Имитация на дейност. Иначе на всички, имали някакъв сблъсък с телеком или банка, е пределно ясно, че договорите са изцяло в ущърб на потребителите и без възможност за коментари или корекции.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Да разгледат и как са оформени сметките - ако някой разбере съдържанието им, ще се радвам да го обясни. Особено тези сметки след преподписване на договора и преминаване/включване на нов план.
Прекратяването на договори с банки и телекоми трябва да става чрез държавна услуга в пощата или в общината и да важат общи условия за прекратяване на договори, за да спре изнудването на гражданите. Особено в телекомите системно отказват прекратяване на договори и умишлено залагат капани от сорта на това, че договорът може да се прекрати само в точно опреден ден на годината. Нито ден по-рано, нито ден по-късно. Говорим за сериозни държавни протекции в тези бизнеси.
Другият добър вариант е да се допуснат услуги на ниво ЕС така, че родните банки и телекоми да получат конкуренция от разработеният пазар в ЕС. Това много рязко ще повиши качеството на услугите.
От една седмица съм се заел с проучване на оферти за преподпиване с оператор..... няма такава наглост. Спорът ни е за т.н. ЗАЯВЯВАНЕ НА ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛУГИ. Аз не ги искам, от оператора ми отговарят, че трябва да ги заявя и после да се откажа от тях. Само че, ЗАЯВКА предполага, че аз ги искам... пък аз не ги искам. Намекнах, че това е изнудване, обвиниха ме в неразбиране.... и грешна интерпретация.... Пред мен в офиса, на един от маалата, му включиха и телевизия преди да се усети. Лешояди!
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
От една седмица съм се заел с проучване на оферти за преподпиване с оператор..... няма такава наглост. Спорът ни е за т.н. ЗАЯВЯВАНЕ НА ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛУГИ. Аз не ги искам, от оператора ми отговарят, че трябва да ги заявя и после да се откажа от тях. Само че, ЗАЯВКА предполага, че аз ги искам... пък аз не ги искам. Намекнах, че това е изнудване, обвиниха ме в неразбиране.... и грешна интерпретация....Пред мен в офиса, на един от маалата, му включиха и телевизия преди да се усети. Лешояди!
с изключение на а1, в магазините масово наемат грапави селяни по 18-20 години, които освен глупости и фатки друго нямат в главата. бях се хванал за главата лятото
Подозирам, че навсякъде пише как не можем да прочетем текста на споразумението преди да го подпишем. Също така стандартните им условия са за плащане на неустойка в размер на всички такси до края на периода на договора независимо, че не плащат данък печалба на база 100% от приходите. Освен това при прекратяване пише, че неустойката е спрямо стандартните им цени, а не промоционалните едва ли не ни продават на загуба. Няма лошо да дължим неустойка при предсрочно прекратяване прекратяване, но тя трябва да е до размера на реалната печалба. Тоест ако на 100 лева приход отчитат 15 лева печалба след амортизации, значи при месечна такса 20 лева за 24 месеца не бива да дъжлим над 20*24*0.15 = 72 лева неустойка и то ако прекратим още в първия месец
Целите тия купища ,които трябва да подпишеш за да имаш достъп до мобилна услуга са едностранчиви и то в полза на мобилните оператори.Няма никаква опция да не подпишеш клауза или дори точка от договора. От друга страна те МО могат да правят каквото си щат-да лъжат,да мамят и т.н. без да носят отговорност. За подарък пък държавата им вменява подаръци. Както да речем плащане на Синя зона,Касови апарати с ГПРС..и така нататък ,все хубави козуначета/не хапки/ ,а те продължават да дерат народа яко.От къде на къде ,ако просрочиш задължения те дават на колектори или ЧСИ,без дело и присъда.И то в нарушение на Конституцията.
Ами ей ви един ущърб, дето в сила от години за телекомите "Промоция за срока на договора, след това цена по 2". Аз примерно ползвам планове без договор от преди години и не могат ме мръднат от тях... Даже ми крещяха по телефона умниците.
Да? А язе точно у таз връзка имам вапрос с повишена труднос - а тей, дека ща ги преглеждат договорити - ща имат ли финансова заинтирисованос да намерат "клаузи в ущърб на путребителити", али ща имат финансова заинтирисованос да НЕ намерат, м-м?
И начи апсилютно топов вапрос с нивазможно ниво на труднос: а какво да са прави при падаща норма на печалбата в системна криза на капитализъЪма, освенка да са ущърби измаксимално потребителя-тире-пролетарий, м-м?
Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
С банкери битка се печели само с огнестрелно оръжие! Тази комисия ще установи, че всичко е честно, законно и почтено! А десетките такси и таксички, огромните лихви, задължителните застраховки и правото на банката да променя еднолично условията по договора, когато и скимне, са съвсем нормални и естествени неща.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4119 НеутралноСетиха се. Пак няма да "намерят" нищо.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!МЕСИ от Бояна
Рейтинг: 1144 НеутралноТелекомите - престъпен картел за грабене на населението!
СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!Petleshev
Рейтинг: 2829 НеутралноСигурен съм, че двете комисии най-внимателно ще разгледат договорите и общите условия и няма да открият нищо нередно. ;)
Бивш tww09306483.rumen_s
Рейтинг: 2132 НеутралноИмитация на дейност. Иначе на всички, имали някакъв сблъсък с телеком или банка, е пределно ясно, че договорите са изцяло в ущърб на потребителите и без възможност за коментари или корекции.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)Галя Станчева
Рейтинг: 4984 ЛюбопитноДа разгледат и как са оформени сметките - ако някой разбере съдържанието им, ще се радвам да го обясни. Особено тези сметки след преподписване на договора и преминаване/включване на нов план.
пРезидента!
Рейтинг: 2945 НеутралноПрекратяването на договори с банки и телекоми трябва да става чрез държавна услуга в пощата или в общината и да важат общи условия за прекратяване на договори, за да спре изнудването на гражданите. Особено в телекомите системно отказват прекратяване на договори и умишлено залагат капани от сорта на това, че договорът може да се прекрати само в точно опреден ден на годината. Нито ден по-рано, нито ден по-късно. Говорим за сериозни държавни протекции в тези бизнеси.
Другият добър вариант е да се допуснат услуги на ниво ЕС така, че родните банки и телекоми да получат конкуренция от разработеният пазар в ЕС. Това много рязко ще повиши качеството на услугите.
Ранмакан от Манве
Рейтинг: 170 НеутралноИ ще бъдат добавени нови такива, муахахахаха. Верваме ви.
Софи
Рейтинг: 276 НеутралноПак отчитат "дейност" в държавната администрация - тоест слагат кламери!
И с "Лукойл" се заемаха, ама положението си е същото! Господстващото положение на "Лукойл" и деренето на кожата на народа си продължава!
git20545471
Рейтинг: 52 РазстроеноТ.е. излиза, че досега не са си вършили работата, щом тепърва ще започват да преглеждат.
pet fire
Рейтинг: 3299 НеутралноПо-добре късно…………
the_flea
Рейтинг: 1092 НеутралноОт една седмица съм се заел с проучване на оферти за преподпиване с оператор..... няма такава наглост. Спорът ни е за т.н. ЗАЯВЯВАНЕ НА ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛУГИ. Аз не ги искам, от оператора ми отговарят, че трябва да ги заявя и после да се откажа от тях. Само че, ЗАЯВКА предполага, че аз ги искам... пък аз не ги искам. Намекнах, че това е изнудване, обвиниха ме в неразбиране.... и грешна интерпретация....
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!Пред мен в офиса, на един от маалата, му включиха и телевизия преди да се усети. Лешояди!
Галя Станчева
Рейтинг: 4984 ГневноТелевизията я пробутват на всички. Човек трябва да ходи с адвокат в телекомите и банките.
4u4o
Рейтинг: 1525 НеутралноГотово, прегледах ги. Няма такива клаузи!
karatista
Рейтинг: 3632 НеутралноДо коментар [#11] от "the_flea":
mr. Gorbachev, tear down this wall!с изключение на а1, в магазините масово наемат грапави селяни по 18-20 години, които освен глупости и фатки друго нямат в главата. бях се хванал за главата лятото
Batezuzi
Рейтинг: 1603 НеутралноПодозирам, че навсякъде пише как не можем да прочетем текста на споразумението преди да го подпишем. Също така стандартните им условия са за плащане на неустойка в размер на всички такси до края на периода на договора независимо, че не плащат данък печалба на база 100% от приходите. Освен това при прекратяване пише, че неустойката е спрямо стандартните им цени, а не промоционалните едва ли не ни продават на загуба. Няма лошо да дължим неустойка при предсрочно прекратяване прекратяване, но тя трябва да е до размера на реалната печалба. Тоест ако на 100 лева приход отчитат 15 лева печалба след амортизации, значи при месечна такса 20 лева за 24 месеца не бива да дъжлим над 20*24*0.15 = 72 лева неустойка и то ако прекратим още в първия месец
не на безразличието
Рейтинг: 696 Неутралнотелекоми ,банки ,бързи кредити и прочие винаги цакат простия народец, понеже си е прозт си чака спасители като боку...
'Българите сме малък но много прост народ.' М ВешимТони Димитров
Рейтинг: 370 НеутралноЦелите тия купища ,които трябва да подпишеш за да имаш достъп до мобилна услуга са едностранчиви и то в полза на мобилните оператори.Няма никаква опция да не подпишеш клауза или дори точка от договора. От друга страна те МО могат да правят каквото си щат-да лъжат,да мамят и т.н. без да носят отговорност. За подарък пък държавата им вменява подаръци. Както да речем плащане на Синя зона,Касови апарати с ГПРС..и така нататък ,все хубави козуначета/не хапки/ ,а те продължават да дерат народа яко.От къде на къде ,ако просрочиш задължения те дават на колектори или ЧСИ,без дело и присъда.И то в нарушение на Конституцията.
bat_plamen
Рейтинг: 4696 НеутралноДано да има някакъв положителен ефект това.
paшucm
Рейтинг: 60 НеутралноБанките и телекомите от десетилетия извиват ръцете на клиентите, чак сега ли се сетихте?!
esl581109067
Рейтинг: 57 НеутралноАми ей ви един ущърб, дето в сила от години за телекомите "Промоция за срока на договора, след това цена по 2". Аз примерно ползвам планове без договор от преди години и не могат ме мръднат от тях... Даже ми крещяха по телефона умниците.
sablezub
Рейтинг: 357 НеутралноДа? А язе точно у таз връзка имам вапрос с повишена труднос - а тей, дека ща ги преглеждат договорити - ща имат ли финансова заинтирисованос да намерат "клаузи в ущърб на путребителити", али ща имат финансова заинтирисованос да НЕ намерат, м-м?
И начи апсилютно топов вапрос с нивазможно ниво на труднос: а какво да са прави при падаща норма на печалбата в системна криза на капитализъЪма, освенка да са ущърби измаксимално потребителя-тире-пролетарий, м-м? Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
Martin Todorov
Рейтинг: 9 НеутралноЕ идеята е да им се бутне нещо.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1619 НеутралноДотоворите се променят еднодтранно от банките.
Роси
Рейтинг: 7599 НеутралноСетила се Мара... Колко години гражданите протестират срещу високите такси на банките, но държавните институции си мълчат, а банките трупат печалби.
aussie
Рейтинг: 429 НеутралноСамо в БГ банките има месечни такси. В белия свят няма такса месечно обслужване на сметка. Алчни бездарници.
roknor
Рейтинг: 2562 ВеселоС банкери битка се печели само с огнестрелно оръжие! Тази комисия ще установи, че всичко е честно, законно и почтено! А десетките такси и таксички, огромните лихви, задължителните застраховки и правото на банката да променя еднолично условията по договора, когато и скимне, са съвсем нормални и естествени неща.
antikvarno
Рейтинг: 767 ГневноКрайно време беше този картел да бъде разбит и санкциониран!!!🤮