Паркингът буквално се разпада. С какъв бетон е правен, не ми е ясно. Рампите към отделните етажи, са като Антоновския мост - почти непроходими. Асансьорите, повечето не работят. Тоалетните - смрад. Иначе по терминала вече има повече места за сядане и зареждане на телефон.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Крайно време беше! Терминал 2 е едно недоносче, струвало милиони! Почти никъде по света няма смесване на пристигащи и заминаващи, както е на Т2, дори на Т1 двата потока са разделени! Това е грубо нарушение на сигурността!
Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
тия паляци още ли не са оправили изпърдения паркинг? доста са смотани тия концесионери, яка шашма са. едва ли имат опит където и да е в управление на летища.
Ха, сроковете за конкурса са потресаващо кратки - около 3 седмици. Та какъв идеен проект може да се разработи за такова време?!? Концесионерите (или тези които стоят зад тях) явно ни вземат за канарчета!
Крайно време беше! Терминал 2 е едно недоносче, струвало милиони! Почти никъде по света няма смесване на пристигащи и заминаващи, както е на Т2, дори на Т1 двата потока са разделени! Това е грубо нарушение на сигурността!
Турците откриха международния терминал на Ататюрк някъде в края на века. Само след петнадесетина години построиха нов терминал. Но и сега ако отидете на стария, паркингът изглежда като нов на фона на софийския, а и по размер са несравними. За новия с 40000 места изобщо не говорим. Почти съм сигурен че след "ремоната", я изкара 5-6 години, я не.
Ако си летял между две шенгенски летища, би разбрал, че няма никакво разделение на пристигащи и заминаващи пътници! Нещо като на обикновена автогара е.
Ха, сроковете за конкурса са потресаващо кратки - около 3 седмици.Та какъв идеен проект може да се разработи за такова време?!?Концесионерите (или тези които стоят зад тях) явно ни вземат за канарчета!
И на мен ми направи впечатление този АПЦУРДНО кратък срок! Отдалече мЕрише ТА СМЪРДИ на "предварително "продаден" търг" на "свой човек".
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Глупости, на всеки терминал по света на който има такова смесване - Фанкфурт, Мюнхен, Барселона, Париж са само няколко примера. И да, културните хора ходят отдясно така че двата потока не си пречат.
Никога - като разширят Т2 стария терминал го затварят, изтърбушват го и става ВИП, сегашния ВИП го бутат и по-нататък строят нов Т1, доколкото знам оттатък паркинга. И ги свързват с топла връзка.
Т2 изобщо не трябваше да го строят. Просто това не е мястото на летището. Малко хора знаят че немците са го сложили там за заблуда на врага. Трябва ново летище на по-подходящо (не като Враждебна - виж името!) за авиацията място - запад/северозапад от Божурище.
Летище София е толкова малко (само ЕДНА писта!),че няма смисъл от топла връзка. Все едно на ж.п.гара с един коловоз да се копае топла връзка между коловоза и гарата.
Така, сега да ви обЯсня как тарикатстват на запад фирмите концесионери. Създава се ремонтен перпетум мбиле. Вечен ремонт. Все нещо се ремонтира, подобрява, вкарва във вечно сменящите се норми я за сигурност, я за противопожарна безопастност, я за достъпност на инвалиди... Каквото си помислите. Това си е позната схема. По силата на този ремонтен перпетум мобиле, концесионерът никога не е на печалба. Вечно реве, че цялата му печалба отива в ремонти. И обуславя я покачване на пътническите такси - за които държавата му дава ОК? или намаляване на някое отчисление по конценсионни договор (примерно, често при печалба се дават допълнителни бонуси). Същевременно, често концесионерите са част от гоеи инустриални групи, в които някъде капиталистично съществуват и строителни фирми. Или фирми за други услуги... И се сетихте, нали? обявявам ремонт, печели фирма, която е част от холдинга или нещо подобно. И съвсем легално, паричките отиват от единия джоб в другия. Стртелната фирма леко надценява работата и прибира малко по-добра печалба. А коценсията на летището - вечно в дефицит и реве на държавата.
Нали не мислите, че човешката хитрост свършва само с държавните поръчки и приятелски фирми? Хитростта на каптиамлистите ад трупат печалбичка на гърба на абдалите е от А до Я. От шмекера на и-бей , който ви продава менте до концесионера на летището и мега-строителната фирма. Дето играят уж по правилата. Това е. Само дето при нас и капиталистите са толкова тъпи, че гои правят до наглост и в размери, които се виждат прекалено. На Запад, са по ювелирни. И оставят по малко и за потребителя. А политикът дал концесията се задоволява с по-скромен процент и върши все пак някаква работа за хората, които са го избрали.
Както казваше баба ми - дозата прави лекарството или отровата.
Паркингът буквално се разпада. С какъв бетон е правен, не ми е ясно. Рампите към отделните етажи, са като Антоновския мост - почти непроходими. Асансьорите, повечето не работят. Тоалетните - смрад. Иначе по терминала вече има повече места за сядане и зареждане на телефон.
В проекта дали ще включат най-накрая миене на тоалетните (ама не проформа а истинско)?
Зная доста, не всичко казвам - вадя каквото преценя. :-) не ме поканиха на договорките САЩ-Русия и се мъча да отгатна по коствени признаци какво са договорили.
dark'star, 02.12.22, https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225
За концесионер на летището бе избран единственният кандидат без никакъв опит в управлението на летища! И с най-ниската оферта за инвестиции! При ОПГ ГЕРБ е така! И заради година и половина пандемия ГЕРБ му опростиха концесионните вноски за 10 години!
Ах тази Василка и от икономика разбира вече.Излез от тесните си партийни рамки на БКП.Това че Ушко Каратиста казал нещо си,не трябва да се приема за вярно.А за концесията на летището.Гарантирано от Про100 Киро,цялата шайка крадци на промяна и слугите им от Дай България
Бетона, освен по проект, не е заложен такъв наистина. Но нали парите са държавни, тоест наши, крадене с пълна сила. После защо не сме в Шенген и най-бедни в Европа..
До коментар [#3] от "kahles":Глупости, на всеки терминал по света на който има такова смесване - Фанкфурт, Мюнхен, Барселона, Париж са само няколко примера. И да, културните хора ходят отдясно така че двата потока не си пречат.
И защо ще даваме още пари? Тук се появиха рационализиращи типажи, които обясняват какво се разпадало, какво било смрад... Летището е треторазрядно, в нормално за нивото си състояние. Кому е нужен ремонт???? Доста неща има за оправяне, че летището им е проблема? Или едни пари някой да схруска?
ма то точно това се иска. да си е треторазрядно, като кьолн и дортмунд. без някакви претенции и турбо екстри. суперефикасно - бързо и коректно обслужване, чисто и спретнато, без да се влачиш по мърляшки опашки, так-так.
не ви ща баници, лафки, шкембе чорба, фришопове и тинтири минтири.
На то и да стане фенси, пак ще си е треторазрядно, нз защо си мислиш, че като го лъснем, бизнесът ще дойде. Държавата е треторазрядна, летището също. Върши работа, айде нема нужда от милиони по ремонт, особено в състояние на икономическа криза! Има доста други пера за ремонт и подобрения! Или некои интереси се обслужват?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Альоша
Рейтинг: 119 НеутралноGP group или производните и ще спечелят търга
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5533 НеутралноПаркингът буквално се разпада. С какъв бетон е правен, не ми е ясно. Рампите към отделните етажи, са като Антоновския мост - почти непроходими. Асансьорите, повечето не работят. Тоалетните - смрад. Иначе по терминала вече има повече места за сядане и зареждане на телефон.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевkahles
Рейтинг: 1585 НеутралноКрайно време беше! Терминал 2 е едно недоносче, струвало милиони! Почти никъде по света няма смесване на пристигащи и заминаващи, както е на Т2, дори на Т1 двата потока са разделени! Това е грубо нарушение на сигурността!
Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.K2doors
Рейтинг: 714 НеутралноНяма летище "София" в IATA,има "Враждебна"!!
karatista
Рейтинг: 3935 Неутралнотия паляци още ли не са оправили изпърдения паркинг? доста са смотани тия концесионери, яка шашма са. едва ли имат опит където и да е в управление на летища.
mr. Gorbachev, tear down this wall!Virgin
Рейтинг: 679 ГневноХа, сроковете за конкурса са потресаващо кратки - около 3 седмици.
Та какъв идеен проект може да се разработи за такова време?!?
Концесионерите (или тези които стоят зад тях) явно ни вземат за канарчета!
Хюго Босов
Рейтинг: 1993 НеутралноА терминал 1 кога? Потресаващо е там, тоалетните по- зле и от долнопробно капанче по морето.
Хюго Босов
Рейтинг: 1993 НеутралноДо коментар [#5] от "karatista":
Няма дума “паляци” в българския. Не обиждай себе си с неграмотно писане!
Сд
Рейтинг: 860 НеутралноИма навсякъде трансферни коридори по летищата,където се прикачваш за друг полет без да излизаш навън
ThePal
Рейтинг: 750 НеутралноТурците откриха международния терминал на Ататюрк някъде в края на века. Само след петнадесетина години построиха нов терминал. Но и сега ако отидете на стария, паркингът изглежда като нов на фона на софийския, а и по размер са несравними. За новия с 40000 места изобщо не говорим. Почти съм сигурен че след "ремоната", я изкара 5-6 години, я не.
vassilun
Рейтинг: 5161 НеутралноДо коментар [#3] от "kahles":
Ако си летял между две шенгенски летища, би разбрал, че няма никакво разделение на пристигащи и заминаващи пътници! Нещо като на обикновена автогара е.
vassilun
Рейтинг: 5161 НеутралноДо коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":
Има и много монитори, на които вместо рекламодатели се рекламира самото летище!
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 2584 НеутралноИ на мен ми направи впечатление този АПЦУРДНО кратък срок! Отдалече мЕрише ТА СМЪРДИ на "предварително "продаден" търг" на "свой човек". THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
karatista
Рейтинг: 3935 НеутралноДо коментар [#8] от "Хюго Босов":
mr. Gorbachev, tear down this wall!вземи едно огледало и....
m17
Рейтинг: 1693 НеутралноДо коментар [#3] от "kahles":
Глупости, на всеки терминал по света на който има такова смесване - Фанкфурт, Мюнхен, Барселона, Париж са само няколко примера. И да, културните хора ходят отдясно така че двата потока не си пречат.
m17
Рейтинг: 1693 НеутралноДо коментар [#7] от "Хюго Босов":
Никога - като разширят Т2 стария терминал го затварят, изтърбушват го и става ВИП, сегашния ВИП го бутат и по-нататък строят нов Т1, доколкото знам оттатък паркинга. И ги свързват с топла връзка.
pet_fire
Рейтинг: 4357 НеутралноЗабавиха се
vassilun
Рейтинг: 5161 НеутралноДо коментар [#16] от "m17":
А знаеш ли защо няма топла връзка на Т2 със станцията на метрото? Това е огромна тъпня!
ThePal
Рейтинг: 750 НеутралноТ2 изобщо не трябваше да го строят. Просто това не е мястото на летището. Малко хора знаят че немците са го сложили там за заблуда на врага. Трябва ново летище на по-подходящо (не като Враждебна - виж името!) за авиацията място - запад/северозапад от Божурище.
vassilun
Рейтинг: 5161 НеутралноДо коментар [#19] от "ThePal":
Съгласен на 100%!
kazushi
Рейтинг: 1070 НеутралноИма автогари с по-добри тоалетни в България! А това е най-малкият проблем на Т2. Т2 изглежда все едно е открит не преди 15-20, а преди 200 години.
deaf
Рейтинг: 2660 НеутралноДо коментар [#16] от "m17":
А Т3 къде ще е? Щото по договор,концесионера е длъжен да построи трети терминал.
До коментар [#21] от "kazushi":
В смисъл,че е износен ли? Или е остаряла архитектурата му?
До коментар [#18] от "vassilun":
Метростанцията е буквално на една крачка от Т2. За какво ти е топла връзка?
blondofil
Рейтинг: 2308 НеутралноСофкъ Ньет е дебилско име.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3222 Весело"Летище София обяви търг за обновяване на "Терминал 2""
В Русия съм! В Русия съм!Кога го построиха, кога се наложи да го обновяват!
vassilun
Рейтинг: 5161 НеутралноДо коментар [#22] от "deaf":
"За какво ти е топла в.ъзка?"
Защото в нормалния свят е така! На CDG дори гарата е вътре в Т2! При виелица приятно ли ще ти е да стигнеш от Т2 до метрото?
deaf
Рейтинг: 2660 НеутралноДо коментар [#25] от "vassilun":
Летище София е толкова малко (само ЕДНА писта!),че няма смисъл от топла връзка. Все едно на ж.п.гара с един коловоз да се копае топла връзка между коловоза и гарата.
vsp361082906
Рейтинг: 20 НеутралноПрави се само един заслон м/у метрото и Т2, много летищата като Барселона и други се ходи по-далеч до самото метро
stephan
Рейтинг: 476 НеутралноТака, сега да ви обЯсня как тарикатстват на запад фирмите концесионери.
Създава се ремонтен перпетум мбиле. Вечен ремонт. Все нещо се ремонтира, подобрява, вкарва във вечно сменящите се норми я за сигурност, я за противопожарна безопастност, я за достъпност на инвалиди... Каквото си помислите. Това си е позната схема. По силата на този ремонтен перпетум мобиле, концесионерът никога не е на печалба. Вечно реве, че цялата му печалба отива в ремонти. И обуславя я покачване на пътническите такси - за които държавата му дава ОК? или намаляване на някое отчисление по конценсионни договор (примерно, често при печалба се дават допълнителни бонуси).
Същевременно, често концесионерите са част от гоеи инустриални групи, в които някъде капиталистично съществуват и строителни фирми. Или фирми за други услуги...
И се сетихте, нали?
обявявам ремонт, печели фирма, която е част от холдинга или нещо подобно. И съвсем легално, паричките отиват от единия джоб в другия. Стртелната фирма леко надценява работата и прибира малко по-добра печалба.
А коценсията на летището - вечно в дефицит и реве на държавата.
Нали не мислите, че човешката хитрост свършва само с държавните поръчки и приятелски фирми?
Хитростта на каптиамлистите ад трупат печалбичка на гърба на абдалите е от А до Я.
От шмекера на и-бей , който ви продава менте до концесионера на летището и мега-строителната фирма. Дето играят уж по правилата.
Това е.
Само дето при нас и капиталистите са толкова тъпи, че гои правят до наглост и в размери, които се виждат прекалено.
На Запад, са по ювелирни. И оставят по малко и за потребителя. А политикът дал концесията се задоволява с по-скромен процент и върши все пак някаква работа за хората, които са го избрали.
Както казваше баба ми - дозата прави лекарството или отровата.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4233 Неутрално+++
Трябва да им се заличи концесията веднага!
Libertarianism is just anarchy for rich people
karatista
Рейтинг: 3935 НеутралноДо коментар [#25] от "vassilun":
mr. Gorbachev, tear down this wall!струва ми се че реалните концесионери на летището са маймуните, които дълги години държаха паркингите на летището или тоалетните. катастрофа!
herbaltea
Рейтинг: 1447 ВеселоВ проекта дали ще включат най-накрая миене на тоалетните (ама не проформа а истинско)?
Зная доста, не всичко казвам - вадя каквото преценя. :-) не ме поканиха на договорките САЩ-Русия и се мъча да отгатна по коствени признаци какво са договорили. dark'star, 02.12.22, https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225vassilun
Рейтинг: 5161 НеутралноДо коментар [#30] от "karatista":
За концесионер на летището бе избран единственният кандидат без никакъв опит в управлението на летища! И с най-ниската оферта за инвестиции! При ОПГ ГЕРБ е така! И заради година и половина пандемия ГЕРБ му опростиха концесионните вноски за 10 години!
peen40
Рейтинг: 890 НеутралноДо коментар [#32] от "vassilun":
Ах тази Василка и от икономика разбира вече.Излез от тесните си партийни рамки на БКП.Това че Ушко Каратиста казал нещо си,не трябва да се приема за вярно.А за концесията на летището.Гарантирано от Про100 Киро,цялата шайка крадци на промяна и слугите им от Дай България
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5533 НеутралноДо коментар [#3] от "kahles":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевЯвно не сте кацал от София на Т2 на Мюнхен...
Там също вървиш към багажа, през зоната на заминаващите.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5533 НеутралноДо коментар [#19] от "ThePal":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевИ Доброславци става.
Суджук Герберите
Рейтинг: 737 НеутралноТерминът го открихме преди няма 5 години, сега за основен ремонт...
... с двеста...ocean
Рейтинг: 857 НеутралноНа новият терминал ремонт. Краденето е сладко, през няколко години ремонти. Идиоти крадливи
ocean
Рейтинг: 857 НеутралноДо коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":
Бетона, освен по проект, не е заложен такъв наистина. Но нали парите са държавни, тоест наши, крадене с пълна сила. После защо не сме в Шенген и най-бедни в Европа..
Баличея
Рейтинг: 649 НеутралноВ Лондон и Комънуелта ходят от ляво, не знам колко са културни.
Kostadin Kolarov
Рейтинг: 140 НеутралноА защо държавата трябва да е собственик на сградата, ползвана от нас пътниците?
superb
Рейтинг: 257 НеутралноИ защо ще даваме още пари? Тук се появиха рационализиращи типажи, които обясняват какво се разпадало, какво било смрад... Летището е треторазрядно, в нормално за нивото си състояние. Кому е нужен ремонт???? Доста неща има за оправяне, че летището им е проблема? Или едни пари някой да схруска?
karatista
Рейтинг: 3935 НеутралноДо коментар [#41] от "superb":
mr. Gorbachev, tear down this wall!ма то точно това се иска. да си е треторазрядно, като кьолн и дортмунд. без някакви претенции и турбо екстри. суперефикасно - бързо и коректно обслужване, чисто и спретнато, без да се влачиш по мърляшки опашки, так-так.
не ви ща баници, лафки, шкембе чорба, фришопове и тинтири минтири.
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 223 НеутралноЗа какво им е летище на поданиците на Зеления чорап? Летище трябва на тимаджиите да изкарат някой лев...
Слава на Украйна! Слава на героите! Съд и затвор за крадеца Румен Радев!superb
Рейтинг: 257 НеутралноДо коментар [#42] от "karatista":
На то и да стане фенси, пак ще си е треторазрядно, нз защо си мислиш, че като го лъснем, бизнесът ще дойде. Държавата е треторазрядна, летището също. Върши работа, айде нема нужда от милиони по ремонт, особено в състояние на икономическа криза! Има доста други пера за ремонт и подобрения! Или некои интереси се обслужват?
Stilabg
Рейтинг: 5 НеутралноНе разбирам защо държавата да е собственик?