До Слатина добре, ама след това защо Дружба 1 и 2 (изключвайки малката част, покрита от сегашното метро) са по-маловажни от The Mall ми е трудно да си обясня.
"Новото метро към "Арена Армеец" ще струва общо 525 млн. лв. без ДДС, които ще дойдат от държавата, както и от общината, която взе заем ..." София над всичко!
Има и други райони необхватати. Що преживяваш точно за студентски, който няма нищо общо със студентски? Тая избирателност е също корупционна. Пък била и в сянка.
Метрото, ако е подарък не е от България, а от ЕС. Заемите които ги взема София не ги плащате вие провициалистите, а живеещите в София. Така че тролетето ти е просто тъпо.
Щом казваш. По умнокрасотата ти личи кой издиша. Нито едно смислено изричение не си написал. Само бойкикеви опорки. За нарцисизма ти няма да подхващам, че е жалка история. Кмет бил ха ха.
Абе, шомпол такъв, какъв ти е проблема, че в София има метро? Да бяха излезли и други големи общини, да защитят проект, но най-вече необходимост за изграждането на метро, да бяха кандидатствали и да бяха го направили. В София има планове за метро от края на 60-те години, които много умело бяха използвани от другаря бойчо. Да не говорим, че имаше вече съществуващи линии. За кой друг град има подобни планове? И да не пропускаме факта, че София по официални данни е 1.5 милиона, а реално са с поне едни 700 хиляди отгоре, че и повече. В допълнение с тези, които сутрин идват и си паркират колата пред работното ми място, защото им е по-близо до метрото, а аз се чудя къде да си паркирам моята, с която съм дошъл на работа. Разберете накрая, че това не е скъп Мерцедес, който е подарен на Столична община, а вариант, който дава алтернатива за бързо придвижване.
Бойкикев не е кмет, не е с мнозинство в СОС, но пък за сметка на това столицата е като строителна площадка. Навсякъде кал и прах. От време на време измият някоя гума на някой бетоновоз. Колкото до метрото - горе го казах, част от плановете и тунелите са от 60-те. Част от метрото го имаше и преди този велик гений. А и още нещо - първата отсечка, както и още няколко станции са построени без евросредства, невероятно но факт.
До коментар [#12] от "acarid":Абе, шомпол такъв, какъв ти е проблема, че в София има метро? Да бяха излезли и други големи общини, да защитят проект, но най-вече необходимост за изграждането на метро, да бяха кандидатствали и да бяха го направили. В София има планове за метро от края на 60-те години, които много умело бяха използвани от другаря бойчо. Да не говорим, че имаше вече съществуващи линии. За кой друг град има подобни планове? И да не пропускаме факта, че София по официални данни е 1.5 милиона, а реално са с поне едни 700 хиляди отгоре, че и повече. В допълнение с тези, които сутрин идват и си паркират колата пред работното ми място, защото им е по-близо до метрото, а аз се чудя къде да си паркирам моята, с която съм дошъл на работа. Разберете накрая, че това не е скъп Мерцедес, който е подарен на Столична община, а вариант, който дава алтернатива за бързо придвижване.
Как ги изчисли,че населението на София било 2,2 милиона?Звездите ли ти го подсказаха? И въпросът не е ,че София строи метро,а че не е отделена в самостоятелен регион като другите европейски столици ,а е пришита към бедния Югозапад и точи средства, които биха отишли за по-бедни градове в югозападната част на страната.
Не съм особено убеден. Като приспаднем субсидиите за софийският транспорт и черната дупка Топлофикация, не знам какво ще се получи. И това са най-видимите черни дупки. Колко още има, само Господ знае.
Не е проблем, че в София има метро. Проблем е, че билета за това метро се субсидира. Защо при най-високите доходи в София бюджета трябва да субсидира градския транспорт в София и парното? Всеки да си плаща! Аман от софийски баровци със скъсани гащи!
Билетът и да се субсидира се субсидира от софийския бюджет. Тоест от данъци и пр. които изработват жителите на София. А ако държавата го субсидира, не е повече от която и да е провинциална дупка . А субсидирането на транспорта е социална политика и извън социалната, но смятам, че е сложно за теб да ти обяснявам. Сега в Германия например има карта за цял месец за 9 евро, с която можеш да пътуваш из цяла Германия. Сигурно щото са по-прости от нас.
Въпрос на грамотност е, не на убеждения. Икономиката не е църква, че да се интересува някой от убежденията ти. За останалото чети. Колко е приносът на София в националния БВП. Една трета или повече? И още един съвсем елементарен въпрос. Селяните, като идвате в София, не се ли возите на метро? Излиза че, или ние ви плащаме, или е съвсем логично държавата да субсидира?
Ти София си виждал на картинка май. Бойкикев не е кмет, но искаше да набута Мая Манолова за кмет. За това ставаше дума.Освен това има не малко кметства в София, в които кметове са от ДБ. Но мърсотията и праха са същите. Да не говоря че с една мутра от Борисовата градина не могат да се справят. Но умнокрасиви приказки колкото щеш. Точно като в тоя форум тука.
Дрън дрън опорки в сянка. Тая тодорживковска схема, дето бил променил е от преди 40-50 г. Престъплението щеше да бъде, ако не беше променена. И ако има претенции към нея е не, че е променена, а че е недостатъчно радикално променена.
Пак грешни пари! Намаляване на населението на София под един милион и всички пробелеми ще отпаднат. Длъжни ли сме от цялата страна да търпим лишения заради "удобства" на псевдо столичана. Дали пък да не сменим столицата?
И какви лишения търпите, кмета от ГЕРБ на Бургас малко ли пари усвои за инфраструктурни проекти, в Пловдив също. Сега за Варна каквото и да се даде, ТИМ ще го окраде.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
Ако оставим настрана емоциите и непредубено погледнем на картата лесно ще установим, че тази линия на метрото е доста безсмислена.
На пръв поглед. Но ако си спомним, че и трасето на линията до летището със станцията между "Дружба 1" и "Дружба 2" насред нищото също изглеждаше напълно безсмислена и видим какви строежи се вихрят в момента около нея (начело с "Артекс") то навярно ще вденем, че и новата линия на метрото има своя скрит от публиката, но напълно ясен на инвеститорите изкупили на безценица парцелите по трасето ѝ смисъл.
От горното да не би някой да си помисли, че вътрешни хора изкупуват парцели там където ще мине метрото? Не, обратното е - метрото минава там, където вече са изкупени парцелите.
То и с Орлов мост - летище е същото, колкото с автобус, толкова и с метро, а имаше и линия 284, бързичка по време оно... да не говорим за пътникопотока на метростанция "Света гора". Трябваше от север да мине до летището, от юг си имаха моста до аерогарата
Да, а и са по-дългички първите станции, после някой идиот ги скъси и сега не мож закачи още един вагон... И на Ситняково беше станцията, а от Синьото до студентски си имаше тренче през гората, живописно ... Ама боко ликвидира и 100 годишното тренче по Витошката улица, та що се чудим на простотиите на самоковка и сие, прескачали трамвайните линии, ток да ги не хване, при първото им идване в града.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4073 НеутралноСамо едно от престъпленията на винету против София и Метрополитена с ужасни последици за много години напред.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!tulup
Рейтинг: 1421 НеутралноДо Слатина добре, ама след това защо Дружба 1 и 2 (изключвайки малката част, покрита от сегашното метро) са по-маловажни от The Mall ми е трудно да си обясня.
Не ме търсете преди обядКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4073 НеутралноДо коментар [#2] от "tulup":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Защото обръчите перат пари и усвояват Витоша със строежи. И Студентски град е елиминиран.
Darulio
Рейтинг: 1152 ВеселоЕто затова правителството трябва да падне, а КЗК да остане поне още година. Знаех си, че отговорът на въпроса ще има много нули
svv03688321
Рейтинг: 685 НеутралноСега е 525 милиона но докато го завършат ще е 1,525 милиада
acarid
Рейтинг: 604 Неутрално"Новото метро към "Арена Армеец" ще струва общо 525 млн. лв. без ДДС, които ще дойдат от държавата, както и от общината, която взе заем ..."
София над всичко!
nabliudatelnica
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#6] от "acarid":
Да над всичко е. И в приноса към националния бюджет е над всичко.
chedeuvre
Рейтинг: 217 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "svv03688321":
А дълговете на Топлофикация ще станат колко....?
nabliudatelnica
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#3] от "КМЕТ В СЯНКА":
Има и други райони необхватати. Що преживяваш точно за студентски, който няма нищо общо със студентски? Тая избирателност е също корупционна. Пък била и в сянка.
aspet
Рейтинг: 493 НеутралноХм, Ултрастрой. Това беше подставената фирма на Водстрой с която се редуваха да печелят обекти.
nabliudatelnica
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
Дрън дрън. Де Бойкикев да може да покаже нещо конкретно направено за София и 1/100 от метрото. И опита да набута Мая Манолова за кмет не се брои.
acarid
Рейтинг: 604 НеутралноДа, точно така другарко Фандъкова. Само дето ревете че нямате пари да му плащате разходите на това метро подарък от България.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4073 НеутралноДо коментар [#11] от "nabliudatelnica":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!издишаш.
nabliudatelnica
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#12] от "acarid":
Метрото, ако е подарък не е от България, а от ЕС. Заемите които ги взема София не ги плащате вие провициалистите, а живеещите в София. Така че тролетето ти е просто тъпо.
Martin Todorov
Рейтинг: 9 НеутралноКакво ще получи ГЕРБ ако подкрепят правителството на вота...
nabliudatelnica
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":
Щом казваш. По умнокрасотата ти личи кой издиша. Нито едно смислено изричение не си написал. Само бойкикеви опорки. За нарцисизма ти няма да подхващам, че е жалка история. Кмет бил ха ха.
shakez
Рейтинг: 428 НеутралноДо коментар [#12] от "acarid":
Абе, шомпол такъв, какъв ти е проблема, че в София има метро? Да бяха излезли и други големи общини, да защитят проект, но най-вече необходимост за изграждането на метро, да бяха кандидатствали и да бяха го направили. В София има планове за метро от края на 60-те години, които много умело бяха използвани от другаря бойчо. Да не говорим, че имаше вече съществуващи линии. За кой друг град има подобни планове? И да не пропускаме факта, че София по официални данни е 1.5 милиона, а реално са с поне едни 700 хиляди отгоре, че и повече. В допълнение с тези, които сутрин идват и си паркират колата пред работното ми място, защото им е по-близо до метрото, а аз се чудя къде да си паркирам моята, с която съм дошъл на работа. Разберете накрая, че това не е скъп Мерцедес, който е подарен на Столична община, а вариант, който дава алтернатива за бързо придвижване.
enterfornone
Рейтинг: 667 НеутралноАрена Армеец - Центъра - с тролей - 10 мин. С метро - 20 мин. с всички фльонги на метрото
ГЕРБ-бате, пари за фирмите да има...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4073 НеутралноДо коментар [#16] от "nabliudatelnica":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!горкичката.
shakez
Рейтинг: 428 НеутралноДо коментар [#16] от "nabliudatelnica":
Бойкикев не е кмет, не е с мнозинство в СОС, но пък за сметка на това столицата е като строителна площадка. Навсякъде кал и прах. От време на време измият някоя гума на някой бетоновоз. Колкото до метрото - горе го казах, част от плановете и тунелите са от 60-те. Част от метрото го имаше и преди този велик гений. А и още нещо - първата отсечка, както и още няколко станции са построени без евросредства, невероятно но факт.
dedoliben
Рейтинг: 2650 НеутралноДо коментар [#12] от "acarid":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIПо скоро от ЕС да съпоставиш Двете суми а тогава да пишеш.
И защо София?
Ми защото има хора.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4073 НеутралноДо коментар [#20] от "shakez":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Бойко промени генералната схема на метрото и го обърка за вечни времена.
cxn421127689
Рейтинг: 294 НеутралноКак ги изчисли,че населението на София било 2,2 милиона?Звездите ли ти го подсказаха?
И въпросът не е ,че София строи метро,а че не е отделена в самостоятелен регион като другите европейски столици ,а е пришита към бедния Югозапад и точи средства, които биха отишли за по-бедни градове в югозападната част на страната.
Petleshev
Рейтинг: 2142 НеутралноДо коментар [#7] от "nabliudatelnica":
Бивш tww09306483.Не съм особено убеден. Като приспаднем субсидиите за софийският транспорт и черната дупка Топлофикация, не знам какво ще се получи. И това са най-видимите черни дупки. Колко още има, само Господ знае.
Petleshev
Рейтинг: 2142 НеутралноДо коментар [#17] от "shakez":
Бивш tww09306483.Не е проблем, че в София има метро. Проблем е, че билета за това метро се субсидира. Защо при най-високите доходи в София бюджета трябва да субсидира градския транспорт в София и парното? Всеки да си плаща! Аман от софийски баровци със скъсани гащи!
koliok5
Рейтинг: 353 НеутралноДо коментар [#25] от "Petleshev":
Няма градски транспорт по света, който да е на печалба и да не се субсидира!
nabliudatelnica
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#25] от "Petleshev":
Билетът и да се субсидира се субсидира от софийския бюджет. Тоест от данъци и пр. които изработват жителите на София. А ако държавата го субсидира, не е повече от която и да е провинциална дупка . А субсидирането на транспорта е социална политика и извън социалната, но смятам, че е сложно за теб да ти обяснявам. Сега в Германия например има карта за цял месец за 9 евро, с която можеш да пътуваш из цяла Германия. Сигурно щото са по-прости от нас.
nabliudatelnica
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#24] от "Petleshev":
Въпрос на грамотност е, не на убеждения. Икономиката не е църква, че да се интересува някой от убежденията ти. За останалото чети. Колко е приносът на София в националния БВП. Една трета или повече? И още един съвсем елементарен въпрос. Селяните, като идвате в София, не се ли возите на метро? Излиза че, или ние ви плащаме, или е съвсем логично държавата да субсидира?
nabliudatelnica
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#23] от "cxn421127689":
Как пък позна че София точи средства, а не обратното. И ако има западнал регион той не е югозападния, а северозападния. Пак неграмотни постове.
nabliudatelnica
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#20] от "shakez":
Ти София си виждал на картинка май. Бойкикев не е кмет, но искаше да набута Мая Манолова за кмет. За това ставаше дума.Освен това има не малко кметства в София, в които кметове са от ДБ. Но мърсотията и праха са същите. Да не говоря че с една мутра от Борисовата градина не могат да се справят. Но умнокрасиви приказки колкото щеш. Точно като в тоя форум тука.
nabliudatelnica
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#22] от "КМЕТ В СЯНКА":
Дрън дрън опорки в сянка. Тая тодорживковска схема, дето бил променил
е от преди 40-50 г. Престъплението щеше да бъде, ако не беше променена. И ако има претенции към нея е не, че е променена, а че е недостатъчно радикално променена.
Роси
Рейтинг: 6896 Неутрално"За доставката на метровлаковете пък е избрана "Сименс".
Предните не бяха ли руски?
Ivan Peev
Рейтинг: 788 НеутралноПак грешни пари!
Два дебила это сила!Намаляване на населението на София под един милион и всички пробелеми ще отпаднат.
Длъжни ли сме от цялата страна да търпим лишения заради "удобства" на псевдо столичана.
Дали пък да не сменим столицата?
Consumer
Рейтинг: 1273 ЛюбопитноДо коментар [#33] от "Ivan Peev":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantИ какви лишения търпите, кмета от ГЕРБ на Бургас малко ли пари усвои за инфраструктурни проекти, в Пловдив също. Сега за Варна каквото и да се даде, ТИМ ще го окраде.
Един препатил
Рейтинг: 2404 НеутралноАко оставим настрана емоциите и непредубено погледнем на картата лесно ще установим, че тази линия на метрото е доста безсмислена.
На пръв поглед. Но ако си спомним, че и трасето на линията до летището със станцията между "Дружба 1" и "Дружба 2" насред нищото също изглеждаше напълно безсмислена и видим какви строежи се вихрят в момента около нея (начело с "Артекс") то навярно ще вденем, че и новата линия на метрото има своя скрит от публиката, но напълно ясен на инвеститорите изкупили на безценица парцелите по трасето ѝ смисъл.
От горното да не би някой да си помисли, че вътрешни хора изкупуват парцели там където ще мине метрото? Не, обратното е - метрото минава там, където вече са изкупени парцелите.
chedeuvre
Рейтинг: 217 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "shakez":
Ти си нито гей, нито би, а обикновен нагъл педераст, нали....?
Млад педераст без минало, без настояще, с напушен търсещ поглед....а...?
sfl32583434
Рейтинг: 28 ВеселоДо коментар [#18] от "enterfornone":
То и с Орлов мост - летище е същото, колкото с автобус, толкова и с метро, а имаше и линия 284, бързичка по време оно... да не говорим за пътникопотока на метростанция "Света гора". Трябваше от север да мине до летището, от юг си имаха моста до аерогарата
sfl32583434
Рейтинг: 28 ВеселоДо коментар [#20] от "shakez":
Да, а и са по-дългички първите станции, после някой идиот ги скъси и сега не мож закачи още един вагон...
И на Ситняково беше станцията, а от Синьото до студентски си имаше тренче през гората, живописно ... Ама боко ликвидира и 100 годишното тренче по Витошката улица, та що се чудим на простотиите на самоковка и сие, прескачали трамвайните линии, ток да ги не хване, при първото им идване в града.
fras
Рейтинг: 438 НеутралноУлтрастрой=Иван Мирински=Пеевски= калпаво строителство, неспазване на срокове и крадене!