Инфлацията се очаква да насърчи още хора да инвестират в имоти

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (203)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на IM
    IM
    Рейтинг: 434 Весело

    Наистина ли ЕЦБ ще понижи лихвите?

  2. 2 Профил на Ha   KMETЯ   HAЛЪМА
    Ha KMETЯ HAЛЪМА
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Наистина ли ЕЦБ ще понижи лихвите?
    —цитат от коментар 1 на Economix.bg


    Наистина.

    И само това ни липсва- най- вече в София. Половината жилища стоят заключени, само още един "бум на инвестиране в имоти" ни трябва!

  3. 3 Профил на liz31552545
    liz31552545
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Точно сега да инвестираш в имот при тая истерия едва ли е най - разумно. После ще падне голямо реване като много хора се окажат се окажат собственици на скъпи имоти на лоши локации със тежки ипотеки на при замрял пазар.

  4. 4 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#3] от "liz31552545":

    Най голямата простотия е да се дават едни стотици хиляди евра за имот ,който ще стои празен ,а някой със скромни възможности ще му изплаща ипотеката десетки години .

  5. 5 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 559 Любопитно

    "Продължаващата инфлация ще стимулира още повече хора да инвестират свободните си средства в имоти. Това ще доведе и до покачване дела на инвестиционните сделки с жилища. Това прогнозира агенцията "Адрес" за следващата година след като през тази вече е налице продължаващ ръст в броя сделки и в цените."
    Колко от българите могат да си позволят жилище за 200 хиляди лева , и това е за жилища на голи стени .Трябват най малко още 50 хиляди за да можеш да се нанесеш и да живееш в него . Ако човек разполага с пари има много варианти за увеличаването им ,и най лошият от тях е да ги даде за жилище за което трябва тепърва да търси "майстори" да го довършват .Това са не само много пари ,това е време и излишно хабене на нерви .

  6. 6 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2265 Весело

    Ясноооо, лихвите в Еврозоната още ще падат, не че има накъде, а Кристин Лагард шепне на Гергана Тенекеджиева от Адрес България плановете си за политиката на ЕЦБ.....
    А иначе - внимавайте, лакомията не е най-добрият съветник.

  7. 7 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    Тая статия не трябва ли да е към платените?!!! Ще видим какво ще стане като тръгнат да се покачват лихвите!

  8. 8 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Наистина ли ЕЦБ ще понижи лихвите?
    —цитат от коментар 1 на Economix.bg


    Няма такова нещо. Лихвите за момента остават непроменени на нива около 0 %, но това ще продължи максимум още 1 г., след което ще почне покачването им. А съдейки по действията и заявленията на ФЕД, Английската централна банка и други водещи банки през последните дни, може да бъде и по-скоро. Висока инфлация се овладява с високи лихви, а ипотечните кредити типично са за между 10-30 години. Тоест е доста вероятно скоро да видим едноцифрени лихвени проценти, които съчетани с рязко увеличените домакински разходи и потенциална стагнация на икономиките, може много лошо да спука имотният балон. Дойде ли момента, в който критичен дял от ипотечните кредити станат необслужваеми, цените на недвижимите имоти ще се сринат с десетки проценти. Освен това, броят празни жилища в София, пък какво остава за по-малките градове, непрекъснато нараства, което ще срине и цените на наемите, на които повечето "инвеститори" в недвижими имоти разчитат, за да си обслужват кредитите, с които са закупили "инвестицията". Най-общо казано, според мен имотният балон ще се спука до 2-3-4 г. и тогава истинските инвеститори ще си купуват жилища по 2-3 на цената на едно.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  9. 9 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#5] от "lout66":

    Гладни кокошки просо сънуват , да им купуваме апартаментите надути с десетки хиляди евра ,за да вземе посредника поне 1000 евра отгоре комисионна ,пробвали са ме още преди 10 години във Варна с тази врътка ,не се хващам вече ,ще си хвърля парите на улицата ,ще ги изхарча за пътешествия на другия край на земята ,ама на тези мошеници от брокерските къщи няма да ги дам .

  10. 10 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2691 Неутрално

    Или как да превърнеш актива в пасив

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  11. 11 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#10] от "дерибеев": По скоро ще инвестираме в кайсиева,няма разваляне,нали Дерибейка?

  12. 12 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#10] от "дерибеев":

    Хващаш си посредник брокер да ти търси имот , набутвацията ти е сигурна за години напред ,ще има да си отръскваш врата като куче дълги години ,докато банката ти го набутва бавно и дълбоко с кредитче и огромна лихва .

  13. 13 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#10] от "дерибеев":

    Хващаш си посредник брокер да ти търси имот , набутвацията ти е сигурна за години напред ,ще има да си отръскваш врата като куче дълги години ,докато банката ти го набутва бавно и дълбоко с кредитче и огромна лихва .

  14. 14 Профил на mumi
    mumi
    Рейтинг: 434 Неутрално

    За последните 2 години населението на България намалява с близо 140 хил. души. Ако преди 20 години един имот се изплащаше с наемите за 10 години, сега се изплаща с наемите за 30 години. Наемателите намаляват, тъй като заради ниските лихви предпочитат за закупят имот вместо да наемат. Голяма част от хората, които имат по-високи доходи, вече са инвестирали в имоти. Много хора, а и строителни фирми, не продават имоти в момента, защото цените и инфлацията растат и те изчакват. Придобиването и поддържането на имот е съпроводено със значителни разходи - 3% местен данък за придобиване, нот. такса, мести данъци и такси и пр. Ако имотът е закупен с кредит - ежемесечни лихви и такси, неустойки при просрочия, разноски по задължителни застраховки. От друга страна, строителните материали растат значително и има изобилно предлагане на евтино кредитиране. Парите се обезценяват, а реалните неща растат. Според мен всичко това означава, че в бъдеще ръстът на имотите ще е много по-плавен. Според мен и при имотите ще има стагфлация - сделките ще намаляват, но цените - не. В крайна сметка ще се окаже, че стагфлацията не е нещо лошо, защото ще намали излишното и почти безсмислено потребление и оттам ще доведе до по-малко замърсяване на природата и завръщане към забравените неконсуматорски ценности в обществото.

  15. 15 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2691 Неутрално

    До коментар [#11] от "angeles":

    😁 При теб как е?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  16. 16 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2265 Весело

    До коментар [#9] от "Bai nik":

    Ами не си купувай апартамент, ако не ти трябва, какво ревеш от брокери, не са ти брокерите виновни. Големият проблем е, че хора, на които всъщност не им трябва жилище - има къде да живеят, чули-недоразбрали, че имотите поскъпват и айде - барабар Петко с мъжете, и те инвеститори. И проблемите почват, и балонът се надува.
    пп. Впрочем, наемите в София циклят от поне 2 години, само за сведение, а цените се увеличиха с около 20%.

  17. 17 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Няма нищо по-лесно от неграмотния инвеститор да инвестира в жилище. Под неграмотни имам предвид лекари, учители, държавни чиновници, заможни пенсионери и т.н. Малка част от тези инвестиции ще се окажат възвръщаеми.

  18. 18 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4200 Любопитно

    Очакваното обезценяване на парите ще мотивира все повече купувачи да вложат средствата си в имот, който да отдават под наем или просто подтикнати от желание да спасят спестяванията си.
    =======
    Ооо.... Значи инфлацията не е била толкова лоша......
    Даже стояла къщи.....
    Лоша е само когато Ердоан я подтиква в Турция.....
    Ясно.

    Bukalemun
  19. 19 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#15] от "дерибеев": Всичко е Ок,малко е студеничко за риба и това ми е проблема! Смених си лодката с по-голяма за океана и нямам търпение да я пробвам! Иначе всички сме добре за сега! Надявам се и при теб да е всичко в нормалното!

  20. 20 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4200 Весело

    До коментар [#17] от "Lazarus":

    Не трябваше да го пишеш това..... :)
    Излагаш се....

    Bukalemun
  21. 21 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    До коментар [#19] от "angeles":

    > Смених си лодката с по-голяма за океана и нямам търпение да я пробвам!

    Добра новина!

    Уговорката за 2026-та още е валидна, нали ?

    કટાક્ષ
  22. 22 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#18] от "eti mehter": Ети,що бегаш пред пръта бе комшо! Инфлацията е полезна ,разбира се,но не мога да кажа същото за хиперинфлацията към която ви е засилил с 200 гуруто ти!)

  23. 23 Профил на Соломон Дермоедов
    Соломон Дермоедов
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#19] от "angeles":
    Ачо...мархаба..там при вас скумрия има ли..М?

    ¯\_(ツ)_/¯.
  24. 24 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 377 Неутрално

    Става въпрос за жилища.А в жилищата живеят хора.Когато намаляват хората и се увеличават жилищата е нормално цените да падат,не да се увеличават.Иначе става въпрос за спекулации. Като през 17-и век в Холандия,когато масово хората са инвестирали в луковици за лалета.И в един момент цените им нарастват много.След това балонът се пука и цените се сриват.

  25. 25 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Любопитно

    Очаквайте лихвите да тръгна нагоре много скоро. В ОК тази седмица лихвата беше вдигната за първи път от години насам. Само въпрос на време е ЕЦБ да направи същото. Статията определено има наклон към рекламата, но (поне за мен) ПРАВИЛНАТА инвестицията в имоти/недвижимо имущество винаги е била най-доброто място за парите ми в дългосрочен план.

  26. 26 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#21] от "Ан Он": Няма да ни има нас “набучените” 25 та,колега! Ще ти я оставя да я ползваш срещу поредната буква на вируса!))))) Deal is deal!)))

  27. 27 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#23] от "Соломон Дермоедов":


    Няма,караме я на Махи Махи и на Иелотел,тук таме някой Халибут!) Чепретата са за мексовете на пира!)))

  28. 28 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 377 Неутрално

    Очакваното обезценяване на парите ще мотивира все повече купувачи да вложат средствата си в имот, който да отдават под наем или просто подтикнати от желание да спасят спестяванията си.=======Ооо.... Значи инфлацията не е била толкова лоша......Даже стояла къщи.....Лоша е само когато Ердоан я подтиква в Турция.....Ясно.
    —цитат от коментар 18 на eti mehter


    Кое му е хубавото на инфлацията?Преди време една лира струваше 1 лв,сега е 10 стотинки.Средната заплата в Турция е 3 пъти по-ниска от България.

  29. 29 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 438 Неутрално

    До коментар [#17] от "Lazarus":

    "Няма нищо по-лесно от неграмотния инвеститор да инвестира в жилище.
    ...... Малка част от тези инвестиции ще се окажат възвръщаеми."

    Имотите са най-добрият вариант за инвестиция. Малко рискове-добра печалба.

  30. 30 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Любопитно

    До коментар [#10] от "дерибеев":Хващаш си посредник брокер да ти търси имот , набутвацията ти е сигурна за години напред ,ще има да си отръскваш врата като куче дълги години ,докато банката ти го набутва бавно и дълбоко с кредитче и огромна лихва .
    —цитат от коментар 13 на Bai nik


    Инвестицията в имоти става такава когато са повече от един. Не можеш да купиш един имот и да го броиш като инвестиция и за това си със съзнанието, че банката ти го набутва. Такси и данъци на пари взети под наем (на кредит) не се плащат. Крайно време е да се научите какво значи инвестиране. Имаше един филм на времето с Дани Де Вито. Other people Money. Направен е като комедия, но има ужасно много истина вътре. Хора с пари никога не ползват своите пари....има си банки за тази работа.

  31. 31 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Любопитно

    До коментар [#10] от "дерибеев":Хващаш си посредник брокер да ти търси имот , набутвацията ти е сигурна за години напред ,ще има да си отръскваш врата като куче дълги години ,докато банката ти го набутва бавно и дълбоко с кредитче и огромна лихва .
    —цитат от коментар 13 на Bai nik


    Инвестицията в имоти става такава когато са повече от един. Не можеш да купиш един имот и да го броиш като инвестиция и за това си със съзнанието, че банката ти го набутва. Такси и данъци на пари взети под наем (на кредит) не се плащат. Крайно време е да се научите какво значи инвестиране. Имаше един филм на времето с Дани Де Вито. Other people Money. Направен е като комедия, но има ужасно много истина вътре. Хора с пари никога не ползват своите пари....има си банки за тази работа.

  32. 32 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    До коментар [#26] от "angeles":

    > Ще ти я оставя да я ползваш

    Много благодаря! Обещавам да се грижа доколкото мога за там де що е оцелял от родните ти до трето коляно!

    Ама дай да подпишем нещо все пак, да не стане недоразумение?

    કટાક્ષ
  33. 33 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4200 Весело

    До коментар [#22] от "angeles":

    При нас чарковете се въртят бързо...... Затова....
    Динамиката в икономиката е бурна....

    Bukalemun
  34. 34 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Весело

    Няма нищо по-лесно от неграмотния инвеститор да инвестира в жилище. Под неграмотни имам предвид лекари, учители, държавни чиновници, заможни пенсионери и т.н. Малка част от тези инвестиции ще се окажат възвръщаеми.
    —цитат от коментар 17 на Lazarus


    Докато има "капацитети" като теб, ще има доволни пенсионери като мен които благодарение на такива като теб успяхме да се пенсионираме в началото на нашите 50 години и живеем живота на удоволствието. La Dolce Vita
    Благодаря ти от сърце😂 😂 😂

  35. 35 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#25] от "padrino": Ами да,по хубаво от рентиерството и лихварството “Нема”,нали Падре? Аз инвестирам излишното в удоволствия,от там са ми и най-хубавите преживявания! Не кто взема кинтите от наемателите и ида да ги преброя в другата стая!))))) Всеки за себе си знае най-добре! Инак с теб съм съгласен за дългосрочното инвестиране,като не си Уорън Бъфет,купувай недвижимости,но никога за сметка на удоволствията!

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Каква ликвидност имат имотите и има ли на кой да ги отдаваш под наем?

  38. 38 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#30] от "padrino": Ми то за хората с пари и добре развиващ се бизнес,банките са отворени,особено банката в която ти минават парите от бизнеса.Нали бачка с тях!😂

  39. 39 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#28] от "Мусаши":

    Основното измерение на една заплата е това какво можеш да си купиш с нея и след като си покриеш всички разноски какъв процент ти остава като "джобни". Всички други глупости за това как в една държава била 2/3 или 10 пъти по-голяма са приказки за наивници.
    Смятай всичко едно към едно а не по курс купува и продава на банката.
    В Бг казват, че средната заплата била 1400 лв
    В ОК минималната заплата е £1400 на месец.
    С тези пари в ОК можеш да купиш двойно повече стоки в един супермаркет например или с 30% повече бензин отколкото в Бг.
    А ако сметнем среднат заплата която е £2000 чисто след всички данъци и такси нещата стават още по трагични.
    Това е реалното измерение.

  40. 40 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2905 Весело

    До коментар [#28] от "Мусаши":

    В момента вече е пет пъти и нещо по-ниска от България:)

  41. 41 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#16] от "boevbisser":

    Не се безпокой , купил съм си достатъчно апартаменти в различни градове ,давам и под наем ,а сделка правя само ако сам си я договоря ,без посредници и мошеници , досега всички сделки са ми успешни и на реални цени ,само последната седмица съм се сдобил с над 10 декара земя на 60% от реалната и цена в района и три декара гора за няколко хиляди лева , в район в който цените на имотите са от 30000 евра на декар нагоре , а брокерчетата категорично ги избягвам ,след като във Варна една мома от известна къща ми наду цената с 23000 евра в момента ,в който казах ,че този апартамент ми харесва ,беше преди 10 години ,не го купих ,инвестирах в друг имот без брокер ,който ми се оказа най печелившата инвестиция за всички времена , морски имот с огромен двор и басейн.

  42. 42 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#16] от "boevbisser":

    Не се безпокой , купил съм си достатъчно апартаменти в различни градове ,давам и под наем ,а сделка правя само ако сам си я договоря ,без посредници и мошеници , досега всички сделки са ми успешни и на реални цени ,само последната седмица съм се сдобил с над 10 декара земя на 60% от реалната и цена в района и три декара гора за няколко хиляди лева , в район в който цените на имотите са от 30000 евра на декар нагоре , а брокерчетата категорично ги избягвам ,след като във Варна една мома от известна къща ми наду цената с 23000 евра в момента ,в който казах ,че този апартамент ми харесва ,беше преди 10 години ,не го купих ,инвестирах в друг имот без брокер ,който ми се оказа най печелившата инвестиция за всички времена , морски имот с огромен двор и басейн.

  43. 43 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5178 Неутрално

    До коментар [#3] от "liz31552545":Най голямата простотия е да се дават едни стотици хиляди евра за имот ,който ще стои празен ,а някой със скромни възможности ще му изплаща ипотеката десетки години .
    —цитат от коментар 4 на Bai nik


    Извинявай,но статията говори за хора със свободни средства,
    които СВОБОДНИ СРЕДСТВА се ИНВЕСТИРАТ В ИМОТИ.
    ИНВЕСТИЦИЯТА В ИМОТИ за България в момента е НАЙ-ДОБРАТА ИНВЕСТИЦИЯ

    Никой не говори за лекомислието да станеш РОБ НА ЛИХВАРИ
    пък били те БАНКИ, теглейки заеми с надеждата да забогатееш.
    Но дори и тук човек,макар и със заем с ипотека може да спечели,
    влагайки парите в качествен имот на добра локация.

  44. 44 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#35] от "angeles":

    Съгласен на 100% с теб, Аз сега съм консуматор. Престанах да бъда "инвеститор" в момента в който се пенсионирах, сега харчим всичко до последното пени както ти казваш. Има месеци в които не остава НИЩО, но пък вече и нищо не ни трябва. Единственото което сега има значение е времето което имаме преди да ни носят бавно 😂😂

  45. 45 Профил на makemydayy
    makemydayy
    Рейтинг: 1019 Неутрално

    Не се стряскайте.
    Заглавието е на новобългарски.
    За платен материал-става.
    ,😁😁😁😁😁😁😁😁😁

  46. 46 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2905 Неутрално

    До коментар [#39] от "padrino":

    Хахаха:)
    Голям смях.
    Първо в България има 35% черна икономика и 15 милиарда лева сива. Значи умножават 700 паунда по 1,35 после прибавят 100 паунда и това е средният реален доход.
    Второ в България има какво да си купиш, а във Великобритания нещо празни рафтове виждам:)

  47. 47 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#36] от "Соломон Дермоедов":
    Аеее сега,тая рибка върви с бяло винце,(ако се намери сухичко).Ако е биричка,я карам на Hefe-Weizen само( предпочитам Paulaner),остави тея мексикански блюкочи!😉

  48. 48 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2905 Весело

    До коментар [#41] от "Bai nik":

    Аз пък не инвестират в имоти. Само в бизнес. За какво са ми имоти като мога да живея където си поискам без да се грижа за съответният имот.

  49. 49 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 377 Неутрално

    До коментар [#28] от "Мусаши":Основното измерение на една заплата е това какво можеш да си купиш с нея и след като си покриеш всички разноски какъв процент ти остава като "джобни". Всички други глупости за това как в една държава била 2/3 или 10 пъти по-голяма са приказки за наивници.Смятай всичко едно към едно а не по курс купува и продава на банката.В Бг казват, че средната заплата била 1400 лвВ ОК минималната заплата е £1400 на месец. С тези пари в ОК можеш да купиш двойно повече стоки в един супермаркет например или с 30% повече бензин отколкото в Бг.А ако сметнем среднат заплата която е £2000 чисто след всички данъци и такси нещата стават още по трагични.Това е реалното измерение.
    —цитат от коментар 39 на padrino


    Има си методики,по които се отчита покупателната способност на заплатите. За България е 1672 долара средната нетна заплата по ППС-паритет на покупателната способност. При 2894 долара за Великобритания. При положение;че в България има огромен сив сектор,то тази разлика е още по малка. И все повече намалява.

  50. 50 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#39] от "padrino":Хахаха:)Голям смях. Първо в България има 35% черна икономика и 15 милиарда лева сива. Значи умножават 700 паунда по 1,35 после прибавят 100 паунда и това е средният реален доход. Второ в България има какво да си купиш, а във Великобритания нещо празни рафтове виждам:)
    —цитат от коментар 46 на Да вярваме на истината


    😂😂😂😂😂 И кога за последно си бил по магазините в ОК?? Сигурно никога 😂

  51. 51 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2265 Весело

    До коментар [#41] от "Bai nik":

    Всеки си избира тактика, щом така си решил - няма лошо. Все пак внимавай, но иначе - успех!

  52. 52 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2905 Неутрално

    До коментар [#50] от "padrino":

    Нямам и намерение да посетя даже ОК. Гледам:)
    А и боклучавите храни на ОК. Благодаря:)
    Та ОК и САЩ не искам да посещавам.

  53. 53 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#44] от "padrino": Как са те натиснали тея инвеститори тук Падре,не знам какво ще правиш с тея празни рафтове,да пратя ли някое колетче докато мога!😂

  54. 54 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4200 Неутрално

    До коментар [#28] от "Мусаши":

    Кое му е хубавото на инфлацията?
    ======
    За по предприемчивите е идеален вариант да препечелят.

    Bukalemun
  55. 55 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Любопитно

    Има си методики,по които се отчита покупателната способност на заплатите. За България е 1672 долара средната нетна заплата по ППС-паритет на покупателната способност. При 2894 долара за Великобритания. При положение;че в България има огромен сив сектор,то тази разлика е още по малка. И все повече намалява.
    —цитат от коментар 49 на Мусаши


    Вземи сравни цените в един супермаркет в ОК с цените в Бг и тогава ми обяснявай за методики и покупателна способност.
    Елементарен пример.... 250гр масло в Бг на "промоция" е 4.50 лева.... В ОК същото масло е £1.50... Курс £1 = 2.30лева.
    4.50 лева разделено на 2.3 = £1.96 паунда при заплата която е повече от два пъти като стойност.

    Коментар?

  56. 56 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5178 Неутрално

    До коментар [#50] от "padrino":Нямам и намерение да посетя даже ОК. Гледам:)А и боклучавите храни на ОК. Благодаря:)Та ОК и САЩ не искам да посещавам.
    —цитат от коментар 52 на Да вярваме на истината


    Бегай тогава в русия !

    Да се нагледаш на пълни с ОПОРКИ рафтове втрол-завода в ОЛГИНО

  57. 57 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#44] от "padrino": Как са те натиснали тея инвеститори тук Падре,не знам какво ще правиш с тея празни рафтове,да пратя ли някое колетче докато мога!😂
    —цитат от коментар 53 на angeles


    Само от обещаната Акулата която чакам вече повече от половин година😂
    През останалото време ще го караме на агнешко и испански марули 😂😂

  58. 57 Профил на Соломон Дермоедов
    Соломон Дермоедов
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#47] от "angeles":
    Ачо..опитай я в водка бре..аз тука я пия рибата с Александър..не знам дали я има у вас..ма и със сивата гъска става..нема начин дая немате..М?

    ¯\_(ツ)_/¯.
  59. 59 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 377 Неутрално

    Според сайтът Нумбео в Лондон ти трябват 11340 лв(приравнени),за да имаш същият стандарт на живот като в София с 4000 лв.Разлика от 2.85.При средни заплати съответно 1630 лв и 7280 лв.Но като се има предвид,че има много неотчетени доходи в България,то средната заплата в София е поне 2000 лв.Разлика 3.6 пъти.Което означава,че средният лондончанин има малко по-висок стандарт на живот от средния софиянец.

  60. 60 Профил на Соломон Дермоедов
    Соломон Дермоедов
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#52] от "Да вярваме на истината":
    Рожбо..ами не можеш щото сигурно нямаш виза..аз наскоро си купих тук плешка от сърна от шотландска ферма..с 5 долара по ефтина от тия дето ги продават индианците тук..

    ¯\_(ツ)_/¯.
  61. 61 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5178 Весело

    До коментар [#28] от "Мусаши":Кое му е хубавото на инфлацията?======За по предприемчивите е идеален вариант да препечелят.
    —цитат от коментар 54 на eti mehter


    Айде бегай тогава в Турция при СССеР Доган да припечелиш

    Че даже и да свръхпечелиш ха-хаааааа

    Приятно ПРИПЕЧЕЛВАНЕ !

  62. 62 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 377 Неутрално

    [quote#55:"padrino"][/quote]

    Хахаха-има десетки марки масло.С различно качество.Така че еди коя марка струвала еди колко си няма никакво значение. И човек не живее,само да до яде. Колко е ремонта на колата в България и в Англия,колко застраховка на колата,данъци и така нататък. Колко е почивка в петзвезден хотел в Англия и колко в България?Какви са цените на зъболекарите?На фризьорите. И така нататък.

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#57] от "Соломон Дермоедов": За гъската съм съгласен на 100% ,но не съм водкаджия.Предпочитам Аниехото на текилката,ако няма домашна чиста гроздова.Но за рибката винце.Иелотела става супер в смокъра и после върви и с водка !

  65. 65 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#59] от "Мусаши":

    Е то и в Лондон и в София 90% от населението са пришълци,селяни и емигранти а не кореняци така, че е разбираемо, живеят под наеми и работят като бели роби 😂 😂 😂

  66. 66 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#57] от "padrino":


    Няма акули при нас,много им е студено.Виж Флорида е друга бира,топла вода,а и месото и не мога да го сравня с групъра ,нито Халибута!

  67. 67 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#52] от "Да вярваме на истината":Рожбо..ами не можеш щото сигурно нямаш виза..аз наскоро си купих тук плешка от сърна от шотландска ферма..с 5 долара по ефтина от тия дето ги продават индианците тук..
    —цитат от коментар 60 на Соломон Дермоедов


    Не се опитвай да му обясняваш, той е същият като Мусашито, научават всичко от ФБ и са "капацитети"
    Интересно дали Мусашито с неговият "висок" стандарт може да си купи агнешка плешка от 2.5 кг за 13 лева....защото тук можеш за £13 паунда

    https://groceries.asda.com/product/lamb-joints/asda-butchers-selection-lamb-leg-bone-in-joint-typically-2-15-kg/6037108

  68. 68 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 377 Неутрално

    До коментар [#59] от "Мусаши":Е то и в Лондон и в София 90% от населението са пришълци,селяни и емигранти а не кореняци така, че е разбираемо, живеят под наеми и работят като бели роби 😂 😂 😂
    —цитат от коментар 65 на padrino


    Билет за метрото в София е 1.6 лв при 14 лв приравнени в Лондон.Ама викаш важно е маслото на промоция.

  69. 69 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#57] от "padrino":Няма акули при нас,много им е студено.Виж Флорида е друга бира,топла вода,а и месото и не мога да го сравня с групъра ,нито Халибута!
    —цитат от коментар 66 на angeles


    Добре тогава, като свърши агнешкото ще пращаш Халибутче😂

  70. 70 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5178 Весело

    Каква ликвидност имат имотите и има ли на кой да ги отдаваш под наем?
    —цитат от коментар 37 на choguna


    Елементарно,Уотсън,

    Новите имоти в Центъра и СКЪПИТЕ квартали на 4-те големи града -
    София, Пловдив, Варна и Бургас ВИНАГИ са ликвидни и желани за наем.

    Точно обратното на ПАНЕЛКА в КРАЕН КВАРТАЛ.

  71. 71 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 377 Неутрално

    [quote#67:"padrino"][/quote]

    Ти живееш само,за да ядеш ли?Купувам си свинско филе за 10 лв кг.Много ли ти се виждат?

  72. 72 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#67] от "padrino":
    Само новозеландски плешки си купувам,а какъв съм им майстор на печенето,носят се легенди в LA😂😂😂
    Бяха по ефтини преди сега са около 6$ паунда,но както казах,удоволствието няма цена!)))

  73. 73 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3482 Весело

    До коментар [#10] от "дерибеев": По скоро ще инвестираме в кайсиева,няма разваляне,нали Дерибейка?
    —цитат от коментар 11 на angeles


    Има и за кайсиева, има и за тухли.

    Еретик
  74. 74 Профил на Соломон Дермоедов
    Соломон Дермоедов
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#64] от "angeles":
    Ачо..евала..само пушена риба..баче ти Ему друга не кусва..и само с водка..и месцето на дивеча също..

    ¯\_(ツ)_/¯.
  75. 75 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Весело

    [quote#55:"padrino"]
    —цитат от коментар 62 на Мусаши
    Хахаха-има десетки марки масло.С различно качество.Така че еди коя марка струвала еди колко си няма никакво значение. И човек не живее,само да до яде. Колко е ремонта на колата в България и в Англия,колко застраховка на колата,данъци и така нататък. Колко е почивка в петзвезден хотел в Англия и колко в България?Какви са цените на зъболекарите?На фризьорите. И така нататък. [/quote]

    Наистина имаш нужда от образование.
    Моята застраховка за колата е £216.00 НА ГОДИНА, това е ПЪЛНА застраховка включваща гражданската и всичко останало (fully comprehensive car insurance)
    Данъците за £30000 доход са 20%...и това са ВСИЧКИ данъци и такси:
    https://listentotaxman.com/?year=2021&taxregion=uk&married=false&blind=false&exni=false&marriageallowance=false&partnerwage=0&plan=&age=0&extra=0&taxcode=&pension=&time=1&ingr=30000

    Максималната сума която можеш да платиш за зъболекарски услуги в Шотландия е £384.00 паунда:
    https://www.nhsinform.scot/care-support-and-rights/nhs-services/dental/receiving-nhs-dental-treatment-in-scotland #dental-treatment-costs

    Както написах, образовай се преди да пишеш глупости😂

  76. 76 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    В България през първите 6 месеца на 2021 година са продадени над 60 000 нови жилища. Така в имоти от началото на годината са били инвестирани не по-малко от 6 милиарда лева. В същото време банките са раздали под формата на ипотеки около 1 милиард лева. Това показа, че хората са вложили в жилища спестени пари и тази тенденция продължава.

    Повечето покупки на жилища в момента се правят с инвестиционна цел, каза Никола Янков, управляващ съдружник в Експат Капитал, компания за управление на инвестиции и спестявания. Той обръща внимание, че само в София вече има над 200 000 празни жилища и тази бройка расте заради продължаващото строителство. Това е балон, казва Янков и задава въпроса какво ще стане, когато повечето хора поискат да изкарат парите си от придобитите с инвестиционна цел имоти?

  77. 77 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2905 Неутрално

    До коментар [#60] от "Соломон Дермоедов":

    Аз пък мога да си купя плешка от сърна или елен в изобилие на 11 лева килограм диво от Лъгът например и други стопанства около Габрово. 5 лева от диво прасе. Мога да си купя каквото искам и не от ферма.

  78. 78 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5178 Весело

    Билет за метрото в София е 1.6 лв при 14 лв приравнени в Лондон.Ама викаш важно е маслото на промоция.
    —цитат от коментар 68 на Мусаши


    В Пхенян билети за метро няма
    Метрото там е БЕЗПЛАТНО.
    Както и целия градски транспорт.

    Ама масло и месо няма.
    Впрочем има от време на време ама за ниво
    от Първи Секретар на Градски Комитет на Партията нагоре
    Началник на Районно Управление на Милицията
    Командир на поделение и Генерал

    Кеф нали ?!?!?!

  79. 79 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2905 Весело

    А виза за САЩ мога да си извадя от 1994 година по всяко време. Но просто ОК и САЩ не са ми интересни за посещение:)

  80. 80 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2905 Неутрално

    До коментар [#76] от "log_on":

    Ами има над 100 милиарда депозити, които вече са с нулева, че даже с отрицателна доходност. Хората търсят начини.

  81. 81 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 377 Неутрално

    [quote#75:"padrino"][/quote]

    Т.е застраховката на колата ти е З ПЪТИ ПО-ВИСОКА от България. В България данъците върху доходите са 10 процента-два пъти по-ниски.Освен това данъците за автомобили и за имоти са в ПЪТИ по-ниски.
    И не знам колко да евтини зъболекарите във Великобритания,ама през лятото в България е пълно с емигранти,които си правят зъбите. Що така?Хората балъци ли са,та предпочитат България през Великобритания,щом било евтино?

  82. 82 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#74] от "Соломон Дермоедов": За дивеча съм бегинер,признавам,за разлика от рибата! Риболова ми е болест,вие на север сте и по дивеча,благородно ви завиждам!За пушената риба съм на твоето мнение. Иелотела става и на плочата,малко солчица и черен пипер,от двете страни филето по минута и половина,става беличко от горе и от долу,от вътре почти сурово,режеш на тънко и в соевия сос и уасабито! За избора на водката оставям на теб😉

  83. 83 Профил на Соломон Дермоедов
    Соломон Дермоедов
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#77] от "Да вярваме на истината":
    Рожбо...не знам какво е стопанство..сигурно е резерват..демек същата ферма..М?

    ¯\_(ツ)_/¯.
  84. 84 Профил на Atanas Ya
    Atanas Ya
    Рейтинг: 198 Неутрално

    все пак,студентите и сезонно наети са постояна величина в София, Варна и Бургас,все повече предлагане,води до конкуренция в сегмента ,арендатори.

    Вероятно печеливши ще са само тези с нови жилища с парко място и зарядна станция за ел.автомобили.

  85. 85 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2905 Неутрално

    До коментар [#83] от "Соломон Дермоедов":

    Ти ми пишеш от ферма.
    Това е пак стопавство не резерват. Ловно държавно стопанство, но животните не се хранят изкуствено. Въобще сърните и елените, че даже мечките са в разцвет популациите.
    Но на мен месото им е сухо и не си купувам.

  86. 86 Профил на Atanas Ya
    Atanas Ya
    Рейтинг: 198 Неутрално

    Ако покупката на имот бе сигурно и печелившо,Банките дали ще продават или ще купуват и отдават под наем :)
    след 10 години ,имота може да е Ваш,а може и друг да му се радва

  87. 87 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2905 Весело

    До коментар [#83] от "Соломон Дермоедов":

    https://www.facebook.com/groups/757815167939678/permalink/1840192943035223/?sfnsn=mo&ref=share

    Ето ти мечка по улиците в Габрово.

  88. 88 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 377 Неутрално

    [quote#75:"padrino"][/quote]

    И не ми давай колко са данъците на 30 хиляди паунда за женени,а средният данък върху доходите. Според специализирания сайт tradingeconomics.com ДОД във Великобритания е средно 45 процента. При 10 процента за България
    Вярвам на специалистите,не на лаладжията Падрино.

  89. 89 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#79] от "Да вярваме на истината":
    Седи си на село,ич ти не треба да одиш у тиа загнили държави! Кфо ше видиш,негри и пакистанци!

  90. 90 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#73] от "Костадин Иванов":


    Няма да кръкаме на открито,я!!!!)))

  91. 91 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 8 Любопитно

    "Имотният пазар ще бъде особено притеснителен и балонът на цените в него може да започне да наближава риска малко преди избухването на кризата от 2008-2009 г."

    Това е от статията на Блумбърг.

  92. 92 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#81] от "Мусаши":

    Кои данъци в Бг за заплатата са 10%?? Това е само ДОД и НИЩО ДРУГО, няма болнично осигуряване, няма пенсионно осигуряване и т.н. Я прибави всичко и тогава ми напиши ако взимаш 30 хиляди преди данъци колко процента са реално всичките тези взети заедно?

    И след като застраховката от £216 на година (1/7 от месечна заплата) е 3 пъти по висока от БГ, напиши какъв процент от месечната заплата е годишната застраховка за кола... но не забравяй да включиш всичко, не само елементарната най-малката изискуема по-закон. 😂😂

  93. 93 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    До коментар [#76] от "log_on":Ами има над 100 милиарда депозити, които вече са с нулева, че даже с отрицателна доходност. Хората търсят начини.
    —цитат от коментар 80 на Да вярваме на истината

    Ами парите са си техни -да си ги рискуват. София повече няма да се пълни или поне не чувствително. Който талаш от провинцията е решил -вече е в София отдавна. Но възможността по-интелектуалните да работят онлайн им дава възможност да го правят и от село. В софия остават шерпите,които работят най-вече с ръце и крака, а те са известни с това ,че са по-ниско платени и ненадеждни наематели или купувачи. А студентите излизат на свободен наем само ,ако не ги класират за общежитие. Де факто разликата в двата случая е само наема ,но не и екстрите. В общежитието имат повече екстри за нищо пари.

  94. 94 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#75:"padrino"]
    —цитат от коментар 88 на Мусаши
    И не ми давай колко са данъците на 30 хиляди паунда за женени,а средният данък върху доходите. Според специализирания сайт tradingeconomics.com ДОД във Великобритания е средно 45 процента. При 10 процента за България Вярвам на специалистите,не на лаладжията Падрино. [/quote]

    😂😂😂😂😂😂😂 Както написах имаш още МНОГО да се образоваш.
    Някога да си чувал нещо за прогресивни данъци??? В Бг започват да те цакат от първата стотинка която заработваш...в ОК първите £12500 на година НЕ СЕ ОБЛАГАТ С ДАНЪЦИ. След това всичко върви прогресивно. За да влезеш в 45% трябва да взимаш на £44000 на година. И сега ЧЕТИ БАВНО. С тези 45% се облага САМО СУМАТА ЗАРАБОТЕНА НАД ТЕЗИ £44000 а НЕ ЦЯЛАТА СУМА.

    Престани да пишеш, ставаш за смях.

  95. 95 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 377 Неутрално

    До коментар [#81] от "Мусаши":Кои данъци в Бг за заплатата са 10%?? Това е само ДОД и НИЩО ДРУГО, няма болнично осигуряване, няма пенсионно осигуряване и т.н. Я прибави всичко и тогава ми напиши ако взимаш 30 хиляди преди данъци колко процента са реално всичките тези взети заедно?И след като застраховката от £216 на година (1/7 от месечна заплата) е 3 пъти по висока от БГ, напиши какъв процент от месечната заплата е годишната застраховка за кола... но не забравяй да включиш всичко, не само елементарната най-малката изискуема по-закон. 😂😂
    —цитат от коментар 92 на padrino

    https://tradingeconomics.com/united-kingdom/personal-income-tax-rate

    https://tradingeconomics.com/united-kingdom/personal-income-tax-rate
    Има ли разлика?

    Прочети какво пишат специалистите по въпроса и тогава плямпай.

  96. 96 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#70] от "Hawaii":

    Шерлок, чул ли си за търсене и предлагане?
    Предлагането отдавна изпревари търсенето, а и всички селяни вече живеят в центъра и хубавите квартали на големите градове...

  97. 97 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 377 Неутрално

    [quote#95:"Мусаши"][/quote]

    https://tradingeconomics.com/bulgaria/corporate-tax-rate
    Ето за България.

  98. 98 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 377 Неутрално

    [quote#94:"padrino"][/quote]

    Хахаха-нали беше милионер?Пък даваш за пример данъците на бедняците.В България и хората с доходи 10 пъти над средните плащат същите данъци.А не като в социалистическа Великобритания.

  99. 99 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Весело

    https://tradingeconomics.com/united-kingdom/personal-income-tax-rate
    Има ли разлика?

    Прочети какво пишат специалистите по въпроса и тогава плямпай.
    —цитат от коментар 95 на Мусаши


    Ти наистина си ужасно неграмотен. Погледни от дясната страна на графиката която с дал.... забелязваш ли цифрата 44 и как върви нагоре към 51 ????? Това са ДОХОДИ НАД £44 000 на година. Нещо което ти написах преди, но явно ти имаш проблем с елементарно разбиране на елементарни графики. 😂😂😂😂

  100. 100 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2691 Весело

    До коментар [#57] от "padrino":испански марули

    Сега, верно, че ни се получи това да ви спрем марулите, ама винаги можем да ви отделим от Англия. Да викам Гранц и дефендър и да ви почваме?


    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK