Демократична България" Мартин Димитров намекна за картел между трите мобилни оператора, като изтъкна, че е важно дали на пазара за мобилни оператори има достатъчно конкуренция и ако е нужно "да се погрижим за повече конкуренция чрез издаване на лицензи на още оператори".
кой ще тръгне да ти инвестира в нова мрежа ве момчееее, будала? задължете ги да пуснат виртуални оператори на регулирани минимални цени. в момента цените са най-високите в европа. те ви се гаврят в лицето!
"Депутатите поискаха информация от мобилните оператори за приходите и разходите, които имат, за да се разбере дали вдигането на цените не се отнася само до повишаване печалбите на компаниите."
Айде сега депутатите ще се правят и на счетоводители :)
Аз не съм за 3 лв., увеличение, но ноември месец преподписах за 2 години. По каква причина ,само след месец и половина оператора ми начислява тези пари. Значи са ме излъгали за таксата, която са ми предложили и съм подписал, защото я увеличават още на втория месец, от преподписването ми. Отделно гледах заседанието, представителката от браншовата организация на операторите, удобно нямаше данните колко са на печалба мобилните оператори миналата година, и падали им печалбата миналата година спрямо 2021 год., за да си увеличават таксите, на основа на инфлацията.
Да но, ноември месец със сигурност са знаели че ще увеличават таксите. Но нали трябва да се направят че ги намаляват, и сега да си вземат цялата такса, под предлог че имало инфлация. Да видим дали миналата година печалбата им се е вдигнала, и ако е на какво основание вдигат таксата заради инфлация.
е печалбите им за миналата година са рекордни, те сами се хвалят на сайтовете си. кво се прай на луда тая кака, като всички отчети са публикувани и трябва да се дадат на льохманите от каресето до май месец.
корнелия нали ги беше оправила операторите миналата година?
"оправда вдигането на цените с повишените с 40% разходи за енергия през 2022 г. въпреки компенсациите от държавата за разходите за ток, както и с високото качество на услугите, които трите телекома предоставят, отчели и ръст с над 25% на разходите за гориво." - как срамежливо намекват нашите наРОДНИ представители, но е защото "операторите" ги считат за КОрпОративни клиенти. Активно действат, ей!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
До коментар [#4] от "realguru":Да но, ноември месец със сигурност са знаели че ще увеличават таксите. Но нали трябва да се направят че ги намаляват, и сега да си вземат цялата такса, под предлог че имало инфлация.Да видим дали миналата година печалбата им се е вдигнала, и ако е на какво основание вдигат таксата заради инфлация.
принципно си прав, защото те индексират с инфлацията за година, но твоят договор е от ноември'22 и би трябвало да се индексира за периода ноевмри-декември, а не с месеци, които реално погледнато вече трябва да са в цената.
"Крайно несправедливо е цените на мобилните услуги да се вдигат за сметка на хората, защото операторите са получавали компенсации от държавата за високите цени на електроенергията през миналата година." Ми те на всички компенсираха, ама сиренето стана 30 лева, а кашкавала 35 и все на преден план излиза енергията. Тези оператори само ток ли плащат. Толкова техника ползват, която също е с по-високи цени. И ако Ковачева иска да помогне на българите да поиска сваляне на цените на храните. С 2-3 лева за операторите няма ДА ОБЕДНЕЕ НИКОЙ.
До коментар [#4] от "realguru":Да но, ноември месец със сигурност са знаели че ще увеличават таксите. Но нали трябва да се направят че ги намаляват, и сега да си вземат цялата такса, под предлог че имало инфлация.Да видим дали миналата година печалбата им се е вдигнала, и ако е на какво основание вдигат таксата заради инфлация.
Ако си подписал договор за определен период и те променят цената, ти имаш право да прекъснеш договора без неустойки. Тази простотия с инфлацията не еаботи пред съда и те го знаят много добре, но разчитат, че хората просто ще приемат без да мърморят. Обади им се и им кажи, че искаш да анулираш и ще видиш как веднага ще забравят за увеличението.
Абсолютно, аз изпратих мейл на моя оператор в което му показах статистиката на НСИ от както съм подписал договор с тях до момента, че инфлацията за този период е 2%. Отговора им беше в стил гледай си работата, нали сме те вързали с договор!
Напротив, чух тази същата представителка на мобилните оператори каза че, на ново подписалите няма да се вдига таксата. Но не уточни, кои са тези ново подписали, от кой месец ,коя дата, удобно премълчаваме.
Мисля че трябва законово да го установят, след като гледат годишния индекс на инфлацията вдигането на таксите да важи само за договори сключени преди повече от година!
Аз договор с хранителен магазин и с преработвател на сирене и кашкавал нямам. Винаги мога да отида в друг магазин, или да си купя друга марка кашкавал ако не ми харесва цената. НО с мобилния оператор имам сключен договор за 2 години, и ако реша да се махна от него, трябва да му плащам неустойка. А и при положение че съм на Йетел,а те искат да вдигат с 15.3% таксите УЖ заради инфлацията.А нали УЖ всички финансисити се кълнат че, ще започне стагнация и цените ще започнат да падат. Това означава че, Йетел пак ще удари рекордна печалба от балъците в България, накрая на годината.
Много им бъркат в Г,,а разните приложения, аз си ползвам от дома само вайбър, а като съм на вън за ваучер за 7 лева 500 мин на месец, никога не мога да ги изхарча, нито договор никакъв ангажимент нямам. А за нета и телевизията от виваком съм в ситуацията на колегата. На 7-ми ноември си преподписах договор за същите услуги беше с два лева по-скъпо от изтичащия договор и след два месеца 4 лева на месец по-скъпо, а не е редно веднъж ти вдигат таксата като преподпишеш и след двамесеца пак за същата инфлация... Няма да тръгна да се занимавам за 6 лева отгоре, ама не е честно, Щом си подписъл срочен договор, следва да си снаправил сметката, станала е инфлация и операторът си вдига цената, както му е удобно, а потребителят който съшо търпи инфлация няма право на отговор, ако не му оттърва трябва да плати вноските докрая на договора... По честно е да не се сменя цената, ако наоператорът не му оттърва той да прекратява договора и да плаща неустойка на потребителя.... Операторите се държат като феодали преди 8 години са свързали един кабел откутията пред вратата до моите кабели, които са вградени в стената , Точно две връзки и един рутер за 20 лева и след това 8 години по 35 лева за кабелна и нет и не могат да си позволят една година да не ми вдигат цената, която са мивдигнали преди два месеца.. Зле са ни написани законите и правилата и тези кръвопийци си правят каквото си искат, но ако са само телекомите с мед да го намажеш....всички си вдигнаха цените и на мляко и на хляб ......на всичко...
"От третия телеком "А1" заявиха пред "Дневник", че в момента анализират влиянието на инфлацията върху бизнеса им, но от изявлението им, макар и индиректно, може да се заключи, че и те възнамеряват да вдигнат цените."
И това ако не е картел, а Мартин намекнал. Ще им извади очите. Ако не са 3, а 10 оператори може и да има конкуренция, макар че лакомията българска е пословична.
" Омбудсманът Диана Ковачева, която също участва в заседанието на парламентарната комисия, констатира, че в общите условия на договорите няма клауза за отказ от услугата без неустойка. "Крайно несправедливо е цените на мобилните услуги да се вдигат за сметка на хората, защото операторите са получавали компенсации от държавата за високите цени на електроенергията през миналата година. "
С тия кожодери само ангажиране на всички държавни институции, съд и санкции ! Друго не работи ! Вдигат си цените днес с 15 процента, а утре ? А след година ? А ако човек има няколко номера ? Става натрупване, нали ?
Нормално е да вдигат цените, не разбирам това мрънкане.. Всички разходи се увеличават, не само енергията. Трябва заплати да повишават, резервните части са поскъпнали. За стари договори също трябва да има индексация, ползват се услуги, чиято себестойност е по-висока.. Имат си общи условия, като подписва човек би трябвало да е наясно с тази клауза. Ако не ти харесва - не ползваш услугите им, това не е услуга от първа необходимост. Или сключваш безсрочен договор. Или караш на предплатена карта. Или ползваш класически план - 10 лв и плащаш квото изговориш. А тая комисия къде бля досега? Нали тия общи условия са съгласувани и одобрени от КРС? Как така сега пък били неравноправни договорите? Ако е така - веднага да се уволняват всички работещи там.
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
До коментар [#4] от "realguru":Да но, ноември месец със сигурност са знаели че ще увеличават таксите. Но нали трябва да се направят че ги намаляват, и сега да си вземат цялата такса, под предлог че имало инфлация.Да видим дали миналата година печалбата им се е вдигнала, и ако е на какво основание вдигат таксата заради инфлация.
Ако искате да прекратите договор преди изтичането му , неустойката е не по- висока от три месечни такси. Ако договора е изтекъл - с едномесечно предизивестие
Мисля имаше опция - три месеца от датата на сключване на договора, може също с едномесечен срок да го прекратите .
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
Ето и+ ти сложих Седмият е от мен. Аз съм работил в Телекомуникацйите от А29 през Кроспойт до 4G на всички оператори. Изграждал съм Селишните централи на БТК и след това Мобилните. Участвал съм в полагането на Осмицата Оптичният пръстен. Интерактивната телевизия на Виваком на Плана. Първо имах Мобифон а от 2000 GSM Simens S 10 (С Цветен Дисплей!!!!:)))) И последно бях на Договор с Шментел за 5 лева включващ Пет минути разговор и Пет ММСа. Отогава съм на Предплатена карта и това никога не ми е било Проблем. Беше Време Цените бяха Солени но не чак толкова че да мина на Договор. Кабелната ми Телевизия и Интернет са на Квартален доставчик дето се не рекламира по Телевизията. Няма Боксове Моксове и каналите 176 не са Кодирани освен Блажните и Диемите. Заради това мога да си вържа колкото си искам Телевизори. Излиза ми с Повишението 25 кинта на месец . Ako платя Три Четвъртият е Гратис за Телефон като теб 7лева. Нямам и не подписвам Договор с никой и за нищо. Та Мисълта ми е че ако малко се поразтърсиш и си направиш Сметката може и да се не набуташ на Вълкът в устата. Има прекрасен Канал в Телегам за Българска телевизия. Само трябва да се поограмоти Човек за IPTV.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Ба-а-а-а-си! КЗК се разработи. Дали не е предизборно, а? А с банките какво правим? А с ЕРП-тата? А с фирмите по границата? А с Лукойл и данъчните складове? А с веригите?
Забавна история! Имам немски, английски и български номер. И най-скъпият, но с най-малко екстри и мегабайти е Българският. Като НИКОЙ от другите два (чужди) оператора не се е опитал да ми вдига цените, защото, разбирате ли, инфлацията била висока. Цената на английския не е променяна от пет години, а на немския - от три.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
karatista
Рейтинг: 4130 НеутралноДемократична България" Мартин Димитров намекна за картел между трите мобилни оператора, като изтъкна, че е важно дали на пазара за мобилни оператори има достатъчно конкуренция и ако е нужно "да се погрижим за повече конкуренция чрез издаване на лицензи на още оператори".
mr. Gorbachev, tear down this wall!кой ще тръгне да ти инвестира в нова мрежа ве момчееее, будала? задължете ги да пуснат виртуални оператори на регулирани минимални цени. в момента цените са най-високите в европа. те ви се гаврят в лицето!
realguru
Рейтинг: 2078 Неутрално"Депутатите поискаха информация от мобилните оператори за приходите и разходите, които имат, за да се разбере дали вдигането на цените не се отнася само до повишаване печалбите на компаниите."
Айде сега депутатите ще се правят и на счетоводители :)
tarashkov
Рейтинг: 1655 НеутралноАз не съм за 3 лв., увеличение, но ноември месец преподписах за 2 години. По каква причина ,само след месец и половина оператора ми начислява тези пари. Значи са ме излъгали за таксата, която са ми предложили и съм подписал, защото я увеличават още на втория месец, от преподписването ми.
Отделно гледах заседанието, представителката от браншовата организация на операторите, удобно нямаше данните колко са на печалба мобилните оператори миналата година, и падали им печалбата миналата година спрямо 2021 год., за да си увеличават таксите, на основа на инфлацията.
realguru
Рейтинг: 2078 НеутралноДо коментар [#3] от "tarashkov":
Е то увеличението е поголовно и за всички, не само за твоя договор и няма значение кога си (пре)подписал.
tarashkov
Рейтинг: 1655 НеутралноДо коментар [#4] от "realguru":
Да но, ноември месец със сигурност са знаели че ще увеличават таксите. Но нали трябва да се направят че ги намаляват, и сега да си вземат цялата такса, под предлог че имало инфлация.
Да видим дали миналата година печалбата им се е вдигнала, и ако е на какво основание вдигат таксата заради инфлация.
karatista
Рейтинг: 4130 НеутралноДо коментар [#3] от "tarashkov":
mr. Gorbachev, tear down this wall!е печалбите им за миналата година са рекордни, те сами се хвалят на сайтовете си. кво се прай на луда тая кака, като всички отчети са публикувани и трябва да се дадат на льохманите от каресето до май месец.
корнелия нали ги беше оправила операторите миналата година?
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2930 Весело"оправда вдигането на цените с повишените с 40% разходи за енергия през 2022 г. въпреки компенсациите от държавата за разходите за ток, както и с високото качество на услугите, които трите телекома предоставят, отчели и ръст с над 25% на разходите за гориво." - как срамежливо намекват нашите наРОДНИ представители, но е защото "операторите" ги считат за КОрпОративни клиенти. Активно действат, ей!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.alx061154739
Рейтинг: 2002 Неутралнопринципно си прав, защото те индексират с инфлацията за година, но твоят договор е от ноември'22 и би трябвало да се индексира за периода ноевмри-декември, а не с месеци, които реално погледнато вече трябва да са в цената.
Роси
Рейтинг: 8319 Неутрално"Крайно несправедливо е цените на мобилните услуги да се вдигат за сметка на хората, защото операторите са получавали компенсации от държавата за високите цени на електроенергията през миналата година."
Ми те на всички компенсираха, ама сиренето стана 30 лева, а кашкавала 35 и все на преден план излиза енергията. Тези оператори само ток ли плащат. Толкова техника ползват, която също е с по-високи цени. И ако Ковачева иска да помогне на българите да поиска сваляне на цените на храните. С 2-3 лева за операторите няма ДА ОБЕДНЕЕ НИКОЙ.
star bastun
Рейтинг: 2077 НеутралноЙеттел направо са се оляли с тези 15.3%. Ама на мен договорът ми свърши.
Infinitum
Рейтинг: 2621 НеутралноАко си подписал договор за определен период и те променят цената, ти имаш право да прекъснеш договора без неустойки. Тази простотия с инфлацията не еаботи пред съда и те го знаят много добре, но разчитат, че хората просто ще приемат без да мърморят. Обади им се и им кажи, че искаш да анулираш и ще видиш как веднага ще забравят за увеличението.
ChatПКП
Рейтинг: 1574 НеутралноДо коментар [#3] от "tarashkov":
Абсолютно, аз изпратих мейл на моя оператор в което му показах статистиката на НСИ от както съм подписал договор с тях до момента, че инфлацията за този период е 2%.
Отговора им беше в стил гледай си работата, нали сме те вързали с договор!
karatista
Рейтинг: 4130 ВеселоДо коментар [#12] от "У Йо Хван":
mr. Gorbachev, tear down this wall!да сменят шефа на каресето за 24 часа като тоя на сметната палата да видиш как бързо ще обърнат палачинката
tarashkov
Рейтинг: 1655 НеутралноДо коментар [#4] от "realguru":
Напротив, чух тази същата представителка на мобилните оператори каза че, на ново подписалите няма да се вдига таксата. Но не уточни, кои са тези ново подписали, от кой месец ,коя дата, удобно премълчаваме.
ChatПКП
Рейтинг: 1574 НеутралноДо коментар [#14] от "tarashkov":
Мисля че трябва законово да го установят, след като гледат годишния индекс на инфлацията вдигането на таксите да важи само за договори сключени преди повече от година!
tarashkov
Рейтинг: 1655 НеутралноДо коментар [#9] от "Роси":
Аз договор с хранителен магазин и с преработвател на сирене и кашкавал нямам. Винаги мога да отида в друг магазин, или да си купя друга марка кашкавал ако не ми харесва цената.
НО с мобилния оператор имам сключен договор за 2 години, и ако реша да се махна от него, трябва да му плащам неустойка.
А и при положение че съм на Йетел,а те искат да вдигат с 15.3% таксите УЖ заради инфлацията.А нали УЖ всички финансисити се кълнат че, ще започне стагнация и цените ще започнат да падат. Това означава че, Йетел пак ще удари рекордна печалба от балъците в България, накрая на годината.
Йосиф Давыдович
Рейтинг: 1102 НеутралноМного им бъркат в Г,,а разните приложения, аз си ползвам от дома само вайбър, а като съм на вън за ваучер за 7 лева 500 мин на месец, никога не мога да ги изхарча, нито договор никакъв ангажимент нямам. А за нета и телевизията от виваком съм в ситуацията на колегата. На 7-ми ноември си преподписах договор за същите услуги беше с два лева по-скъпо от изтичащия договор и след два месеца 4 лева на месец по-скъпо, а не е редно веднъж ти вдигат таксата като преподпишеш и след двамесеца пак за същата инфлация... Няма да тръгна да се занимавам за 6 лева отгоре, ама не е честно, Щом си подписъл срочен договор, следва да си снаправил сметката, станала е инфлация и операторът си вдига цената, както му е удобно, а потребителят който съшо търпи инфлация няма право на отговор, ако не му оттърва трябва да плати вноските докрая на договора... По честно е да не се сменя цената, ако наоператорът не му оттърва той да прекратява договора и да плаща неустойка на потребителя.... Операторите се държат като феодали преди 8 години са свързали един кабел откутията пред вратата до моите кабели, които са вградени в стената , Точно две връзки и един рутер за 20 лева и след това 8 години по 35 лева за кабелна и нет и не могат да си позволят една година да не ми вдигат цената, която са мивдигнали преди два месеца.. Зле са ни написани законите и правилата и тези кръвопийци си правят каквото си искат, но ако са само телекомите с мед да го намажеш....всички си вдигнаха цените и на мляко и на хляб ......на всичко...
https://twitter.com/talibanprd/status/1638582563911475201Галя Станчева
Рейтинг: 5066 Неутрално"От третия телеком "А1" заявиха пред "Дневник", че в момента анализират влиянието на инфлацията върху бизнеса им, но от изявлението им, макар и индиректно, може да се заключи, че и те възнамеряват да вдигнат цените."
И това ако не е картел, а Мартин намекнал. Ще им извади очите. Ако не са 3, а 10 оператори може и да има конкуренция, макар че лакомията българска е пословична.
samoedin
Рейтинг: 4501 Неутрално" Омбудсманът Диана Ковачева, която също участва в заседанието на парламентарната комисия, констатира, че в общите условия на договорите няма клауза за отказ от услугата без неустойка. "Крайно несправедливо е цените на мобилните услуги да се вдигат за сметка на хората, защото операторите са получавали компенсации от държавата за високите цени на електроенергията през миналата година. "
С тия кожодери само ангажиране на всички държавни институции, съд и санкции ! Друго не работи ! Вдигат си цените днес с 15 процента, а утре ? А след година ? А ако човек има няколко номера ? Става натрупване, нали ?
bobinews
Рейтинг: 309 НеутралноНормално е да вдигат цените, не разбирам това мрънкане.. Всички разходи се увеличават, не само енергията. Трябва заплати да повишават, резервните части са поскъпнали. За стари договори също трябва да има индексация, ползват се услуги, чиято себестойност е по-висока..
Имат си общи условия, като подписва човек би трябвало да е наясно с тази клауза. Ако не ти харесва - не ползваш услугите им, това не е услуга от първа необходимост. Или сключваш безсрочен договор. Или караш на предплатена карта. Или ползваш класически план - 10 лв и плащаш квото изговориш.
А тая комисия къде бля досега? Нали тия общи условия са съгласувани и одобрени от КРС? Как така сега пък били неравноправни договорите? Ако е така - веднага да се уволняват всички работещи там.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 2831 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "Йосиф Давыдович":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhiЗае*и ваучерите ти, кАжи КОГА ЩЕ ИМА ЯДРЕНО ОРЪЖИЕ НАД КИЕВ: ТВОЯ коментар 128, копи'пейстнат в моя коментар 204 в темата https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/01/03/4434450_rusiia_shte_plashta_po_5_mln_rubli_za_ubit_v_ukraina/comments
И КОЙ Е МАРОДЕРЪТ от когото си си поръчал "армагани" от Берлин, както БАЩА ТИ МАРОДЕРЪТ ТИ Е ДОНЕСЪЛ: ТВОИ коментари 271 +333 в темата https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/01/24/4442130_germaniia_otstupi_i_shte_izprati_tankove_v_ukraina/comments?ref=id #forumPost
nessarox
Рейтинг: 3328 НеутралноАко искате да прекратите договор преди изтичането му , неустойката е не по- висока от три месечни такси.
Ако договора е изтекъл - с едномесечно предизивестие
Мисля имаше опция - три месеца от датата на сключване на договора, може също с едномесечен срок да го прекратите . Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
antropos
Рейтинг: 570 НеутралноАко не ти харесва - не ползваш услугите им .
Sic transit..До коментар [#20] от "bobinews":
Проблемът е, че нямаш избор. А по една или друга причина елементарната телефония е необходимост
dedoliben
Рейтинг: 3042 ВеселоДо коментар [#17] от "Йосиф Давыдович":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIЕто и+ ти сложих Седмият е от мен.
Аз съм работил в Телекомуникацйите от А29 през Кроспойт до 4G на всички оператори.
Изграждал съм Селишните централи на БТК и след това Мобилните.
Участвал съм в полагането на Осмицата Оптичният пръстен.
Интерактивната телевизия на Виваком на Плана.
Първо имах Мобифон а от 2000 GSM Simens S 10 (С Цветен Дисплей!!!!:))))
И последно бях на Договор с Шментел за 5 лева включващ Пет минути разговор и Пет ММСа.
Отогава съм на Предплатена карта и това никога не ми е било Проблем.
Беше Време Цените бяха Солени но не чак толкова че да мина на Договор.
Кабелната ми Телевизия и Интернет са на Квартален доставчик дето се не рекламира по Телевизията.
Няма Боксове Моксове и каналите 176 не са Кодирани освен Блажните и Диемите.
Заради това мога да си вържа колкото си искам Телевизори.
Излиза ми с Повишението 25 кинта на месец .
Ako платя Три Четвъртият е Гратис за Телефон като теб 7лева.
Нямам и не подписвам Договор с никой и за нищо.
Та Мисълта ми е че ако малко се поразтърсиш и си направиш Сметката може и да се не набуташ на Вълкът в устата.
Има прекрасен Канал в Телегам за Българска телевизия.
Само трябва да се поограмоти Човек за IPTV.
Petleshev
Рейтинг: 2949 НеутралноБа-а-а-а-си! КЗК се разработи. Дали не е предизборно, а? А с банките какво правим? А с ЕРП-тата? А с фирмите по границата? А с Лукойл и данъчните складове? А с веригите?
Бивш tww09306483.karatista
Рейтинг: 4130 НеутралноДо коментар [#18] от "Галя Станчева":
mr. Gorbachev, tear down this wall!йетел и виваком са собственици на битиви и нова, затова не смеят политиците да ги пипнат и затова ще си правят , каквото щат. страх ги е!
slavy
Рейтинг: 254 НеутралноЗабавна история!
Имам немски, английски и български номер.
И най-скъпият, но с най-малко екстри и мегабайти е Българският.
Като НИКОЙ от другите два (чужди) оператора не се е опитал да ми вдига цените, защото, разбирате ли, инфлацията била висока. Цената на английския не е променяна от пет години, а на немския - от три.