"Виваком" придобива един от големите локални доставчици на телевизия и интернет в София

"Виваком" придобива един от големите локални доставчици на телевизия и интернет в София

© Цветелина Белутова, Капитал



Виваком" обяви, че ще придобие 100% от капитала на Net1 и ComNet Sofia, съобщиха от пресцентъра на мобилния оператор. Предстои сделката да бъде одобрена от всички регулаторни органи, като се очаква да бъде завършена тази година.


"Net1 е сред водещите локални оператори в София с 13- годишен опит в предоставянето на интернет и телевизия за домашни потребители, както и в разработването на интегрирани телеком решения за бизнес клиенти, с гарантирани параметри и ниво на техническо обслужване, телефония, IT поддръжка, видеонаблюдение за бизнеса", уточняват от "Виваком".


Comnet Sofia е доставчик на интернет и телевизия от ново поколение със собствена оптична мрежа от типа Fiber-to-The-Building (FTTB).




"Виваком" е собственост на международния консорциум "Юнайтед груп", който през януари придоби едноличен контрол върху "Нова броудкастинг груп" и контролираните от нея компании - "Нет инфо" "Дарик нюз", "Ви бокс", "Елит медиа България", "Радио Веселина" "Радио Експрес", "Витоша ФМ", "Агенция Витоша" и "Агенция Атлантик". А това веднага доведе и до промени в ръководството на новините на "Нова телевизия".


"Юнайтед груп" вече има и подписано споразумение и за придобиването на "Вестник Телеграф" ЕООД, издател на няколко вестника и издания, свързвани с депутата от ДПС Делян Пеевски.

Ключови думи към статията:

Коментари (101)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2110 Неутрално
  2. 2 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3855 Неутрално

    Вървим към уедряване на бизнеса. Ще останат трима доставчика и ще ни направят на маймуни. Трите мобилни оператора вече не си отстъпват по наглост.

    Любовта ще спаси света!!!
  3. 3 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2196 Разстроено

    Намирисва на картел...иначе на КЗК и удължиха мандата!!!

  4. 4 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3582 Неутрално

    "Виваком" струва много пари. А Симо мадридски го подари за 200 милиона. Даже не си прибра и печалбата от предходната година, която по закон трябваше да влезе в НАП.

  5. 5 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    Хубавият Интернет в България (или по-скоро големите градове) беше следствие от силната конкуренция за разлика от развитите държави, в които е забранено да опъваш жици наляво-надясно и само шепа фирми имат достъп до "последната миля" до потребителите. Та сега както сме тръгнали към това да има само А1 и Виваком, хич няма да е добър резултатът.

    Не ме търсете преди обяд
  6. 6 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1972 Неутрално

    Навремето Ментел (А1) купиха Мегалан. Не им се развали качеството. Напуснах обаче Ментел заради лъжите в сметките за мобилни комуникации. Минах на Виваком и специално интернета досега не ми е спирал. И Виваком си има трески за дялане, но в сравнение с Ментел са по-добре. И не лъжат в сметките.
    За Теленор не знам какво е положението с нета и въобще. Не съм ползвал май.

    Анатема на комунизма!
  7. 7 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1972 Неутрално

    До коментар [#4] от "Vlado Nikolov":

    Е той го продаде и след 2 г. собствениците го продадоха 10 пъти по-скъпо...

    Анатема на комунизма!
  8. 8 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2799 Неутрално

    пиб да почерпят, че се отърваха от това недоразумение нет1.

  9. 9 Профил на greenhrast
    greenhrast
    Рейтинг: 811 Неутрално

    До коментар [#2] от "hope":

    Ммме! Трима?
    Двама... 💡 💭

  10. 10 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3583 Любопитно

    До коментар [#2] от "hope":

    Как си представяше дългата ръка на пазара?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  11. 11 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Браво, най-накрая клиентите на некадърниците от нет 1 ще разберат какво е добър интернет за малко пари.

  12. 12 Профил на 1107
    1107
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    Много лошо! Те почти не останаха нормални фирми.

  13. 13 Профил на psb
    psb
    Рейтинг: 286 Неутрално

    До коментар [#8] от "karatista":

    Чак пък недоразумение. Ползвам Нет1 повече от 10 години. Веднъж е имало спиране на услугата за повече 4 часа. Не платихме цялата месечна такса. 100 мбита, телевизия и hbo за 28 лв...

  14. 14 Профил на pspa
    pspa
    Рейтинг: 377 Неутрално

    Отврат.... такава масова консолидация на доставчици просто ще доведе до увеличаване на цените (защото картелно могат да си се договорят) и влошаване на качеството на услугите и/или времето за реагиране и отстраняване на аварии.

  15. 15 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 828 Неутрално

    Това е проблем за Теленор, които изпуснаха от последните по-големи доставчици. И докато А1 и Вива разрастват мрежата си, Теленор си остават не телеком, а мобилен оператор. Консолидация в този сектор е неизбежна. Консолидация в двама е по-лоша от такава в трима.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  16. 16 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1752 Неутрално

    Лошо.
    —цитат от коментар 1 на Virgin


    Щом комунистите казват че е лошо значи какво...?
    Още не е съвсем ясно кой днес стои зад фирмата на дпс - Виваком.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  17. 17 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Нек'ъв немец преди 200 години писал, че пазара се монополизира и прочее комуняшки глупости? Не четете дечица Маркс преди лягане и след ставане. Въобще никога не го четете!

  18. 18 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1752 Неутрално

    До коментар [#8] от "karatista":Чак пък недоразумение. Ползвам Нет1 повече от 10 години. Веднъж е имало спиране на услугата за повече 4 часа. Не платихме цялата месечна такса. 100 мбита, телевизия и hbo за 28 лв...
    —цитат от коментар 13 на psb


    То и в Русия е така. Там не им спират интернета, а следят враговете и ги прибират както стана с Навални.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  19. 19 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2799 Неутрално

    До коментар [#13] от "psb":

    ами представи си, че преди 10 години нет1 е имал сигурно по-големи приходи и по-добри услуги от сръбската кабеларка, която сега ги купува. не е ли недоразумение?

  20. 20 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2355 Неутрално

    тъпотия на трета... то некой нормален остана ли?

  21. 21 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    Абонат съм на НЕТ 1 дълги години, нямам забелжка към тях и съм много доволен. Явно до сега. Виваком като ги барнат, ще си еве мамата. Жалко.

  22. 22 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1752 Весело

    Нек'ъв немец преди 200 години писал, че пазара се монополизира и прочее комуняшки глупости? Не четете дечица Маркс преди лягане и след ставане. Въобще никога не го четете!
    —цитат от коментар 17 на sablezub


    Че кай ид...... ще чете маркс днес, при положение че идеологията му се срути тотално навсякъде по света, включително в изостаналата комунистическа империя - Русия?

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  23. 23 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2355 Неутрално

    и кво изобщо е това "международния консорциум "Юнайтед груп""... нещо впечатляващо требе да е хах... *ани мисирки

  24. 24 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3451 Неутрално

    До коментар [#4] от "Vlado Nikolov":
    До коментар [#7] от "anonim440":

    От далаверата с БТК кръжецът около Симеон Сакскобургготски смъкна 720 млн. евро. От превъртането на външния дълг - 300 млн. долара.

    Пътят на Делян Пеевски започна като съпредседател на младежкото НДСВ. Заедно със сина на Галя Дичева - прессекретар на Симеон Сакскобургготски.

    През 2001 г. по настояване на Ахмед Доган - коалиционен партньор на НДСВ - Симеон Сакскобургготски назначи личния си охранител Бойко Борисов за главен секретар на МВР.

    "В живота случайности няма. Случайно само се женят" (Станислав Стратиев)

  25. 25 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Че кай ид...... ще чете маркс днес, при положение че идеологията му се срути тотално навсякъде по света, включително в изостаналата комунистическа империя - Русия?
    —цитат от коментар 22 на Рим


    Препратих писанията ти на другаря Си Цзинпин и другарите от ККП - да се посмеят и те. Особен цимес на хумора придава факта, че си написал всичко това на кйтайска клавиатура, монитор, компютър и сигнала е минал през китайски модем!! Извинявай, ще пиша пак като изляза изпод масата...

  26. 26 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    Монополът в тая работа е далеч по страшен от бензинодизеловия. Виваком сега са ОК, но знае ли човек утре , кой ще ги купи, каква политика ше подкара и какво съдържа ние ще блокира.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  27. 27 Профил на ikod
    ikod
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Тея не бяха ли запорирани заради КТБ?

  28. 28 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    До коментар [#24] от "Един препатил":

    Ахмед Доган беше коалиционен партньор на НДСВ в тройната коалиция 2005-2009 г. С премиер Станишев. Впрочем, беше и мандатоносител на кабинета.

  29. 29 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1508 Разстроено

    Жалко, ползвах НЕТ1 до преди година-две, бях доволен, но се преместих на адрес, на който нямат покритие.
    Сега абонатите на НЕТ1 ще получат по-скапано качество на сигнала и невъзможност да гледат телевизия без скапаните кутийки за IP телевизия.
    За сметка на това, вместо да могат да избират, дали да плащат месец за месец, или да предплатят за 6 или 12 месеца с отстъпка, ще получат 2 годишни договори...

  30. 30 Профил на PoToP
    PoToP
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Наистина е лошо.
    Откакто работя вкъщи си пуснах 2 нета - Виваком и НЕТ1 и като спре единия рутера ми автомачитно прехвърля на другия. Сега и двете стават едно и също. Ще трябва да сменя НЕТ1 с А1 и да се надявам "сърбите" да не ги купят и тях :-)

  31. 31 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 633 Неутрално

    До коментар [#21] от "nema_labavo":

    Толкова и разбираш от интернет... Както казах по-нагоре, сега ще видиш разликата - много по-добро качество и скорост за по-малко пари! Бил съм абонат на почти всички оператори в София, по-добри от Виваком няма и това не е случайно, просто държат главните трасета на интернета в България, и много по-малки оператори взимаха нет от тях. Телевизията обаче им е скапана, но аз не гледам и нямам.

  32. 32 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 720 Неутрално

    До коментар [#13] от "psb":

    Скоро всичкото това ще изчезне

  33. 33 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 687 Неутрално

    Жалко. Аз съм клиент и на НЕТ 1 за домашен интернет, и на Виваком за мобилен телефон. Качеството е добро и при двете фирми, но аз съм непретенциозен пенсионер. Но като трябва да се преподписва договорът, във Виваком е ужас - натрапват ти неща, от които нямаш нужда и идва ходене по мъките, за да се откачиш от непоръчани услуги.

    Стоя при Виваком само защото имат добро покритие по разни забутани селца. Но е въпрос на време.

  34. 34 Профил на ozd05563707
    ozd05563707
    Рейтинг: 637 Неутрално

    До коментар [#21] от "nema_labavo":Толкова и разбираш от интернет... Както казах по-нагоре, сега ще видиш разликата - много по-добро качество и скорост за по-малко пари! Бил съм абонат на почти всички оператори в София, по-добри от Виваком няма и това не е случайно, просто държат главните трасета на интернета в България, и много по-малки оператори взимаха нет от тях. Телевизията обаче им е скапана, но аз не гледам и нямам.
    —цитат от коментар 31 на grigoo


    Така е докато има конкуренция. Като свърши конкуренцията и останат само с А1, ще гледаш бърз и качествен интернет на кукуво лято. Да не говорим коко есен ще стане контрола върху съдържанието ти. Не напразно в България нет-а лети - дължи се на бясната конкуренция до скоро. В момента ако имаш мобилен телефон, все тая от към пари, планове, минути, всичко е еднакво и все лети нагоре. Единствено покритието варира.

  35. 35 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1508 Весело

    Браво, най-накрая клиентите на некадърниците от нет 1 ще разберат какво е добър интернет за малко пари.
    —цитат от коментар 11 на grigoo

    Е, един grigoo не може да бърка, какво тук значат някакви си доволни от нет1 клиенти...
    Нищо, че grigoo не ползвал телевизия и затова не му пукало.

  36. 36 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    Само не разбирам дали Виваком придобива или Юнайтед груп придобива. Сръбските мекерета не им вярвам и май ще се сменя обератора.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  37. 37 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3855 Неутрално

    До коментар [#2] от "hope":Как си представяше дългата ръка на пазара?
    —цитат от коментар 10 на дерибеев


    В икономиката има различни течения и схващания как да се управлява. Аз съм привърженик на по-консервативен модел с по-сериозна намеса от страна на държавата. Кейнс е първият предложил такъв модел.
    Това да оставиш пазарът да определя животът ни е все едно да си сложиш примка на шията.

    Любовта ще спаси света!!!
  38. 38 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3451 Неутрално

    До коментар [#28] от "nema_labavo":

    Да, но Тройната коалиция беше по-късно. Още в 2001 г. НДСВ направи коалиция с ДПС и така беше създадено и управлява правителството на Симеон Сакскобургготски.

    https://bg.wikipedia.org/wiki/Правителство_на_Симеон_Сакскобургготски

  39. 39 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 1166 Весело

    До коментар [#17] от "sablezub":

    Аа вие сте си завели главичките да бе казвам къде. Не е проблем НЕТ1, проблемът просто е крещящ в последния абзац на статията - придобиването на последните много тираж и вестници в България под шапката на Юнайтед груп. Нищо не сте разбрали от Унгария

  40. 40 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    До коментар [#31] от "grigoo":

    Нямам претенции да разбирам от интернет. Домашните ми устройства се справят прекрасно до сега, защото доставчика ми НЕТ 1 се справя прекрасно с доставянето. А колко е бърз интернета, не ме бърка за целите, за които използвам.

  41. 41 Профил на Chironex
    Chironex
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Бъдещето не е в кабелите.

  42. 42 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1834 Неутрално

    Един съвет към потребителите на нет1: не подписвайте никакъв нов договор с виваком, колкото и да ви вкарват мега-супер-дупер оферти, стойте си на стария договор дето сте го сключили с нет1 - иначе ще съжалявате много.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  43. 43 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    До коментар [#38] от "Един препатил":

    Значи съм забравил някои неща. Имах спомен, че НДСВ бяха с мнозинство и не им трябваше партньор. Явно не е било така.

  44. 44 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Кофти новина за домашен потребител като мен. Клиент съм буквално от началото, защото съвпадна със затварянето на квараталните ланаджии. За 13-14 години почти не е имало липса на услуга. При всяка промяна/профилактика дни преди това получавах смс с извинение и приспадане от таксата на следващия месец. Да, напоследък има дропове, но всички сме хоум офис и освен компа работи и тв-то с Нетфликс или ХБО. Цените им винаги са били повече от приемливи, а качеството и на телевизията, и на нета е на ниво.
    Жалко наистина. Изживявам Мегалан 2, но тогава имаше алтернатива, сега такава не виждам.

  45. 45 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3855 Неутрално

    Един съвет към потребителите на нет1: не подписвайте никакъв нов договор с виваком, колкото и да ви вкарват мега-супер-дупер оферти, стойте си на стария договор дето сте го сключили с нет1 - иначе ще съжалявате много.
    —цитат от коментар 42 на Свинчуга


    —-

    Имаше една фирма “Близу”, не знам кой бяха купили, но незнайно как се оказахме техни абонати без да сме подписвали договор.

    Любовта ще спаси света!!!
  46. 46 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Имаше една фирма “Близу”, не знам кой бяха купили, но незнайно как се оказахме техни абонати без да сме подписвали договор.
    —цитат от коментар 45 на hope


    Кейбълтел и Евроком. Ние се оказахме "клиенти" на колекторска фирма, защото ми бяха продали договора с едните, но бяха пропуснали да ми продадат разтрогването му. Та шегувайки се, начислявали такси години наред, че и с ЧСИ плашеха. Още си пазя извинителното писмо от изпълнителния директор. Нервите с тях, КРС и КЗП няма да споделям, че ще стане сценарий за "Робинята Изаура" 2.

  47. 47 Профил на xymax
    xymax
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#30] от "PoToP":

    Аз този номер го направих с А1 и виваком ;-). 16.67 лв 300/100 интернет от виваком. Няма кво да съжалявате, че нет1 ги вземат. Те не са пипали скоростта 50/50 от 10 години откакто им бях клиент.

  48. 48 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2067 Неутрално

    Да подчертая разликите.
    На Нет 1 нямаше боксове и карти всички канали вървяха разкодирани без платените.
    Можеше да си навържеш допълнителни телевизори.
    Цените бяха поносими качеството добро.
    Ако предплатиш имаше отстъпка.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  49. 49 Профил на nebido
    nebido
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Бях забравил, че съществува още тази кабеларка НЕТ1, предлагаща до миналата година само обикновена тв.
    Още помня физиономията на мой познат, когато му демонстрирах възможностите на интерактивната телевизия и мобилното ѝ приложение и HBO Demand.


  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на nebido
    nebido
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Да се готвят Булсатком.

  52. 52 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    Такива придибивки са съвсем нормални - практикуваха го и конкурентите от А1 и Теленор. Това обикновено прави акционерите щастливи, за разлика от всички останали?...

    I Want To Believe
  53. 53 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3582 Неутрално

    До коментар [#38] от "Един препатил":

    И Бойко по препоръка на Доган страна генерал. Точно по времето на крадлив дедо.

  54. 54 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3582 Неутрално

    До коментар [#6] от "anonim440":

    По - зле са от Виваком.

  55. 55 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3582 Неутрално

    До коментар [#21] от "nema_labavo":

    Имам интернет при тях още от времето, когато бяха Вивател (2005 есента). Доволен съм и не съм имал проблеми. Виж, с мобилния е по - зле. Особено, когато съм на лов, за риба, или на разходка из балкана. Но почти винаги имам сигнал.

  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57 Профил на ksarax
    ksarax
    Рейтинг: 306 Неутрално

    Еее ууу, сега ще трябва да си сменям нета

  58. 58 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3582 Неутрално

    До коментар [#33] от "еспресо":

    Нямам тези проблеми. Ходя на едно и също място за плащане и преподписване от години. Вече свикнаха и знаят какво искам. Е, някой новак се случи да пробва нещо, но само веднъж. После не ме закача.

  59. 59 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Айде, иде епоха за гледане и на балкански канали.

  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61 Профил на ГЕРБидж
    ГЕРБидж
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Само аз ли съм прецакан с тези кавали от .Net1 ? Гледам хората по-горе ги хвалят. Аз 4 години бях на тях - всяка вечер между 19:00 и 22:00 интернета ставаше смехотворно бавен. ВСЯКА ВЕЧЕР - ЧЕТИРИ ГОДИНИ...

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    Някакви сарайски далавери се въртят. Нет1 имаше сериозни кредити към ПИБ преди време. Кофти в случая, че още един голям доставчик оттече към картелите. Вървим към поскъпване на услугите.

  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на Matrix
    Matrix
    Рейтинг: 577 Неутрално

    Един съвет към потребителите на нет1: не подписвайте никакъв нов договор с виваком, колкото и да ви вкарват мега-супер-дупер оферти, стойте си на стария договор дето сте го сключили с нет1 - иначе ще съжалявате много.
    —цитат от коментар 42 на Свинчуга


    Много точен коментар !

    Живеем в държава, в която Венета Райкова е написала повече книги, отколкото министър-председателят е прочел...
  67. 67 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7738 Неутрално

    До коментар [#7] от "anonim440":

    За този период от приватизацията упорито се мълчи в България. Сякаш правителството на Кобурготски никога не го е имало.

  68. 68 Профил на Разредител
    Разредител
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Стига де!!!! Баси и шибанията!!!!

  69. 69 Профил на Разредител
    Разредител
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#61] от "ГЕРБидж":

    Само аз ли съм прецакан с тези кавали от .Net1 ? Гледам хората по-горе ги хвалят. Аз 4 години бях на тях - всяка вечер между 19:00 и 22:00 интернета ставаше смехотворно бавен. ВСЯКА ВЕЧЕР - ЧЕТИРИ ГОДИНИ...
    —цитат от коментар 61 на ГЕРБидж



    Какво очакваш да получиш, като ползваш интернет през WiFi на 2.4GHz от някаква сапунерка в пренаселено място с още 20-30 AP на тези честоти?

  70. 70 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    Да подчертая разликите.На Нет 1 нямаше боксове и карти всички канали вървяха разкодирани без платените.Можеше да си навържеш допълнителни телевизори.Цените бяха поносими качеството добро.Ако предплатиш имаше отстъпка.
    —цитат от коментар 48 на dedoliben


    ТОВА (ЯКА отстъпка при предплащане, до 30% ако предплатиш за 6 месеца май, 50% за година) ме впИчатли и мен😀 Ама и поуплаши леко-такива намаления дава който се кани да затвори дукяна😀

    Та си предплащах за 3 месеца тяхните символични 20+/- кинта на месец за добър нет и сносна ТВ, в течение на 2 1/2 г, докато не смених адрес на който нямаха покритие. Е, СЛЕД раздялата се опитаха да ми изиграят курвенския номер да поискат пари за месечен наем за рутера...модем'а...джаджата😀 Който го купих месец два след сключването на първия договор, ама преди второто плащане.

    Язека сУм формалист, и пазя релевантни документи в различни формати. Та им скенирах тяхния дАкИмент за покупката на джаджата😀

    ...Ауу, извинявайте господине😀😀😀

    Е, стари пИнИзи-ако мине-мине😀 При мен не мина😀Дребни пари,

    -----
    ПОДКРЕПЯМ С ДВЕ РЪЦЕ И ТРИ КРАКА ТАЗИ ПРЕПОРЪКА:
    До коментар [#42] от "Свинчуга":


    Един съвет към потребителите на нет1: не подписвайте никакъв нов договор с виваком, колкото и да ви вкарват мега-супер-дупер оферти, стойте си на стария договор дето сте го сключили с нет1 - иначе ще съжалявате много.
    —цитат от коментар 42 на Свинчуга


    Да добавя: Това важи и за тези "длъжни да подновят" изтеклият им 1-2 годишен договор. На нови И СУПЕР ДУПЕР ПО ИЗГОДНИ УСЛОВИЯ (за доставчика, разбира се😀😀😀).

    Да уточня: Понякога нещата при вас се изменят: Трябва ви нов телефон/нова точка за ТВ и т.п. ПРОВЕРЯВАЙТЕ ВАРИАНТИТЕ да го направите в отделен договор (важи за покупка на нов смартфон с намаление от доставчика). ВИНАГИ си струва да платиш за същия модел смартфон от магазин 50-100-150+ лева повече, отколкото да го купиш от доставчика еФтинджос АМА ПОДНОВЯВАШ СВОЯ ДОГОВОР за още година две НА НОВИ УСЛОВИЯ!

    За протокола😀

    В стандартните СРОЧНИ договори има една клауза че след карйния срок на договора той става АВТОМАТИЧНО безсрочен на същите условия. Които почти винаги са по добри от новите (освен ако не пропишете над 5,000 СМСа

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  71. 71 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 776 Неутрално

    Ползвал съм интернет в четири европейски държави и смело твърдя, че услугата в България е много по-добра всички останали. Отделно е и три пъти по-евтина. За съжаление анти-потребителските западноевропейски практики, като многогодишни договори, агресивен маркетинг, активиране на нежелани услуги, започват да се въвеждат и у нас,

  72. 72 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1658 Весело

    Само аз ли съм прецакан с тези кавали от .Net1 ? Гледам хората по-горе ги хвалят. Аз 4 години бях на тях - всяка вечер между 19:00 и 22:00 интернета ставаше смехотворно бавен. ВСЯКА ВЕЧЕР - ЧЕТИРИ ГОДИНИ...
    —цитат от коментар 61 на ГЕРБидж


    Не че нещо, ама ти мазохист ли си😀 Ами що не им би шута на НЕТ1 след първите месеци мъчения?
    До коментар [#61] от "ГЕРБидж":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  73. 73 Профил на Jack
    Jack
    Рейтинг: 348 Неутрално

    започвам да си мисля че Юнайтед Груп в превод означава или КГБ или ЦРУ

  74. 74 Профил на fac24373751
    fac24373751
    Рейтинг: 104 Неутрално

    До коментар [#1] от "Virgin":

    Много лошо...

  75. 75 Профил на galleen
    galleen
    Рейтинг: 670 Неутрално

    Без това отдавна ме дразниха нет1 и това е чудесен повод да се махна от тях, преди бях към едни чудесни малки доставчици, но се преместих в Младост, където нямаха покритие. Отскоро гледам че са вече тук и ще се съберем отново.
    няма да казвам кои са, дано не се сметне за реклама...

    El pueblo unido, jamás será vencido.
  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  77. 77 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1972 Неутрално

    На Виваком скапаното е, че при преподписване на договора след като минат 2-те години и винаги е на по-висока цена. "Цените скачат господине"... Те цените скачат, ама заплатите не скачат... Така с тази политика не знам докъде ще я докарат.

    Анатема на комунизма!
  78. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  79. 79
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  80. 80 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 416 Весело

    Виваком е виваКон в ерата на автомобилите :)) Ама като всеки вампир.. Живее отвъд своето време и се храни с течността на други живи същества и се крие от светлината :)))

    Та монополите... Нямаше да са монополи ако нямаха ухото на държавата... Смисъл държавата прави монополите монополи, защото им дава възможността да се възползват от инструмента на насилието срещу заплащане и лоялност... А дори и фирмата да е коректна... Просто държавата ще предложи този инструмент на друга и тя ще стане монопол, докато ти фалираш :))) Тоест нямаш голям избор :)))

    Корена на проблема е държавната намеса в свободния пазар, това важи по цял свят.. Колкото по малко намеса, толкова по богати са всички, да всички и некорекните фирми фалират и идват нови, които им се вадят пари честно :))

  81. 81 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 934 Неутрално

    Навремето Ментел (А1) купиха Мегалан. Не им се развали качеството. Напуснах обаче Ментел заради лъжите в сметките за мобилни комуникации. Минах на Виваком и специално интернета досега не ми е спирал. И Виваком си има трески за дялане, но в сравнение с Ментел са по-добре. И не лъжат в сметките.За Теленор не знам какво е положението с нета и въобще. Не съм ползвал май.
    —цитат от коментар 6 на anonim440


    Виваком са малко по-скъпички от Ментел. На Ментел нет-а им е ок - гпон.

  82. 82 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 934 Неутрално

    [quote#76:"БОКО Е ГЕЙ"][/quote]

    Спектрум
    От там взеха гпон мрежата и затова ги купиха.
    А спектрум бяха светлини години пред виваком и мтел тогава специално за хоме инет.
    Мегалайнарите ги взеха заради фтп мрежата им. От спектрум намзаха и с нет админи.

  83. 83 Профил на Enter_K
    Enter_K
    Рейтинг: 723 Весело

    και πόσα χρήματα κοστίζει, Νίκος;

  84. 84 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1972 Неутрално

    До коментар [#83] от "Enter_K":

    Кой е Нико?

    Анатема на комунизма!
  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  86. 86 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2520 Неутрално

    Язък за Net1 - когато Виваком купиха мрежа.net, аз останах без интернет за два месеца. Звънях на подръжката, отговориха ми че не знаели кога (евентуално изобщо) ще ми пуснат връзката. При това имаха нахалството да ми се обаждат за неплатена сметка и да ми искат неустойка при развалянето на договора. А после някаква кокошка ми се обади, да ме пита защо съм се отказал.

  87. 87 Профил на wbk56716008
    wbk56716008
    Рейтинг: 29 Неутрално

    Навремето Ментел (А1) купиха Мегалан. Не им се развали качеството. Напуснах обаче Ментел заради лъжите в сметките за мобилни комуникации. Минах на Виваком и специално интернета досега не ми е спирал. И Виваком си има трески за дялане, но в сравнение с Ментел са по-добре. И не лъжат в сметките.За Теленор не знам какво е положението с нета и въобще. Не съм ползвал май.
    —цитат от коментар 6 на anonim440


    Напротив. Качеството падна осезаемо. Когато ги купиха имаше толкова проблеми с мтелските боксове, че ми идеше да го изхвърля през прозореца.
    Качетвото не се определя по това дали някога ти е спирал интернета или не.

  88. 88 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1508 Неутрално

    До коментар [#49] от "nebido":

    Разбирач,
    А демонстрира ли му, как по HBO пускат филм с Dolby звук, а смотаната кутийка продължава да ти праща, каквото Vivacom са решили? В комплект с прекодирания и смачкан сигнал?

  89. 89 Профил на Darkman
    Darkman
    Рейтинг: 1551 Неутрално

    До коментар [#22] от "Рим":

    СомунизЪма умре, ама 90% от всичко дето го имаш вкъщи е правено в Китайската Народна Република.

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  90. 90 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 607 Неутрално

    Купуват ги заради абонатите и мрежата. Телевизията на Виваком е по-добра от тези на Комнет и Нет1 и също няма проблем с прекъсвания. Това, което ще се промени за абонатите е, че ще плащат повече за повече качество, но и пакети с ненужни програми. Ще се промени и това, че ако искат нормална цена трябва да подпишат договор за 2 години. Абонат на Виваком съм трета година, имам тв на 4 телевизора и интернет. Теленор никога не са имали претенции към тв пазара, тях ги интересува телефонията и мобилния интернет.

    Много хитър
  91. 91 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3903 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Особен случай.
    С Връзки в компа... компанията,
    от ерата на планов соц?

    Димократическия капитал е динамичен и изменчив.
    Едностранно променя договори, като при тоталитарен соц,
    но често.
    Да беше чел дребнавния шрифт - ще ти напомни - ако му се наложи.

    Динамиката на демократическия капитал взисква обновление на кадрите.
    В миналото - при едничък правилен работодател държавата,
    наричано "текучество".

    Затова сега - статистически нормално, продавачка или продавач на договори,
    каквато виждаш днес в фронт офис - да обслужва (потенциални) клиенти,
    не ще видиш утре - поради текучество или лични ангажименти.

    Вашата история звучи правдаподбно, ама ако имаш връзки във фирмата...
    полубивш монопол

    До коментар [#58] от "Vlado Nikolov":
    До коментар [#33] от "еспресо":

    Нямам тези проблеми.
    Ходя на едно и също място за плащане и преподписване от години.
    Вече свикнаха и знаят какво искам.
    Е, някой новак се случи да пробва нещо, но само веднъж.
    После не ме закача.

  92. 92 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#6] от "anonim440":

    Мобилният нет на Теленор е по-стабилен от вивакомския, но нямайки политическа подкрепа едва ли ще навлязат в кабелния нет.

    Eddie lives... somewhere in time!
  93. 93 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3903 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Лисане,
    позволете на Теленор да се изкаже своята точка.

    Това ли е "новост":
    в името на нормална цена, клиент да е "роб" на БТК?
    2 години...

    Не е ли нормално да плащаш за 1 цифрова услуга TV и да си местиш
    приемника (освен други работи) където пожелаеш в жилището/офис?

    Или 4 приемника включени, на цената за един?

    Защото:
    физичеси е невъзможно да консумираш цифров TV programming и
    едновременно се намираш в домашен офис и в тоалетна и в кухня и
    каквото още... килер.

    Верно, и домашен любимец може да хвърли поглед към телевизор (безплатно),
    но не заслужава ли малка хуманна търговска отстъпка

    До коментар [#90] от "Кум Лисан":

    Купуват ги заради абонатите и мрежата. Телевизията на Виваком е по-добра от тези на Комнет и Нет1 и също няма проблем с прекъсвания.

    Това, което ще се промени за абонатите е, че ще плащат повече за повече качество, но и пакети с ненужни програми. Ще се промени и това, че ако искат нормална цена трябва да подпишат договор за 2 години.

    Абонат на Виваком съм трета година,
    имам тв на 4 телевизора и интернет.

    Теленор никога не са имали претенции към тв пазара,
    тях ги интересува телефонията и мобилния интернет.

  94. 94 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1744 Неутрално

    Да живее Мъск и Булсатком.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  95. 95 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 383 Неутрално

    До коментар [#29] от "Yotce":

    Като цяло за това с дългосрочните договори съм съгласен, но за качеството - не. Оптичният интернет на Виваком е доста добър. По-добър е от този на НЕТ1. Ползвал съм ги двете и мога да направя сравнение.

  96. 96 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 383 Неутрално

    До коментар [#61] от "ГЕРБидж":


    Не си само ти. Учудващо в коментарите човек остава с усещането, че нарочно се прави реклама на НЕТ1. Аз съм бил и на НЕТ1 и на оптичния на Виваком - място за сравнение няма, Виваком са в пъти по-добри. Говоря за интернет, телевизиите не мога да коментирам, защото не гледам много.

  97. 97 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 3285 Неутрално

    Пеевски купува и продава, или иска да стане милиардер, или е некадърен да управлява някакъв бизнес.

  98. 98 Профил на реалист
    реалист
    Рейтинг: 267 Неутрално

    До коментар [#5] от "tulup":
    Да, с Интернета имахме късмет. Това е единственият ни късмет, когато възрастта и некомпетентността на служителите в БТК подцениха интереса към и възможностите на Великата информационна революция, особено, като и кабелните трасета бяха нейни. И най- вече това, че тогава още не бе приватизирана, позволи на бедните и слаби, но много инициативни, наистина частни фирми да завладеят интернет обслужването у нас, без картели и ценови диктат. А, може би и правителствата на ОДС И. Костов и на НДСВ С. Сакскобургготски, съзнателно не допуснаха узурпирането на Интернета. В ЕС големите фирми въведоха и ценови и скоростен диктат с пълна дискриминация на желанията на клиента. Синът ми, който живее в Нидерландия казва, че там оптиката и индивидуалната връзка е само за фирми, или със специална, доста скъпа заявка, а стандартният масов интернет е по стария съществуващ телефонен кабел, като скоростта става само за четене на новини и проверка на пощата, не позволява гледане на филми в реално време. Сега по време на локдауна скоростта там, е трагична, тя и тук поради същото, стана такава за бедните, но я ограничават доставчиците, а не трасето. Сега у нас, вече И-нет стандартът стана много висок. Практически всички връзки ги направиха оптични, което е много скъпо и ценно нещо и няма връщане назад. Затова на Запад залагат на ефирния G-5, който е универсален и за телеф., и за комп., eвтин не иска кабели, но при тотално и мощностно покритие ще замърсява ефира с микровълново електромагнитно излъчване в зоната на резонансната честота на водата ~ 2,4- 5 Ghz. Ето, възможност в Бъдещето, за изсмукване на милиарди за почистване на ефира, като се прокарват световоди. Надявам се тогава ние да сме за пример.

  99. 99 Профил на реалист
    реалист
    Рейтинг: 267 Неутрално

    До коментар [#93] от "dnevnikar":
    Какво значи да си "Роб"? Никой не те кара да се връзваш някъде насила. Но, всяко качество си има цена. Този, който пръв въвежда нещо, дава своята цена, която е пресметната спрямо възможностите му, пазара и печалбата. Това е естественият ход на растежа. Има и някои етични правила, които не позволяват да изправиш конкурента до стената. А, това е цената, по-качествено , значи по-скъпо, т.е. взимаш платежоспособните мераклии. Фирмата, ако иска, може да го направи по-качествено и дори по-евтино, но това е неетично, значи търговска война с всички останали и ще се берат горчиви плодове.

  100. 100 Профил на khmer_rouge
    khmer_rouge
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Не мога да разбера от какво толкова се притеснявате,че пазара на Интернет доставчиците се картелизира.
    Съвсем скоро в играта ще е Starlink на Илон Мъск и тогава ще им се види "мръчкав" социализЪма на нашите мобилни оператори.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK