По 60 000 лева на месец са си раздавали държавни служители в ББР. Е няма такава държава. То в частния сектор няма такава заплата. Статуквото е за бесилото. Гласувайте #22
Ако някой си мисли, че банката сега няма да кредитира големи бизнеси със съмнителна репутация, вместо да подпомага малкия и средния бизнес в България, е много наивно далеч от истината!
Промяната сама няма да се случи, драги зрители и наблюдатели!
Един ден ще работиш, а държавата ще ти отпуска джобни от заплатата ти, колкото реши, че са ти достатъчни за деня :)))
Иска ми се да кажа, след 10 - 20 години, но това може спокойно да стане и за 5 зависи колко мотивирани са тези с интерес и колко демотивиран е народа :)))
Чакаме отговор на простия въпрос, колко милиарда на държавни фирми са сложени там на депозит. ББР е функционален заместник на КТБ, изключено е да са се отказали от този детайл на КТБ-възхода.
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
Грозната съпротива се оказа безсмислена, въпреки упоритостта на заслужаващите почести шефчета. Почести, че като верни калинки на ГРЕБящата групировка изпилиха доста нерви. Но Кирчо е момче от сой и показва как се прави, дори и една кака с наперен микрофон го усети.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Трудни бяха за изваждане тия кърлежи, но накрая се получи...
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
Сега новото ръководство с достъп до кредитните досиета, възможно най бързо да излезе с информация за кредитните условия, спрямо същите в останалите търговски банки.
Очаквам поредната герберска свинщина. Дано тази информация да излезе преди 11ти, за да може на най чугунените герберски кратуни да им светне, как харизматичната Тиква от Банкя, през последните 12год, ги е ограбвал с 200.
Най-вероятно сега ще се окаже, че въпросните упорити шефчета не разчитат на никакви почести, а си имат топли места в някоя комисия или агенция и са управлявали ББР докато са били в неплатен отпуск. Бойко Борисов може само да гледа със завист как учениците му са го задминали по наглост. И за него е останало запазено място само при бай Ставри.
Най-вероятно сега ще се окаже, че въпросните упорити шефчета не разчитат на никакви почести, а си имат топли места в някоя комисия или агенция и са управлявали ББР докато са били в неплатен отпуск. Бойко Борисов може само да гледа със завист как учениците му са го задминали по наглост. И за него е останало запазено място само при бай Ставри.
Междувременно в Министерския съвет Петков обяви, че в определени месеци директорите са получавали заплати по 60 хил. лв. "Част от заплатите и компенсациите в ББР са с размери, които дори и мен ме накараха да ахна () 60 хил. на месец за една банка, финансирана с нашите данъци като капитал, е безумно. () Който иска да работи за тези пари, да ходи в частния сектор, не с нашите данъци", подчерта Петков.
Такива тлъсти калинки сигурно имат сериозни финансови способности и няма проблем частния сектор на ги погълне на секундата, ...
Екстра. Тия новите требва да са по-добри от предишните. Не е зле да кажат какво е актуалното състояние на банката. Добре ли е, зле ли е, на командно дишане ли е и така.
Няма по-жалки и гнусни твари от висшите държавни калинки. Ултра-неграмотни, но с претенции за финансови колоси от Уолстрийт. Всичко това с нашите пари !
Най смешно беше (Дневник не го отрази) когато калинките от ГЕРБ поискаха дипломата на Петков :)))))))) Управление прочуло се с Румяна Желева, Калинка Илиева и Харизанов Тръбата, ака Българският Бил Гейтс, искат дипломи, щото съдят по себе си...
И да, 60 бона на месец, за "експерти" като онези несъстоятелници от Агенцията по приватизация, без да са имали досег с банките... не, мерси. Да отидат на частно, да видим кой ще им оцени експертизата на 30 хиляди евро... много се съмнявам, че ще се "похарчат"
АААа я виж ,че как нама да обжалват .Така още един месец 60 000 и после една година спокоен живот.Ще обжалват ами. А ние викаме гьон-сурат ,не било а гьон-джоблък. Е как после Искров да не взима 60 000 и той. НЕ може ли всички от държавата да ги превъртят по един месец през държавни предприятия и ще бъде рай ще се вдигне потреблението с 10 000 пъти.хахаха Големите ми специалисти дали ще бъдат така почитани в чстни компани сега?
Дали има шанс да им се направят удръжки като не изпълнение на договори? И до кога ДЪРЖАВНИТЕ/т.е. заплатите които ние даваме/ ще са тайна от нас самите????
Арести бе Рашков, арести ......до кога ще чакаме..... Изчакахме се оууу...... по 60 хил. лв. заплата са получавали директорите на Банката за развитие=====ами развили са се хората нали е Банка за развитие........ а пък Харвардското чучело гледа умно и си вика "тея бая бързичко щяха студентските харвардски заеми да изплатят"......
Действително "Промените в ръководството на Банката за развитие най-сетне са факт", но този факт е малко по-различен от "онзи факт".
Какво всъщност е вписано в ТР и защо е така: Досега са направени 5 (ПЕТ) спирания на заявления за вписване на промени по партидата на ББР в Търг. регистър. Всяко от тези заявления е касаело заличаването на досегашните членове на Надзорния съвет Митко Симеонов и Велина Бурска, също и на Николай Димитров като член на УС. Тези "гадове", както би се изразил един екс-премиер на РБ спираха вписванията чрез определения на СГС във връзка със заведени от тях искове.
Накрая, видно от заявлението си от 01.7.2021 г., принципалът (МИ) очевидно е предприел друг подход: за да няма иск и съответно - за да няма спиране, с последното заявление въпросните лица са ОСТАВЕНИ като членове на НС/УС. Така няма искове, няма и спиране.
Хитро от страна на МИ, макар че силно бих им препоръчал да си обжалват пред САС самите определения на СГС за спиране. Току-виж пък САС ги отменил, т.е. въпросните спирания се окажат паднали.
Хм... Още по-объркващо. Няколко пъти не, един път да. Значи ако човек е упорит и настоява за нещо, то може да мине в съда. Няма такова правосъдие! Законите им били виновни, че не било толкова лесно да вземат решения. Нали затова са съдии, а не продавачки в магазин, които ти сканират бар-кода на стоките. Ако това министър да уволнява подчинен държавен служител е толкова сложен казус, най-добре да сменят работата. Следващите дни очаквам интересни новини от ББР. Толкова дълго се пънаха като магаре на мост да не пускат никой там. Явно има нещо интересно и досега неказано.
Аз само да питам министрите от служебния кабинет, някой от тях обжалва ли решенията на съдиите при по-горна инстанция за невписване на новите хора, заради обжалването на старите? Защо няма коментар от сериозен юрист по казуса, а веднага по всички медии тръгна плюене по съдиите?
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
При седмото предложение на министерството . Грбавите май не са сколасали с обжалване всеки ден ..., а може би съдия М.Вранеску да наглежда имота в Гърция :)) Какви кърлежи са само ..., остават само с ГЛАВАТА но не прекъсанто крадат ... Хубави заплати (60 000) !! Като гледам невзрачните физиономии на сменените , едва ли са вземали повече от 3000 -4000 , всичко останало е данък чекмедже :)
До коментар [#33] от "!D !калпав е новия вид Дневник!":
В момента в който заработи прокуратурата, тези двамата бивши надзорници ще бъдат подведени под наказателна отговорност, престъпления по служба с финансови вреди спрямо обществото в особено големи размери.
Предполагам са получили юридически съвет да не обжалват за да намалят потенциални бъдещи присъди и парични глоби които могат и до милиони да стигнат.
Пляскайте на двата Харварда, пляскайте и викайте браво! След година ще разберете, че Румен Гечев е цвете пред тях и това което са надробили в икономиката на България!
Пляскайте на двата Харварда, пляскайте и викайте браво! След година ще разберете, че Румен Гечев е цвете пред тях и това което са надробили в икономиката на България!
Комунисти смениха мутрите!Ако някой си мисли, че банката сега няма да кредитира големи бизнеси със съмнителна репутация, вместо да подпомага малкия и средния бизнес в България, е много наивно далеч от истината!Промяната сама няма да се случи, драги зрители и наблюдатели!
Ма това "Харвард" нещо обидно ли е? Нещо страшно ?........не е нещо изключително колега, хиляди са дето размахват подобни листчета с печатче и никой разумен не се впечатлява ...... Аре тоя поне го е взел за 2 годинки но има и такива за 37 дена.....
Чакаме отговор на простия въпрос, колко милиарда на държавни фирми са сложени там на депозит. ББР е функционален заместник на КТБ, изключено е да са се отказали от този детайл на КТБ-възхода.
За гербаджиите трябва да си пълен тъпак да се мъчиш в Харвард, при положение че можеш да завършиш в Свищов и да понацелуеш тоя който трябва по веригата и пак да си богат и успял.
Всякакви прилики със селяшките орди след 1944та е напълно случайна.
Чичка ти и от икономика ли започна да разбираш, че даваш квалификации? Що не си гледаш пенсията милиционерска/ военна или каквато е там и спреш да даваш акъл на хората, които са учили? На всяко гърне мерудия си, а не съм забелязала да си компетентен по каквото и да било. Кажи поне какво си работил преди пенсия, да ти видим твоята квалификация.
"Няма опасност ББР да стане втора КТБ, защото в ББР няма депозити на фирмите и населението, няма как да има опашки и сътресения в банковата система. Но ще има големи загуби за данъкоплатците. Има реална опасност поне половината от тези 1 милиард лева, политически раздадени като кредити, никога да не се върнат. Това ще е директна загуба за данъкоплатците, защото банката ББР се финансира основно чрез собствен капитал, който е инвестиран от държавата - тоест, от нас данъкоплатците" Интервю на Иво Прокопиев, 21 май 2021 година.
Това да си собственик на банка и да не можеш да смдниш надзора и управителния съвет е просто уникално. Имаше на времрто еиц за Биохим: - Извинете, таи опашка за внасяне ли е или за теглене? - За изпълнителни директори е. - Ама не е ли много голяма? А-А-А-А. Тя бързо върви.
Явно герболякът така е пипнал законите, че да се подготви за тримесечна отбрана в окопи и землянки.
Това да си собственик на банка и да не можеш да смдниш надзора и управителния съвет е просто уникално. Имаше на времрто еиц за Биохим:- Извинете, таи опашка за внасяне ли е или за теглене?- За изпълнителни директори е.- Ама не е ли много голяма?А-А-А-А. Тя бързо върви.Явно герболякът така е пипнал законите, че да се подготви за тримесечна отбрана в окопи и землянки.
принципалът (МИ) очевидно е предприел друг подход: за да няма иск и съответно - за да няма спиране, с последното заявление въпросните лица са ОСТАВЕНИ като членове на НС/УС. Така няма искове, няма и спиране.Хитро от страна на МИ
Мне, не е кой знае колко хитро. Според действащия устав https://bbr.bg/media/documents/УСТАВ_ББР_20.08.2020_kjbfe5a.pdf надзорният съвет е тричленен. Сега като са 5, всичките му решения може да се оспорват, а само той може да сменя директори. Хубавото е, че и наще другари ше отпочнат да земат по 60 бона.
И като се дърпаха да напускат, дърпаха накрая смениха ли ги? Хайде сега да видим кой ги назначи, какво са направили докато течеше процедурата по сменята им следващия път като гласуваме да се сетим да проверим какво са направили точно тези хора.
Комунисти смениха мутрите!Ако някой си мисли, че банката сега няма да кредитира големи бизнеси със съмнителна репутация, вместо да подпомага малкия и средния бизнес в България, е много наивно далеч от истината!Промяната сама няма да се случи, драги зрители и наблюдатели!
Ами промяната е на първо място с лимитите на отпусканите кредити (до 5 млн. на фирма). Така че няма как 8 фирми за получат (завлекат) повече от милиард. Осем фирми - максимум 40 млн. общо.
АААа я виж ,че как нама да обжалват .Така още един месец 60 000 и после една година спокоен живот.Ще обжалват ами.А ние викаме гьон-сурат ,не било а гьон-джоблък.Е как после Искров да не взима 60 000 и той.НЕ може ли всички от държавата да ги превъртят по един месец през държавни предприятия и ще бъде рай ще се вдигне потреблението с 10 000 пъти.хахаха Големите ми специалисти дали ще бъдат така почитани в чстни компани сега?
—цитат от коментар 33 на !D !калпав е новия вид Дневник!
Като във филма "Кмете,кмете"
Ама първо трябва сами да се арестуват като във фила
Ти съвсем на си разбрал какво се сменя. Сменя се Управителният съвет, не Надзорният съвет (него вече го смениха). В линкчето, което си дал, можеш да прочетеш, че "Банката се управлява от Управителен съвет в състав от 3 (трима) до 5 (петима) члена. Т.е. проблем няма. Проблемът за старите е, че сега новите ще имат достъп до информация, която иначе им се отказваше. Това ги притеснява.
Мне, не е кой знае колко хитро. Според действащия устав https://bbr.bg/media/documents/УСТАВ_ББР_20.08.2020_kjbfe5a.pdf надзорният съвет е тричленен. Сега като са 5, всичките му решения може да се оспорват, а само той може да сменя директори. Хубавото е, че и наще другари ше отпочнат да земат по 60 бона.
Мне, ама "да". Според истински действащия устав на ББР (този, който е публикуван в ТР, а не в "интернет-пространството", пък било то и сайта на ББР) хавата е друга:
"Чл . 50. (1) (изи. с решение на ЕСК от 21.05.2021 г. и решение от 10.06.2021 г.) Надзорният съвет се състои от три до седем лица, които се избират от Едноличния собственик на капитала за срок от пет години. Мандатът на членовете на Надзорния съвет може да бъде прекратяван предсрочно по решение на Едноличния собственик на капитала."
Та - че е хитро, хитро е и МИ си постигна да избегне спиранията на заявленията за промени...
Познавам го. Познавам и един от новия надзор, макар, че не сме се виждали от много години. Познавам и 4-5 човека от сегашния мдниджмънт. От новите всичките са свестни. От старите - половината.
Ако прочетете по-умните коментари ще разберете, че всъщност правителството е било принудено да влезе в къщата си през задния вход, а крадците все още са вътре.
От статията не стана ясно как е станало възможно вписването. Вариантите са два:
1. Подаденото трето по ред заявление за вписване вече не е било обжалвано от от старата управа като по този начин (след изтичането на законния 3 дневен срок) вписването се извършва. 2. И подаденото трето по ред заявление е обжалвано, но делото не е попаднало при Вранеску, а при съдия изповядващ противното на Вранеску схващане. Който съдия е отлонил жалбата заради липсата на правен интерес за обжалване.
Елементарно! Имаме вписване без отписване и няма кой да се жали. Сега за да изхвърлят излишните трябва да разровят и директно да ги дадат на прокурор. Друг е въпросът дали той ще прояви интерес.
Гласувах за ПП-ДБ и ПОДКРЕПЯМ Кабинета на ГЕРБ-СДС и ПП-ДБ а възраждане и бсп са национални предатели слуги на русия 🏳️🌈🏳️⚧️
БВП на България 1993 $ 10 милиарда 2003 $25 милиарда 2023 $100 милиарда
Както се разбра сагата със вписването на новите членове е факт. Силно се надявам новия инвеститор за електромобили да подпише меморандум ,което ще е още едно доказателство че има млади хора които са учили как става това . Баце и "маститите" му министри могат да продължават да веят плакатите "само ние знаем как се прави" .
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
По 60 000 лева на месец са си раздавали държавни служители в ББР. Е няма такава държава. То в частния сектор няма такава заплата. Статуквото е за бесилото. Гласувайте #22
Всичко добре, ама защо не № 23? :-)
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Е голяма промяна са направили, няма що... Двама нови срещу трима стари в надзора.... Интересно и какви решения ще взимат, и как точно ще става съобразяването с новите правила, при положение, че се изисква обикновено мнозинство... Дано само да не решат да сменят УС, че язък за реформата....
По темата: Добре де, аз не разбирам как според закона може да бъдат сменени хората в НС и УС, според устава на ББР също може това да стане, но според съда- не. Някой може ли в кратце да ми обясни защо е правилно това съдът да не се съобрази със закона, защото ми се струва, че нещо пропускам...
Туй харвардското май не е харвардско ами крадливо: https://www.researchgate.net/lab/Kiril-Petkov-Lab Откраднало лабораторията на професор Кирил Петков: https://www.uwrf.edu/FacultyStaff/5608342.cfm сега кога нашата мила "независима" "разследваща" журналистика ще се напъне да се качим на по-високо от 112 място като тръгне да разследва кражбата на самоличност от министър Кирил Петков? Кога мило дневниче? Или когато е един от вашите сте със широко затворени очи, ммм? Нищо не чувам, нищо не виждам? Алооу "разследващите" "независими" журналисти къде сте? И ние като избиратели да вярваме на вас и на вашите избраници с откраднати самоличности? Нема да стане...
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
Знаеш кога не знаеш, умееш да питаш културно, затова имаш и отговор (за разлика от мнозина, които са решили, че знаят /но не знаят/, а пък го обръщат на кавга).
Та: От 07.06. до 01.07. принципалът МИ прави 4 отделни заявления за вписване на промени. И четирите касаят било заличаване на двамата членове на НС: Митко Симеонов и Велина Бурска, било заличаване на Николай Димитров като член на УС. При всяко едно от тези заявления някой от тях се намесва и завежда иск. След това (практически веднага) завежда отделна молба, по която се образува отделно дело, което има за предмет - молба на същото лице, което е завело иска, по която молба това лице иска СГС да спре вписването на промените по партидата на ББР в ТР. По това второ (частно "малко" дело) задачата на СГС е да прецени дали заведеният иск има обуславящо значение за вписването. СГС си го кара по линията, че тези искове имат обуславящо значение за вписването и спира вписванията. (тук има един много-много дълъг разговор дали исковете им наистина са обуславящи за вписването и второ - дали лицето, искащо спирането е легитимирано да иска спиране. Точно тук СГС си го кара по инерция, но май точно тук е голямата му издънка и в крайна сметка спира вписванията неправилно).
За да се прескочи този момент - спиране на вписванията, МИ прави нещо елементарно (но хитро да се сетиш) - заявява такива промени, при които няма "уволнени" Митко Симеонов и Велина Бурска си остават членове на НС, а Николай Димитров си остава член на УС. След като не е заявено заличаването им в ТР, те не нямат какво да поискат да се спира и вписването минава...
Затова казвам, че "тези промени не са баш онези промени"...
Екстра. Тия новите требва да са по-добри от предишните. Не е зле да кажат какво е актуалното състояние на банката. Добре ли е, зле ли е, на командно дишане ли е и така.
То си го пише (и е най-естественото нещо): "за вредите, които са причинили виновно на БАНКАТА".
Впрочем уставът хич не е оригинален, защото това е положение на самия ТЗ . чл. 240, ал. 2: "Членовете на съветите отговарят солидарно за вредите, които са причинили виновно на дружеството". (копи-пейст, което в случая е най-естественото нещо).
Пляскайте на двата Харварда, пляскайте и викайте браво! След година ще разберете, че Румен Гечев е цвете пред тях и това което са надробили в икономиката на България!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4273 НеутралноДежурния приложил Закона Правилно и вписването вече е ФАКТ.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Честито ви гербери!!!
Teodor Stoev
Рейтинг: 8 НеутралноПо 60 000 лева на месец са си раздавали държавни служители в ББР. Е няма такава държава. То в частния сектор няма такава заплата. Статуквото е за бесилото. Гласувайте #22
svoboden
Рейтинг: 1253 НеутралноОх котьоо :)
pro_bono
Рейтинг: 387 НеутралноЩе става бавно , ще става трудно , но процеса е необратим.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4273 НеутралноСкоро ще видим кои са се облажили от народните пари .
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!пРезидента!
Рейтинг: 3748 НеутралноКомунисти смениха мутрите!
Ако някой си мисли, че банката сега няма да кредитира големи бизнеси със съмнителна репутация, вместо да подпомага малкия и средния бизнес в България, е много наивно далеч от истината!
Промяната сама няма да се случи, драги зрители и наблюдатели!
Ramon Asvalda
Рейтинг: 320 ВеселоЕдин ден ще работиш, а държавата ще ти отпуска джобни от заплатата ти, колкото реши, че са ти достатъчни за деня :)))
Иска ми се да кажа, след 10 - 20 години, но това може спокойно да стане и за 5 зависи колко мотивирани са тези с интерес и колко демотивиран е народа :)))
cinik
Рейтинг: 2585 НеутралноЧакаме отговор на простия въпрос, колко милиарда на държавни фирми са сложени там на депозит. ББР е функционален заместник на КТБ, изключено е да са се отказали от този детайл на КТБ-възхода.
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "ЗаНиЗа
Рейтинг: 2455 ВеселоГрозната съпротива се оказа безсмислена, въпреки упоритостта на заслужаващите почести шефчета. Почести, че като верни калинки на ГРЕБящата групировка изпилиха доста нерви. Но Кирчо е момче от сой и показва как се прави, дори и една кака с наперен микрофон го усети.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.The Shadow
Рейтинг: 1102 НеутралноТрудни бяха за изваждане тия кърлежи, но накрая се получи...
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.MerkelK2doors
Рейтинг: 92 НеутралноОще един рояк калинки отлетя!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4273 НеутралноДо коментар [#9] от "ЗаНиЗа":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!За на нидялко леля му ли ти е думата или за оная от пик с метлата?
Припознах Литекс
Рейтинг: 605 НеутралноГешев ме пази!
Нищо не можете да ми направите, смешници!
MPetr
Рейтинг: 483 ВеселоТуй харвардското, нали на съд щеше да ги дава.....
мики маус
Рейтинг: 2798 НеутралноМожело значи.
ГЕРБаджиите откровено саботираха служебното правителство, очевидно по маре да е от най-високото място.
мики маус
Рейтинг: 2798 НеутралноДо коментар [#15] от "мики маус":
Съжалявам за грешката.
Исках да напиша “Очевидно по нареждане от най-високото място”
t5eyes
Рейтинг: 837 Неутралноличи си мисълта, като няма подкуп или връзки, за да постигнеш нещо в мутроландия, просто се редиш на опашката по сто пъти ако трябва и става
свят, спри да се кланяш на богинята Калимики маус
Рейтинг: 2798 НеутралноДо коментар [#13] от "хитрушко":
Не ти ли е жега в зайчарника тези дни?
t5eyes
Рейтинг: 837 НеутралноДо коментар [#14] от "MPetr":
свят, спри да се кланяш на богинята Калине е късно, а дано, има много работа за адвокати, само че чиновниците за съжаление не завеждат персонални искове срещу служителите си
pmc001061080
Рейтинг: 8 НеутралноРабота работа работа. За 60хил. на месец пак малко са раздали на нашите хора...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4273 НеутралноОти ги руча жабетата другарката франческу?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!negodnik
Рейтинг: 24 НеутралноСега новото ръководство с достъп до кредитните досиета, възможно най бързо да излезе с информация за кредитните условия, спрямо същите в останалите търговски банки.
Очаквам поредната герберска свинщина. Дано тази информация да излезе преди 11ти, за да може на най чугунените герберски кратуни да им светне, как харизматичната Тиква от Банкя, през последните 12год, ги е ограбвал с 200.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4273 НеутралноДо коментар [#13] от "хитрушко":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Чу ли за Хаити?
MPetr
Рейтинг: 483 ВеселоАрести бе Рашков, арести ......до кога ще чакаме.....
Един препатил
Рейтинг: 2496 НеутралноДо коментар [#9] от "ЗаНиЗа":
Най-вероятно сега ще се окаже, че въпросните упорити шефчета не разчитат на никакви почести, а си имат топли места в някоя комисия или агенция и са управлявали ББР докато са били в неплатен отпуск. Бойко Борисов може само да гледа със завист как учениците му са го задминали по наглост. И за него е останало запазено място само при бай Ставри.
Един препатил
Рейтинг: 2496 НеутралноДо коментар [#9] от "ЗаНиЗа":
Най-вероятно сега ще се окаже, че въпросните упорити шефчета не разчитат на никакви почести, а си имат топли места в някоя комисия или агенция и са управлявали ББР докато са били в неплатен отпуск. Бойко Борисов може само да гледа със завист как учениците му са го задминали по наглост. И за него е останало запазено място само при бай Ставри.
hamiltonf
Рейтинг: 4500 НеутралноДо коментар [#2] от "Teodor Stoev":
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAТези не са били държавни служители.
Индиана
Рейтинг: 497 НеутралноМеждувременно в Министерския съвет Петков обяви, че в определени месеци директорите са получавали заплати по 60 хил. лв. "Част от заплатите и компенсациите в ББР са с размери, които дори и мен ме накараха да ахна () 60 хил. на месец за една банка, финансирана с нашите данъци като капитал, е безумно. () Който иска да работи за тези пари, да ходи в частния сектор, не с нашите данъци", подчерта Петков.
Такива тлъсти калинки сигурно имат сериозни финансови способности и няма проблем частния сектор на ги погълне на секундата, ...
или по по-скоро никога :)
themtrx
Рейтинг: 436 НеутралноПореден брой калинки отлитат... все още свободни, но да се надяваме скоро да отлитат към килийките.
nema_labavo
Рейтинг: 1360 НеутралноЕкстра. Тия новите требва да са по-добри от предишните. Не е зле да кажат какво е актуалното състояние на банката. Добре ли е, зле ли е, на командно дишане ли е и така.
Индиана
Рейтинг: 497 НеутралноНяма по-жалки и гнусни твари от висшите държавни калинки. Ултра-неграмотни, но с претенции за финансови колоси от Уолстрийт. Всичко това с нашите пари !
diegos
Рейтинг: 630 НеутралноНай смешно беше (Дневник не го отрази) когато калинките от ГЕРБ поискаха дипломата на Петков :))))))))
Управление прочуло се с Румяна Желева, Калинка Илиева и Харизанов Тръбата, ака Българският Бил Гейтс, искат дипломи, щото съдят по себе си...
И да, 60 бона на месец, за "експерти" като онези несъстоятелници от Агенцията по приватизация, без да са имали досег с банките... не, мерси. Да отидат на частно, да видим кой ще им оцени експертизата на 30 хиляди евро... много се съмнявам, че ще се "похарчат"
Виктор Флоров
Рейтинг: 916 НеутралноАААа я виж ,че как нама да обжалват .Така още един месец 60 000 и после една година спокоен живот.Ще обжалват ами.
А ние викаме гьон-сурат ,не било а гьон-джоблък.
Е как после Искров да не взима 60 000 и той.
НЕ може ли всички от държавата да ги превъртят по един месец през държавни предприятия и ще бъде рай ще се вдигне потреблението с 10 000 пъти.хахаха
Големите ми специалисти дали ще бъдат така почитани в чстни компани сега?
Виктор Флоров
Рейтинг: 916 ЛюбопитноДали има шанс да им се направят удръжки като не изпълнение на договори?
И до кога ДЪРЖАВНИТЕ/т.е. заплатите които ние даваме/ ще са тайна от нас самите????
MPetr
Рейтинг: 483 ВеселоАрести бе Рашков, арести ......до кога ще чакаме..... Изчакахме се оууу...... по 60 хил. лв. заплата са получавали директорите на Банката за развитие=====ами развили са се хората нали е Банка за развитие........ а пък Харвардското чучело гледа умно и си вика "тея бая бързичко щяха студентските харвардски заеми да изплатят"......
inn
Рейтинг: 1731 НеутралноДействително "Промените в ръководството на Банката за развитие най-сетне са факт", но този факт е малко по-различен от "онзи факт".
Какво всъщност е вписано в ТР и защо е така:
Досега са направени 5 (ПЕТ) спирания на заявления за вписване на промени по партидата на ББР в Търг. регистър. Всяко от тези заявления е касаело заличаването на досегашните членове на Надзорния съвет Митко Симеонов и Велина Бурска, също и на Николай Димитров като член на УС. Тези "гадове", както би се изразил един екс-премиер на РБ спираха вписванията чрез определения на СГС във връзка със заведени от тях искове.
Накрая, видно от заявлението си от 01.7.2021 г., принципалът (МИ) очевидно е предприел друг подход: за да няма иск и съответно - за да няма спиране, с последното заявление въпросните лица са ОСТАВЕНИ като членове на НС/УС. Така няма искове, няма и спиране.
Хитро от страна на МИ, макар че силно бих им препоръчал да си обжалват пред САС самите определения на СГС за спиране. Току-виж пък САС ги отменил, т.е. въпросните спирания се окажат паднали.
Бачо Филип
Рейтинг: 8 ЛюбопитноХм... Още по-объркващо. Няколко пъти не, един път да. Значи ако човек е упорит и настоява за нещо, то може да мине в съда. Няма такова правосъдие! Законите им били виновни, че не било толкова лесно да вземат решения. Нали затова са съдии, а не продавачки в магазин, които ти сканират бар-кода на стоките. Ако това министър да уволнява подчинен държавен служител е толкова сложен казус, най-добре да сменят работата.
Следващите дни очаквам интересни новини от ББР. Толкова дълго се пънаха като магаре на мост да не пускат никой там. Явно има нещо интересно и досега неказано.
whitemare
Рейтинг: 849 НеутралноАз само да питам министрите от служебния кабинет, някой от тях обжалва ли решенията на съдиите при по-горна инстанция за невписване на новите хора, заради обжалването на старите?
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациЗащо няма коментар от сериозен юрист по казуса, а веднага по всички медии тръгна плюене по съдиите?
Vlado Nikolov
Рейтинг: 240 ВеселоДо коментар [#11] от "K2doors":
Никакво отлитане. Да се третират с ДДТ.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 240 НеутралноДо коментар [#24] от "MPetr":
Тук трябва да се задейства прокуратурата на каскета. Ама той си прави оглушки.
dejmos
Рейтинг: 1713 НеутралноПри седмото предложение на министерството . Грбавите май не са сколасали с обжалване всеки ден ..., а може би съдия М.Вранеску да наглежда имота в Гърция :)) Какви кърлежи са само ..., остават само с ГЛАВАТА но не прекъсанто крадат ... Хубави заплати (60 000) !! Като гледам невзрачните физиономии на сменените , едва ли са вземали повече от 3000 -4000 , всичко останало е данък чекмедже :)
Vlado Nikolov
Рейтинг: 240 НеутралноДо коментар [#33] от "!D !калпав е новия вид Дневник!":
Там няма да им дават и две хиляди лева.
negodnik
Рейтинг: 24 НеутралноДо коментар [#33] от "!D !калпав е новия вид Дневник!":
В момента в който заработи прокуратурата, тези двамата бивши надзорници ще бъдат подведени под наказателна отговорност, престъпления по служба с финансови вреди спрямо обществото в особено големи размери.
Предполагам са получили юридически съвет да не обжалват за да намалят потенциални бъдещи присъди и парични глоби които могат и до милиони да стигнат.
MPetr
Рейтинг: 483 НеутралноДържавни служители по 60000 лв месечно...... гУлеми сме ей ......гУлеми
K2
Рейтинг: 2372 НеутралноЛеле! Взехте им най-милото.
SHADOWS of SOFIAThe Island
Рейтинг: 279 НеутралноИ отново само уволнения, та те вече си имат яхти, не им пука за нищо. Не може да им ги вземат тези пари. Пак народа да го......
chichka
Рейтинг: 2084 ВеселоПляскайте на двата Харварда, пляскайте и викайте браво! След година ще разберете, че Румен Гечев е цвете пред тях и това което са надробили в икономиката на България!
Русия е проказата на планетата Земя.isidro
Рейтинг: 231 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
Няма обжалване, иначе хайде да не си говорим за прилагане на закона, че ще издишаш...
K2
Рейтинг: 2372 НеутралноМа това "Харвард" нещо обидно ли е? Нещо страшно ?
Къде по- добре е милиционерското.А SHADOWS of SOFIA
MPetr
Рейтинг: 483 ЛюбопитноА колко средни пенсии са 60000 месечно на калпак а ????
3biri
Рейтинг: 8 НеутралноА вие много държите тя изобщо да не се случи.
MPetr
Рейтинг: 483 НеутралноДо коментар [#49] от "К2":
Ма това "Харвард" нещо обидно ли е? Нещо страшно ?........не е нещо изключително колега, хиляди са дето размахват подобни листчета с печатче и никой разумен не се впечатлява ...... Аре тоя поне го е взел за 2 годинки но има и такива за 37 дена.....
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4273 НеутралноДо коментар [#48] от "isidro":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ОК другарю БЛИЗнашки.
AdMin
Рейтинг: 294 НеутралноАми той Сретан си знае раб'тата
3biri
Рейтинг: 8 НеутралноАми проверете сами. Държавното управление държи в ББР 2% от депозитите, които са по банки.
kapitan_laino
Рейтинг: 569 НеутралноОбидно е, разбира се.
За гербаджиите трябва да си пълен тъпак да се мъчиш в Харвард, при положение че можеш да завършиш в Свищов и да понацелуеш тоя който трябва по веригата и пак да си богат и успял.
Всякакви прилики със селяшките орди след 1944та е напълно случайна.
Smile
Рейтинг: 849 НеутралноДо коментар [#47] от "chichka":
Чичка ти и от икономика ли започна да разбираш, че даваш квалификации? Що не си гледаш пенсията милиционерска/ военна или каквато е там и спреш да даваш акъл на хората, които са учили? На всяко гърне мерудия си, а не съм забелязала да си компетентен по каквото и да било. Кажи поне какво си работил преди пенсия, да ти видим твоята квалификация.
Роси
Рейтинг: 7163 НеутралноДо коментар [#8] от "cinik":
"Няма опасност ББР да стане втора КТБ, защото в ББР няма депозити на фирмите и населението, няма как да има опашки и сътресения в банковата система. Но ще има големи загуби за данъкоплатците. Има реална опасност поне половината от тези 1 милиард лева, политически раздадени като кредити, никога да не се върнат. Това ще е директна загуба за данъкоплатците, защото банката ББР се финансира основно чрез собствен капитал, който е инвестиран от държавата - тоест, от нас данъкоплатците"
Интервю на Иво Прокопиев, 21 май 2021 година.
MPetr
Рейтинг: 483 ВеселоДо коментар [#56] от "kapitan_laino":
Много ли искаш листче с печатче на което да пише това "Харвард" нещо си ? хахаха ...... https://www.unibit.bg/news/news-events/harvard-course-october
chichka
Рейтинг: 2084 ВеселоДо коментар [#57] от "Smile":
Русия е проказата на планетата Земя.Втората ми магистратура е икономика- ВИНС Варна. Третата е инженерство! Само 23 г съм бил на даскало.... малко са.
chichka
Рейтинг: 2084 ВеселоСлед 2 месеца ще разбереш какво са 200 000 лв като пенсии от ЧПФ! Русия е проказата на планетата Земя.
3biri
Рейтинг: 8 НеутралноТова да си собственик на банка и да не можеш да смдниш надзора и управителния съвет е просто уникално. Имаше на времрто еиц за Биохим:
- Извинете, таи опашка за внасяне ли е или за теглене?
- За изпълнителни директори е.
- Ама не е ли много голяма?
А-А-А-А. Тя бързо върви.
Явно герболякът така е пипнал законите, че да се подготви за тримесечна отбрана в окопи и землянки.
MPetr
Рейтинг: 483 НеутралноДо коментар [#61] от "chichka":
Предполагам , но мен не ме засяга......ти нали си бургаски...... . „ЛУКОЙЛ ГАРАНТ" ...ще са първи
nema_labavo
Рейтинг: 1360 НеутралноДо коментар [#62] от "3biri":
Виц, ама на един от директорите на Боихим му се е получило. Вече е в ББР.
Smile
Рейтинг: 849 НеутралноДо коментар [#60] от "chichka":
Не каза какво си работил. А икономиката от ВИНС Варна, за планова икономика ли става на въпрос (т.е. коя година си я завършил тази магистратура)?
K2
Рейтинг: 2372 НеутралноСлед единадесети ще усетят действителността .Да са далеч от чучура ще е достатъчно наказание , като начало. SHADOWS of SOFIA
dosetliv
Рейтинг: 1255 НеутралноМне, не е кой знае колко хитро. Според действащия устав
https://bbr.bg/media/documents/УСТАВ_ББР_20.08.2020_kjbfe5a.pdf
надзорният съвет е тричленен. Сега като са 5, всичките му решения може да се оспорват, а само той може да сменя директори. Хубавото е, че и наще другари ше отпочнат да земат по 60 бона.
Batezuzi
Рейтинг: 1425 НеутралноИ като се дърпаха да напускат, дърпаха накрая смениха ли ги? Хайде сега да видим кой ги назначи, какво са направили докато течеше процедурата по сменята им следващия път като гласуваме да се сетим да проверим какво са направили точно тези хора.
stein
Рейтинг: 589 НеутралноСъдия Вранеску къде блее?
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.MilliVanilli
Рейтинг: 1079 НеутралноАми промяната е на първо място с лимитите на отпусканите кредити (до 5 млн. на фирма). Така че няма как 8 фирми за получат (завлекат) повече от милиард. Осем фирми - максимум 40 млн. общо.
Сам съм, други няма...
Binko Binev
Рейтинг: 767 НеутралноКато във филма "Кмете,кмете"
Ама първо трябва сами да се арестуват като във фила
MPetr
Рейтинг: 483 НеутралноДо коментар [#61] от "chichka":
Ама със сигурност, освен заплатата са набили пари и в ЧПФ тея....... !!!! ама по късно ще стане ясно къде и колко......
Smile
Рейтинг: 849 НеутралноДо коментар [#67] от "dosetliv":
Ти съвсем на си разбрал какво се сменя. Сменя се Управителният съвет, не Надзорният съвет (него вече го смениха). В линкчето, което си дал, можеш да прочетеш, че "Банката се управлява от Управителен съвет в състав от 3 (трима) до 5 (петима) члена. Т.е. проблем няма.
Проблемът за старите е, че сега новите ще имат достъп до информация, която иначе им се отказваше. Това ги притеснява.
inn
Рейтинг: 1731 НеутралноДо коментар [#67] от "dosetliv":
Мне, ама "да". Според истински действащия устав на ББР (този, който е публикуван в ТР, а не в "интернет-пространството", пък било то и сайта на ББР) хавата е друга:
"Чл . 50. (1) (изи. с решение на ЕСК от 21.05.2021 г. и решение от 10.06.2021 г.) Надзорният съвет се състои от три до седем лица, които се избират от Едноличния собственик на капитала за срок от пет години. Мандатът на членовете на Надзорния съвет може да бъде прекратяван предсрочно по решение на Едноличния собственик на капитала."
Та - че е хитро, хитро е и МИ си постигна да избегне спиранията на заявленията за промени...
3biri
Рейтинг: 8 ВеселоПознавам го. Познавам и един от новия надзор, макар, че не сме се виждали от много години. Познавам и 4-5 човека от сегашния мдниджмънт. От новите всичките са свестни. От старите - половината.
3biri
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#68] от "Batezuzi":
До коментар [#69] от "stein":
Ако прочетете по-умните коментари ще разберете, че всъщност правителството е било принудено да влезе в къщата си през задния вход, а крадците все още са вътре.
MilliVanilli
Рейтинг: 1079 НеутралноОт статията не стана ясно как е станало възможно вписването. Вариантите са два:
Сам съм, други няма...1. Подаденото трето по ред заявление за вписване вече не е било обжалвано от от старата управа като по този начин (след изтичането на законния 3 дневен срок) вписването се извършва.
2. И подаденото трето по ред заявление е обжалвано, но делото не е попаднало при Вранеску, а при съдия изповядващ противното на Вранеску схващане. Който съдия е отлонил жалбата заради липсата на правен интерес за обжалване.
Binko Binev
Рейтинг: 767 НеутралноТова е прословутият производител на електромобили.
https://en.wikipedia.org/wiki/E.GO_Mobile
И с Гърция има споразумение от декември 2020.
3biri
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#77] от "MilliVanilli":
Елементарно! Имаме вписване без отписване и няма кой да се жали. Сега за да изхвърлят излишните трябва да разровят и директно да ги дадат на прокурор. Друг е въпросът дали той ще прояви интерес.
Binko Binev
Рейтинг: 767 Неутралнои пурвото ийгоу е фалирало. новата компания е некст ийгоу. Кирчо да не сключва договори с фалиралата?
Незабавно събаряне на паметника на ссср в София
Рейтинг: 624 ВеселоЗатвор за Борисов
Гласувах за ПП-ДБ и ПОДКРЕПЯМ Кабинета на ГЕРБ-СДС и ПП-ДБ а възраждане и бсп са национални предатели слуги на русия 🏳️🌈🏳️⚧️ БВП на България 1993 $ 10 милиарда 2003 $25 милиарда 2023 $100 милиардаЧърчил
Рейтинг: 830 НеутралноКакто се разбра сагата със вписването на новите членове е факт. Силно се надявам новия инвеститор за електромобили да подпише меморандум ,което ще е още едно доказателство че има млади хора които са учили как става това . Баце и "маститите" му министри могат да продължават да веят плакатите "само ние знаем как се прави" .
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНОBinko Binev
Рейтинг: 767 НеутралноДо коментар [#82] от "Чърчил":
зависи какви са условията на меморандума
Този производител е малък стартап, а не голям концерн. Толкова ли няма български стартапи в тази област?
plamen_b
Рейтинг: 2490 ВеселоВсичко добре, ама защо не № 23? :-) Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Binko Binev
Рейтинг: 767 НеутралноДо коментар [#84] от "plamen_b":
ИТН са като Жоржи Анчев Ганчев, сеир да има.
mso011053684
Рейтинг: 8 ВеселоКога е.нарушен закона е въпроса...принотказите за вписване или при вписването...
rdb41527334
Рейтинг: 279 НеутралноАко рублен радев вземе че изгуби властта ще сменяме ли пак всички началници и областни управители ?
Binko Binev
Рейтинг: 767 НеутралноДо коментар [#87] от "rdb41527334":
Какво лошо има да се сменяват?
Lilith
Рейтинг: 279 ЛюбопитноДо коментар [#36] от "inn":
Е голяма промяна са направили, няма що... Двама нови срещу трима стари в надзора.... Интересно и какви решения ще взимат, и как точно ще става съобразяването с новите правила, при положение, че се изисква обикновено мнозинство...
Дано само да не решат да сменят УС, че язък за реформата....
По темата:
Добре де, аз не разбирам как според закона може да бъдат сменени хората в НС и УС, според устава на ББР също може това да стане, но според съда- не.
Някой може ли в кратце да ми обясни защо е правилно това съдът да не се съобрази със закона, защото ми се струва, че нещо пропускам...
Viktor Inox
Рейтинг: 8 ВеселоНемам 2 лева у Народната банка 🎃😆☪️🇹🇷
Коалиция намагнитен евроатлантически имунитет
Рейтинг: 1473 ВеселоДо коментар [#14] от "MPetr":
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...Туй харвардското май не е харвардско ами крадливо:
https://www.researchgate.net/lab/Kiril-Petkov-Lab
Откраднало лабораторията на професор Кирил Петков:
https://www.uwrf.edu/FacultyStaff/5608342.cfm
сега кога нашата мила "независима" "разследваща" журналистика ще се напъне да се качим на по-високо от 112 място като тръгне да разследва кражбата на самоличност от министър Кирил Петков? Кога мило дневниче? Или когато е един от вашите сте със широко затворени очи, ммм? Нищо не чувам, нищо не виждам?
Алооу "разследващите" "независими" журналисти къде сте? И ние като избиратели да вярваме на вас и на вашите избраници с откраднати самоличности?
Нема да стане...
inn
Рейтинг: 1731 НеутралноДо коментар [#89] от "Lilith":
Знаеш кога не знаеш, умееш да питаш културно, затова имаш и отговор (за разлика от мнозина, които са решили, че знаят /но не знаят/, а пък го обръщат на кавга).
Та:
От 07.06. до 01.07. принципалът МИ прави 4 отделни заявления за вписване на промени. И четирите касаят било заличаване на двамата членове на НС: Митко Симеонов и Велина Бурска, било заличаване на Николай Димитров като член на УС. При всяко едно от тези заявления някой от тях се намесва и завежда иск. След това (практически веднага) завежда отделна молба, по която се образува отделно дело, което има за предмет - молба на същото лице, което е завело иска, по която молба това лице иска СГС да спре вписването на промените по партидата на ББР в ТР. По това второ (частно "малко" дело) задачата на СГС е да прецени дали заведеният иск има обуславящо значение за вписването. СГС си го кара по линията, че тези искове имат обуславящо значение за вписването и спира вписванията. (тук има един много-много дълъг разговор дали исковете им наистина са обуславящи за вписването и второ - дали лицето, искащо спирането е легитимирано да иска спиране. Точно тук СГС си го кара по инерция, но май точно тук е голямата му издънка и в крайна сметка спира вписванията неправилно).
За да се прескочи този момент - спиране на вписванията, МИ прави нещо елементарно (но хитро да се сетиш) - заявява такива промени, при които няма "уволнени" Митко Симеонов и Велина Бурска си остават членове на НС, а Николай Димитров си остава член на УС. След като не е заявено заличаването им в ТР, те не нямат какво да поискат да се спира и вписването минава...
Затова казвам, че "тези промени не са баш онези промени"...
Binko Binev
Рейтинг: 767 НеутралноДо коментар [#89] от "Lilith":
Единият от старите е с новите.
Binko Binev
Рейтинг: 767 НеутралноДо коментар [#91] от "Мултикултиджендър-Ариец":
Съвпадение на имената.
Binko Binev
Рейтинг: 767 НеутралноДо коментар [#92] от "inn":
според член 53 от устава на банката НС отговаря солидарно. Това какво означава?
niksan1
Рейтинг: 2427 НеутралноНека първо седнат на подсъдимата скамейка и тогава да обясняват . Без ДС - ченгета! Лустрация!
inn
Рейтинг: 1731 НеутралноДо коментар [#95] от "Binko Binev":
То си го пише (и е най-естественото нещо): "за вредите, които са причинили виновно на БАНКАТА".
Впрочем уставът хич не е оригинален, защото това е положение на самия ТЗ . чл. 240, ал. 2: "Членовете на съветите отговарят солидарно за вредите, които са причинили виновно на дружеството". (копи-пейст, което в случая е най-естественото нещо).
niksan1
Рейтинг: 2427 НеутралноНе бе, ще плачем за бедните с 60 000 месечна заплата ! Без ДС - ченгета! Лустрация!
MPetr
Рейтинг: 483 ВеселоАбе всич не ме интересува..... да арестуват някой най накрая че се изчаках...... Място ли няма в арестите бе Рашков?......
chichka
Рейтинг: 2084 НеутралноДо коментар [#63] от "MPetr":
Русия е проказата на планетата Земя.Отдавна не съм никакъв. Стипендиант съм на НОИ. Но за Лукойл-гарант и за ЦКБ- Сила мога да напиша трактат.