Wizz Air автоматизира процеса за връщане на пари за провалени заради вируса полети

Wizz Air автоматизира процеса за връщане на пари за провалени заради вируса полети

© Цветелина Белутова, Капитал



В резултат на значително по-големия брой отменени полети поради въведените ограничения за пътуване като мярка срещу разпространението на пандемията COVID-19 Wizz Air обяви, че е автоматизирала процеса на възстановяване на първоначално заплатената сума от индивидуални клиенти, като автоматично зарежда 120% от сумата в акаунта на тези клиенти при анулиран полет.


Заради заразата целият сектор на авиопревозите е на ръба на колапс и компаниите предупреждават, че ако не получат спешна финансова помощ от милиарди долари, ще загинат за няколко седмици. Съкращенията в сектора - полети, разходи и персонал - са без прецедент, коментира "Ройтерс" вчера.


Успоредно с въвеждането на автоматизирания процес на възстановяване на суми Wizz Air временно ще деактивира функцията си за онлайн подаване на искове за възстановяване на суми до 14 април 2020 г., за да гарантира, че ще може да се справи с над 100 пъти по-големия брой на случаи на анулирани полети, регистрирани напоследък.




От Wizz Air уверяват всички свои клиенти, че дори и да отнеме повече от обикновено, всички искове ще бъдат обработени и клиентите ще могат да се възползват от правото си на възстановяване за заплатената сума след анулиран полет.


Компанията работи и по автоматизиран процес на възстановяване на заплатени суми от туристически агенции, но докато това стане факт, те трябва да се обръщат към кол-центъра на авиокомпанията. Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции - включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си, съветват от Wizz Air.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    Лошото е, че ги връщат като кредит в акаунта ти, за да ги ползваш следващите 2 години за следващи полети. А след 2 години дали ще я има тази фирма още...
    Пише, че може и кеш да се върнат, но тогава не е 120% а 100%, и щяло да отнеме неизвестно колко време. Явно недостига кешът да върнат на всички.

  2. 2 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    Връщат ли и за тези които са виз флекс

  3. 3 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    Които не са уиз флекс, тоест за които по принцип не биха върнали?

  4. 4 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    Които не са уиз флекс, тоест за които по принцип не биха върнали?

  5. 5 Профил на jif44392826
    jif44392826
    Рейтинг: 265 Разстроено

    Да, ама тоя кол център е с платен телефон и като изчакаш няколко пъти по 10-15 минути за оператор...

  6. 6 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 2318 Неутрално

    Ал Италия се гърчи и не ще да връща пари...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK