Три фирми ще строят метрото до "Арена Армеец" за 525 млн. лв.

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4073 Неутрално

    Само едно от престъпленията на винету против София и Метрополитена с ужасни последици за много години напред.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До Слатина добре, ама след това защо Дружба 1 и 2 (изключвайки малката част, покрита от сегашното метро) са по-маловажни от The Mall ми е трудно да си обясня.

    Не ме търсете преди обяд
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4073 Неутрално

    До коментар [#2] от "tulup":

    Защото обръчите перат пари и усвояват Витоша със строежи. И Студентски град е елиминиран.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1152 Весело

    Ето затова правителството трябва да падне, а КЗК да остане поне още година. Знаех си, че отговорът на въпроса ще има много нули

  5. 5 Профил на svv03688321
    svv03688321
    Рейтинг: 685 Неутрално

    Сега е 525 милиона но докато го завършат ще е 1,525 милиада

  6. 6 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 604 Неутрално

    "Новото метро към "Арена Армеец" ще струва общо 525 млн. лв. без ДДС, които ще дойдат от държавата, както и от общината, която взе заем ..."
    София над всичко!

  7. 7 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#6] от "acarid":

    Да над всичко е. И в приноса към националния бюджет е над всичко.

  8. 8 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 217 Любопитно

    До коментар [#5] от "svv03688321":

    А дълговете на Топлофикация ще станат колко....?

  9. 9 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#3] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Има и други райони необхватати. Що преживяваш точно за студентски, който няма нищо общо със студентски? Тая избирателност е също корупционна. Пък била и в сянка.

  10. 10 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Хм, Ултрастрой. Това беше подставената фирма на Водстрой с която се редуваха да печелят обекти.

  11. 11 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Дрън дрън. Де Бойкикев да може да покаже нещо конкретно направено за София и 1/100 от метрото. И опита да набута Мая Манолова за кмет не се брои.

  12. 12 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 604 Неутрално

    До коментар [#6] от "acarid":Да над всичко е. И в приноса към националния бюджет е над всичко.
    —цитат от коментар 7 на nabliudatelnica


    Да, точно така другарко Фандъкова. Само дето ревете че нямате пари да му плащате разходите на това метро подарък от България.

  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4073 Неутрално

    До коментар [#11] от "nabliudatelnica":

    издишаш.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#12] от "acarid":

    Метрото, ако е подарък не е от България, а от ЕС. Заемите които ги взема София не ги плащате вие провициалистите, а живеещите в София. Така че тролетето ти е просто тъпо.

  15. 15 Профил на Martin Todorov
    Martin Todorov
    Рейтинг: 9 Неутрално

    Какво ще получи ГЕРБ ако подкрепят правителството на вота...

  16. 16 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Щом казваш. По умнокрасотата ти личи кой издиша. Нито едно смислено изричение не си написал. Само бойкикеви опорки. За нарцисизма ти няма да подхващам, че е жалка история. Кмет бил ха ха.

  17. 17 Профил на shakez
    shakez
    Рейтинг: 428 Неутрално

    До коментар [#12] от "acarid":

    Абе, шомпол такъв, какъв ти е проблема, че в София има метро? Да бяха излезли и други големи общини, да защитят проект, но най-вече необходимост за изграждането на метро, да бяха кандидатствали и да бяха го направили. В София има планове за метро от края на 60-те години, които много умело бяха използвани от другаря бойчо. Да не говорим, че имаше вече съществуващи линии. За кой друг град има подобни планове? И да не пропускаме факта, че София по официални данни е 1.5 милиона, а реално са с поне едни 700 хиляди отгоре, че и повече. В допълнение с тези, които сутрин идват и си паркират колата пред работното ми място, защото им е по-близо до метрото, а аз се чудя къде да си паркирам моята, с която съм дошъл на работа. Разберете накрая, че това не е скъп Мерцедес, който е подарен на Столична община, а вариант, който дава алтернатива за бързо придвижване.

  18. 18 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Арена Армеец - Центъра - с тролей - 10 мин. С метро - 20 мин. с всички фльонги на метрото
    ГЕРБ-бате, пари за фирмите да има...

  19. 19 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4073 Неутрално

    До коментар [#16] от "nabliudatelnica":

    горкичката.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  20. 20 Профил на shakez
    shakez
    Рейтинг: 428 Неутрално

    До коментар [#16] от "nabliudatelnica":

    Бойкикев не е кмет, не е с мнозинство в СОС, но пък за сметка на това столицата е като строителна площадка. Навсякъде кал и прах. От време на време измият някоя гума на някой бетоновоз. Колкото до метрото - горе го казах, част от плановете и тунелите са от 60-те. Част от метрото го имаше и преди този велик гений. А и още нещо - първата отсечка, както и още няколко станции са построени без евросредства, невероятно но факт.

  21. 21 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2650 Неутрално

    До коментар [#12] от "acarid":

    По скоро от ЕС да съпоставиш Двете суми а тогава да пишеш.
    И защо София?
    Ми защото има хора.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  22. 22 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4073 Неутрално

    До коментар [#20] от "shakez":

    Бойко промени генералната схема на метрото и го обърка за вечни времена.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  23. 23 Профил на cxn421127689
    cxn421127689
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#12] от "acarid":Абе, шомпол такъв, какъв ти е проблема, че в София има метро? Да бяха излезли и други големи общини, да защитят проект, но най-вече необходимост за изграждането на метро, да бяха кандидатствали и да бяха го направили. В София има планове за метро от края на 60-те години, които много умело бяха използвани от другаря бойчо. Да не говорим, че имаше вече съществуващи линии. За кой друг град има подобни планове? И да не пропускаме факта, че София по официални данни е 1.5 милиона, а реално са с поне едни 700 хиляди отгоре, че и повече. В допълнение с тези, които сутрин идват и си паркират колата пред работното ми място, защото им е по-близо до метрото, а аз се чудя къде да си паркирам моята, с която съм дошъл на работа. Разберете накрая, че това не е скъп Мерцедес, който е подарен на Столична община, а вариант, който дава алтернатива за бързо придвижване.
    —цитат от коментар 17 на shakez


    Как ги изчисли,че населението на София било 2,2 милиона?Звездите ли ти го подсказаха?
    И въпросът не е ,че София строи метро,а че не е отделена в самостоятелен регион като другите европейски столици ,а е пришита към бедния Югозапад и точи средства, които биха отишли за по-бедни градове в югозападната част на страната.

  24. 24 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2142 Неутрално

    До коментар [#7] от "nabliudatelnica":

    Не съм особено убеден. Като приспаднем субсидиите за софийският транспорт и черната дупка Топлофикация, не знам какво ще се получи. И това са най-видимите черни дупки. Колко още има, само Господ знае.

    Бивш tww09306483.
  25. 25 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2142 Неутрално

    До коментар [#17] от "shakez":

    Не е проблем, че в София има метро. Проблем е, че билета за това метро се субсидира. Защо при най-високите доходи в София бюджета трябва да субсидира градския транспорт в София и парното? Всеки да си плаща! Аман от софийски баровци със скъсани гащи!

    Бивш tww09306483.
  26. 26 Профил на koliok5
    koliok5
    Рейтинг: 353 Неутрално

    До коментар [#25] от "Petleshev":

    Няма градски транспорт по света, който да е на печалба и да не се субсидира!

  27. 27 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#25] от "Petleshev":

    Билетът и да се субсидира се субсидира от софийския бюджет. Тоест от данъци и пр. които изработват жителите на София. А ако държавата го субсидира, не е повече от която и да е провинциална дупка . А субсидирането на транспорта е социална политика и извън социалната, но смятам, че е сложно за теб да ти обяснявам. Сега в Германия например има карта за цял месец за 9 евро, с която можеш да пътуваш из цяла Германия. Сигурно щото са по-прости от нас.

  28. 28 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#24] от "Petleshev":

    Въпрос на грамотност е, не на убеждения. Икономиката не е църква, че да се интересува някой от убежденията ти. За останалото чети. Колко е приносът на София в националния БВП. Една трета или повече? И още един съвсем елементарен въпрос. Селяните, като идвате в София, не се ли возите на метро? Излиза че, или ние ви плащаме, или е съвсем логично държавата да субсидира?

  29. 29 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#23] от "cxn421127689":

    Как пък позна че София точи средства, а не обратното. И ако има западнал регион той не е югозападния, а северозападния. Пак неграмотни постове.

  30. 30 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#20] от "shakez":

    Ти София си виждал на картинка май. Бойкикев не е кмет, но искаше да набута Мая Манолова за кмет. За това ставаше дума.Освен това има не малко кметства в София, в които кметове са от ДБ. Но мърсотията и праха са същите. Да не говоря че с една мутра от Борисовата градина не могат да се справят. Но умнокрасиви приказки колкото щеш. Точно като в тоя форум тука.

  31. 31 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#22] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Дрън дрън опорки в сянка. Тая тодорживковска схема, дето бил променил
    е от преди 40-50 г. Престъплението щеше да бъде, ако не беше променена. И ако има претенции към нея е не, че е променена, а че е недостатъчно радикално променена.

  32. 32 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6896 Неутрално

    "За доставката на метровлаковете пък е избрана "Сименс".
    Предните не бяха ли руски?

  33. 33 Профил на Ivan Peev
    Ivan Peev
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Пак грешни пари!
    Намаляване на населението на София под един милион и всички пробелеми ще отпаднат.
    Длъжни ли сме от цялата страна да търпим лишения заради "удобства" на псевдо столичана.
    Дали пък да не сменим столицата?

    Два дебила это сила!
  34. 34 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 1273 Любопитно

    До коментар [#33] от "Ivan Peev":

    И какви лишения търпите, кмета от ГЕРБ на Бургас малко ли пари усвои за инфраструктурни проекти, в Пловдив също. Сега за Варна каквото и да се даде, ТИМ ще го окраде.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  35. 35 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2404 Неутрално

    Ако оставим настрана емоциите и непредубено погледнем на картата лесно ще установим, че тази линия на метрото е доста безсмислена.

    На пръв поглед. Но ако си спомним, че и трасето на линията до летището със станцията между "Дружба 1" и "Дружба 2" насред нищото също изглеждаше напълно безсмислена и видим какви строежи се вихрят в момента около нея (начело с "Артекс") то навярно ще вденем, че и новата линия на метрото има своя скрит от публиката, но напълно ясен на инвеститорите изкупили на безценица парцелите по трасето ѝ смисъл.

    От горното да не би някой да си помисли, че вътрешни хора изкупуват парцели там където ще мине метрото? Не, обратното е - метрото минава там, където вече са изкупени парцелите.

  36. 36 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 217 Любопитно

    До коментар [#17] от "shakez":

    Ти си нито гей, нито би, а обикновен нагъл педераст, нали....?
    Млад педераст без минало, без настояще, с напушен търсещ поглед....а...?

  37. 37 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 28 Весело

    До коментар [#18] от "enterfornone":

    То и с Орлов мост - летище е същото, колкото с автобус, толкова и с метро, а имаше и линия 284, бързичка по време оно... да не говорим за пътникопотока на метростанция "Света гора". Трябваше от север да мине до летището, от юг си имаха моста до аерогарата

  38. 38 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 28 Весело

    До коментар [#20] от "shakez":

    Да, а и са по-дългички първите станции, после някой идиот ги скъси и сега не мож закачи още един вагон...
    И на Ситняково беше станцията, а от Синьото до студентски си имаше тренче през гората, живописно ... Ама боко ликвидира и 100 годишното тренче по Витошката улица, та що се чудим на простотиите на самоковка и сие, прескачали трамвайните линии, ток да ги не хване, при първото им идване в града.

  39. 39 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Ултрастрой=Иван Мирински=Пеевски= калпаво строителство, неспазване на срокове и крадене!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK