Николай Събев обеща да извади железниците от "килера" и България да е "на релси"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2613 Весело

    куриерчето е извън релсите от самото начало!

  2. 2 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    Вече започва да се забелязва такова нещо, колкото и да не им се ще на някои да го видят, като първия коментирал. Прав бях, че е шофьор на такси, иначе защо ще рита.

  3. 3 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1179 Неутрално

    "За ужас на хората, които очакваха да развиват още бизнес за сметка на БДЖ, вече няма да стане така. Българските държавни железници се изправят на крака и започват да работят все по-добре"

    Събев да се възползва от практиката на Блумбърг и да започне да ползва БДЖ.
    Да видим колко положителни отзиви ще събере - със сигурност, ако се яви на перона на Централна гара сутрин може да се прибере и бит.

    I Want To Believe
  4. 4 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6352 Неутрално

    Чакаме с нетърпение и възобновяването на редовната въздушна линия София - Скопие.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  5. 5 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    куриерчето е извън релсите от самото начало!
    —цитат от коментар 1 на selqnin


    Ти си дерайлирал още по-рано. Неспасяемо.

  6. 6 Профил на Chess Games
    Chess Games
    Рейтинг: 9 Неутрално

    А дано! Една силна железница е безценен ресурс за която и да е държава. Влаковете са в пъти по-ефиксани от камионите. Колкото по-голяма част от превоза на стоки и пътници се случва с влакови композиции, толкова по-евтин излиза транспорта като цяло.

  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4310 Неутрално

    До коментар [#1] от "selqnin":

    Напротив, пределно амбициран е, а и знае какво прави.

    USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
  8. 8 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 705 Неутрално

    България вече е на релси две на релси откакто ни управляват комунистите и синовете им (две на релси или 2= се е ученически жаргон за супер слабо представяне изразено в оценка).

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  9. 9 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 299 Весело

    До коментар [#1] от "selqnin":

    Куриерчето е изградил компания от нулата (в България!), която генерира приходи за стотици милиони годишно. А ти си просто селянин, който гледа да е първият коментирал под статия в интернет сайт.

  10. 10 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 440 Неутрално

    автобусните превозвачи, за чийто бизнес през годините е имало съмнения, че умишлено се толерира от страна на държавата за сметка на неглижиране на жп транспорта.

    Никакви съмнения!
    Толериране до откат.
    И умишлено загробване на жп транспорта.
    Най-сетне някой, поне на думи, да се опъне на това.
    Да видим делата.

  11. 11 Профил на Julian Dob
    Julian Dob
    Рейтинг: 43 Весело

    А тунела над Дунав кога? И за него обеща...

  12. 12 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    До коментар [#1] от "selqnin":Напротив, пределно амбициран е, а и знае какво прави.
    —цитат от коментар 7 на hamiltonf


    Че е амбицира - така е. Че има опит - има. Че знае какво прави - сигурно знае.

    Обаче това не значи, че хората ще почнат да ползват БДЖ и ще проработи плана му.

    Младите даже и автобуси не ползват - залагат на споделено пътуване.

  13. 13 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1224 Неутрално

    добри намерения, но те бяха заявени отдавна - вече минаха повече от 6 месеца - би било добре ако министъра отчете и някои конкретни данни !

  14. 14 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1964 Неутрално

    Поредният началник, който се пъчи, че ей сега почва да избелва цветните метали.
    Ама ние се нагледахме точно на такива, които усвояват пари и после говорят алабализми пред публиката, която пък лапа мухите, вместо да закрие отрасъла, който вече няма дори социална функция.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  15. 15 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 299 Неутрално

    Вървете в Скандинавия и питайте някой къде им е автогарата да видите как ще Ви изгледат. В развитите страни качеството на ЖП транспорта основен приоритет, а тук мафията умишлено го съсипва в продължение на десетилетия, за да има пари за "нашите хора" с превозните фирми, които сега протестират като за последно.

  16. 16 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4828 Неутрално

    куриерчето е извън релсите от самото начало!
    —цитат от коментар 1 на selqnin


    "Куриерчето" има бизнес за един милиард лева, а един selqnin само троли в Дневник за дребни подаяния от Севда!

  17. 17 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Думи, думи и още думи. Засега ще ги запомним тия само с приказки и гръмки обещания и нищо реално свършено. Само не разбрах Събев жп гарата в Етрополе ще я реиновира ли :)?

  18. 18 Профил на Pastur Van Askara
    Pastur Van Askara
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#15] от "danubian.whale":

    Това, че няма автогара, не значи че нямат и автобуси. И ние сме ходили натам-насам, така че малко по-яваш...

    с лимон и чери домати
  19. 19 Профил на Харвард
    Харвард
    Рейтинг: 758 Неутрално

    Ха дано, ама точно на тебе не ти вярвам.

    Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...
  20. 20 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    Вървете в Скандинавия и питайте някой къде им е автогарата да видите как ще Ви изгледат. В развитите страни качеството на ЖП транспорта основен приоритет, а тук мафията умишлено го съсипва в продължение на десетилетия, за да има пари за "нашите хора" с превозните фирми, които сега протестират като за последно.
    —цитат от коментар 15 на danubian.whale


    По принцип си прав, но там транспорта е на сериозни субсидии. То и тука е така де.

    И другия проблем, ние сме доста по-рядко населени (гъстотата на населението е по-малка) отколкото в Западна Европа. И за капак имаме доста неравен терен. Все пак сме на Балканите.



  21. 21 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2613 Весело

    До коментар [#9] от "danubian.whale":

    Да имаш приличен частен бизнес и да управляваш ключови елементи от икономиката, инфраструктурата и логистиката са СЪВЪРШЕНО РАЗЛИЧЕН филм!

  22. 22 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2613 Весело

    До коментар [#11] от "Julian Dob":

    След 5-6 моста ...

  23. 23 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Това за железниците го чуваме периодично, както и други хвалебствия, поднесени с усмивки на министри, особено когато стане напечено.
    Изглежда, че основната управленска стратегия на правителството е да се обяснява постоянно на хората как нещата се подобряват с всеки ден и как хората живеят все по-добре, нищо, че не го усещат така :)

  24. 24 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 630 Неутрално

    Браво, Събев! Автобусите на Доган е време да се пенсионират и да се облекчи трафикът по магистралите, а и да не се палят...

  25. 25 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4828 Неутрално

    България вече е на релси две на релси откакто ни управляват комунистите и синовете им (две на релси или 2= се е ученически жаргон за супер слабо представяне изразено в оценка).
    —цитат от коментар 8 на Разобличител


    Комунист и син на комунист е Бойко Методиев Борисов от Банкя!

    https://narod.bg/2020/08/25/бил-ли-e-комунист-бойко-борисов-или-сем/

  26. 26 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4828 Любопитно

    До коментар [#12] от "realguru":

    "Младите даже и автобуси не ползват - залагат на споделено пътуване."

    В България само млади хора ли живеят?

  27. 27 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#18] от "Pastur Van Askara":

    Никой не казва, че нямат автобуси, но по-голямата част от населението им използва масово железници. В България железници използват основно маргинали, социално слаби и хора без избор. И това е целенасочен резултат от държавна политика, която имаше за цел да унищожи железниците и да обслужи лични интереси на приближени до властта.

  28. 28 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4828 Неутрално

    Ха дано, ама точно на тебе не ти вярвам.
    —цитат от коментар 19 на Харвард


    Ти вярваш на Бойко Методиев Борисов от Банкя, който е с две влезли в сила присъди за лъжа!

  29. 29 Профил на pzo361076007
    pzo361076007
    Рейтинг: 67 Неутрално

    Пълен смях!

  30. 30 Профил на kama_start
    kama_start
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Време беше и БДЖ да влезе в този век. Успех на проекта!

  31. 31 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2366 Неутрално

    Гара Етрополе.
    Пази багажа !

  32. 32 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 1042 Весело

    Пфффффф, я го приберете най-после тоя неадекватник бе! Може и да е бил наред когато си е правил фирмата/между другото, яко вдигнаха цените/, но като министър и политик е пълен провал.
    Някой да се е возил на влак наскоро?

  33. 33 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1154 Любопитно

    Браво на министъра, трябва да натисне още по-яко автобусните превозвачи-мрънкачи-смукачи, защото те наистина бяха толерирани в последните 20-ина години и са основен контингент на ДПС, рязане на хранилката му е майката. От читави и модерни железници има нужда всяка искаща да просперира държава и дори обществения превоз да се дотира от държавата, товарния определено има голям принос за намаляване и на вредните емисии във въздуха, и за намаляване натоварването на основните пътни трасета, примерно Калотина - Капитан Андреево - камионите на влака и айде към Стамбул. ББ нали прави някакъв терминал в Драгоман, явно е бил просто поредното усвояване на средства, никой не е чул това нещо да работи. Стискам палци министъра да устиска на напъна...

  34. 34 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 574 Неутрално

    До коментар [#18] от "Pastur Van Askara":Никой не казва, че нямат автобуси, но по-голямата част от населението им използва масово железници. В България железници използват основно маргинали, социално слаби и хора без избор. И това е целенасочен резултат от държавна политика, която имаше за цел да унищожи железниците и да обслужи лични интереси на приближени до властта.
    —цитат от коментар 27 на danubian.whale


    Държавните фирми в България се ползват за едно и също, но по различен начин.
    Изкарването на БДЖ "от килера" минава естествено през обновяване и разходи за десетки милиони. Предполагам, че търговете ще бъдат спечелени съвсем почтено от "най-почтените" фирми :)

  35. 35 Профил на Julian Dob
    Julian Dob
    Рейтинг: 43 Неутрално

    До коментар [#32] от "poitoucharante":

    Той затова стана министър - за да разчисти терена за бизнеса си, и да елиминира конкуренцията .

  36. 36 Профил на vjo23696630
    vjo23696630
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Тази наша малка страна трябба да е прорязана от бързи скоростни влакове
    от София към Варна и Бургас
    Това е бъдещето без днешните политици

  37. 37 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4828 Неутрално

    До коментар [#34] от "debruckere":

    "Предполагам, че търговете ще бъдат спечелени съвсем почтено от "най-почтените" фирми"

    Герберите мислят, че всички са крадци като тях! Нормално!

  38. 37 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1012 Неутрално

    Чакаме за 9 евро на месец да може да се пътува по всички градски и извънградски линии като мярка за борба в високите цени на горивата и парниковите газове и спиране на руската зависимост.

  39. 39 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4828 Неутрално

    Чакаме за 9 евро на месец да може да се пътува по всички градски и извънградски линии като мярка за борба в високите цени на горивата и парниковите газове и спиране на руската зависимост.
    —цитат от коментар 37 на Лео


    Отивай в Германия!

  40. 40 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 913 Неутрално

    Тази наша малка страна трябба да е прорязана от бързи скоростни влаковеот София към Варна и БургасТова е бъдещето без днешните политици
    —цитат от коментар 36 на vjo23696630


    Влаковете, за разлика от колите и автобусите, не използват горивото, което ни продава "големия брат". Нямаше как да им се обърне внимание досега.

  41. 41 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4425 Весело

    Чакам скорост между 260 и 400 км в час :)

    [email protected]
  42. 42 Профил на Anоnуmous
    Anоnуmous
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    До коментар [#36] от "vjo23696630":

    Трябва, ама ЖП мрежата е много по-изостанала, отколкото някои предполагат. Колко хора знаят, че между Варна и Бургас няма директна линия, ами се заобикаля чак през Карнобат? По-важно е шопите да имат тангенти и метро. Презряната "провинция" - н@х#й!

  43. 43 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3151 Неутрално

    Много обещания даде транспортния министър но засега не се вижда промяна

  44. 44 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3853 Неутрално

    тоя продължава кат селски кмет да дърпа само за неговото село русе.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  45. 45 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Най-после някой да се усети! В Европа масово си се ползват железниците са за превоз и то доста успешно.
    Да не говорим, че е крайно време да имаме стабилна железница Калотина-Капитан Андреево и транзитния трафик с тирове да бъде товарен на едната граница и разтоварван на другата. Така ще спестим много пари за ремонт на магистрали и пътища, но най-вече и човешки животи. В момента ни избиват буквално по пътищата турските тираджии! Шофират като ненормални (както правят и в Турция впрочем).
    Направо се размечтах.

  46. 46 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3853 Неутрално

    До коментар [#41] от "karabastun":

    ше чакаш, че у бедежето как се гепи! новата селска гара у казичене е 2 пъти по-голяма от пловдивската, па после за един зарзават на границата ше ни баламосват

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  47. 47 Профил на Красимир Андонов
    Красимир Андонов
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    До коментар [#4] от "Alarmstufe Rot":

    И до Русе ще летим!

    Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.
  48. 48 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2208 Неутрално

    До коментар [#1] от "selqnin":Напротив, пределно амбициран е, а и знае какво прави.
    —цитат от коментар 7 на hamiltonf


    След това твърдение можеш ли да дадеш 3-4 конкретни примера, конкретно за БДЖ?
    За ледоразбивачите подводниците, мостовете и тунелите не питам. Конкретно 3-4 примера за БДЖ с 2-3 изречения.

    Имам време да питам всеки идиот.
  49. 49 Профил на Погребваме Промяната
    Погребваме Промяната
    Рейтинг: 2356 Неутрално

    Дедо Еконтий освен със сменените лампи на частния жип

    с друго за сега не може да се похвали

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  50. 50 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 574 Неутрално

    До коментар [#34] от "debruckere":"Предполагам, че търговете ще бъдат спечелени съвсем почтено от "най-почтените" фирми"Герберите мислят, че всички са крадци като тях! Нормално!
    —цитат от коментар 37 на vassilun


    Не ме интересува какво мислят герберите. Мнението ми е базирано на това, което виждам като управленска практика през последната половин година, както и на всички "почтени', дето се изредиха през последните 30 г.
    А, ако си бяхте направил труда да проверите някой и друг мой коментар от времето на ББ, щяхте да знаете, че не понасям ГЕРБ

  51. 51 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2208 Неутрално

    Най-после някой да се усети! В Европа масово си се ползват железниците са за превоз и то доста успешно.Да не говорим, че е крайно време да имаме стабилна железница Калотина-Капитан Андреево и транзитния трафик с тирове да бъде товарен на едната граница и разтоварван на другата. Така ще спестим много пари за ремонт на магистрали и пътища, но най-вече и човешки животи. В момента ни избиват буквално по пътищата турските тираджии! Шофират като ненормални (както правят и в Турция впрочем).Направо се размечтах.
    —цитат от коментар 45 на T.M.


    Не знам как ни убиват в момента, но знам преди момента. Виж статистиката за ранени и убити 1966 г. и 2020 г.или 2019, 2018, 2015 години.

    Имам време да питам всеки идиот.
  52. 52 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    Обаче това не значи, че хората ще почнат да ползват БДЖ и ще проработи плана му.
    —цитат от коментар 12 на realguru

    Хората ВЕЧЕ ползват БДЖ, нещата коренно се промениха. Сега остава да се промени и манталитета на управлението му.

  53. 53 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2208 Неутрално

    Браво, Събев! Автобусите на Доган е време да се пенсионират и да се облекчи трафикът по магистралите, а и да не се палят...
    —цитат от коментар 24 на antikvarno


    Преди да се пенсионират автобусите на Доган, Дядо Еконтий трябва да построи линии до Смолян, Самоков, Ботевград, , Гоце Делчев Годеч-Брезник-Трън, Оряхово, Балчик, Каварна, Царево, Малко търново и др.
    До сега е построил само ЕДНА, до Етрополе!!!

    Имам време да питам всеки идиот.
  54. 54 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 394 Неутрално
  55. 55 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2769 Неутрално

    Иначе, Събев е доста постоянен. Пак обещава. Ако обещанията правеха 1 мм релси, сега щяхме да имаме релси до Луната.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  56. 56 Профил на Erzgebirge
    Erzgebirge
    Рейтинг: 8 Весело

    Това след петте моста и шестте тунела или още преди тях?

  57. 57 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2925 Неутрално

    След като уволни 85 годишния си избранник за управител на БДЖ, да не е намерил някой столетник?

    Червена линия, червен картон
  58. 58 Профил на Мария Янкова
    Мария Янкова
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Карлово и Хисаря са на Юг от Пловдив.

  59. 59 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    Можете да забравите за ниските цени. Разходете се из Европа и ще намерите много маршрути където дори със самолет е по евтино.
    Този няма време и средства да модернизира нищо. Справка в продънения бюджет няма нито лев за това за което говори.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  60. 60 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    Обаче това не значи, че хората ще почнат да ползват БДЖ и ще проработи плана му.
    —цитат от коментар 12 на realguru

    Хората ВЕЧЕ ползват БДЖ, нещата коренно се промениха. Сега остава да се промени и манталитета на управлението му.
    —цитат от коментар 52 на qqv391093118


    Би ли посочил какво се променило, може да съм пропуснал нещо.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  61. 61 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 28 Неутрално

    До коментар [#16] от "vassilun":

    Боко тиквата има бизнеси за 5 милиарда - това прави ли го кадърен или честен? Крадлив боклук е тоя уона би кондуктор от еконт....

    Слава на Украйна! Слава на героите!
  62. 62 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 28 Неутрално

    До коментар [#61] от "Птоломей Едно":

    Няма как да си до дупенцето на Слафчу и да не търсиш единствено да крадеш - всички видяха...

    Слава на Украйна! Слава на героите!
  63. 63 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Тази наша малка страна трябба да е прорязана от бързи скоростни влаковеот София към Варна и БургасТова е бъдещето без днешните политици
    —цитат от коментар 36 на vjo23696630


    Баси глупостите са се изписали тук

    Няма заговор - причината железниците в БГ да са занемарени е, че са скъпо удоволствие

    Строежът на един км скоростен жп път на Запад излиза 30-40 милиона евро - това преди скока на инфлацията. Скоростния път София - Варна би излязал 15-16 милиарда ЕВРО

    Затова скоростни жп пътища има основно в богати страни

    В Изт. Европа Чехия, Полша и Хърватско се опитват да правят скоростни жп пътища, но дори и там под 10% от жп мрежата е високо-скоростна.

    У нас реалистичния вариант е да има само 1 високо-скоростна линия, но и там скоростта да е силно ограничена (до 130км/час) : София - Пловдив - Бургас.

    Ако скоростта е до 130км/час то строежът излиза поне 20% по-евтино. Освен това, голяма част от маршрута София - Пловдив - Бургас е равнинен и това допълнително намалява разходите. Реално почти 2/3 от въпросния маршрут вече позволява такава скорост (ъпгрейда започна още преди 15 години). Остава да се направят най-скъпите участъци (Пазарджик - София), където линията минава през пред-планинска пресечена местност

  64. 64 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    До коментар [#63] от "Николов":

    +++
    за това и смятам че 'министъра' ни занимава с алабализми.
    Качественият ЖП транспорт не може да бъде евтин.
    Има разбира се какво да се направи в рамките сегашното финансово състояние за подобряване на организацията.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  65. 65 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7681 Неутрално

    Както е във всяка модерна държава. Железницата, а не автобусните поревози са на първо място. Чисто, бързо и удобно.

  66. 66 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2925 Неутрално

    Преди 30 години критерият за цивилизованост на една държава беше показателят километри железен път на квадратен километър. Балканите са трудни за изграждане на ЖП линии. Дядо Йоцо гледа.

    Червена линия, червен картон
  67. 67 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1012 Неутрално

    Влаковете, за разлика от колите и автобусите, не използват горивото, което ни продава "големия брат". Нямаше как да им се обърне внимание досега.
    —цитат от коментар 40 на kapitan_laino


    По-скоро нямат лобисти, защото са държавни.
    Пощите ползват толкова гориво, колкото и частните куриери, но вторите са напред, защо ли?

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  69. 69 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 1353 Весело

    До коментар [#1] от "selqnin":Напротив, пределно амбициран е, а и знае какво прави.
    —цитат от коментар 7 на hamiltonf


    Дали? Градска железница в Русе? Ако Габрово беше разкопано 6 години, за един асфалт, то Русе може и въобще да не го приключат.

  70. 70 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 1353 Весело

    [quote#52:"qqv391093118"][/quote]

    Да разгледаме пътя София Велинград. Понастоящем имам имот до спирка Пампорово. Теснолинейката Септември - Добринище е с три вагона, тази до Велинград е с един. И са празни. А автомобилният път е като магистрала петък-неделя





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK