Успех! Ще гледам с удоволствие цирка на свикналия да се изпълняват разпореждания му частен мениджър с общия мълчалив бойкот, който ще му се наложи да изтърпи...
Новия министър каза, че пърата му работа щяла да е да се увеличи скоростта на влаковете. Притеснявам се, че ще заповяда на машинистите да карат по-бързо!
А като оздрави достатъчно железниците, дали Еконт ще започнат да изпращат пратки с тях за да свалят цените и повишат конкуренцията си? За един приятел питам...
"Мотивите са свързани с лошото мениджърско управление, отнасящо се до ръководенето на експлоатационната дейност на дружеството" - напълно основателно, защото едно пътуване с БДЖ е цяла епопея. Новото разписание било съгласувано с "ремонтите", но не и с гражданите, които основно ползват транспорта. Не може едно момче да е мениджър на теснолинейката Септември-Добринище с гол ентусиазъм, а цяло РАКоводство от ОПравни жепейци да прави всичко, но не и минимална грижа за пътниците. Да продължава, че управия няма да има.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
А като оздрави достатъчно железниците, дали Еконт ще започнат да изпращат пратки с тях за да свалят цените и повишат конкуренцията си? За един приятел питам...
Като запознат баш с тая материя макар и отскоро ви казвам. Няма никакъв Шанс. БДЖ е толкова инертна че сега да рещи нещо да промени до моето пенсиониране няма да стане. То не е много далеч но не е и толкова близо. В БДЖ е скъсано най важното Приемственноста. Нито има кой да те научи нито има кой да иска да бъде учен. По Халета и Цехове още се намират неща ценни като инструментариум или механизми. Нямам предвид Бакър той е ясен. Но никой не ги взима даже не е кражба те са ненужни макар и работещи. А не ги вземат понеже новите бедежейци не могат да работят с тях.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
От висотата на какви успехи даваш тази констатация?
ЕКОНТ е много успешна българска фирма, шапка свалям на такива хора. Дали ще успее в администрацията - ще видим. Там трябва да се справя с грижливо отглеждани мързеливци, които се раздвижват само с тежка корупция.
По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
От висотата на какви успехи даваш тази констатация?ЕКОНТ е много успешна българска фирма, шапка свалям на такива хора.Дали ще успее в администрацията - ще видим.Там трябва да се справя с грижливо отглеждани мързеливци, които се раздвижват само с тежка корупция. [/quote]
Еконт е успешен благодарение на хубавата българска Дума Франчайз а и не само той е такъв благодарение на нея. 99% не работят в Еконт а за себе си. Срещу нас има Еконт там свети дълго след приключване на Работното време. Хората се скъсват от Работа но за себе си. Намерете един Офис на Български Пощи да работи Пет минути след времето на Табелката.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Е какво Домуса ще поплаче малко, дреме ли му на некой? БМФ ще има ядове - ще им паднат концесиите, Пеев и той ще има пропуснати ползи, дремеше му едно време, взе ком в аванс и гарантира - айде гарантирай бе Пеев -некой дал 600 млн комисионна и Пеев "ос..л" работата, ей живот здравей здравей :)
… провеждане на конкурс за избор на нов управител …--------------------------------------------Ето това е Промяната!След ГЕРБавото управление с назначените Калинки от Тиквун се тръгва по пътя на цивилизацията.
Предполагам изискванията в конкурса могат спокойно да се направят така, че точно определен кандидат да е най-подходящ :) Нали помните вица за конкурс за ген.сек на БКП по времето на Тодор Живков? Едно от условията: 35 г.стаж на позицията :):)
От висотата на какви успехи даваш тази констатация?ЕКОНТ е много успешна българска фирма, шапка свалям на такива хора.Дали ще успее в администрацията - ще видим.Там трябва да се справя с грижливо отглеждани мързеливци, които се раздвижват само с тежка корупция. [/quote]
От лични контакти със служителите му откакто я има фирмата му. Последно отказах да работя с фирма, която ползва единствено услугите на еконт. Преди десетина години спиди бяха много зле, сега са в пъти по - добре като услуга. С DHL пък изобщо не могат да се сравняват.
Сега остава да намери законов начин да спре далаверата (безумните договори) с ЖП Тракция за едни "ремонти" на едни мотриси и тогава може да започне да се вижда светлина в тунела.
Е, стига сега, човекът е дал 300 000 лв. дарение за 4П официално, а неофициално – nobody knows! Така че сега е зает с борбата с корупцията в БДЖ, а скоро и в други сектори! Ще я пребори пустата му корупция, виждаме ние! Направо ще я разнебити! А да ви казвам ли колко милиарда левунки ще са нужни за оправяне дереджето на железниците – релсов и подвижен състав? М? И колко евра? Аз лично признавам, че човекът умее да инвестира! Нали?
Преди мотрисите, трябва да се оправи ж.п. инфраструктурата. Също трябва и да се направи анализ на товаропотока и превоза на пътници. Сещам се и за поне три отсечки, които са свръхнатоварени и очевидно има нужда от двойна линия на трасето. Мотрисите са само върха на айсберга. Без добра инфраструктура, няма как мотрисите да се движат безопасно и бързо.
Направо съм сигурен, че ще ги направи на нищо тези в железниците, че и в другите транспорти! „Аз работих в транспорта-а-а-а, транспорта, транспорта, да си платим курорта-а-а-а, курортта, курорта! Черно море, много е добре, слънце пече, още по-добре…“! Е, даже си е облякъл тужурката на Феликс Едмундович Дзерджински, че като го видят, да знаят, че с него шега не бива! Само не знам как ще се справи с веселите момчета от едни махали покрай релсите, които от радост ги замерят с камъни мотрисите всеки път, когато минат покрай тях! Там ще трябва да се пребори с видния пехливанин от БХК - Красимир Кънев – че те са негов контингент! Нали?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
31
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ама не ми звънете по телефона да ме питате кой е Феликс Едмундович Дзерджински - https://www.globalsecurity.org/intell/world/russia/images/dzerzhinsky-2.jpg - щом не знаете, че е бил основател и пръв председател на Всеруската извънредна комисия за борба с контрареволюцията и саботажа при правителството на Съветска Русия – болшевишката тайна полиция с първоначално име Всерусийска извънредна комисия (ВЧК), по-известна само като ЧК (Всероссийская чрезвычайная комиссия по борьбе с контрреволюцией и саботажем при СНК РСФСР), предшественичка на бъдещия Комитет за държавна сигурност на СССР (по-известен като КГБ). Мда-а-а-а, сякаш няма гугле за вас? Други въпроси?
Новия министър каза, че пърата му работа щяла да е да се увеличи скоростта на влаковете. Притеснявам се, че ще заповяда на машинистите да карат по-бързо!
Как да стане тая работа, влаковете хем да са бързи и сигурни, с нови локомотиви и вагони, хем да са на достъпни цени? Наскоро се возих от София до Своге, 2.50 май беше билета. В Холандия като съм се возил на подобно разстояние беше 12 евро ли, 14 ли... вярно, чисти хубави влакове, бързи - ама ако струва толкова, кой ще се качи на тях тук?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Още преди да поеме поста министър на транспорта, Събев често казваше в интервюта, че влаковете в България трябва да се модернизират. "
То добре, ама влаковете в БГ не са чак толкова зле, макар да има какво да се подобри. Проблем си е инфраструктурата, а там няма надежда. Просто е изключително скъпа и при цена за км 20-25 млн, то програма максимум е петдесетина километра за 4 години.
Абе плана за реформата в БДЖ, е от 4 години, даже 5 готов проект .... Взел да открива топлата вода тоя завалия уж ......... "Либерализация" е думата която е запомнил ! ....... Да продадем всичко за което Европа ще ни дават пари !..... Трудничко ли е да се разбере ?...... и като бонус евтин ток директно от АЕЦ за 20 г.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
а да го преназначат на длъжност "траверса" обезщетението - за опечалените роднини
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
питай и дали ще разширят обсега в чужбина, че сега работят само с Гърция и Румъния, а ми трябва да пращам чрез тях колети в Германия и Австралия
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Точно пък в момента Спиди доставят с по 5 дена закъснение от София до София. Но така или иначе, това няма голямо значение. И двете са доста успешни фирми, може да има и по-успешни, но като цяло доста добре е развил бизнеса си. Крайно несериозно е някой недоволен служител или клиент да е основание да се съди за успеха на един бизнес. Най-малкото всеки знае бранда, това хич не е малко.Дали ще се справи като министър ще видим, но все пак нека не забравяме, че сте влюбени в основателя на ИПОН, не на DHL
ДПС-ту ..... младшите анализатори вече са го подкарали тоя, до колкото разбрах от познати.... всичко от 10 години на сам под лупа ..... не им бил "приоритет" ама интересни неща изкачали.... Ъхъ.......
навсякъде по света пътническите жп превози са "социални" компенсират ги доходите от товарните
но у нас гениите разделиха БДЖ на чисто губеща и чисто печелеща части, обособиха и ремонта и поддръжката за да има по-широка рампа за крадене
частната БЖК (чия е тя всъщност) обаче се кипри с лъскави, сякаш постоянно нови и вагони и локомотиви... чудеса направо
няма да питам за чий подхванаха "ремонта" на Ц.гара в София явно е имало пари за усвояване, но не и за ремонт на локомотиви и вагони
няма да питам и за закритите гари, станали обикновени спирки на пътническите влакове стоят и се рушат бавно се рушат много добросъвестно са ги правили преди време - най-близката такава е строена от италианци преди 100 години
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Тоя сулю май е завършил Висше военноморско училище Варна, специалност т.н. “Управление на флота" , и дори не знае кво е учил там ! ..... и общо 4 пъти се е качвал на кораб ! ..... и морска болест го гонила и на сушата даже , по негови думи...
Ама не ми звънете по телефона да ме питате кой е Феликс Едмундович Дзерджински - https://www.globalsecurity.org/intell/world/russia/images/dzerzhinsky-2.jpg - щом не знаете, че е бил основател и пръв председател на Всеруската извънредна комисия за борба с контрареволюцията и саботажа при правителството на Съветска Русия – болшевишката тайна полиция с първоначално име Всерусийска извънредна комисия (ВЧК), по-известна само като ЧК (Всероссийская чрезвычайная комиссия по борьбе с контрреволюцией и саботажем при СНК РСФСР), предшественичка на бъдещия Комитет за държавна сигурност на СССР (по-известен като КГБ). Мда-а-а-а, сякаш няма гугле за вас? Други въпроси?
Хубава информация сте дали за Дзержински исакото му но то е по -характерно за Сталин ,и затова му викаха вСССР сталинка, с такава дреха в днешни времена всяка вечер се подвизава по Россия 1 Владимир Адольфович Соловьов-най-известния путински пропагандист, то и Ленин често ходи с такава, а дори и аз имам такава сталинка за по-специални случаи полети, погребения и сватби, последно преди 10 дни я облякох като ходих на кино на Бай Иван с внучката,,,събрах очите на децата..
Не заставить Россию покорно идти
По указанным кем-то местам
За да не работи БДЖ на загуба - в нея трябва да се налеят милиарди за техника и оборудване. Отделно има крещяща нужда от тесни специалисти, които няма от къде да дойдат. Там проблема не се решава с уволнения.
Интересно колко общо е "дарил" Събев на Кирчо и Какорчо за да го напрвят министър? И не е ли точно това конфликт на интереси - хем да си спонсор на политическа сила, хем да получаваш политически постове от същата полштическа сила?
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
Ще се радвам някой да оправи БДЖ то. Показател за развитостта на една държава е състоянието на жп структурата й. Но се иска много работа , тежки реформи , пари и време, а знанието на Събев е от Еконт... Събев по добре да оправи берящите душа Български пощи. Но тук май дойдохме до ... конфликта на интереси...
Преди няколко месеца пътувах успоредно на ЖП линията. По нея се движеше товарен влак, явно частна фирма, и на локомотива пишеше: Rail Force One. Явно това и цели др.Събев, приватизация, и после като дойдат милиардите от ЕС, предвиждам такъв живот!
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
УМНИКО, моят радар от старо поколение те засича няколко пъти.Ти си един ГОЛЯМ НЕВЪЗПИТАН ТЪПАК.АКО ПАРИТЕ ТИ СА ГОЛЕМИ ,ТВОИТЕ ТЪПОТИИ НЕ ВЪРВЯТ,А НАПРАВО ЛЕТЯТ КЪМ ВЛАДИВОСТОК.Няма да се губя времето да ти чета простите коментарчета.Снимката по-горе е от представянето на Кировите кирчовци....ДРУГАРЮ МИНИСТЪР ,БЪЛГАРСКИТЕ ВЛАКОВЕ Е ПО-ВЕРОЯТНО ДА ПОЛЕТЯТ НАД МИЛАТА НИ РОДИНА,ЗА КОЕТО ВИ ПРЕПОРЪЧВАМ ДА СКЛЮЧИТЕ ДОГОВОР ЗА СЪВМЕСТНА РАБОТА С УКРАИНСКА КОМПАНИЯ КОИТО ИМАТ ОПИТ ДА ВДИГАТ ТЕЖКИ НЕЩА...ВИЕ ВЕЧЕ ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ.Не ми харесва вашето чекистко облекло,характерно още и за някои лидери на много ДЕМОКРАТИЧНИ ДИКТАТУРИ......
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Такъв разкапан ЖП транспорт няма в нито една страна на Европа ! Какви са тия влакови композиции на по 50 години - ,бавни,мръсни и разпадащи се ?! В нормалния свят хората ходят на работа с влак - мой познат в Италия пътува ежедневно от Торино до Милано, а това са 140 км в едната посока, които влакът взема за около 50 м. Вие представяте ли си някой да ходи на работа с влак в България на такова разстояние. А за междуградско пътуване влак, българинът е принуден да ползва амортизираните и мърляви автобуси на по 20 години , на фирми свързани с ДПС.
Новия министър каза, че пърата му работа щяла да е да се увеличи скоростта на влаковете. Притеснявам се, че ще заповяда на машинистите да карат по-бързо!
Той е собственик на една голяма куриерска фирма, очаквам от него да усложни живота на БГ пощи, има апетит да им вземе част от бизнеса!
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
На тоя като му гледам физьомутрата и хеле униформата, хеле безумните празнодрънканици за железницата, няма как, ще свърши в клиниката на 4-ти км. Министерстването си, не че друго.
Униформата му е китайски тип, но тя не казва с каква цел си плати 310000 лева, за да стане министър!
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
"вярно, чисти хубави влакове, бързи - ама ако струва толкова, кой ще се качи на тях тук?"
Невероятно, но факт- за автомобилния транспорт плащаме толкова, колкото и в Германия, и повече от американците. Че няма основание билетите за влаковете да са колкото в Холандия е вярно. Но също е вярно, че не може да струват десеторно по-евтино и да имаме БДЖ с които да се гордеем и да ги ползваме дори при наличие на алтернатива.
А като оздрави достатъчно железниците, дали Еконт ще започнат да изпращат пратки с тях за да свалят цените и повишат конкуренцията си? За един приятел питам...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
georgievb
Рейтинг: 1865 ВеселоУспех! Ще гледам с удоволствие цирка на свикналия да се изпълняват разпореждания му частен мениджър с общия мълчалив бойкот, който ще му се наложи да изтърпи...
https://www.youtube.com/watch?v=aU5J2qRrpC4svoboden
Рейтинг: 2560 НеутралноНовия министър каза, че пърата му работа щяла да е да се увеличи скоростта на влаковете. Притеснявам се, че ще заповяда на машинистите да карат по-бързо!
Yotce
Рейтинг: 1678 НеутралноВсяко правителство започва с уволнения, до момента сменяха една калинка с друга калинка. Дано този път е различно.
vcb
Рейтинг: 8 НеутралноА като оздрави достатъчно железниците, дали Еконт ще започнат да изпращат пратки с тях за да свалят цените и повишат конкуренцията си? За един приятел питам...
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2796 Неутрално"Мотивите са свързани с лошото мениджърско управление, отнасящо се до ръководенето на експлоатационната дейност на дружеството" - напълно основателно, защото едно пътуване с БДЖ е цяла епопея. Новото разписание било съгласувано с "ремонтите", но не и с гражданите, които основно ползват транспорта. Не може едно момче да е мениджър на теснолинейката Септември-Добринище с гол ентусиазъм, а цяло РАКоводство от ОПравни жепейци да прави всичко, но не и минимална грижа за пътниците. Да продължава, че управия няма да има.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.hrx16647690
Рейтинг: 537 Неутрално… провеждане на конкурс за избор на нов управител …
--------------------------------------------
Ето това е Промяната!
След ГЕРБавото управление с назначените Калинки от Тиквун се тръгва по пътя на цивилизацията.
2.5
Рейтинг: 3779 НеутралноТова е едно добро начало - дано го последват и тези търтеи от НКЖИ !
I Want To BelieveГаля Станчева
Рейтинг: 5408 ГневноТой "оправи" еконта, сега ще се упражни и в железниците.
dedoliben
Рейтинг: 2253 РазстроеноКато запознат баш с тая материя макар и отскоро ви казвам.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIНяма никакъв Шанс.
БДЖ е толкова инертна че сега да рещи нещо да промени до моето пенсиониране няма да стане.
То не е много далеч но не е и толкова близо.
В БДЖ е скъсано най важното Приемственноста.
Нито има кой да те научи нито има кой да иска да бъде учен.
По Халета и Цехове още се намират неща ценни като инструментариум или механизми.
Нямам предвид Бакър той е ясен.
Но никой не ги взима даже не е кражба те са ненужни макар и работещи.
А не ги вземат понеже новите бедежейци не могат да работят с тях.
UJC4040
Рейтинг: 552 Неутрално[quote#8:"Галя Станчева"][/quote]
По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.От висотата на какви успехи даваш тази констатация?
ЕКОНТ е много успешна българска фирма, шапка свалям на такива хора.
Дали ще успее в администрацията - ще видим.
Там трябва да се справя с грижливо отглеждани мързеливци, които се раздвижват само с тежка корупция.
chichka
Рейтинг: 3119 ВеселоИма шеф на БДЖ... има проблем, няма шеф- няма проблем. Еконта уволни БДЖ-то. Да слагат там един харвардец или гаджето на някоя харвардка.... и спи.
Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
kopo
Рейтинг: 243 ВеселоАко БДЖ спре да изпълнява социална фунцкия и започне да се занимава с транспорт, нещата може и да се променят. Иначе не виждам как ще стане.
ralita68
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#4] от "vcb":
Там е заровено кучето. Или приватзацийка някаква.
doctor.no
Рейтинг: 2998 Неутрално1/30000 - БРАВО УВОЛНЯВАЙ! Малко е. :)
dedoliben
Рейтинг: 2253 РазстроеноЕконт е успешен благодарение на хубавата българска Дума Франчайз а и не само той е такъв благодарение на нея.
99% не работят в Еконт а за себе си.
Срещу нас има Еконт там свети дълго след приключване на Работното време.
Хората се скъсват от Работа но за себе си.
Намерете един Офис на Български Пощи да работи Пет минути след времето на Табелката. "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
doctor.no
Рейтинг: 2998 НеутралноЕ какво Домуса ще поплаче малко, дреме ли му на некой?
БМФ ще има ядове - ще им паднат концесиите,
Пеев и той ще има пропуснати ползи, дремеше му едно време, взе ком в аванс и гарантира - айде гарантирай бе Пеев -некой дал 600 млн комисионна и Пеев "ос..л" работата, ей живот здравей здравей :)
doctor.no
Рейтинг: 2998 НеутралноИде зима - май ще е "Биатлон", а на пролет - "Модерен Петобой"
и двете дисциплини включват стрелба с пушка
debruckere
Рейтинг: 894 НеутралноПредполагам изискванията в конкурса могат спокойно да се направят така, че точно определен кандидат да е най-подходящ :)
Нали помните вица за конкурс за ген.сек на БКП по времето на Тодор Живков? Едно от условията: 35 г.стаж на позицията :):)
Галя Станчева
Рейтинг: 5408 ГневноОт лични контакти със служителите му откакто я има фирмата му. Последно отказах да работя с фирма, която ползва единствено услугите на еконт. Преди десетина години спиди бяха много зле, сега са в пъти по - добре като услуга. С DHL пък изобщо не могат да се сравняват.
Ogre
Рейтинг: 929 НеутралноСобственикът на Еконт стана принципал на БДЖ и на Български Пощи. Борим корупцията с всичка сила.
Галя Станчева
Рейтинг: 5408 Неутрално[quote#16:"dedoliben"][/quote]
Зависи какво разбираш под "работа", но нямам намерение да споря, защото имам богат опит с всички куриерски фирми в България.
miropenkov
Рейтинг: 274 НеутралноРеформата в БДЖ трябва да започне от кадрите в администрацията и подмяната на старите мотриси.
pspa
Рейтинг: 363 НеутралноСега остава да намери законов начин да спре далаверата (безумните договори) с ЖП Тракция за едни "ремонти" на едни мотриси и тогава може да започне да се вижда светлина в тунела.
lemans
Рейтинг: 399 НеутралноЗа 300к са официални и се знае , мен по ме притесняват неофициалните ...
vassilun
Рейтинг: 5079 ВеселоРевътна герберите - музика за моите уши! :-)
Santos
Рейтинг: 1744 ЛюбопитноЕ, стига сега, човекът е дал 300 000 лв. дарение за 4П официално, а неофициално – nobody knows! Така че сега е зает с борбата с корупцията в БДЖ, а скоро и в други сектори! Ще я пребори пустата му корупция, виждаме ние! Направо ще я разнебити! А да ви казвам ли колко милиарда левунки ще са нужни за оправяне дереджето на железниците – релсов и подвижен състав? М? И колко евра? Аз лично признавам, че човекът умее да инвестира! Нали?
Molossian
Рейтинг: 440 НеутралноДо коментар [#23] от "miropenkov":
Panta rhei....Преди мотрисите, трябва да се оправи ж.п. инфраструктурата.
Също трябва и да се направи анализ на товаропотока и превоза на пътници.
Сещам се и за поне три отсечки, които са свръхнатоварени и очевидно има нужда от двойна линия на трасето.
Мотрисите са само върха на айсберга.
Без добра инфраструктура, няма как мотрисите да се движат безопасно и бързо.
Santos
Рейтинг: 1744 ВеселоДо коментар [#28] от "Molossian":
Направо съм сигурен, че ще ги направи на нищо тези в железниците, че и в другите транспорти! „Аз работих в транспорта-а-а-а, транспорта, транспорта, да си платим курорта-а-а-а, курортта, курорта! Черно море, много е добре, слънце пече, още по-добре…“! Е, даже си е облякъл тужурката на Феликс Едмундович Дзерджински, че като го видят, да знаят, че с него шега не бива! Само не знам как ще се справи с веселите момчета от едни махали покрай релсите, които от радост ги замерят с камъни мотрисите всеки път, когато минат покрай тях! Там ще трябва да се пребори с видния пехливанин от БХК - Красимир Кънев – че те са негов контингент! Нали?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Santos
Рейтинг: 1744 ЛюбопитноАма не ми звънете по телефона да ме питате кой е Феликс Едмундович Дзерджински - https://www.globalsecurity.org/intell/world/russia/images/dzerzhinsky-2.jpg - щом не знаете, че е бил основател и пръв председател на Всеруската извънредна комисия за борба с контрареволюцията и саботажа при правителството на Съветска Русия – болшевишката тайна полиция с първоначално име Всерусийска извънредна комисия (ВЧК), по-известна само като ЧК (Всероссийская чрезвычайная комиссия по борьбе с контрреволюцией и саботажем при СНК РСФСР), предшественичка на бъдещия Комитет за държавна сигурност на СССР (по-известен като КГБ). Мда-а-а-а, сякаш няма гугле за вас? Други въпроси?
doroteus
Рейтинг: 2039 НеутралноА с ЕКОНТ какво ще прави , че откакто се захвана с политика , гледам "часпрома " съвсем се скапа !
Камен
Рейтинг: 1126 НеутралноКак да стане тая работа, влаковете хем да са бързи и сигурни, с нови локомотиви и вагони, хем да са на достъпни цени? Наскоро се возих от София до Своге, 2.50 май беше билета. В Холандия като съм се возил на подобно разстояние беше 12 евро ли, 14 ли... вярно, чисти хубави влакове, бързи - ама ако струва толкова, кой ще се качи на тях тук?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
z_axis
Рейтинг: 838 Неутрално"Още преди да поеме поста министър на транспорта, Събев често казваше в интервюта, че влаковете в България трябва да се модернизират. "
То добре, ама влаковете в БГ не са чак толкова зле, макар да има какво да се подобри. Проблем си е инфраструктурата, а там няма надежда. Просто е изключително скъпа и при цена за км 20-25 млн, то програма максимум е петдесетина километра за 4 години.
MPetr
Рейтинг: 631 НеутралноДо коментар [#36] от "z_axis":
Абе плана за реформата в БДЖ, е от 4 години, даже 5 готов проект .... Взел да открива топлата вода тоя завалия уж ......... "Либерализация" е думата която е запомнил ! ....... Да продадем всичко за което Европа ще ни дават пари !..... Трудничко ли е да се разбере ?...... и като бонус евтин ток директно от АЕЦ за 20 г.
MPetr
Рейтинг: 631 НеутралноСпециално Тоя ще бъде гледан под лупа........
Роси
Рейтинг: 7194 НеутралноДо коментар [#37] от "MPetr":
Като е от 4-5 години, какво се е реформирало. БДЖ е в плачевно състояние. Няма такива скапани влакове в Европа.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
MPetr
Рейтинг: 631 НеутралноСамият факт, че тоя е министър е политическа корупция......
Николай Теллалов
Рейтинг: 575 Неутралнотоя не трябваше да го уволняват
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинирата да го преназначат на длъжност "траверса"
обезщетението - за опечалените роднини
Николай Теллалов
Рейтинг: 575 НеутралноДо коментар [#3] от "Yotce":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратне ставай смешен
няма да е различно
Николай Теллалов
Рейтинг: 575 НеутралноДо коментар [#4] от "vcb":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратпитай и дали ще разширят обсега в чужбина, че сега работят само с Гърция и Румъния, а ми трябва да пращам чрез тях колети в Германия и Австралия
tulup
Рейтинг: 1717 ВеселоДо коментар [#20] от "Галя Станчева":
Не ме търсете преди обядТочно пък в момента Спиди доставят с по 5 дена закъснение от София до София. Но така или иначе, това няма голямо значение. И двете са доста успешни фирми, може да има и по-успешни, но като цяло доста добре е развил бизнеса си. Крайно несериозно е някой недоволен служител или клиент да е основание да се съди за успеха на един бизнес. Най-малкото всеки знае бранда, това хич не е малко.Дали ще се справи като министър ще видим, но все пак нека не забравяме, че сте влюбени в основателя на ИПОН, не на DHL
MPetr
Рейтинг: 631 ВеселоДПС-ту ..... младшите анализатори вече са го подкарали тоя, до колкото разбрах от познати.... всичко от 10 години на сам под лупа ..... не им бил "приоритет" ама интересни неща изкачали.... Ъхъ.......
Николай Теллалов
Рейтинг: 575 НеутралноДо коментар [#13] от "kopo":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратнавсякъде по света пътническите жп превози са "социални"
компенсират ги доходите от товарните
но у нас гениите разделиха БДЖ на чисто губеща и чисто печелеща части, обособиха и ремонта и поддръжката
за да има по-широка рампа за крадене
частната БЖК (чия е тя всъщност) обаче се кипри с лъскави, сякаш постоянно нови и вагони и локомотиви...
чудеса направо
няма да питам за чий подхванаха "ремонта" на Ц.гара в София
явно е имало пари за усвояване, но не и за ремонт на локомотиви и вагони
няма да питам и за закритите гари, станали обикновени спирки на пътническите влакове
стоят и се рушат
бавно се рушат
много добросъвестно са ги правили преди време - най-близката такава е строена от италианци преди 100 години
Николай Теллалов
Рейтинг: 575 НеутралноДо коментар [#34] от "Камен":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират2,60 е до Своге
MPetr
Рейтинг: 631 ВеселоАма Николай Събев , някой който го познава реално.....може ли да каже че е умен? хахаха....
MPetr
Рейтинг: 631 НеутралноТоя сулю май е завършил Висше военноморско училище Варна, специалност т.н. “Управление на флота" , и дори не знае кво е учил там ! ..... и общо 4 пъти се е качвал на кораб ! ..... и морска болест го гонила и на сушата даже , по негови думи...
MPetr
Рейтинг: 631 Весело....... мани-мани, въх-въй, и ох-ой... Николай Събев, кви публикации те чакат ....
Zizu
Рейтинг: 1257 Весело100-те дни стартираха ли?!
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!Цирка тръгна с 300 км в час!
Zizu
Рейтинг: 1257 ВеселоДо коментар [#47] от "Николай Теллалов":
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!Коловозите на ЦГ плачеха за ремонт.
Grandgousier
Рейтинг: 455 НеутралноДано г-н Събев да има има енергията да оттласне БДЖ от това дъно и да зададе насока за развитие. Знанието и добрите намерения вярвам, че ги има.
Иосиф Давыдович
Рейтинг: 914 НеутралноХубава информация сте дали за Дзержински исакото му но то е по -характерно за Сталин ,и затова му викаха вСССР сталинка, с такава дреха в днешни времена всяка вечер се подвизава по Россия 1 Владимир Адольфович Соловьов-най-известния путински пропагандист, то и Ленин често ходи с такава, а дори и аз имам такава сталинка за по-специални случаи полети, погребения и сватби, последно преди 10 дни я облякох като ходих на кино на Бай Иван с внучката,,,събрах очите на децата.. Не заставить Россию покорно идти По указанным кем-то местам
atmanpg
Рейтинг: 1837 НеутралноЗа да не работи БДЖ на загуба - в нея трябва да се налеят милиарди за техника и оборудване.
Отделно има крещяща нужда от тесни специалисти, които няма от къде да дойдат.
Там проблема не се решава с уволнения.
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 685 НеутралноБДЖ имало мениджър! А, аз бях убеден, че някакви машинисти и кондуктори се забавляват, докато краднат нафта...
Слава Українi! Героям слава!whitemare
Рейтинг: 1808 НеутралноИнтересно колко общо е "дарил" Събев на Кирчо и Какорчо за да го напрвят министър? И не е ли точно това конфликт на интереси - хем да си спонсор на политическа сила, хем да получаваш политически постове от същата полштическа сила?
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациZyklonA
Рейтинг: 212 НеутралноРеформата започна с политически реваншизъм ! Хахахах как ви пренернаха от ПП
fkm26555709
Рейтинг: 3111 НеутралноДо коментар [#58] от "Darkman":
Еконт е помпана дълго с изпрани руски пари. Не напразно Събев периодично се провиква че Крим е руски ...
fkm26555709
Рейтинг: 3111 НеутралноДо коментар [#58] от "Darkman":
Еконт е помпана дълго с изпрани руски пари. Не напразно Събев периодично се провиква че Крим е руски ...
courage.tcd
Рейтинг: 536 НеутралноИ кво му е на еконта?
fkm26555709
Рейтинг: 3111 ЛюбопитноЩе се радвам някой да оправи БДЖ то. Показател за развитостта на една държава е състоянието на жп структурата й. Но се иска много работа , тежки реформи , пари и време, а знанието на Събев е от Еконт... Събев по добре да оправи берящите душа Български пощи. Но тук май дойдохме до ... конфликта на интереси...
fkm26555709
Рейтинг: 3111 ЛюбопитноДо коментар [#62] от "courage.tcd":
Виж по горе ...
proventuss
Рейтинг: 1053 ВеселоПреди няколко месеца пътувах успоредно на ЖП линията. По нея се движеше товарен влак, явно частна фирма, и на локомотива пишеше: Rail Force One. Явно това и цели др.Събев, приватизация, и после като дойдат милиардите от ЕС, предвиждам такъв живот!
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстаниеaho11691063
Рейтинг: 1323 НеутралноДо коментар [#15] от "doctor.no":
УМНИКО, моят радар от старо поколение те засича няколко пъти.Ти си един ГОЛЯМ НЕВЪЗПИТАН ТЪПАК.АКО ПАРИТЕ ТИ СА ГОЛЕМИ ,ТВОИТЕ ТЪПОТИИ НЕ ВЪРВЯТ,А НАПРАВО ЛЕТЯТ КЪМ ВЛАДИВОСТОК.Няма да се губя времето да ти чета простите коментарчета.Снимката по-горе е от представянето на Кировите кирчовци....ДРУГАРЮ МИНИСТЪР ,БЪЛГАРСКИТЕ ВЛАКОВЕ Е ПО-ВЕРОЯТНО ДА ПОЛЕТЯТ НАД МИЛАТА НИ РОДИНА,ЗА КОЕТО ВИ ПРЕПОРЪЧВАМ ДА СКЛЮЧИТЕ ДОГОВОР ЗА СЪВМЕСТНА РАБОТА С УКРАИНСКА КОМПАНИЯ КОИТО ИМАТ ОПИТ ДА ВДИГАТ ТЕЖКИ НЕЩА...ВИЕ ВЕЧЕ ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ.Не ми харесва вашето чекистко облекло,характерно още и за някои лидери на много ДЕМОКРАТИЧНИ ДИКТАТУРИ......
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Николов
Рейтинг: 1495 НеутралноМен ако пита всички в БДЖ може да уволни
Ама с това проблемът няма да се реши
Проблемът на БДЖ са нерешими без мащабен ъпгрейд на трасетата. Което пък би струвало милиарди
БДЖ, уви, е кауза пердута - и то от десетилетия
antonio_vivaldi
Рейтинг: 1217 НеутралноТакъв разкапан ЖП транспорт няма в нито една страна на Европа ! Какви са тия влакови композиции на по 50 години - ,бавни,мръсни и разпадащи се ?! В нормалния свят хората ходят на работа с влак - мой познат в Италия пътува ежедневно от Торино до Милано, а това са 140 км в едната посока, които влакът взема за около 50 м. Вие представяте ли си някой да ходи на работа с влак в България на такова разстояние. А за междуградско пътуване влак, българинът е принуден да ползва амортизираните и мърляви автобуси на по 20 години , на фирми свързани с ДПС.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 1069 НеутралноТой е собственик на една голяма куриерска фирма, очаквам от него да усложни живота на БГ пощи, има апетит да им вземе част от бизнеса! Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 1069 НеутралноУниформата му е китайски тип, но тя не казва с каква цел си плати 310000 лева, за да стане министър! Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
GD
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#16] от "dedoliben":
А принципно: Защо някой трябва да работи в Извън работно време? Особенно, ако е в държавния сектор
Radoslav Andreev
Рейтинг: 213 НеутралноТроловете вият - това е добър знак!
bruno__dante
Рейтинг: 1574 НеутралноДо коментар [#15] от "doctor.no":
1/30000 - БРАВО УВОЛНЯВАЙ! Малко е. :)
съзнаваш ли колку ногу си ефтинджос дофтурче?
тц, сигур не.
немаш с кво
plamen_b
Рейтинг: 3240 ЛюбопитноДо коментар [#34] от "Камен":
Всичко ще бъде наред! :-)"вярно, чисти хубави влакове, бързи - ама ако струва толкова, кой ще се качи на тях тук?"
Невероятно, но факт- за автомобилния транспорт плащаме толкова, колкото и в Германия, и повече от американците. Че няма основание билетите за влаковете да са колкото в Холандия е вярно. Но също е вярно, че не може да струват десеторно по-евтино и да имаме БДЖ с които да се гордеем и да ги ползваме дори при наличие на алтернатива.
sbk
Рейтинг: 575 НеутралноДо коментар [#47] от "Николай Теллалов":
Много точно написано!
ruse_island
Рейтинг: 917 НеутралноНе знам дали подобен ход не би се разглеждал като конфликт на интереси. Като за приятел стига толкова инфо...