Парламентът е в отпуск, а и преди това цъкнаха нещо по бюджета. Кабинетът що да не дава като всички имат нужда, поне тези, които са се добрали до добрия наш Баш?!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
"от парите на данъкоплатците"....дали бихте ни информирали всички други правителства през последните 30 години ЧИИ пари са раздавали българските правителства?!
Държавата трябва да бъде добре финансирана, за да работи. А вие какво подсмърчате като гладни циганчета? Хората в администрацията работят за по 600 лева.
Тези толупи не разбраха,че протестите не са икономически и хвърлят пари на вятъра,като си мислят,че ще купят гласове за предстоящите избори. Така ли не разбрахте тръгвате си и то за винаги. Оставка.
Работете и плащайте данъци, за да може някой да ги раздава на държавни служители, които после да гласуват за него и да му подаряват изпълнителната власт, с която той да управлява еднолично държавата в собствен интерес.
Държавата трябва да бъде добре финансирана, за да работи. А вие какво подсмърчате като гладни циганчета? Хората в администрацията работят за по 600 лева.
Проблемът е, че някои от тях и за 600 лева работа не вършат, но все пак ги получават. Да намалят администрацията наполовина, да запазят кадърните и да им плащат двойно повече. Ама въпросът не е кой как работи, а да си пазаруваме възможно най-много гласове с държавни пари.
Разпределението на средствата става в народното събрание и се нарича Бюджет, всичко останало е заобикаляте и/или нарушаване на законите и правилата. Правителството (изпълнителната власт) следва решенията на парламента (законодателната власт).
Като дава - "защо не си ходи"! Като не дава - пак "защо не си ходи"! Никой не му е искал даването. Заради пустата власт е готов да дава и други работи.
Тези толупи не разбраха,че протестите не са икономически и хвърлят пари на вятъра,като си мислят,че ще купят гласове за предстоящите избори. Така ли не разбрахте тръгвате си и то за винаги. Оставка.
+++ И успява да си купи гласове. Около милион гласоподаватели зависят пряко или в семейството от доходи от бюджета, без да броим пенсионерите. Малко кебапчета, това-онова - ето още 200-300 хил. гласа. Грешки при броене, протоколи и т.н. - още 200-300 хил. гласа. И ГЕРБ ще има най-много депутати и при следващите избори. Затова трябва всички да се обединим и да изметем това управление.
Спечелихме битка, но не и войната!
ОбъркАли сте се нещо! Не раздава, а дава и то в рамките на бюджета, гласуван от НС. Този раздава, зящото знае, че тиквите в НС ще му гласуват всичко, което вече е раздал.
С нагла демонстранция на беззаконие. Въпросът е за този пладнешки обир на данъкоплатците кой и кога ще сезира компетентните институции? На формално основание, без да се разглежда по същество тази промяна ще падне в съда, но това ще е далеч след като парите вече са усвоени.
Не се доверявай на написаното. Мисли, провери и тогава коментирай!
Борисов знае добре, какво прави. Верифицирана, емпирически доказана рецепта за купуване на избори. Той ги купува за пореден път. Така, както държавата беше разграбена и все по-рафинирано се граби - законно, по документи, така и в продължение на повече от десетилетие ГЕРБ купува изборите. Партийната им субсидия години наред стои на депозити, а Борисов и ГЕРБ печелят с допълнителни пари от бюджета, безсрамно и нагло раздавайки пари на своите хора и на всички онези, които могат да им помогнат. Във време, когато всяка стотинка е необходима предвид задаващите се "черни" дни, Борисов повишава заплати? Не друго осигурява с белите пари, а повишава заплати! Това е уникално. Дори ще попитам, съвсем риторично, кой от тук пишещите знае къде другаде в света повишават заплатите в момента, посред чумата. Няма такъв случай!! ГЕРБ да си заминават и да не се показват следващите 20 години. И между другото, някои от тях действително няма да се покажат дълго време по-далече от "южното" крило.
Хахаха, много обичате миналото, а. Живеете още в него явно или просто е много изгодно да кажеш - "Я вижте преди какво беше". Жалко е да се обсъжда, че сега е по-добре от преди 11 години.
Държавата трябва да бъде добре финансирана, за да работи. А вие какво подсмърчате като гладни циганчета? Хората в администрацията работят за по 600 лева.
Охо, как ще се разработят сегаа. И 1200 лева да им стане заплатата пак няма да се получат нещата. Трудно ще накараш човек, който 10 години си е клатил краката и не знае как се работи качествено, да го направи за 30% отгоре. Друг е въпросът, че не ги заслужават.
Само да напомня, че това е част от работата на управлението - да "бюджетира" :) Може да не сте съгласни с начина на харчене, но не и със самият акт на "разданае".
Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
Само да напомня, че това е част от работата на управлението - да "бюджетира" :)Може да не сте съгласни с начина на харчене, но не и със самият акт на "разданае".
Бюджетира и изпълнява бюджета, който НС е одобрило. Сутринта по Нова един млад гребераст обясняваше, че раздаването на тези пари ще се обсъжда до 30ти август, ще се гласува в НС промяна на бюджета и тогава ще се раздават.
Явно не бива да казвате сами нищо, което бащицата ви не е казал преди вас, защото ви прави за смях.
До коментар [#3] от "selqnin": "от парите на данъкоплатците"....дали бихте ни информирали всички други правителства през последните 30 години ЧИИ пари са раздавали българските правителства?! ............ Ми как . Всички досегашни от джоба си ги даваха. Дневник прокопа тунел до другата страна на земята и сега копае обратно насам.
И успява да си купи гласове. Около милион гласоподаватели зависят пряко или в семейството от доходи от бюджета, без да броим пенсионерите. Малко кебапчета, това-онова - ето още 200-300 хил. ............. Явно не знаете /или пък знаете, по-скоро , ама се правите на ударени/. Това, че някой работи в адмистрацията, не значи, че може още утре да бъде уволнен при евентуална смяна на властта. Не става така лесно уволняването. И именно за това държавната , и още повече общинската е пълна с червени сини и всякакви други кадри. И си гласуват както преценят.
Иначе с милион "сигурни" гласоподаватели царят щеше още да си управлява, примерно.
Ето едно мнение на млад мъж: Не #Баце (@BoykoBorissov), не си построил ти магистралите (за ремонт) или метрото в #София. Построиха ги десетки, стотици фирми които ти рекетира за да получат обществените поръчки и да захранват черните ти каси. Построиха ги хиляди отрудени работници с декларирано минимално възнаграждение за да спестят работодателите им от социални осигуровки. Построихме ги (и ги плащаме) ние с нашите данъци и държавен дълг (бъдещи данъци). Ти нищо не си построил.
Е, не, това не е коректна статия от медия, която през март-април-май питаше най-настойчиво и убедено: „къде са грантовете?", „къде е живата пара' за хората?", „само кредити дават, трябват безвузмездни средства", „навсякъде развързаха кесията, само у нас нищо не се дава"! Нека бъдем коректни, все пак и да не правим всичко като във вица – защо си с шапка, защо си без шапка!
Похвално е, че родителите Ви са били отговорни хора и са положили усилия да познавате буквите и да можете да четете! Сега, смирено МОЛЯ да помечтаете на тема :"Какво щеше да стане АКО бях положил самостоятелни и систематични усилия за да увелича хипотетичният си сив капацитет, северно от вратните ми прешлени, който да ми позволи дори да РАЗБИРАМ прочетеното"!!!
Другарке, аз ги знам неутралните -- да ги кажа ли?
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
Само да напомня, че това е част от работата на управлението - да "бюджетира" :)Може да не сте съгласни с начина на харчене, но не и със самият акт на "разданае".
Да, ама НЕ! Точно с "акта на раздаване" не съм съгласен поради това, че е издаден в пълно противоречие с административнопроизводствените правила по издаване! В тая връзка призовавам, ако има честни и съвестни прокурори да предявят правото си на протест срещу този акт.
Наредбата е подзаконов нормативен акт, чието оспорване пред съда е регламентирано в дял трети, раздел ІІІ, чл. 185 - чл. 194 от АПК. Съгласно чл. 186, ал.1 от АПК, право да оспорват подзаконов нормативен акт имат гражданите, организациите и органите, чиито права, свободи или законни интереси са засегнати или могат да бъдат засегнати от него или за които той поражда задължения, а съгласно ал. 2 прокурорът може да подаде протест срещу акта. Според чл.187, ал.1 от АПК, упражняване на процесуалното право на протест в този случай не е обвързано с преклузивен срок. Съобразно чл.168, ал.1 от АПК, приложим по силата на препращащата разпоредба на чл.196 от АПК, съдът не се ограничава само с обсъждане на основанията, посочени от оспорващите, а е длъжен въз основа на представените от страните доказателства да провери законосъобразността на оспорения административен акт на всички основания по чл. 146 от АПК, а именно: дали подзаконовият нормативен акт, в обжалваната му част, е издаден от компетентен орган и в предписаната от закона форма, спазени ли са административнопроизводствените правила по издаване и съответства ли актът на материалноправните разпоредби.
Не се доверявай на написаното. Мисли, провери и тогава коментирай!
Ми оспори го ти бе, умен. Да видим дали ти стиска. Щото нали си представяш, ако вашия херой Бойкикев дори само да каже,, че е против увеличаването на заплатите на хората - какво ще се случи с и без това мижавия ви рейтинг.
Америка за България пък харчи парите на американския данъкоплатец за да спонсорира дневник който се съюзява с руските слуги радев и манолова........ абе всеки харчи
Още управляват тези, които управляваха царя. За 20 години не са спирали. Държавните служители знаят, че от време на време стават рокади на върха, но този проблем не стига до тях. И за ГЕРБ и за БСП да гласуват, все тая, защото управляващите са същите. Но виж, ако дойде някой извън този кръг, тогава вече ще има яко орязване и тази мисъл ги ужасява.
Герб ще раздават нашите пари,докато не спрем да им ги даваме. Ако не им плащаме данъци и такси,чии пари тогава ще раздават,? Да им направим и финансово неподчинение,за да си ходят по- бързо. На тези сега никой няма да им даде и заем. Нсй- много да изхарчат държавния резерв и после ще ги съдим за безстопанственост.
До коментар [#27] от "yxf59680136":Похвално е, че родителите Ви са били отговорни хора и са положили усилия да познавате буквите и да можете да четете!Сега, смирено МОЛЯ да помечтаете на тема :"Какво щеше да стане АКО бях положил самостоятелни и систематични усилия за да увелича хипотетичният си сив капацитет, северно от вратните ми прешлени, който да ми позволи дори да РАЗБИРАМ прочетеното"!!!
Добре, ще помечтая. Може ли и ти да помечтаеш на тема : "Какво щеше да стане АКО бях положил самостоятелни и систематични усилия за да увелича хипотетичният си сив капацитет, северно от вратните ми прешлени, който да ми позволи дори да знам как да пиша грамотно и да разбирам малко по-далеч от малкия си мозък."
До коментар [#48] от "Mike Power":Ми оспори го ти бе, умен.Да видим дали ти стиска.Щото нали си представяш, ако вашия херой Бойкикев дори само да каже,, че е против увеличаването на заплатите на хората - какво ще се случи с и без това мижавия ви рейтинг.
По-голям селски хитрец от района на Банкя от Баце още никой не е виждал ! Той е от такова семейство с баща дребен милиционерски началник , който иначе си е чист селянин от шопски анклав ! То отдавна вече СЕЛЯНИН у Бугарско се вика не на човек дошъл от село , а на такъв който няма ни акъл в главата , нито пък недай си боже някакво що годе добро домашно възпитание ! Така , че нищо чудно под небето у Банкя ! !
Добре, че сам го каза. Десет години преследвате рейтинга независимо от закона. .......... И какъв е закона? Ама не изсмукани от пръстите алинени нив клин - ни в ръкав. Досега си дал àст от разпоредба КОЙ МОЖЕ ДА ОСПОРИ ДАДЕН АКТ. Дай сега - НА КАКВО ОСНОВАНИЕ Ако не можеш - бега в палатката. Баси и дървените философи. Те не се борели за власт и проценти? А за какво се борите драги ми смехуко? За РЕДА И ЗАКОНА не е , защото в такъв слуàй нямаше да правите противозаконни действия като блокади на улици кръстовища. Борба за спазване на закона с противозаконни дейтвия? ????????
Закон за нормативните актове! Чл. 26. (Отм., нов - ДВ, бр. 46 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 34 от 2016 г., в сила от 04.11.2016 г.) Изработването на проект на нормативен акт се извършва при зачитане на принципите на необходимост, обоснованост, предвидимост, откритост, съгласуваност, субсидиарност, пропорционалност и стабилност. (2) (Нова - ДВ, бр. 34 от 2016 г., в сила от 04.11.2016 г.) В процеса по изработване на проект на нормативен акт се провеждат обществени консултации с гражданите и юридическите лица. (3) (Предишна ал. 2, изм. и доп. - ДВ, бр. 34 от 2016 г., в сила от 04.11.2016 г.) Преди внасянето на проект на нормативен акт за издаване или приемане от компетентния орган съставителят на проекта го публикува на интернет страницата на съответната институция заедно с мотивите, съответно доклада, и предварителната оценка на въздействието по чл. 20. Когато съставителят на проекта е орган на изпълнителната власт, публикуването се извършва на Портала за обществени консултации, а когато е орган на местното самоуправление - на интернет страницата на съответната община и/или общински съвет. (4) (Нова - ДВ, бр. 34 от 2016 г., в сила от 04.11.2016 г.) Срокът за предложения и становища по проектите, публикувани за обществени консултации по ал. 3, е не по-кратък от 30 дни. При изключителни случаи и изрично посочване на причините в мотивите, съответно в доклада, съставителят на проекта може да определи друг срок, но не по-кратък от 14 дни. (5) (Нова - ДВ, бр. 34 от 2016 г., в сила от 04.11.2016 г.) След приключването на обществената консултация по ал. 3 и преди приемането, съответно издаването на нормативния акт, съставителят на проекта публикува на интернет страницата на съответната институция справка за постъпилите предложения заедно с обосновка за неприетите предложения. Когато съставителят на проекта е орган на изпълнителната власт, публикуването на справката се извършва едновременно и на Портала за обществени консултации.
До коментар [#26] от "Мърмор":Всички държави по света бели при криза раздават пари. Оттам се качва потреблението и се стимулира бизнеса.САЩ, Германия, Франция и т.н.
Попитах, кой повишава заплати по време на ковид-кризата? Никой! Няма такъв случай в света. А тук повишение на заплатите с цели 30% за администрация, полиция, може и за други. При това за хора, които от началото на кризата редовно са си получавали заплатите и за тях няма схеми, няма освобождаване от работа. Нищо лично към щастливите 30%-тови бенефициенти, но каква е тази ваша истина, когато се пазарите за хилядарка на човек от здравеопазването за труда им на първа линия, но за полицията изсипахте изведнъж 30 000 000 лева суха пара за извънреден труд. То бива, бива истина, но не излагайте габровци.
2 цитата от докладите за състоянието на администрацията: 2020: "По обобщени данни от администрациите, които са отчели числеността си в ИИСДА, основната щатна численост по устройствен правилник към 31 декември 2019 г. е 142 747 щ. бр.5 Щатните бройки в централната администрация6 са 106 368, а в териториалната администрация 36 379." 2009: "По данни, подадени от административните структури в ИСПОДСА, щатната численост на държавната администрация към 31 декември 2009 г. е 80 255 щатни бройки8 , което е най-ниската стойност през последните шест години. В рамките на отчетния период щатната численост е намалена с 6 622 бройки (7.8%)."
Излишък се брои в края на годината, а не средата или началото! В момента се води наличие на средства, защото са замразени капиталовите разходи. По последните данни на МФ има намаление на приходи по всички пера и тепърва ще се вижда на къде вървим.
Ей, хванали сте я тая власт и не я давате. Голяма наглост. Повече от това не може да се срути, не се плашете. ................ А вие за спорта ли се търкаляте по кръстовищата. Ако искаш промени, каквито и да са , ти трябва власт. Реална. Не виртуална във Фейсбука.
Като приключи с бюджета, може и да си тръгне, за да обвинява после, че не се дават пари на бедните и нещастните, както дава той. А сега с нашите пари, купува изборите.
Единадесет години ГЕРБ И Бойко Борисов,ПРАВИХА ИКОНОМИИ,страшни икономии,-като държаха народа в мизерия и недоимък.Иконпмисваха между 2- 3 милиарда годишно,наричан(БЮДЖЕТЕН ИЗЛИШЪК).Ако никой не ревеше и да искаше за повишения на заплати или да получи пари(ОТ ТЕЗИ ИКОНОМИСАНИ),в края на годината от ГЕРБ ГИ.... . ОТКРАДВАХА- крадяха ги,или ги разпределяха по секциите на ГЕРБ в цялата страна,както Горанов изпращаше пари на общините(задължен),така Б.Б.го задължаваше да изпраща на секциите на ГЕРБ.Сега....много са тези,които ИСКАТ.Затова,е решено:-Тази година няма да има "бюджетен излишък,(защото много хора се надигнаха И ...ЩЕ ИЗГУБИМ ВЛАСТТА.Затова...ЩЕ РАЗДАВАМЕ ВСИЧКО на ВСИЧКИ,но ..ДА СИ ЗАПАЗИМ ВЛАСТТА,т.е."Целта оправдава средствата",които са си техни-наНАРОДА.Но....................ВЛАСТТА!!!!Ако можем ПАК да ги излъжем!!!!!!!!!
Това се нарича пазаруване на гласове с държавни пари. +30%, тия нормални ли са? Тва го няма никъде. Да не говорим, че администрацията е раздута, понеже 10 год. чакаме елекронните услуги. Аман от комунисти.
Дава но не В Криза в Която Бизнеса е Затънал. От Частния Бизнес и Данък заплата Идват и Приходите в Държавата. Държавните Служители са Консуматори и те не Произвеждат Нищо. Който е Държавен Служител е там за да Не работи отива за да Минат работните Часове и после да си Тръгне
Едва ли има чиновник с под 800лв. чисто, след ДОД. Може би в някое несофииско село. Отделно харча за осигуровки които никой от тях не го смята за разход върху заплатата си. Тъй че 30% са поне още 400лв на човек. По-връзкарите по министерствата ще ги наградят с по 1000-1500. Тоз КОВИД паметник. да му издигнат и хубаво да го почерпят. След такива бонуси, никой на хранилката няма стимул да бори вируса.
Не позна, бюджетът се определя от парламента. Вие гербавите свикнахте Чорбаджията да раздава като, че ли парите са негови, а по закон не стоят така нещата.
До коментар [#3] от "selqnin": То такова раздаване (подкупвате)не е имало никога. Снимки със толкова много €вра не сме виждали.Записи със каруцарски приказки не сме чували.А пък такива кото Бирата,жена му,Танов как си починаха от срам А
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
ЗаНиЗа
Рейтинг: 3302 НеутралноПарламентът е в отпуск, а и преди това цъкнаха нещо по бюджета. Кабинетът що да не дава като всички имат нужда, поне тези, които са се добрали до добрия наш Баш?!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.ivanko77
Рейтинг: 459 ЛюбопитноВсе още върви общественото обсъждане, което и без това беше съкратено! Как се взема решение, преди да е приключило обсъждането?
selqnin
Рейтинг: 1753 Неутрално"от парите на данъкоплатците"....дали бихте ни информирали всички други правителства през последните 30 години ЧИИ пари са раздавали българските правителства?!
Kamenarski
Рейтинг: 357 НеутралноТиквата се готви за избори и си гарантира избиратели с нашите пари.
НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!Николай Колев
Рейтинг: 3403 ВеселоМи вий от шкафчето си ли чакате да даде?
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Ronald Reagan
Рейтинг: 911 НеутралноДържавата трябва да бъде добре финансирана, за да работи. А вие какво подсмърчате като гладни циганчета? Хората в администрацията работят за по 600 лева.
agentАмброзСП
Рейтинг: 946 НеутралноТ.Д.,нарича се преразпределение!Слаб/2/
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТАП!Говоря,пиша и правя това,което искам! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯToni Ivanov
Рейтинг: 527 НеутралноТези толупи не разбраха,че протестите не са икономически и хвърлят пари на вятъра,като си мислят,че ще купят гласове за предстоящите избори. Така ли не разбрахте тръгвате си и то за винаги. Оставка.
anonimnii
Рейтинг: 469 НеутралноКато дава, защо дава, като не дава, защо не дава...
Locke
Рейтинг: 379 НеутралноРаботете и плащайте данъци, за да може някой да ги раздава на държавни служители, които после да гласуват за него и да му подаряват изпълнителната власт, с която той да управлява еднолично държавата в собствен интерес.
chepokalipsis
Рейтинг: 266 Неутрално"Кабинетът отново раздаде милиони от парите на данъкоплатцит" според дневник, откъде идват парите в държавата?
Нико
Рейтинг: 510 НеутралноБОЙКО, ТОЧНО ЗА ТОВА НАРОДА Е ПО УЛИЦИТЕ И СКАНДИРА ОСТАВКА!
Днес обяснява какво е направил ...
Бих искал веднъж да чуя отчет за това КАКВО НЕ СИ НАПРАВИЛ.
Locke
Рейтинг: 379 НеутралноПроблемът е, че някои от тях и за 600 лева работа не вършат, но все пак ги получават. Да намалят администрацията наполовина, да запазят кадърните и да им плащат двойно повече. Ама въпросът не е кой как работи, а да си пазаруваме възможно най-много гласове с държавни пари.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
pet_fire
Рейтинг: 5521 НеутралноЗа държавната администрация Коледата подрани. Боко е решил да абдикира
ivanko77
Рейтинг: 459 НеутралноДо коментар [#3] от "selqnin":
Разпределението на средствата става в народното събрание и се нарича Бюджет, всичко останало е заобикаляте и/или нарушаване на законите и правилата. Правителството (изпълнителната власт) следва решенията на парламента (законодателната власт).
3biri
Рейтинг: 92 НеутралноКато дава - "защо не си ходи"! Като не дава - пак "защо не си ходи"!
Никой не му е искал даването. Заради пустата власт е готов да дава и други работи.
anonimnii
Рейтинг: 469 НеутралноВсеки кабинет раздава от парите на данъкоплатците.
ПИК е велик
Рейтинг: 284 Гневно+++
И успява да си купи гласове. Около милион гласоподаватели зависят пряко или в семейството от доходи от бюджета, без да броим пенсионерите. Малко кебапчета, това-онова - ето още 200-300 хил. гласа. Грешки при броене, протоколи и т.н. - още 200-300 хил. гласа. И ГЕРБ ще има най-много депутати и при следващите избори. Затова трябва всички да се обединим и да изметем това управление. Спечелихме битка, но не и войната!
anonimnii
Рейтинг: 469 НеутралноНад София рязко се заоблачи и дано да завали, малко да разхлади.
klimentm
Рейтинг: 4608 ВеселоДо коментар [#9] от "anonim440":
klimentmЗащото дава само когато му пари на з@дника!
MPetr
Рейтинг: 554 НеутралноХубаво "набиваме" инфлация, но какво ще стане ? И сега щом в момент на "криза" се оказа, че пари има бол, къде ги харчеха толкова години ????
HD
Рейтинг: 185 НеутралноВ случая парите правилно се дават.
3biri
Рейтинг: 92 НеутралноДо коментар [#18] от "anonim440":
ОбъркАли сте се нещо! Не раздава, а дава и то в рамките на бюджета, гласуван от НС. Този раздава, зящото знае, че тиквите в НС ще му гласуват всичко, което вече е раздал.
Mike Power
Рейтинг: 506 ГневноС нагла демонстранция на беззаконие. Въпросът е за този пладнешки обир на данъкоплатците кой и кога ще сезира компетентните институции? На формално основание, без да се разглежда по същество тази промяна ще падне в съда, но това ще е далеч след като парите вече са усвоени. Не се доверявай на написаното. Мисли, провери и тогава коментирай!
Мърмор
Рейтинг: 1119 НеутралноБорисов знае добре, какво прави. Верифицирана, емпирически доказана рецепта за купуване на избори. Той ги купува за пореден път. Така, както държавата беше разграбена и все по-рафинирано се граби - законно, по документи, така и в продължение на повече от десетилетие ГЕРБ купува изборите. Партийната им субсидия години наред стои на депозити, а Борисов и ГЕРБ печелят с допълнителни пари от бюджета, безсрамно и нагло раздавайки пари на своите хора и на всички онези, които могат да им помогнат. Във време, когато всяка стотинка е необходима предвид задаващите се "черни" дни, Борисов повишава заплати? Не друго осигурява с белите пари, а повишава заплати! Това е уникално. Дори ще попитам, съвсем риторично, кой от тук пишещите знае къде другаде в света повишават заплатите в момента, посред чумата. Няма такъв случай!!
ГЕРБ да си заминават и да не се показват следващите 20 години. И между другото, някои от тях действително няма да се покажат дълго време по-далече от "южното" крило.
yxf59680136
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "selqnin":
Хахаха, много обичате миналото, а. Живеете още в него явно или просто е много изгодно да кажеш - "Я вижте преди какво беше". Жалко е да се обсъжда, че сега е по-добре от преди 11 години.
Охо, как ще се разработят сегаа. И 1200 лева да им стане заплатата пак няма да се получат нещата. Трудно ще накараш човек, който 10 години си е клатил краката и не знае как се работи качествено, да го направи за 30% отгоре. Друг е въпросът, че не ги заслужават.
selqnin
Рейтинг: 1753 НеутралноДо коментар [#16] от "ivanko77":
Благодаря за "лекцията", закъснял сте около 27 години, тогава съм чел Токвил ,Русо, Монтескьо и другите класици.
dejmos
Рейтинг: 2795 НеутралноКакво прави правосъдието през нощта !!?? Сигурно нещо в ОСЕМ ДЖУДЖЕТА !!!
olexander
Рейтинг: 554 НеутралноСамо да напомня, че това е част от работата на управлението - да "бюджетира" :)
Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.Може да не сте съгласни с начина на харчене, но не и със самият акт на "разданае".
3biri
Рейтинг: 92 НеутралноПроблемът е, че не ви личи!
3biri
Рейтинг: 92 НеутралноБюджетира и изпълнява бюджета, който НС е одобрило. Сутринта по Нова един млад гребераст обясняваше, че раздаването на тези пари ще се обсъжда до 30ти август, ще се гласува в НС промяна на бюджета и тогава ще се раздават.
Явно не бива да казвате сами нищо, което бащицата ви не е казал преди вас, защото ви прави за смях.
buljubei
Рейтинг: 535 НеутралноДо коментар [#3] от "selqnin":
"от парите на данъкоплатците"....дали бихте ни информирали всички други правителства през последните 30 години ЧИИ пари са раздавали българските правителства?!
............
Ми как . Всички досегашни от джоба си ги даваха.
Дневник прокопа тунел до другата страна на земята и сега копае обратно насам.
selqnin
Рейтинг: 1753 НеутралноДо коментар [#31] от "3biri":
Не съм ги чел за да ми личи или за да отговоря на Вашите очаквания или критики.
Хубав ден Ви желая!
3biri
Рейтинг: 92 Неутралноhttps://www.segabg.com/touche/tush-08-03-2020
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2148 НеутралноДо коментар [#32] от "3biri":
Има 1,72 милиарда лева излишък в бюджета.
Харчи ги Правителството.
buljubei
Рейтинг: 535 НеутралноДо коментар [#19] от "PisnaMi":
И успява да си купи гласове. Около милион гласоподаватели зависят пряко или в семейството от доходи от бюджета, без да броим пенсионерите. Малко кебапчета, това-онова - ето още 200-300 хил.
.............
Явно не знаете /или пък знаете, по-скоро , ама се правите на ударени/.
Това, че някой работи в адмистрацията, не значи, че може още утре да бъде уволнен при евентуална смяна на властта.
Не става така лесно уволняването.
И именно за това държавната , и още повече общинската е пълна с червени сини и всякакви други кадри.
И си гласуват както преценят.
Иначе с милион "сигурни" гласоподаватели царят щеше още да си управлява, примерно.
Лъв
Рейтинг: 841 ГневноЕто едно мнение на млад мъж:
Не #Баце (@BoykoBorissov), не си построил ти магистралите (за ремонт) или метрото в #София.
Построиха ги десетки, стотици фирми които ти рекетира за да получат обществените поръчки и да захранват черните ти каси.
Построиха ги хиляди отрудени работници с декларирано минимално възнаграждение за да спестят работодателите им от социални осигуровки. Построихме ги (и ги плащаме) ние с нашите данъци и държавен дълг (бъдещи данъци).
Ти нищо не си построил.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2148 НеутралноДо коментар [#26] от "Мърмор":
Всички държави по света бели при криза раздават пари. Оттам се качва потреблението и се стимулира бизнеса.
САЩ, Германия, Франция и т.н.
tapat0p
Рейтинг: 253 НеутралноВсички знаем, че Дневник не е от най-неутралните медии, но поне в заглавията на статиите се опитайте да изглеждате по-големи професионалисти.
nniikkii
Рейтинг: 480 НеутралноЕ, не, това не е коректна статия от медия, която през март-април-май питаше най-настойчиво и убедено: „къде са грантовете?", „къде е живата пара' за хората?", „само кредити дават, трябват безвузмездни средства", „навсякъде развързаха кесията, само у нас нищо не се дава"! Нека бъдем коректни, все пак и да не правим всичко като във вица – защо си с шапка, защо си без шапка!
selqnin
Рейтинг: 1753 ВеселоДо коментар [#27] от "yxf59680136":
Похвално е, че родителите Ви са били отговорни хора и са положили усилия да познавате буквите и да можете да четете!
Сега, смирено МОЛЯ да помечтаете на тема :"Какво щеше да стане АКО бях положил самостоятелни и систематични усилия за да увелича хипотетичният си сив капацитет, северно от вратните ми прешлени, който да ми позволи дори да РАЗБИРАМ прочетеното"!!!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5957 ВеселоКато дойде служебното правителство, милионите вече няма да са от данъкоплатците!!!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевneut
Рейтинг: 506 НеутралноТози път купуването на гласове няма да му помогнат
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restolexander
Рейтинг: 554 НеутралноДо коментар [#41] от "nniikkii":
Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.Това с шапката (маската, в тая ковидна ситуация) не е виц.
Това е поведението на опозицията. А не е смешно, за да го нарека виц.
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2514 НеутралноКа-то-не-маш-па-ри кво ше решаваш, бе?
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)(бурни ръкопляскания от бащите на днешните гербери)
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2514 НеутралноДругарке, аз ги знам неутралните -- да ги кажа ли? Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
Mike Power
Рейтинг: 506 НеутралноДа, ама НЕ! Точно с "акта на раздаване" не съм съгласен поради това, че е издаден в пълно противоречие с административнопроизводствените правила по издаване!
В тая връзка призовавам, ако има честни и съвестни прокурори да предявят правото си на протест срещу този акт.
Наредбата е подзаконов нормативен акт, чието оспорване пред съда е регламентирано в дял трети, раздел ІІІ, чл. 185 - чл. 194 от АПК. Съгласно чл. 186, ал.1 от АПК, право да оспорват подзаконов нормативен акт имат гражданите, организациите и органите, чиито права, свободи или законни интереси са засегнати или могат да бъдат засегнати от него или за които той поражда задължения, а съгласно ал. 2 прокурорът може да подаде протест срещу акта. Според чл.187, ал.1 от АПК, упражняване на процесуалното право на протест в този случай не е обвързано с преклузивен срок. Съобразно чл.168, ал.1 от АПК, приложим по силата на препращащата разпоредба на чл.196 от АПК, съдът не се ограничава само с обсъждане на основанията, посочени от оспорващите, а е длъжен въз основа на представените от страните доказателства да провери законосъобразността на оспорения административен акт на всички основания по чл. 146 от АПК, а именно: дали подзаконовият нормативен акт, в обжалваната му част, е издаден от компетентен орган и в предписаната от закона форма, спазени ли са административнопроизводствените правила по издаване и съответства ли актът на материалноправните разпоредби. Не се доверявай на написаното. Мисли, провери и тогава коментирай!
realguru
Рейтинг: 2323 НеутралноКато не дава - що не дава :)
Като дава - що дава :)
Ей, няма угодия начи :)
buljubei
Рейтинг: 535 НеутралноДо коментар [#48] от "Mike Power":
Ми оспори го ти бе, умен.
Да видим дали ти стиска.
Щото нали си представяш, ако вашия херой Бойкикев дори само да каже,, че е против увеличаването на заплатите на хората - какво ще се случи с и без това мижавия ви рейтинг.
dejmos
Рейтинг: 2795 НеутралноДо коментар [#39] от "Да вярваме на истината":
Така ли ? Откъде ги взимат и срещу какво ? Цялото герп под карантина ..
rdb41527334
Рейтинг: 290 НеутралноАмерика за България пък харчи парите на американския данъкоплатец за да спонсорира дневник който се съюзява с руските слуги радев и манолова........ абе всеки харчи
rdb41527334
Рейтинг: 290 НеутралноДо коментар [#13] от "Locke":
Това са глупусти казани на изуст. Във всички държавни институции се работи за намаляне на бройката на персонала
Locke
Рейтинг: 379 НеутралноДо коментар [#37] от "buljubei":
Още управляват тези, които управляваха царя. За 20 години не са спирали. Държавните служители знаят, че от време на време стават рокади на върха, но този проблем не стига до тях. И за ГЕРБ и за БСП да гласуват, все тая, защото управляващите са същите. Но виж, ако дойде някой извън този кръг, тогава вече ще има яко орязване и тази мисъл ги ужасява.
Toni Ivanov
Рейтинг: 527 НеутралноГерб ще раздават нашите пари,докато не спрем да им ги даваме. Ако не им плащаме данъци и такси,чии пари тогава ще раздават,? Да им направим и финансово неподчинение,за да си ходят по- бързо. На тези сега никой няма да им даде и заем. Нсй- много да изхарчат държавния резерв и после ще ги съдим за безстопанственост.
yxf59680136
Рейтинг: 8 НеутралноДобре, ще помечтая. Може ли и ти да помечтаеш на тема : "Какво щеше да стане АКО бях положил самостоятелни и систематични усилия за да увелича хипотетичният си сив капацитет, северно от вратните ми прешлени, който да ми позволи дори да знам как да пиша грамотно и да разбирам малко по-далеч от малкия си мозък."
Mike Power
Рейтинг: 506 ВеселоДобре, че сам го каза. Десет години преследвате рейтинга независимо от закона. Не се доверявай на написаното. Мисли, провери и тогава коментирай!
selqnin
Рейтинг: 1753 ВеселоДо коментар [#43] от "Незнайко в Слънчевия град":
Хвърчилко ще ги извади от ...шапката си и из под роклята на деса /малката буква не е правописна грешка, а отношение/!!!
deutscher._
Рейтинг: 574 НеутралноПо-голям селски хитрец от района на Банкя от Баце още никой не е виждал !
Той е от такова семейство с баща дребен милиционерски началник , който иначе си е чист селянин от шопски анклав !
То отдавна вече СЕЛЯНИН у Бугарско се вика не на човек дошъл от село , а на такъв който няма ни акъл в главата , нито пък недай си боже някакво що годе добро домашно възпитание !
Така , че нищо чудно под небето у Банкя ! !
buljubei
Рейтинг: 535 НеутралноДо коментар [#57] от "Mike Power":
Добре, че сам го каза. Десет години преследвате рейтинга независимо от закона.
..........
И какъв е закона?
Ама не изсмукани от пръстите алинени нив клин - ни в ръкав.
Досега си дал àст от разпоредба КОЙ МОЖЕ ДА ОСПОРИ ДАДЕН АКТ.
Дай сега - НА КАКВО ОСНОВАНИЕ
Ако не можеш - бега в палатката.
Баси и дървените философи.
Те не се борели за власт и проценти?
А за какво се борите драги ми смехуко?
За РЕДА И ЗАКОНА не е , защото в такъв слуàй нямаше да правите противозаконни действия като блокади на улици кръстовища.
Борба за спазване на закона с противозаконни дейтвия?
????????
Александър
Рейтинг: 296 НеутралноКато имат ще раздават.
При БиСиПито пари нямаше,
щото всичко се крадеше.
yxf59680136
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#60] от "buljubei":
Ей, хванали сте я тая власт и не я давате. Голяма наглост. Повече от това не може да се срути, не се плашете.
Mike Power
Рейтинг: 506 ВеселоДо коментар [#60] от "buljubei":
Не се доверявай на написаното. Мисли, провери и тогава коментирай!В романите за Винету не пише, а?
Закон за нормативните актове!
Чл. 26. (Отм., нов - ДВ, бр. 46 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 34 от 2016 г., в сила от 04.11.2016 г.) Изработването на проект на нормативен акт се извършва при зачитане на принципите на необходимост, обоснованост, предвидимост, откритост, съгласуваност, субсидиарност, пропорционалност и стабилност.
(2) (Нова - ДВ, бр. 34 от 2016 г., в сила от 04.11.2016 г.) В процеса по изработване на проект на нормативен акт се провеждат обществени консултации с гражданите и юридическите лица.
(3) (Предишна ал. 2, изм. и доп. - ДВ, бр. 34 от 2016 г., в сила от 04.11.2016 г.) Преди внасянето на проект на нормативен акт за издаване или приемане от компетентния орган съставителят на проекта го публикува на интернет страницата на съответната институция заедно с мотивите, съответно доклада, и предварителната оценка на въздействието по чл. 20. Когато съставителят на проекта е орган на изпълнителната власт, публикуването се извършва на Портала за обществени консултации, а когато е орган на местното самоуправление - на интернет страницата на съответната община и/или общински съвет.
(4) (Нова - ДВ, бр. 34 от 2016 г., в сила от 04.11.2016 г.) Срокът за предложения и становища по проектите, публикувани за обществени консултации по ал. 3, е не по-кратък от 30 дни. При изключителни случаи и изрично посочване на причините в мотивите, съответно в доклада, съставителят на проекта може да определи друг срок, но не по-кратък от 14 дни.
(5) (Нова - ДВ, бр. 34 от 2016 г., в сила от 04.11.2016 г.) След приключването на обществената консултация по ал. 3 и преди приемането, съответно издаването на нормативния акт, съставителят на проекта публикува на интернет страницата на съответната институция справка за постъпилите предложения заедно с обосновка за неприетите предложения. Когато съставителят на проекта е орган на изпълнителната власт, публикуването на справката се извършва едновременно и на Портала за обществени консултации.
http://www.strategy.bg/PublicConsultations/View.aspx?lang=bg-BG&Id=5363
Nikoi
Рейтинг: 1050 НеутралноДо коментар [#36] от "Да вярваме на истината":
Проблема не е ,че правителството харчи данъците ни и излишъците ,проблема е ,че много от тези пари явно се крадат и никой не хваща и съди крадците .
Мърмор
Рейтинг: 1119 НеутралноПопитах, кой повишава заплати по време на ковид-кризата? Никой! Няма такъв случай в света. А тук повишение на заплатите с цели 30% за администрация, полиция, може и за други. При това за хора, които от началото на кризата редовно са си получавали заплатите и за тях няма схеми, няма освобождаване от работа. Нищо лично към щастливите 30%-тови бенефициенти, но каква е тази ваша истина, когато се пазарите за хилядарка на човек от здравеопазването за труда им на първа линия, но за полицията изсипахте изведнъж 30 000 000 лева суха пара за извънреден труд. То бива, бива истина, но не излагайте габровци.
ivanko77
Рейтинг: 459 ВеселоДо коментар [#53] от "rdb41527334":
2 цитата от докладите за състоянието на администрацията:
2020:
"По обобщени данни от администрациите, които са отчели числеността си в ИИСДА,
основната щатна численост по устройствен правилник към 31 декември 2019 г. е 142 747 щ.
бр.5 Щатните бройки в централната администрация6
са 106 368, а в териториалната
администрация 36 379."
2009:
"По данни, подадени от административните структури
в ИСПОДСА, щатната численост на държавната администрация към 31 декември 2009 г. е
80 255 щатни бройки8
, което е най-ниската стойност през последните шест години. В
рамките на отчетния период щатната численост е намалена с 6 622 бройки (7.8%)."
ivanko77
Рейтинг: 459 НеутралноДо коментар [#36] от "Да вярваме на истината":
Излишък се брои в края на годината, а не средата или началото! В момента се води наличие на средства, защото са замразени капиталовите разходи. По последните данни на МФ има намаление на приходи по всички пера и тепърва ще се вижда на къде вървим.
buljubei
Рейтинг: 535 НеутралноДо коментар [#62] от "yxf59680136":
Ей, хванали сте я тая власт и не я давате. Голяма наглост. Повече от това не може да се срути, не се плашете.
................
А вие за спорта ли се търкаляте по кръстовищата.
Ако искаш промени, каквито и да са , ти трябва власт.
Реална.
Не виртуална във Фейсбука.
buljubei
Рейтинг: 535 НеутралноДо коментар [#63] от "Mike Power":
Ами.
Като ти казвам, чè си дървен философ - ти не вярваш.
Значи - заплатите да не се увеличават, така ли?
bat_plamen
Рейтинг: 4620 НеутралноМного лесно се харчат парите на данъкоплатците , но за мене това "раздаване" е дефакто купуване на спокойствие / и гласове/
Роси
Рейтинг: 7265 НеутралноКато приключи с бюджета, може и да си тръгне, за да обвинява после, че не се дават пари на бедните и нещастните, както дава той. А сега с нашите пари, купува изборите.
dsz51679928
Рейтинг: 8 НеутралноЕдинадесет години ГЕРБ И Бойко Борисов,ПРАВИХА ИКОНОМИИ,страшни икономии,-като държаха народа в мизерия и недоимък.Иконпмисваха между 2- 3 милиарда годишно,наричан(БЮДЖЕТЕН ИЗЛИШЪК).Ако никой не ревеше и да искаше за повишения на заплати или да получи пари(ОТ ТЕЗИ ИКОНОМИСАНИ),в края на годината от ГЕРБ ГИ.... . ОТКРАДВАХА- крадяха ги,или ги разпределяха по секциите на ГЕРБ в цялата страна,както Горанов изпращаше пари на общините(задължен),така Б.Б.го задължаваше да изпраща на секциите на ГЕРБ.Сега....много са тези,които ИСКАТ.Затова,е решено:-Тази година няма да има "бюджетен излишък,(защото много хора се надигнаха И ...ЩЕ ИЗГУБИМ ВЛАСТТА.Затова...ЩЕ РАЗДАВАМЕ ВСИЧКО на ВСИЧКИ,но ..ДА СИ ЗАПАЗИМ ВЛАСТТА,т.е."Целта оправдава средствата",които са си техни-наНАРОДА.Но....................ВЛАСТТА!!!!Ако можем ПАК да ги излъжем!!!!!!!!!
SOWhat
Рейтинг: 286 НеутралноДо коментар [#8] от "Toni Ivanov":
Надай се Маро на прани гащи.
ghristoz
Рейтинг: 254 НеутралноТова се нарича пазаруване на гласове с държавни пари. +30%, тия нормални ли са? Тва го няма никъде. Да не говорим, че администрацията е раздута, понеже 10 год. чакаме елекронните услуги. Аман от комунисти.
acarid
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#23] от "Hristo Daskalov":
На -10% икономически срив да направиш +30% заплатите на най-малко ударените от нея е най-неправилното възможно нещо
Danail Mindov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#18] от "anonim440":
Дава но не В Криза в Която Бизнеса е Затънал. От Частния Бизнес и Данък заплата Идват и Приходите в Държавата. Държавните Служители са Консуматори и те не Произвеждат Нищо. Който е Държавен Служител е там за да Не работи отива за да Минат работните Часове и после да си Тръгне
acarid
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#6] от "Ronald Reagan":
Едва ли има чиновник с под 800лв. чисто, след ДОД. Може би в някое несофииско село. Отделно харча за осигуровки които никой от тях не го смята за разход върху заплатата си. Тъй че 30% са поне още 400лв на човек. По-връзкарите по министерствата ще ги наградят с по 1000-1500.
Тоз КОВИД паметник. да му издигнат и хубаво да го почерпят. След такива бонуси, никой на хранилката няма стимул да бори вируса.
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 423 НеутралноДо коментар [#18] от "anonim440":
Не позна, бюджетът се определя от парламента.
Вие гербавите свикнахте Чорбаджията да раздава като, че ли парите са негови, а по закон не стоят така нещата.
Стоян Илиев
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "selqnin":
Ст6То такова раздаване (подкупвате)не е имало никога. Снимки със толкова много €вра не сме виждали.Записи със каруцарски приказки не сме чували.А пък такива кото Бирата,жена му,Танов как си починаха от срам А
yxf59680136
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#68] от "buljubei":
На Вашата отдавна и мина срокът на годност.
Йордан Ивов Стоянов
Рейтинг: 8 НеутралноЕдинственият Кабинет,които не краде парите на данъкоплатците БРАВО !!!!
Йордан Ивов Стоянов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#50] от "buljubei":
Свине с червен цвят не обичам много много.Не ми изглеждат умни........
Йордан Ивов Стоянов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#50] от "buljubei":
Свине с червен цвят не обичам много много.Не ми изглеждат умни........
germangard
Рейтинг: 8 ГневноЗащо да не раздава човекът, той е "патриот" - раздава народните пари за постигане на собствените партийни си цели!