Спирането на вноса на руски петрол щяло да оскъпи горивата с поне 40 стотинки на литър

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (125)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2505 Неутрално

    Свободата няма цена!

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  2. 2 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 881 Неутрално

    Що бе?
    Да не би руският петрол да е по-евтин?

  3. 3 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2305 Неутрално

    Много ми е интересно да му видя изчисленията, как точно стигна до това увеличение?

  4. 4 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2239 Неутрално

    Само олиото не пипайте!

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  5. 5 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2305 Неутрално

    До коментар [#4] от "cinik":

    То отива в биодизела 😉

  6. 6 Профил на Приказки от шипковия храст
    Приказки от шипковия храст
    Рейтинг: 945 Неутрално

    Всеки, който твърди, че намаляването на ДДС щяло да намали и цената, минава в отбора на празноглавците.

  7. 7 Профил на putin_kaputin
    putin_kaputin
    Рейтинг: 1805 Неутрално

    Рафинерията край Бургас, кога пак ще стане българска?

    ЛУКОЙЛ трябва да бъдат съдени заради разрушаването на огромния НЕФТОХИМИЧЕСКИ КОМБИНАТ, и превръщането ѝ в незначителна РАФИНЕРИЯ!

    Fu*k Your Opinion
  8. 8 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    Аз съм съгласен да се повишат цените. По-важно ми е да се отървем от Путин и империята на злото.

  9. 9 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    40 стотинки на литър... На основа 300 стотинки...

    Ако това е цената на Независимостта от Мордор - халал да е!

    Всяка стотинка внесен руски петрол и газ финансира военнана месомелачка на Мордор!
    Нека се пекъсне всеки финансов поток към "бензиностанцията с ракети". Докато се изтегят ИЗЦЯЛО от Украйна, барабар с Крим!
    И репарации за поразиите!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  10. 10 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1695 Неутрално

    Поскъпването няма значение!
    Важното е да изпратим силни знаци и да има солидарност!
    И ядрено гориво не трябва да купуваме.

  11. 11 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1695 Неутрално

    Всеки, който твърди, че намаляването на ДДС щяло да намали и цената, минава в отбора на празноглавците.
    —цитат от коментар 6 на Приказки от шипковия храст


    Помнете намаленото ДДС на Алибеговите кръчмари.

  12. 12 Профил на antizombietrolls
    antizombietrolls
    Рейтинг: 87 Весело

    Много ми е интересно да му видя изчисленията, как точно стигна до това увеличение?
    —цитат от коментар 3 на zxp53317185


    Виж на този:
    https://www.dnevnik.bg/biznes/2022/04/05/4332956_ministerstvoto_na_finansite_ochakva_po-goliama/comments?ref=id #comment-26

  13. 13 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Ще го вдигне много повече. Защото нефтохима е настроен за руски петрол. Спрем ли суровината, трябва да се откажем от собственото производство на горива.

  14. 14 Профил на yanakiev6
    yanakiev6
    Рейтинг: 243 Неутрално

    Тъкмо по-малко джигити ще щъкат по улиците с раздрънканите си каруци и няма да палят колата всеки път като ходят до магазина на 200 метра от тях.

  15. 15 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 984 Неутрално

    До коментар [#4] от "cinik":То отива в биодизела 😉
    —цитат от коментар 5 на zxp53317185


    "Пилешкото" само за това и става.

  16. 16 Профил на Gavril
    Gavril
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    Отвсякъде си струва!!!
    И без това и куцо и сакато си карат колата до тоалетната, тамън да намалеят малко.
    Идва лято, до есента от путлер нищо няма да остане.

    България, къде е нашия change we can believe in?
  17. 17 Профил на antizombietrolls
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Съгласен съм! Да се вдига цената. Колите са прекалено много.

  19. 19 Профил на Atanas Yankov
    Atanas Yankov
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    свободата няма цена,40 стотинки или роби на Руския монгол

  20. 20 Профил на iabadabadu
    iabadabadu
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Тези от българска петролна и газова асоциация не са проводници на руските интереси, ама хич

  21. 21 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    Не съм съгласен заради една Украйна да плащам големи сметки. Военната операция в Украйна не е наша работа.

  22. 22 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1695 Неутрално

    До коментар [#9] от "B52":

    Това иди да го обясниш в някой малък български град. Ще те изгонят с камъни.
    Все пак логиката на шопа е на Вуте да му е зле, а не той да е добре, така че разбирам комсомолските ти призиви.

  23. 23 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1695 Весело

    Тези от българска петролна и газова асоциация не са проводници на руските интереси, ама хич
    —цитат от коментар 20 на iabadabadu


    Американския монопол е свобода!

  24. 24 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1223 Неутрално

    До коментар [#1] от "DDR":

    Всичко си има цена.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  25. 25 Профил на През прокуракура ми е
    През прокуракура ми е
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Очаквах Ганьо да писне до небето за май прешъс,бензиеца, но като чета коментарите, виждам надежда! Сега Възраждане ще яхнат орките и ще искат "справедливи цени". Долу Мордор и Путин,заедно с Копейкин!

  26. 26 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3256 Неутрално

    "Спирането на вноса на руски петрол ще вдигне цените на горивата с поне 40 стотинки на литър, каза днес пред Би Ти Ви Светослав Бенчев от Българската петролна и газова асоциация. Както е известно, подобна мярка се обсъжда от ЕС като следващ етап от санкциите срещу Русия заради нахлуването и в Украйна (какви са последните санкции вижте тук)."

    Само това да ни е проблема !
    Колко струва пролятата човешка кръв в Украйна ?
    Каква е цената на съсипаните човешки животи и една почти изцяло срината държава ?

  27. 27 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5092 Неутрално

    Американския монопол е свобода!
    —цитат от коментар 23 на мики маус


    КЪДЕ го видя този "американски монопол" бре таваришче ?

    РУСКИЯТ МОНОПОЛ ВЪ ВСИЧКО

    и особено в ЕНЕРГЕТИКАТА и ГОРИВАТА в България

    е нещото което ЗАДУШАВА ВСЧКО в Държавата

  28. 28 Профил на bulit
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на През прокуракура ми е
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на itpro
    itpro
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Единственото, което ще свали цената, е да разбият монопла на Лукойл в данъчните складове и да засилят конкуренцията. Каквито и отстъпки да направят (ДДС, акцизи) веднага ще ги изядат основно Лукойл и отчасти бензиностанциите. За клиентите нищо няма да се промени докато няма конкуренция.

  31. 31 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4152 Неутрално

    До коментар [#10] от "мики маус":

    Този сектор е много по-регулиран от колкото този с тенджерите.

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  32. 32 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1447 Любопитно

    Всеки ден минавам покрай една метан-станция и днес цената беше 3,16. Някой знае ли защо се е получило така? Извинявайте, наистина не знам.

  33. 33 Профил на grigoo
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5092 Неутрално

    Спирането на руския петрол за България ще има дълготраен
    положителен ефект.
    Не е само намаляването на ДДС което ще доведе до намаляване
    цената на горивата.
    КОРУПЦИОННИТЕ НАДБАВКИ и включеният в цената ДАНЪК - РУСИЯ
    ще изчезнат и българите ще видим КОЛКО ПО-БОГАТО и СВОБОДНО
    се живее БЕЗ РУСКИЯ МОНОПОЛ и дерибействащата му тукашна прислуга

  35. 35 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4152 Неутрално

    Като става дума за някакви 40 стотинки нагоре, испанските социалисти приеха, на всеки испанец, зареждаш гориво, да му се приспадат по 40 ст., или 0.20 евро за литър.

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  36. 36 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 66 Неутрално

    Голяма работа! Ще карам колата си с 13% по-малко, ползвайки обществения транспорт, когато е необходимо. Нека!

  37. 37 Профил на Георги Славков
    Георги Славков
    Рейтинг: 330 Неутрално

    В момента е около 107 долара за барел петрол , а беше стигнал до 140 долара ако не се лъжа.

  38. 38 Профил на mrslv
    mrslv
    Рейтинг: 293 Неутрално

    Покачването на цените на горивото само по себе си не е от чак такова значение. Но това, което следва от него е непредвидимо и може би доста опасно. Инфлация, фалити на бизнес, увеличаване на безрачотица и т.н. и т.н. Ако беше само горивото... едва ли има някой, който да е против ако това срине гнидата.

  39. 39 Профил на Kosta Del
    Kosta Del
    Рейтинг: 33 Неутрално

    услужливо" няколко интернет сайта ( investor.bg беше единият със сигурност ), както и БТВ ( https://www.facebook.com/btvnews/videos/1410177559442796/ ) предложиха изключително тенденциозно представяне, че положението с горивата в България е нормално, да се благодарим, че даже цената е тази, тя е ниска за Европа, и трябва да очакваме повишение дори - въпреки падащата цена петрола и пласирането на руският суров петрол между 20 и 35% по-евтино от аналозите BRENT/WTI от над 3 седмици.

    Какво показаха - графика за ръст на цените от началото на годината на бензин и дизел, от сайтът Fuelo.net . Какво не показха - графиката за цената на суровият петрол от същият сайт, който предлага такава за петролните продукти на OPEC.

    С публично достъпна информация от същият сайт можем да видим, че днес бензин A95 в България, обект на ШЕЛ Пловдив e 2.96 лв / в ШЕЛ Полша Варшава е 6,63 PLN ~ 2.80лв / в ШЕЛ Унгария Будапеща 479,4 HUF ~ 2.54лв .

    Умишлено съм посочил едни и същи обекти като марка и умишлено Пошла (която скъса с РФ на максимум и Унгария която е придворният шут на Путин).

    Изводите мисля са ясни, дали в България има пазарна икономика и въобще държавен контрол в която и да е сфера за липса на пазарни принципи и конкуренция.

    Оставям източниците, можете да проверите посоченото от мен
    Полша - https://fuelo.net/gasstation/id/34452?lang=bg
    Унгария - https://bg.fuelo.net/gasstation/id/3903?lang=bg
    България - https://fuelo.net/gasstation/id/334?lang=bg
    ОПЕК цена - https://fuelo.net/prices/oil?lang=bg
    А95 средна цена България - https://fuelo.net/fuel/type/gasoline?lang=bg
    Средна цена Европа (в България акцизът е най-нисък в ЕС) - https://fuelo.net/world/prices?lang=bg

  40. 40 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    До коментар [#13] от "ivanpopov":

    Това, което си написал е лъжа. Лъжеш както всеки путинолизец.

  41. 41 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    От Невзоров, за войната, инфлацията и победата над новия фашизъм.
    https://youtu.be/__NUROr6-YU

  42. 42 Профил на iabadabadu
    iabadabadu
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#23] от "мики маус":

    Аз американски монопол не виждам, виждам само Газпром,Лукоил и Росатом у нас

  43. 43 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1143 Неутрално

    Акциза що не го намалят... както и да спрат да го облагат с ДДС ?

    Ще го вдигне много повече. Защото нефтохима е настроен за руски петрол. Спрем ли суровината, трябва да се откажем от собственото производство на горива.
    —цитат от коментар 13 на ivanpopov

    Нефтохима работи с всякакъв петрол... но и със собствен такъв от своите си кладенци, който разправят че си е боклук :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  44. 44 Профил на antizombietrolls
    antizombietrolls
    Рейтинг: 87 Любопитно

    Освен безиня: "Газпром спря пълненето на газ в най-голямото подземно газово хранилище (ПГГ) в Германия “Реден”. Според оператора „Астора“ всички дейности по впръскването на газ в “Реден” са спрели в 07:00 часа на 1 април. Преди това хранилището е в режим на поемане на гориво и доставка за германската газопреносна система." https://t.ly/nRtBw

    "България очаква покачване на цените за доставките на газ заради искането на Русия да й се плаща в рубли" https://t.ly/zzhN

    Е, поне за утешение, вече настъпи първа пролет.

  45. 45 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    До коментар [#28] от "bulit":

    Разбирам те, че да си путинолизец е гадно. Остава една горчилка в устата.

  46. 46 Профил на antizombietrolls
    antizombietrolls
    Рейтинг: 87 Любопитно

    До коментар [#23] от "мики маус":Аз американски монопол не виждам, виждам само Газпром,Лукоил и Росатом у нас
    —цитат от коментар 42 на iabadabadu


    А аз виждам(или поне досега) петродолара, който вече се разделя монопола си. Ще бъде болезнена раздяла.

  47. 47 Профил на fgm56646749
    fgm56646749
    Рейтинг: Любопитно

    Нищо работа, българският народ е богат, ще издържи, както и икономиката с високата си добавена стойност! Ще си внасяме саудитски, катарски и пр. петрол с дъх на демократични ценности и ще пеем оди на радостта! Важното е, че това категорично ще спре украинската прокси-война и саможертвата няма да е напразна!

  48. 48 Профил на nehaen
    nehaen
    Рейтинг: 319 Любопитно

    Добре бе хора, още ли не разбрахте,че тази война беше нужна за да се оправдае това което се случва в Европа, а не заради войната ние налагаме санкции. Що трябваше да се избиват цивилни хора та някой да се сети да скъса взаимотношенията си с Русия. Що Европа не ги взе тия решения в мирно време, какво и пречеше?

  49. 49 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: 1185 Неутрално

    Този експерт как ще обясни, че в момента купуваме евтин нефт Урал на цени отпреди войната, а горивата са доста по-скъпи?
    Как ще обясни, че нефта се купува предимно с фючърси, т.е. договореността на цената на сегашният нефт е договорен преди 2 месеца - т.е. пак преди войната, а цените на горивата са доста по-скъпи?
    Каква е тази фирма посредник в Швейцария през която минават цените на нефта - без значение каква е цената на пазарите - ние плащаме винаги най-високата възможна?
    Как винаги се появяват такива експерти, които само ни облъчват, че без руски нефт света ще свърши?

  50. 50 Профил на antizombietrolls
    antizombietrolls
    Рейтинг: 87 Любопитно

    А какво ли ще кажат русофобите за това: "уската централна банка официално обяви, че от 28 март 2022 руската рубла е обвързана със златото

    Курсът е 5000 рубли за грам злато 24 к. Всяка тройунция съдържа 32 грама. 32 грама пъти по 5000 рубли за грам е 160 000 рубли." https://t.ly/PY05

    Както и за зеления гущер, който с нищо не е обезпечен. Та, коя валута ще се окаже тоалетна хартия?

    П.П. Прочетете, какво пише на банкнотите на НРБ!

  51. 51 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1143 Неутрално

    [quote#46:"antizombietrolls"][/quote]

    За сега става въпрос само за превалутиране. Не вярвам скоро да се договарят цени в рубли на борсата, а рублата ще си остане конвертируема само в ... Русия :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  52. 52 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1930 Весело

    Няма проблем, ние сме богата държава, можем да си позволим скъп бензин :)

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  53. 53 Профил на jpo021058111
    jpo021058111
    Рейтинг: 568 Неутрално

    При 130 долара за барел - 2,80лв/литър.
    Сега е 106 долара - 3,08лв/литър.
    Преди няколко години беше 170 долара, а дизела беше 2,70лв/литър.

    Каква е връзката между цената на петрола и цената на горивата по бензиностанциите?
    Коя бензиностанция купува суров петрол?

  54. 54 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3487 Неутрално

    не е лошо такива твърдения по някое време да се разследват от някоя прокуратура, евро или наша си. щото да се всява паника и лъжи по време на война сигурност е някакво престъпление.

  55. 55 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2711 Неутрално

    Защо ще спираме вноса на руски петрол? Защо няма да дойдат туристи? Защо сами влошаваме отношенията с Русия? Докога ще подгъзуваме на Зелника?
    Всичката полза и целият ефект от т. н. еврочленство окончателно се изпари.
    Държавата ни затъва, чак загива. Докога ще търпим?

    Judjuk
  56. 56 Профил на antizombietrolls
    antizombietrolls
    Рейтинг: 87 Любопитно

    [quote#46:"antizombietrolls"]
    —цитат от коментар 51 на ь
    За сега става въпрос само за превалутиране. Не вярвам скоро да се договарят цени в рубли на борсата, а рублата ще си остане конвертируема само в ... Русия :)[/quote]

    Виж новата схема: https://t.ly/0dkL 😉

  57. 57 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1381 Неутрално

    До коментар [#49] от "Аз":

    Нещата ще отидат към национализация на Нефтохим

  58. 58 Профил на antizombietrolls
    antizombietrolls
    Рейтинг: 87 Весело

    не е лошо такива твърдения по някое време да се разследват от някоя прокуратура, евро или наша си. щото да се всява паника и лъжи по време на война сигурност е някакво престъпление.
    —цитат от коментар 54 на karatista


    Явно не съм разбрал, че сме в състояние на война. 🤷‍♂️

  59. 59 Профил на fpyyh
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на antizombietrolls
    antizombietrolls
    Рейтинг: 87 Любопитно

    При 130 долара за барел - 2,80лв/литър.Сега е 106 долара - 3,08лв/литър.Преди няколко години беше 170 долара, а дизела беше 2,70лв/литър.Каква е връзката между цената на петрола и цената на горивата по бензиностанциите?Коя бензиностанция купува суров петрол?
    —цитат от коментар 53 на jpo021058111


    Връзката е спекулата, на борсите.

  61. 61 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3487 Неутрално

    До коментар [#58] от "antizombietrolls":

    кво ме интересува кво си разбрал или не

  62. 62 Профил на antizombietrolls
    antizombietrolls
    Рейтинг: 87 Любопитно

    До коментар [#50] от "antizombietrolls":Руските подлоги явно дори не знаете, че официално е Република България, народната свърши. Ама то кой човек акъл ще се подлъже на тези глупости?
    —цитат от коментар 59 на fpyyh


    Именно, на сегашните банкноти(на РБ) не пише че са обезпечени със злато, за разлика на тиа на НРБ.

  63. 63 Профил на Vassil Beyazov
    Vassil Beyazov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Определено вината на Европа не трябва да се забравя, именно невъзможността за взимане на трудни решения като отдавна трябваше да е приключено с тази зависимост, за да не се храни и обгрижва чудовището, и да стигно то до зверствата, които виждаме сега.
    А пък ние тук сме в съвсем в друга орбита, дори свинщината в момента, не е достатъчна да ни накара ясно да осъзнаем реалностите, да имаме позиция и да направим определени избори….толкова чак ние е разрушена ценностната ни система

    До коментар [#48] от "nehaen":

  64. 64 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1143 Неутрално

    До коментар [#56] от "antizombietrolls":

    За сега се очертава едно оскъпяване заради брокерската къща извършваща превалутирането. Със сигурност целта е симулиране на свръх търсене на рубли и повишаване на цената им.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  65. 65 Профил на Щирлиц от Кайсиева Градина
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на yda191111599
    yda191111599
    Рейтинг: 266 Неутрално

    До коментар [#28] от "bulit":

    Хайде да спрете с непроверените опорки на Кремъл и ВъZраждане. Гледайте документите. Омбудсманът на т.нар. Донецка Народна Република в доклад в началото на 2022 говори за 5,038 жертви (цивилни + военни) от началото на конфликта(2014). В Луганск ТАСС твърди, че са 2000. Според ООН общо жертвите от двете страни са около 13,000.
    Колко до българите, този Иван Милев , за който пишете и в началото твърдяхте, че е поет се оказа жив и здрав в Молдова. Другият българин с такова име, част от чиято биография е открадната за да се състави митичният българин изгорял в Одеса, е от Запорожие и е основател на българско дружество там. Жив и здрав е човекът. В някои от докладите за случилото се в Одеса, наистина фигурира името Іван Мільов, роден през 1980. Само, че от данните, които има за него, никога през живота си не се определя като българин, нито близките му го определят като такъв и нито е общественик, нито поет. В източниците по-долу добре ще видите как се смесват двете биографии за да се заблудят лековерните.
    Източници - Донецк: https://web.archive.org/web/20220211230636/http://eng.ombudsman-dnr.ru/the-overview-of-the-current-social-and-humanitarian-situation-in-the-territory-of-the-donetsk-peoples-republic-as-a-result-of-hostilities-between-25-and-30-december-2021/
    Източник - Иван Милев, интервю с близките: https://dumskaya.net/news/rodstvenniki-pogibshego-na-kulikovom-pole-aviast-035736/
    Иван Милев - фейк страница във wikipedia: https://bg.wikipedia.org/wiki/Уикипедия:Мистификации_и_шеги/Иван_Милев _(общественик)
    Иван Милев (гагузкият поет):https://www.vulcanestimd.com/post/2018/02/07/гагаузский-писатель-иван-милев-просит-неравнодушных-людей-о-помощи
    Иван Дмитрович Милев /Іван Дмитрович Мілєв /(български общественик от гр.Запорожие, основател на дружеството Кирил и Методий, нямащ нищо общо с Іван Мільов, изгорял в Одеса): https://opendatabot.ua/c/25820537
    Списък на загиналите в пожара в Одеса - Иван Иванович Милев (Іван Мільов): https://dumskaya.net/news/utechka-mvd-obnarodovalo-nepolnyj-spisok-pogibsh-044432/

  67. 67 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3487 Неутрално

    До коментар [#30] от "itpro":

    да, ама и киро и асен, а и дб си правят оглушки по темата, а и никой и не ще да ги пита. само разни амеби цитират оттук оттам

  68. 68 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    НЯМА да намали цената за крайния потребите намаляването на ДДС.
    Ще напълни още повече джобовете на тия пичове.
    Държавата ТРЯБВА незабавно да пристъпи към помощи, както навсякъде другаде.
    Събраното в повече ДДС от покачената цена се връща на крайния потребител - така се прави.
    При разлика от 1 лв ДДСто е с 20 стотинки нагоре - просто ги връщайте с някакви купони на хората.
    Ебаси сложното...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  69. 69 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4152 Весело

    До коментар [#62] от "antizombietrolls":

    Тия от НРБ не със злато бяха обезпечени, а с диаманти, затова и имаше деноминации и фалити ма от къде ви намират такива плоскоземци в тролфабликата в Петербург!?

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  70. 70 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 954 Неутрално

    Разбира се, огромните печалби на корпорациите не трябва да намаляват !!!

  71. 71 Профил на bulit
    bulit
    Рейтинг: 139 Весело

    До коментар [#45] от "wkk57607068":

    Само това ли успя да роди умната ти главица?

  72. 72 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1143 Неутрално

    [quote#62:"antizombietrolls"][/quote]

    Обезпечени бяха 10 лв. банкноти и не само със злато а и с всички активи на банката... поне така пишеше на банкнотата :) Същото беше и с рублите, но не помня с какъв номинал бяха. Сегашното решение на руснаците за "златна" рубла доколкото разбирам не касае рублите в обращение.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  73. 73 Профил на nix1130
    nix1130
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Твъдо съм За поскъпване на горивата в България. Трафика трябва да намалее. Колите да се вадят през уикенда за разходки. На работа ако няма как - в 1 кола с колеги и делба на горивото. В колата трбва да се качиш в краен случай и при липса на друго предвижване.

  74. 74 Профил на antizombietrolls
    antizombietrolls
    Рейтинг: 87 Любопитно

    До коментар [#62] от "antizombietrolls":Тия от НРБ не със злато бяха обезпечени, а с диаманти, затова и имаше деноминации и фалити ма от къде ви намират такива плоскоземци в тролфабликата в Петербург!?
    —цитат от коментар 69 на hamiltonf


    Имаше фалити и $1= 3000 лв., ама СЛЕД 89г.!

  75. 75 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    До коментар [#50] от "antizombietrolls":
    А какво ли ще кажат русофобите за това: "уската централна банка официално обяви, че от 28 март 2022 руската рубла е обвързана със златото

    Курсът е 5000 рубли за грам злато 24 к. Всяка тройунция съдържа 32 грама. 32 грама пъти по 5000 рубли за грам е 160 000 рубли." https://t.ly/PY05 """ "" ".
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Иди в Русия и се опитай от която си искаш руска банка да смениш "златните" си рубли за долари.

    "" Руската централна банка забрани на руснаците да обменят рубли в чужда валута. Мярката ще важи до 9 септември. Хората със сметки във валута могат да теглят само до 10 000 долара. Остатъкът ще им бъде изплащан в рубли.
    Руската централна банка е забранила на гражданите да обменят рубли в чужда валута. Причината: покрай санкциите, наложени на Русия заради войната в Украйна, постъпленията на долари в страната са силно ограничени. Това решение беше съобщено в нощта срещу 9 март. Мярката ще важи половин година - до 9 септември. Обменянето на налична чужда валута в рубли остава възможно - по всяко време и във всякакъв обем......https://www.dw.com/bg/русия-забрани-на-гражданите-си-да-обменят-рубли-в-чужда-валута/a-61060953 .

  76. 76 Профил на xso16686927
    xso16686927
    Рейтинг: 109 Неутрално

    Русия води война срещу човечеството и е по-добре да загубим стотинки отколкото животи, но да спрем войната на путлеровите мародери, фашисти и нацисти!

  77. 77 Профил на antizombietrolls
    antizombietrolls
    Рейтинг: 87 Весело

    [quote#62:"antizombietrolls"]
    —цитат от коментар 72 на ь
    Обезпечени бяха 10 лв. банкноти и не само със злато а и с всички активи на банката... поне така пишеше на банкнотата :) Същото беше и с рублите, но не помня с какъв номинал бяха. Сегашното решение на руснаците за "златна" рубла доколкото разбирам не касае рублите в обращение.[/quote]

    Напротив, ВСИЧКИ банкноти бяха. От- до! https://t.ly/QaPV

  78. 78 Профил на antizombietrolls
    antizombietrolls
    Рейтинг: 87 Весело

    До коментар [#75] от "constatator":

    "Иди в Русия и се опитай от която си искаш руска банка да смениш "златните" си рубли за долари."

    И за какво да ги сменям, за $?! Имам достатъчно ТХ.

  79. 79 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3742 Неутрално

    До коментар [#2] от "jmf29537805":

    Предлага се с отстъпка около 20% в момента. САЩ внасят "Уралс" за страх, както и дизел, титан, уран, торове. За тях санкции няма.

  80. 80 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3742 Неутрално

    До коментар [#7] от "kaputin":

    Няма да стане. Пиши в гугъл - собственост на "Лукойл България" и ще разбереш защо.

  81. 81 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1451 Любопитно

    И при 4 лева за литър пак няма да си карам колата, освен, ако не е за семейно пътуване извън града. И за храната ще се справим някак, няма да умрем от глад. Един такъв ценови шок определено действа отрезвяващо и хората спират излишните харчове, няма да има шир-мир за щяло и нещяло, примерно.
    Но пък доколкото зависи от мен, една стотинка няма да вкарам в гориво, с което да спонсорирам задочно сатрапията на североизток от нас...

  82. 82 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1857 Неутрално

    Аз съм съгласен да се повишат цените. По-важно ми е да се отървем от Путин и империята на злото.
    —цитат от коментар 8 на wkk57607068


    Путин пада, на власт ще дойдат военните в Русия !

  83. 83 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1857 Неутрално

    Русия води война срещу човечеството и е по-добре да загубим стотинки отколкото животи, но да спрем войната на путлеровите мародери, фашисти и нацисти!
    —цитат от коментар 76 на xso16686927


    Войната, така или иначе ще спре с Битката при Ерусалим ..

  84. 84 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 695 Неутрално

    Този експерт как ще обясни, че в момента купуваме евтин нефт Урал на цени отпреди войната, а горивата са доста по-скъпи? Как ще обясни, че нефта се купува предимно с фючърси, т.е. договореността на цената на сегашният нефт е договорен преди 2 месеца - т.е. пак преди войната, а цените на горивата са доста по-скъпи? Каква е тази фирма посредник в Швейцария през която минават цените на нефта - без значение каква е цената на пазарите - ние плащаме винаги най-високата възможна? Как винаги се появяват такива експерти, които само ни облъчват, че без руски нефт света ще свърши?
    —цитат от коментар 49 на Аз


    В допълнение се сещам за предишната криза отпреди 5-6 години. Тогава петролът беше 150 долара, а бензинът тук стигна до 2,50 лв. Сега петролът е около 100-110, а бензинът е 3 лева.
    Пазарни работи едни такива ...

  85. 85 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#46] от "antizombietrolls":

    Дори и петродолара да изчезне веднага ще бъде заменен от евродолара. Европа е най-големия пазар на света и най-голямата туристиèска дестинация. Всеки който иска да търгува и да пътува до Европа му трябва евро...

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  86. 86 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 1005 Весело

    До коментар [#50] от "antizombietrolls": ааааа хахахахахахахахахахахахахахахахахахахаа Е.ати Не мога да спра да се смея ........... :-))))))))))))))))))))

  87. 87 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 695 Весело

    Твъдо съм За поскъпване на горивата в България. Трафика трябва да намалее. Колите да се вадят през уикенда за разходки. На работа ако няма как - в 1 кола с колеги и делба на горивото. В колата трбва да се качиш в краен случай и при липса на друго предвижване.
    —цитат от коментар 73 на nix1130


    Тъй, тъй ... А за предпочитане каруци. Таман ще се осигурят още работни места за неквалифициран персонал да мете улиците от екологичните отделяния на четирикраките двигатели.
    Любопитно ми е все пак - вие това сериозно ли го написахте, или просто така да си почешете клавиатурата покрай сутрешното кафе ?

  88. 88 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    До коментар [#44] от "antizombietrolls":

    За съжаление това утешение не важи за промишлеността. Там всеки ден е нужен газ, за да работят.

    Личи си, че повечето недоносени "мозъци" не зареждат коли и не са наясно с ценообразуването, защото явно не знаят, че вдигне ли се цената на горивата, почти веднага и цените на всичко останало хвръкват нагоре. Оттам - неконкурентно производство, фалити на фирми, увеличаване на безработицата и пр. Но за да се предвиди това, човек трябва да гледа и да мисли по-широко, а не само да повтаря като папагал "добре, щом ще смажем Русия".

  89. 89 Профил на marvinthemartian
    marvinthemartian
    Рейтинг: 265 Неутрално

    Майната му, ако ще и с 1 лев да се вдигне! Свободата е безценна и това би трябвало да е пределно ясно на нашия народ.

  90. 90 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1857 Неутрално

    До коментар [#49] от "Аз":Нещата ще отидат към национализация на Нефтохим
    —цитат от коментар 57 на rexdog2004


    Да бе, да ..


    Забрави ли?
    ------
    .. " Редом до Златев, Уорлик даде висока оценка на "Лукойл"

    София Велкова | 11:35 | 26 август 2011
    .. Джеймс Уорлик даде безценен принос за излъскване на имиджа ѝ, като направи безпрецедентно посещение в рафинерията, съпровождан от генералния директор на "Лукойл България" Валентин Златев. ..
    .. "Лукойл” се грижи за това, за да може да гарантира да е надежден доставчик на гориво не само за задоволяване на нуждите на българския пазар, но и извън рамките на България. За мен днес беше изключителна възможност да мога да се запозная пряко с дейностите и работата на "Лукойл”, каза Уорлик и допълни, че сега е научил, че предприятието е най-големият частен работодател и плаща високи данъци, които допринасят за икономиката на страната.
    .. При посещението си в бургаската рафинерия посланик Уорлик бе придружаван от Сейджи Ширатори – съветник по икономическите въпроси, Риаз Ауан - регионален директор и Джес Банак - зам. регионален директор от Министерството на енергетиката на САЩ и Бил Пенингтън - съветник по политическите въпроси. .."
    -- ---

    "Лукойл" е и в САЩ , и в Азербайджан - в находището за "азерския газ" теа са втори, след БП и са с 20% .. , "Лукойл"е заедно със "Шеврон" в Казахстан..

    Чакайте някой да ги барне ..

  91. 91 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3366 Неутрално

    До коментар [#13] от "ivanpopov":

    "Настройките" се променят най много за седмица. Това първо и второ Нефтохим винаги е работил и с неруски нефт. Още от комунизма...

  92. 92 Профил на Голяма Балига
    Голяма Балига
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    Пичове купувайте бензинки и минавайте на газ. Не само е по-евтино, но е и доста по-екологично от мръзния дизел. И втората кола в семейството, която е доста нова, ще я газифицирам - течна фаза, колкото по малко пари на московците и петата им колона тук, толкова по-добре.

    Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
  93. 93 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Вземете обратно данъчните складове от Лукойл и ще видим калка ще се оскъпят.

  94. 94 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Вземете обратно данъчните складове от Лукойл и ще видим калка ще се оскъпят.

  95. 95 Профил на antizombietrolls
    antizombietrolls
    Рейтинг: 87 Весело

    До коментар [#46] от "antizombietrolls":Дори и петродолара да изчезне веднага ще бъде заменен от евродолара. Европа е най-големия пазар на света и най-голямата туристиèска дестинация. Всеки който иска да търгува и да пътува до Европа му трябва евро...
    —цитат от коментар 85 на angevins


    Права си, Европа е най- голямата дестинация, за тъмничките доктори и инджинери!

  96. 96 Профил на Голяма Балига
    Голяма Балига
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#93] от "Stoyan Kostov":

    Е нищо де Герб ги чакахме да оправят данъчните складове 12 години, не само че не ги оправиха, а бетонираха лукоил, ама по думите на Баш гербера Бойко " Вальо Златев, много лъже на карти" Нали гербер,

    А и да не забравя, кой назначи в последния ден на своето управление новия състав на КЗК и бетонира и тази институция в услуга на Лукойл.

    Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
  97. 97 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Всичките в тая браншова организация са на руска хранилка, а твърдението им е лъжа! Достатъчно е да видим какъв процент от цената на горивата се пада на петролав тях. В момента Русия се чуди на кого да си продава петрола, но въпреки огромната, невиждана отстъпка, няма мераклии да купуват. Тия продажници се опитват с това твърдение да помагат на Русия, по-точно на Путин.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  98. 98 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1857 Неутрално

    не е лошо такива твърдения по някое време да се разследват от някоя прокуратура, евро или наша си. щото да се всява паника и лъжи по време на война сигурност е някакво престъпление.
    —цитат от коментар 54 на karatista


    Теа всяват паника - като у Пловдив, на "Металика".. а то - дереджето е цветя и рози ..
    Цените скоро тръгват, накъм падане!

    До коментар [#79] от "sim4o":да ти нарисувам ли .. графики.
    цената на нефт, газ и въглища оттук до 2050, когато ще стане нула. единственият въпрос е колко стръмно ще стане това. но някъде по пътя още преди 2050 ще се появи свръхпредлагане и знаеш, какво става в този момент. .
    —цитат от коментар 82 на karatista


    Плавно надолу - а в 2050 - всичко ще е нула и за без пари ..!

    Такова бъдеще ни очаква ..!

  99. 99 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1857 Неутрално

    Всичките в тая браншова организация са на руска хранилка, а твърдението им е лъжа!
    —цитат от коментар 97 на quatro_4x3


    Разбира се, че са лъжа ..

    Био-добавка, етанол : СЕ СЛАГА и ЗАРАДИ ОКТАНОВОТО ЧИСЛО!

  100. 100 Профил на karatista
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK