Защо лошият Орбан твърди, че веригите като Лидл унищожават малките магазини и местните вериги. Излиза, че ако го нямаше Лидл, нито щяхме да произвеждаме, нито щяхме да потребяваме.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Каквото и да си говорим - много по-добре от магазина на кварталната леля дето нито продава по-качествени стоки, нито некрие данъци. Толкова и за българския малък бизнес като цяло - няма осигуровки реални има предимно шмекерия. Можем и без локалните кърлежи
Каквото и да се пише, коментира... в момента благодарение на Метро, ЛИДЛ, Кауфланд... българите могат да си купят месо на цена под 10 лв, и други стоки на приемливи цени. Без тези вериги, в момента българските"търговци" щяха да ни продават месото по 40 лв, олиото по 12, а захарта поне 5 лв. Не че не опитват, днес в Кауфланд българска луканка Орехите на цена 57 лв, салам петрохан 37 лв. Истински чешки, немски, италиански, испански колбаси на цени под 20-30 лв. За мен това е ефекта Лидл!
Щом сте толкова кадърни и умни значи можете да направите повече от Лидл и Кауфланд, нали?
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
До коментар [#3] от "Митко Палаузофф": Защо ли никой не е сметнал благодарение на този ефект ,колко родни производители са фалирали.Колко малки магазинчета са фалирали?Колко хора са останали без работа?Колко левчета напускат икономиката на България?Какъв % на стоките в Лидл са с български произход? Все не много бъдещи пакости цифри
По време на Ковида тръгнаха рекламите как били сигурни магазини,гарантирано от Тюв норд.В същия момент срещам работещ в Лидл и ми вика дроб сме.Около 1/3 болни в този момент
В Лидл влизам веднъж на три седмици, когато маа си пазари, а аз и помагам с пренасянето. Изключително съм "впечатлен" от мястото на което поставят цените - не непосредствено под продукта, а над него!? Ей тази "логика" някой може ли да ми я обясни!?
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
Винаги си спомняйте ,че вашите политически тулупи плащат много по-малко на медицинските сестри отколкото 'вражеския' ЛИДЛ на касиерките си. Скоро и за инжекции ще ходите в ЛИДЛ, защото там ще са медицинските ви сестри - на касата. И някой да си направи изводи ,че девизът 'Изберете българското' в 90% означава някой да те мародерства само защото ти се пише сънародник и даже 'приятел'.... Справка българското вино, сирене, кашкавал, олио и т.н .
Дрън, дрън...! Кутийка бира струваща 70-80 цента в германски Лидъл или Кауфланд тук се предлага за 2,50-2,60 лева. На промоция по 2,20. Какво ДДС? Другото което ми прави впечатление е, че ядките са безобразно скъпи в България.
Ефектът Лидл: Според проучването (Института за пазарна икономика, за 2019) от всеки 100 лева, похарчени за покупки в търговските обекти на веригата у нас за 2019 г., 24,23 лв. отиват при местни производители, а останалите - за вносни стоки.
Лидл е на минимална печалба през всичките си години. Били препродали българско месо на български потребители - голям "ефект". Българските продукти са единици. Сравнете колок са местните стоки в Лидл Гърция например.
Това си е платена статия и трябва да я маркирате като такава. Като журналисти, би трябвало да сметнете - колко наем плащат, колко печалба прехвърлят и така нататък.
Защо Лидл Унгария (при вдигнати данъци и лощ Орбан) отчита 17% печалба и съответно плаща данъците им?
Те Тюф Норд не са много надеждни. Все пак продаваха значки за сигурен сайта, а техния сайт беше хакнат и 2 дена не могат да си върнат контрола върху сайта. А за работещия мога само да се съглася. Влязах веднъж през ковид вълната и бях потресен. Никаква дистанция, никакъв контрол колко хора влизат и т.н. Иначе за едно ще се съглася със статията относно заплащане, осигуряване на реални заплати на персонала са много нива над бг работодателите.
Като организация на труда, работа с клиентите и заплащане на персонала допускам, че може и да са водещи. Като асортимент и качество на отделни продукти не съм сигурен.
Хубаво, но невярно. Шамфъстък лидл марка 250гр пакетиран в Германия съм го купувал в Ирландия 2.49 евра. България -8.99лв ДДС и в двете страни за хранителни продукти-20%. Транспортните разходи също сходни
Цитираната сума изплатени заплати дават 1600лева средна месечна заплата. Гордата управителка декларира, че това е с 53% по-високо от средната за страната. Средната заплата. Сигурно масовката взима по 1300 пари. Нещо сметките са смешни.
До коментар [#15] от "zxp53317185":Дрън, дрън...! Кутийка бира струваща 70-80 цента в германски Лидъл или Кауфланд тук се предлага за 2,50-2,60 лева. На промоция по 2,20. Какво ДДС?Другото което ми прави впечатление е, че ядките са безобразно скъпи в България.
По принцип не съм специалист по алкохолите и ще ми е трудно да споря с теб , но като цяло ако бирата е немска не е ли логично в Германия да е по - евтина?
Нищо незначеши суми. Това са само едни суми, но дали е добре или не, не е ясно. От западната хранилка наречена ИПИ, явно не са чували за такова нещо като сравненията. Защо не сравнят регистрираните суми на ЛИДЛ по градове в България, със сумите на ЛИДЛ в градове в чужбина с горе-долу население колкото и в градовете с ЛИДЛ у нас ? Като при сравненията се отчете и покупателната способност в нашите и чуждите градове. И да видим тогава дали тези суми посочени в статията са по-зле или по-добре в сравнение с другите. А и защо анализаторите не се интересуват каква част от печалбата напуска България и каква остава тук за реинвестиция ? Както се проявява голям интерес към печалбите на "ЛУКОЙЛ" защо не се провява такъв и към печалбите на Лидл ? Има и още - ЛИДЛ са от десетилетия, и ако ги пнямаше в България може би и тук с времето си щяха да възникнат такива магазини. В крайна сметка българският капитализъм е съвсем млад. Цялото писание на ЛИДЛ прилича на поредния отчет на ЦК на БКП за предстоящия партиен конкрес. Впрочем да очакваме ли мнение по въпроса на "Дойче веле" ?
Дадох ви пример където всичко опроверга написаното от вас. Чувал съм това оправдание с ДДС-то да се използва като оправдание от управител към клиент. Не бих се учудил ако е спуснато от Мениджмънта
"Каквото и да се пише, коментира... в момента благодарение на Метро, ЛИДЛ, Кауфланд... българите могат да си купят месо на цена под 10 лв, и други стоки на приемливи цени. "
Е,то е егати месото, егати чудото. Подметки. Ама за такива пари е толкова и месо. По малките магазини, които са я представителни на някои ферми или са свързани по някакъв начин с ферми, месото е далеч над нивото на веригите.
Сега ще допълня и малко картинката. Когато лидл поръчва на производител да му произведе нещо си с лидлска марка ,то произведеното отива към склад на лидл. Продукта после се поръчва от Лидл Сърбия,Лидл България и т.н. Само транспортните разходи са различни
До коментар [#27] от "zxp53317185":Дадох ви пример където всичко опроверга написаното от вас.Чувал съм това оправдание с ДДС-то да се използва като оправдание от управител към клиент.Не бих се учудил ако е спуснато от Мениджмънта
Примерът е от Ирландия (а аз писах за Германия) и е за пакетче шамфъстък??? Що за малоумен пример, като се прави сравнение винаги се взима кошница с продукти и то основни. Шамфъстъкът със сигурност не е такъв.
Не ми пука за това колко малки магазинчета са фалирали , ако не си разбрал в условията на пазарна икономика всеки си гледа интереса , моя интерес е да пазарувам храна примерно за 100 лв . Вместо за същите неща да платя 110 или 120 лв на кварталното магазинче !!
До коментар [#27] от "zxp53317185":Сега ще допълня и малко картинката.Когато лидл поръчва на производител да му произведе нещо си с лидлска марка ,то произведеното отива към склад на лидл.Продукта после се поръчва от Лидл Сърбия,Лидл България и т.н.Само транспортните разходи са различни
Нарочно ви дадох с пример Ирландия.Едно и също ДДС и сходни транспортни разходи. Ае сега още по фрапантен пример: Пица салам 330гр марка на Лидл произведена в Германия. В Ирландия опаковка 3 пици х 330гр цена 1.89цента. България опаковка 1 пица 330гр цена 3.59лв
До коментар [#35] от "zxp53317185":Нарочно ви дадох с пример Ирландия.Едно и също ДДС и сходни транспортни разходи.Ае сега още по фрапантен пример:Пица салам 330гр марка на Лидл произведена в Германия.В Ирландия опаковка 3 пици х 330гр цена 1.89цента.България опаковка 1 пица 330гр цена 3.59лвЦените са от 2019г
То не, че не съм купувал от Лидъл пържоли от които се разнесе такава миризма като ги метнах на скарата, че директно ги хвърлих. Пилешкото в Лидъл също е добре инжектирано с вода. И него спрях да го купувам от там.
До коментар [#30] от "zxp53317185":Кое му е логичното? Защото в Германия заплатите са по 600-700 евро вероятно? Та затова и германската бира е по-евтина там.
Веригите просто са наложили по-високи цени на някои продукти и хората са свикнали да ги купуват на тях. Не е само за пици. А като са свикнали хората вече е лесно. Дере се двойно и тройно. Лидъл и Кауфланд не са точно дискаунтъри в България. Картофите например, почти винаги са най-скъпи в Лидъл.
До коментар [#49] от "zxp53317185":МдаааАз ти дадох няколко неща с цени,а ти кажи как са натъманени.Работна заплата в Ирландия на същата позиция спрямо България 3,5>1
Не мога да сравнявам с Ирландия, защото нямам представа как стоят нещата там. Мога с Германия. Та в Германия първо пазарът е много по - голям, има Economies of scale. Второ в Германия може заплатите да са по - високи, но трудът е много по - ефективен, и разходите често са по - ниски. Отделно в Германия има много по - малко кражби на стоки, брак итн. Няма охранители по магазините. Логистичните мрежи са много по - съвършени, а конкуренцията много по - висока (което натиска цените надолу).
Направи сметка колко човека работят в складовата база на Лидл до Ямбол, какви заплати получават, колко данъци и осигуровки влизат в държавата само от тази база? Тези хора ако бяха в малките магазинчета дали щяха да са по-добре, или да внасят нещо в държавата?
не мога да разбера един прост дискаунт магазин/склад, кво го възхваляват все едно, че е хародс. да не говорим, какви пластмасови отпадъци продават и на какви безбожни цени, пълен боклук, лидъл е лидъл в испания, без турбо претенции - перфектни ниски цени и горе, долу някакво качество.
Ако може да попитам къде точно има читаво пилешко при нас?
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Тази сметка лесно се прави.Друга лесна такава е колко лева напускат България през чуждите вериги и колко влизат.Лесно е да кажеш и какъв % е родна продукцията. Много сложна обаче е сметката благодарение на чуждите вериги ,колко родни предприятия и производители,търговци на дребно са спрели да функционират,а и от там да внасят данъци.Колко пари е платил Нои за обезщетения за безработица и т.н.
От Лидл купувам унгарски и чешки колбаси, перфектни са. Изкиснати в белина меса не купувам. Гуада 450 гр в Лидл България 10 лв, а в Лидл Гърция излиза 6,50 лв!!! Има такива факти. Но без Лидл и другите.... гуадата щеше да е 100 лв от българския прекупвач.
Напълно съм съгласен, но помниш ли картинката преди Лидл, Метро, Кауфланд? Лично имам много забележки към Лидл, мнократно сам комуникирал с тях през фейсбук страницата им. Винаги са били учтиви и коректни. Отново, благодарение на тези вериги се отървахме от мародерството на мутрите обсебили складовете на едро. През 90-те редовно следях международните борсови цени на основните хранителни стоки, по складове на едро и в прохождащите квартални магазини.... Ножицата непрекъснато се отваряше.....до идването на веригите.
Е, че то за това точно никой не спори. Печелят яко! Ама все пак нали сме наясно че не са дошли за купата на съветската армия, а заради максимална печалба 😉
Като не ви кефи не пазарувайте, никой не ви насилва. Лидл имат добри попадения в магазините, например овчето сирене с тяхната марка, но е 25 лв килото. Имат и сирене за 14 лв, но всеки си избира според това какво иска да яде и какво може да си позволи.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
Фантастико засега се справя много добре , имат добър бизнес модел и не се конкурират ценово, не случайно работят само в София където хората са заможни и дискаунтърите не са толкова силни, клиентите искат по-качествен експириънс.
Купувай от малките квартални магазинчета и бабаите от пазара.
До коментар [#15] от "zxp53317185":Дрън, дрън...! Кутийка бира струваща 70-80 цента в германски Лидъл или Кауфланд тук се предлага за 2,50-2,60 лева. На промоция по 2,20. Какво ДДС?Другото което ми прави впечатление е, че ядките са безобразно скъпи в България.
В крайна сметка никой не е заставил никого на сила да пазарув ав Лидъл, Кауфланд и т.н. Квартални магазинчета, пазари, проверени баби производителки бол. За всекиго по нещо. Драма няма.
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
=КОРМОРАН.И двете вериги продават боклуците по-евтино .В едната започнаха да пускат УСПОКОИТЕЛНА музика,а като посещавам другата ми мирише отвратително.Дори сега не оставям толкова пари колкото преди.Танковете да минат и през двете,да дойдат истински магазини за хамали като мен.
Ефект за икономиката може да има производството, не продажбата с надценка. Сякаш без Лидъл народът ще седи гладен. Некакъв немски картел, участващ в дъмпинг и изнасящ милиарди към Германия да ти говори за принос към икономиката е чудовищен цинизъм. Гнус, нема да им стъпим повече!
Добре е че Лидл присъстват в България. Донесоха и ноу-хау. На Запад са обикновена евтина верига, в която е значително по-евтино от бългаската част. А от българските бизнесмени изпадам в ужас и потрес. След като Баумакс се махнаха, българското подразделение беше купено от наши бизнесмени. Няма и спомен от реда и организацищта на австрийците. Абсолютна дупка.
До коментар [#5] от "Бай Ганьо":И още нещо - в кварталните магазини икономисват от разходи за хладилник. Затова от тях не смея да купувам храни, които трябва да стоят на студено.
Изнасят милиарди печалба а, дават мизерни заплати. Служителите изглеждат като пребити и с тези микрофони са като роботи. Да им сложат и по един памперс, та да не губят време да ходят до тоалетна.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
selqnin
Рейтинг: 2601 ЛюбопитноА обозначението
ПЛАТЕНА ПУБЛИКАЦИЯ
meteowrite
Рейтинг: 610 НеутралноЕдната стотна от рублата не харесва тази статия.
You don't know what you don't know.Митко Палаузофф
Рейтинг: 513 НеутралноЗащо лошият Орбан твърди, че веригите като Лидл унищожават малките магазини и местните вериги. Излиза, че ако го нямаше Лидл, нито щяхме да произвеждаме, нито щяхме да потребяваме.
В Гейропа съм! В Гейропа съм!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Бай Ганьо
Рейтинг: 529 НеутралноКаквото и да си говорим - много по-добре от магазина на кварталната леля дето нито продава по-качествени стоки, нито некрие данъци. Толкова и за българския малък бизнес като цяло - няма осигуровки реални има предимно шмекерия. Можем и без локалните кърлежи
chichka
Рейтинг: 2616 ЛюбопитноКаквото и да се пише, коментира... в момента благодарение на Метро, ЛИДЛ, Кауфланд... българите могат да си купят месо на цена под 10 лв, и други стоки на приемливи цени. Без тези вериги, в момента българските"търговци" щяха да ни продават месото по 40 лв, олиото по 12, а захарта поне 5 лв. Не че не опитват, днес в Кауфланд българска луканка Орехите на цена 57 лв, салам петрохан 37 лв. Истински чешки, немски, италиански, испански колбаси на цени под 20-30 лв.
Русия е проказата на планетата Земя.За мен това е ефекта Лидл!
trollhunter
Рейтинг: 3749 ВеселоЩом сте толкова кадърни и умни значи можете да направите повече от Лидл и Кауфланд, нали?
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#3] от "Митко Палаузофф":
Защо ли никой не е сметнал благодарение на този ефект ,колко родни производители са фалирали.Колко малки магазинчета са фалирали?Колко хора са останали без работа?Колко левчета напускат икономиката на България?Какъв % на стоките в Лидл са с български произход?
Все не много бъдещи пакости цифри
ayp341129080
Рейтинг: 478 ВеселоИПИ е интересно колко пари са получили за тоя анализ
cose
Рейтинг: 248 НеутралноА защо Лидл продава в България по-скъпо от Германия при тамшните 3 пъти по-високи заплати?
ayp341129080
Рейтинг: 478 ВеселоПо време на Ковида тръгнаха рекламите как били сигурни магазини,гарантирано от Тюв норд.В същия момент срещам работещ в Лидл и ми вика дроб сме.Около 1/3 болни в този момент
hamiltonf
Рейтинг: 3927 ЛюбопитноВ Лидл влизам веднъж на три седмици, когато маа си пазари, а аз и помагам с пренасянето. Изключително съм "впечатлен" от мястото на което поставят цените - не непосредствено под продукта, а над него!? Ей тази "логика" някой може ли да ми я обясни!?
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympicsayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#10] от "cose":
Не е само тука,в Румъния и Сърбия е подобно.
В Германия и другите западни страни има реална конкуренция ,а тука олигопол
pka211007469
Рейтинг: 426 ЛюбопитноЩо не пишете едно ПЛАТЕНО СЪОБЩЕНИЕ бе?
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноЩото в Германия има диференцирано ДДС за хранителните стоки 😉
А отделно цените не се определят според заплатите, а от производствените разходи.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноНАГЛИ ИЗЕДНИЦИ И ГЕНЕРАТОРИ НА ИНФЛАЦИЯ.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ВСЕКИ ДЕН ПОВИШАВАТ ЦЕНИТЕ.
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1561 НеутралноДо коментар [#8] от "ayp341129080":
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/Винаги си спомняйте ,че вашите политически тулупи плащат много по-малко на медицинските сестри отколкото 'вражеския' ЛИДЛ на касиерките си. Скоро и за инжекции ще ходите в ЛИДЛ, защото там ще са медицинските ви сестри - на касата.
И някой да си направи изводи ,че девизът 'Изберете българското' в 90% означава някой да те мародерства само защото ти се пише сънародник и даже 'приятел'.... Справка българското вино, сирене, кашкавал, олио и т.н .
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#15] от "zxp53317185":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ако в Германия се държат така с работниците ще ги спукат от дела и обезщетения.
Тук играят с мафията.
Petleshev
Рейтинг: 2732 НеутралноДо коментар [#15] от "zxp53317185":
Бивш tww09306483.Дрън, дрън...! Кутийка бира струваща 70-80 цента в германски Лидъл или Кауфланд тук се предлага за 2,50-2,60 лева. На промоция по 2,20. Какво ДДС?
Другото което ми прави впечатление е, че ядките са безобразно скъпи в България.
selqnin
Рейтинг: 2601 ВеселоДо коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":
Така става като комунистите не си удържахте обещанието да
ПРЕМАХНЕУТЕ ПАРИТЕ!!!
Петър
Рейтинг: 104 НеутралноЕфектът Лидл:
Според проучването (Института за пазарна икономика, за 2019) от всеки 100 лева, похарчени за покупки в търговските обекти на веригата у нас за 2019 г., 24,23 лв. отиват при местни производители, а останалите - за вносни стоки.
Лидл е на минимална печалба през всичките си години.
Били препродали българско месо на български потребители - голям "ефект". Българските продукти са единици. Сравнете колок са местните стоки в Лидл Гърция например.
Това си е платена статия и трябва да я маркирате като такава.
Като журналисти, би трябвало да сметнете - колко наем плащат, колко печалба прехвърлят и така нататък.
Защо Лидл Унгария (при вдигнати данъци и лощ Орбан) отчита 17% печалба и съответно плаща данъците им?
ЗиленЗадколисенОлегархСпуредГусинДайнов
Рейтинг: 399 НеутралноДо коментар [#11] от "ayp341129080":
Те Тюф Норд не са много надеждни. Все пак продаваха значки за сигурен сайта, а техния сайт беше хакнат и 2 дена не могат да си върнат контрола върху сайта.
А за работещия мога само да се съглася. Влязах веднъж през ковид вълната и бях потресен. Никаква дистанция, никакъв контрол колко хора влизат и т.н.
Иначе за едно ще се съглася със статията относно заплащане, осигуряване на реални заплати на персонала са много нива над бг работодателите.
citoyen
Рейтинг: 1344 НеутралноКато организация на труда, работа с клиентите и заплащане на персонала допускам, че може и да са водещи. Като асортимент и качество на отделни продукти не съм сигурен.
ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#15] от "zxp53317185":
Хубаво, но невярно.
Шамфъстък лидл марка 250гр пакетиран в Германия съм го купувал в Ирландия 2.49 евра.
България -8.99лв
ДДС и в двете страни за хранителни продукти-20%.
Транспортните разходи също сходни
Още много примери мога да ви дам от тази верига
Георги Конаров
Рейтинг: 8 НеутралноНапълно подкрепям! №8
Цитираната сума изплатени заплати дават 1600лева средна месечна заплата. Гордата управителка декларира, че това е с 53% по-високо от средната за страната. Средната заплата. Сигурно масовката взима по 1300 пари.
Нещо сметките са смешни.
https://www.investor.bg/a/517-pazar-na-truda/358079-srednata-zaplata-v-balgariya-v-kraya-na-yuni-stiga-1710-leva
До коментар [#8] от "ayp341129080":
balgariez
Рейтинг: 814 НеутралноЯсноооо ! Кире продава проидиотици в Лидл на завишени спрямо съдържанието им цени, а пък Дневник пуска добри статии.
Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноДо коментар [#24] от "ayp341129080":
Кое точно не е вярно?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#20] от "selqnin":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не съм чул бойка ти да обещава подобно нещо. Но щом казваш!
Мондиана
Рейтинг: 1450 НеутралноДо коментар [#5] от "Бай Ганьо":
И още нещо - в кварталните магазини икономисват от разходи за хладилник. Затова от тях не смея да купувам храни, които трябва да стоят на студено.
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноПо принцип не съм специалист по алкохолите и ще ми е трудно да споря с теб , но като цяло ако бирата е немска не е ли логично в Германия да е по - евтина?
fcv251055839
Рейтинг: 1511 НеутралноНищо незначеши суми. Това са само едни суми, но дали е добре или не, не е ясно. От западната хранилка наречена ИПИ, явно не са чували за такова нещо като сравненията. Защо не сравнят регистрираните суми на ЛИДЛ по градове в България, със сумите на ЛИДЛ в градове в чужбина с горе-долу население колкото и в градовете с ЛИДЛ у нас ? Като при сравненията се отчете и покупателната способност в нашите и чуждите градове. И да видим тогава дали тези суми посочени в статията са по-зле или по-добре в сравнение с другите. А и защо анализаторите не се интересуват каква част от печалбата напуска България и каква остава тук за реинвестиция ? Както се проявява голям интерес към печалбите на "ЛУКОЙЛ" защо не се провява такъв и към печалбите на Лидл ? Има и още - ЛИДЛ са от десетилетия, и ако ги пнямаше в България може би и тук с времето си щяха да възникнат такива магазини. В крайна сметка българският капитализъм е съвсем млад.
Цялото писание на ЛИДЛ прилича на поредния отчет на ЦК на БКП за предстоящия партиен конкрес.
Впрочем да очакваме ли мнение по въпроса на "Дойче веле" ?
ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#27] от "zxp53317185":
Дадох ви пример където всичко опроверга написаното от вас.
Чувал съм това оправдание с ДДС-то да се използва като оправдание от управител към клиент.
Не бих се учудил ако е спуснато от Мениджмънта
fcv251055839
Рейтинг: 1511 НеутралноДо коментар [#6] от "chichka":
"Каквото и да се пише, коментира... в момента благодарение на Метро, ЛИДЛ, Кауфланд... българите могат да си купят месо на цена под 10 лв, и други стоки на приемливи цени. "
Е,то е егати месото, егати чудото. Подметки. Ама за такива пари е толкова и месо.
По малките магазини, които са я представителни на някои ферми или са свързани по някакъв начин с ферми, месото е далеч над нивото на веригите.
ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#27] от "zxp53317185":
Сега ще допълня и малко картинката.
Когато лидл поръчва на производител да му произведе нещо си с лидлска марка ,то произведеното отива към склад на лидл.
Продукта после се поръчва от Лидл Сърбия,Лидл България и т.н.
Само транспортните разходи са различни
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноПримерът е от Ирландия (а аз писах за Германия) и е за пакетче шамфъстък??? Що за малоумен пример, като се прави сравнение винаги се взима кошница с продукти и то основни. Шамфъстъкът със сигурност не е такъв.
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ми пазарувай в кварталния магазин, там цените не са барани две години, нали така?
crq15625101
Рейтинг: 2292 НеутралноДо коментар [#8] от "ayp341129080":
Не ми пука за това колко малки магазинчета са фалирали , ако не си разбрал в условията на пазарна икономика всеки си гледа интереса , моя интерес е да пазарувам храна примерно за 100 лв . Вместо за същите неща да платя 110 или 120 лв на кварталното магазинче !!
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#33] от "fcv251055839":
Никого не са карали насила да пазарува в Лидл .
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноВъобще няма да ги коментирам тези глупости 😃🤦
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#19] от "Petleshev":
Пляс-пляс, кой негодник те кара да купуваш оттам?
ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#35] от "zxp53317185":
Нарочно ви дадох с пример Ирландия.Едно и също ДДС и сходни транспортни разходи.
Ае сега още по фрапантен пример:
Пица салам 330гр марка на Лидл произведена в Германия.
В Ирландия опаковка 3 пици х 330гр цена 1.89цента.
България опаковка 1 пица 330гр цена 3.59лв
Цените са от 2019г
crq15625101
Рейтинг: 2292 НеутралноДо коментар [#38] от "sandor_clegane":
Те ревът срещу конкуренцията , тя пречи на спекулантите да те дерат както си искат !
ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#39] от "zxp53317185":
Пич 7г имам в Лидл, и 10 в бранша.
Ти колко имаш?
smg101107218
Рейтинг: 453 НеутралноА лукойл колко?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#36] от "sandor_clegane":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Благодаря, че потвърди думите ми.
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноНа челото ли да ти го напиша че се сравнява кошница с продукти?
Слънчогледово семе "Вуйчо Ваньо" колко струва в Ирландия?
ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#39] от "zxp53317185":
Ако искаш да си говорим и за цените на шоколада в Лидл,имат собствена фабрика.
Или за сладоледа ,щяха да си правят своя фабрика
ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#46] от "zxp53317185":
Направи кошницата с продукти от мене цените по спомен
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноИли лъжеш, или само си подреждал рафтове, щото грам идея си нямаш как се формират цени и печалба в дискаутери 😉
Petleshev
Рейтинг: 2732 НеутралноДо коментар [#29] от "Мондиана":
Бивш tww09306483.То не, че не съм купувал от Лидъл пържоли от които се разнесе такава миризма като ги метнах на скарата, че директно ги хвърлих.
Пилешкото в Лидъл също е добре инжектирано с вода. И него спрях да го купувам от там.
ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#37] от "crq15625101":
Тука 2 мнения по въпроса няма
Petleshev
Рейтинг: 2732 НеутралноДо коментар [#30] от "zxp53317185":
Бивш tww09306483.Кое му е логичното? Защото в Германия заплатите са по 600-700 евро вероятно? Та затова и германската бира е по-евтина там.
ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#49] от "zxp53317185":
Мдааа
Аз ти дадох няколко неща с цени,а ти кажи как са натъманени.
Работна заплата в Ирландия на същата позиция спрямо България
3,5>1
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноКак да ти обясня че заплатите имат точно 1% тежест във формирането на цената 🤷
ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#54] от "zxp53317185":
Пич какво точно неможеш да осмислиш от написаното до момента?
Petleshev
Рейтинг: 2732 НеутралноДо коментар [#41] от "ayp341129080":
Бивш tww09306483.Веригите просто са наложили по-високи цени на някои продукти и хората са свикнали да ги купуват на тях. Не е само за пици. А като са свикнали хората вече е лесно. Дере се двойно и тройно. Лидъл и Кауфланд не са точно дискаунтъри в България.
Картофите например, почти винаги са най-скъпи в Лидъл.
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноНе мога да сравнявам с Ирландия, защото нямам представа как стоят нещата там. Мога с Германия.
Та в Германия първо пазарът е много по - голям, има Economies of scale. Второ в Германия може заплатите да са по - високи, но трудът е много по - ефективен, и разходите често са по - ниски. Отделно в Германия има много по - малко кражби на стоки, брак итн. Няма охранители по магазините. Логистичните мрежи са много по - съвършени, а конкуренцията много по - висока (което натиска цените надолу).
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#54] от "zxp53317185":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!За спекулантите заплатите са незначителен разход. Прав си.
chichka
Рейтинг: 2616 НеутралноДо коментар [#8] от "ayp341129080":
Русия е проказата на планетата Земя.Направи сметка колко човека работят в складовата база на Лидл до Ямбол, какви заплати получават, колко данъци и осигуровки влизат в държавата само от тази база? Тези хора ако бяха в малките магазинчета дали щяха да са по-добре, или да внасят нещо в държавата?
chichka
Рейтинг: 2616 НеутралноДо коментар [#12] от "hamiltonf":
Русия е проказата на планетата Земя.Свиква се. А кьорав карти не играе, нали?
chichka
Рейтинг: 2616 НеутралноДо коментар [#17] от "Dr_Doolittle":
Русия е проказата на планетата Земя.+++ Като видя на етикета българското знаменце... подминавам.
karatista
Рейтинг: 3856 Неутралноне мога да разбера един прост дискаунт магазин/склад, кво го възхваляват все едно, че е хародс. да не говорим, какви пластмасови отпадъци продават и на какви безбожни цени, пълен боклук, лидъл е лидъл в испания, без турбо претенции - перфектни ниски цени и горе, долу някакво качество.
mr. Gorbachev, tear down this wall!trollhunter
Рейтинг: 3749 ВеселоДо коментар [#50] от "Petleshev":
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Ако може да попитам къде точно има читаво пилешко при нас?
ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#59] от "chichka":
Тази сметка лесно се прави.Друга лесна такава е колко лева напускат България през чуждите вериги и колко влизат.Лесно е да кажеш и какъв % е родна продукцията.
Много сложна обаче е сметката благодарение на чуждите вериги ,колко родни предприятия и производители,търговци на дребно са спрели да функционират,а и от там да внасят данъци.Колко пари е платил Нои за обезщетения за безработица и т.н.
ayp341129080
Рейтинг: 478 ВеселоВсичките тези неща ги пиша не да кажа колко са лоши чуждите вериги и нещо подобно ,а само че продават много скъпо с много голям март в България
ayp341129080
Рейтинг: 478 ВеселоМарж
chichka
Рейтинг: 2616 НеутралноДо коментар [#50] от "Petleshev":
Русия е проказата на планетата Земя.От Лидл купувам унгарски и чешки колбаси, перфектни са. Изкиснати в белина меса не купувам.
Гуада 450 гр в Лидл България 10 лв, а в Лидл Гърция излиза 6,50 лв!!! Има такива факти. Но без Лидл и другите.... гуадата щеше да е 100 лв от българския прекупвач.
Вашият профил
Рейтинг: 2818 НеутралноДо коментар [#11] от "ayp341129080":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠какво може да направи тюф за бай ганю който маска не слага и ходи на рожден ден в сополив
chichka
Рейтинг: 2616 НеутралноДо коментар [#65] от "ayp341129080":
Русия е проказата на планетата Земя.Напълно съм съгласен, но помниш ли картинката преди Лидл, Метро, Кауфланд?
Лично имам много забележки към Лидл, мнократно сам комуникирал с тях през фейсбук страницата им. Винаги са били учтиви и коректни.
Отново, благодарение на тези вериги се отървахме от мародерството на мутрите обсебили складовете на едро. През 90-те редовно следях международните борсови цени на основните хранителни стоки, по складове на едро и в прохождащите квартални магазини.... Ножицата непрекъснато се отваряше.....до идването на веригите.
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноЕ, че то за това точно никой не спори. Печелят яко!
Ама все пак нали сме наясно че не са дошли за купата на съветската армия, а заради максимална печалба 😉
Кум Лисан
Рейтинг: 485 НеутралноКато не ви кефи не пазарувайте, никой не ви насилва. Лидл имат добри попадения в магазините, например овчето сирене с тяхната марка, но е 25 лв килото. Имат и сирене за 14 лв, но всеки си избира според това какво иска да яде и какво може да си позволи.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.abdulhazred
Рейтинг: 806 НеутралноФантастико засега се справя много добре , имат добър бизнес модел и не се конкурират ценово, не случайно работят само в София където хората са заможни и дискаунтърите не са толкова силни, клиентите искат по-качествен експириънс.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#67] от "chichka":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!гАуда.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#72] от "abdulhazred":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Тия пък какви са смешници не е истина.Особено след като се разведоха.
chichka
Рейтинг: 2616 НеутралноДо коментар [#73] от "КМЕТ В СЯНКА":
Русия е проказата на планетата Земя.Гауда от град Гуада.....
DDR
Рейтинг: 2943 НеутралноКупувай от малките квартални магазинчета и бабаите от пазара.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
DDR
Рейтинг: 2943 НеутралноВ крайна сметка никой не е заставил никого на сила да пазарув ав Лидъл, Кауфланд и т.н.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Квартални магазинчета, пазари, проверени баби производителки бол.
За всекиго по нещо.
Драма няма.
aho11691063
Рейтинг: 1371 Неутрално=КОРМОРАН.И двете вериги продават боклуците по-евтино .В едната започнаха да пускат УСПОКОИТЕЛНА музика,а като посещавам другата ми мирише отвратително.Дори сега не оставям толкова пари колкото преди.Танковете да минат и през двете,да дойдат истински магазини за хамали като мен.
mgj17646872
Рейтинг: 22 НеутралноЕфект за икономиката може да има производството, не продажбата с надценка. Сякаш без Лидъл народът ще седи гладен.
Некакъв немски картел, участващ в дъмпинг и изнасящ милиарди към Германия да ти говори за принос към икономиката е чудовищен цинизъм. Гнус, нема да им стъпим повече!
mof101127639
Рейтинг: 9 Любопитно.....всепак, говорим за "ЛИДЛ" от България има разлика. Повечето шефове са " българостанци"....
Рашистката федерация е империя на злото
Рейтинг: 1123 НеутралноДобре е че Лидл присъстват в България. Донесоха и ноу-хау. На Запад са обикновена евтина верига, в която е значително по-евтино от бългаската част. А от българските бизнесмени изпадам в ужас и потрес. След като Баумакс се махнаха, българското подразделение беше купено от наши бизнесмени. Няма и спомен от реда и организацищта на австрийците. Абсолютна дупка.
Роси
Рейтинг: 7585 НеутралноЗначи от ЛИДЛ имаме повече полза, отколкото от "Лукойл". Ами за какво ни е рафинерия тогава?
hope
Рейтинг: 2090 Неутрално—-
Няма такова нещо. Бабх минава постоянно. Любовта ще спаси света!!!
hope
Рейтинг: 2090 НеутралноИзнасят милиарди печалба а, дават мизерни заплати.
Любовта ще спаси света!!!Служителите изглеждат като пребити и с тези микрофони са като роботи. Да им сложат и по един памперс, та да не губят време да ходят до тоалетна.