Според статията това, че една компания намалила цените е нещо лошо??? Искат всички застрахователни да са си плюли в устите като хранителните вериги??? Демокрация и пазарна икономика по български
Съюза за стопанска инициатива, че застраховката ще поскъпне до средното за ЕС равнище от 1000 лв....
ГО в Швейцария на ФВ Тигуан 2.0 турбо е 850 лв., но за българските застрахователи това е малко. Те искат 1000 лв средно, т.е. за Тигуана ще е 1500 лв или нагоре ;-)
Това не е странно, защото и сиренето е 40-50% по-евтино там...
Ефектът Киро и Асен Ха-Ха-Ха
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
Според статията това, че една компания намалила цените е нещо лошо??? Искат всички застрахователни да са си плюли в устите като хранителните вериги???Демокрация и пазарна икономика по български
Според статията има ценова война на пазар, където и до сега клиентите винаги са купували най-евтиното и съответно маржовете са доста тънки. Според статията и клиентите са доволни, но трябва да си я прочел.
Не цъкам плюсове и минуси.
Започвам да разбирам как става редакторската политика тук.
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Що не направят застраховката ГО да е на физическото лице ХУ, а не на автомобила? Аз имам няколко автомобила, които някак си не карам едновременно, но им плащам застраховки като поп. Сетих се - защото ще им намалеят приходите на тия кърлежи...
Прочетох статията заедно с тази за уволнения директор на Ел Би Булгарикем и разбрах, че е много добре когато уволнения директор свали цената на сиренето с 30% и е много лошо когато лошия Лев инс свали гражданската отговорност с 30%. Доколкото разбрах това е така защото уволнения директор е назначен на поста си от министъра на икономиката в правителството на малкия лъжлив Кики, а Лев инс казаха с колко ще скочи гражданската отговорност, ако бяха приели изменение в един закон под натиска на ДС - коалиция" Пълен Провал комисионери, лъжци и популисти и Доносници на България болшевики грантаджии". Убеден съм, че и при гражданската отговорност и при парламентарните избори хората ще избират Лев инс и няма да изберат ДС.
Работата на държавата е да либерализира няколко сектора за да няма картели и да паднат цените, следващите трябва да са комуникациите, хранителните стоки и ЕРП-та и бензиностанции!
Някой май е недоволен, че не може да прави спекулации с цените като ги надува.
Герберски, що никой не прие бонус-малус системата?
Кво ревеш сега? Айде, чупка!
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
На лев инс ли правиш реклама? Или само ги защитаваш?
За тях ли бачкаш?
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Много си повърхностен. Статията е явна атака срещу Лев Инс и както се вижда от нея, срещу Алексей Петров. Лев Инс и Далл Бог са компании които избягвам при застраховането
Не разбирам бай Иван, който ходи с колата си до село и обратно трявба ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да плаща т.н. 'зелена карта' и да плаща за мушенгиите по застраховките в чужбина? Да я правят по желание(както беше преди) и @КОЙто пътува в чужбина да си плаща.
"Прогнозата за изход от тази ситуация, в която "липсва силна политическа воля и работещи регулатори" е подобна на тази с кипърската "Олимпик", тоест фалити, за да се нормализира поне донякъде пазарът. Пазарни участници смятат, че е възможно основният удар да поемат брокерите, чиито приходи сега от тази застраховка са силно свити - комисиона от 15-20%, която пада почти наполовина заради поевтиняването на полицата."
Сега и застрахователните брокери, че и застрахователите ли да ги мислим ? Всички знаят кой се занимава с тоя бизнес ! Аверите на евроатлантика от Банкя до един са в него........
Трубуквен цървул, я кажи първо една нормална застрахователна компания при нас?
Няма система бонус - малус, щото не е гласувана.
Отивай да си пасеш говедата.
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Имаше и един застраховател Олимпик, май близо 300 хил. увиснаха, заради него. Има си държавни органи, които да се грижат това да не се случва и съм сигурен, че всички знаят под каква цена е рисково да се слиза. За вас, бочковистите, е задължително да се застраховате само при приятелчетата мутри. Е, в случай на застрахователно събитие може и да не платят, но ще го преглътнеш.
Принципно всичко задължително е по-скъпо отколкото ако бяхме свободни да купуваме по избор. За да може Лев инс да дава по-ниски цени има няколко варианта. Не изпълнява част от задълженията, които другите застрахователи имат. Разполагат с допълнителен ресурс и се получава кръстосано субсидиране от един вид продажби към друг. Третия вариант е просто да им излиза сметката. С оглед скандала с промените в закона си мисля, че по-скоро е първото, но това не означава, че това е единствената причина.
Тъпак, какво общо има системата "бонус-малус" с това, което съм написал?
А дали кокошия ти мозък помни какво предлагаха застрахователите относно въпросната система - БОНУС (т.е. намаление на премията, ако нямаш никакви застрахователни събития поне 100 години подред) "ДО 25%" и МАЛУС (т.е. увеличение за всичко - че си под 26 и над 45 години, че стажът ти е под 5-10 години, че си одрал калник през 2002 година и с мъка на сърце са платили на 'пострадалия" чутовната сума от 100 лева, и пр.) ДО 250% (ДВЕСТА И ПЕТДЕСЕТ ПРОЦЕНТА). А имаше и плахи фантазии за 500%...
Внимавай какво си пожелаваш, че ви видяхме кокошите "разсъждения" докато врякахте и плонжирахте под юмручето на Мунчо, когото сега "много мразите", щото ви използва, а след това изхвърли като пробит кондом...
Culus capitem delit
До коментар [#8] от "pag":Преди години застраховател отговори на същия въпрос (леко назидателно и силно експертно), понеже автомобила можел сам да потегли и да причини щети
Помня, помня. И законотворците (нали са 90% адвокати и се прехранват като намират стада телета не само под, а даже и без вол) тутакси се съгласиха, че е абсолютно прав. Напълно безкористно и обладани единствено от мисълта за моето добруване, убеден съм...
Culus capitem delit
В България парка е стар със средна цена с пъти по-малка от Европа. Цената на труда също и от там цената на живота също е с пъти по-ниска. И накрая интензитета на използване на автомобил също е с пъти по-малко. От тук идва, че обезщетенията са с пъти по-ниски. Конкуренцията между играчите на пазара намира баланс на цената. Всякакви призиви за високи цени са обикновена измама, фалшивки. Ако някой твърди, че има дъмпинг трябва да го докаже, а това се доказва лесно със сметки. Това, че лобито на застрахователните е успяло да пробута регулацията първо плащаш, после съдиш не се отнася за нас, защото тамошните регулатори са доказано повече корумпирани от нашите. Примери колко щеш.
Аз това не го разбирам - за храните и горивата всички в Дневник реват, че имало картелни споразумения, а пък при застраховането реват защо аджеба няма картел на цените и едните давали по-ниска цена. Тотален нонсенс. Вероятно в тия застрахователни дружества дето пускат по-ниските цени се перат пари. Това и без това си се случва - какво мен като обикновен гражданин ме интересува, след като и отговарящите институции са си затворили очите? Поне да намажа и аз с малко по-ниска застраховка.
Аз също ги избягвам, но явно си имат клиенти достатъчно сред нископлатените групи., които пътуват по малко. Това е блестящ случай как пазара намества нещата. Призивите за по висока цена също е пример за фалшиви корумпирани медии. Плащаш дребта сума и излиза материал с цел да подготви обществото, ама този номер у нас не минава.
Само ти не разбра, че останахме без евро благодарение на напомпаната от Кокорчо инфлация. I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
То пък една "застраховка" е "Гражданска отговорност". Чист данък.
Изобщо не мога да си представя как братството може да бъде въведено със закон, ако свободата не е разрушена със закон и правосъдието не е потъпкано със закон.
Като те накарат да платиш ремонта на някоя Ес класа за 200 000 лева и ще се убедиш, че е по-добре да имаш Гражданска отговорност.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
В статията се споменава за "ангажимент на държавата" към европейските паертньори. След като има ангажимент на държавата, следва да има и ексклузивно право на държавата посредством нейни институции/фирми да предоставя посочената услуга. Така се прави в редица страни по света - ГО е ангажимент и привилегия на държавата. Пък който си прави каско може да избира между конкуриращите се застрахователи. Ако искат да правят картел, ако не искат - да не правят. Там държавната застрахователна компания може да е равноправен играч. Същото важи и за необходимостта от държавна банка, която да обслужва фиска и държавните институции и ведомства. И нищо повече.
Викаш данък било. Да ти дам личен пример. Колата ми чисто нов ситроен С5 на 12 000км е паркирана на тротоар определен за паркиране. Следствие на икоп на топлофикация неасвалтиран и необозначен стана верижна катастрофа и 4 коли бяха помлени. Само на моята ремонта бе за 25 000 лв. Ако виновния водач бе ти и ти предявят искове за 100 000 лв как ще ги платиш? И трябва да се махне защитата на единствно жилище от конфискация при виновно пречинени щети. Като ти вземат къщата и всички ценни вещи , пак ли ще твърдиш, че е данък? В случая виновния се размина с акт за 200 лв. А как ще реагираш ако някой гашник с кола за 3 000 ти причини щети на твое имущество за 15-20 000 и няма как де си ги вземеш въпреки , че си го осъдил , защото той просто няма нищо /такива бол в Булгаристан/.
Що не направят застраховката ГО да е на физическото лице ХУ, а не на автомобила?Аз имам няколко автомобила, които някак си не карам едновременно, но им плащам застраховки като поп.
Не става така, защото баба ти ще пише на нейно име твоята кола, на брат ти, на баджанака, и на цялата рода и ще плаща една застраховка, с която ще карате 5 коли. Допълнителен бонус, че тя щети няма щото не шофира, та ще взема и бонус за изряден шофьор. Това може и да работи в Швейцария, ама не и в страната на бай Ганьо.
Инак 1000 лева са застраховките в чужбина, защото като стане щета я покрива ГО на виновния, и то ремонт в официален сервиз. А тук ГО казва - имаш увредени части за 1000 лева, ама с 80% овехтяване значи 200 лв. и труд 5 часа по 12 лева ставка на час, и боя 200 гр. по 8 лева килограма, общо 265 лв. И пострадалия си оправя колата чрез своето каско, не чрез ГО на виновния, защото тя доникъде не стига.
Две неща си мисля. Първо, графиката на дневник. Има ли хора да карат автомобили до 88 к.с.? Второ, твърде ниските цени на ГО могат потенциалнищо да доведат до фалит на застрахователи. Така например, ако Лев инс държи ниски цени и концентрира у себе си голям пазарен дял, то при предявяване на твърде много претенции, може да се окаже, че няма достатъчно ликвидност, за покриването им. От практиката си знам, че лев и бул инс най-много бавят плащания по щети.
Спомни си какво плюене бе по малките магазини за ХС и превъзнасяне на веригите. Как веригите продавали много ефтино а дребните играчи били "спекуланти" . Е сега почти няма читави малки магазини останаха само веригите. Да попитам какъв е този рев напоследък, че цените там били много високи и ги обвиниха в "спекула". Ами много е просто . Стъпваш на малък пазар със собствен огромен финансов ресус. Знаеш , че няма куче пазач /КЗК, КФН и тн/ и правиш дъмпинг като злоупотребяваш и с позицията си на значителна пазарна сила и извиваш ръцете на производителите и доставчиците. В резултат конкуренцията фалира и си дигаш яко цените избивайки загубите от дъмпинга и реализирайки яки печалби. Абе хора като не сте се занимавали с бизнес поне не се изказвайте като последна инстанция. Сега ще свалят цените във веригите. Да ама не, картелчето си действа родни производитли почти не останаха / освен големите мутренски/ и внасяме стоки които прди традиционно произвеждахме и изнасяхме. За качеството на предлаганите стоки да не отварям тема.
И държавният задтраховател ще бъде в перманентен фалит, шефовете ще ги сменят при всяка смяна на властта, далаверите при тях ще са на макс. Мерси. КЗК да помисли как да условия за конкуренция и в другия бизнес, които има при застрахователите.
Има и като бройка са много повече от по-мощните. Българския парк средно е на повече от 15г. Има баби на по 80г с коли. Не ги карат, ама плащат си застраховката.
Не е така не всички държат ниска цена. Булстрад и Алианц като що годе читави застрахователи на нашия пазар цените за ТО винаги са им били от най-скъпите. Просто си имат и друг сериозен бизнес и ГО я поддържат само за да могат да правят и " Каско". На ГО разчитат основно компании меко казано " аматьори" за сериозен застрахователен бизнес се искат кадърни служители които да разбират материята и са наясно с презастраховането. Застраховки на летателни апарати, кораби, големи промишлени предприятия, Карго, застраховки на различни видове професионална отговорност, животозостраховане и тн. Там са парите не в ГО. Квотата на щетите на ГО в цял свят е отчайваща. Ако не правиш врътки с резервите няма да изкараш много от ГО, еле пък при нашите тарифи. Като потребител ми е готино да плащам 200-300 лв годишно. Но и затова има много недоволни , че не са им платили добре по ГО когато са пострадали лица. Това те кара да правиш "Каско" а там тарифата си е истинска.
На мен ми прави впечатление, че иначе крайнолевият Дневник, яростно брани всякакво увеличение на цените във всякакви сфери и веднага съзира пъкленият план на MAFIQTA всеки път когато нещо поевтинее. Нещо ми намирисва на мен, ама какво ли е? Някой конспиратор би си казал, че това са платени статии на картели, които искат цените на всичко да се вдигат, а заплатите - ако може да падат (и за "твърде големия ръст на заплатите" пишат статийки в Дневник и то редовно). Добре че не съм конспиратор-плоскоземец, а верен фен на Прокопи и ПП/ДБ.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
Не разбирам бай Иван, който ходи с колата си до село и обратно трявба ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да плаща т.н. 'зелена карта' и да плаща за мушенгиите по застраховките в чужбина? Да я правят по желание(както беше преди) и @КОЙто пътува в чужбина да си плаща.
До коментар [#8] от "pag":Преди години застраховател отговори на същия въпрос (леко назидателно и силно експертно), понеже автомобила можел сам да потегли и да причини щети
А може и да е неправилно паркиран, и да причини по тази причина ПТП дори със жертви. В белите страни ще си предявят искове за имуществени и неимуществени щети към собсвеника. Също както ако къщата ти е неподдържана и от покрива падне нещо и увреди я автомобил я убие човек. Помниш ли сградата в центъра на София дето уби едо или две момичета / не помня/ минаващи покрай нея. Абе в нормалните страни следствие опит и мислене са го измислили застраховането , това , че тука доста неща са сбъркани не е вина на застраховането а на липса на капацитет и желание на държавата да наложи пазарни правила за бизнеса /както в почти всички области/. Но Бай Булгар гласува като идиот и после се пита " Кой ми сра в гащите?"
Първо - гражданската отговорност трябва да бъде само и единствено на шофьора. И колкото повече нарушения прави, да е по-скъпа. Второ - хора, които примерно не са правили 5 години никакви нарушения, на 6-тата да не плащат такава, а да я получават безплатно. Трето - Да се раздели зелената карта от гражданската отговорност. Повече от половината шофьори не излизат от България с кола. За какво е тогава?
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
До коментар [#1] от "Северозападнал":Няма да се изненадам ако тези затворят кепенците скоро. Май имаха и сериозни искове в чужбина. В крайна сметка, всеки сам си преценя, нали :)
Не разбирам бай Иван, който ходи с колата си до село и обратно трявба ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да плаща т.н. 'зелена карта' и да плаща за мушенгиите по застраховките в чужбина? Да я правят по желание(както беше преди) и @КОЙто пътува в чужбина да си плаща.
Не може. Като членове на ЕС, нашата ГО (независимо дали са ти дали физически зелената карта или са си я спестили) притежава всички покрития на валидна "Зелена карта". Физическата отделна "Зелена карта" е сертификат, който показва наличието на сключена застраховка с покритие в страните, които са част от споразумението "Зелена карта", но не са част от ЕС, ЕИП и МС. Сред тях са РСМакедония , Турция и др.
"Прогнозата за изход от тази ситуация, в която "липсва силна политическа воля и работещи регулатори" е подобна на тази с кипърската "Олимпик", тоест фалити, за да се нормализира поне донякъде пазарът. Пазарни участници смятат, че е възможно основният удар да поемат брокерите, чиито приходи сега от тази застраховка са силно свити - комисиона от 15-20%, която пада почти наполовина заради поевтиняването на полицата." Сега и застрахователните брокери, че и застрахователите ли да ги мислим ? Всички знаят кой се занимава с тоя бизнес ! Аверите на евроатлантика от Банкя до един са в него........
Пак се изказвате прибързано. Да в автомобилното застраховане са предимно бивши и настоящи мутри, щото толкова им е капацитета. Сериозния застрахователен бизнес е друга бира. Айде примерно пробвай да транспортираш стоки със незастрахован кораб и без Карго застраховка. Ми никой от нормална държава няма да сключи такава сделка и износа ти пропада. И с камион да пробваш пак е същото . Без ЧМР и Карго стоката ти ще си седи в склада.
Принципно всичко задължително е по-скъпо отколкото ако бяхме свободни да купуваме по избор. За да може Лев инс да дава по-ниски цени има няколко варианта. Не изпълнява част от задълженията, които другите застрахователи имат. Разполагат с допълнителен ресурс и се получава кръстосано субсидиране от един вид продажби към друг. Третия вариант е просто да им излиза сметката. С оглед скандала с промените в закона си мисля, че по-скоро е първото, но това не означава, че това е единствената причина.
Но щом на теб ти харесва, продължавай. Тъкмо ще затвърдиш добрите впечатления.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
Когато работи конкурентната среда а не картел, хората са доволни. Иначе на картелни споразумения се нагледахме при горивата, мобилните оператори, хранително-вкусова промишленост.......
Ами интересува те. Примерно аз със таралясник за 2 000лв /тоест движещ се скрап незнайно как минал ГТП размажа твоята кола за 50 000лв и осакатя жена ти и съм застрахован в Дал Бог / тия са най зле Лев Инс са зле ама не толкова / . Та от Дал Бог за колата ти преценят обезщетение от 1500лв /при ремонт за 10 000/ а за жена ти 3 000лв /дето не стигат само за болничното лечение/ Кво правиш? Аз съм застрахован , не можеш ме барна. Съди Дал бог ако си нямаш работа. Как ти звучи? Виж сега магистратурата ми е застраховане, 25г опит, уверявям те ,че такива случеи не са екзотика.
Не разбирам бай Иван, който ходи с колата си до село и обратно трявба ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да плаща т.н. 'зелена карта' и да плаща за мушенгиите по застраховките в чужбина? Да я правят по желание(както беше преди) и @КОЙто пътува в чужбина да си плаща.
ми то и таксата смет е задължителна. Защо като данъкът не правят отстъпка, нали е данък? Сега ще речете и че парното е данък, в топлофицирана сграда. Че токът е данък, понеже без него не може и масата от жилищата плащат данък водоснабдяване.
Абе хора автомобилното застраховане е само част от застраховките. По света изобщо не е водещо. Това, че асоциирате застраховането само с автомобилното не говори добре за интелекта Ви.
Две неща си мисля. Първо, графиката на дневник. Има ли хора да карат автомобили до 88 к.с.?Второ, твърде ниските цени на ГО могат потенциалнищо да доведат до фалит на застрахователи. Така например, ако Лев инс държи ниски цени и концентрира у себе си голям пазарен дял, то при предявяване на твърде много претенции, може да се окаже, че няма достатъчно ликвидност, за покриването им. От практиката си знам, че лев и бул инс най-много бавят плащания по щети.
Моят брокер ми казва - "ако си само за ГО взимай най-евтиното, понеже няма да ги търсиш за щета". Но съм имал щета от автомобил в ЛевИнс и ме мотаха здраво, писах оплаквания. Разтягат си кодекса както искат и не ги е страх от глоби от надзора.
Бях там миналата година. Тази година, около 6-7 Януари отивам при тях и без да съм имал инциденти ми искат около 40 лева повече? Естествено ги отсвирих. Отидох на СДИ и там моментално ми предложиха на Далл Богг колкото за миналата бях платил. Аз си знам, че около Нова година стават шашми щото на всеки му изтичат, но нямаше как - бяхме в София и не можем да мръднем дори до магазина без ГО.
В Русия съм! В Русия съм!
Щото ако си фирма със автопарк над 100 автомобила и шофьори, ще задължаваш всеки шофьор да плаща гражданската на служебния автомобил ли? Или ако искаш да дадеш на жената да те върне отнякъде, защото си пил?
Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
В България парка е стар със средна цена с пъти по-малка от Европа.Цената на труда също и от там цената на живота също е с пъти по-ниска.И накрая интензитета на използване на автомобил също е с пъти по-малко.От тук идва, че обезщетенията са с пъти по-ниски.Конкуренцията между играчите на пазара намира баланс на цената.Всякакви призиви за високи цени са обикновена измама, фалшивки.Ако някой твърди, че има дъмпинг трябва да го докаже, а това се доказва лесно със сметки.Това, че лобито на застрахователните е успяло да пробута регулацията първо плащаш, после съдиш не се отнася за нас, защото тамошните регулатори са доказано повече корумпирани от нашите.Примери колко щеш.
Определя се от това, колко струва един ремонт и колко струва един живот. И докато в Германия ожулена броня на БМВ 320 GT струваше 3000 евро за ремонт, в България цената ще е в пъти по-ниска. И докато в Германия цената на човешкия живот е в милиони, тук от болница не могат да вземат 300х лв. Съответно ГО за вътрешния пазар е с ниска премия. Сега, ако в БГ обаче катастрофира чужденец ще трябва да му се плати по западните нива. И ако БГ кола в чужбина направи проблем. И така една броня като е 3000евро става дебело. Но това е цената да сме в ЕС и да имаме свободно движение.
За съжаление в БГ закона пази гашниците. Ще го осъдят ама не могат му вземат жилището /по закон/ нищо ценно няма друго. Ще му направят запор на заплатата, ще мине в сивия сектор, а и да не мине кога ще плати примерно 40-50 000 лв ремонт на вноски от по 200лв? Ще плати Гаранционни Фонд /ма и там как плащат!/ Затова са отворени гашниците щото в БГ закона ги пази. Аз съм твърдо за да се въведе затвор за дрлъжници умишлено причинили вреда и нямащи възможност да я покрият. Тогава ще ги питам дали са толкова отворени като ги бутнат на топло за 5 г за дългове.
Абе хора автомобилното застраховане е само част от застраховките. По света изобщо не е водещо. Това, че асоциирате застраховането само с автомобилното не говори добре за интелекта Ви.
В България ГО е основната застраховка, която се случва. Застраховка на жилище се сключва основно в случаите на ипотека, защото е задължителна. Зем. производители не сключват застраховки, защото при проблем ги спасява държавата. Застраховката живот не е толкова позната и често се лъжат хората на такава със спестовен елемент, заради което рисковата част е толкова ниска, че няма смисъл. А да се застраховаш за сума от 100х лв живот са няколко десетки лева на месец и на хората им се увиждат.
В статията се споменава за "ангажимент на държавата" към европейските паертньори.След като има ангажимент на държавата, следва да има и ексклузивно право на държавата посредством нейни институции/фирми да предоставя посочената услуга. Така се прави в редица страни по света - ГО е ангажимент и привилегия на държавата. Пък който си прави каско може да избира между конкуриращите се застрахователи. Ако искат да правят картел, ако не искат - да не правят. Там държавната застрахователна компания може да е равноправен играч. Същото важи и за необходимостта от държавна банка, която да обслужва фиска и държавните институции и ведомства. И нищо повече.
Инфлацията няма никаква връзка с размера на ГО, понеже обезщетенията не се изплащат във ваучери за Кауфланд. Началото на 90-тях години ГО беше 25 (двайсе и пет) марки , или некъде 10% от средна месечна заплата. Башка 100 марки зелена карта, само ако ти треба. 10 години по - късно стигна пийсе марки. След влизане в ЕС имаше организиран напън за спекула да се дигат от 120 лв (с включена зелена карта) на 300 евро , щото "така било в ЕС" От 90-тях насам нова кола е поскъпнала 2 пъти, апък номинална заплата 6 пъти. Ако още си важеше нормата "10% средна заплата" , ГО треба да струва на момента 160 лева.
Хе хе , я вземи се ограмоти ти! Ако е данък трябва да се определя като размер от държавата и да се администрира от нея. Като кмет би трябвало поне това да разбираш. Ма то щото повечето кметове са твоето ниво та затова сме на това дереже.
Правят го защото ги задължава закона. Ако не правят ГО не могат да правят Каско. Айде да премахнат изискването да видиш, че не повече от 2-3 мутренски компании ще останат да го правят.
До коментар [#47] от "k_":Не помня ДЗИ или Булстрад да са фалирало в онези години.Въпреки големите застрахователни събития като земетресението 1977-ма..
Ми не са ,щото застраховането е международен бизнес и дори и ДЗИ и Булстрад работеха навън по международни стандарти. За презастраховане да си чувал нещо?
Ето като се опари човек и почва да мисли трезво и логически. Проблема е, че повечето ганьовци се усещат чак като го отнесат. В случея правилно ви е посъветвал брокера. Прави най изгодното за вас. Не е в неговата власт да влияе върху регулациите на пазара.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Северозападнал
Рейтинг: 867 НеутралноПреди 3 дни сключих "ГО" в "Лев Инс". Офертата им беше със 100 лева по- евтина от останалите.
penetrating
Рейтинг: 7932 Неутрално"Тракторът" си взема обещаното. Само ние оставаме без евро.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertayp341129080
Рейтинг: 125 ВеселоСпоред статията това, че една компания намалила цените е нещо лошо??? Искат всички застрахователни да са си плюли в устите като хранителните вериги???
Демокрация и пазарна икономика по български
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 2010 ВеселоСъюза за стопанска инициатива, че застраховката ще поскъпне до средното за ЕС равнище от 1000 лв....
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!ГО в Швейцария на ФВ Тигуан 2.0 турбо е 850 лв., но за българските застрахователи това е малко. Те искат 1000 лв средно, т.е. за Тигуана ще е 1500 лв или нагоре ;-)
Това не е странно, защото и сиренето е 40-50% по-евтино там...
Ефектът Киро и Асен Ха-Ха-Ха
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 2010 ВеселоДо коментар [#3] от "ayp341129080":
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Статията е платена от един от другите застрахователи, както всичко в любимото ни Дневниче ;-)
Imaginary Friend
Рейтинг: 701 НеутралноСпоред статията има ценова война на пазар, където и до сега клиентите винаги са купували най-евтиното и съответно маржовете са доста тънки. Според статията и клиентите са доволни, но трябва да си я прочел. Не цъкам плюсове и минуси.
trollhunter
Рейтинг: 3243 ВеселоФалит на мутри? Как ще спим сега?
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Започвам да разбирам как става редакторската политика тук.
pag
Рейтинг: 596 ЛюбопитноЩо не направят застраховката ГО да е на физическото лице ХУ, а не на автомобила?
Culus capitem delitАз имам няколко автомобила, които някак си не карам едновременно, но им плащам застраховки като поп.
Сетих се - защото ще им намалеят приходите на тия кърлежи...
хм
Рейтинг: 1597 Неутралнотова си е данък отвсякъде, но го събират мутрите, а не държавата.
Георги Славков
Рейтинг: 367 НеутралноНякой май е недоволен, че не може да прави спекулации с цените като ги надува.
Христо Атанасов
Рейтинг: 1541 НеутралноПрочетох статията заедно с тази за уволнения директор на Ел Би Булгарикем и разбрах, че е много добре когато уволнения директор свали цената на сиренето с 30% и е много лошо когато лошия Лев инс свали гражданската отговорност с 30%. Доколкото разбрах това е така защото уволнения директор е назначен на поста си от министъра на икономиката в правителството на малкия лъжлив Кики, а Лев инс казаха с колко ще скочи гражданската отговорност, ако бяха приели изменение в един закон под натиска на ДС - коалиция" Пълен Провал комисионери, лъжци и популисти и Доносници на България болшевики грантаджии". Убеден съм, че и при гражданската отговорност и при парламентарните избори хората ще избират Лев инс и няма да изберат ДС.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2856 НеутралноРаботата на държавата е да либерализира няколко сектора за да няма картели и да паднат цените, следващите трябва да са комуникациите, хранителните стоки и ЕРП-та и бензиностанции!
Това е само началото!
Libertarianism is just anarchy for rich people
trollhunter
Рейтинг: 3243 НеутралноДо коментар [#8] от "pag":
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Герберски, що никой не прие бонус-малус системата?
Кво ревеш сега? Айде, чупка!
trollhunter
Рейтинг: 3243 ВеселоДо коментар [#11] от "Христо Атанасов":
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".На лев инс ли правиш реклама? Или само ги защитаваш?
За тях ли бачкаш?
whitemare
Рейтинг: 776 НеутралноА защо 12 и павече застрахователи трябва да държат една и съща цена на гражданската отговорносп? Това се нарича картел
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациayp341129080
Рейтинг: 125 ВеселоДо коментар [#6] от "Imaginary Friend":
Много си повърхностен. Статията е явна атака срещу Лев Инс и както се вижда от нея, срещу Алексей Петров.
Лев Инс и Далл Бог са компании които избягвам при застраховането
хм
Рейтинг: 1597 НеутралноДо коментар [#14] от "trollhunter":
бачка за ГЕП
dobadoba
Рейтинг: 83 НеутралноНе разбирам бай Иван, който ходи с колата си до село и обратно трявба ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да плаща т.н. 'зелена карта' и да плаща за мушенгиите по застраховките в чужбина? Да я правят по желание(както беше преди) и @КОЙто пътува в чужбина да си плаща.
ayp341129080
Рейтинг: 125 ВеселоДо коментар [#13] от "trollhunter":
Аве бот системата бонус - маус си работи. Това може да го потвърдят хората които имат катастрофа. За жалост при нас от системата работи само маус
дерибеев
Рейтинг: 2589 НеутралноДо коментар [#8] от "pag":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васПреди години застраховател отговори на същия въпрос (леко назидателно и силно експертно), понеже автомобила можел сам да потегли и да причини щети
truly
Рейтинг: 392 НеутралноДо коментар [#1] от "Северозападнал":
Няма да се изненадам ако тези затворят кепенците скоро. Май имаха и сериозни искове в чужбина. В крайна сметка, всеки сам си преценя, нали :)
samoedin
Рейтинг: 3540 Неутрално"Прогнозата за изход от тази ситуация, в която "липсва силна политическа воля и работещи регулатори" е подобна на тази с кипърската "Олимпик", тоест фалити, за да се нормализира поне донякъде пазарът. Пазарни участници смятат, че е възможно основният удар да поемат брокерите, чиито приходи сега от тази застраховка са силно свити - комисиона от 15-20%, която пада почти наполовина заради поевтиняването на полицата."
Сега и застрахователните брокери, че и застрахователите ли да ги мислим ? Всички знаят кой се занимава с тоя бизнес ! Аверите на евроатлантика от Банкя до един са в него........
trollhunter
Рейтинг: 3243 НеутралноДо коментар [#19] от "ayp341129080":
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Трубуквен цървул, я кажи първо една нормална застрахователна компания при нас?
Няма система бонус - малус, щото не е гласувана.
Отивай да си пасеш говедата.
truly
Рейтинг: 392 НеутралноДо коментар [#11] от "Христо Атанасов":
Имаше и един застраховател Олимпик, май близо 300 хил. увиснаха, заради него. Има си държавни органи, които да се грижат това да не се случва и съм сигурен, че всички знаят под каква цена е рисково да се слиза. За вас, бочковистите, е задължително да се застраховате само при приятелчетата мутри. Е, в случай на застрахователно събитие може и да не платят, но ще го преглътнеш.
Batezuzi
Рейтинг: 1335 НеутралноПринципно всичко задължително е по-скъпо отколкото ако бяхме свободни да купуваме по избор. За да може Лев инс да дава по-ниски цени има няколко варианта. Не изпълнява част от задълженията, които другите застрахователи имат. Разполагат с допълнителен ресурс и се получава кръстосано субсидиране от един вид продажби към друг. Третия вариант е просто да им излиза сметката. С оглед скандала с промените в закона си мисля, че по-скоро е първото, но това не означава, че това е единствената причина.
pag
Рейтинг: 596 ВеселоТъпак, какво общо има системата "бонус-малус" с това, което съм написал?
А дали кокошия ти мозък помни какво предлагаха застрахователите относно въпросната система - БОНУС (т.е. намаление на премията, ако нямаш никакви застрахователни събития поне 100 години подред) "ДО 25%" и МАЛУС (т.е. увеличение за всичко - че си под 26 и над 45 години, че стажът ти е под 5-10 години, че си одрал калник през 2002 година и с мъка на сърце са платили на 'пострадалия" чутовната сума от 100 лева, и пр.) ДО 250% (ДВЕСТА И ПЕТДЕСЕТ ПРОЦЕНТА).
А имаше и плахи фантазии за 500%...
Внимавай какво си пожелаваш, че ви видяхме кокошите "разсъждения" докато врякахте и плонжирахте под юмручето на Мунчо, когото сега "много мразите", щото ви използва, а след това изхвърли като пробит кондом... Culus capitem delit
iliyapopov
Рейтинг: 475 НеутралноМного скоро и този бизнес ще се мафиотизира като търговията с храни - ще го държат 3-4 фирми и ще се договарят.!
pag
Рейтинг: 596 ВеселоПомня, помня.
И законотворците (нали са 90% адвокати и се прехранват като намират стада телета не само под, а даже и без вол) тутакси се съгласиха, че е абсолютно прав.
Напълно безкористно и обладани единствено от мисълта за моето добруване, убеден съм... Culus capitem delit
k_
Рейтинг: 2213 НеутралноВ България парка е стар със средна цена с пъти по-малка от Европа.
Цената на труда също и от там цената на живота също е с пъти по-ниска.
И накрая интензитета на използване на автомобил също е с пъти по-малко.
От тук идва, че обезщетенията са с пъти по-ниски.
Конкуренцията между играчите на пазара намира баланс на цената.
Всякакви призиви за високи цени са обикновена измама, фалшивки.
Ако някой твърди, че има дъмпинг трябва да го докаже, а това се доказва лесно със сметки.
Това, че лобито на застрахователните е успяло да пробута регулацията първо плащаш, после съдиш не се отнася за нас, защото тамошните регулатори са доказано повече корумпирани от нашите.
Примери колко щеш.
TM
Рейтинг: 611 НеутралноАз това не го разбирам - за храните и горивата всички в Дневник реват, че имало картелни споразумения, а пък при застраховането реват защо аджеба няма картел на цените и едните давали по-ниска цена. Тотален нонсенс.
Вероятно в тия застрахователни дружества дето пускат по-ниските цени се перат пари. Това и без това си се случва - какво мен като обикновен гражданин ме интересува, след като и отговарящите институции са си затворили очите? Поне да намажа и аз с малко по-ниска застраховка.
TM
Рейтинг: 611 НеутралноТа той отдавна си е мафиотизиран, това не е нещо ново. Нека си се драпат помежду си мафиотите, от това ожикновените граждани само печелят.
k_
Рейтинг: 2213 НеутралноДо коментар [#16] от "ayp341129080":
Аз също ги избягвам, но явно си имат клиенти достатъчно сред нископлатените групи., които пътуват по малко.
Това е блестящ случай как пазара намества нещата.
Призивите за по висока цена също е пример за фалшиви корумпирани медии.
Плащаш дребта сума и излиза материал с цел да подготви обществото, ама този номер у нас не минава.
dwr30648311
Рейтинг: 257 ЛюбопитноАко регистрианите автомобили са намаляли наполовина за 7 години, не е ли редно и застряхователите да оредеят?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 НеутралноДо коментар [#2] от "penetrating":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Гарантирано от ГЕРБ!!!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 НеутралноСамо ти не разбра, че останахме без евро благодарение на напомпаната от Кокорчо инфлация.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
postbot
Рейтинг: 456 НеутралноТо пък една "застраховка" е "Гражданска отговорност". Чист данък.
Изобщо не мога да си представя как братството може да бъде въведено със закон, ако свободата не е разрушена със закон и правосъдието не е потъпкано със закон.Лео
Рейтинг: 1043 НеутралноВ най-евтините не бих се застраховал, в най-скъпите също. Хубаво е да има конкуренция.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 НеутралноДо коментар [#23] от "trollhunter":
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisПак обиждаш. Това е форум, а не зверилник за избиване на комплекси.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 НеутралноКато те накарат да платиш ремонта на някоя Ес класа за 200 000 лева и ще се убедиш, че е по-добре да имаш Гражданска отговорност. I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
AdMin
Рейтинг: 264 НеутралноВ статията се споменава за "ангажимент на държавата" към европейските паертньори.
След като има ангажимент на държавата, следва да има и ексклузивно право на държавата посредством нейни институции/фирми да предоставя посочената услуга. Така се прави в редица страни по света - ГО е ангажимент и привилегия на държавата. Пък който си прави каско може да избира между конкуриращите се застрахователи. Ако искат да правят картел, ако не искат - да не правят. Там държавната застрахователна компания може да е равноправен играч.
Същото важи и за необходимостта от държавна банка, която да обслужва фиска и държавните институции и ведомства. И нищо повече.
penetrating
Рейтинг: 7932 ВеселоДо коментар [#35] от "Alarmstufe Rot":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЪ-хъ
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 ЛюбопитноДо коментар [#41] от "penetrating":
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattisкакво измуча?
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноВикаш данък било. Да ти дам личен пример. Колата ми чисто нов ситроен С5 на 12 000км е паркирана на тротоар определен за паркиране. Следствие на икоп на топлофикация неасвалтиран и необозначен стана верижна катастрофа и 4 коли бяха помлени. Само на моята ремонта бе за 25 000 лв. Ако виновния водач бе ти и ти предявят искове за 100 000 лв как ще ги платиш? И трябва да се махне защитата на единствно жилище от конфискация при виновно пречинени щети. Като ти вземат къщата и всички ценни вещи , пак ли ще твърдиш, че е данък? В случая виновния се размина с акт за 200 лв. А как ще реагираш ако някой гашник с кола за 3 000 ти причини щети на твое имущество за 15-20 000 и няма как де си ги вземеш въпреки , че си го осъдил , защото той просто няма нищо /такива бол в Булгаристан/.
Камен
Рейтинг: 759 НеутралноНе става така, защото баба ти ще пише на нейно име твоята кола, на брат ти, на баджанака, и на цялата рода и ще плаща една застраховка, с която ще карате 5 коли.
Допълнителен бонус, че тя щети няма щото не шофира, та ще взема и бонус за изряден шофьор.
Това може и да работи в Швейцария, ама не и в страната на бай Ганьо.
Инак 1000 лева са застраховките в чужбина, защото като стане щета я покрива ГО на виновния, и то ремонт в официален сервиз. А тук ГО казва - имаш увредени части за 1000 лева, ама с 80% овехтяване значи 200 лв. и труд 5 часа по 12 лева ставка на час, и боя 200 гр. по 8 лева килограма, общо 265 лв. И пострадалия си оправя колата чрез своето каско, не чрез ГО на виновния, защото тя доникъде не стига.
Stoyan Petkov
Рейтинг: 418 НеутралноДве неща си мисля. Първо, графиката на дневник. Има ли хора да карат автомобили до 88 к.с.?
Второ, твърде ниските цени на ГО могат потенциалнищо да доведат до фалит на застрахователи. Така например, ако Лев инс държи ниски цени и концентрира у себе си голям пазарен дял, то при предявяване на твърде много претенции, може да се окаже, че няма достатъчно ликвидност, за покриването им. От практиката си знам, че лев и бул инс най-много бавят плащания по щети.
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноСпомни си какво плюене бе по малките магазини за ХС и превъзнасяне на веригите. Как веригите продавали много ефтино а дребните играчи били "спекуланти" . Е сега почти няма читави малки магазини останаха само веригите. Да попитам какъв е този рев напоследък, че цените там били много високи и ги обвиниха в "спекула". Ами много е просто . Стъпваш на малък пазар със собствен огромен финансов ресус. Знаеш , че няма куче пазач /КЗК, КФН и тн/ и правиш дъмпинг като злоупотребяваш и с позицията си на значителна пазарна сила и извиваш ръцете на производителите и доставчиците. В резултат конкуренцията фалира и си дигаш яко цените избивайки загубите от дъмпинга и реализирайки яки печалби.
Абе хора като не сте се занимавали с бизнес поне не се изказвайте като последна инстанция. Сега ще свалят цените във веригите. Да ама не, картелчето си действа родни производитли почти не останаха / освен големите мутренски/ и внасяме стоки които прди традиционно произвеждахме и изнасяхме. За качеството на предлаганите стоки да не отварям тема.
k_
Рейтинг: 2213 НеутралноДо коментар [#40] от "AdMin":
И държавният задтраховател ще бъде в перманентен фалит, шефовете ще ги сменят при всяка смяна на властта, далаверите при тях ще са на макс.
Мерси.
КЗК да помисли как да условия за конкуренция и в другия бизнес, които има при застрахователите.
k_
Рейтинг: 2213 НеутралноДо коментар [#45] от "bladezone":
Има и като бройка са много повече от по-мощните.
Българския парк средно е на повече от 15г.
Има баби на по 80г с коли.
Не ги карат, ама плащат си застраховката.
penetrating
Рейтинг: 7932 ВеселоДо коментар [#42] от "Alarmstufe Rot":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertУчете езици, драги :)
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноНе е така не всички държат ниска цена. Булстрад и Алианц като що годе читави застрахователи на нашия пазар цените за ТО винаги са им били от най-скъпите. Просто си имат и друг сериозен бизнес и ГО я поддържат само за да могат да правят и " Каско".
На ГО разчитат основно компании меко казано " аматьори" за сериозен застрахователен бизнес се искат кадърни служители които да разбират материята и са наясно с презастраховането. Застраховки на летателни апарати, кораби, големи промишлени предприятия, Карго, застраховки на различни видове професионална отговорност, животозостраховане и тн. Там са парите не в ГО. Квотата на щетите на ГО в цял свят е отчайваща. Ако не правиш врътки с резервите няма да изкараш много от ГО, еле пък при нашите тарифи. Като потребител ми е готино да плащам 200-300 лв годишно. Но и затова има много недоволни , че не са им платили добре по ГО когато са пострадали лица. Това те кара да правиш "Каско" а там тарифата си е истинска.
Тюфлекчия
Рейтинг: 2832 ВеселоНа мен ми прави впечатление, че иначе крайнолевият Дневник, яростно брани всякакво увеличение на цените във всякакви сфери и веднага съзира пъкленият план на MAFIQTA всеки път когато нещо поевтинее. Нещо ми намирисва на мен, ама какво ли е? Някой конспиратор би си казал, че това са платени статии на картели, които искат цените на всичко да се вдигат, а заплатите - ако може да падат (и за "твърде големия ръст на заплатите" пишат статийки в Дневник и то редовно). Добре че не съм конспиратор-плоскоземец, а верен фен на Прокопи и ПП/ДБ. Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноЕ като си прав си прав. Логично е да се раздели по територялен обхват и съответно тарифите да са различни.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 НеутралноДо коментар [#49] от "penetrating":
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisМученето не е език.
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноА може и да е неправилно паркиран, и да причини по тази причина ПТП дори със жертви. В белите страни ще си предявят искове за имуществени и неимуществени щети към собсвеника. Също както ако къщата ти е неподдържана и от покрива падне нещо и увреди я автомобил я убие човек. Помниш ли сградата в центъра на София дето уби едо или две момичета / не помня/ минаващи покрай нея. Абе в нормалните страни следствие опит и мислене са го измислили застраховането , това , че тука доста неща са сбъркани не е вина на застраховането а на липса на капацитет и желание на държавата да наложи пазарни правила за бизнеса /както в почти всички области/.
Но Бай Булгар гласува като идиот и после се пита " Кой ми сра в гащите?"
whitemare
Рейтинг: 776 НеутралноПърво - гражданската отговорност трябва да бъде само и единствено на шофьора. И колкото повече нарушения прави, да е по-скъпа.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациВторо - хора, които примерно не са правили 5 години никакви нарушения, на 6-тата да не плащат такава, а да я получават безплатно.
Трето - Да се раздели зелената карта от гражданската отговорност. Повече от половината шофьори не излизат от България с кола. За какво е тогава?
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноМоже да фалират и пак застрахованите ще го отнесат щото КЗН и КФН са лапали рушветите. Спомняш ли си Олимпик?
dorn
Рейтинг: 1269 НеутралноНе може. Като членове на ЕС, нашата ГО (независимо дали са ти дали физически зелената карта или са си я спестили) притежава всички покрития на валидна "Зелена карта". Физическата отделна "Зелена карта" е сертификат, който показва наличието на сключена застраховка с покритие в страните, които са част от споразумението "Зелена карта", но не са част от ЕС, ЕИП и МС. Сред тях са РСМакедония , Турция и др.
penetrating
Рейтинг: 7932 ВеселоДо коментар [#53] от "Alarmstufe Rot":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТака е, кравите чуват човешката реч като "мучене"
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 ВеселоДо коментар [#58] от "penetrating":
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisА говедата просто си мучат.
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноПак се изказвате прибързано. Да в автомобилното застраховане са предимно бивши и настоящи мутри, щото толкова им е капацитета. Сериозния застрахователен бизнес е друга бира. Айде примерно пробвай да транспортираш стоки със незастрахован кораб и без Карго застраховка. Ми никой от нормална държава няма да сключи такава сделка и износа ти пропада. И с камион да пробваш пак е същото . Без ЧМР и Карго стоката ти ще си седи в склада.
penetrating
Рейтинг: 7932 ВеселоДо коментар [#59] от "Alarmstufe Rot":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЩом ви харесва, мучете си, кой ви спира?
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноЕто смислено мнение!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 НеутралноДо коментар [#61] от "penetrating":
Мучиш ти, и това не ми харесва.
Но щом на теб ти харесва, продължавай. Тъкмо ще затвърдиш добрите впечатления. I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноТова само ако КЗК и КФН и другите държавни органи си затворят очите. По света що не е така?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 НеутралноДо коментар [#43] от "стефан иванов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Естествено, че е ДАНЪК.
Защото е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА!!!
Мисли малко повече.
iban
Рейтинг: 8 НеутралноКогато работи конкурентната среда а не картел, хората са доволни. Иначе на картелни споразумения се нагледахме при горивата, мобилните оператори, хранително-вкусова промишленост.......
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 НеутралноДо коментар [#45] от "bladezone":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Глупости. Ако са на загуба да не застраховат.
Не съм чувал някоя компания да се е отказала от ГО.
ТЕ ОТ ГО ЖИВЕЯТ!!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 НеутралноДо коментар [#47] от "k_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не помня ДЗИ или Булстрад да са фалирало в онези години.
Въпреки големите застрахователни събития като земетресението 1977-ма..
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 НеутралноДо коментар [#54] от "стефан иванов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Сам ли се е паркирал?
Бахти калинките.
Като оная царската "специалистка" Агайн.
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#30] от "TM":
Ами интересува те. Примерно аз със таралясник за 2 000лв /тоест движещ се скрап незнайно как минал ГТП размажа твоята кола за 50 000лв и осакатя жена ти и съм застрахован в Дал Бог / тия са най зле Лев Инс са зле ама не толкова / . Та от Дал Бог за колата ти преценят обезщетение от 1500лв /при ремонт за 10 000/ а за жена ти 3 000лв /дето не стигат само за болничното лечение/ Кво правиш? Аз съм застрахован , не можеш ме барна. Съди Дал бог ако си нямаш работа. Как ти звучи?
Виж сега магистратурата ми е застраховане, 25г опит, уверявям те ,че такива случеи не са екзотика.
alx061154739
Рейтинг: 132 Неутралноизискване на ЕС
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 НеутралноДо коментар [#56] от "стефан иванов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Дето Прокуратурата ги чадъроса ли?
Веселин Дечев
Рейтинг: 1235 ВеселоИ ся ко, който се минал първите дни на януари - се минал?
В Русия съм! В Русия съм!alx061154739
Рейтинг: 132 Неутралноми то и таксата смет е задължителна. Защо като данъкът не правят отстъпка, нали е данък? Сега ще речете и че парното е данък, в топлофицирана сграда. Че токът е данък, понеже без него не може и масата от жилищата плащат данък водоснабдяване.
Наблюдател
Рейтинг: 1191 НеутралноКоалиция "Трактора"
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноАбе хора автомобилното застраховане е само част от застраховките. По света изобщо не е водещо. Това, че асоциирате застраховането само с автомобилното не говори добре за интелекта Ви.
alx061154739
Рейтинг: 132 НеутралноГО за коли ВН, М, ТХ е по-скъпа отколкото за С, СА, СВ, Е и т.н. поради факта, че основно първите номера се купуват от чужденци.
alx061154739
Рейтинг: 132 НеутралноМоят брокер ми казва - "ако си само за ГО взимай най-евтиното, понеже няма да ги търсиш за щета". Но съм имал щета от автомобил в ЛевИнс и ме мотаха здраво, писах оплаквания. Разтягат си кодекса както искат и не ги е страх от глоби от надзора.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1235 ЛюбопитноБях там миналата година. Тази година, около 6-7 Януари отивам при тях и без да съм имал инциденти ми искат около 40 лева повече?
Естествено ги отсвирих. Отидох на СДИ и там моментално ми предложиха на Далл Богг колкото за миналата бях платил.
Аз си знам, че около Нова година стават шашми щото на всеки му изтичат, но нямаше как - бяхме в София и не можем да мръднем дори до магазина без ГО. В Русия съм! В Русия съм!
Archer
Рейтинг: 829 НеутралноДо коментар [#8] от "pag":
Idiots doing idiot things, because they’re idiots.Щото ако си фирма със автопарк над 100 автомобила и шофьори, ще задължаваш всеки шофьор да плаща гражданската на служебния автомобил ли? Или ако искаш да дадеш на жената да те върне отнякъде, защото си пил?
Костадин Иванов
Рейтинг: 3395 НеутралноНа мен ми е интересно колко плащам, не твоята система. И като плащам 136 лева вместо 250, съм доволен. Еретик
alx061154739
Рейтинг: 132 НеутралноОпределя се от това, колко струва един ремонт и колко струва един живот. И докато в Германия ожулена броня на БМВ 320 GT струваше 3000 евро за ремонт, в България цената ще е в пъти по-ниска. И докато в Германия цената на човешкия живот е в милиони, тук от болница не могат да вземат 300х лв. Съответно ГО за вътрешния пазар е с ниска премия. Сега, ако в БГ обаче катастрофира чужденец ще трябва да му се плати по западните нива. И ако БГ кола в чужбина направи проблем. И така една броня като е 3000евро става дебело. Но това е цената да сме в ЕС и да имаме свободно движение.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1235 ЛюбопитноАз също, но ме интересува най-ниската цена. За Каско не е така, но за ГО какво ме интересува кой плаща и кой не?? В Русия съм! В Русия съм!
стефан иванов
Рейтинг: 120 Неутрално[quote#39:"Alarmstufe Rot"][/quote]
За съжаление в БГ закона пази гашниците. Ще го осъдят ама не могат му вземат жилището /по закон/ нищо ценно няма друго. Ще му направят запор на заплатата, ще мине в сивия сектор, а и да не мине кога ще плати примерно 40-50 000 лв ремонт на вноски от по 200лв? Ще плати Гаранционни Фонд /ма и там как плащат!/ Затова са отворени гашниците щото в БГ закона ги пази. Аз съм твърдо за да се въведе затвор за дрлъжници умишлено причинили вреда и нямащи възможност да я покрият. Тогава ще ги питам дали са толкова отворени като ги бутнат на топло за 5 г за дългове.
hamiltonf
Рейтинг: 4276 ВеселоАко някой не знае, "Даллбог", Чайкафарма и "Сърце и мозък" са на един собственик, както ся казва - затворен цикъл
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAalx061154739
Рейтинг: 132 НеутралноВ България ГО е основната застраховка, която се случва. Застраховка на жилище се сключва основно в случаите на ипотека, защото е задължителна. Зем. производители не сключват застраховки, защото при проблем ги спасява държавата. Застраховката живот не е толкова позната и често се лъжат хората на такава със спестовен елемент, заради което рисковата част е толкова ниска, че няма смисъл. А да се застраховаш за сума от 100х лв живот са няколко десетки лева на месец и на хората им се увиждат.
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноТова с държавата играч на пазара го гледахме 45+30г айде моля без!
alx061154739
Рейтинг: 132 НеутралноАко имате повече застраховки в Дженерали правят доста големи отстъпки, достигащи до 50% за допълнителни застраховки.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 ВеселоДо коментар [#74] от "alx061154739":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Личи си, че си млад, зелен и бос по темата.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1235 ЛюбопитноВерно ли са намаляли? В квартала едва се паркира? В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 1235 ЛюбопитноЩо, какво ти трябва друго, освен документа за ГО?? В Русия съм! В Русия съм!
dosetliv
Рейтинг: 1187 НеутралноИнфлацията няма никаква връзка с размера на ГО, понеже обезщетенията не се изплащат във ваучери за Кауфланд. Началото на 90-тях години ГО беше 25 (двайсе и пет) марки , или некъде 10% от средна месечна заплата. Башка 100 марки зелена карта, само ако ти треба. 10 години по - късно стигна пийсе марки. След влизане в ЕС имаше организиран напън за спекула да се дигат от 120 лв (с включена зелена карта) на 300 евро , щото "така било в ЕС"
От 90-тях насам нова кола е поскъпнала 2 пъти, апък номинална заплата 6 пъти. Ако още си важеше нормата "10% средна заплата" , ГО треба да струва на момента 160 лева.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4116 ВеселоТук половината постове са чиста реклама.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноХе хе , я вземи се ограмоти ти! Ако е данък трябва да се определя като размер от държавата и да се администрира от нея. Като кмет би трябвало поне това да разбираш. Ма то щото повечето кметове са твоето ниво та затова сме на това дереже.
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноПравят го защото ги задължава закона. Ако не правят ГО не могат да правят Каско. Айде да премахнат изискването да видиш, че не повече от 2-3 мутренски компании ще останат да го правят.
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноМи не са ,щото застраховането е международен бизнес и дори и ДЗИ и Булстрад работеха навън по международни стандарти. За презастраховане да си чувал нещо?
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноЧети преди да пишеш. Точно това казвам, че като си го паркирал ти , ти носиш отговорност къде е паркиран затова трябва ГО.
стефан иванов
Рейтинг: 120 НеутралноАааа ще се сетиш.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1235 ЛюбопитноИ собственикът е единственият старши член на форума в Давос. =илюминат. В Русия съм! В Русия съм!
стефан иванов
Рейтинг: 120 Неутрално[quote#78:"alx061154739"][/quote]
Ето като се опари човек и почва да мисли трезво и логически. Проблема е, че повечето ганьовци се усещат чак като го отнесат. В случея правилно ви е посъветвал брокера. Прави най изгодното за вас. Не е в неговата власт да влияе върху регулациите на пазара.