, отдавна се правят системи за електрически автомобилина на Фолксваген и то във високия им клас - Ауди....
"За съжаление никой не е казал: "Състезанието приключи, насочете се другаде." България остава на разположение, като до момента нямаме нови отправени запитвания от "Фолксваген" и не е изискана допълнителна информация, уточнява Емил Караниколов.
И аз изпратих писмо до Амазон да съм новия генерален директор. Още не са ми отоговорили дали съзтезанието е приключило, но аз съм на разположение. Още нищо не са ме питали и на си искали допълнителна информация. Ще чакам. Мисля да ги притисна, като изпратя писмо до Гугъл и Майкрософт за техен генерален директор.
"Днес някой седи на сянка, защото преди много време някой друг е посадил дърво"
Към Хюндай подходът трябва да е по-творчески. Да им се предложи да построят конезавод на зелена поляна в България! След първоначалния шок да им се обясни, че става въпрос за завод за Кони...
Да пожелаем Оспех на Баце! Ако не стане с теслата, да пробва с чука! А Тесла ако не дойде, направо да почва кореспонденция със Спейс Екс! Луд умора нЕма, само се поти...
Дневник, благодаря ви! Вие направихте уикенда на много хора! С такива весели, комични постинги трябва да запълвате пространството, за да имат хората усмивки на лицата! Приветсвам тази политика и чакам нещо и от Баце да пуснете днес!
Ние тука си прайм гаргара с Баце, ама той всъщноост крои гениални планове - идва Мъск, води го в Кремиковци, Урсула и ко. отпускат мнооого средстваза усвояване и сичко става не розово, а зелено....но после Баце се буди и от ПР-а му звънят да ходи да инспектира водопроводо за Перник, че заради снега се оказало, че до края на февруари не могат и с метър да напреднат.
олекна ми на душата, возвисих ся!
Изпратили писмо и чакат отговор..........маййкооооооо......ти кво на колд колинг ли го подкараха вече. Жалко е министър да го каже това. Той трябва да организира коференции, аташетата ни да действат в страните и от там да се завърти контакт, не писма да пишат....
Истината е, че не мога да повярвам, че е казал, че е писал писмо....нелепо е.
"Нашите амбиции са две - едната е за производство на автомобили, другата е за производство на батерии и акумулатори......"
А помните ли това - годината е 2014:
Enersys купи бившия завод "Енергия" през 2007 г. и впоследствие инвестира значителни средства в предприятието и произвежданите продукти. Производството на батерии за подводници, което сега се запазва, започна през 2008 г. В началото на декември миналата година компанията обяви, че рязко намалява бизнеса си в България. Като причини оттам посочиха трудната ситуация на европейския пазар и наличието на свръхкапацитет, липсата на гъвкавост и съдействие от страна на българското трудово законодателство, данъчни процедури и екологични изисквания, както и огромните бюрократични разходи в страната, които се отразяват силно на международната конкурентоспособност. В интервю за "Капитал Daily" изпълнителният директор на Enersys Ойген Петерханс тогава обясни, че липсва диалог с властите в България за въвеждане на 8-часов работен ден в завода (в производствата, свързани с олово, смените са по 6 часа), а екологичните изисквания, които страната е приела, са най-тежкият вариант на европейските регулации. Компанията среща проблеми и с процедурите за данъчна отчетност, тъй като властите изискват документи за много дълъг период назад."
И след това и 2019:
"Американската компания Enersys ще прекрати производството на батерии за подводници в Търговище. Това ще стане до края на годината и ще засегне около 80 работници"
Все по-комични статии се появяват. Управляващите се опитват да помпат некъв оптимизъм. "Докато чака решението на "Фолксваен", България води кореспонденция с "Тесла" и "Хюндай". Направо си представям какъв Гигантски труд кипи откъм правителсвото. Мъка. То няма пътища, работници, вода в Перник...Цената на енергията е висока. Законодателството е тъмно и се променя често. Какво да се планира? Търсете инвеститори за заводи за локуми и за гевреци. Същевременно руската група СВЕЛ е новият собственик на софийския завод за трансформатори "Хюндай хеви индъстрис ко. България". Хюндай напуска България, но правителството си пишело с тях да правят коли тук. Не ви ли написаха че си тръгват? Руснаците настъпват и трябва да бъдат спряни. Напомпахте ме с оптимизъм.
Пиша с надеждата, че някой от ПР отдела на Министерството на икономиката чете този форум.
Моля предайте на министъра, че акумулаторът е вид батерия и е по-добре да избягва израза "завод за батерии и акумулатори". "Завод за батерии" е напълно достатъчно.
Нашичките хайлазници докато чакат, други действат. Не мога да разбера каква е тази фиксация към производството на автомобили и автомобилни компоненти? Защо примерно не се насочат към дронове? Или пък към прецизни машини?
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Ken Kesey
Аз съм бил акумулаторчик знам за какво става дума. Ти конкретно ти би ли работил тази работа осем часа ако можеш да я работиш шест? Много е отровно и гадно приятел повярвай ми. За такъв работодател да не жалиш. Тея осемдесет човека втори живот живеят.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
"От Тесла официално са оправергали информацията на Караниколов и са казали, че това е фейк нюз...: ))" Ама, моля Ви, официално нищо не са опровергали, възпитани хора са. Просто са констатирали следното :): "Не е приятно, когато един министър започне да генерира фалшиви новини." https://www.facebook.com/teslabul/photos/a.246001269511074/611467952964402/?type=3&theater
"Хората, които се фукат с коефициента си на интелигентност, са загубеняци." Стивън Хокинг
Колега, извинете, но не е точно така. Батерия по принцип означава съвкупност от свързани идентични елементи. Акумулаторна батерия е съвкупност от свързани по някакъв начин (последователно, паралелно или смесено) акумулаторни елементи (клетки). Също така от техническа гледна точка е неправилно да се наричат "батерии" елементи от типа на АА, ААА (популярните "батерии" с напрежение 1.5 волта), защото те са единични клетки. Докато F22 (9 волта) са батерии, защото са изградено от 6 клетки. Така че "завод за акумулатори И/ИЛИ батерии" е съвсем коректен израз.
Пиша с надеждата, че някой от ПР отдела на Министерството на икономиката чете този форум. Моля предайте на министъра, че акумулаторът е вид батерия и е по-добре да избягва израза "завод за батерии и акумулатори". "Завод за батерии" е напълно достатъчно.
На България са и необходими работници от Индия, Бангладеш, най- добре от Филипините (католици!). Търговци на работна сила (фирми посредници) колкото щеш. Работниците са производители и консуматори, а това е достатъчно- необходимо за бизнеса. Осигуряваш им храна три х дневно и покрив над главата; от там нататък работа, работа и работа...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Petar Ivanov
Рейтинг: 299 ВеселоА Тесла и Хюндай знаят ли за това?..: ))
Freedom of speechBedtime for Democracy
Рейтинг: 683 Неутралноне само Тесла, но и Брадва идват да се правят в България
Pure Chewing Satisfactionfamousandco
Рейтинг: 768 НеутралноГ-н министър, колко ще се чака някой да каже, че преговорите са приключили? Ние страна ли сме по тези преговори или наблюдател? Каква тежест може да има един преговарящ, когато просто стои и чака условията и решенията? А и нали вече си обявиха решението, после го потвърдиха, колко по-ясно трябва да се съобщи?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
дерибеев
Рейтинг: 2880 ВеселоМи тъй де
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васPetleshev
Рейтинг: 2751 НеутралноНашите не разбраха ли, че с писане на писма не става? Нямаме необходимите условия за да се изградят такива големи производства в България. Производителите на автомобили едва ли ще чакат писмо от наш министър, за да организират производство. Те са проучили всичко предварително и знаят по-добре от нас, с какво разполагаме и какво предлагаме.
Бивш tww09306483.redguy
Рейтинг: 947 ВеселоСнимка на борда на директорите на ФВ, когато получат писмо от Б. Борисов с предложение да си строят фабриката в България:
https://robime.it/wp-content/uploads/2017/06/Laughing-Men-In-Suits.jpg.webp
RIP BG
Рейтинг: 494 НеутралноКлизмата Караниколов. Колко мъка има по този свят, Божееееее...
MPetr
Рейтинг: 1278 ВеселоНяма как "Тесла" да не дойдиии.......
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 4043 НеутралноХаха..точно..А преди повече от 30 години бяха Чук и Наковалня .... shlshlshlshl
samoedin
Рейтинг: 4243 НеутралноНещо няма много ентусиасти да градят завод за автомобили у нас, ако съдим по резултатите до момента, а гледам, че управляващите и на завод за батерии и акумулатори кандисаха нещо ! В Унгария, за сравнение, отдавна се правят системи за електрически автомобилина на Фолксваген и то във високия им клас - Ауди....
gil
Рейтинг: 290 Неутрално"За съжаление никой не е казал: "Състезанието приключи, насочете се другаде." България остава на разположение, като до момента нямаме нови отправени запитвания от "Фолксваген" и не е изискана допълнителна информация, уточнява Емил Караниколов.
"Днес някой седи на сянка, защото преди много време някой друг е посадил дърво"И аз изпратих писмо до Амазон да съм новия генерален директор. Още не са ми отоговорили дали съзтезанието е приключило, но аз съм на разположение. Още нищо не са ме питали и на си искали допълнителна информация. Ще чакам. Мисля да ги притисна, като изпратя писмо до Гугъл и Майкрософт за техен генерален директор.
razor
Рейтинг: 820 ВеселоИлон Мъск не харесва хазарта и ето - България взе мерки. Проблемът е, че той не харесва и въглищните централи.
nwj49315903
Рейтинг: 284 НеутралноНай - новия модел на Тесла ще се произвежда в България, който ще се казва Тесла - Тиква в чест на Вожда.
razor
Рейтинг: 820 НеутралноКъм Хюндай подходът трябва да е по-творчески. Да им се предложи да построят конезавод на зелена поляна в България! След първоначалния шок да им се обясни, че става въпрос за завод за Кони...
CINZANO
Рейтинг: 591 ЛюбопитноМъск наясно ли е, че има "интерес" към България или още не сме го уведомили за това му желание?
Мома, събори Альошата!堅不可摧
Рейтинг: 284 НеутралноДа пожелаем Оспех на Баце! Ако не стане с теслата, да пробва с чука! А Тесла ако не дойде, направо да почва кореспонденция със Спейс Екс!
Луд умора нЕма, само се поти...
свети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 450 Веселоще уморят мъск от смях
Иво Желев
Рейтинг: 8 ВеселоЕй сега Илон Мъск че премести заводО от Берлин в София на мястото на Кремиковци.
Иво Желев
Рейтинг: 8 ВеселоПреговорите с тях за производство в България ще са вечни като нашия Преход, налЕ?
堅不可摧
Рейтинг: 284 НеутралноДневник, благодаря ви! Вие направихте уикенда на много хора! С такива весели, комични постинги трябва да запълвате пространството, за да имат хората усмивки на лицата! Приветсвам тази политика и чакам нещо и от Баце да пуснете днес!
Avalon Blackmore
Рейтинг: 8 ЛюбопитноНие тука си прайм гаргара с Баце, ама той всъщноост крои гениални планове - идва Мъск, води го в Кремиковци, Урсула и ко. отпускат мнооого средстваза усвояване и сичко става не розово, а зелено....но после Баце се буди и от ПР-а му звънят да ходи да инспектира водопроводо за Перник, че заради снега се оказало, че до края на февруари не могат и с метър да напреднат. олекна ми на душата, возвисих ся!
nemisemisli
Рейтинг: 506 РазстроеноИзпратили писмо и чакат отговор..........маййкооооооо......ти кво на колд колинг ли го подкараха вече.
Жалко е министър да го каже това. Той трябва да организира коференции, аташетата ни да действат в страните и от там да се завърти контакт, не писма да пишат....
Истината е, че не мога да повярвам, че е казал, че е писал писмо....нелепо е.
堅不可摧
Рейтинг: 284 НеутралноЗагледах се в снимката горе- туй моНченце най добре Баце да го прати в Индия да води преговори с тяхната компания ТАТА !
Иво Желев
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#25] от "amg32":
Нека, и без това имаме тук от техните специалисти бол.
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1457 НеутралноМоже. Едно заводче край София. Обаче няма смисъл. А никой нормален бизнесмен не си пилее парите, ако няма смисъл, нали ?
Един препатил
Рейтинг: 2531 Неутрално"Нашите амбиции са две - едната е за производство на автомобили, другата е за производство на батерии и акумулатори......"
А помните ли това - годината е 2014:
Enersys купи бившия завод "Енергия" през 2007 г. и впоследствие инвестира значителни средства в предприятието и произвежданите продукти. Производството на батерии за подводници, което сега се запазва, започна през 2008 г. В началото на декември миналата година компанията обяви, че рязко намалява бизнеса си в България. Като причини оттам посочиха трудната ситуация на европейския пазар и наличието на свръхкапацитет, липсата на гъвкавост и съдействие от страна на българското трудово законодателство, данъчни процедури и екологични изисквания, както и огромните бюрократични разходи в страната, които се отразяват силно на международната конкурентоспособност. В интервю за "Капитал Daily" изпълнителният директор на Enersys Ойген Петерханс тогава обясни, че липсва диалог с властите в България за въвеждане на 8-часов работен ден в завода (в производствата, свързани с олово, смените са по 6 часа), а екологичните изисквания, които страната е приела, са най-тежкият вариант на европейските регулации. Компанията среща проблеми и с процедурите за данъчна отчетност, тъй като властите изискват документи за много дълъг период назад."
И след това и 2019:
"Американската компания Enersys ще прекрати производството на батерии за подводници в Търговище. Това ще стане до края на годината и ще засегне около 80 работници"
Няма как Илън Мъск да не изпадне във възторг!
karatista
Рейтинг: 3933 НеутралноОткак заваля сняг им стана широко около врата. Те Тесла точно почнаха да си строят новия завод в Германия и едва ли ще се занимават с глупости
mr. Gorbachev, tear down this wall!Бо По
Рейтинг: 608 НеутралноВ момента Тесла използват наши фирми, които програмират софтуера за автопилота им.
Рашистката федерация е империя на злото
Рейтинг: 1076 НеутралноВсе по-комични статии се появяват. Управляващите се опитват да помпат некъв оптимизъм. "Докато чака решението на "Фолксваен", България води кореспонденция с "Тесла" и "Хюндай". Направо си представям какъв Гигантски труд кипи откъм правителсвото. Мъка. То няма пътища, работници, вода в Перник...Цената на енергията е висока. Законодателството е тъмно и се променя често. Какво да се планира? Търсете инвеститори за заводи за локуми и за гевреци.
Същевременно руската група СВЕЛ е новият собственик на софийския завод за трансформатори "Хюндай хеви индъстрис ко. България". Хюндай напуска България, но правителството си пишело с тях да правят коли тук. Не ви ли написаха че си тръгват? Руснаците настъпват и трябва да бъдат спряни. Напомпахте ме с оптимизъм.
Роси
Рейтинг: 7804 НеутралноСамо с глупости ни занимават. Хайде, като стане, тогава да ни уведомят.
Таралеж
Рейтинг: 2617 НеутралноНакрая ще се набутат с някое производство при което се отделят отрови и отпадъци. И ще го обявят за голям успех!
razor
Рейтинг: 820 НеутралноПиша с надеждата, че някой от ПР отдела на Министерството на икономиката чете този форум.
Моля предайте на министъра, че акумулаторът е вид батерия и е по-добре да избягва израза "завод за батерии и акумулатори". "Завод за батерии" е напълно достатъчно.
Таралеж
Рейтинг: 2617 НеутралноДо коментар [#34] от "razor":
Ти пък! Колко по-сериозно звучи батерии и акумулатори?
Slick
Рейтинг: 450 НеутралноТесла не знаят. Долна лъжа
tsyrvulan
Рейтинг: 506 ВеселоНашичките хайлазници докато чакат, други действат. Не мога да разбера каква е тази фиксация към производството на автомобили и автомобилни компоненти? Защо примерно не се насочат към дронове? Или пък към прецизни машини?
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Al Tikvone
Рейтинг: 286 НеутралноФейк нюз !
Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control. Ken KeseyДа вярваме на истината
Рейтинг: 2593 НеутралноДо коментар [#37] от "tsyrvulan":
И аз това питам:)
Като че ли ако сглабяме автомобили и ще станем извънземни сигурно.
Avalon Blackmore
Рейтинг: 8 ВеселоТочно толкова колкото полупроводници и цели ;) олекна ми на душата, возвисих ся!
Petar Ivanov
Рейтинг: 299 НеутралноОт Тесла официално са оправергали информацията на Караниколов и са казали, че това е фейк нюз...: ))
Freedom of speechblondofil
Рейтинг: 2299 НеутралноАко отворим пак завода за Електрокари ще ги тръшнем у земята.
smg101107218
Рейтинг: 459 НеутралноМного остроумен ....
dedoliben
Рейтинг: 2481 НеутралноДо коментар [#28] от "Един препатил":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIАз съм бил акумулаторчик знам за какво става дума.
Ти конкретно ти би ли работил тази работа осем часа ако можеш да я работиш шест?
Много е отровно и гадно приятел повярвай ми.
За такъв работодател да не жалиш.
Тея осемдесет човека втори живот живеят.
bramasole
Рейтинг: 3397 ВеселоДо коментар [#41] от "Petar Ivanov":
"Хората, които се фукат с коефициента си на интелигентност, са загубеняци." Стивън Хокинг"От Тесла официално са оправергали информацията на Караниколов и са казали, че това е фейк нюз...: ))"
Ама, моля Ви, официално нищо не са опровергали, възпитани хора са. Просто са констатирали следното :):
"Не е приятно, когато един министър започне да генерира фалшиви новини."
https://www.facebook.com/teslabul/photos/a.246001269511074/611467952964402/?type=3&theater
Алф
Рейтинг: 1021 НеутралноДо коментар [#23] от "Alan Blackmore":
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.На Баце звъни, ама в главата. И телефон нетребе.
id
Рейтинг: 491 НеутралноДрън-дрън приказки.
dgerald
Рейтинг: 561 НеутралноА аз се чудех защо акциите на Тесла стигнаха 900 долара......
иванчолаков
Рейтинг: 229 НеутралноВече интересно е не казаното от управляващите по темата,а коментарите на колегите...
иванчолаков
Рейтинг: 229 НеутралноНа друго място един колега беше писал:"Като взема теслата и като те заблъскам с нея по тъпата ти глава..."
plamen_b
Рейтинг: 1687 ВеселоТова "води кореспонденция" не звучи много сериозно. На днешно време дори и цената на една марка не струва, може и по имейл.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)Дразнител
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#34] от "razor":
Жизнь или Life - избор има.Колега, извинете, но не е точно така. Батерия по принцип означава съвкупност от свързани идентични елементи. Акумулаторна батерия е съвкупност от свързани по някакъв начин (последователно, паралелно или смесено) акумулаторни елементи (клетки). Също така от техническа гледна точка е неправилно да се наричат "батерии" елементи от типа на АА, ААА (популярните "батерии" с напрежение 1.5 волта), защото те са единични клетки. Докато F22 (9 волта) са батерии, защото са изградено от 6 клетки. Така че "завод за акумулатори И/ИЛИ батерии" е съвсем коректен израз.
papunqk
Рейтинг: 1172 ВеселоЗащо, бе?! Може да подхванат да правят батерии за часовници, за апарати за кръвно и т.н. ;)
bobhunter
Рейтинг: 809 НеутралноНа България са и необходими работници от Индия, Бангладеш, най- добре от Филипините (католици!). Търговци на работна сила (фирми посредници) колкото щеш. Работниците са производители и консуматори, а това е достатъчно- необходимо за бизнеса. Осигуряваш им храна три х дневно и покрив над главата; от там нататък работа, работа и работа...
jdj51841854
Рейтинг: 8 НеутралноАко не дойде Tesla поне брадва потърсете.