Хората, които могат да си позволят нова кола, са преживяли лукановата зима. Не вярвам да си я купят, поне докато не се разбере как ще се развият събитията. Разберете, никой не вярва на нищо.
Държавата ни се е задръстила от автомобили - нови, стари, антични, каквито се сетим ! Изобщо никой не се вълнува, че авточамбазите на нови автомобили месец - два щели да имат по - ниски приходи !
Продажбите са се сринали, ама услугите на лицензираните сервизи са все така кофти. Отново ме изпратиха за след 3 седмици за редовния ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН преглед, по време на гаранционния период.
Следя автомобилния пазар в Германия! Там са най-точните индикатори и тенденции! Ако някой иска да се сдобие с добър немски автомобил втора употреба, точно сега е момента! Цените на автомобилите "втора ръка" в Германия падат драстично! Автомобилът задължително трябва да бъде купен директно от Германия! От никъде другаде!
Само ако се загледа човек в сериите на регистрационните номера, ще види как повече от 50% от колите са регистрирани в последната година-две. Коли 15-та употреба през 6 месеца си сменят собствениците, и се карат като за последно без собственика да си има хал хабер от техническото състояние, а при по-сериозни повреди се зазимяват на някой паркинг и се взема друг дарак, пак в незнайно техническо състояние.
Ама като почнете да изсипвате такива апокалиптични прогнози,които нямат връзка с реалността! Сриване е когато цените паднат минимум с 50%. Как си представяте цените на жилищата и наемите (в София) да паднат с 50%?! Дори и в село Горно нанадолнище в Силистренско няма да паднат с толкова.
Цените на автомобилите ползуващи горива тепърва ще спадат, щото въглеродни емисии, данъци и прочие в ония страни ще са все по-високи, а след време като ги забранят изцяло там, собствениците им ще плащат, за да се отърват от тях. Дори се чудя че такива машини, при това издухани до безкрай, все още държат високи цени в България.
мурзилка
При положение, че започна икономическа криза, която не се знае кога ще завърши никой не иска да си харчи парите и то за коли, ако разбира се има някаква. Кризата ще се отрази и върху покупките на недвижими имоти, а и банките ще спрат да раздават наляво и надясно ипотечни кредити.
ЗАвиси ,стига да има кой да им купува , във Варна парцели купувани по 5000 долара преди 10 години ,сега са си ги надули по 100-250000 евра , щото се виждало морето ,ама зад две сгради , в града руснаците продават ,ама все още на 50-60% по скъпо ,отколкото са купували преди 6-7 години ,при това амортизирани силно апартаменти в полузапдащи комплекси , в други градове по над 1000-1400 евра с общи части ,на чиста площ , е ,кой ще им купи , ще чакаме ,а нова кола може да си купи при тази ситуация някой много богат ,ама такива освен зърнарите дето им идват парички от ЕС без никакви изисквания срещу тях .
Добре е да се уточни, какво ще се срине в пазара на имоти? Сделките или цените? Предполагам, че и без друго сделките си намаляват. Цените обаче почти не мърдат. Към момента се продава се и се купува в краен случай. Само се чудя, как земята държи още такава цена...
ГЕРБ/ГРОБ забрани на хората да пътуват с личните автомобили.Не било безопасно.С обществения транспорт е беопасно! Колко са нараснали покупките на автобуси,влакове и кораби?
Ама разбира се. Когато е несигурна обстановката, това е първото. Всеки си казва, че какво ми е на старата кола, ще изкара още година поне. Пък парите за новата да ги скатая за черни дни, че не се знае. Или да невзимам лизинг, който не е сигурно дали ще мога да изплащам.
Ганьо продължава да изкупува старите дизелови кошници на Европа и да им маха засръстените филтри, а ЕС да си затваря очите за това, като всъщност им идва перфектно, че ги отърваваме от тези душегубки. Добре, че има карантина, та намаля движението и въздухът се изчисти.
Слагам ти плюс за първата част. Обаче в центъра е ад движението и паркирането като преди. Единствено намаление на трафика се получава от това че децата са си в къщи.
В България трябва да се забрани вноса и управление на автомобили на повече от 10 години, а по-нататък и на повече от 5 години и да се затегне брутално техническия контрол на автомобилите. Същевременно да се оправят всички пътища, да се подмени малоумната сигнална система навсякъде с такава с изкуствен интелект, управляваща трафика в реално време. Както и да се подмени 90% състава на Пътна полиция с хора, които ще работят, а няма да пускат нарушители за 20левка. И брутални наказания за пътните терористи - отнемане на книжки, затвор и зверски глоби за опасните нарушения. 80% разбират само от терор.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
В България трябва да се забрани вноса и управление на автомобили на повече от 10 години, а по-нататък и на повече от 5 години и да се затегне брутално техническия контрол на автомобилите. Същевременно да се оправят всички пътища, да се подмени малоумната сигнална система навсякъде с такава с изкуствен интелект, управляваща трафика в реално време. Както и да се подмени 90% състава на Пътна полиция с хора, които ще работят, а няма да пускат нарушители за 20левка. И брутални наказания за пътните терористи - отнемане на книжки, затвор и зверски глоби за опасните нарушения. 80% разбират само от терор.
Много смела прогноза. Не знам какво ще стане, но в момента никой не знае. Имаше една много хубава статия за петролните фючърси и как в един момент, не само си занулен, ами дължиш пари. Така че Пазарът е интересно нещо..... Прословутия фонд на Бъфет за нула време изгуби 40 милиарди, а после се оттърва от самолетните си акции, които до скоро им бяха като нарицателни. След този вирус всичко ще е различно, кое надолу, кое с пъти нагоре ще видим.
"Коли 15-та употреба през 6 месеца си сменят собствениците, и се карат като за последно без собственика да си има хал хабер от техническото състояние, а при по-сериозни повреди се зазимяват на някой паркинг и се взема друг дарак, пак в незнайно техническо състояние." =============== Преди време щях да почна да споря с тебе. Наскоро спорих с един приятел, който има сервиз. Обяснявах, че всеки шум ме дразни, че никога не съм се пазарил, че на колата ми нищо не е отказвано... - Ти си изключение. Спрях да споря.
"При леките коли продължава тенденцията за пренасочване на предпочитанията към дизеловите модели"
Крайно време е да се прекрати продажбата на дизелови автомобили в България и да се сложи един срок от 5 години, след който и движението им по пътищата да се забрани.
То и колите не са поевтинели двойно, но продажбите на нови - в пъти. Цените на имотите колко ще паднат е друг въпрос. В продажбите обаче сривът е неизбежен. Хората купуват предимно с кредити.
Който е купил имот на 1000Е няма да го продаде на 800Е. Така че чакаме чакаме ама като нещата се оправят пак цените ще дръпнат нагоре. Продавачите на загуба няма да продадат, а купувачите изчакват какво ще се случи с кризата. Затова няма сделки
Цените на автомобилите ползуващи горива тепърва ще спадат, щото въглеродни емисии, данъци и прочие в ония страни ще са все по-високи, а след време като ги забранят изцяло там, собствениците им ще плащат, за да се отърват от тях.
"При леките коли продължава тенденцията за пренасочване на предпочитанията към дизеловите модели"Крайно време е да се прекрати продажбата на дизелови автомобили в България и да се сложи един срок от 5 години, след който и движението им по пътищата да се забрани.
А с какво ще се извършва транспорта? В момента 72% от товарния се извършва с МПС , 100% от тези МПС са с дизели ..
Пътническият автобусен е 80%, като пак 100% от автобусите са дизели.
Какво ще ядат хората в градовете, как ще работят производствата? Транспортът вътре в складове, заводи, логистични паркове е с мотокари- 100% с дизели ..
Ще се мъкне на ръка, с колички, или що?
Една отмяна на МПС с дизели, след 5 години, ще е равносилна да си затворим държавата .. Пък и защо само МПС? Селското стопанство е 100% на дизели .. него що ще го търпим?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
ages
Рейтинг: 814 НеутралноСкоро и пазарът на жилища ще се срине.
Защо ако не да?!Маршалов
Рейтинг: 488 НеутралноОще може, казал оптимиста
мурзилкаЛео
Рейтинг: 1279 НеутралноДневник, можеше да сложите графиката с броя продадени автомобили от тази и предната година на една графика, щеше да бъде по-удобно.
ju.li
Рейтинг: 1434 НеутралноХората, които могат да си позволят нова кола, са преживяли лукановата зима. Не вярвам да си я купят, поне докато не се разбере как ще се развият събитията.
Разберете, никой не вярва на нищо.
samoedin
Рейтинг: 3339 ВеселоДържавата ни се е задръстила от автомобили - нови, стари, антични, каквито се сетим ! Изобщо никой не се вълнува, че авточамбазите на нови автомобили месец - два щели да имат по - ниски приходи !
ju.li
Рейтинг: 1434 ВеселоПрепоръчвам следващата статия да е за количествата продадени рояли 😁😁😁
ivanpopov
Рейтинг: 670 НеутралноПродажбите са се сринали, ама услугите на лицензираните сервизи са все така кофти. Отново ме изпратиха за след 3 седмици за редовния ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН преглед, по време на гаранционния период.
4ort
Рейтинг: 3337 НеутралноКоректно би било да се напише как е бил пазарът и в другите страни.
uje32596582
Рейтинг: 8 ВеселоТулупите да одят пеша.
Рим
Рейтинг: 1336 ВеселоСледя автомобилния пазар в Германия! Там са най-точните индикатори и тенденции!
Ако някой иска да се сдобие с добър немски автомобил втора употреба, точно сега е момента! Цените на автомобилите "втора ръка" в Германия падат драстично!
Автомобилът задължително трябва да бъде купен директно от Германия!
От никъде другаде!
4ort
Рейтинг: 3337 НеутралноТой се срина. Само че никой не пише.
hamiltonf
Рейтинг: 3818 ВеселоДа не съм чул някой да се оплаква от опашки в КАТ...
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиirobot
Рейтинг: 503 НеутралноДо коментар [#5] от "samoedin":
Само ако се загледа човек в сериите на регистрационните номера, ще види как повече от 50% от колите са регистрирани в последната година-две. Коли 15-та употреба през 6 месеца си сменят собствениците, и се карат като за последно без собственика да си има хал хабер от техническото състояние, а при по-сериозни повреди се зазимяват на някой паркинг и се взема друг дарак, пак в незнайно техническо състояние.
Катапулт
Рейтинг: 541 НеутралноТова да ни е проблемът.
Impossible Is NothingVlado Nikolov
Рейтинг: 3924 ЛюбопитноГоляма вълна. Защо да ме интересува това? Или, мързеливата бойкова администрация е закършила за пари? И се очаква ново стригане на стадото? 🤔
deaf
Рейтинг: 2297 НеутралноДо коментар [#1] от "ages":
До коментар [#11] от "4ort":
Ама като почнете да изсипвате такива апокалиптични прогнози,които нямат връзка с реалността!
Сриване е когато цените паднат минимум с 50%. Как си представяте цените на жилищата и наемите (в София) да паднат с 50%?! Дори и в село Горно нанадолнище в Силистренско няма да паднат с толкова.
historama
Рейтинг: 648 НеутралноВажното е, че Слънчо фърчи с джипката. А министрите му - даже не се познават.
Маршалов
Рейтинг: 488 НеутралноЦените на автомобилите ползуващи горива тепърва ще спадат, щото въглеродни емисии, данъци и прочие в ония страни ще са все по-високи, а след време като ги забранят изцяло там, собствениците им ще плащат, за да се отърват от тях. Дори се чудя че такива машини, при това издухани до безкрай, все още държат високи цени в България. мурзилка
Николай Бучков
Рейтинг: 1138 ВеселоИма и положителна страна …..премиерът ще може да брои по-лесно !
Voiko
Рейтинг: 804 НеутралноПри положение, че започна икономическа криза, която не се знае кога ще завърши никой не иска да си харчи парите и то за коли, ако разбира се има някаква. Кризата ще се отрази и върху покупките на недвижими имоти, а и банките ще спрат да раздават наляво и надясно ипотечни кредити.
pet_fire
Рейтинг: 5415 ВеселоСтарите не се продават, че новите
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1319 НеутралноНови, стари - никой не прави излишни разходи. Гаражните майстори ще са на почит още дълго време.
Nikoi
Рейтинг: 892 НеутралноДо коментар [#16] от "deaf":
ЗАвиси ,стига да има кой да им купува , във Варна парцели купувани по 5000 долара преди 10 години ,сега са си ги надули по 100-250000 евра , щото се виждало морето ,ама зад две сгради , в града руснаците продават ,ама все още на 50-60% по скъпо ,отколкото са купували преди 6-7 години ,при това амортизирани силно апартаменти в полузапдащи комплекси , в други градове по над 1000-1400 евра с общи части ,на чиста площ , е ,кой ще им купи , ще чакаме ,а нова кола може да си купи при тази ситуация някой много богат ,ама такива освен зърнарите дето им идват парички от ЕС без никакви изисквания срещу тях .
Petleshev
Рейтинг: 2410 НеутралноДо коментар [#1] от "ages":
Бивш tww09306483.Добре е да се уточни, какво ще се срине в пазара на имоти? Сделките или цените? Предполагам, че и без друго сделките си намаляват. Цените обаче почти не мърдат. Към момента се продава се и се купува в краен случай. Само се чудя, как земята държи още такава цена...
lino_santino
Рейтинг: 274 НеутралноИма едни 30% дето не са се сринали, та те ме учудват.
Толко много олигарсчета май нема.
karatista
Рейтинг: 3680 Неутралноизглежда че новото Парето ще е 70:30 вече
CINZANO
Рейтинг: 536 Весело"...предлагам да замениш "срещу" с "в сравнение с"..."
Мома, събори Альошата!----------------------------
Ти що не слушаш редактора, а :)
бАрни
Рейтинг: 541 ГневноГЕРБ/ГРОБ забрани на хората да пътуват с личните автомобили.Не било безопасно.С обществения транспорт е беопасно! Колко са нараснали покупките на автобуси,влакове и кораби?
Doge
Рейтинг: 1232 НеутралноАма разбира се. Когато е несигурна обстановката, това е първото. Всеки си казва, че какво ми е на старата кола, ще изкара още година поне. Пък парите за новата да ги скатая за черни дни, че не се знае. Или да невзимам лизинг, който не е сигурно дали ще мога да изплащам.
Слава Україні!Роси
Рейтинг: 7016 НеутралноНавсякъде се сринаха, не само в България.
дерибеев
Рейтинг: 2833 НеутралноДо коментар [#24] от "Petleshev": Само се чудя, как земята държи още такава цена...
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васАми не я произвеждат вече
tsvetko_51
Рейтинг: 1734 НеутралноТенденцията е световна и няма как да е друго.
Като мине вълната или по-скоро когато ние свикнем с новото положение, нещата ще си дойдат на място.
Hydroxy
Рейтинг: 280 НеутралноГаньо продължава да изкупува старите дизелови кошници на Европа и да им маха засръстените филтри, а ЕС да си затваря очите за това, като всъщност им идва перфектно, че ги отърваваме от тези душегубки. Добре, че има карантина, та намаля движението и въздухът се изчисти.
falcone
Рейтинг: 526 НеутралноАма на трошки как се засили не е истина. Не искали да пътуват в метрото и купуват всичко дето струва между 500 и 1000 лева.
falcone
Рейтинг: 526 НеутралноДо коментар [#33] от "Brad Mehldau":
Слагам ти плюс за първата част. Обаче в центъра е ад движението и паркирането като преди. Единствено намаление на трафика се получава от това че децата са си в къщи.
whitemare
Рейтинг: 1755 НеутралноВ България трябва да се забрани вноса и управление на автомобили на повече от 10 години, а по-нататък и на повече от 5 години и да се затегне брутално техническия контрол на автомобилите. Същевременно да се оправят всички пътища, да се подмени малоумната сигнална система навсякъде с такава с изкуствен интелект, управляваща трафика в реално време. Както и да се подмени 90% състава на Пътна полиция с хора, които ще работят, а няма да пускат нарушители за 20левка. И брутални наказания за пътните терористи - отнемане на книжки, затвор и зверски глоби за опасните нарушения. 80% разбират само от терор.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациМаршалов
Рейтинг: 488 НеутралноТе да не купуван по един автомобил, ходят направо с два тира за автомобили на магазина и затова 30% пазар, ама купени от 15 човека. мурзилка
frankfurtski
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#18] от "Маршалов":
А ти си карай колелото.....
sja11638525
Рейтинг: 15 НеутралноНаправо да забранят автомобилите, как мислиш?
iavorski
Рейтинг: 235 НеутралноДо коментар [#39] от "sja11638525":
Виж как е решен въпроса в Румъния. Елегантно, без забрани и все пак ефективно.
moreee
Рейтинг: 484 НеутралноНормално. Новите мотори с АдБлу и директно впръскване на бензина са голям боклук. Рисковано е да се купува кола произведена след 2015-та.
stoiank
Рейтинг: 1305 НеутралноДо коментар [#16] от "deaf":
Много смела прогноза. Не знам какво ще стане, но в момента никой не знае. Имаше една много хубава статия за петролните фючърси и как в един момент, не само си занулен, ами дължиш пари. Така че Пазарът е интересно нещо.....
Прословутия фонд на Бъфет за нула време изгуби 40 милиарди, а после се оттърва от самолетните си акции, които до скоро им бяха като нарицателни. След този вирус всичко ще е различно, кое надолу, кое с пъти нагоре ще видим.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3008 РазстроеноДо коментар [#13] от "irobot":
Еретик"Коли 15-та употреба през 6 месеца си сменят собствениците, и се карат като за последно без собственика да си има хал хабер от техническото състояние, а при по-сериозни повреди се зазимяват на някой паркинг и се взема друг дарак, пак в незнайно техническо състояние."
===============
Преди време щях да почна да споря с тебе.
Наскоро спорих с един приятел, който има сервиз. Обяснявах, че всеки шум ме дразни, че никога не съм се пазарил, че на колата ми нищо не е отказвано...
- Ти си изключение.
Спрях да споря.
Лео
Рейтинг: 1279 НеутралноДизел!
lil40655150
Рейтинг: Неутрално"При леките коли продължава тенденцията за пренасочване на предпочитанията към дизеловите модели"
Крайно време е да се прекрати продажбата на дизелови автомобили в България и да се сложи един срок от 5 години, след който и движението им по пътищата да се забрани.
lil40655150
Рейтинг: ВеселоДо коментар [#11] от "4ort":
"Сринаха" се продажбите на имоти, не и цените.
ages
Рейтинг: 814 НеутралноДо коментар [#16] от "deaf":
Защо ако не да?!То и колите не са поевтинели двойно, но продажбите на нови - в пъти. Цените на имотите колко ще паднат е друг въпрос. В продажбите обаче сривът е неизбежен. Хората купуват предимно с кредити.
mandzo
Рейтинг: 448 НеутралноДо коментар [#16] от "deaf":
Ами много ясно защо си го представят - "Гладна кокошка, просо сънува".
prx15601314
Рейтинг: 235 НеутралноКойто е купил имот на 1000Е няма да го продаде на 800Е. Така че чакаме чакаме ама като нещата се оправят пак цените ще дръпнат нагоре. Продавачите на загуба няма да продадат, а купувачите изчакват какво ще се случи с кризата. Затова няма сделки
simChо
Рейтинг: 274 НеутралноРуското никнеймче, ами каздвали сме ..
Другаде е още по-зле ..
А и автопазарът е само един от показателите ..
Важен, наистина, по количеството коли можем да се ориентираме за машиностроене, металургия ..
Самолетостроенето затвори, електрониката и тя не е по-различна, корабостроенето и транспорта и те са накъм изуй гащи!
Какво идва след това ли .. банките, душа, световната финансова система, валутите и банките ..
А ще изчакаме
simChо
Рейтинг: 274 НеутралноВерно ли?
simChо
Рейтинг: 274 Неутрално[quote#18:"Маршалов"][/quote]
Майоров, цените на автомобилите, тепърва ще се вдигат ..
никаква логика няма, да спадат, ще се вдигат и цените на транспорта.
И съответно - на стоките, включително и за първа необходимост.
simChо
Рейтинг: 274 НеутралноА с какво ще се извършва транспорта?
В момента 72% от товарния се извършва с МПС , 100% от тези МПС са с дизели ..
Пътническият автобусен е 80%, като пак 100% от автобусите са дизели.
Какво ще ядат хората в градовете, как ще работят производствата?
Транспортът вътре в складове, заводи, логистични паркове е с мотокари- 100% с дизели ..
Ще се мъкне на ръка, с колички, или що?
Една отмяна на МПС с дизели, след 5 години, ще е равносилна да си затворим държавата ..
Пък и защо само МПС?
Селското стопанство е 100% на дизели .. него що ще го търпим?