когато вдигнаха цените на превозите по време на пандемията(докато много други професии не работеха ) и правеха невиждани печалби ,заради ниските цени на горивата през последните две години на пандемия, тогава даряваха ли сръх печалбите си на пенсионерите. А сега когато трябва да намалят свръх печалбите си ,започнаха да стачкуват. Комунисти не наядени вървете при Путин той ще Ви намери работа в Сибир да карате цистерни и ще Ви плаща в злато(рубли)
С други думи. Не искат да плащат тол такси. До момента гражданите с леките коли плащат чрез винетките 2-3 пъти повече отколкото автобусите и камионите за поддръжката на пътищата.
Путин включи хибридната война срещу България на пълни обороти! Спря ни газа, задейства Борисов, Нинова и "работодателите" против доставките от алтернативни доставчици, задейства Радев, Нинова, Янев и Копейкин против работата на българския ВПК! Остава да научим, кой от тях го прави нарочно, кой по неразбиране. Но резултата е същия- опит на Путин България да бъде изкарана от ЕС и НАТО и в "путинската сфера на интереси"!
Отечеството ни е в опасност!
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Имам усещането, че икономически въпроси си позволяват да коментират хора, които бъкел не разбират от това и нямат една секунда бизнес опит в условията на българската икономическа действителност. Такива, които никога не са планирали, организирали и осъществявали бизнес активност, не са работили в условия на свободна конкуренция (а не на държавна хранилка), нямат представа как се печелят и задържат клиенти, никога не са се занимавали с данъчни и счетоводни въпроси и пр. подробности от всякакъв род, свързани с бизнес.
Обаче същите тези несведущи хорица си позволяват да отварят ей такива усти и да определят кой имал свръхпечалби, кой какви цени можел да понесе и пр., и пр.
На такива мога само да кажа - вие сте пълна, пълна ТРАГЕДИЯ!!! Ако това е нивото на икономическа грамотност на повечето хора, България е загубена!
В Гърция всеки месец има транспортни стачки и никой не е умрял. И нашите да спират, за да видим дали можем без тях. Ако можем - чао, ако не - не. А от Кирчо и Кокорчо нищо не става. PS: Пощата проработи ли?
През лятото на 2020 протестираха една шепа хора, с имагинерни цели. Оставката на тогавашната правителство била задължителна, защото въпреки стотината на паветата, това било всенароден протест, един вид. Сега не спират да протестират практически всички браншове, което реално обхваща 90% от населението. Явно, правителството трябва да си ходи веднага. Всякакви смешни нареждания и плачкания за Путин нямат никакви основания. 2021 год, трикратно ни се обясняваше, че изборите били есенцията/същността на демокрацията и нямало нищо лошо да се практикува демокрация. Време е да практикуваме демокрация сега. Оставка !!
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа -
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ
🇷🇺🚢🚶🤬
Не искали да плащат толтакси и плашат, че клиентите щели да пострадат! Сега тези ваши клиенти плащат чрез винетките си толтаксите, които вие не искате да плащате!
Не искали да плащат толтакси и плашат, че клиентите щели да пострадат! Сега тези ваши клиенти плащат чрез винетките си толтаксите, които вие не искате да плащате!
Василев многократно и твърдо деклрарираше, че пари в държавата имало, само трябвало да спрат течовете. Същият тържествено се закле многократно, че данъци няма да се вдигат. Освен това, тия дни се похвали с 800 млн допълнително събрани данъци. Какво стана, къде сбъркахте ?
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа -
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ
🇷🇺🚢🚶🤬
Имам усещането, че икономически въпроси си позволяват да коментират хора, които бъкел не разбират от това и нямат една секунда бизнес опит в условията на българската икономическа действителност.Такива, които никога не са планирали, организирали и осъществявали бизнес активност, не са работили в условия на свободна конкуренция (а не на държавна хранилка), нямат представа как се печелят и задържат клиенти, никога не са се занимавали с данъчни и счетоводни въпроси и пр. подробности от всякакъв род, свързани с бизнес.Обаче същите тези несведущи хорица си позволяват да отварят ей такива усти и да определят кой имал свръхпечалби, кой какви цени можел да понесе и пр., и пр.На такива мога само да кажа - вие сте пълна, пълна ТРАГЕДИЯ!!! Ако това е нивото на икономическа грамотност на повечето хора, България е загубена!
В качеството си на някой, който е работил до съвсем скоро в частна компания, която се занимава с дистрибуция на стоки и е разпознаваемо име - цените на горивата и особено пък тол таксите ни бяха най-малкия проблем. Това не значи, че съм фен на правителството ама ако някой зависи от био добавката, по-добре поработи другаде, че да се научи какво прави.
Не цъкам плюсове и минуси.
Това винаги ми е било супер "забавно", когато бизнеси "стачкуват" от името на крайните си клиенти /физически лица/, които нямало да могат да "понесат" някаква промяна, нови цени и т.н. Да мимикрираш сотвеният си бизнес интерес, като някакъв всеобщ обществен интерес и полза, е изключително нагло и гнусно.
Дали проблема е в самата тол такса, която се поема от потребителите или чрез засичането на изминатите километри ще им е по-трудно да крият курсовете на черно , които не се обявяват пред НАП!?
Автобусните превози не ме засягат. Последно пътувах с автобус преди 3 години и бих избягнал подобно преживяване. Товарните превози обаче ще се отразят и на такива като мен. Винаги има какво да се обърка.
Според мен това са превозвачи, които не искат да превозват, също като доячите които не искат да долят или обущарите които не искат да поправят обувки. Те са като военните които не искат да воюват / познавам един, той президент стана и друг, който не е военен, но тръгна да 'денацифицира' малоумието си / и пътните строители, които не искат да строят пътища, те са и като певците, които не искат да пеят. Те са хора на Тиквю или Сополю, на Маджо Баджо Гуджо Мунчо Шишо или Дунчо, на Путиньо Орбаню и други подобни маймунки. Има обаче хора, които искат да превозват и скоро ще станат превозвачи, други хора, които искат да доят и скоро ще станат доячи, също и бъдещи обущари, пътни строиители, певци и т.н. Тези хора са бъдещето, а ония ... всъшност какви бяха ония?
Йордан Арабаджиев, изпълнителен директор на Съюза на международните превозвачи ----------------------------------------- Интересно защо международните превозвачи са толкова загрижени каква е цената на горивото в БГ? Същите тези протестираха срещу мерките на Брюксел, според които поне веднъж на всеки два месеца камина им трябва да се връща в България. Т.е. те почти не возят у нас. Освен това горивата ни са най-евтини в Европа. Обобщено - международните ни превозвачи почти нямат бизнес в България. Защо протестират те? А не тези, които работят основно у нас?
Има една част от обществото, която е лесно манипулируема. Можеш да я излъжеш със всичко, кеф ти ваксини, газ, мас, винетки, пътни такси, достъп до банкомати, револют и каквото се сетиш. Има друга част от обществото, която е наясно с тази първата и знае, че може да я манипулира и да преследва някакви цели, включително да спечели някакви облаги от манипулирането. Именно тези 500 лева са от манипулацията на втората част към първата. И да уточня, че в обществото има и други части.
А? Кой гражданин на кого ще плаща по 500 лева на година? Ти ли ще им вземеш парите на тези граждани? ГЕРБ си активират калинките. Дано осъзнават, че са в синхрон с Путин и ще дойде време, в което ще отговарят за национално предателство, а не просто за кражби.
"Ха да видим сега, кой клати "държавата" задкулисно?!?"
Интересно! Досега като имаше протести, срещу което и да е правителство,го определяхте като демократичен начин да кажеш исканията си,и право на право на протестиращите да им чуе някой исканията........ Като протестират срещу сегашните,е клатене на държавата!?!?!?!?
Има няколко простички неща. 1. Намаляването на акцизите няма как да стане. В България са едни от най ниските акцизи в Европа и както виждаме в другите страни транспорта не е спрял. 2. Когато не ти излиза сметката - увеличаваш цената. Ако пазарът го приеме, значи правишно си си направил сметката. Ако не - друг я прави по добре , а ти фалираш. Конкуренция, какаво да се прави.Само че нашите мутри не искат конкуренция , а регулиран пазар, гарантиращ печалби и запазвн само за тях. Е , няма да е вечно.
Протестите срещу толтаксите са някакво безумие. Тук наследството от ГЕРБ е направо изумително. Ти печелиш, ползвайки инфраструктура , доказано е че е тежките камиони допринасят най-много за амортизацията си. Изобщо това са плодовете на гербавия стил и начин на управление, така щото различни групи да получават облегчения за сметка на всички.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
"Интересно! Досега като имаше протести, срещу което и да е правителство,го определяхте като демократичен начин да кажеш исканията си,и право на право на протестиращите да им чуе някой исканията........ Като протестират срещу сегашните,е клатене на държавата!?" ========= Това са просто феновете на новата власт, които я възприемат временно като своя, докато да резберат, че отново са прекарани. Пенсионерите при Виденов казваха: "С кръв сме я взели, с кръв ще я дадем".
А кой трябва да плаща за поддръжката на пътищата ако не онзи който ги ползва? Може да е спорно дали с 1 млн лева годишно се ремонтират и поддръжката един, два или повече км път. Сигурно може и да се обсъди като такси дали 1 тон автомобил трябва да плаща 40 пъти по-малко от 40 тонен камион или 50 местен автобус да плаща 12.5 пъти повече от 4 местен автомобил, но със сигурност тези пари трябва да се събират директно от движещите се по пътя, а не общо от всички.
1. Искат да гушнат половината от акциза, въпреки че е калкулиран в цената на транспорта. И въпреки че акциза е на възможния минимум в ЕС. 2. ТОЛ таксите сега са на нива около 25% от тези в държави с подобна ТОЛ система - Унгария, Словакия и т.н. От това печели най-вече турският бизнес и губи българският данъкоплатец. 3. 6,7% - толкова е приноса на българските превозвачите като приход от ТОЛ, спрямо общите годишни разходи за ремонт и строеж на нова пътна инфраструктура. Платени 100 милиона лв. ТОЛ, при средно около 1,5 милиарда разходи. 4. Арабаджиев лъже наред че всеки българин ще плати по още 500лв ТОЛ. - това прави 3,5 милиарда. Арабаджиев лъже като дрът мургав крадец!
По-вярното е че българските данъкоплатци доплащаме сметката. Всеки лев спестен на на превозвачите - български, турски и всякакви е изцяло за сметка на данъкоплатците - български.
Интересно! Досега като имаше протести, срещу което и да е правителство,го определяхте като демократичен начин да кажеш исканията си,и право на право на протестиращите да им чуе някой исканията........ Като протестират срещу сегашните,е клатене на държавата!?!?!?!?
Няма нищо интересно. За мен протест на фирми или организиран от фирми, не е РЕАЛЕН протест, а бизнес отношения с държавата. Както не е истински протест и съсловен/административен протест от типа "Държавата да ни даде повече пари".
Превозвачите - са обявили блокади на 18 май , строителите - ще чакат до 10-ти, а след това и те ..
Заводите имат суровина за 15 дена ..
На природен газ са пещите в Идеал Стандарт - дето изпичат фаянс .. има две линии - едната изпича основата, после отгоре се слага бяла смес и се изпича и тя .. пещта работи от януари до декември, без да се спира, а по Коледа - се прави ремонт, а заводите излизат отпуска .. Освен това има пещи и в леярните на "Видима"-леят месинг за водопроводната арматура ..
Износът на "Видима-Идеал" е в топ 5 на България - а и освен това, поне 3-4 завода в Севлиево се занимават с окомплектовка .. "Видима-Идеал Стандарт" са част от "Американ Стандарт" - американци ..
Освен тези пещи - на газ са и керамичните .. "Брамак", "Винербергер", "Поротерм" - те са с продукция основно за нашия пазар - за високото строителство.. "Брамак" "Поротерм" и "Винербергер" са австрийски, германски и холандски фирми Ако няма тухли - строителството спира август..
На газ са и стъкларските пещи - плоско стъкло в Търговище и стъклен амбалаж - Пловдив и София.. Пещите НЕ СЕ СПИРАТ и Коледа .. спират само при ремонт. За да спре пещта - трябват строго определени действия .
Ако пещите се прецакат, инвеститорите ( в Пловдив - португалци БиЕй глас , в Търговище - турци "Шише джам" ) едва ли ще започнат основни ремонти, а просто ще затворят ..
От стъкления амбалаж се захранват, например всички заводи за бира.. Те са на "Карлсберг" и "Интербро" - Дания и Белгия .. Всички винарни ( виното е в топ 5 в износа) , всички стъклени опаковки за хранителна промишленост, всички фирми за лютеница, например .. За да минат ВСИЧКИ български бирени брендове на друг амбалаж, трябва да си пренастройват линиите , да търсят доставки, да си организират логистиката и това лято да си го пишат загуба ..
Стъклен амбалаж е необходим в някои хранителни производства , заради технологията на стерилизация и загряване..
Хлебозаводите и фурните са на газ ..
На газ е и Нефтохима - от природният газ се добива водород, а той се прекарва през нефта. Тогава сярата от нефта образува сероводород и се отделя ..
Водород от природен газ - се ползва и за хидратация на мазнини, в хранителната индустрия, за амоняк и карбамид и торове и т.н. Регистриран е като хранителна добавка E949 . Използва се за хидрогениране на течни масла (като масла от соеви семена, риба, памучни семена и зърнени култури), което ги превръща в полутвърди, използвани като мазнини за сладкиши, маргарин, в някои видове фъстъчено масло.
Ползва се и при производство на амоняк и метанол, за хидрогениране на масла за нехранителни цели (изолация, пластмаси, кремове, сапуни и други химикали) , като газ-носител в газовата хроматография. Торове се произвеждат в "Неохим" и "Агрополихим" и те са ни във външнотърговския баланс .. Там има капитали на "Екофос Груп" , Белгия..
На природен газ са асфалтовите бази , а битумът се получава при преработка на нефт .. Ако наистина Просто Киро има намерение да рехабилитира и построи 3000 километра пътища - възниква въпросът - а как по-точно?
И работодателите, дето били зли изедници спират. Ако няма газ , Би Ей Глас , най-големият производител на стъклен амбалаж спира след 2 дни .. за толкова имат резерв ..
Да се затваря държавата, докато Кирил Парката и четворната ламя не подадат оставка. С това управление Продъшжаваме подмяната ще фалират държавата до няколко месеца и ще предизвикат по-тежка криза от Виденов. ОСТАВКА!!!
Харно е сега, няма ток такси, претоварваш си колкото решиш камиона - пей сърце. Изедниците от Харвард искат да спрат рахачето, по-добре си бе при Боко Винету, нали?
И на фона на закъсалите в бранша, българин собтвеник на транспортна фирма си купи най скъпата кола в света Бугати за 5 милиона лева!!!! Жив да го оплачеш. Да го освободят веднага от винетка!!! Измекяри. Всички до един протежета на дпс и герб с автобуси превозвачи, фирми за техника.. видяхме ги и на площадите в защита на Баце
Ами, да спират. Исканията им са абсурдни. Категорично обхвата на тол системата трябва да се разшири. Абсурдо е да искат намаляване на акциза и биокомпонентата. Ако не им харесва бизнес средата да отидат в друга страна където е по-добра. Каква е тази държава в която всички чакат бюджета да ги издържа? Който не може да се приспособи към ситуацията да излиза от бизнеса и да стане работник. Имат избор.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
slon
Рейтинг: 505 НеутралноИма БДЖ :)
pspa
Рейтинг: 304 НеутралноТака и така болшинството са мутренски фирми, да вземат направо и да фалират.
MititU
Рейтинг: 593 Любопитноайде отивайте в Бургас пред рафинерията да протестирате при 70-75 долара барел Уралс ония ти продават по цени на бренд на 110 долара барела !?!?!?!?!?
"Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХM. Hunter
Рейтинг: 9 НеутралноБрей... Явно хич не е важно за Путин да падне правителството и въобще не са активирани всички продажници по трасето до Кремъл.
Още малко и "младите" ще ме убедят, че пряко сили вършат нещо като хората.
pitanka_3
Рейтинг: 531 Неутралнокогато вдигнаха цените на превозите по време на пандемията(докато много други професии не работеха ) и правеха невиждани печалби ,заради ниските цени на горивата през последните две години на пандемия, тогава даряваха ли сръх печалбите си на пенсионерите. А сега когато трябва да намалят свръх печалбите си ,започнаха да стачкуват. Комунисти не наядени вървете при Путин той ще Ви намери работа в Сибир да карате цистерни и ще Ви плаща в злато(рубли)
vagabond66
Рейтинг: 2070 ВеселоХа да видим сега,
кой клати "държавата" задкулисно?!?
Nick F
Рейтинг: 637 НеутралноС други думи. Не искат да плащат тол такси. До момента гражданите с леките коли плащат чрез винетките 2-3 пъти повече отколкото автобусите и камионите за поддръжката на пътищата.
The Polite Moose
Рейтинг: 162 НеутралноНе може да бъде !!! Как изобщо някой ще бъде против прозрачните, новите, толеранционни и прозрачни политики на ПП ?!
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Това трябва да е саботаж на ГЕРБ.
plamen_b
Рейтинг: 2514 ГневноПутин включи хибридната война срещу България на пълни обороти! Спря ни газа, задейства Борисов, Нинова и "работодателите" против доставките от алтернативни доставчици, задейства Радев, Нинова, Янев и Копейкин против работата на българския ВПК! Остава да научим, кой от тях го прави нарочно, кой по неразбиране. Но резултата е същия- опит на Путин България да бъде изкарана от ЕС и НАТО и в "путинската сфера на интереси"!
Отечеството ни е в опасност! Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
serena
Рейтинг: 1965 ГневноИмам усещането, че икономически въпроси си позволяват да коментират хора, които бъкел не разбират от това и нямат една секунда бизнес опит в условията на българската икономическа действителност.
Такива, които никога не са планирали, организирали и осъществявали бизнес активност, не са работили в условия на свободна конкуренция (а не на държавна хранилка), нямат представа как се печелят и задържат клиенти, никога не са се занимавали с данъчни и счетоводни въпроси и пр. подробности от всякакъв род, свързани с бизнес.
Обаче същите тези несведущи хорица си позволяват да отварят ей такива усти и да определят кой имал свръхпечалби, кой какви цени можел да понесе и пр., и пр.
На такива мога само да кажа - вие сте пълна, пълна ТРАГЕДИЯ!!! Ако това е нивото на икономическа грамотност на повечето хора, България е загубена!
jpo021058111
Рейтинг: 8 НеутралноВ Гърция всеки месец има транспортни стачки и никой не е умрял.
И нашите да спират, за да видим дали можем без тях.
Ако можем - чао, ако не - не.
А от Кирчо и Кокорчо нищо не става.
PS: Пощата проработи ли?
Владимир
Рейтинг: 262 НеутралноГРОБарските крадци да фалират!!! Има БДЖ и лични превозни средства!!! Тези престъпници-превозвачи те до един са шайкаджии на Бай Тиквун!!!!
vassilun
Рейтинг: 5160 НеутралноСпирайте, няма проблем! Ще се намерят други превозвачи, макар и на по-високи цени! Газпром ни спря газа, не умряхме!
Consumer
Рейтинг: 1395 ЛюбопитноПоследния абзац не го разбрах, какви 500 лв? Иначе приятна ваканция!
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantThe Polite Moose
Рейтинг: 162 НеутралноПрез лятото на 2020 протестираха една шепа хора, с имагинерни цели. Оставката на тогавашната правителство била задължителна, защото въпреки стотината на паветата, това било всенароден протест, един вид.
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Сега не спират да протестират практически всички браншове, което реално обхваща 90% от населението. Явно, правителството трябва да си ходи веднага.
Всякакви смешни нареждания и плачкания за Путин нямат никакви основания.
2021 год, трикратно ни се обясняваше, че изборите били есенцията/същността на демокрацията и нямало нищо лошо да се практикува демокрация.
Време е да практикуваме демокрация сега.
Оставка !!
pafaka22
Рейтинг: 601 НеутралноИмаше един лаф, че ако нещо прилича на патица, кряка като патица и се държи като патица, то най-вероятно е патица.
vassilun
Рейтинг: 5160 НеутралноНе искали да плащат толтакси и плашат, че клиентите щели да пострадат! Сега тези ваши клиенти плащат чрез винетките си толтаксите, които вие не искате да плащате!
The Polite Moose
Рейтинг: 162 ЛюбопитноВасилев многократно и твърдо деклрарираше, че пари в държавата имало, само трябвало да спрат течовете. Същият тържествено се закле многократно, че данъци няма да се вдигат.
Освен това, тия дни се похвали с 800 млн допълнително събрани данъци.
Какво стана, къде сбъркахте ? Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
dedoliben
Рейтинг: 2903 ВеселоДо коментар [#14] от "Consumer":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIКакво да разбираш тези числата за нищо ги нямат.
7 000 000 х 500=3500000000.
Какво повече да коментираме.
Consumer
Рейтинг: 1395 ВеселоДо коментар [#19] от "dedoliben":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantЯсно, техния баш браншовик сутринта се е събудил завит с мокри вестници.
bludniq_sin
Рейтинг: 1501 НеутралноДо коментар [#1] от "slon":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlИма ли наистина?
bludniq_sin
Рейтинг: 1501 НеутралноДо коментар [#13] от "vassilun":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlщо говориш глупости. газпром ни е спрял газа от 5 дни. много малки населени места разчитат на превозвачите.
Imaginary Friend
Рейтинг: 767 НеутралноВ качеството си на някой, който е работил до съвсем скоро в частна компания, която се занимава с дистрибуция на стоки и е разпознаваемо име - цените на горивата и особено пък тол таксите ни бяха най-малкия проблем. Това не значи, че съм фен на правителството ама ако някой зависи от био добавката, по-добре поработи другаде, че да се научи какво прави. Не цъкам плюсове и минуси.
ruse_island
Рейтинг: 892 НеутралноТова винаги ми е било супер "забавно", когато бизнеси "стачкуват" от името на крайните си клиенти /физически лица/, които нямало да могат да "понесат" някаква промяна, нови цени и т.н.
Да мимикрираш сотвеният си бизнес интерес, като някакъв всеобщ обществен интерес и полза, е изключително нагло и гнусно.
pet fire
Рейтинг: 3569 НеутралноСъс заплахи не се разрешават проблемите
Dankol
Рейтинг: 457 НеутралноДали проблема е в самата тол такса, която се поема от потребителите или чрез засичането на изминатите километри ще им е по-трудно да крият курсовете на черно , които не се обявяват пред НАП!?
Галя Станчева
Рейтинг: 5367 НеутралноВинаги е било така - количествата, които преработват в момента, не са купени днес или вчера.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3672 НеутралноАвтобусните превози не ме засягат. Последно пътувах с автобус преди 3 години и бих избягнал подобно преживяване. Товарните превози обаче ще се отразят и на такива като мен. Винаги има какво да се обърка.
Еретикrumen_g
Рейтинг: 530 НеутралноСпоред мен това са превозвачи, които не искат да превозват, също като доячите които не искат да долят или обущарите които не искат да поправят обувки.
Те са като военните които не искат да воюват / познавам един, той президент стана и друг, който не е военен, но тръгна да 'денацифицира' малоумието си / и пътните строители, които не искат да строят пътища, те са и като певците, които не искат да пеят.
Те са хора на Тиквю или Сополю, на Маджо Баджо Гуджо Мунчо Шишо или Дунчо, на Путиньо Орбаню и други подобни маймунки.
Има обаче хора, които искат да превозват и скоро ще станат превозвачи, други хора, които искат да доят и скоро ще станат доячи, също и бъдещи обущари, пътни строиители, певци и т.н.
Тези хора са бъдещето, а ония ... всъшност какви бяха ония?
everlast666
Рейтинг: 725 НеутралноТова правителство няма да оцелее много дълго.
rumen_g
Рейтинг: 530 НеутралноДо коментар [#10] от "serena":
Како, ти във ВИНС-а ли завърши висшу или в Русия?
fras
Рейтинг: 466 НеутралноЙордан Арабаджиев, изпълнителен директор на Съюза на международните превозвачи
-----------------------------------------
Интересно защо международните превозвачи са толкова загрижени каква е цената на горивото в БГ?
Същите тези протестираха срещу мерките на Брюксел, според които поне веднъж на всеки два месеца камина им трябва да се връща в България.
Т.е. те почти не возят у нас. Освен това горивата ни са най-евтини в Европа.
Обобщено - международните ни превозвачи почти нямат бизнес в България.
Защо протестират те? А не тези, които работят основно у нас?
Роси
Рейтинг: 7489 НеутралноАми да спират, да видим, докога.
majorman
Рейтинг: 710 НеутралноМи, да спират работа. Тично за тези ме боли фара.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manКатерина Славова
Рейтинг: 854 Неутрално[quote#18:"The Polite Moose"][/quote]
Мога да стрелям доста точно. Не е хоби за всеки.Война стана. Сега ли се събуди от зимен сън?
Uprsport
Рейтинг: 2803 НеутралноИма една част от обществото, която е лесно манипулируема. Можеш да я излъжеш със всичко, кеф ти ваксини, газ, мас, винетки, пътни такси, достъп до банкомати, револют и каквото се сетиш. Има друга част от обществото, която е наясно с тази първата и знае, че може да я манипулира и да преследва някакви цели, включително да спечели някакви облаги от манипулирането. Именно тези 500 лева са от манипулацията на втората част към първата. И да уточня, че в обществото има и други части.
Virgin
Рейтинг: 13 НеутралноНяма достатъчно локомотиви и вагони.
vassilun
Рейтинг: 5160 НеутралноДо коментар [#18] от "The Polite Moose":
Гербав, пари има! Но това не означава, че обикновените хора чрез винетките да плащат за разбити от камионите пътища вместо превозвачите!
Бачо Филип
Рейтинг: 8 НеутралноА? Кой гражданин на кого ще плаща по 500 лева на година? Ти ли ще им вземеш парите на тези граждани? ГЕРБ си активират калинките. Дано осъзнават, че са в синхрон с Путин и ще дойде време, в което ще отговарят за национално предателство, а не просто за кражби.
abc
Рейтинг: 1094 НеутралноЧудесна новина-ще падат горивата.
iex29317354
Рейтинг: 24 НеутралноМи да фалират!!! И без това плащат смешни заплати и тол такси, а рушат най-много инфраструктурата. Смешни "бизнеси"!
galina georgieva
Рейтинг: 1167 НеутралноДо коментар [#6] от "vagabond66":
"Ха да видим сега,
кой клати "държавата" задкулисно?!?"
Интересно! Досега като имаше протести, срещу което и да е правителство,го определяхте като демократичен начин да кажеш исканията си,и право на право на протестиращите да им чуе някой исканията........ Като протестират срещу сегашните,е клатене на държавата!?!?!?!?
futio_tapanchev
Рейтинг: 2545 НеутралноИма няколко простички неща.
1. Намаляването на акцизите няма как да стане. В България са едни от най ниските акцизи в Европа и както виждаме в другите страни транспорта не е спрял.
2. Когато не ти излиза сметката - увеличаваш цената. Ако пазарът го приеме, значи правишно си си направил сметката. Ако не - друг я прави по добре , а ти фалираш. Конкуренция, какаво да се прави.Само че нашите мутри не искат конкуренция , а регулиран пазар, гарантиращ печалби и запазвн само за тях. Е , няма да е вечно.
БОНГО
Рейтинг: 2611 НеутралноПротестите срещу толтаксите са някакво безумие. Тук наследството от ГЕРБ е направо изумително. Ти печелиш, ползвайки инфраструктура , доказано е че е тежките камиони допринасят най-много за амортизацията си. Изобщо това са плодовете на гербавия стил и начин на управление, така щото различни групи да получават облегчения за сметка на всички.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutemКостадин Иванов
Рейтинг: 3672 НеутралноДо коментар [#42] от "galina georgieva":
Еретик"Интересно! Досега като имаше протести, срещу което и да е правителство,го определяхте като демократичен начин да кажеш исканията си,и право на право на протестиращите да им чуе някой исканията........ Като протестират срещу сегашните,е клатене на държавата!?"
=========
Това са просто феновете на новата власт, които я възприемат временно като своя, докато да резберат, че отново са прекарани.
Пенсионерите при Виденов казваха: "С кръв сме я взели, с кръв ще я дадем".
Batezuzi
Рейтинг: 1511 НеутралноА кой трябва да плаща за поддръжката на пътищата ако не онзи който ги ползва? Може да е спорно дали с 1 млн лева годишно се ремонтират и поддръжката един, два или повече км път. Сигурно може и да се обсъди като такси дали 1 тон автомобил трябва да плаща 40 пъти по-малко от 40 тонен камион или 50 местен автобус да плаща 12.5 пъти повече от 4 местен автомобил, но със сигурност тези пари трябва да се събират директно от движещите се по пътя, а не общо от всички.
acarid
Рейтинг: 655 Неутрално1. Искат да гушнат половината от акциза, въпреки че е калкулиран в цената на транспорта. И въпреки че акциза е на възможния минимум в ЕС.
2. ТОЛ таксите сега са на нива около 25% от тези в държави с подобна ТОЛ система - Унгария, Словакия и т.н. От това печели най-вече турският бизнес и губи българският данъкоплатец.
3. 6,7% - толкова е приноса на българските превозвачите като приход от ТОЛ, спрямо общите годишни разходи за ремонт и строеж на нова пътна инфраструктура. Платени 100 милиона лв. ТОЛ, при средно около 1,5 милиарда разходи.
4. Арабаджиев лъже наред че всеки българин ще плати по още 500лв ТОЛ. - това прави 3,5 милиарда. Арабаджиев лъже като дрът мургав крадец!
acarid
Рейтинг: 655 НеутралноДо коментар [#17] от "vassilun":
По-вярното е че българските данъкоплатци доплащаме сметката. Всеки лев спестен на на превозвачите - български, турски и всякакви е изцяло за сметка на данъкоплатците - български.
ruse_island
Рейтинг: 892 НеутралноНяма нищо интересно. За мен протест на фирми или организиран от фирми, не е РЕАЛЕН протест, а бизнес отношения с държавата. Както не е истински протест и съсловен/административен протест от типа "Държавата да ни даде повече пари".
Liberast
Рейтинг: 429 НеутралноА май някакъв български транспортен бос си купи най-скъпото Бугати наскоро, нещо 5 млн струваше... Направо ще ме разплачат тези.
sim4o
Рейтинг: 3029 НеутралноПревозвачите - са обявили блокади на 18 май , строителите - ще чакат до 10-ти, а след това и те ..
Заводите имат суровина за 15 дена ..
На природен газ са пещите в Идеал Стандарт - дето изпичат фаянс .. има две линии - едната изпича основата, после отгоре се слага бяла смес и се изпича и тя .. пещта работи от януари до декември, без да се спира, а по Коледа - се прави ремонт, а заводите излизат отпуска ..
Освен това има пещи и в леярните на "Видима"-леят месинг за водопроводната арматура ..
Износът на "Видима-Идеал" е в топ 5 на България - а и освен това, поне 3-4 завода в Севлиево се занимават с окомплектовка ..
"Видима-Идеал Стандарт" са част от "Американ Стандарт" - американци ..
Освен тези пещи - на газ са и керамичните .. "Брамак", "Винербергер", "Поротерм" - те са с продукция основно за нашия пазар - за високото строителство.. "Брамак" "Поротерм" и "Винербергер" са австрийски, германски и холандски фирми
Ако няма тухли - строителството спира август..
На газ са и стъкларските пещи - плоско стъкло в Търговище и стъклен амбалаж - Пловдив и София..
Пещите НЕ СЕ СПИРАТ и Коледа .. спират само при ремонт.
За да спре пещта - трябват строго определени действия .
Ако пещите се прецакат, инвеститорите ( в Пловдив - португалци БиЕй глас , в Търговище - турци "Шише джам" ) едва ли ще започнат основни ремонти, а просто ще затворят ..
От стъкления амбалаж се захранват, например всички заводи за бира..
Те са на "Карлсберг" и "Интербро" - Дания и Белгия ..
Всички винарни ( виното е в топ 5 в износа) , всички стъклени опаковки за хранителна промишленост, всички фирми за лютеница, например ..
За да минат ВСИЧКИ български бирени брендове на друг амбалаж, трябва да си пренастройват линиите , да търсят доставки, да си организират логистиката и това лято да си го пишат загуба ..
Стъклен амбалаж е необходим в някои хранителни производства , заради технологията на стерилизация и загряване..
Хлебозаводите и фурните са на газ ..
На газ е и Нефтохима - от природният газ се добива водород, а той се прекарва през нефта. Тогава сярата от нефта образува сероводород и се отделя ..
Водород от природен газ - се ползва и за хидратация на мазнини, в хранителната индустрия, за амоняк и карбамид и торове и т.н. Регистриран е като хранителна добавка E949 .
Използва се за хидрогениране на течни масла (като масла от соеви семена, риба, памучни семена и зърнени култури), което ги превръща в полутвърди, използвани като мазнини за сладкиши, маргарин, в някои видове фъстъчено масло.
Ползва се и при производство на амоняк и метанол, за хидрогениране на масла за нехранителни цели (изолация, пластмаси, кремове, сапуни и други химикали) , като газ-носител в газовата хроматография.
Торове се произвеждат в "Неохим" и "Агрополихим" и те са ни във външнотърговския баланс ..
Там има капитали на "Екофос Груп" , Белгия..
На природен газ са асфалтовите бази , а битумът се получава при преработка на нефт ..
Ако наистина Просто Киро има намерение да рехабилитира и построи 3000 километра пътища - възниква въпросът - а как по-точно?
sim4o
Рейтинг: 3029 НеутралноСпират, споко ..
И работодателите, дето били зли изедници спират.
Ако няма газ , Би Ей Глас , най-големият производител на стъклен амбалаж спира след 2 дни .. за толкова имат резерв ..
Те ги те:
https://www.baglass.com/en/contacts.php
Ако няма амбалаж , спира например износа на винарите , спират и изедниците от хранителния бранш ..
ivo
Рейтинг: 960 НеутралноВредното правителство ще съсипе страната съвсем! Всички трябва да спрат работа и да излязат на протести!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Vassil Stoychev
Рейтинг: 1309 НеутралноДо коментар [#3] от "MititU":
За едни литовци по веригата да знаеш нещо?
Защото на Нефтохима продават горивото по борсови цени. Разликата е в посредника.
Nathan Cohen
Рейтинг: 233 НеутралноДа се затваря държавата, докато Кирил Парката и четворната ламя не подадат оставка. С това управление Продъшжаваме подмяната ще фалират държавата до няколко месеца и ще предизвикат по-тежка криза от Виденов. ОСТАВКА!!!
Vøxy
Рейтинг: 350 НеутралноНа никой няма да липсват. Плашат гаргите, направо да им взимат лицензите и да се обявяват нови търгове, желаещи има достатъчно.
torris
Рейтинг: 68 НеутралноОт Путя се отказват, че купете си евтин бензин от Байгънясалия,
edin slep
Рейтинг: 686 НеутралноХарно е сега, няма ток такси, претоварваш си колкото решиш камиона - пей сърце. Изедниците от Харвард искат да спрат рахачето, по-добре си бе при Боко Винету, нали?
preklara raraalray
Рейтинг: 453 НеутралноПревозвач ли е...да го оплачеш. Има 5 милиона за Бугати, няма пари за тол такси ;)
Бг действителност
https://www.google.com/amp/s/fakti.bg/amp/avto/313745-balgarin-si-kupi-nai-skapata-seriina-kola-v-sveta
пРезидента!
Рейтинг: 3876 НеутралноАбсолютно! И в строителството има голямо търсене в момента. Без работа няма да останат.
Хубавото на пазарната икономика е, че бизнеса сам се почиства от мършата. Не като по време на соца, да влачим губещи предприятия на плещите си.
volarok
Рейтинг: 1897 НеутралноКойто не може да работи да обявява фалит и да напуска пазара.
alray
Рейтинг: 453 НеутралноИ на фона на закъсалите в бранша, българин собтвеник на транспортна фирма си купи най скъпата кола в света Бугати за 5 милиона лева!!!! Жив да го оплачеш. Да го освободят веднага от винетка!!! Измекяри. Всички до един протежета на дпс и герб с автобуси превозвачи, фирми за техника.. видяхме ги и на площадите в защита на Баце
grigoo
Рейтинг: 551 Неутралнопревозвачите дгд, мафия
Рашистката федерация е империя на злото
Рейтинг: 966 Неутрално"Превозвачи плашат, че спират работа от 10 май"
Ами, да спират. Исканията им са абсурдни. Категорично обхвата на тол системата трябва да се разшири. Абсурдо е да искат намаляване на акциза и биокомпонентата. Ако не им харесва бизнес средата да отидат в друга страна където е по-добра. Каква е тази държава в която всички чакат бюджета да ги издържа? Който не може да се приспособи към ситуацията да излиза от бизнеса и да стане работник. Имат избор.
Рашистката федерация е империя на злото
Рейтинг: 966 НеутралноПревозвачите отсега да мислят за цени на дизела за 4 и повече лева предвид идващото петролно ембарго на ЕС.