Борисов обяви "наваксване" за членството на България в еврозоната до края на април

Борисов обяви "наваксване" за членството на България в еврозоната до края на април

© Правителствена информационна пресслужба



След като през февруари премиерът Бойко Борисов изненадващо даден заден ход по темата с влизането на България в чакалнята на еврозоната, сега е напът да се поправи.


"Тука вече мога да си направя една голяма критика към себе си - не трябваше да се огъвам толкова, когато много уверено вървяхме към чакалнята на еврозоната, защото вие сега виждате трилиони Европейската централна банка отпуска за възстановяване и борба, но за кои държави." Това обяви днес той пред журналисти в Хасково, след като от началото на извънредното положение на няколко пътни се обърна гневно към критиците на членството в общия валутен съюз, върху които стовари вината, че България вече не е част от чакалнята на еврозоната - механизма ERM II.


По заявките на самите управляващи това се очакваше да стане до края на април. Междувременно обаче бяха внесени за обсъждане законови промени, свързани с курса евро - лев при влизането на България в еврозоната, които отприщиха критики, че България ще промени курса под натиск, когато влезе във валутния съюз. С това Борисов обясни спирачката, която сложи на процеса по кандидатстване, като посочи, че въпросът се отлага, докато не се получи пълен обществен консенсус, което е на практика невъзможно. Малко след тези събития обаче от думите на еврокомисаря, отговарящ за еврото, Валдис Домбровскис се разбра, че влизането на България в чакалнята се отлага за известно време, защото не са изпълнени ангажиментите по капитализацията на Първа инвестиционна банка и Инвестбанк, в които Европейската централна банка откри капиталов недостиг. (Междувременно на 2 април "Инвестбанк" обяви, че е изпълнила "предсрочно и изцяло" заложените в капиталовия план мерки във връзка с извършената от ЕЦБ цялостна проверка през 2019 г. на качеството на активите и проведените стрес тестове).




В телевизионно интервю неотдавна управителят на БНБ Димитър Радев изрази съжалението си, че България е пропуснала да се присъедини към еврозоната по-рано и определи като грешка това, че преди 10 г., в началото на предишната икономическа криза се е отказала да следва този път. "Ние нямаме кредитор от последна инстанция, каквато е ЕЦБ, и това ограничава мерките, които можем да предприемем", посочи тогава той.


Така днес премиерът Борисов обяви, че се действа "много мощно", за предаване до края на април "на проспектите". Не се разбра от думите му какво всъщност ще бъде направено до края на април. Посочи само, че се работи по единственото неизпълнено досега изискване за влизане в чакалнята. Не бе питан и не каза дали то е свързано с капитализацията на двете банки и докъде е този процес.


Обяви, че е разговарял и с еврокомисаря Домбровскис, и с Кристин Лагард, президент на ЕЦБ и допълни, че България е "прекрасно" и финансово, и икономически структурирана като държава, с рейтинг като държави, които вече са в еврозоната, и в чакалнята. "Имаме само едно условие, което да изпълним, незабавно, работи се по него", увери премиерът.


Посочи, че "ние не че сме се отказали" от този път, но "решихме да сме по-бавни, за да убедим по-бързо хората. Тази криза ни показа, че тези, които са в еврозоната и в чакалнята, ще разполагат с милиарди евро за възстановяване, тези, които не са, ще теглят дългове, и то на огромни лихви", анализира ситуацията той.


"С един-два месеца намалихме темпото, но сега с една-две седмици ще го наваксаме", обяви Борисов.


От думите му се разбра, че кандидатурата на България за чакалнята върви паралелно с тази на Хърватия.


Според него и за самия Европейски съюз ще е важно дисциплинираните държави много по-бързо да се възстановят след започващата криза, като ползват "огромните средства" на ЕЦБ.


"Ние, за да прекараме кризата, пари ще съберем", но после много повече милиарди ще искат индустриите, за да ги превъртим да тръгнат отново и аз искам сега да гарантирам този период, обясни позицията си Борисов.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (128)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 759 Любопитно

    ам ам и резервите ще изям + едно леко кредитче D:D:D:D:D

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  2. 2 Профил на save_knforest
    save_knforest
    Рейтинг: 639 Весело

    Този чиляк е най-постоянен в непостоянството си.

  3. 3 Профил на dzenlandia
    dzenlandia
    Рейтинг: 326 Неутрално

    Поредното доказателсво, че тезата, че ГЕРБ и БСП са едно и също е напълно несъстоятелна. Ако БСП, а не ГЕРБ беше на власт:

    1. Никога нямаше да купим F-16.
    2. Никога нямаше да строим газова връзка с Гърция.
    3. Руският газ нямаше да поевтинее с 40%.
    4. Влизане в чакалнята на еврозоната нямаше дори да бъде обсъждано.

    Да, правителството на Борисов е крадливо и корумпирано, но алтернативата му е тотална катастрофа.

  4. 4 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 759 Любопитно

    + една малка девалвациика макс 15% на лева да стимулираме износа на ъъъъ тоалетна хартия и сме 6 .

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4400 Весело

    До коментар [#1] от "MititU":

    И руснаците ги и хванала треска от едно кредитче за 2,14 трлн руб. из Фонда национального благосостояния (ФНБ). И един култов коментар:

    "заплатили из фонда!!! а для народа какой плюс от этой сделки??? обнулят кредиты??? если 2 триллиона руб. поделить на 100 миллионов человек то, каждому можно было раздать по 20 т.р. в итоге раздербанели все бабки, загнали народ в стойло. теперь осталось мычать и бекать и жрать лебеду. класс !!!"

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5818 Неутрално

    До коментар [#3] от "dzenlandia":

    Горкичкият !!! Искаш ли да се обзаложиш, че до края на април няма да наваксаме за ЕРМII ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на Rocketman
    Rocketman
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#3] от "dzenlandia":

    Пикам ти (обилно) и на БСП и на ГЕРБ - две производни фракции с едни и същи кукловоди и участници от БКП.

  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5818 Неутрално

    До коментар [#5] от "hamiltonf":

    Какво си се загрижил за Русия. Гледай си Родината !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на polivanov
    polivanov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Много отдавна трябваше да сме влезли в чакалнята . Но от глупави страхове, грижливо подхранвани и раздухвани от опозицията и руските хибридни мрежи, все сме с крачка напред и две назад по тази тема. Дано сега с последни напъни се закачим в последната възможна секунда. За всеки трябва да е станало ясно, че от еврото България само печели.

  10. 10 Профил на Rocketman
    Rocketman
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#3] от "dzenlandia":

    Аве госпожа, кой ви пише коментарите за тролене се чудя?! 🤔🤔🤔
    Вече си признавате, че партията ви е корумпирана и КРАДЛИВА ама викате по добре от алтернативата.... За коя алтернатива говорите? За бустанското плашило БСП ли? Ама вие сте едно и също ве. Тоя номер вече 10 години го разигравате.

  11. 11 Профил на cmx11486762
    cmx11486762
    Рейтинг: 236 Неутрално

    До коментар [#3] от "dzenlandia":

    А Вие дали ще разберете някога,че БКП от едно време е сегашния ГЕРБ.

  12. 12 Профил на M
    M
    Рейтинг: 365 Неутрално

    Най-добрата новина, която чувам от месец насам, браво! Членството ни в ЕС е най-хубавото нещо в тази държава, а ако влезем и в еврозоната ще е просто супер, само дано не сме закъснели твърде много...

  13. 13 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 837 Весело

    След като ДПС, Обединени патриоти, Воля, Герб дариха , кога ще прочетем и нещо такова за ДъБъ

    А забравих, че те са само умни , но безпарични
    Даже нямат пари и да си върнат дълговете от надвзети субсидии вече една година.
    Генерал Атанасофф преди няколко месеца ,като го питаха, кога ще си върнат дълговете към държавата, той каза , че пари в касичката нямало и щели да разчитат на дарители.

    А относно кандидатстването, Борисов каза, че никой не е казал кога ще влезем, но и ние с Хърватия искаме при Дания в чекалнята и ще подаваме документи заедно, а там може и 20 години като нея

  14. 14 Профил на nocomnet
    nocomnet
    Рейтинг: 399 Неутрално

    Хаха усети се Бат Бойко но интересно реално какво може да направи за капитализацията на банките. Откъде ще ги вземе нези пари?

    КОЙ ще му позволи да накара институциите да си свършат работата и да упражнят контрол над банките? А раздадените кредити кой, как, и откъде ще ги събере?

  15. 15 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3175 Неутрално

    Малко след тези събития обаче от думите на еврокомисаря, отговарящ за еврото, Валдис Домбровскис се разбра, че влизането на България в чакалнята се отлага за известно време, защото не са изпълнени ангажиментите по капитализацията на Първа инвестиционна банка и Инвестбанк, в които Европейската централна банка откри капиталов недостиг."

    "https://www.economic.bg/bg/news/12/kfn-otkaza-da-odobri-prospekta-na-pib-za-uvelichenie-na-kapitala.html

    Та толкова с консенсуса, аз , наваксваме ..

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  16. 16 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 665 Неутрално

    Борисов,
    ти за еврозоната изобщо не си фактор.
    Само тука, пред мисирките, може да се правиш на велик....
    ЕРМ2 не е равно на еврозона. Минимум 3 години, че и следене!чми ти си вънка още на точката - 3% дефицит от БВП!
    еврозонас през крив макарон. АБЕ, НИЕ У ШЕНГЕН ЛИ СМЕ?
    Щот има строго определен ритуал за зоната. Първо шенгеня и чак след това.................

  17. 17 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Надявам се че след повече от 10 години управление накрая да е разбрал че не може за всяко важно решение да се чака "консенсус".

  18. 18 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 624 Весело

    Ето, тези приказки са поредното доказателство, че Борисов е ГЕРБ са евроатлантическа, европейска, антикомунистическа, дясна, синя и реформаторска сестринска партия от ЕНП. Както винаги не знаят какво искат.
    Комунистите поне са постоянни в мненията си, за разлика от Бате, който се обръща като п....тка, нищо че Радан му вика Б.Х. Ама то и Радан е един такъв.... син, десен християн-демократ и реформатор.... Почти като г-н Плевнелиев

    Бог да благослови Америка за България!
  19. 19 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    Пак някаква мръсотия са измислили от ГЕРБ.

    Спряха им краденето през банката за развитие, сега някаква нова игра е в ход.

    Както са казали политиците 'никога не оставяй една криза да отмине неизползвана'

  20. 20 Профил на iradev
    iradev
    Рейтинг: 320 Неутрално

    До коментар [#17] от "zxp53317185":

    +++

    Това винаги е било основна слабост в управлението на Борисов - желанието му да се хареса на всички.

  21. 21 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 837 Весело

    Борисов пак си вкарва автогол, сега Вето, Гечев и Корнела ще започнат освен да призовават народа на бунтове, ще го плашат с обезценка на валутата.

    Два месеца бяха забравили темата, даже си спомням , че другаря Копейкин пред президенството на шествието с Вето към паметника на Левски събираха подписка против кандидатсването на България в ЕРМ2

  22. 22 Профил на Драгомир Дончев
    Драгомир Дончев
    Рейтинг: 10 Гневно

    Приказки от 1001 нощ. Любимата ти ББР и ПИБ дали ще минат през елементарна проверка от ЕЦБ, че да ни пуснат в еврозоната? Ае у лево аман от тъпотии.

  23. 23 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 624 Весело

    Винаги се кефя, когато прочета как розовите автентично десни "комсомолци" обиждат гербаджиите на "комунисти" :))) Много им е объркан джендъра на тези хора :)))))

    Бог да благослови Америка за България!
  24. 24 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    Глупости на търкалета! Написано е в статията защо не ни пуснаха в чакалнята. Домбровкис дойде на крака и го каза пред медиите- капиталови дупки в банките! Каквито и да ги плещи ББойко и шефа на БНБ.... да кажат Фибанк и Инвестбанк попълниха ли си капитала? Тези врътки държавни пари през разни фирмички да изкупуват лошите кредити на Фибанк.... дали ще излъжат ЕЦБ? Предния път излъгахте ли ги?
    Щял да навакса.. какво, иска да ни строи пред банките ли?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  25. 25 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2425 Неутрално

    Твърде е кратък срокът до края на април да се навакса пропуснатото и още по-малко капитализацията на двете банки. Да не се окаже така, че държавата и в тях да налива пари.

  26. 26 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 837 Весело

    До коментар [#22] от "Драгомир Дончев":

    Няма да минат, затова ще чакаме другата година новото правителство на Вето Грипенов и Корнела Техноимпексова, да кандидатстват да приемем рублата.
    Видя се , че България и за ден не остана без тоалетна хартия, нямаше битки за нея по магазините като в много други страни, значи сме готови да приемем Рублата.

  27. 27 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    Борисов,ти за еврозоната изобщо не си фактор.Само тука, пред мисирките, може да се правиш на велик....ЕРМ2 не е равно на еврозона. Минимум 3 години, че и следене!чми ти си вънка още на точката - 3% дефицит от БВП!еврозонас през крив макарон. АБЕ, НИЕ У ШЕНГЕН ЛИ СМЕ?Щот има строго определен ритуал за зоната. Първо шенгеня и чак след това.................
    —цитат от коментар 16 на scott


    Аз вече се обзалагам, че Северна Македония ще влезе в Шенген и еврозоната преди нас!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  28. 28 Профил на nocomnet
    nocomnet
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#17] от "zxp53317185":

    Всички ние се надяваме всякакви работи, но ББ е изчерпан откъм политически ресурс. Проекта с кодово име “КАСКЕТ” е нелеп опит да се намери заместител. Корона-вирусът обаче леко пообърка тънките сметки...

  29. 29 Профил на Драгомир Дончев
    Драгомир Дончев
    Рейтинг: 10 Гневно

    До коментар [#26] от "001":

    Къде ме намеси от едните гнясни комуняги с другите? Вие тука верно сте за психиатрията до един.

  30. 30 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Ами да не се тутка, да започва да събира по 5 лева за увеличението на капитала на проблемната банка, та да покрие критериите на ЕЦБ.
    А между другото от стрес теста насам въпросната банка има една интересна (за ЕЦБ) покупка на емисия облигации в размер на 238 000 000 лева, зад които може да стои нищо.
    А и да връща маврудиев, че той е майстор на шменти-капелите.
    Не е препоръка за инвестиционно решение.

  31. 31 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Надявам се че след повече от 10 години управление накрая да е разбрал че не може за всяко важно решение да се чака "консенсус".
    —цитат от коментар 17 на zxp53317185


    За съжаление е пропит с такива качества, че това никога няма да го разбере.

  32. 32 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2835 Неутрално

    И ЕРМ2 като се 'нашием" и кво? Да ни помете инфлацията май, юни..... Или въпроса е да "омахаме" едни още 10 милярда деблокирани за последно????

  33. 33 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    Изненадващо добри сигнали от страна на Баце през последните няколко дни, но дали не са закъснели? Добре е, че осъзнава грешката си със забавянето. Дано не се окаже историческа и съдбоносна грешка за България, защото може да е твърде късно за "наваксване" и това ще тежи на неговата съвест.

  34. 34 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#29] от "Драгомир Дончев":

    Ако имаше мозАк , щеше да знаеш, че шансове да смени Баце имат само Вето и Корнела.

    Досега не знам трипроцентовите да управляват в която и да е страна.
    Затова се иска поне 30% на избори, а не 3%

    Ако някой ще сменя Борисов 3, това ще е Гечев 2 с Вето и Корнела с подкрепата на Илена е Чалга гологлавеца
    Трябва да е ясно на всички , какви са реалностите.

    Същото като с миналите кметски избори за София.
    Само празни приказки 2 месеца за новия кмет Игнатов, а пък даже и до балотаж не стигнаха ДъБъгъб

  35. 35 Профил на б_еко - върнете стария Дневник
    б_еко - върнете стария Дневник
    Рейтинг: 621 Неутрално

    Борисов обяви "наваксване" за членството на България в еврозоната до края на април

    Тоя е голем наваксвач. За цялото си управление няма нито един голям външнополитически успех, нито е привлякъл някакви крупни инвеститори. Управлението на Борисов може да бъде наречено изгубеното десетилетие. Никакво развитие, никакви съществени постижения. От около 10г висим в чакалнята на една много елитна организация - ОИСР. В тази организация трудно ще ни приемат. Има мониторинг на много индекси като производителност, неравенство при доходите, върховенство на закона, индекс на корупцията, индекс на икономическата свобода, свобода на медиите, индекс на демокрацията и др. . По някои от тези индекси сме като някои африкански страни.

    Технологиите трябва да вършат тежката работа, за да могат хората да вършат нещата, които ги правят най-щастливи. Лари Пейдж, Гугъл
  36. 36 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8362 Любопитно

    Всеки ден – брифинг. Или пресконференция.
    Ако някой може да обясни разликата…

    [email protected]
  37. 37 Профил на pesho79
    pesho79
    Рейтинг: 399 Неутрално

    Нищо не отпуска ЕЦБ - ЕЦБ печата пари, които ги няма и всички знаем до къде води това - справка Жан Виденов

  38. 38 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3998 Неутрално

    В тази тежка криза на никого не му е до еврозоната!И Брюксел/респективно Франкфурт на Майн/ще са прекалено заети да минимизира щетите и да "подкара" евро-икономиката !!!!

  39. 39 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Борисов,ти за еврозоната изобщо не си фактор.Само тука, пред мисирките, може да се правиш на велик....ЕРМ2 не е равно на еврозона. Минимум 3 години, че и следене!чми ти си вънка още на точката - 3% дефицит от БВП!еврозонас през крив макарон. АБЕ, НИЕ У ШЕНГЕН ЛИ СМЕ?Щот има строго определен ритуал за зоната. Първо шенгеня и чак след това.................
    —цитат от коментар 16 на scott


    За съжаление крадливите, алчни и обсебени политици тласкат България в пропастта.
    Вижте само какви простотии замислиха през последните 3 дни Караниколов ,Танева, Какракачанов. С тези им действия ще ускорят икономическата криза, която неминуемо ще ни сполети. Вместо да работят за смекчаването и овладяването и те правят нещо, които нямат нищо общо с разума и науката, но имат общо с тяхната закваска.

  40. 40 Профил на nocomnet
    nocomnet
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#33] от "danubian.whale":

    Единственото, което осъзнава, е че Меркел си отива, а на него и за жалост на всички нас ще ни врътнат кранчето. Това са някакви фантасмагории дето ги приказва, вероятно от стреса напоследък е и оглупял.

    Но така или иначе ние ще оберем пешкира.

  41. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2835 Неутрално

    =====Борисов обяви, че се действа "много мощно", за предаване до края на април "на проспектите"........... ====== Мощно много..... без парламент....без обществено обсъждане.......... Много мощно....... Точно сега му е времето, съвсем ще цъфнем......

  43. 43 Профил на свети георги груп от последните дни на герп
    свети георги груп от последните дни на герп
    Рейтинг: 502 Весело

    бай хойчо лъже кат сръбски ром:)))

  44. 44 Профил на б_еко - върнете стария Дневник
    б_еко - върнете стария Дневник
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#15] от "дерибеев":

    "защото не са изпълнени ангажиментите по капитализацията на Първа инвестиционна банка и Инвестбанк, в които Европейската централна банка откри капиталов недостиг."

    Сега наваксахме чрез сделката на ББР с колекторската фирма, чрез която едната банка си е оправила портфейла. Вероятно има подобна схема и за другата банка?

    Технологиите трябва да вършат тежката работа, за да могат хората да вършат нещата, които ги правят най-щастливи. Лари Пейдж, Гугъл
  45. 45 Профил на свети георги груп от последните дни на герп
    свети георги груп от последните дни на герп
    Рейтинг: 502 Весело

    когато светът е спрел,бай хойчо наваксва:)))

  46. 46 Профил на свети георги груп от последните дни на герп
    свети георги груп от последните дни на герп
    Рейтинг: 502 Весело

    когато светът е спрел,бай хойчо наваксва:)))

  47. 47 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    До коментар [#30] от "Uprsport":

    + Това е точно фирмичката дето сега получи 75 млн от ББР! Та дупката във Фибанк вече е двойна! Или греша?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  48. 48 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    Темата не заслужава коментар по принцип. Но да речем, че Баце е видял пропастта пред държавата, и как голямата част от помощта ще замине в Еврозоната. Ами крайно време да се потърси сметка на разни кръгове, които продължават да дърпат държавата назад към блатото.

  49. 49 Профил на etar
    etar
    Рейтинг: 961 Неутрално

    Ех, ако бехме влезнали как щеше да лапа сега ерво парички, ама кой да знае, че така ще стане.
    Ей за това съжелява барбата. Огънал се бил. Гъне се като червей 11 години вече и нищо не прави, ама ние го търпим.

  50. 50 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#40] от "Драгомир Дончев":

    Дали няма да има нищо за крадене...
    Напротив, сега ще е златно време за теглене на кредити и раздаване на калпак.
    Нищо не си чул за какво призоваваха Вето и Корнела.
    Пари да се дават на калпак за всички социално слаби.
    Тоест при безработица от 230 хиляди за февруари, това са основно хора от Столипиново и Факултета.

    Във фискалния резерв в момента има 10 милиарда.
    Ще ги опукат всичките за няколко месеца. Ако нямаше нищо в резерва, какво ли щеше да правим.
    При положение, че при гласуването на бюджет 2020 Корнела критикуваше, че той бил силно подценен.
    Трябвало да се прави с визия за много по големи приходи и да се вдигнели с 40% всички пенсии, както правели в Румъния.
    Това щеше да струва 5 милиарда повече за пенсии само на година и сега дефицита ни в края на годината щеше да е чудовищен, защото много лесно се вдигат пенсии и заплати, ама трудно се плащат и намаляват при намалели приходи

  51. 51 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 537 Неутрално

    То докато влезем в еврозоната еврото ще се хиперинфлира и няма да струва нищо. Та и извън еврозоната левчето ще се хиперинфлира, покрай еврото и ще струва нищо. 97-ма пак. Който обърнал в зелено или жълто - браво. Спрямо 2008-ма балансът на ЕЦБ е четворен. Има толкова много пари в обръщение, а с тоя спад на икономиката нито услуги има, нито продукция. Много пари се борят за малко неща - инфлация. Тъй желана от Италия, Испания, Гърция, Франция...все страни от еврозоната с големи дългове за зануляване. Да обръщаме еврото във франкове и да се закачаме за Швейцария.

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3925 Любопитно

    Ами като се огъвате пред опорните на Кремъл, сега ще се облизвате отвън, докато страните от Еврозоната си делят десетки милиарди помощи и ударът върху икономиките им се омекотява от възможностите, които им предлагат финансовите механизми в нея !

  54. 54 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2916 Неутрално

    До коментар [#3] от "dzenlandia":Горкичкият !!! Искаш ли да се обзаложиш, че до края на април няма да наваксаме за ЕРМII ?
    —цитат от коментар 6 на КМЕТ В СЯНКА


    Ще наваксаме и ще сме с евро..
    Ще сме в "А" група .. в джобчето ни ще сдрънкат евро и бонбонки..

    Тази своя мечта за въвеждане с нас я сподели и самият Сергей Станишев ..
    ---------------------------------------
    Cтaнишeв: C eврoтo влизaмe в "A" oтбoрa нa EC
    Публикувaнa: 26 Aприл, 2018 17:59 17

    Приcъeдинявaнeтo към eврoзoнaтa изиcквa нaциoнaлнo уcилиe. Тoвa зaяви прeзидeнтът нa ПEC Ceргeй Cтaнишeв нa кoнфeрeнция "Бългaрия в eврoзoнaтa. Икoнoмичecкaтa лoгикa cрeщу митoвeтe".
    Тoвa e трeтoтo cъбитиe oт пoрeдицaтa „Eврoпa oтнoвo нa път“, инициирaнo oт прeзидeнтa нa ПEC. .."
    ----------------------------------------

    Приятели, искате ли да зарадваме Сергей от сърце?
    Тогава дайте да въведем еврото и Истанбулската..

  55. 55 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3175 Неутрално

    До коментар [#44] от "б_еко - върнете стария Дневник":

    Да се придържаме към фактите все пак, заема от ББР е за Пощенска и Общинска банки. Не повтаряйте опитите за внушения от "разследващо-независима" журналистика .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  56. 56 Профил на Драгомир Дончев
    Драгомир Дончев
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#50] от "001":
    О аз се МОЛЯ да са толкова глупави. Да опоскат малкото резерви на държавата за норматив, да сринат валутния борд и да пробват да надцакат другаря Виденов. Защото тогава шансовете да се отървем от цялата им гнясна комунистическа пасмина - във всичките й превъплъщения - ГЕРБ, БСП, ДПС, ДБГ, Патриотчета и вся осталная сволач - нарастват драматично.

  57. 57 Профил на pesho79
    pesho79
    Рейтинг: 399 Неутрално

    Който обърнал в зелено или жълто - браво. Спрямо 2008-ма балансът на ЕЦБ е четворен.
    —цитат от коментар 51 на alabalko


    Защо в зелено - ФЕД печата поне два пъти повече от ЕЦБ? Вчера пак обявиха 2 трилиона, преди това, колко бяха - 6 трилиона

  58. 58 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#56] от "Драгомир Дончев":

    Не се моли, защото хората които помнят 1996 година знаят за какво става на въпрос.
    Тогава обаче имахме един плюс, никой не ни пускаше да работим свободно по Европа.
    Даваха се визи на избрани и то само туристически и беше много по трудно да напуснеш.

    Ако през следващите месеци и години стигнем, до нещо наполовина на това от 1996 и преживеем Виденова зима 2, в България ще останат 90% само хора над 60 и няма да имат и те пенсии.
    Няма да нупуснат България 1 милион, а ще е напусна 5 милиона и ще станем с населението на Северна Македония.
    Не си представям, че ще остане и един млад човек да работи за 7 евро заплата, не си представям да остане и такъв за 70 и 170 евро

  59. 59 Профил на Драгомир Дончев
    Драгомир Дончев
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#58] от "001":
    Вярвам си даваш сметка, че ние по един или друг начин сме се запътили точно натам - просто без пандемия и икономическа криза щеше да стане по-бавно.

  60. 60 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#30] от "Uprsport":+ Това е точно фирмичката дето сега получи 75 млн от ББР! Та дупката във Фибанк вече е двойна! Или греша?
    —цитат от коментар 47 на chichka


    Не, не грешиш. Този облигационен заем е една дупка, но поради разликата в счетоводното отчитане на инвестициите и просрочените задължения не изглежда като двойна дупка на пръв поглед. А този кредит, който ББР отпусна на СГС гроуп, беше и за замазване на част от тази дупка. Друг е въпроса как се лъже ЕЦБ и дали изобщо може да бъде излъгана по борисовски или горановски.

  61. 61 Профил на pesho79
    pesho79
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#50] от "001":О аз се МОЛЯ да са толкова глупави. Да опоскат малкото резерви на държавата за норматив, да сринат валутния борд и да пробват да надцакат другаря Виденов. Защото тогава шансовете да се отървем от цялата им гнясна комунистическа пасмина - във всичките й превъплъщения - ГЕРБ, БСП, ДПС, ДБГ, Патриотчета и вся осталная сволач - нарастват драматично.
    —цитат от коментар 56 на Драгомир Дончев


    Ами като знаеш, че в САЩ очакват до 30 процента безработица след няколко месеца, тук няма да е много по-добре - оттам идва тотал срив на прихода в бюджета и съответно или трябва да се появи много по-лош вариант на Симеон Дянков или да се взимат заеми - аз залагам, че първо ще се вземат заеми, а след това някой ще трябва да оправя нещата и да реше от разходите. Обаче дори със заеми мисля, че те няма да стигнат до обикновените хора, а ще са само за герберските фирми - та народа го чака голяма мизерия и Баце при всички варианти е пътник

  62. 62 Профил на atreu
    atreu
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Е, добре как така не бяхме готови, стандартът ни на живот не е ок, по-зле сме видимо от останалите и изведнъж цъфнахме и вързахме и пак слагаме каруцата пред магарето.

    Приказка без край
  63. 63 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#40] от "nocomnet":

    Само да вметна, че пешкирите (а.к.а. кърпите) се Перат, не се Берат. :)

    Да се знае: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7729679
  64. 64 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Някой да остана още, който смята, че Барба Ганьос не е идиот?!
    Преди два месеца лично той каза, че еврозоната не ни е вече приоритет, но сега - обрат!
    Преди години Белене беше гьол, но после - пак той - се превърна в първостепенен и важен обект, който да изградим!
    А преди месес само медицинските сестри бяха терористки, а сега - пак той го каза - вече са герои!
    И всеки, който е гласувал и гласува пак за този нефелен и лъжлив елемент, е по-голям глупак и от него.

  65. 65 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    вие сега виждате трилиони Европейската централна банка отпуска за възстановяване и борба, но за кои държави
    —цитат от коментар 0 на др Баце


    Др Баце отново яко се е объркАл. Ецебето не е др Сорос да отпуска помощи на закъсали уманитари, ами раздава кредити срещу обезпечение. Понеже по закон е забранено да финансира правителства, прави врътка да изкупува децеката от "пазаря" То и туй по принцип е забранено и се прави само за малки суми с падеж 2 седмици, ама си живеем в периода на вечното изключение.

    Др Баце явно бърка ецебето с еибето, но същината на бъркането си остава. И еибето не раздава грантове, ами дава гаранции като идеш в някоя банка да си земеш кредит. Разликата е че ше имаш по - ниска лихва, и ако не го върнеш банката ше си дръпне парите от еибето като гарант, пък после еибето ше гони тебе да ги връщаш.


    тези, които са в еврозоната и в чакалнята, ще разполагат с милиарди евро за възстановяване, тези, които не са, ще теглят дългове, и то на огромни лихви
    —цитат от коментар 0 на др Баце


    Още едно объркване на др Баце. Огромната лихва за България е 0,35%
    https://tradingeconomics.com/bulgaria/government-bond-yield
    а Италия, дето е в еврозоната и ше разполага с милярди за възстановяване има лихва 1,6% . Излиза, че целта ни за влизане в еврозоната е да си направим лихвата петорна.

  66. 66 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3312 Неутрално

    Къде са единия милион тестове, които обеща като бабаит на площада?

  67. 67 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#59] от "Драгомир Дончев":

    Давам си сметка, че за последните 5 години средните заплати са се увеличили с над 50% и си давам сметка, че България влезе в 2020 година с рекордно ниска безработица.
    Давам си сметка, че много от така наречените работодатели от миналата година натискаха правителството да им позволи да си наема колкото им трябват работници от Виетнам, защото нямали нужните за бизнеса им не можел да си набави работници.

    В началото на 2020 , ако погледнем съседите си само Румъния може да се каже, че бяха със сходно на нашата безработица около 5-6% всички други над 10
    Гърция влиза в кризата с 15%
    Турция с 14%
    Сърбия с 10%
    Македония с 10%

  68. 68 Профил на danitoledov
    danitoledov
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#44] от "б_еко - върнете стария Дневник":

    Кредитът от ББР, за който говорите, обаче е отпуснат за Пощенска и Общинска банка. Неведнъж ни го потретиха!

    danitoledov
  69. 69 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 691 Неутрално

    До коментар [#23] от "Günther":

    Аз пък съм сигурен, че всичките вие-герберастите-сте по-комунисти от БСП, но дори не го осъзнават, щото сте толкова плитки, че дори не можете да мислите.
    Само ще ти кажа Белене и Турски поток, пък ти ако умееш, сети се.

  70. 70 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2835 Любопитно

    Те наредиха ли се на опашката пред МВФ, или още се ослушват е по важното........ Тва да каже????

  71. 71 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Дано стане
    Проруските партии от години пречат за това членство.
    Сега покрай пандемията са се кротна и малко. Да се действа решително за влизане, докато червените кхмери не са се окопитили и не са изпълзяли от дупките .
    За да сме пълноправен член на ЕС, трябва да влезем в Еврозоната, където се вземат важните решения и се раздава баницата. И по- далеч от мечешката прегръдка на Масква .

  72. 72 Профил на Иво Желев
    Иво Желев
    Рейтинг: 71 Неутрално
  73. 73 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До [#64] от "Капабланка":
    Това разбира се е поредната лъжа на Борисов за еврозоната, продължаваща вече 10 години от както Дянков открадна 1 милиард от здравните ни осигуровки.
    И голямата инвестиция за 3 милиарда лева на Борисов в сръбскат оттече в гьола с многомилиардните експери-менти на ГЕРБ.

  74. 74 Профил на atreu
    atreu
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Приказки от 1001 нощ. Любимата ти ББР и ПИБ дали ще минат през елементарна проверка от ЕЦБ, че да ни пуснат в еврозоната? Ае у лево аман от тъпотии.
    —цитат от коментар 22 на Драгомир Дончев


    Явно изискванията са покрити, щом Борисов е толкова категоричен. Ама аз пак питам, цялостно готови ли сме? Щото заплатите пак са ни ниски, цените се вдигат, безработицата става по-голяма...Не знам, не знам. От друга страна едва ли Бойко ще говори така, ако не е убеден, нали веднъж вече се отметна. Втори път ще е прекалено.

    Приказка без край
  75. 75 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2835 Неутрално

    Точно сега се сетиха..ГЕРБ........ След 11 г. управление..... ЕЦБ ще отнеме 80% от гаранцията на валутния борд на България. А това е 38-40 милиарда евро а после "евентуално" достъп до общите фондове на еврозоната - 700 милиарда ........и...... що трябва точно сега, с резки движения на тъмно да поправяме нещо работещо??????

  76. 76 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1528 Неутрално

    За забравилите да припомня. Преди 10 г. баце се отказа защото тогава еврозоната плащаше за фалирали банки и след това за малка Гърция. Днес има съществена промяна. Трябва да се спасяват далеч по-големите Испания и Италия. Еле Италия. С огромен дълг още преди короната. И с никаква вероятност да го изплати сега. С огромен дефицит преди короната и с никаква възможност да покрие текущите си плащания.
    И да припомня основната причина поради която тогава гробарите искаха в еврозоната. Валутния резерв на БНБ, който ще се освободи при приемане на еврото. Над 10 млрд за усвояване.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  77. 77 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 806 Неутрално

    Премиерът демонстрира невероятни финансови познания напоследък. Дори задмина доказаният финансов аналитик на световно ниво Горанов. Спокоен съм вече за светлото бъдеще на Българската финансова система. Дори предлагам други държави в затруднено положение като Франция, Великобритания, Италия, Испания да се учат от челният опит.

  78. 78 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 806 Весело

    А коментарите от рода на "Аз исках, ама те ме спряха.", звучат наистина много правдоподобно. Дори чувам, че са открадвали химикалката на няколко пъти лошите, за да забавят подписването на съответните документи.

  79. 79 Профил на Tsveta
    Tsveta
    Рейтинг: 753 Неутрално

    То нищо не се знае какво ще стане след тая дивотия, тя цялата световна икономика е в пълен колапс.
    Колкото до ЕЦБ нищо сигурно няма, държави като Гърция, които са в Шенген и в Еврозоната да не би да не фалира? Италия и Испания да не мислите, че ЕЦБ ще ги спаси и тях от тоталното им фиаско. Ако мислите, че Италия не е поядена от мафия от низините до върховете много грешите. Еврозоната не е някакъв оазис, какъвто тука се опитва да ни го представи Баце, просто му е ясно, че този път цялата отговорност ще носи той, няма да може да каже - ето в евро зоната сме, ама , на пак имаме хипер инфлация.
    А хиперинфлация ще има навсякъде в целият свят, това 97 ще ни се стори розав сън. От Ню Йорк до Токио всичко ще се сгромоляса.

  80. 80 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2835 Весело

    Златото вчера удари 7 годишен ръст........... Вижте кво е казал "класика" Борисов 2018 г. https://news.bg/politics/balgariya-ima-ogromen-zlaten-rezerv-i-ne-predstavlyava-risk-za-evropa.html

  81. 81 Профил на Лопе де Вега
    Лопе де Вега
    Рейтинг: 1894 Весело

    Има една хубава народна песен - "Надай се, Калинке, бачо ти Кольо да дойде" :)

    без подпис!
  82. 82 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Някои хора имат илюзията , че като приемем еврото и хоп изведнъж ще станем богати.Само , че реалният живот показа друго.Питайте гърците.

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  83. 83 Профил на VeLikoV
    VeLikoV
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Точно в този момент на всеобща нужда едва ли ще искат още едно гърло.
    Бойко ще гледа като дете витрината на сладкарница. С тези 10 млрд. ще му се наложи да решава, кой да живее и кой не . . .

  84. 84 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 794 Неутрално

    До коментар [#71] от "inatlivka":

    Лошото на демокрацията е , че всеки идиот има право да гласува.

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  85. 85 Профил на Marinov
    Marinov
    Рейтинг: 188 Неутрално

    До коментар [#24] от "chichka":

    Много ми се иска да ти припомня, че в едно друго свое изказване Валдис ДомбровСкис каза, че не може да коментира темата за банките, защото това е в обсега на ЕЦБ. Така и така съм тръгнал да ти припомням, да ти кажа поне и за държавните пари през разни фирмички отидоха за пощенска и обшинска банка.

    Marinov
  86. 86 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    Печатат всички , които могат . И ЕЦБ, и ФЕД, и други. И наливат парите яко в балоните. За да не звучи грозно - "балон"и да не сети матряла, че балоните се пукат накрая от много надуване, сега му викат "безкрайни количествени улеснения. Фед напечата за броени дни трилиони, щото сега глобалното търсене на зелените пари е огромно - пазарът може да глътне и още толкова, без курса да мръдне. Само, че сега ще задържат 2-3 трилиона и за вътрешна консумация, щото трябва да изкупят облигациите на правителството и фирмените батаци. В резултат държавният и фирмените дългове ще скочат, а сметката ше плаща матряла с намаляване на покупателната способност на долара.
    Иначе, размерът в случая не е фатален - 2/3 от дълга се държи от американски държавни агенции, фондове, банки и американски граждани - колкото е по- голям дълга, толкова повече печелят от лихви. Малко като финансово перпетум мобиле е работата. Е, не до безкрайност, но може още... И ЕЦБ и тя така... Само с рублите не става тоя номер - печатат другарите, но рублата потъва веднага.

    А Бойко плещи глупости - печатали си хората безгрижно, а ние сме се заробвали със заеми. Все едно Фед мята едни трилиони и вика: " Дръж бай Тръмпе, тез трилиони няма да ги връщаш". А всъщност и САЩ, и държавите в Еврозоната ще поемат нов дълг, ама няма кой да го обясни на Банкянския...

  87. 87 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1197 Весело

    До коментар [#17] от "zxp53317185":

    Напротив, изчакването на консенсус позволява на г-н Борисов да управлява 10 години! Той разбра, че недоволството на народа, макар и да се окаже впоследствие погрешно, води до загуба на гласове и избори. Затова вместо да застане начело на народа, той го води, но отзад, подвиквайки му колко е велик.

  88. 88 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4836 Любопитно

    До коментар [#82] от "Tru Soulja":

    Искате да кажете, че гърците са по-бедни от българите?

  89. 89 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 537 Неутрално




    [quote#57:"pesho79"][/quote]

    В долари, защото целият свят извън ЕС търгува в долари, не в евро. Отделно, в последните години ФЕД намали парите в обръщение, преди да ги вдигне отново, а ЕЦБ така и не успя да ги намали. Може да се види, че ФЕД също успя да вдигне лихвите в САЩ без да съкруши икономиката им, а ЕЦБ не е мръднала на милимунда, защото щеше да предизвика криза сравнима със сегашната. Евродълговата криза щеше отново да се разрази. То тя пак ще се разрази, защото сега дълговете на държавите в ЕЗ ще скочат с 10-20-30%. Една Италия не знам как ще я спасят предвид, че нейният дълг е над трилион евро. Не е случайно, че Германия и други се опъват на коронобондовете - не искат да спасяват Италия. Еврото ще стигне паритет 1:1 с долара, дори под $1 ще мине. Може а се види, че от 2008-ма насам еврото поевтинява ли поевтинява.

  90. 90 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 794 Неутрално

    До коментар [#88] от "vassilun":

    Не , ние не можем да се сравняваме с тях , просто бая си изпатиха , като приеха еврото.
    По-добре да не го правим и ние.Как беше?Умният се учи от грешките на другите.

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  91. 91 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3998 Неутрално

    До коментар [#43] от "свети георги груп от последните дни на герп":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  92. 92 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    До коментар [#85] от "Marinov":

    Не се вързвай на манипулациите на Мавродиев. Домбровскис каза кавото трябва! Тези 75 млн отидоха за лошите кредити на Пощенска и общинска. Но тази фирмичка изкупи лошите кредити на Фибанк, после пусна емисия акции за 500+ млн които купи същата банка. И сега в активите на банката са 500+ млн акции на фирма която има портфейл лоши кредити за стинки!!! Е, ти кълвеш ли на това? А ЕЦБ ще клъвне ли? Има една статия в Капитал, разгледай я! Лек ден.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  93. 93 Профил на oan42683881
    oan42683881
    Рейтинг: 137 Весело

    Поредното доказателсво, че тезата, че ГЕРБ и БСП са едно и също е напълно несъстоятелна. Ако БСП, а не ГЕРБ беше на власт:1. Никога нямаше да купим F-16.2. Никога нямаше да строим газова връзка с Гърция. 3. Руският газ нямаше да поевтинее с 40%.4. Влизане в чакалнята на еврозоната нямаше дори да бъде обсъждано. Да, правителството на Борисов е крадливо и корумпирано, но алтернативата му е тотална катастрофа.
    —цитат от коментар 3 на dzenlandia


    Последното изречени оправдава цялата калинкинщина и ганьовщина на ГЕРБ за последните 10 години? Стига бе човек. Ако това не е опорна точка, то тогава е тотална глупост.

  94. 94 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3027 Неутрално

    До коментар [#21] от "001":

    А ти сещаш ли се кой осигури втори мандат за Искров? А сещаш ли се, кои ни обясняваха, че нямаме никаква нужда от еврото, защото имаме невероятен банков надзор и сме губели суверенитет?
    Много ви е къса паметта на ГЕРБ-ерите...! ;)

    Бивш tww09306483.
  95. 95 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    Изчакването на България за влизане в Евро зоната е "Данък Русия" . Принципът на съветските агенти беше и е" колкото по-далече от Европейския съюз, толкова по-добре за Русия, днешната съветска путинова.

  96. 96 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    Изчакването на България за влизане в Евро зоната е "Данък Русия" . Принципът на съветските агенти беше и е" колкото по-далече от Европейския съюз, толкова по-добре за Русия, днешната съветска путинова.

  97. 97 Профил на Мишо Петров
    Мишо Петров
    Рейтинг: 829 Неутрално

    А дали ще има еврозона до края на април?

  98. 98 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8160 Неутрално

    Проспа толкова години, сега за един месец ще го наваксаме. Този човек не може да управлява държава. Той е страхлив, лесно се подвежда и е лесно манипулируем, защото не е компетентен.

  99. 99 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1849 Весело

    До коментар [#13] от "001":

    Ех, тролче, тролче! Неси по темата!

  100. 100 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1849 Весело

    Ех, тролче, тролче! Не си по темата!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK