Вече започва да се забелязва такова нещо, колкото и да не им се ще на някои да го видят, като първия коментирал. Прав бях, че е шофьор на такси, иначе защо ще рита.
"За ужас на хората, които очакваха да развиват още бизнес за сметка на БДЖ, вече няма да стане така. Българските държавни железници се изправят на крака и започват да работят все по-добре"
Събев да се възползва от практиката на Блумбърг и да започне да ползва БДЖ. Да видим колко положителни отзиви ще събере - със сигурност, ако се яви на перона на Централна гара сутрин може да се прибере и бит.
Чакаме с нетърпение и възобновяването на редовната въздушна линия София - Скопие.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
А дано! Една силна железница е безценен ресурс за която и да е държава. Влаковете са в пъти по-ефиксани от камионите. Колкото по-голяма част от превоза на стоки и пътници се случва с влакови композиции, толкова по-евтин излиза транспорта като цяло.
Напротив, пределно амбициран е, а и знае какво прави.
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
България вече е на релси две на релси откакто ни управляват комунистите и синовете им (две на релси или 2= се е ученически жаргон за супер слабо представяне изразено в оценка).
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
Куриерчето е изградил компания от нулата (в България!), която генерира приходи за стотици милиони годишно. А ти си просто селянин, който гледа да е първият коментирал под статия в интернет сайт.
автобусните превозвачи, за чийто бизнес през годините е имало съмнения, че умишлено се толерира от страна на държавата за сметка на неглижиране на жп транспорта.
Никакви съмнения! Толериране до откат. И умишлено загробване на жп транспорта. Най-сетне някой, поне на думи, да се опъне на това. Да видим делата.
Поредният началник, който се пъчи, че ей сега почва да избелва цветните метали. Ама ние се нагледахме точно на такива, които усвояват пари и после говорят алабализми пред публиката, която пък лапа мухите, вместо да закрие отрасъла, който вече няма дори социална функция.
Вървете в Скандинавия и питайте някой къде им е автогарата да видите как ще Ви изгледат. В развитите страни качеството на ЖП транспорта основен приоритет, а тук мафията умишлено го съсипва в продължение на десетилетия, за да има пари за "нашите хора" с превозните фирми, които сега протестират като за последно.
Думи, думи и още думи. Засега ще ги запомним тия само с приказки и гръмки обещания и нищо реално свършено. Само не разбрах Събев жп гарата в Етрополе ще я реиновира ли :)?
Вървете в Скандинавия и питайте някой къде им е автогарата да видите как ще Ви изгледат. В развитите страни качеството на ЖП транспорта основен приоритет, а тук мафията умишлено го съсипва в продължение на десетилетия, за да има пари за "нашите хора" с превозните фирми, които сега протестират като за последно.
По принцип си прав, но там транспорта е на сериозни субсидии. То и тука е така де.
И другия проблем, ние сме доста по-рядко населени (гъстотата на населението е по-малка) отколкото в Западна Европа. И за капак имаме доста неравен терен. Все пак сме на Балканите.
Това за железниците го чуваме периодично, както и други хвалебствия, поднесени с усмивки на министри, особено когато стане напечено. Изглежда, че основната управленска стратегия на правителството е да се обяснява постоянно на хората как нещата се подобряват с всеки ден и как хората живеят все по-добре, нищо, че не го усещат така :)
България вече е на релси две на релси откакто ни управляват комунистите и синовете им (две на релси или 2= се е ученически жаргон за супер слабо представяне изразено в оценка).
Никой не казва, че нямат автобуси, но по-голямата част от населението им използва масово железници. В България железници използват основно маргинали, социално слаби и хора без избор. И това е целенасочен резултат от държавна политика, която имаше за цел да унищожи железниците и да обслужи лични интереси на приближени до властта.
Пфффффф, я го приберете най-после тоя неадекватник бе! Може и да е бил наред когато си е правил фирмата/между другото, яко вдигнаха цените/, но като министър и политик е пълен провал. Някой да се е возил на влак наскоро?
Браво на министъра, трябва да натисне още по-яко автобусните превозвачи-мрънкачи-смукачи, защото те наистина бяха толерирани в последните 20-ина години и са основен контингент на ДПС, рязане на хранилката му е майката. От читави и модерни железници има нужда всяка искаща да просперира държава и дори обществения превоз да се дотира от държавата, товарния определено има голям принос за намаляване и на вредните емисии във въздуха, и за намаляване натоварването на основните пътни трасета, примерно Калотина - Капитан Андреево - камионите на влака и айде към Стамбул. ББ нали прави някакъв терминал в Драгоман, явно е бил просто поредното усвояване на средства, никой не е чул това нещо да работи. Стискам палци министъра да устиска на напъна...
До коментар [#18] от "Pastur Van Askara":Никой не казва, че нямат автобуси, но по-голямата част от населението им използва масово железници. В България железници използват основно маргинали, социално слаби и хора без избор. И това е целенасочен резултат от държавна политика, която имаше за цел да унищожи железниците и да обслужи лични интереси на приближени до властта.
Държавните фирми в България се ползват за едно и също, но по различен начин. Изкарването на БДЖ "от килера" минава естествено през обновяване и разходи за десетки милиони. Предполагам, че търговете ще бъдат спечелени съвсем почтено от "най-почтените" фирми :)
Чакаме за 9 евро на месец да може да се пътува по всички градски и извънградски линии като мярка за борба в високите цени на горивата и парниковите газове и спиране на руската зависимост.
Чакаме за 9 евро на месец да може да се пътува по всички градски и извънградски линии като мярка за борба в високите цени на горивата и парниковите газове и спиране на руската зависимост.
Трябва, ама ЖП мрежата е много по-изостанала, отколкото някои предполагат. Колко хора знаят, че между Варна и Бургас няма директна линия, ами се заобикаля чак през Карнобат? По-важно е шопите да имат тангенти и метро. Презряната "провинция" - н@х#й!
Най-после някой да се усети! В Европа масово си се ползват железниците са за превоз и то доста успешно. Да не говорим, че е крайно време да имаме стабилна железница Калотина-Капитан Андреево и транзитния трафик с тирове да бъде товарен на едната граница и разтоварван на другата. Така ще спестим много пари за ремонт на магистрали и пътища, но най-вече и човешки животи. В момента ни избиват буквално по пътищата турските тираджии! Шофират като ненормални (както правят и в Турция впрочем). Направо се размечтах.
ше чакаш, че у бедежето как се гепи! новата селска гара у казичене е 2 пъти по-голяма от пловдивската, па после за един зарзават на границата ше ни баламосват
След това твърдение можеш ли да дадеш 3-4 конкретни примера, конкретно за БДЖ? За ледоразбивачите подводниците, мостовете и тунелите не питам. Конкретно 3-4 примера за БДЖ с 2-3 изречения.
Имам време да питам всеки идиот.
Дедо Еконтий освен със сменените лампи на частния жип
с друго за сега не може да се похвали
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. .........................................................................
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван..............................
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
До коментар [#34] от "debruckere":"Предполагам, че търговете ще бъдат спечелени съвсем почтено от "най-почтените" фирми"Герберите мислят, че всички са крадци като тях! Нормално!
Не ме интересува какво мислят герберите. Мнението ми е базирано на това, което виждам като управленска практика през последната половин година, както и на всички "почтени', дето се изредиха през последните 30 г. А, ако си бяхте направил труда да проверите някой и друг мой коментар от времето на ББ, щяхте да знаете, че не понасям ГЕРБ
Най-после някой да се усети! В Европа масово си се ползват железниците са за превоз и то доста успешно.Да не говорим, че е крайно време да имаме стабилна железница Калотина-Капитан Андреево и транзитния трафик с тирове да бъде товарен на едната граница и разтоварван на другата. Така ще спестим много пари за ремонт на магистрали и пътища, но най-вече и човешки животи. В момента ни избиват буквално по пътищата турските тираджии! Шофират като ненормални (както правят и в Турция впрочем).Направо се размечтах.
Не знам как ни убиват в момента, но знам преди момента. Виж статистиката за ранени и убити 1966 г. и 2020 г.или 2019, 2018, 2015 години.
Имам време да питам всеки идиот.
Преди да се пенсионират автобусите на Доган, Дядо Еконтий трябва да построи линии до Смолян, Самоков, Ботевград, , Гоце Делчев Годеч-Брезник-Трън, Оряхово, Балчик, Каварна, Царево, Малко търново и др. До сега е построил само ЕДНА, до Етрополе!!!
Имам време да питам всеки идиот.
Можете да забравите за ниските цени. Разходете се из Европа и ще намерите много маршрути където дори със самолет е по евтино. Този няма време и средства да модернизира нищо. Справка в продънения бюджет няма нито лев за това за което говори.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Би ли посочил какво се променило, може да съм пропуснал нещо.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Няма заговор - причината железниците в БГ да са занемарени е, че са скъпо удоволствие
Строежът на един км скоростен жп път на Запад излиза 30-40 милиона евро - това преди скока на инфлацията. Скоростния път София - Варна би излязал 15-16 милиарда ЕВРО
Затова скоростни жп пътища има основно в богати страни
В Изт. Европа Чехия, Полша и Хърватско се опитват да правят скоростни жп пътища, но дори и там под 10% от жп мрежата е високо-скоростна.
У нас реалистичния вариант е да има само 1 високо-скоростна линия, но и там скоростта да е силно ограничена (до 130км/час) : София - Пловдив - Бургас.
Ако скоростта е до 130км/час то строежът излиза поне 20% по-евтино. Освен това, голяма част от маршрута София - Пловдив - Бургас е равнинен и това допълнително намалява разходите. Реално почти 2/3 от въпросния маршрут вече позволява такава скорост (ъпгрейда започна още преди 15 години). Остава да се направят най-скъпите участъци (Пазарджик - София), където линията минава през пред-планинска пресечена местност
+++ за това и смятам че 'министъра' ни занимава с алабализми. Качественият ЖП транспорт не може да бъде евтин. Има разбира се какво да се направи в рамките сегашното финансово състояние за подобряване на организацията.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Преди 30 години критерият за цивилизованост на една държава беше показателят километри железен път на квадратен километър. Балканите са трудни за изграждане на ЖП линии. Дядо Йоцо гледа.
Да разгледаме пътя София Велинград. Понастоящем имам имот до спирка Пампорово. Теснолинейката Септември - Добринище е с три вагона, тази до Велинград е с един. И са празни. А автомобилният път е като магистрала петък-неделя
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
selqnin
Рейтинг: 2613 Веселокуриерчето е извън релсите от самото начало!
qqv391093118
Рейтинг: 2042 НеутралноВече започва да се забелязва такова нещо, колкото и да не им се ще на някои да го видят, като първия коментирал. Прав бях, че е шофьор на такси, иначе защо ще рита.
2.5
Рейтинг: 1179 Неутрално"За ужас на хората, които очакваха да развиват още бизнес за сметка на БДЖ, вече няма да стане така. Българските държавни железници се изправят на крака и започват да работят все по-добре"
I Want To BelieveСъбев да се възползва от практиката на Блумбърг и да започне да ползва БДЖ.
Да видим колко положителни отзиви ще събере - със сигурност, ако се яви на перона на Централна гара сутрин може да се прибере и бит.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6352 НеутралноЧакаме с нетърпение и възобновяването на редовната въздушна линия София - Скопие.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.мики маус
Рейтинг: 2009 НеутралноТи си дерайлирал още по-рано. Неспасяемо.
Chess Games
Рейтинг: 9 НеутралноА дано! Една силна железница е безценен ресурс за която и да е държава. Влаковете са в пъти по-ефиксани от камионите. Колкото по-голяма част от превоза на стоки и пътници се случва с влакови композиции, толкова по-евтин излиза транспорта като цяло.
hamiltonf
Рейтинг: 4310 НеутралноДо коментар [#1] от "selqnin":
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!Напротив, пределно амбициран е, а и знае какво прави.
Изобличител
Рейтинг: 705 НеутралноБългария вече е на релси две на релси откакто ни управляват комунистите и синовете им (две на релси или 2= се е ученически жаргон за супер слабо представяне изразено в оценка).
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).danubian.whale
Рейтинг: 299 ВеселоДо коментар [#1] от "selqnin":
Куриерчето е изградил компания от нулата (в България!), която генерира приходи за стотици милиони годишно. А ти си просто селянин, който гледа да е първият коментирал под статия в интернет сайт.
Сгугню
Рейтинг: 440 Неутралноавтобусните превозвачи, за чийто бизнес през годините е имало съмнения, че умишлено се толерира от страна на държавата за сметка на неглижиране на жп транспорта.
Никакви съмнения!
Толериране до откат.
И умишлено загробване на жп транспорта.
Най-сетне някой, поне на думи, да се опъне на това.
Да видим делата.
Julian Dob
Рейтинг: 43 ВеселоА тунела над Дунав кога? И за него обеща...
realguru
Рейтинг: 1852 НеутралноЧе е амбицира - така е. Че има опит - има. Че знае какво прави - сигурно знае.
Обаче това не значи, че хората ще почнат да ползват БДЖ и ще проработи плана му.
Младите даже и автобуси не ползват - залагат на споделено пътуване.
bistr
Рейтинг: 1224 Неутралнодобри намерения, но те бяха заявени отдавна - вече минаха повече от 6 месеца - би било добре ако министъра отчете и някои конкретни данни !
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1964 НеутралноПоредният началник, който се пъчи, че ей сега почва да избелва цветните метали.
Истината рано или късно излиза наяве.Ама ние се нагледахме точно на такива, които усвояват пари и после говорят алабализми пред публиката, която пък лапа мухите, вместо да закрие отрасъла, който вече няма дори социална функция.
danubian.whale
Рейтинг: 299 НеутралноВървете в Скандинавия и питайте някой къде им е автогарата да видите как ще Ви изгледат. В развитите страни качеството на ЖП транспорта основен приоритет, а тук мафията умишлено го съсипва в продължение на десетилетия, за да има пари за "нашите хора" с превозните фирми, които сега протестират като за последно.
vassilun
Рейтинг: 4828 Неутрално"Куриерчето" има бизнес за един милиард лева, а един selqnin само троли в Дневник за дребни подаяния от Севда!
Billy Pilgrim
Рейтинг: 388 НеутралноДуми, думи и още думи. Засега ще ги запомним тия само с приказки и гръмки обещания и нищо реално свършено. Само не разбрах Събев жп гарата в Етрополе ще я реиновира ли :)?
Pastur Van Askara
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#15] от "danubian.whale":
с лимон и чери доматиТова, че няма автогара, не значи че нямат и автобуси. И ние сме ходили натам-насам, така че малко по-яваш...
Харвард
Рейтинг: 758 НеутралноХа дано, ама точно на тебе не ти вярвам.
Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...realguru
Рейтинг: 1852 НеутралноПо принцип си прав, но там транспорта е на сериозни субсидии. То и тука е така де.
И другия проблем, ние сме доста по-рядко населени (гъстотата на населението е по-малка) отколкото в Западна Европа. И за капак имаме доста неравен терен. Все пак сме на Балканите.
selqnin
Рейтинг: 2613 ВеселоДо коментар [#9] от "danubian.whale":
Да имаш приличен частен бизнес и да управляваш ключови елементи от икономиката, инфраструктурата и логистиката са СЪВЪРШЕНО РАЗЛИЧЕН филм!
selqnin
Рейтинг: 2613 ВеселоДо коментар [#11] от "Julian Dob":
След 5-6 моста ...
debruckere
Рейтинг: 574 НеутралноТова за железниците го чуваме периодично, както и други хвалебствия, поднесени с усмивки на министри, особено когато стане напечено.
Изглежда, че основната управленска стратегия на правителството е да се обяснява постоянно на хората как нещата се подобряват с всеки ден и как хората живеят все по-добре, нищо, че не го усещат така :)
antikvarno
Рейтинг: 630 НеутралноБраво, Събев! Автобусите на Доган е време да се пенсионират и да се облекчи трафикът по магистралите, а и да не се палят...
vassilun
Рейтинг: 4828 НеутралноКомунист и син на комунист е Бойко Методиев Борисов от Банкя!
https://narod.bg/2020/08/25/бил-ли-e-комунист-бойко-борисов-или-сем/
vassilun
Рейтинг: 4828 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "realguru":
"Младите даже и автобуси не ползват - залагат на споделено пътуване."
В България само млади хора ли живеят?
danubian.whale
Рейтинг: 299 НеутралноДо коментар [#18] от "Pastur Van Askara":
Никой не казва, че нямат автобуси, но по-голямата част от населението им използва масово железници. В България железници използват основно маргинали, социално слаби и хора без избор. И това е целенасочен резултат от държавна политика, която имаше за цел да унищожи железниците и да обслужи лични интереси на приближени до властта.
vassilun
Рейтинг: 4828 НеутралноТи вярваш на Бойко Методиев Борисов от Банкя, който е с две влезли в сила присъди за лъжа!
pzo361076007
Рейтинг: 67 НеутралноПълен смях!
kama_start
Рейтинг: 447 НеутралноВреме беше и БДЖ да влезе в този век. Успех на проекта!
sim4o
Рейтинг: 2366 НеутралноГара Етрополе.
Пази багажа !
poitoucharante
Рейтинг: 1042 ВеселоПфффффф, я го приберете най-после тоя неадекватник бе! Може и да е бил наред когато си е правил фирмата/между другото, яко вдигнаха цените/, но като министър и политик е пълен провал.
Някой да се е возил на влак наскоро?
geordgeo
Рейтинг: 1154 ЛюбопитноБраво на министъра, трябва да натисне още по-яко автобусните превозвачи-мрънкачи-смукачи, защото те наистина бяха толерирани в последните 20-ина години и са основен контингент на ДПС, рязане на хранилката му е майката. От читави и модерни железници има нужда всяка искаща да просперира държава и дори обществения превоз да се дотира от държавата, товарния определено има голям принос за намаляване и на вредните емисии във въздуха, и за намаляване натоварването на основните пътни трасета, примерно Калотина - Капитан Андреево - камионите на влака и айде към Стамбул. ББ нали прави някакъв терминал в Драгоман, явно е бил просто поредното усвояване на средства, никой не е чул това нещо да работи. Стискам палци министъра да устиска на напъна...
debruckere
Рейтинг: 574 НеутралноДържавните фирми в България се ползват за едно и също, но по различен начин.
Изкарването на БДЖ "от килера" минава естествено през обновяване и разходи за десетки милиони. Предполагам, че търговете ще бъдат спечелени съвсем почтено от "най-почтените" фирми :)
Julian Dob
Рейтинг: 43 НеутралноДо коментар [#32] от "poitoucharante":
Той затова стана министър - за да разчисти терена за бизнеса си, и да елиминира конкуренцията .
vjo23696630
Рейтинг: 421 НеутралноТази наша малка страна трябба да е прорязана от бързи скоростни влакове
от София към Варна и Бургас
Това е бъдещето без днешните политици
vassilun
Рейтинг: 4828 НеутралноДо коментар [#34] от "debruckere":
"Предполагам, че търговете ще бъдат спечелени съвсем почтено от "най-почтените" фирми"
Герберите мислят, че всички са крадци като тях! Нормално!
Лео
Рейтинг: 1012 НеутралноЧакаме за 9 евро на месец да може да се пътува по всички градски и извънградски линии като мярка за борба в високите цени на горивата и парниковите газове и спиране на руската зависимост.
vassilun
Рейтинг: 4828 НеутралноОтивай в Германия!
kapitan_laino
Рейтинг: 913 НеутралноВлаковете, за разлика от колите и автобусите, не използват горивото, което ни продава "големия брат". Нямаше как да им се обърне внимание досега.
karabastun
Рейтинг: 4425 ВеселоЧакам скорост между 260 и 400 км в час :)
[email protected]Anоnуmous
Рейтинг: 1408 НеутралноДо коментар [#36] от "vjo23696630":
Трябва, ама ЖП мрежата е много по-изостанала, отколкото някои предполагат. Колко хора знаят, че между Варна и Бургас няма директна линия, ами се заобикаля чак през Карнобат? По-важно е шопите да имат тангенти и метро. Презряната "провинция" - н@х#й!
pet fire
Рейтинг: 3151 НеутралноМного обещания даде транспортния министър но засега не се вижда промяна
karatista
Рейтинг: 3853 Неутралнотоя продължава кат селски кмет да дърпа само за неговото село русе.
mr. Gorbachev, tear down this wall!TM
Рейтинг: 578 НеутралноНай-после някой да се усети! В Европа масово си се ползват железниците са за превоз и то доста успешно.
Да не говорим, че е крайно време да имаме стабилна железница Калотина-Капитан Андреево и транзитния трафик с тирове да бъде товарен на едната граница и разтоварван на другата. Така ще спестим много пари за ремонт на магистрали и пътища, но най-вече и човешки животи. В момента ни избиват буквално по пътищата турските тираджии! Шофират като ненормални (както правят и в Турция впрочем).
Направо се размечтах.
karatista
Рейтинг: 3853 НеутралноДо коментар [#41] от "karabastun":
mr. Gorbachev, tear down this wall!ше чакаш, че у бедежето как се гепи! новата селска гара у казичене е 2 пъти по-голяма от пловдивската, па после за един зарзават на границата ше ни баламосват
Красимир Андонов
Рейтинг: 1190 НеутралноДо коментар [#4] от "Alarmstufe Rot":
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.И до Русе ще летим!
4ort
Рейтинг: 2208 НеутралноСлед това твърдение можеш ли да дадеш 3-4 конкретни примера, конкретно за БДЖ?
За ледоразбивачите подводниците, мостовете и тунелите не питам. Конкретно 3-4 примера за БДЖ с 2-3 изречения. Имам време да питам всеки идиот.
Погребваме Промяната
Рейтинг: 2356 НеутралноДедо Еконтий освен със сменените лампи на частния жип
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................с друго за сега не може да се похвали
debruckere
Рейтинг: 574 НеутралноНе ме интересува какво мислят герберите. Мнението ми е базирано на това, което виждам като управленска практика през последната половин година, както и на всички "почтени', дето се изредиха през последните 30 г.
А, ако си бяхте направил труда да проверите някой и друг мой коментар от времето на ББ, щяхте да знаете, че не понасям ГЕРБ
4ort
Рейтинг: 2208 НеутралноНе знам как ни убиват в момента, но знам преди момента. Виж статистиката за ранени и убити 1966 г. и 2020 г.или 2019, 2018, 2015 години. Имам време да питам всеки идиот.
qqv391093118
Рейтинг: 2042 НеутралноХората ВЕЧЕ ползват БДЖ, нещата коренно се промениха. Сега остава да се промени и манталитета на управлението му.
4ort
Рейтинг: 2208 НеутралноПреди да се пенсионират автобусите на Доган, Дядо Еконтий трябва да построи линии до Смолян, Самоков, Ботевград, , Гоце Делчев Годеч-Брезник-Трън, Оряхово, Балчик, Каварна, Царево, Малко търново и др.
До сега е построил само ЕДНА, до Етрополе!!! Имам време да питам всеки идиот.
jmf29537805
Рейтинг: 394 НеутралноОбичам влаковете!
https://www.youtube.com/watch?v=b7nC00_KyBk
The Polite Moose
Рейтинг: 2769 НеутралноИначе, Събев е доста постоянен. Пак обещава. Ако обещанията правеха 1 мм релси, сега щяхме да имаме релси до Луната.
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Erzgebirge
Рейтинг: 8 ВеселоТова след петте моста и шестте тунела или още преди тях?
Корки
Рейтинг: 2925 НеутралноСлед като уволни 85 годишния си избранник за управител на БДЖ, да не е намерил някой столетник?
Червена линия, червен картонМария Янкова
Рейтинг: 774 НеутралноКарлово и Хисаря са на Юг от Пловдив.
zz_s
Рейтинг: 1305 НеутралноМожете да забравите за ниските цени. Разходете се из Европа и ще намерите много маршрути където дори със самолет е по евтино.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !Този няма време и средства да модернизира нищо. Справка в продънения бюджет няма нито лев за това за което говори.
zz_s
Рейтинг: 1305 НеутралноБи ли посочил какво се променило, може да съм пропуснал нещо. "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 28 НеутралноДо коментар [#16] от "vassilun":
Слава на Украйна! Слава на героите!Боко тиквата има бизнеси за 5 милиарда - това прави ли го кадърен или честен? Крадлив боклук е тоя уона би кондуктор от еконт....
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 28 НеутралноДо коментар [#61] от "Птоломей Едно":
Слава на Украйна! Слава на героите!Няма как да си до дупенцето на Слафчу и да не търсиш единствено да крадеш - всички видяха...
Николов
Рейтинг: 861 НеутралноБаси глупостите са се изписали тук
Няма заговор - причината железниците в БГ да са занемарени е, че са скъпо удоволствие
Строежът на един км скоростен жп път на Запад излиза 30-40 милиона евро - това преди скока на инфлацията. Скоростния път София - Варна би излязал 15-16 милиарда ЕВРО
Затова скоростни жп пътища има основно в богати страни
В Изт. Европа Чехия, Полша и Хърватско се опитват да правят скоростни жп пътища, но дори и там под 10% от жп мрежата е високо-скоростна.
У нас реалистичния вариант е да има само 1 високо-скоростна линия, но и там скоростта да е силно ограничена (до 130км/час) : София - Пловдив - Бургас.
Ако скоростта е до 130км/час то строежът излиза поне 20% по-евтино. Освен това, голяма част от маршрута София - Пловдив - Бургас е равнинен и това допълнително намалява разходите. Реално почти 2/3 от въпросния маршрут вече позволява такава скорост (ъпгрейда започна още преди 15 години). Остава да се направят най-скъпите участъци (Пазарджик - София), където линията минава през пред-планинска пресечена местност
zz_s
Рейтинг: 1305 НеутралноДо коментар [#63] от "Николов":
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !+++
за това и смятам че 'министъра' ни занимава с алабализми.
Качественият ЖП транспорт не може да бъде евтин.
Има разбира се какво да се направи в рамките сегашното финансово състояние за подобряване на организацията.
Роси
Рейтинг: 7681 НеутралноКакто е във всяка модерна държава. Железницата, а не автобусните поревози са на първо място. Чисто, бързо и удобно.
Корки
Рейтинг: 2925 НеутралноПреди 30 години критерият за цивилизованост на една държава беше показателят километри железен път на квадратен километър. Балканите са трудни за изграждане на ЖП линии. Дядо Йоцо гледа.
Червена линия, червен картонЛео
Рейтинг: 1012 НеутралноПо-скоро нямат лобисти, защото са държавни.
Пощите ползват толкова гориво, колкото и частните куриери, но вторите са напред, защо ли?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Изгубеният
Рейтинг: 1353 ВеселоДали? Градска железница в Русе? Ако Габрово беше разкопано 6 години, за един асфалт, то Русе може и въобще да не го приключат.
Изгубеният
Рейтинг: 1353 Весело[quote#52:"qqv391093118"][/quote]
Да разгледаме пътя София Велинград. Понастоящем имам имот до спирка Пампорово. Теснолинейката Септември - Добринище е с три вагона, тази до Велинград е с един. И са празни. А автомобилният път е като магистрала петък-неделя