"Еконт" спира съдебен спор с данъчните и ще внесе в бюджета 13 млн. лв.

"Еконт" спира съдебен спор с данъчните и ще внесе в бюджета 13 млн. лв.

© Цветелина Белутова, Капитал



Еконт" спира съдебната си битка с Националната агенция за приходите (НАП) и ще внесе в бюджета 13 млн. лв. данъци и лихви. Това съобщават от куриерската компания, чийто основател Николай Събев стана министър на транспорта.


През 2019 г. НАП поиска от куриерските фирми, които извършват и универсална пощенска услуга, да започнат да начисляват ДДС върху услугите си. Освен това очакваше от тях да внесат и дължимия данък за 5 години назад. В интервю за "Капитал" тогава Събев коментира, че променяйки закона за ДДС, в това число бизнес плановете, отчетите и договорите, и налагайки изплащане на данък със задна дата, НАП предизвиква домино ефект, без да осъзнава последствията от тази промяна дори за самите тях.


Разказва, че за промяната в облагането компанията му е разбрала случайно от служители на НАП на среща, поискана от тях през пролетта на 2019 г. Повече по казуса четете тук.




В съобщение до медиите днес от фирмата допълват, че повече от година продължава съдебната битка по въпроса дали "Еконт" да начисли със задна дата ДДС върху извършените от фирмата пощенски услуги за периода 2013-2015 г. Междувременно от НАП са отправили предложение на компанията доброволно и със стара дата да начисли ДДС върху стойността на пощенските услуги, предоставени от "Еконт" за периода от 2016 до 2019 г. Предложението на НАП е компанията да събере оспорваните суми от клиентите си.


На първа инстанция съдът се е произнесъл в полза на "Еконт", но въпреки това компанията е взела решение да изплати въпросната сума и да не продължава съдебната битка. "Не желая да бъда в съдебни отношения с държавата, чийто министър съм", коментира Николай Събев, цитиран от самата компания.


Претенцията на НАП за обратно начисляване на ДДС за периода 2013-2015 г. е била за 3.8 млн. лв. Тази сума е депозирана още през 2020 г. и е заведено съдебно дело. Компанията печели делото на първа инстанция. Основните аргументи на съда са, че такъв е бил законът тогава, както и доказаният факт, че самата НАП също е използвала пощенски услуги без ДДС именно на базата на съществуващото законодателство.


Дни преди Коледа на 2021 г. обаче "Еконт" получава нова покана за внасяне на ДДС за услугите за периода 2016-2019 г. Въпреки решението на съда в нейна полза по отминалата покана компанията е решила да прекрати съдебния спор и да изплати на НАП цялата претендирана сума от 6 580 865 лв. Отделно към нея предстои начисляване на лихви. Така цялата сума, изплатена от "Еконт", ще надхвърли 13 млн. лв., допълват от компанията.


Основните аргументи за това действие на компанията са както икономически и обществено-политически, така и морални и лични. Големите разходи, депозитите и продължилите с години дела са само част от икономическите причини на компанията. От друга страна новата обществено-политическа обстановка в страната води съдружниците до убеждението, че от есента на 2021 г. постъпващите в държавния бюджет средства ще бъдат харчени открито и единствено в полза на данъкоплатците на България, се посочва в съобщението си компанията.


Убеждението на компанията е, че е недопустимо да потърси от клиентите си претендираните от НАП суми със стара дата. В този смисъл "Еконт" реши да поеме изцяло изплащането на сумите.

Ключови думи към статията:

Коментари (142)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    Като министър ще изкара повече...

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . 13-05-19 - Tео Ушев: Президентът и жена му са чудовищно прости. 24-01-21 - Атанас Атанасов: Нямам нито една забележка към Радев. 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 30-10-21 - Ген. Атанасов: Не виждам грешки в Стойчо Кацаров.
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    ДДС-то на всички стоки продадени в Еконт за 5 години (вкл. лихви в/у него) било 13 мил. лв... аахахахахах , т.е. обортът е бил < 50 мил..... Чудя се как е оцелял този бизнес с всички офиси и други разходи ;-)

    Тези са толкова почтени, че сега ще си внесат парите и ще си измият ръцете ;-)

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  4. 4 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    И сини лампи на частен джип ..

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . 13-05-19 - Tео Ушев: Президентът и жена му са чудовищно прости. 24-01-21 - Атанас Атанасов: Нямам нито една забележка към Радев. 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 30-10-21 - Ген. Атанасов: Не виждам грешки в Стойчо Кацаров.
  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1602 Любопитно

    "Не желая да бъда в съдебни отношения с държавата, чийто министър съм", коментира Николай Събев.

    Ама, той не е ли излезнал от фирмата, докато е министър?!
    Леле! 😵🤑

  7. 7 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    Ех, щедри хора, бре.
    Явно са видяли, че ще изгубят делото.

  8. 8 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1602 Весело

    До коментар [#2] от "true_original":

    Гр. Русе, бул. Славянски....🙃

  9. 9 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1952 Любопитно

    Пунт и пластика е това плащане. В статията доста неща са пропуснати.
    По-интересно е как личния автомобил на Еконта е със синя лампа? Помните ли какво се случи когато Стоичков си сложи такава на колата? А сега?

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  10. 10 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3988 Неутрално

    " На първа инстанция съдът се е произнесъл в полза на "Еконт", но въпреки това компанията е взела решение да изплати въпросната сума и да не продължава съдебната битка. "Не желая да бъда в съдебни отношения с държавата, чийто министър съм", коментира Николай Събев, цитиран от самата компания."

    Е, което е за уважение, заслужава поздравления ! В случая Събев постъпи достойно, въпреки че можеше и да продължи със спечеленото вече дело и пред втората инстанция ! ГЕРБ велможите източат държавата, а този човек си плаща, при това за ДДС върху услуги, начислено със задна дата.......

  11. 11 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 619 Неутрално

    Невероятен за пример за Бг.. Въпреки, че начислението на задължения със задна дата е апсурд и изключителна наглост.

  12. 12 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    До коментар [#3] от "100 Рублей за Доллар":ДДС-то на всички стоки продадени в Еконт за 5 години

    В Еконт се продават стоки? Или Еконт трябва да начисли ддс върху пощенски услуги? Що е "пощенски услуги" в отделен курс

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  14. 14 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Напротив. Би следвало да не спира и да осъди НАП за незаконната претенция. Да изискваш от фирма да плати ДДС за период, през който според действащата тогава нормативна база фирмата не е имала законово основание да начислява и събира от клиентите си е незаконно, за малоумно да не говоря! И на всичкото отгоре най-нагло да й предлагаш да съберяла данъка от клиентите си, за години назад??!! Верно ли е възможно да има идиоти, измислили подобно нещо?!!! Няма значение, че е министър и че сега (уж) средствата щели да бъдат прозрачо изразходвани - това няма нищо общо с казуса, а е въпрос на възстановяване на справедливостта и отчасти стопиране на НАП да си развяват коня както им искат.

  15. 15 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1797 Весело

    До коментар [#10] от "samoedin":

    Ама и ти си един... симпатяга :))

  16. 16 Профил на sturmgewehr44
    sturmgewehr44
    Рейтинг: 478 Весело

    До коментар [#2] от "true_original":Гр. Русе, бул. Славянски....🙃
    —цитат от коментар 8 на voodoo_child

    ... будисткият храм на който Събев е основател 🙃

    Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e. Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода.
  17. 17 Профил на kahles
    kahles
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    " На първа инстанция съдът се е произнесъл в полза на "Еконт", но въпреки това компанията е взела решение да изплати въпросната сума и да не продължава съдебната битка. "Не желая да бъда в съдебни отношения с държавата, чийто министър съм", коментира Николай Събев, цитиран от самата компания."

    Е, което е за уважение, заслужава поздравления ! В случая Събев постъпи достойно, въпреки че можеше и да продължи със спечеленото вече дело и пред втората инстанция ! ГЕРБ велможите източат държавата, а този човек си плаща, при това за ДДС върху услуги, начислено със задна дата.......
    —цитат от коментар 10 на samoedin


    Кое е за уважение бре?

    "Не желая да бъда в съдебни отношения с държавата, чийто министър съм", коментира Николай Събев, цитиран от самата компания."

    Тези 13 млн са дребна подробност! Важното, същественото в случая е, че с това си тъпо до припадък изявление Събев ПРИЗНАВА, ЧЕ Е В КРЕЩЯЩ КОНФЛИКТ НА ИНТЕРЕСИ като министър на транспорта и СЪОБЩЕНИЯТА и едновременно с това е РЕАЛНИЯТ собственик и УПРАВЛЯВАЩ на една от двете водещи частни куриерски фирми!

    Явно погазването на Конституцията, законите и моралните норми е ежедневна практика в правителството на "почтените"!

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
  18. 18 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Тук доста факти и обстоятелства са ни спестени. Всички знаем, че няма закон, който да действа със задна дата. Така че тия ги разправяйте на някой друг.
    Ако въпросният Събев смята, че от законова гледна точка е прав, то внасяйки тези 13 милиона лева в държавата, той легитимира нападжийския рекет.

    Every cradle is a grave.
  19. 19 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    Засега все още държава няма.
    Има решаване на проблеми "на парче", а не "по принцип".
    Ще чакаме.
    Досега сме чакали 30 години, ще почакаме колкото трябва.

    кратък
  20. 20 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1276 Весело

    До коментар [#9] от "chichka":

    Ти би предпочел да ползва автомобил, който да се плаща от данъкоплатците?! Интересно, интересно..Напомня ми Влади Бездомника..

    Sic transit gloria mundi
  21. 21 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#12] от "дерибеев":

    В еконт се купува и продава всичко ;-)

    Прав си за пощенските услуги, но това пак няма никакъв смисъл, защото излиза, че за тях фирмата ще плати 13М ДДС с лихвите, т.е. оборитът и е бил под 10М на година... Това е доста странно, защото прави по 2М пратики на година или 10 пратки от офис на ден средно.... Такъв бизнес не може да съществува...

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  22. 22 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 790 Неутрално

    До коментар [#14] от "serena":

    Ама и от Еконт са едни умници. Да кажат че приходите им от клиенти са с включено ДДС, и така да им се намали данъчната база. Но явно не са искали да плащат ДДС въпреки че са имали необходимите обороти за начисление на ДДС.

  23. 23 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    До коментар [#11] от "vasill":

    Ми не..Не е добър този пример, особено от министър, щото означава, че държавата може да издевателства над бизнесите безнаказано..

    Sic transit gloria mundi
  24. 24 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 3571 Неутрално

    Дааа, Събев ще плати на държавата разсрочено, а после ще си издаде заповед, че си ги опрощава. И така съдът и фискът са заобиколени...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  25. 25 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1119 Весело

    Абе готино е да си министър, ама трябва да плащаш данъци. Че иначе Спецов ще се мръщи :(

    Евроатлантида
  26. 26 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1119 Неутрално

    И сини лампи на частен джип ..
    —цитат от коментар 4 на diq55699032


    Пешо от Со-фи-я поне щеше да си кара само с червените номера...

    Евроатлантида
  27. 27 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2239 Неутрално

    НАП подобно на МВР, трябва да се рестартира с нови некорумпиран и кадърен персонал. И трябва да се наложи идеята за спазване на Закона във всяка държавна администрация. А закони се променят със задна дата само в изключителни случаи! Не можеш да искаш 20% от бизнеса със задна дата, просто ей така, щото си пропуснал да направиш по свестен закон. Това са огромни непланирани суми. Така се превземат и фалират бизнеси. Това е мутренската бухалка НАП. След като това е бил Закона и Еконт са спечелили делото, явно са в правото си! НАП да си търси парите сам от клиентите, Еконт са спазили Закона и не са им длъжни по никакъв начин.

  28. 28 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    До коментар [#3] от "100 Рублей за Доллар":


    ДДС-то на всички стоки продадени в Еконт за 5 години (вкл. лихви в/у него) било 13 мил. лв... аахахахахах , т.е. обортът е бил < 50 мил..... Чудя се как е оцелял този бизнес с всички офиси и други разходи ;-)Тези са толкова почтени, че сега ще си внесат парите и ще си измият ръцете ;-)
    —цитат от коментар 3 на 100 Рублей за Доллар


    Разбирам, че ти е кофти, че рублата е паднала, но внимавай как тролиш...
    В статията ясно е казано "универсална пощенска услуга", това не е куриерска услуга...и се замисли какво означава това ДДС, дето му го търсят. Че е незаконно то си е ясно, но излиза, че частната компания Еконт е успяла да конкурира и то добре Български пощи в преноса на обикновени писма...

  29. 29 Профил на Destino
    Destino
    Рейтинг: 128 Неутрално

    Трябва да се отбележи, че услугите предоставяни от Българиски пощи все още са освободени от ДДС.
    Също така, че техните касови апарати не са свързани с НАП, както на всички други фирми работещи в България.

  30. 30 Профил на kahles
    kahles
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    Още малко "почтеност":

    КИРИЛ ПЕТКОВ РАЗОБЛИЧЕН ОТ МИНИСТЪР ВЕЗИЕВА ЗА ПРАЗНИЯ ЯЗОВИР

    Данните от КИС водят към сериозни съмнения, че водата е изпусната, за да се снима клипът

    Нивото се понижава за часове само за 3 дни

    Доскорошният министър на икономиката Даниела Везиева е опровергала сегашния премиер Кирил Петков за празния язовир “Пазар дере” край Ловеч, който дълго време беше ползван за опорна точка от новите управляващи, че ГЕРБ са пилели пари за ненужни ремонти.

    Това стана ясно от писмен отговор от 13 декември 2021 г. на Везиева до Десислава Атанасова, председател на ПГ на ГЕРБ. На въпрос за нивото на водата в язовир “Пазар дере” по дни от 31 май до 3 юни миналата година, министърът от второто служебно правителство на президента Румен Радев опровергава Петков за версията му за лош ремонт от времето на ГЕРБ и нагледно предоставя данни и снимки от изградената на язовира контролно измервателна система (КИС).

    https://trud.bg/public/images/articles/2022-01/03-02.jpg_8178451321127355369_big.jpg

    Видно от графиката, само за три дни “Пазар дере” се оказва “на дъно”, което го прави много удобен за заснемане на апокалиптичните кадри с празния язовир.

    На 14 юли, по времето когато Петков е все още служебен министър на икономиката, сам гръмко оповести във видеоклип, че правителството на ГЕРБ е ремонтирало празни язовири. Още тогава експерти предупредиха, че шумната публична изява на Петков е пълна с неистини, но ще е част от подготвяната предизборна кампания.

    От отговора на министър Везиева до ГЕРБ обаче става ясно, че преди видеоклипа язовирът си е бил пълен. А данните от КИС водят към сериозни съмнения, че вероятно “Пазар дере” е бил изпуснат, за да се направи видеозаписът. От графиките и снимките от контролно измервателната система се вижда, че язовир “Пазар дере” на 31 май е бил пълен, след което започва спад на нивото и на 3 юни вече е изпуснат напълно. Това се доказва и от сателитни снимки, публикувани по-късно в социалните мрежи.

    https://trud.bg/кирил-петков-разобличен-от-министър-везиева-за-празния-язовир/

    Официалният отговор на служебния министър Везиева е публикуван на интернет страницата на Народното събрание, от където всички могат да се информират за фактите около “Пазар дере”.

    https://parliament.bg/bg/topical_nature/ID/37880

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
  31. 31 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4873 Неутрално

    До коментар [#10] от "samoedin":

    Събев е страхотен! Дари на Киро 300 000 лева за кампанията и - съвсем случайно - стана министър.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  32. 32 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1602 Весело

    До коментар [#29] от "Destino":

    Ами, свържи ги бе, Спецов! Какво се мотаеш?

  33. 33 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3309 Неутрално

    До коментар [#17] от "kahles":

    "Явно погазването на Конституцията, законите и моралните норми е ежедневна практика в правителството на "почтените"!"
    ============
    Мои познати, вярващи в таласъми и гласували преди за ИТН коментираха, че това нямало значение, щом щели да оправят държавата.

    Еретик
  34. 34 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2239 Неутрално

    А от Спецов кога ще искат висящото ДДС от продадената на ром задлъжняла фирма? Що за правосъдие, що за бананова република?!

  35. 35 Профил на Destino
    Destino
    Рейтинг: 128 Неутрално

    До коментар [#29] от "Destino":Ами, свържи ги бе, Спецов! Какво се мотаеш?
    —цитат от коментар 32 на voodoo_child


    Не може, защото в закона специално бе предвидено, те да са извън обхвата на закона.
    Правилно ли разбирам, че вие одобрявате това изключение направено за български пощи?

  36. 36 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4873 Любопитно

    До коментар [#20] от "Hristov":

    А служебния мерцедес и охрана на втората другарка Деса на какво ти напомня?

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  37. 37 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3309 Неутрално

    До коментар [#19] от "Мариана Кълвачева":

    "Засега все още държава няма.
    Има решаване на проблеми "на парче", а не "по принцип".
    Ще чакаме.
    Досега сме чакали 30 години, ще почакаме колкото трябва."
    =============
    Сугурна ли си, че имаме времето? Когато започнаха промените, тъкмо завършвах университет.
    Някои биха казали, че чакаме от 1300 години.

    Еретик
  38. 38 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 1848 Неутрално

    ДДС-то на всички стоки продадени в Еконт за 5 години (вкл. лихви в/у него) било 13 мил. лв... аахахахахах , т.е. обортът е бил < 50 мил..... Чудя се как е оцелял този бизнес с всички офиси и други разходи ;-)Тези са толкова почтени, че сега ще си внесат парите и ще си измият ръцете ;-)
    —цитат от коментар 3 на 100 Рублей за Доллар


    Трябва да можеш да четеш. Става въпрос за пратките, не за наложения платеж. ДДС-то при наложения го внася продавачът, ако извършва редовна търговия.

  39. 39 Профил на Тирбушон
    Тирбушон
    Рейтинг: 313 Неутрално

    Еконт от години спомагат сивия сектор в България с така наречената услуга с налаожен платеж. Аз сковавам един кокошарник, пращам го до екент на Пешо в Сусурлево той плаща 50 лв. на Еконт , те ги дават на мен на мен. Няма фактура, ДДС, или каквито и да е било други данъци. Еконт са наясно какво правят Почтения им собственик също. Дали е законно - да. Дали е морално - не. Точно както източването на Булгартабак беше законно , но не и морално.
    Само че днешния избирател не си дава сметка че Почтените носители на промяната не изглеждат по различни от предишните, на тях "неморалното" им го прощаваме .... засега :)

    Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е края
  40. 40 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#12] от "дерибеев":В еконт се купува и продава всичко ;-)Прав си за пощенските услуги, но това пак няма никакъв смисъл, защото излиза, че за тях фирмата ще плати 13М ДДС с лихвите, т.е. оборитът и е бил под 10М на година... Това е доста странно, защото прави по 2М пратики на година или 10 пратки от офис на ден средно.... Такъв бизнес не може да съществува...
    —цитат от коментар 21 на 100 Рублей за Доллар


    Абе ти верно си неадекватен.
    Правиш ли разлика между пощенска и куриерска услуга?
    Пощенската услуга сигурно е била 5% от общия оборот на фирмата.

    Every cradle is a grave.
  41. 41 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 870 Неутрално

    На всички дето ахкат само ще им спомена, че Спийди примерно си е платило отдавна задълженията...

  42. 42 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1276 Весело

    До коментар [#36] от "Alarmstufe Rot":

    За НСО персонала? Деса има опит с него.. Забележителен опит, бих казал..

    Sic transit gloria mundi
  43. 43 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#38] от "alabalko":

    Прочетох, и за куриерските услуги нямат смисъл тези 13М, защото излиза, че 500те офиса не Еконт обработват по 10 пратки средно на ден :-)

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  44. 44 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1602 Неутрално

    До коментар [#35] от "Destino":

    Разбирайте, че одобрявам спазването на всеки действащ закон. Даже и моралния такъв. ;)

  45. 45 Профил на Destino
    Destino
    Рейтинг: 128 Неутрално

    Не знам какъв ще е Събев като министър.
    Но, Еконт е много добре управлявана фирма.
    По-скъпи са от СПИДИ, но и качеството им също е по-добро.

    Дано съвестно да изпълнява задълженията си като министър.
    Засега прави добро впечатление.

  46. 46 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 763 Неутрално

    Някои хора тук се опитват да сметнат целия бизнес на Еконт през ДДС-то за пощенски услуги. Това, доста очевидно, не е всичко, което предлагат. Доста лесно намирам
    Пощенски услуги
    https://www.econt.com/services/postal-services
    Куриерски услуги
    https://www.econt.com/services/courier-services

    и други
    https://www.econt.com/solutions/

    Не цъкам плюсове и минуси.
  47. 47 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2239 Неутрално

    Еконт от години спомагат сивия сектор в България с така наречената услуга с налаожен платеж. Аз сковавам един кокошарник, пращам го до екент на Пешо в Сусурлево той плаща 50 лв. на Еконт , те ги дават на мен на мен. Няма фактура, ДДС, или каквито и да е било други данъци. Еконт са наясно какво правят Почтения им собственик също. Дали е законно - да. Дали е морално - не. Точно както източването на Булгартабак беше законно , но не и морално. Само че днешния избирател не си дава сметка че Почтените носители на промяната не изглеждат по различни от предишните, на тях "неморалното" им го прощаваме .... засега :)
    —цитат от коментар 39 на Тирбушон


    Еконт са спазвали Закона. И по никакъв начин не са длъжни да плащат за некадърността нито на лейките в НАП, нито на псевдо-законодателите!

  48. 48 Профил на Прометей
    Прометей
    Рейтинг: 613 Весело

    Ларж е министърът. Спечели си делата, няма причина да плаща, потвърдено от съда, но ...нека да е на пари...13 млн пари.

    Започва да се чуди човек, ония 500к на листче, дали не са били прекалено малко, а ?

  49. 49 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4873 Любопитно

    По-скъпи са от СПИДИ, но и качеството им също е по-добро.
    —цитат от коментар 45 на Destino

    Кое им е по-добро?

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  50. 50 Профил на Иосиф Давыдович
    Иосиф Давыдович
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Нищо не е обянено в статията, откога е наложена в закона ддс върху т. нар . универсална пощенска услуга. Дали доставките на стоки само в определени големи населени места на по - ниски цени , а за селата с по-големи цени е наистина универсална пощенска услуга. например в еконт доставката до адрес в малки населени места винаги е била по-скъпа от доставката в големите градове, тогава възниква съвсем логическия въпрос, дали Еконт са доставчик на универсалн пощенска услуга , т.е. една цена за всяка точка за страната, или са обикновен куриер с различни цени за различните локации, който просто си е правил оглушки да не начислява ДДС върху доставките си, а се самодефинирал за доставчикм на универсална пощенска услуга...Дали например спиди не са плащали ддс за същите услуги през въпросния период... Много въпроси, на които няма отговор, но например ако събев е дължал един милион ДДС за 2016, а не го е внесъл а инвестирал в превозни средства сега със сугурност е спечелил много повече от двата милиона, които сега ще трябва да плати... Може пък просто да са мотивирали съдията на първа инстанция и сега да го е страх делото на втора да не стигне при някой съдия от друга партия и да стане проблем.. 13 милиона не се дават ей така лесно , ако смяташ че не ги дължиш и си на пост министър...

    НА ПОСТУ! В. В. Путин
  51. 51 Профил на Иосиф Давыдович
    Иосиф Давыдович
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Нищо не е обянено в статията, откога е наложена в закона ддс върху т. нар . универсална пощенска услуга. Дали доставките на стоки само в определени големи населени места на по - ниски цени , а за селата с по-големи цени е наистина универсална пощенска услуга. например в еконт доставката до адрес в малки населени места винаги е била по-скъпа от доставката в големите градове, тогава възниква съвсем логическия въпрос, дали Еконт са доставчик на универсалн пощенска услуга , т.е. една цена за всяка точка за страната, или са обикновен куриер с различни цени за различните локации, който просто си е правил оглушки да не начислява ДДС върху доставките си, а се самодефинирал за доставчикм на универсална пощенска услуга...Дали например спиди не са плащали ддс за същите услуги през въпросния период... Много въпроси, на които няма отговор, но например ако събев е дължал един милион ДДС за 2016, а не го е внесъл а инвестирал в превозни средства сега със сугурност е спечелил много повече от двата милиона, които сега ще трябва да плати... Може пък просто да са мотивирали съдията на първа инстанция и сега да го е страх делото на втора да не стигне при някой съдия от друга партия и да стане проблем.. 13 милиона не се дават ей така лесно , ако смяташ че не ги дължиш и си на пост министър...

    НА ПОСТУ! В. В. Путин
  52. 52 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    Г-н министърът и ЕКОНТ ще си възстановят десетократно сумата по други начини :)

  53. 53 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1887 Неутрално

    .......Засега прави добро впечатление.
    —цитат от коментар 45 на Destino


    На снимките да. Друго какво те впечатли?

  54. До коментар [#9] от "chichka":Ти би предпочел да ползва автомобил, който да се плаща от данъкоплатците?! Интересно, интересно..Напомня ми Влади Бездомника..
    —цитат от коментар 20 на Hristov


    Става въпрос за синята лампа и специалния режим на богоизбран.

    А на данъкоплатците им излиза солено през носа защото те си плащат не само да ползва служебна кола, но и му плащат от джоба си тези 13 милиона които със сигурност си ги е избил на техен гръб.


    Жалка история.

    Wornoxmaniak
  55. 55 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Като министър ще изкара повече...
    —цитат от коментар 1 на diq55699032


    Добре че стана министър, за да изкара някой лев, нали?

  56. 56 Профил на Червен дисибар
    Червен дисибар
    Рейтинг: 268 Неутрално

    Като министър ще изкара повече...
    —цитат от коментар 1 на diq55699032


    Пусна пощите в отпуск от Коледа до Нова година и само от пратките по празниците е изкарал повече.

  57. 57 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    Трябва да се отбележи, че услугите предоставяни от Българиски пощи все още са освободени от ДДС.Също така, че техните касови апарати не са свързани с НАП, както на всички други фирми работещи в България.
    —цитат от коментар 29 на Destino


    Това е държавното...
    Споко! Като гледам новата политика на "промяната", държавните фирми ще стават все повече :)
    Нали сам премиерът каза, че си променил мнението и вече не смятал, че частните фирми са по-ефективни. Всичко било зависело от управлението :) Не знам какво ги учат в Харвард, но мен в ИУ-Варна са ме учили, че един от факторите за ефективно управление е формата на собственост ;)

  58. 58 Профил на Червен дисибар
    Червен дисибар
    Рейтинг: 268 Неутрално

    [quote#55:"razor"][/quote]

    Да, особено като задушава конкуренцията в лицето на пощите. Знае си той сметката за разлика от тия дето му се кефят.

  59. 59 Профил на Инженер Раул Викторов
    Инженер Раул Викторов
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Ей, ГОЛЯМ харабия е тоя министър! Направо еталон!

    ОСТАВКА!

  60. 60 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    До коментар [#58] от "Червен дисибар":


    [quote#55:"razor"]
    —цитат от коментар 58 на Червен дисибар
    Да, особено като задушава конкуренцията в лицето на пощите. Знае си той сметката за разлика от тия дето му се кефят.[/quote]

    Стига бе! Български пощи имат клонове във всяко населено място. И това е така от поне 100 години. При такава клонова мрежа и при откровената субсидия от държавата да позволиш на Спиди и Еконт да те смачкат си е направо героизъм....

  61. Партията на Кирил Петков и Асен Василев "Продължаваме промяната" е получила около 988 хиляди лева от дарения на граждани за предизборната кампания за вота на 14 ноември. Сред тях е директорът на "Еконт" и водач на листата в Русе Николай Събев. Той е отпуснал 100 хиляди лева.


    Сега този същият дава безвъзмездно 13 милиона лева без никой да му ги иска със самочувствие на което може да завиди и сам Нерон.


    Да ни е яка гърбината на почтенните докато си ги избие с тройна печалба.

    Wornoxmaniak
  62. 62 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3435 Неутрално

    За рубриката " Предозиране", със заслужена претенция за място на почетната стълбица.

    Не мога да виждам коментарите си и тези към мен, и не мога да отговарям, ако случайно не ги видя.
  63. 63 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#45] от "Destino":

    Не мисля, че са по-скъпи, а и досега с тях проблем не съм имал, за разлика от някои големи он-лайн търговци като Емаг примерно. Наистина са добре работеща машина.

  64. 64 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    Още малко "почтеност":КИРИЛ ПЕТКОВ РАЗОБЛИЧЕН ОТ МИНИСТЪР ВЕЗИЕВА ЗА ПРАЗНИЯ ЯЗОВИРДанните от КИС водят към сериозни съмнения, че водата е изпусната, за да се снима клипътНивото се понижава за часове само за 3 дниДоскорошният министър на икономиката Даниела Везиева е опровергала сегашния премиер Кирил Петков за празния язовир “Пазар дере” край Ловеч, който дълго време беше ползван за опорна точка от новите управляващи, че ГЕРБ са пилели пари за ненужни ремонти. Това стана ясно от писмен отговор от 13 декември 2021 г. на Везиева до Десислава Атанасова, председател на ПГ на ГЕРБ. На въпрос за нивото на водата в язовир “Пазар дере” по дни от 31 май до 3 юни миналата година, министърът от второто служебно правителство на президента Румен Радев опровергава Петков за версията му за лош ремонт от времето на ГЕРБ и нагледно предоставя данни и снимки от изградената на язовира контролно измервателна система (КИС).https://trud.bg/public/images/articles/2022-01/03-02.jpg_8178451321127355369_big.jpg Видно от графиката, само за три дни “Пазар дере” се оказва “на дъно”, което го прави много удобен за заснемане на апокалиптичните кадри с празния язовир.На 14 юли, по времето когато Петков е все още служебен министър на икономиката, сам гръмко оповести във видеоклип, че правителството на ГЕРБ е ремонтирало празни язовири. Още тогава експерти предупредиха, че шумната публична изява на Петков е пълна с неистини, но ще е част от подготвяната предизборна кампания.От отговора на министър Везиева до ГЕРБ обаче става ясно, че преди видеоклипа язовирът си е бил пълен. А данните от КИС водят към сериозни съмнения, че вероятно “Пазар дере” е бил изпуснат, за да се направи видеозаписът. От графиките и снимките от контролно измервателната система се вижда, че язовир “Пазар дере” на 31 май е бил пълен, след което започва спад на нивото и на 3 юни вече е изпуснат напълно. Това се доказва и от сателитни снимки, публикувани по-късно в социалните мрежи.https://trud.bg/кирил-петков-разобличен-от-министър-везиева-за-празния-язовир/ Официалният отговор на служебния министър Везиева е публикуван на интернет страницата на Народното събрание, от където всички могат да се информират за фактите около “Пазар дере”.https://parliament.bg/bg/topical_nature/ID/37880
    —цитат от коментар 30 на kahles


    О, моля те... Труд не е достоверен източник. Блъсков пише това, което му изнася и което му поръчат.

  65. 65 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3988 Весело

    До коментар [#17] от "kahles":

    "Тези 13 млн са дребна подробност! "

    Дребна подробност ли ГЕРб съпорт ? Я ми покажи такаива "дребни подоробности"като жестове от страна на някой герберски велможа ? Севито, кръговете около сараите, банкянския бек ? Пак сте възпалени без да знаете защо !

  66. 66 Профил на Destino
    Destino
    Рейтинг: 128 Неутрално

    [quote#49:"Alarmstufe Rot"][/quote]

    Не искам да ставам адвокат на Еконт.
    Но, имам фирма, и изпращам по 10-20 пратки на ден, включително и по Български пощи.
    Еконт имат по-бърза и качественна доставка, нямам загубена пратка с тях досега.
    (в СПИДИ имам, не една, особенно международните)

    По-чисти офиси, вежливи работници, безплатен интрнет в офисите им.
    Като че ли, по-добра обратна връзка с клиентите. Повече дисциплина по складовете и т.н. И май, плащат повече.

  67. 67 Профил на Destino
    Destino
    Рейтинг: 128 Неутрално

    [quote#49:"Alarmstufe Rot"][/quote]

    Не искам да ставам адвокат на Еконт.
    Но, имам фирма, и изпращам по 10-20 пратки на ден, включително и по Български пощи.
    Еконт имат по-бърза и качественна доставка, нямам загубена пратка с тях досега.
    (в СПИДИ имам, не една, особенно международните)

    По-чисти офиси, вежливи работници, безплатен интрнет в офисите им.
    Като че ли, по-добра обратна връзка с клиентите. Повече дисциплина по складовете и т.н. И май, плащат повече.

  68. 68 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    Абсолютно погрешно решение на Еконт. Докато НАП успява по такъв нагъл начин продължава да събира приходи и номера й да минава, никога няма да се откаже от подобни позорни практики за рекет. И докато Еконт може да си го позволи, вкл. съденето, дребните хора подложени на такъв позорен рекет не могат и щат, не щат - плащат.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  69. 69 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    з сковавам един кокошарник, пращам го до екент на Пешо в Сусурлево той плаща 50 лв. на Еконт , те ги дават на мен на мен. Няма фактура, ДДС, или каквито и да е било други данъци. Еконт са наясно какво правят Почтения им собственик също. Дали е законно - да. Дали е морално - не.
    —цитат от коментар 39 на Тирбушон

    Какво точно неморално има в това?
    Еконт не са собственик на стоката, която се изпраща с наложен платеж.
    Те са просто посредник.
    Трябва ли на тях да се вмени задължението да контролират, че и да осъществяват, събирането на други данъчни задължения, освен ДДС за предоставената от тях услуга?

  70. 70 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    Браво на Събев! Добър пример, който не може да бъде осмислен и разбран от гербаджийските тролове тук.

  71. 71 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    До коментар [#60] от "lz73":

    Да , ама там , като идеш за пратка, лелката започва да рови в някакви папки. В Еконт, само тел номера си казваш и до 10 секунди всичко е ясно. Да не говорим за подробности , като опаковане, доставка за 24ч в цялата страна, безпроблемни наложени платежи и т.н.т.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  72. 72 Профил на Peacock
    Peacock
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    До коментар [#22] от "rexdog2004":

    Ти изобщо четеш ли.
    Става въпрос само за Пощенски услуги - това са малки пратки и писма Офис-Офис. И те бяха евтини, защото бяха без ДДС. Това си го спомням.


    Не става въпрос за колети или палета!

  73. 73 Профил на jelezo
    jelezo
    Рейтинг: 476 Неутрално

    До коментар [#12] от "дерибеев":В еконт се купува и продава всичко ;-)Прав си за пощенските услуги, но това пак няма никакъв смисъл, защото излиза, че за тях фирмата ще плати 13М ДДС с лихвите, т.е. оборитът и е бил под 10М на година... Това е доста странно, защото прави по 2М пратики на година или 10 пратки от офис на ден средно.... Такъв бизнес не може да съществува...
    —цитат от коментар 21 на 100 Рублей за Доллар


    А ти разлика между куриерска и пощенска пратка правиш ли? Не, не правиш, важно е да се дрънкат глупости.

  74. 74 Профил на Atanas Yankov
    Atanas Yankov
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Адмирации.
    Еконт ще бъде водещ куриер

  75. 75 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1952 Весело

    До коментар [#17] от "kahles":

    "Явно погазването на Конституцията, законите и моралните норми е ежедневна практика в правителството на "почтените"!"
    Каква Конституция бълнуваш, РРадев я отмени! Имаме си латиноамерикански генерал който командва правителство, бизнес, привиква, дава насоки, скоро ще публикува и "Тезиси за работа с младежта"...

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  76. 76 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    Браво на Събев! Добър пример, който не може да бъде осмислен и разбран от гербаджийските тролове тук.
    —цитат от коментар 70 на Vesselin Velkov


    Много добър пример, няма що, демек плащайте си за незаконния НАП-аджийски рекет. За да продължават с още от същото. За това си имаме и поговорка: преклонена главица сабя не я сече.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  77. 77 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2007 Весело

    Ама недейте коментира. То на момчето такъв му е бизнеса.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  78. 78 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 949 Неутрално

    Ако нещата са така, както е описано в публикацията, не виждам нито логична, нито морална причина тези пари да бъдат платени. Но може би едно по-подробно изложение как така и вярно ли е изобщо, че НАП въвежда подобни незаконосъобразни такси със задна дата и никой не ѝ иска обяснение за това, ще хвърли светлина върху казуса.

  79. 79 Профил на Atanas Yankov
    Atanas Yankov
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Решението е политическо, Министъра е приел ,че не е морално да се съди с държавата.

    Иначе много пари са.

  80. 80 Профил на courage.tcd
    courage.tcd
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    До коментар [#12] от "дерибеев":В еконт се купува и продава всичко ;-)Прав си за пощенските услуги, но това пак няма никакъв смисъл, защото излиза, че за тях фирмата ще плати 13М ДДС с лихвите, т.е. оборитът и е бил под 10М на година... Това е доста странно, защото прави по 2М пратики на година или 10 пратки от офис на ден средно.... Такъв бизнес не може да съществува...
    —цитат от коментар 21 на 100 Рублей за Доллар


    Има разлика между пощенска и куриерска услуга.

  81. 81 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2197 Любопитно

    Не мога да разбера.
    Български пощи са :
    1. Единствените, които изплащат пенсии на пенсионери в брой.
    2. Единствените, които са оторизирани от Митници да представляват частни клиенти при освобождаване на обмитена стока и заплащане на митнически такси.
    3.Единствените, през които минава препоръчаната кореспонденция на НОИ във връзка с пенсии, инвалидни пенсии, пенсии по болест...
    4.Единствените,които имат офиси във всички населени места.
    5.Единствените, които са оторизирани за безплатна доставка
    на малки колети и пощенски пратки от доставчика CAINAO на Алибаба/Алиекспрес....
    .............................................
    И при всички тези екстри си вършат работата в пъти по-зле от Еконт, Спиди, ММ експрес и т.н.

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  82. 82 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 472 Неутрално

    До коментар [#39] от "Тирбушон":

    Грешиш, за един кокошарник няма да ти кажат нищо, но ако продаваш серийно кокошарници ще те погнат от НАП, ще платиш ДДС и ще се регистрираш както търговец.

    Много хитър
  83. 83 Профил на del40
    del40
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Тоя ще ги избие тия 13млн.от министерската си заплата явно....

  84. 84 Профил на Тирбушон
    Тирбушон
    Рейтинг: 313 Неутрално

    До коментар [#47] от "Гражданин":

    Така е, по същия начин и Гешев спазва закона, и Борисов, и назначаването на Пеевски в ДАНС беше законно и т.н, .... апропо и Хитлер не е направил нищо незаконно. Написал съм го в поста си , дали е законно - да.
    Само че всички бяхме на улицата миналата година не защото имаше нещо незаконно, а защото виждаме че законните действия са неправилни и неморални. Сега с лекота приемате същото, само защото някой ви е казал че тези хора са "почтени", аз лично в тези действия почтеност не виждам. Виждам старата ситуация с нови лица ( да не ги наричам по друг начин ).
    Кога екзалтираната тълпа ще го прозре, е въпрос на умение да се мисли и на качество на "мат'риала".

    Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е края
  85. 85 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 712 Неутрално
  86. 86 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Невероятно е, колко много са все още герберунгелите, които се надяват да се върнат отново на власт!И вместо да видят в това плащане пример, защото съдът се е произнесъл, макар и не окончателно, в полза на Еконт, те търсят какви ли не аргументи, да ги изкарат мошеници!
    На всички вас, неуважаеми тарикати, крадци, простаци и нефелници - вашето престъпно време свърши!И ако вашите идоли, като Борисов, Горанов и безброй крадци, може би ще забегнат удобно в Дубай, Сърбия или някъде другаде, за да си харчат откраднатото - то вие - жалки твари, ще трябва да спазвате законите и да спрете да лъжете и мамите!
    А след 2 години идват избори и за местна власт, когато съвсем ще излинеете.Гебреското ви управление донесе на държавата кражби за милиарди, руска енергийна зависимост и е също толкова престъпно, колкото и това на комунистите от преди и след 10-ти ноември.Всъщност - вие изпълнихте всички предизборни обещания на БСП - а иначе сте десни!

  87. 87 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Невероятно е, колко много са все още герберунгелите, които се надяват да се върнат отново на власт!И вместо да видят в това плащане пример, защото съдът се е произнесъл, макар и не окончателно, в полза на Еконт, те търсят какви ли не аргументи, да ги изкарат мошеници!
    На всички вас, неуважаеми тарикати, крадци, простаци и нефелници - вашето престъпно време свърши!И ако вашите идоли, като Борисов, Горанов и безброй крадци, може би ще забегнат удобно в Дубай, Сърбия или някъде другаде, за да си харчат откраднатото - то вие - жалки твари, ще трябва да спазвате законите и да спрете да лъжете и мамите!
    А след 2 години идват избори и за местна власт, когато съвсем ще излинеете.Гебреското ви управление донесе на държавата кражби за милиарди, руска енергийна зависимост и е също толкова престъпно, колкото и това на комунистите от преди и след 10-ти ноември.Всъщност - вие изпълнихте всички предизборни обещания на БСП - а иначе сте десни!

  88. 88 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Невероятно е, колко много са все още герберунгелите, които се надяват да се върнат отново на власт!И вместо да видят в това плащане пример, защото съдът се е произнесъл, макар и не окончателно, в полза на Еконт, те търсят какви ли не аргументи, да ги изкарат мошеници!
    На всички вас, неуважаеми тарикати, крадци, простаци и нефелници - вашето престъпно време свърши!И ако вашите идоли, като Борисов, Горанов и безброй крадци, може би ще забегнат удобно в Дубай, Сърбия или някъде другаде, за да си харчат откраднатото - то вие - жалки твари, ще трябва да спазвате законите и да спрете да лъжете и мамите!
    А след 2 години идват избори и за местна власт, когато съвсем ще излинеете.Гебреското ви управление донесе на държавата кражби за милиарди, руска енергийна зависимост и е също толкова престъпно, колкото и това на комунистите от преди и след 10-ти ноември.Всъщност - вие изпълнихте всички предизборни обещания на БСП - а иначе сте десни!

  89. 89 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 3064 Неутрално

    Не знам какъв ще е Събев като министър.Но, Еконт е много добре управлявана фирма.По-скъпи са от СПИДИ, но и качеството им също е по-добро.Дано съвестно да изпълнява задълженията си като министър.Засега прави добро впечатление.
    —цитат от коментар 45 на Destino


    Качеството им е 10 пъти по - ниско от на Спиди.

  90. 90 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    Нарочно ги правят така законите - да не е ясно какво точно се изисква, та да могат после да те изнудват - привикат те на среща и питат "кво ше прайм сега" също както катаджиите.
    Законът за хазарта беше написан по подобен йезуитски начин, та да може Васко Черепа да не плаща данък - ама си плащаше рекета. Като спря да плаща рекет, се сетиха, че имало и данък да се плаща.
    И колко други работи са така в тази държава...

  91. 91 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 3064 Неутрално

    Не мога да разбера.Български пощи са :1. Единствените, които изплащат пенсии на пенсионери в брой.2. Единствените, които са оторизирани от Митници да представляват частни клиенти при освобождаване на обмитена стока и заплащане на митнически такси.3.Единствените, през които минава препоръчаната кореспонденция на НОИ във връзка с пенсии, инвалидни пенсии, пенсии по болест...4.Единствените,които имат офиси във всички населени места.5.Единствените, които са оторизирани за безплатна доставкана малки колети и пощенски пратки от доставчика CAINAO на Алибаба/Алиекспрес.................................................И при всички тези екстри си вършат работата в пъти по-зле от Еконт, Спиди, ММ експрес и т.н.
    —цитат от коментар 81 на mitko11


    Част от работните места там са за трудоустроени.

  92. 92 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4873 Неутрално

    До коментар [#67] от "Destino":

    Аз съм с обратните впечатления. СПИДИ са по-добри.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  93. 93 Профил на army
    army
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Ами започнаха да искат по-високи такси за доставка и събраха парите хахахах нормално да си платят данъците хаххахах

  94. 94 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4873 Неутрално

    До коментар [#17] от "kahles":"Явно погазването на Конституцията, законите и моралните норми е ежедневна практика в правителството на "почтените"!" Каква Конституция бълнуваш, РРадев я отмени! Имаме си латиноамерикански генерал който командва правителство, бизнес, привиква, дава насоки, скоро ще публикува и "Тезиси за работа с младежта"...
    —цитат от коментар 75 на chichka


    Скоро може и паметник да му издигнат приживе в хасковското село, откъдето произхожда.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  95. 95 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4873 Неутрално

    Тоя ще ги избие тия 13млн.от министерската си заплата явно....
    —цитат от коментар 83 на del40


    Не точно от заплата.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  96. 96 Профил на das291095670
    das291095670
    Рейтинг: 5 Неутрално

    какво толкова не е ясно - това ДДС го натресоха на куриерските фирми (не само на Еконт), защото НАП/Държавата изтълкува закона по следния начин - освободена от ДДС е само универсалната пощенска услуга. А универсална пощенска услуга могат да предлагат само пощите (един оператор в държава), държавните, по силата на незнамсикойси регламент и незнамсищо си. И каза на куриерските фирми - не сте прилагали закона за ДДС правилно, трябвало е да начислявате ДДС. За това бъдете така добри внесете неначисленото ДДС, защото според нас (НАП) неправилно сте третирали продукта/услугата, която предлагате , като освободена от ДДС, а тя не е. Да не говорим, че точно Еконт и Спиди тарикатски тарифираха почти всичките си услуги като пощенски, а не като куриерски, каквито са всъщност в по-голямата си част. Толкова по тая драма. Лично аз не съм убеден, че господин транспортния министър би спечелил и на втора инстанция, явно не е убеден и той и за това предпочита да си плати масрафа сега, вместо този масраф да стане по-голям после. И извлича съответните ПР дивиденти от това, или поне се опитва да го направи сега в този момент. Тоест малко работата е - фалшив герой. Гледайки безпристрастно фактите по целия казус, това ДДС си е напълно реално дължимо. В момента когато му го нахлузиха на господина Събев и на другите от бранша, този рева като заклан. Сега понеже е от властта, спира да реве, вика - пито платено и се кичи с медала за това си "храбро" действие. Нещо неясно?

  97. 97 Профил на Пламен Карапетков
    Пламен Карапетков
    Рейтинг: 259 Неутрално

    До коментар [#7] от "НеКой":
    Герберунгел делото е спечелено на първа инстанция,не всички хора са като Буци да гледат само за чекмеджето.

  98. 98 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1347 Неутрално

    Аз по-скоро гледам на това като на индиректно дарение, но не на партията, а към държавата, чийто ковчежник в момента е Асен Василев. Ако фактите в статията са пълни не е редно да се плаща нещо със задна дата още повече, че на първа инстанция е спечелено, защото не журналистите и хората, а съда е онзи който казва кое е правилно и кое не е.

  99. 99 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 1750 Неутрално

    Мдааа, интересно. Сега остава и шефа на НАП Румен Спецов да вземе пример и да внесе 1,1 милиона лева дължими от бвшата му фирма.
    https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10160476255666189

  100. 100 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 1750 Неутрално

    Румен Спецов подписвал отчетите на фирмата си докато бил главен инспектор в НАП
    https://bird.bg/specov-granex-nap/
    Финансовият отчет на фирмата “Гранекс Трейдър” ООД за 2014 г. е подписан от Румен Спецов на 28 февруари 2015 г. По това време той се е трудил в НАП на позиция главен инспектор в отдел “Разследване на особени случаи” на ТД на НАП София.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK