"Лукойл" внесе 90 млн. лв. в бюджета

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (119)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3770 Весело

    Я ПА ТИ!
    Значи можело??

    В Русия съм! В Русия съм!
  2. 2 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3770 Весело

    А защо не стана по времето когато на власт бяха
    СДС
    НДСВ
    БСП
    ГЕРБ
    ДСБ
    ИТН
    ПП

    ЗАЩО???

    В Русия съм! В Русия съм!
  3. 3 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4243 Весело

    Когато опре ножа до кокала, изведнъж руснаците ставали много любезни и " даже"
    започвали да внасят данъци в бюджета ! Ама дали ще минат и тоя път между капките ?

  4. 4 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2719 Весело

    Разгеле - прецедент ...

  5. 5 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Неутрално

    Късно е либ за китка, ако внесете 30-тина милиарда за пропуснати ползи може да помислим

  6. 6 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 2795 Весело

    До коментар [#5] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Руски рубли за български баш русофоби.

    [email protected]
  7. 7 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Неутрално

    До коментар [#2] от "Веселин Дечев":

    От тези може да питаш само за "НДСВ
    БСП
    ГЕРБ"

    СДС - кой да го купи? Всико беше за ватенките. Там мога да питам що не се явиха примерно БП? И ще ти отговоря веднага - не им се правеше бизнес в откровенно завладяна от ватенките държава, която тепърва иска да се освободи (и както видяхме не се освободи).

    Останлите до реди ПП и ДБ са ясни. Ако бяхте оставили ПП и ДБ сега вече щеше да е под контрол на държавата.

  8. 8 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 508 Неутрално

    90 милиона при колко оборот? Баси смеха.

  9. 9 Профил на Щирлиц от Кайсиева Градина
    Щирлиц от Кайсиева Градина
    Рейтинг: 971 Неутрално

    Я ПА ТИ!Значи можело??
    —цитат от коментар 1 на Веселин Дечев


    бЕгай бе, русороб НЕЩАСТЕН !
    За тия години са ИЗНЕСЛИ КЪМ РУСКИТЕ БОКЛУЦИ ОЛИГАРСИ около ДВА ПЕНСИОННИ ФОНДА

  10. 10 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    О небеса! Чудо невиждано от руски "бизнесмени".

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  11. 11 Профил на Щирлиц от Кайсиева Градина
    Щирлиц от Кайсиева Градина
    Рейтинг: 971 Неутрално

    90 милиона при колко оборот? Баси смеха.
    —цитат от коментар 8 на Stoyan Kostov


    Питай любимецът си, МЕСИ !
    Той КРИЕ отчетите на тази фирма ОТ ГОДИНИ, както и пътната карта ЗА ГАЗА !
    А и НАЙ ГОЛЕМИТЕ КРАЖБИ от тая компания са извършени по негово време

  12. 12 Профил на Бай Ганьо
    Бай Ганьо
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Буци кой ще го пита защо по негово време това не се случваше?

  13. 13 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1718 Неутрално

    тоя лайнара да не им е говорител на тея
    руски отрпеки. или май е.
    псевдо българскто правителство е
    руско окупационно правителство
    с шеф митрофанския глиган и главен баклук радев.
    другите баклуци са младжи баклуци и лижат младшите отрпеки
    на лукойл.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnk
  14. 14 Профил на mwd00681360
    mwd00681360
    Рейтинг: 634 Неутрално

    "Лукойл" внесе 90 млн. лв. в бюджета, но е получил около 80 млн. лв. от бюджета "енергийна помощ " за цената на електроенергията!

  15. 15 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3770 Любопитно

    Когато опре ножа до кокала, изведнъж руснаците ставали много любезни и " даже" започвали да внасят данъци в бюджета ! Ама дали ще минат и тоя път между капките ?
    —цитат от коментар 3 на samoedin


    Те не са руснаци. Регистрирани са в Нидерландия. И обработват нефт на ишлеме на швейцарска компания. Всичко е отивало там. Въпросът е защо.

    В Русия съм! В Русия съм!
  16. 16 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3770 Любопитно

    До коментар [#7] от "ТимурСКомандаИКодове":

    ДСБ бяха в коалиция с ГЕРБ поне един мандат. Те защо лиспват от списъка ти? И защо ПП и ИТН не въведоха ред с Лукойл толкова месеци? Това трябваше да стане приоритетно, в предвид голямото значение на Лукойл.

    В Русия съм! В Русия съм!
  17. 17 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Неутрално

    Буци кой ще го пита защо по негово време това не се случваше?
    —цитат от коментар 12 на Бай Ганьо


    Буци цакаше карти с ватенката

  18. 18 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3770 Любопитно

    [quote#9:"Щирлиц от Кайсиева Градина"][/quote]

    А защо им е било позволено от всички партии до сега? ОТ ВСИЧКИ?? ДОри ДСБ, ИТН, ПП??

    В Русия съм! В Русия съм!
  19. 19 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 2795 Любопитно

    До коментар [#7] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Аз се сещам за водачите на ДБ и на ПП - хеле за един, който вече от осем месеца се кокорчи в едни фактури – доказващи една безподобна газова далавера.
    И дума не обелва – сякаш устата му е затъкната с рубли.

    [email protected]
  20. 20 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Неутрално

    До коментар [#7] от "ТимурСКомандаИКодове":ДСБ бяха в коалиция с ГЕРБ поне един мандат. Те защо лиспват от списъка ти? И защо ПП и ИТН не въведоха ред с Лукойл толкова месеци? Това трябваше да стане приоритетно, в предвид голямото значение на Лукойл.
    —цитат от коментар 16 на Веселин Дечев


    И? В интерес на истната по-малко.
    И трябваш първо да бъде съдебната реформа и видяхме какво се получи

  21. 21 Профил на Stoyan Dimitrov
    Stoyan Dimitrov
    Рейтинг: 10 Неутрално

    А за предишните години ще ги потърсим ли или боко ги изпра вече?

  22. 22 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 5003 Любопитно

    Нали трябваше да са 100 милиона.......?

  23. 23 Профил на Подкупен  Цецко
    Подкупен Цецко
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Делян Пеевски, Кирил Домусчиев, Бойко Борисов, Корнелия Нинова, Костадин Костадинов, Христо Иванов, Атанас Атанасов, Иван Костов, Георги Първанов, Сергей Станишев и други знайни и незнайни партийни особи колко ДОД платиха?????

  24. 24 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 2628 Неутрално

    Ти да видиш! А нещо със стара дата примерно десетина години назад?

    SHADOWS of SOFIA
  25. 25 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Весело

    До коментар [#7] от "ТимурСКомандаИКодове":Аз се сещам за водачите на ДБ и на ПП - хеле за един, който вече от осем месеца се кокорчи в едни фактури – доказващи една безподобна газова далавера.И дума не обелва – сякаш устата му е затъкната с рубли.
    —цитат от коментар 19 на karabastun


    Мъ да бе, само те ше са виновниците
    12 години иначе боядисвахме еднъ къщичка и вече сме в Шенген, па Лукойл е внесъл над 20 милиоарда данъци за това време и Меси не е цакал карти със Златю мурзила

  26. 26 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1945 Неутрално

    "Лукойл" внесе 90 млн. лв. в бюджета"
    ..............
    А колко ще изнесе?!?

  27. 27 Профил на millerm
    millerm
    Рейтинг: 26 Неутрално

    няма да им помогне

  28. 28 Профил на mwd00681360
    mwd00681360
    Рейтинг: 634 Неутрално

    Буци кой ще го пита защо по негово време това не се случваше?
    —цитат от коментар 12 на Бай Ганьо


    По времето на Борисов, Румен Овч.(БСП) беше представител на държавата в Лукоил!

  29. 29 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1945 Неутрално

    Министърът се впечатлява, че хората са внесли данък общ доход.
    Следователно, досега са работили без никакви доходи,
    само в името на българошвейцарската и българохоландската дряужба между народите.
    Хвала на такъви бизнесмени!

  30. 30 Профил на Dimitar Dimitrov
    Dimitar Dimitrov
    Рейтинг: 415 Гневно

    Айде сега и за последните 20 години по толкова и ще помислим...

  31. 31 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Весело

    До коментар [#28] от "mwd00681360":

    "По времето на Борисов, Румен Овч.(БСП) беше представител на държавата в Лукоил!
    "

    Браво. ГЕРБ са евроантлантици :) Не са в скрита коалиция с БКП. Вчера в Пловдив не се гласува един панаир за виден дрОгар, пардон, свинар ...

  32. 32 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 2291 Весело

    СЕга гледам НС,точно се разправят за Лукойл.
    Оказа се че тези 90 милиона,са голяма измама,че са данъци от печалба.

  33. 33 Профил на Щирлиц от Кайсиева Градина
    Щирлиц от Кайсиева Градина
    Рейтинг: 971 Неутрално

    [quote#28:"mwd00681360"][/quote]

    А Меси играеше белотче с правешкия селяндур и русороб!

  34. 34 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 671 Неутрално

    С терористи не се преговаря!

    Да пускат рафинерията за продажба като тази в Сицилия и - Чемадан вакзал Мацква!

  35. 35 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    А онези милиарди дето ги укриха през изтеклите безметежно двадесетина години, кога?

  36. 36 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Весело

    СЕга гледам НС,точно се разправят за Лукойл.Оказа се че тези 90 милиона,са голяма измама,че са данъци от печалба.
    —цитат от коментар 32 на tarashkov


    Не се и съмнявам, няква врътка е, за да могат да кажат - ето, ни внасяме, няма как да влезе държавата да управлява. Запари им под д-то
    На долните "евроатланнтици" проектозаконът е от ДБ

  37. 37 Профил на Щирлиц от Кайсиева Градина
    Щирлиц от Кайсиева Градина
    Рейтинг: 971 Неутрално

    Айде сега и за последните 20 години по толкова и ще помислим...
    —цитат от коментар 30 на Dimitar Dimitrov


    Бъзик ли си правиш?
    Трябва да внесат ПО 500 МИЛИОНА на година МИНИМУМ !

  38. 38 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Неутрално

    С терористи не се преговаря! Да пускат рафинерията за продажба като тази в Сицилия и - Чемадан вакзал Мацква!
    —цитат от коментар 34 на Dankol


    Отдавна го предлагам - национализация и се канят веднага БП, Тексако и други гиганти в бизнеса и нещата си идват по местата

  39. 39 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3098 Неутрално

    Доживяхме Лукойл да внесе данък ...

    Или как русоробите ощетиха България с едни 20 милиарда в полза на Русия.

  40. 40 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Неутрално

    До коментар [#37] от "Щирлиц от Кайсиева Градина":

    както казах, над 20 милиарда са и то в евро

  41. 41 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    У назе винаги е имало друг център на властта.

    И Ицката Алексиева да внимава с изказванията, щото тая фирма я е строила .... дръжавата, а не на баща му фирмичката... Ахахахахаха... Иначе е верно, че у БГ вече дръжава почти нема, тя е приватизирана отдавна.
    За к'во са ни НАП, като тия сами си определят кога и к'во да плащат...

  42. 42 Профил на Щирлиц от Кайсиева Градина
    Щирлиц от Кайсиева Градина
    Рейтинг: 971 Неутрално

    До коментар [#37] от "Щирлиц от Кайсиева Градина":както казах, над 20 милиарда са и то в евро
    —цитат от коментар 40 на ТимурСКомандаИКодове


    Абсол'тно точно са толкова !
    Както казах - ДВА ПЕНСИОННИ ФОНДА< които Буци открадна!

  43. 43 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 935 Неутрално

    Лукойл е холандско-швейцарско -руско мафиотска компания. Нефтохимът трябваше да остане държавен . И в аеца се краде ама тази година вкараха 5млрд лева печалба, която раздадоха на чорбаджиите.. Ако Нефтохимът си беше останал държавен монопол, щеше да печели поне по милиярд на година да не точи акциз иддс, Можеше да сме съвсем различна страна, ама един църен ваню направи едни бързи кинти...

    Природа на войне, нам как родная мать Но есть время хорониться, а есть время наступать И вскоре объявились мы во вражьих городках И стали всё крушить вокруг, разбили в пух и прах Порвали на куски, измолотили в хлам И, добивая, объясняли стонущим врагам: Запомните загадочный тактический приём — Когда мы отступаем – это мы вперед идем! Вместе с холодами и лесами, впереди Сусанин Просто нам завещана от Бога Русская Дорога Русская Дорога, Русская Дорога, Русская Дорога…
  44. 44 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1718 Неутрално

    До коментар [#41] от "Хи-хи":

    такива милиционерски интервенции
    съм ги слушал още в 90 ей потник.
    не се научихте в десе, че фамилиарниченето ви
    ви издава кви камноидни баклуци сте.
    аре и внимавай да не спукаш носа вечерта.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnk
  45. 45 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Неутрално

    До коментар [#43] от "Йосиф Давыдович":

    Глупости. Въпросът не е толкова протичък. Костов правеше реформи. Никоя западна компания не кандидаства за рафинерията. Казал съм по-долу защо.
    По същия начин беше шитната и Балкан или твърдиш, че трябваше да е държавна тая компания?
    С няколко Ту и няколко ИЛ!
    Всичкобеше фалирало!

  46. 46 Профил на робин от Крузо
    робин от Крузо
    Рейтинг: 298 Любопитно

    Хммм... както е тръгнало с "Лукойл", може ли да дойде момента, когато на бензиностанцията няма да плащаш, а ще получаваш по 60 - 70 стотинки на литър, ако зареждаш с бензин на "Лукойл"?
    Питам само.
    Поздрави от Isla Robinson Crusoe.

    Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.
  47. 47 Профил на Подкупен  Цецко
    Подкупен Цецко
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Доживяхме Лукойл да внесе данък ... Или как русоробите ощетиха България с едни 20 милиарда в полза на Русия.
    —цитат от коментар 39 на пРезидента!


    Ти да видиш????

  48. 48 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    Колкото са получили чрез субсидирания ток

  49. 49 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1945 Неутрално

    Кой няма да иска да внесе в бюджета 90 млн. лв. при положение, че ще изнесе един милиард и 90 млн. лв.?!?

  50. 50 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 2291 Неутрално

    До коментар [#36] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Цялата врътка е че,в момента Лукойл не е българска компания ,а швейцарска.
    Сега обещават че,щели да прехвърлят активите в България,ама догодина(може би).
    А иначе внесли тези 90 милиона,обаче 13 били ДОД(данъка за работниците),а другите 73 като предплата за догодина заради свръх печалба.А не като данък печалба за тази година.

  51. 51 Профил на nebido
    nebido
    Рейтинг: 360 Неутрално

    Откъде го изкарахте този архаизъм данък общ доход?
    А този ДОД не беше ли само за физически лица.

    PS: Между другото има и други данъци освен корпоративният данък.

  52. 52 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Неутрално

    До коментар [#50] от "tarashkov":

    Мъда беее, иаз да те обера пладнешки ше гледам да се измъкна и да ти кажа - извинявай, мило другарче, аз повече няма да правя така.
    Я бой през кокалчетата и с бутонките в колената
    Това е моето мнение.

  53. 53 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3244 Неутрално

    До коментар [#2] от "Веселин Дечев":

    Хахаха,


    Бай Танньо, де си бе - възпей отговор до Веско в стих, изкомпозирай и нещо за да стане песен

  54. 54 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Неутрално

    Истината е, че в държавата ни трябва един Вини Джоунс, де наистина да влиза с бутонките в колената на ватенките.
    Ма пусти Мунча, Месита, ПКП-та и прочее дебили

  55. 55 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 2291 Неутрално

    До коментар [#48] от "vht16370188":

    Доколкото разбрах,най много са получили от всички в бизнеса в България.

  56. 56 Профил на nebido
    nebido
    Рейтинг: 360 Неутрално

    До коментар [#36] от "ТимурСКомандаИКодове":Цялата врътка е че,в момента Лукойл не е българска компания ,а швейцарска.Сега обещават че,щели да прехвърлят активите в България,ама догодина(може би).А иначе внесли тези 90 милиона,обаче 13 били ДОД(данъка за работниците),а другите 73 като предплата за догодина заради свръх печалба.А не като данък печалба за тази година.
    —цитат от коментар 50 на tarashkov


    А с ДДС какво е положението?

  57. 57 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5175 Гневно

    [quote#28:"mwd00681360"][/quote]

    "По времето на Борисов, Румен Овч.(БСП) беше представител на държавата в Лукоил!"

    А в момента представител на държавата в борда на Лукойл е онзи Красимир Първанов, заради който платихме на Росатом 1.2 милиарда за ненужните реактори!

  58. 58 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Весело

    До коментар [#53] от "doctor.no":

    Недей, че ше направи кариера в Бантустан търси комунист :)

  59. 59 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3244 Неутрално

    До коментар [#52] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Колега, не си прав. Бизнес, всеки бизнес използва "вратички", при тия беше обратно "врата у поле" - е сега, че не минавали през нея.

    С ясното ти съзнание ти казвам, че точно тия да плащат нещо, къде никой не какзва какво е и коя от фирмите им го плаща, е само жест на добра воля. Ти от статията разбра ли кой е платил:
    - нефтохима
    - търговеца на едро
    - търговеца на дребно / фрнчайзингодържателя
    - тоя де държи складовете в БГ - Акцизните складове

  60. 60 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Неутрално

    До коментар [#59] от "doctor.no":

    В интерес на истината не я и четох, но сум убеден в едно - това са ватенки, следователно доверие 0/НУЛА/.
    Даже съм сигурен, че пак прецаканото камилче сме ние
    Особено, като гледах сутринта мурзила де е министър на енергетиката.

  61. 61 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3244 Весело

    До коментар [#55] от "tarashkov":

    "Доколкото разбрах" - е това не го повервахме - нали земята е плоска бе?

    Ще има Комтрейлс, крий се като другите гербери.

  62. 62 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 2003 Неутрално

    До коментар [#43] от "Йосиф Давыдович":

    Ти уж си възрастен човек пък не помниш защо Иван Костов го продаде. Нефтохим беше източен от правителството на Виденов начело с най - големия икономист на БСП ( още си носи титлата).Те фалираха рафинерията през 1996 г. да внасят изнесеното жито, за да пълнят продънения държавен бюджет и да могат донякъде да укротят върлуващата хиперинфлация. От друга страна стотици мутренски фирми и фирмички смучеха Нефтохим на входа и на изхода на комбината. На практика нефтозавода работеше да помпа с милиони мутрите ( това правеха преди приватизацията и всички потенциално печеливши български фирми, но Нефтохим беше сред тях един великан). И не на последно място Нефтохим беше в България като миньорите от долината на река Жиу за Румъния. Там (Нефтохим Бургас)само да кихнеха че ще правят стачка и всяко, повтарям всяко правителство отиваше в историята. Та затова първата работа беше да се продаде. После някой да е чул за стачки при руснаците- съкратиха, пенсионираха, уволниха хиляди, Премахнаха им всички социални привилегии, ранното пенсиониране, труда първа категория- от буйните, непокорни и революционни нефтохимици не се чу ни вопъл ни стон. Ама питай чичката от Бургас, той знае най - добре за тия времена и събития в Нефтохим Бургас, сега Лукойл.

  63. 63 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2146 Любопитно

    Как така от Васил Божков поискаха 700 милиона лева данък, а от тези ги е страх да поискат поне 200 милиона?

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  64. 64 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4688 Весело

    До коментар [#62] от "dorn":

    Махнали ранното пенсиониране!? Това пък как го разбра!? За това ли се пенсионират по на 53/55 години, и излизат с пенсии 1300 - 3200 лв!?🤣

    Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.
  65. 65 Профил на himars
    himars
    Рейтинг: 1421 Весело

    Ахахахах, еййй браво бе. Сетили се да дадат някоя пробита стотинка. :) Не ми се мисли с колко са ни ощетили тея корумпирани руски мърши и подлогите у нас.
    И гориво без пари да ни дават, пак няма да успеят да ни върнат дължимото... Класически руски мафиоти.

    Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
  66. 66 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    предателите на ЕС.

    отново.

  67. 67 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3244 Неутрално

    До коментар [#60] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Аз ти го казвам, не че ще им ставам на тия некакъв, но "Лукойл" беше еднствената от "частните" им компании, която застана с позиция срещу дивотията СВО в Украйна. Ония Али..... ов некакъв си подаде оставката и е жив даже.
    но Тия в Лукойл не са тъпаци, те не са Роснефт, на тия им е 80% извън Раша

  68. 68 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 2291 Неутрално

    До коментар [#59] от "doctor.no":

    Шарлатанин,става дума за цените от субсии за ток,които държавата плаща на всичкия бизнес,на200 лв.
    А като те гледам,май ти си от тези с шапки от станиол,пазещи се от кемтрейлс. :))))))))))))))))))))))

  69. 69 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    А Колко кюлчета злато ще дадат?

  70. 70 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Неутрално

    До коментар [#67] от "doctor.no":

    " която застана с позиция срещу дивотията СВО в Украйна. "

    Това го помня. Още в началото на войната беше.
    Ма то и доста от висшите служители поизмряха:)
    Някои от етажи летяха, други явно пушиха ..
    Ба ли го :)
    Да се правят. За мен всичко ватнишко трябва да се изрине от България

  71. 71 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 2003 Неутрално

    До коментар [#62] от "dorn":Махнали ранното пенсиониране!? Това пък как го разбра!? За това ли се пенсионират по на 53/55 години, и излизат с пенсии 1300 - 3200 лв!?🤣
    —цитат от коментар 64 на hamiltonf


    Разбира се това махане не стана веднага с придобиването на комбината, а години по късно. Тези който си имаха и си имат години стаж преди да им направят труда и тях самите, като нас трета категория граждани си ползват натрупаните до оня момент първа категория години. Но малко, по малко всички работещи там ще започнат да се пенсионират по правилата на третата категория.

  72. 72 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4688 Неутрално

    До коментар [#71] от "dorn":

    Не пиши неща, които не са верни, преди три месеца се пенсионира хора родени през 1967 год.

    Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.
  73. 73 Профил на spaceman
    spaceman
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Къде и как мога да изкажа голямата си признателност? :)

  74. 74 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 2003 Неутрално

    До коментар [#72] от "hamiltonf":

    Първа категория труд

    Чл.1. От първа категория при пенсиониране е трудът на:
    1. работници, инженерно-технически специалисти и ръководни служители до ръководител на участък включително, заети на работа под земята в подземните рудници, подземните геологопроучвателни и хидротехнически обекти, тунелното и подземното минно строителство;
    2. минни спасители до ръководител на минноспасителна служба (пункт) включително;
    3. водолази и работещи в кесони;
    4. пилот, щурман, радист, борден инженер (механик), парашутист, стюардеса (стюард) и борден съпроводител, работещи във въздухоплаването.
    5. работници, специалисти и ръководни служители в атомна електроцентрала, които:
    а) са пряко заети с експлоатацията и ремонта на съоръженията в I контур;
    б) извършват събиране, преработване и погребване на радиоактивни отпадъци и отработено ядрено гориво;
    6. дефектоскописти, дозиметристи и работници по дезактивация в I контур в атомна електроцентрала;
    7. работници в металургията: доменчици, конверторчици, агломератчици, шихтовчици, електропещари и пещари, разливачи на черни и цветни метали и техните сплави, машинисти на машини за непрекъснато леене.

  75. 75 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Весело

    Къде и как мога да изкажа голямата си признателност? :)
    —цитат от коментар 73 на spaceman


    Драган Цанков, не помня номера :)

  76. 76 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    Аз съм внесъл в бюджета за 2022 година над 30 000 лв. От ДОД, ДДС, данък върху недвижимо имущество, данък на колата, акцизи върху горива, алкохол и цигари, пенсионни осигуровки, здравни осигуровки, съдебни такси, превозни документи, данък смет. Това защо не е новина? Защо не е новина, че добросъвестните данъкоплатци са най-мачканите от държавата?

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  77. 77 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2968 Неутрално

    Аз съм внесъл в бюджета за 2022 година над 30 000 лв. От ДОД, ДДС, данък върху недвижимо имущество, данък на колата, акцизи върху горива, алкохол и цигари, пенсионни осигуровки, здравни осигуровки, съдебни такси, превозни документи, данък смет. Това защо не е новина? Защо не е новина, че добросъвестните данъкоплатци са най-мачканите от държавата?
    —цитат от коментар 76 на whitemare


    Предполагам, че и аз съм така, като махнем колата:)
    Не съм го смятал, но няй-големите пера в букетчето, де споменаваш по ред низходящо са ДДС, ДОД, Здравни и пенсионни и натам е все тая :)

  78. 78 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Що да не внесе 90 млн, при положение, че от февруари насам би трябвало да внесе 1,2 милиарда лева! Да живей Кокорчо, че изнуди ЕК, за да може Лукойл да преработва 100% руски петрол! И Путин доволен, и Лукойл/Литаско, и "А-отборът" ни доволни. Хвалъ на такъви държавници!

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
  79. 79 Профил на Walter Nehring
    Walter Nehring
    Рейтинг: 16 Неутрално

    "Лукойл" внесе 90 млн. лв. индулгенции в бюджета"

  80. 80 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3244 Неутрално

    До коментар [#68] от "tarashkov":

    Твоя бизнес и моя не са едно. Аз и ти не сме едно.

    Разбери го.

    Нема аванта за вас. Свърши.

  81. 81 Профил на TheFunNet
    TheFunNet
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Лукойл плащали данъци само ако правителството е руско.

    Убедете ме, че не е така ;-)

    https://bg. thefun.net
  82. 82 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1610 Неутрално

    След агресията на Масква, руските компании нямат място в Европа!
    Нямат място и в България!
    Докато изро...и управляват в Кремъл, цялата руска икономика трябва да бъде поставена в пълна изолация от света!
    До кога?
    До като не бъде ликвидирана тотално, заради убийствата в Украйна!

    На края, съдът в Хага ще реши.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  83. 83 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 706 Любопитно

    Печалбата на рафинерията за месец е средно над 100 млн ,за 17г назад ,средно колко данъци трябва да внесат???

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  84. 84 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2312 Неутрално

    90 млн? При укрити данъци в продължение на 12г! Тия ни се подиграват. Пълна данъчна ревизия и иск и ще внесат няколко пъти по толкова. Стига да има кой да я извърши....

  85. 85 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    "Лукойл" внесе 90 млн. лв. в бюджета..... Браво, това да се чува!

  86. 86 Профил на directino
    directino
    Рейтинг: 289 Неутрално

    2 little, 2 late...

  87. 87 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    А Домушчиеви кога ? А банките кога? А Георги Самуилов кога?.....А......

  88. 88 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1053 Весело

    "Инса ойл", собственост на Георги Самуилов, която има рафинерия в Белозем, където има инсталация за сероочистка на газьолови фракции......Данните на НСИ за първите осем месеца на годината показаха огромен ръст на износа за Украйна, и по-конкретно на газьол (подобен на дизела, но се използва основно като гориво в индустрията, в селското стопанство и т.н.) от 1.5 млн. лв. (за цялата минала година) до близо 700 млн. лв. Или над 500 пъти. Увеличението като количество е около 180 пъти, като разминаването се дължи и на по-високите цени.................500 пъти оуууууу ! А него кога?

  89. 89 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 2003 Неутрално

    До коментар [#72] от "hamiltonf":

    Донякъде имаш право, знаех че им отнеха първата категория, но все пак на накои от тях са ги оставили в привелегирована категория:
    Втора категория труд
    10. работници, инженерно-технически специалисти и ръководни служители до ръководител на цех включително, заети непосредствено във:
    ..................
    в) първична преработка на нефт; вторична преработка на горива; органичен синтез на базата на химически продукти и нефтопродукти; получаване на: парафини, масла, ароматни въглеводороди, каучук, латекс и синтетични влакна;

  90. 90 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 3797 Любопитно

    "Лукойл" внесе 90 млн. лв. в бюджета...

    Индулгенция за бъдещи СЕРСЕМЛЪЦИ?

    Fu*k Your Opinion
  91. 91 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    Данъци се плащат, защото са дължими, а не са функция на намерения.

    И някой да знае що за птица са тези прословути 700 млн. В светлото бъдеще? Данък намерение или нещо друго?

  92. 92 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    А банките кога? Над 2,1 милиарда лева рекордна печалба имат за 2022 г......А тях кога?

  93. 93 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1610 Неутрално

    "Лукойл" внесе 90 млн. лв. в бюджета
    —цитат от коментар 0 на Статия


    НЕ!
    Не се признава!
    Ще се борим срещу тях, докато не ги премахнем окончателно от България!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  94. 94 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1053 Весело

    До коментар [#91] от "До руските мекерета":
    """""Данъци се плащат, защото са дължими, а не са функция на намерения."'""" това логично заключение, към кой адресат го насочваш ? Щото съм много съгласен с теб, за протокола....

  95. 95 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1869 Неутрално

    Замислете се това държава ли е, щом се пуска новина, че някой си е платил данъците!

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  96. 96 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1053 Весело

    До коментар [#93] от "Рим":

    Кому......те родината изграждат,
    Атлантиците на ред рушат.
    Атлантици, Евролиберасти!
    "Славен" път ви чака и на.....ен съд.

    Припев:
    Комунисти, комсомолци, пионери
    сме в.......

  97. 97 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    До коментар [#95] от "today":

    ""''някой си е платил данъците!""" Това не са данъци колега! Прочети по внимателно!

  98. 98 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1053 Весело

    До коментар [#93] от "Рим":
    """"НЕ! Не се признава!"""" хахахаха....

  99. 99 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1053 Весело

    А Иво, кога?

  100. 100 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1610 Неутрално

    До коментар [#93] от "Рим":""""НЕ! Не се признава!"""" хахахаха....
    —цитат от коментар 98 на MPetr


    Съжалявам.
    Спонсори на убийците от Кремъл, нямат място нито в Европа нито в България!

    Иначе, много уважавам вашите тъпи пропутински коментари.
    Успех и весели празници!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK