Министърът на транспорта задейства плана за реформа в БДЖ с уволнение

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (77)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1865 Весело

    Успех! Ще гледам с удоволствие цирка на свикналия да се изпълняват разпореждания му частен мениджър с общия мълчалив бойкот, който ще му се наложи да изтърпи...

    https://www.youtube.com/watch?v=aU5J2qRrpC4
  2. 2 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    Новия министър каза, че пърата му работа щяла да е да се увеличи скоростта на влаковете. Притеснявам се, че ще заповяда на машинистите да карат по-бързо!

  3. 3 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    Всяко правителство започва с уволнения, до момента сменяха една калинка с друга калинка. Дано този път е различно.

  4. 4 Профил на vcb
    vcb
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А като оздрави достатъчно железниците, дали Еконт ще започнат да изпращат пратки с тях за да свалят цените и повишат конкуренцията си? За един приятел питам...

  5. 5 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    "Мотивите са свързани с лошото мениджърско управление, отнасящо се до ръководенето на експлоатационната дейност на дружеството" - напълно основателно, защото едно пътуване с БДЖ е цяла епопея. Новото разписание било съгласувано с "ремонтите", но не и с гражданите, които основно ползват транспорта. Не може едно момче да е мениджър на теснолинейката Септември-Добринище с гол ентусиазъм, а цяло РАКоводство от ОПравни жепейци да прави всичко, но не и минимална грижа за пътниците. Да продължава, че управия няма да има.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  6. 6 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 537 Неутрално

    … провеждане на конкурс за избор на нов управител …
    --------------------------------------------

    Ето това е Промяната!
    След ГЕРБавото управление с назначените Калинки от Тиквун се тръгва по пътя на цивилизацията.

  7. 7 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3779 Неутрално

    Това е едно добро начало - дано го последват и тези търтеи от НКЖИ !

    I Want To Believe
  8. 8 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5408 Гневно

    А като оздрави достатъчно железниците, дали Еконт ще започнат да изпращат пратки с тях за да свалят цените и повишат конкуренцията си? За един приятел питам...
    —цитат от коментар 4 на vcb


    Той "оправи" еконта, сега ще се упражни и в железниците.

  9. 9 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2253 Разстроено

    Като запознат баш с тая материя макар и отскоро ви казвам.
    Няма никакъв Шанс.
    БДЖ е толкова инертна че сега да рещи нещо да промени до моето пенсиониране няма да стане.
    То не е много далеч но не е и толкова близо.
    В БДЖ е скъсано най важното Приемственноста.
    Нито има кой да те научи нито има кой да иска да бъде учен.
    По Халета и Цехове още се намират неща ценни като инструментариум или механизми.
    Нямам предвид Бакър той е ясен.
    Но никой не ги взима даже не е кражба те са ненужни макар и работещи.
    А не ги вземат понеже новите бедежейци не могат да работят с тях.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  10. 10 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 552 Неутрално

    [quote#8:"Галя Станчева"][/quote]

    От висотата на какви успехи даваш тази констатация?

    ЕКОНТ е много успешна българска фирма, шапка свалям на такива хора.
    Дали ще успее в администрацията - ще видим.
    Там трябва да се справя с грижливо отглеждани мързеливци, които се раздвижват само с тежка корупция.

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  11. 11 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 3119 Весело

    Има шеф на БДЖ... има проблем, няма шеф- няма проблем. Еконта уволни БДЖ-то. Да слагат там един харвардец или гаджето на някоя харвардка.... и спи.

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  12. 12 Профил на deepblue
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на kopo
    kopo
    Рейтинг: 243 Весело

    Ако БДЖ спре да изпълнява социална фунцкия и започне да се занимава с транспорт, нещата може и да се променят. Иначе не виждам как ще стане.

  14. 14 Профил на ralita68
    ralita68
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#4] от "vcb":

    Там е заровено кучето. Или приватзацийка някаква.

  15. 15 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    1/30000 - БРАВО УВОЛНЯВАЙ! Малко е. :)

  16. 16 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2253 Разстроено

    [quote#8:"Галя Станчева"]
    —цитат от коментар 10 на UJC4040
    От висотата на какви успехи даваш тази констатация?ЕКОНТ е много успешна българска фирма, шапка свалям на такива хора.Дали ще успее в администрацията - ще видим.Там трябва да се справя с грижливо отглеждани мързеливци, които се раздвижват само с тежка корупция. [/quote]

    Еконт е успешен благодарение на хубавата българска Дума Франчайз а и не само той е такъв благодарение на нея.
    99% не работят в Еконт а за себе си.
    Срещу нас има Еконт там свети дълго след приключване на Работното време.
    Хората се скъсват от Работа но за себе си.
    Намерете един Офис на Български Пощи да работи Пет минути след времето на Табелката.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  17. 17 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    Е какво Домуса ще поплаче малко, дреме ли му на некой?
    БМФ ще има ядове - ще им паднат концесиите,
    Пеев и той ще има пропуснати ползи, дремеше му едно време, взе ком в аванс и гарантира - айде гарантирай бе Пеев -некой дал 600 млн комисионна и Пеев "ос..л" работата, ей живот здравей здравей :)

  18. 18 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    Иде зима - май ще е "Биатлон", а на пролет - "Модерен Петобой"
    и двете дисциплини включват стрелба с пушка

  19. 19 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 894 Неутрално

    … провеждане на конкурс за избор на нов управител …--------------------------------------------Ето това е Промяната!След ГЕРБавото управление с назначените Калинки от Тиквун се тръгва по пътя на цивилизацията.
    —цитат от коментар 6 на hrx16647690


    Предполагам изискванията в конкурса могат спокойно да се направят така, че точно определен кандидат да е най-подходящ :)
    Нали помните вица за конкурс за ген.сек на БКП по времето на Тодор Живков? Едно от условията: 35 г.стаж на позицията :):)

  20. 20 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5408 Гневно

    [quote#8:"Галя Станчева"]
    —цитат от коментар 10 на UJC4040
    От висотата на какви успехи даваш тази констатация?ЕКОНТ е много успешна българска фирма, шапка свалям на такива хора.Дали ще успее в администрацията - ще видим.Там трябва да се справя с грижливо отглеждани мързеливци, които се раздвижват само с тежка корупция. [/quote]

    От лични контакти със служителите му откакто я има фирмата му. Последно отказах да работя с фирма, която ползва единствено услугите на еконт. Преди десетина години спиди бяха много зле, сега са в пъти по - добре като услуга. С DHL пък изобщо не могат да се сравняват.

  21. 21 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Собственикът на Еконт стана принципал на БДЖ и на Български Пощи. Борим корупцията с всичка сила.

  22. 22 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5408 Неутрално

    [quote#16:"dedoliben"][/quote]

    Зависи какво разбираш под "работа", но нямам намерение да споря, защото имам богат опит с всички куриерски фирми в България.

  23. 23 Профил на miropenkov
    miropenkov
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Реформата в БДЖ трябва да започне от кадрите в администрацията и подмяната на старите мотриси.

  24. 24 Профил на pspa
    pspa
    Рейтинг: 363 Неутрално

    Сега остава да намери законов начин да спре далаверата (безумните договори) с ЖП Тракция за едни "ремонти" на едни мотриси и тогава може да започне да се вижда светлина в тунела.

  25. 25 Профил на lemans
    lemans
    Рейтинг: 399 Неутрално

    Министър 300 000дарение.
    —цитат от коментар 12 на deepblue


    За 300к са официални и се знае , мен по ме притесняват неофициалните ...

  26. 26 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5079 Весело

    Ревътна герберите - музика за моите уши! :-)

  27. 27 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1744 Любопитно

    Е, стига сега, човекът е дал 300 000 лв. дарение за 4П официално, а неофициално – nobody knows! Така че сега е зает с борбата с корупцията в БДЖ, а скоро и в други сектори! Ще я пребори пустата му корупция, виждаме ние! Направо ще я разнебити! А да ви казвам ли колко милиарда левунки ще са нужни за оправяне дереджето на железниците – релсов и подвижен състав? М? И колко евра? Аз лично признавам, че човекът умее да инвестира! Нали?

  28. 28 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#23] от "miropenkov":

    Преди мотрисите, трябва да се оправи ж.п. инфраструктурата.
    Също трябва и да се направи анализ на товаропотока и превоза на пътници.
    Сещам се и за поне три отсечки, които са свръхнатоварени и очевидно има нужда от двойна линия на трасето.
    Мотрисите са само върха на айсберга.
    Без добра инфраструктура, няма как мотрисите да се движат безопасно и бързо.

    Panta rhei....
  29. 29 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1744 Весело

    До коментар [#28] от "Molossian":

    Направо съм сигурен, че ще ги направи на нищо тези в железниците, че и в другите транспорти! „Аз работих в транспорта-а-а-а, транспорта, транспорта, да си платим курорта-а-а-а, курортта, курорта! Черно море, много е добре, слънце пече, още по-добре…“! Е, даже си е облякъл тужурката на Феликс Едмундович Дзерджински, че като го видят, да знаят, че с него шега не бива! Само не знам как ще се справи с веселите момчета от едни махали покрай релсите, които от радост ги замерят с камъни мотрисите всеки път, когато минат покрай тях! Там ще трябва да се пребори с видния пехливанин от БХК - Красимир Кънев – че те са негов контингент! Нали?

  30. 30 Профил на MPetr
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на MPetr
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1744 Любопитно

    Ама не ми звънете по телефона да ме питате кой е Феликс Едмундович Дзерджински - https://www.globalsecurity.org/intell/world/russia/images/dzerzhinsky-2.jpg - щом не знаете, че е бил основател и пръв председател на Всеруската извънредна комисия за борба с контрареволюцията и саботажа при правителството на Съветска Русия – болшевишката тайна полиция с първоначално име Всерусийска извънредна комисия (ВЧК), по-известна само като ЧК (Всероссийская чрезвычайная комиссия по борьбе с контрреволюцией и саботажем при СНК РСФСР), предшественичка на бъдещия Комитет за държавна сигурност на СССР (по-известен като КГБ). Мда-а-а-а, сякаш няма гугле за вас? Други въпроси?

  33. 33 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    Новия министър каза, че пърата му работа щяла да е да се увеличи скоростта на влаковете. Притеснявам се, че ще заповяда на машинистите да карат по-бързо!
    —цитат от коментар 2 на svoboden


    А с ЕКОНТ какво ще прави , че откакто се захвана с политика , гледам "часпрома " съвсем се скапа !

  34. 34 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    Как да стане тая работа, влаковете хем да са бързи и сигурни, с нови локомотиви и вагони, хем да са на достъпни цени? Наскоро се возих от София до Своге, 2.50 май беше билета. В Холандия като съм се возил на подобно разстояние беше 12 евро ли, 14 ли... вярно, чисти хубави влакове, бързи - ама ако струва толкова, кой ще се качи на тях тук?

  35. 35 Профил на MPetr
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 838 Неутрално

    "Още преди да поеме поста министър на транспорта, Събев често казваше в интервюта, че влаковете в България трябва да се модернизират. "

    То добре, ама влаковете в БГ не са чак толкова зле, макар да има какво да се подобри. Проблем си е инфраструктурата, а там няма надежда. Просто е изключително скъпа и при цена за км 20-25 млн, то програма максимум е петдесетина километра за 4 години.

  37. 37 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 631 Неутрално

    До коментар [#36] от "z_axis":

    Абе плана за реформата в БДЖ, е от 4 години, даже 5 готов проект .... Взел да открива топлата вода тоя завалия уж ......... "Либерализация" е думата която е запомнил ! ....... Да продадем всичко за което Европа ще ни дават пари !..... Трудничко ли е да се разбере ?...... и като бонус евтин ток директно от АЕЦ за 20 г.

  38. 38 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Специално Тоя ще бъде гледан под лупа........

  39. 39 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7194 Неутрално

    До коментар [#37] от "MPetr":

    Като е от 4-5 години, какво се е реформирало. БДЖ е в плачевно състояние. Няма такива скапани влакове в Европа.

  40. 40 Профил на MPetr
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Самият факт, че тоя е министър е политическа корупция......

  42. 42 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    тоя не трябваше да го уволняват

    а да го преназначат на длъжност "траверса"
    обезщетението - за опечалените роднини

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  43. 43 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#3] от "Yotce":

    не ставай смешен
    няма да е различно

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  44. 44 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#4] от "vcb":

    питай и дали ще разширят обсега в чужбина, че сега работят само с Гърция и Румъния, а ми трябва да пращам чрез тях колети в Германия и Австралия

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  45. 45 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1717 Весело

    До коментар [#20] от "Галя Станчева":

    Точно пък в момента Спиди доставят с по 5 дена закъснение от София до София. Но така или иначе, това няма голямо значение. И двете са доста успешни фирми, може да има и по-успешни, но като цяло доста добре е развил бизнеса си. Крайно несериозно е някой недоволен служител или клиент да е основание да се съди за успеха на един бизнес. Най-малкото всеки знае бранда, това хич не е малко.Дали ще се справи като министър ще видим, но все пак нека не забравяме, че сте влюбени в основателя на ИПОН, не на DHL

    Не ме търсете преди обяд
  46. 46 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 631 Весело

    ДПС-ту ..... младшите анализатори вече са го подкарали тоя, до колкото разбрах от познати.... всичко от 10 години на сам под лупа ..... не им бил "приоритет" ама интересни неща изкачали.... Ъхъ.......

  47. 47 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#13] от "kopo":

    навсякъде по света пътническите жп превози са "социални"
    компенсират ги доходите от товарните

    но у нас гениите разделиха БДЖ на чисто губеща и чисто печелеща части, обособиха и ремонта и поддръжката
    за да има по-широка рампа за крадене

    частната БЖК (чия е тя всъщност) обаче се кипри с лъскави, сякаш постоянно нови и вагони и локомотиви...
    чудеса направо

    няма да питам за чий подхванаха "ремонта" на Ц.гара в София
    явно е имало пари за усвояване, но не и за ремонт на локомотиви и вагони

    няма да питам и за закритите гари, станали обикновени спирки на пътническите влакове
    стоят и се рушат
    бавно се рушат
    много добросъвестно са ги правили преди време - най-близката такава е строена от италианци преди 100 години

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  48. 48 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#34] от "Камен":

    2,60 е до Своге

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  49. 49 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 631 Весело

    Ама Николай Събев , някой който го познава реално.....може ли да каже че е умен? хахаха....

  50. 50 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Тоя сулю май е завършил Висше военноморско училище Варна, специалност т.н. “Управление на флота" , и дори не знае кво е учил там ! ..... и общо 4 пъти се е качвал на кораб ! ..... и морска болест го гонила и на сушата даже , по негови думи...

  51. 51 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 631 Весело

    ....... мани-мани, въх-въй, и ох-ой... Николай Събев, кви публикации те чакат ....

  52. 52 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1257 Весело

    100-те дни стартираха ли?!

    Цирка тръгна с 300 км в час!

    Слава на Украйна! Слава на украинските герои!
  53. 53 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1257 Весело

    До коментар [#47] от "Николай Теллалов":

    Коловозите на ЦГ плачеха за ремонт.

    Слава на Украйна! Слава на украинските герои!
  54. 54 Профил на Grandgousier
    Grandgousier
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Дано г-н Събев да има има енергията да оттласне БДЖ от това дъно и да зададе насока за развитие. Знанието и добрите намерения вярвам, че ги има.

  55. 55 Профил на Иосиф Давыдович
    Иосиф Давыдович
    Рейтинг: 914 Неутрално

    Ама не ми звънете по телефона да ме питате кой е Феликс Едмундович Дзерджински - https://www.globalsecurity.org/intell/world/russia/images/dzerzhinsky-2.jpg - щом не знаете, че е бил основател и пръв председател на Всеруската извънредна комисия за борба с контрареволюцията и саботажа при правителството на Съветска Русия – болшевишката тайна полиция с първоначално име Всерусийска извънредна комисия (ВЧК), по-известна само като ЧК (Всероссийская чрезвычайная комиссия по борьбе с контрреволюцией и саботажем при СНК РСФСР), предшественичка на бъдещия Комитет за държавна сигурност на СССР (по-известен като КГБ). Мда-а-а-а, сякаш няма гугле за вас? Други въпроси?
    —цитат от коментар 32 на Santos

    Хубава информация сте дали за Дзержински исакото му но то е по -характерно за Сталин ,и затова му викаха вСССР сталинка, с такава дреха в днешни времена всяка вечер се подвизава по Россия 1 Владимир Адольфович Соловьов-най-известния путински пропагандист, то и Ленин често ходи с такава, а дори и аз имам такава сталинка за по-специални случаи полети, погребения и сватби, последно преди 10 дни я облякох като ходих на кино на Бай Иван с внучката,,,събрах очите на децата..

    Не заставить Россию покорно идти По указанным кем-то местам
  56. 56 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1837 Неутрално

    За да не работи БДЖ на загуба - в нея трябва да се налеят милиарди за техника и оборудване.
    Отделно има крещяща нужда от тесни специалисти, които няма от къде да дойдат.
    Там проблема не се решава с уволнения.

  57. 57 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 685 Неутрално

    БДЖ имало мениджър! А, аз бях убеден, че някакви машинисти и кондуктори се забавляват, докато краднат нафта...

    Слава Українi! Героям слава!
  58. 58 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1808 Неутрално

    Интересно колко общо е "дарил" Събев на Кирчо и Какорчо за да го напрвят министър? И не е ли точно това конфликт на интереси - хем да си спонсор на политическа сила, хем да получаваш политически постове от същата полштическа сила?

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  59. 59 Профил на ZyklonA
    ZyklonA
    Рейтинг: 212 Неутрално

    Реформата започна с политически реваншизъм ! Хахахах как ви пренернаха от ПП

  60. 60 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3111 Неутрално

    До коментар [#58] от "Darkman":

    Еконт е помпана дълго с изпрани руски пари. Не напразно Събев периодично се провиква че Крим е руски ...

  61. 61 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3111 Неутрално

    До коментар [#58] от "Darkman":

    Еконт е помпана дълго с изпрани руски пари. Не напразно Събев периодично се провиква че Крим е руски ...

  62. 62 Профил на courage.tcd
    courage.tcd
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Той "оправи" еконта, сега ще се упражни и в железниците.
    —цитат от коментар 8 на Галя Станчева


    И кво му е на еконта?

  63. 63 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3111 Любопитно

    Ще се радвам някой да оправи БДЖ то. Показател за развитостта на една държава е състоянието на жп структурата й. Но се иска много работа , тежки реформи , пари и време, а знанието на Събев е от Еконт... Събев по добре да оправи берящите душа Български пощи. Но тук май дойдохме до ... конфликта на интереси...

  64. 64 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3111 Любопитно

    До коментар [#62] от "courage.tcd":

    Виж по горе ...

  65. 65 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1053 Весело

    Преди няколко месеца пътувах успоредно на ЖП линията. По нея се движеше товарен влак, явно частна фирма, и на локомотива пишеше: Rail Force One. Явно това и цели др.Събев, приватизация, и после като дойдат милиардите от ЕС, предвиждам такъв живот!

    Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
  66. 66 Профил на aho11691063
    aho11691063
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    До коментар [#15] от "doctor.no":

    УМНИКО, моят радар от старо поколение те засича няколко пъти.Ти си един ГОЛЯМ НЕВЪЗПИТАН ТЪПАК.АКО ПАРИТЕ ТИ СА ГОЛЕМИ ,ТВОИТЕ ТЪПОТИИ НЕ ВЪРВЯТ,А НАПРАВО ЛЕТЯТ КЪМ ВЛАДИВОСТОК.Няма да се губя времето да ти чета простите коментарчета.Снимката по-горе е от представянето на Кировите кирчовци....ДРУГАРЮ МИНИСТЪР ,БЪЛГАРСКИТЕ ВЛАКОВЕ Е ПО-ВЕРОЯТНО ДА ПОЛЕТЯТ НАД МИЛАТА НИ РОДИНА,ЗА КОЕТО ВИ ПРЕПОРЪЧВАМ ДА СКЛЮЧИТЕ ДОГОВОР ЗА СЪВМЕСТНА РАБОТА С УКРАИНСКА КОМПАНИЯ КОИТО ИМАТ ОПИТ ДА ВДИГАТ ТЕЖКИ НЕЩА...ВИЕ ВЕЧЕ ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ.Не ми харесва вашето чекистко облекло,характерно още и за някои лидери на много ДЕМОКРАТИЧНИ ДИКТАТУРИ......

  67. 67 Профил на ddd
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  68. 68 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    Мен ако пита всички в БДЖ може да уволни

    Ама с това проблемът няма да се реши

    Проблемът на БДЖ са нерешими без мащабен ъпгрейд на трасетата. Което пък би струвало милиарди

    БДЖ, уви, е кауза пердута - и то от десетилетия

  69. 69 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1217 Неутрално

    Такъв разкапан ЖП транспорт няма в нито една страна на Европа ! Какви са тия влакови композиции на по 50 години - ,бавни,мръсни и разпадащи се ?! В нормалния свят хората ходят на работа с влак - мой познат в Италия пътува ежедневно от Торино до Милано, а това са 140 км в едната посока, които влакът взема за около 50 м. Вие представяте ли си някой да ходи на работа с влак в България на такова разстояние. А за междуградско пътуване влак, българинът е принуден да ползва амортизираните и мърляви автобуси на по 20 години , на фирми свързани с ДПС.

  70. 70 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    Новия министър каза, че пърата му работа щяла да е да се увеличи скоростта на влаковете. Притеснявам се, че ще заповяда на машинистите да карат по-бързо!
    —цитат от коментар 2 на svoboden


    Той е собственик на една голяма куриерска фирма, очаквам от него да усложни живота на БГ пощи, има апетит да им вземе част от бизнеса!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  71. 71 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    На тоя като му гледам физьомутрата и хеле униформата, хеле безумните празнодрънканици за железницата, няма как, ще свърши в клиниката на 4-ти км. Министерстването си, не че друго.
    —цитат от коментар 67 на ddd palamudiy lefferski


    Униформата му е китайски тип, но тя не казва с каква цел си плати 310000 лева, за да стане министър!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  72. 72 Профил на GD
    GD
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#16] от "dedoliben":

    А принципно: Защо някой трябва да работи в Извън работно време? Особенно, ако е в държавния сектор

  73. 73 Профил на Radoslav Andreev
    Radoslav Andreev
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Троловете вият - това е добър знак!

  74. 74 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    До коментар [#15] от "doctor.no":
    1/30000 - БРАВО УВОЛНЯВАЙ! Малко е. :)

    съзнаваш ли колку ногу си ефтинджос дофтурче?
    тц, сигур не.
    немаш с кво

  75. 75 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3240 Любопитно

    До коментар [#34] от "Камен":

    "вярно, чисти хубави влакове, бързи - ама ако струва толкова, кой ще се качи на тях тук?"

    Невероятно, но факт- за автомобилния транспорт плащаме толкова, колкото и в Германия, и повече от американците. Че няма основание билетите за влаковете да са колкото в Холандия е вярно. Но също е вярно, че не може да струват десеторно по-евтино и да имаме БДЖ с които да се гордеем и да ги ползваме дори при наличие на алтернатива.

    Всичко ще бъде наред! :-)
  76. 76 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#47] от "Николай Теллалов":

    Много точно написано!

  77. 77 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 917 Неутрално

    А като оздрави достатъчно железниците, дали Еконт ще започнат да изпращат пратки с тях за да свалят цените и повишат конкуренцията си? За един приятел питам...
    —цитат от коментар 4 на vcb


    Не знам дали подобен ход не би се разглеждал като конфликт на интереси. Като за приятел стига толкова инфо...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK