
© ''Кауфланд България''
Валтер Волф
Търговската верига "Кауфланд" пуска карта с отстъпки за клиентите си по примера на останалите, които вече имат развити такива карти. Компанията обяви, че тя ще е в действие от понеделник, 16 май.
Притежателите на картата ще могат да ползват намалени цени, точки за лоялност и купони.
Картата има и дигитален вариант, а физическият е от рециклирана пластмаса.
Картодържателите ще имат възможност да събират точки при редовно пазаруване, които да използват за персонални купони сред различни групи продукти. За целта е нужно картата да се сканира на касата при всяко пазаруване, като потребителите ще получават една точка за всеки 5 лева от сметката си.
Дигиталната карта дава няколко допълнителни предимства, сред които функцията дигитална касова бележка, отразяваща натрупаните отстъпки, използваните купони и всички покупки.
На въпрос на "Дневник" как покачването на цените е променило промоционалните кампании на веригата, Валтер Волф, главен изпълнителен директор на "Кауфланд България", посочи, че цените на доставчиците се вдигат, но веригата се стреми с промоционалните кампании да остане ценови лидер.
По данни на самата верига тя е с годишен оборот от над 1.7 млрд. лв. и близо 6500 служители. През 2022 г. тя има 61 хипермаркета в 35 града.