Фалитът на "Херц" нямало да засегне българския бизнес на компанията

Снимката е архивна.

© Reuters

Снимката е архивна.



Autohellas, която притежава франчайз правата на марката "Херц" (Hertz) в Гърция и в 7 държави на Балканите, включително в България чрез Autotechnica Ltd, не е пряко засегната от обявена процедура за фалит на Hertz Global Holdings, съобщиха от компанията. В прессъобщението се уточнява, че Autohellas няма никакви отношения на дялово участие или кредитни/заемни отношения с американската компания.


Както е известно, на 23 май една от най-известните световни фирми за наемане на леки коли - "Херц", обяви процедура за фалит и поиска съдебна защита в американски съд в щата Делауер, след като бизнесът й бе съсипан от пандемията от коронавируса, а разговорите с кредиторите се оказаха безрезултатни.


Още тогава беше съобщено, че международните регионални клонове на компанията, включително тези в Европа, Австралия и Нова Зеландия, не са включени в процедурата, започнала в САЩ, съобщиха от компанията. Беше уточнено, че глобална мрежа ще остане напълно функционираща и за трите притежавани марки- Hertz, Thrifty, Dollar и Firefly, без допълнителни последствия върху резервациите или програмите за лоялност на марката.


От Autohellas коментират, че ако процесът на преструктуриране на дълга на Hertz Global Holdings завърши успешно, компанията ще може да управлява глобалната си мрежа още по-ефективно. От компанията посочват още, че краткосрочните наеми (основната област на дейност на Hertz Global) представляват 16% от консолидирания приход на групата на Autohellas, докато 84 от тях идват от дългосрочни наеми, продажби на употребявани автомобили и автотърговия. Уточнява се също, че капиталът на Autohellas към 31.12.2019 г. достигна 294 милиона евро, което позволява най-ниското съотношение на дълг към собствен капитал сред всички рент-а-кар или оперативни лизингови компании в Европа.

Ключови думи към статията:

Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на димитър димитров
    димитър димитров
    Рейтинг: 307 Весело
  2. 2 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Както при всички останали бизнес - и тук надценката е 7 490% за Българския бизнес.
    Американския може да фалира, ама там предлагат услуга на клиенти и надценката е човешка. Тук е стригане на овци..

  3. 3 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 928 Неутрално

    Няма да го засегне, защото в България Херц няма.
    Има Autohellas, която срещу малко пари си е сложила името на Херц и балъците й се хващат на номера.

  4. 4 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3233 Неутрално

    До коментар [#3] от "johnniewalker":

    А то щото с другите световни марки е друго. В България ли е. Фирмата си е на български мутри. Не очаквайте швейцарско обслужване.

  5. 5 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2641 Неутрално

    Ползвал съм Ги на софийското летище. И съм доволен!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK