"Даймлер" иска да продава само електрически градски автобуси в Европа към 2030 г.

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1829 Любопитно

    И когато Путин удари 100 големи електроцентрали в Европа и оставаме без транспорт. Хитро!
    Ей на сега Украйна като и бомбардираха подстанциите на ЖП-то и се чуди как да движи влаковете!

    В Русия съм! В Русия съм!
  2. 2 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 662 Неутрално

    До коментар [#1] от "Веселин Дечев":

    Съвсем скоро Путин ще е в някой нов мавзолей.

  3. 3 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1790 Любопитно

    Мда, ще трябват нови електростанции ...

    https://www.youtube.com/watch?v=aU5J2qRrpC4
  4. 4 Профил на Hristiyan Hristov
    Hristiyan Hristov
    Рейтинг: 357 Неутрално

    И когато Путин удари 100 големи електроцентрали в Европа и оставаме без транспорт. Хитро!Ей на сега Украйна като и бомбардираха подстанциите на ЖП-то и се чуди как да движи влаковете!
    —цитат от коментар 1 на Веселин Дечев


    Ах, колко недалновидно от страна на Даймлер - как не предвиждат, че ще има ядрени бомбардировки от Русия по електроцентралите в Европа?????????

    Ненормален чиче, няма хипотеза да се удари и една голяма електроцентрала в Европа без да има ядрена война. Има ли някой на горния етаж?

  5. 5 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    Такае ...докато едни се чудят какво да разрушат и колко хора да убият други гледат в бъдещето на света!Въпрос на приоритети и начин на мислене

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  6. 6 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Германците изгубиха голямата си преднина в автомобилостроенето. За справка - Китай е продал над 60 000 елктробуса през изминалата година... СчА след 5 години VW планува да е изградила броя зарядни станции, които Тесла има в момента

    I shave with Occam's razor
  7. 7 Профил на Destino
    Destino
    Рейтинг: 475 Неутрално

    Германците изгубиха голямата си преднина в автомобилостроенето. За справка - Китай е продал над 60 000 елктробуса през изминалата година... СчА след 5 години VW планува да е изградила броя зарядни станции, които Тесла има в момента
    —цитат от коментар 6 на Сахаров


    Мисля, че развитието на ел транспортът ще е лавинообразно.
    Високите цени на петрола, както и тока, довежда до бум на веитата, включително в България

  8. 8 Профил на iradev
    iradev
    Рейтинг: 253 Неутрално

    И когато Путин удари 100 големи електроцентрали в Европа и оставаме без транспорт. Хитро!Ей на сега Украйна като и бомбардираха подстанциите на ЖП-то и се чуди как да движи влаковете!
    —цитат от коментар 1 на Веселин Дечев


    На вас ватенките само бомби и ракети са ви в главата. Щото матушката ви няма какво друго да предложи на света.

  9. 9 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5596 Неутрално

    До коментар [#1] от "Веселин Дечев":

    Пресолил си пелмените

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  10. 10 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1772 Весело

    Ха да не е трамвай на ток,ха да не е тролей на ток,ха да не е метро на ток,ха да е автобус на ток. Прогрес.

  11. 11 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 446 Неутрално

    В автобуси и въобще градски транспорт от всякакъв вид има най-много смисъл в електрифицирането. Даймлер не са от вчера и са надушили, че далеч преди колите да станат предимно електрички - първо градските автобуси ще са.

  12. 12 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3562 Неутрално

    Амортизационните разходи и разходите по поддръжката за един електрически градски автобус са нищо в сравнение с дизеловият. Електричеството е в пъти по- евтино от нафтата. Плюс това, ефективността на електрическият автобус не може да се бие от нищо друго, защото при спиране енергията отива обратно в батерията.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  13. 13 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3562 Неутрално

    И на всичкото отгоре, не замърсява.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  14. 14 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1152 Любопитно

    И колко струва един електробус eCitaro?

  15. 15 Профил на Ivanov
    Ivanov
    Рейтинг: 307 Неутрално

    Е нека, няма лошо, стига да не е по държавана принуда, всеки да прави каквото намери за изгодно. Проблемът е, че принуда ( забрани и заплахи от забрани, а и субсидии) има. И друго да вметна- не е лошо да се поработи повече върху сигурността. Четох тия дни, че в Париж ( ако не греша) забраняват временно движението на ел. автобуси заради няколко пажара.

    Поздрави!
  16. 16 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5534 Неутрално

    Да продават. Трябва и купувачи все пак

  17. 17 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 261 Неутрално

    До коментар [#14] от "Virgin":

    Няма значение.
    Важно е, колко ще струва целия период на експлоатация. В това число - резервни части, обучения, сервиз, застраховки...

  18. 18 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    До коментар [#14] от "Virgin":Няма значение.Важно е, колко ще струва целия период на експлоатация. В това число - резервни части, обучения, сервиз, застраховки...
    —цитат от коментар 17 на tie_interceptor

    Аз пък мисля, че има значение.
    Вероятно и затова в София не съм виждал eCitaro.

  19. 19 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    Трудно е разделянето на германците с дизела, но такива са реалностите, ще трябва да свикват.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK