През 2019 г. неравенството при управлението на ГЕРБ, а именно: 72 % (2’247’394) под 1’000 лв./бруто/месец (под 15 €/ден)... 20 % (611’394) от 1’000–2’000 лв./бруто/месец (под 25 €/ден)... 7 % (227’055) от 2’000–6’000 лв./бруто/месец (под 60 €/ден)... 1 % (39’912) над 6’000 лв./бруто/месец/2019 г. (над 100 €/ден)... 100 % (3’125’755) общият брой ДДФЛ през 2019 г…
1’546’897 под 450 лв./нето/месец/2019 г. (под 8 €/ден)... 2’000’000 пенсии под 450 лв./месец/2019 г. (под 8 €/ден)...
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
ние в България си имаме ГЕРБ и ДПС - на нас не ни трябват чума или пандемия...
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
Третият негативен факт с голяма тежест върху отглеждащите кози и овце е разпокъсаността, заменила ТКЗС-тата при соца. Стопаните не искат да се обединяват - било за доставка на фуражи, било за продажба на продукцията им. " ====== Соца ли....? Няма вече соц.... Яжте пасти...!
В цялата статия, надълго и на широко ни се обяснява, че каквото и да се направи по въпроса, ще има гигантско поскъпване на месото и месните продукти.
Щем не щем ще трябва да се ограничаваме в желанието си да се храним с тях. При млечните продукти, хляба, зеленчуците и плодовете положението е същото. Да се чуди човек, как при толкова години "мирно развитие", все изтегляме "късата клечка"?!?
Глад , глад трябва на глупави хора , та дано се чукнат по чутурите , че така както я караме няма да стане. ====== Глад няма да има .... В условията на демокрацията...това е невъзможно... Ще има промяна в менюто... например... Но във всички варианти стомаха няма да е празен.... )
пълни глупости европейското животновъдство в момента се храни с безмитното, ефтинко украинско зърно а заради войната в украйна и заради неясното утре сега се пълнят държавните военни резерви .....а после като поутихне ще ревнат че цената е ниска .....колело...върти се
Берййй, много богати тия зелени талибани, щом могат да дават милиони само за да затворят нещо! Можеш ли да дадеш няколко примера с такива закупени и затворени ферми, че ми стана интересно?
А министърът от служебното правителство (на радев) е начело на протестите на зърнарите срещу житото от Украйна. Реално протест срещу политиката на ЕК. Между другото субсидии за животновъдите има ли у нас?
Щем не щем ще трябва да се ограничавамев желанието си да се храним с тях.При млечните продукти, хляба,зеленчуците и плодовете положението е същото.Да се чуди човек, как при толкова години"мирно развитие", все изтегляме "късата клечка"?!?
Преди няколко месеца университетски преподаватели бяха направили изследване за цените на стоките от османско робство до сега и те твърдяха, че след 2007 год. за първи път в историята ни българите отделят под 40% от доходите си за храна. Интересно ми е ако не бяхме изтеглели късата клечка, тогава колко процента от доходите си щяхме да отделяме за храна?
Малко цитати: 24 часа от 2017 год "Структурата на разходите на българските домакинства продължава да се подобрява и през 2016 г. Между 2008 и 2016 г. относителният дял на разходите за храна и безалкохолни напитки намалява от 36,6% на 30,8%, като е напълно възможно през 2017 г. за пръв път да падне под 30%, както е във всички останали страни членки на ЕС." https://www.24chasa.bg/mneniya/article/6602536
И още една статия на днес.бг от 2022 год. в която вече се твърди че отделяме под 20% от доходите си за храна: https://bit.ly/3zjwUTo
Парите за тия цели буквално се печатат от нищото. Истинското богатство е фермата, парите са абстракция.
Но да, нормално е - като настане комунизъм, месото става кът. Мисля, че е преднамерено, човек ако не яде месо, затъпява и се разболява бързо. А и губи мерак за живот, не се бунтува. Месо само за военни и полицаи, да бият ако има останали недоволни.
европейското животновъдство в момента се храни с безмитното, ефтинко украинско зърно ======= От европейската гледна точка това е наистина добър повод... войната в Украйна да се води до последния украинец...
Хубаво де, дайте пример с такава закупена и затворена ферма! Щом го твърдите значи знаете за такива закупени и затворени ферми, дайте малко примери че ми стана интересно.
Впрочем един от големите проблеми тръгва от тая идея, че дори при съмнения за инфекция се избиват цели стада.
През 90-те, годините на Лудата Крава, за пръв път се прави опит. Някои стопани отказват и се оказва, че моделите не са били акуратни и всъщност не измират както се очаква 90% от животните.
В БГ последва фиаското с козите и овцете - спомняме си имаше ферма със съмнения за инфекция, отказала да избие животните. Те си стояха и пасяха живи и здрави.
После същия софтуер за модели и заразяване се ползваше и за ковид пандемията, ама това е друга тема...
това са лъжа (неистина), защото над 3,5 милиона живеят с нетен доход под 8 €/ден а именно: 1’546’897 под 450 лв./нето/месец/2019 г. (под 8 €/ден)... 2’000’000 пенсии под 450 лв./месец/2019 г. (под 8 €/ден)...
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
Ако това е вярно, защото статистики всякакви и приемам, че тези са истински, то да разбираме ли, че сега скоростно се погрижиха да ни върнат в състоянието, според което отново отделяме над 40% от доходите си за храна?
Впрочем един от големите проблеми тръгва от тая идея, че дори при съмнения за инфекция се избиват цели стада. През 90-те, годините на Лудата Крава, за пръв път се прави опит. Някои стопани отказват и се оказва, че моделите не са били акуратни и всъщност не измират както се очаква 90% от животните. В БГ последва фиаското с козите и овцете - спомняме си имаше ферма със съмнения за инфекция, отказала да избие животните. Те си стояха и пасяха живи и здрави. После същия софтуер за модели и заразяване се ползваше и за ковид пандемията, ама това е друга тема...
Само да те светна, че това избиване на животни при някой заболявания се използва в България от има няма почти 100 години, например при класическата чума по свинете. Иначе още чакам да ми дадете пример със закупена от зелени талибани и затворена ферма във Нидерландия!
нали виждате какви доходи са имали българите при управлението на ГЕРБ (когато цифрите говорят и боговете мълчат) можете да погледнете коментар [#1]
това са официални данни от Министерството на финансите
През 2019 г. неравенството при управлението на ГЕРБ, а именно: 72 % (2’247’394) под 1’000 лв./бруто/месец (под 15 €/ден)... 20 % (611’394) от 1’000–2’000 лв./бруто/месец (под 25 €/ден)... 7 % (227’055) от 2’000–6’000 лв./бруто/месец (под 60 €/ден)... 1 % (39’912) над 6’000 лв./бруто/месец/2019 г. (над 100 €/ден)... 100 % (3’125’755) общият брой подадени ДДФЛ през 2019 г…
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
“… Чумата, пандемията, инфлацията…” и климатичните промени? :) България е станала най-зелена в ЕС като ликвидира своите свине и говеда :) P.S. Разбира се, ликвидирането на свинете няма нищо общо с Пеевски
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
в България си имаме ГЕРБ и ДПС - на нас не ни трябва чума или пандемия...
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
Ми хубаво дал си доходите, сега дай и разходите и виж какъв процент от тях са за храни! Иначе за неравномерното разпределение на доходите в България си прав. Ножицата между бедни и богати в България е най-голяма на целия Балкански полуостров. Иначе от НСИ имат само статистика за това какъв процент от разходите е за храна, не спрямо дохода, но пак намалява през годините. https://bit.ly/3ZrKcI0
До коментар [#27] от "vagabond66": Ако имаш друга статистика покажи я да я видим! Тези са по официални данни от евростат.
Аз това което твърдя, го подкрепям с факти от официални източници, вие - не. На всичкото отгоре ме карате аз да търся нещо което вие твърдите и явно не можете да докажете! След като не можете да го докажете по никакъв начин и ме пращате аз да ви търся доказателства го приемам за лъжа!
Правите малко mote-bailey стратегия. Ясно е, че има програма за затваряне на ферми, но няма точно линк и билборд с точно определен фермер с доброзорно продадена ферма.
Ти сефте ли чуваш за плановете на нидерландското правителство да бастиса 30 на сто от фермите, за да се бори с въглеродните емисии? Коментира се, че това ще се отрази доста зле на цените в глобален мащаб, защото Нидерландия е No. 2 износител на земеделска/животновъдска продукция в света и No. 1 в ЕС.
Чак се наложи фермерите да си направят партия и да спечелят изборите, за да се опитат да го спрат това безумие - холандските земеделие и животновъдство се славят като най-ефективни в света. Отнесоха Рютето като куцо пиле домат.
Как се живее нетен доход от 8 €/ден или 15 €/ден или 25 €/ден ?
Ето по-подробни официални данни от Министерството на финансите за 2019 г., а именно:
50 % (1’546’897) под 560 лв./бруто/месец (нето под 8 €/ден)... 22 % (700’497) от 560–1’000 лв./бруто/месец (нето под 15 €/ден)... 20 % (611’394) от 1’000–2’000 лв./бруто/месец (нето под 25 €/ден)... 7 % (227’055) от 2’000–6’000 лв./бруто/месец (нето под 60 €/ден)... 1 % (39’912) над 6’000 лв./бруто/месец/2019 г. (нето над 100 €/ден)... 100 % (3’125’755) общият брой на подадените ДДФЛ през 2019 г… или 1’546’897 човека са получавали под 8 €/ден нетен доход... 700’497 човека са получавали под 15 €/ден нетен доход... 611’394 човека са получавали под 25 €/ден нетен доход... 227’055 човека са получавали под 60 €/ден нетен доход... 39’912 човека са получавали над 100 €/ден нетен доход...
Как се живее нетен доход от 8 €/ден или 15 €/ден или 25 €/ден ?
над 2’000’000 пенсии под 450 лв./месец/2019 г. (под 8 €/ден)... 1’546’897 под 450 лв./нетто/месец/2019 г. (под 8 €/ден)...
Това са официални данни от Министерството на финансите
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
До коментар [#20] от "eti mehter": Тц, то четенето с разбиране е трудно. "Стопаните не искат да се обединяват - било за доставка на фуражи, било за продажба на продукцията им. "А в Западна Европа е точно обратното. Там кооперативите са най-мощните. Тук това тепърва прохожда", заключава Караколев. Тук е "ключа за палатката" . Историята ясно показа, че кооперирането на доброволен принцип е по -добро от кооперирането на доброзорен, за това последния отиде в небитието.
А скъпите ни европейци дали пък не са попрекалили с изискванията към условията за отглеждане на прасета, крави, овце и т.н.? Съответно държавите направиха ли нещо, за да може някой човек с 2 крави да си продаде по-лесно и законно млякото или задължително трябва да се минава през прекупвачи? То хубаво, че има сухо мляко и да кажем, че не е вредно, но имаме ли изисквания към етикирането на храните или пък такива за това суровината да е прясна/добита в рамките на 50тина километра. Така хем говорим за по-добро качество заради пресни продукти хем екологично, че има по-малко транспорт...
Как се живее с 8 €/ден или 15 €/ден или 25 €/ден нетен доход?
(50%) 1’546’897 човека с нетен доход под 8 €/ден... (22%) 700’497 човека с нетен доход под 15 €/ден... (20%) 611’394 човека с нетен доход под 25 €/ден... (7%) 227’055 човека с нетен доход под 60 €/ден... (1%) 39’912 човека с нетен доход над 100 €/ден... или 50 % (1’546’897) под 560 лв./бруто/месец (нето под 8 €/ден)... 22 % (700’497) от 560–1’000 лв./бруто/месец (нето под 15 €/ден)... 20 % (611’394) от 1’000–2’000 лв./бруто/месец (нето под 25 €/ден)... 7 % (227’055) от 2’000–6’000 лв./бруто/месец (нето под 60 €/ден)... 1 % (39’912) над 6’000 лв./бруто/месец/2019 г. (нето над 100 €/ден)... 100 % (3’125’755) общият брой на подадените ДДФЛ през 2019 г…
Тава са официални данни от Министерството на финансите за 2019 г. след 10 години управление на ГЕРБ с премиер Бойко Борисов...
Как се живее с 8 €/ден или 15 €/ден или 25 €/ден нетен доход?
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
за мен не се притеснявай, имам активи за над един милион долара - и ще ми стигнат до края на моя живот (вече съм на 60 години) и дори ще остане за наследниците ми...
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
инфлацията ни я "спретна" ЕЦБ И ФЕД(СОБСТВЕНИЦИТЕ СА ИМ ЕДНИ И СЪЩИ).и това е само началото .планктонът не трябва да има пари (заличиха 30/40% от спестяванията само за 1 година.),парите ще бъдат отменени и заменени с дигитални импулси за слушащите ,ваксинираните ,дигитализираните ,тоталитаризмите от 20 век са нищо с този в който вече влязохме,с всяка измината година ще има все по-неприятни изненади.
До коментар [#21] от "ChatПКП":нали виждате какви доходи са имали българите при управлението на ГЕРБ(когато цифрите говорят и боговете мълчат)можете да погледнете коментар [#1]това са официални данни от Министерството на финанситеПрез 2019 г. неравенството при управлението на ГЕРБ,а именно:72 % (2’247’394) под 1’000 лв./бруто/месец (под 15 €/ден)...20 % (611’394) от 1’000–2’000 лв./бруто/месец (под 25 €/ден)...7 % (227’055) от 2’000–6’000 лв./бруто/месец (под 60 €/ден)...1 % (39’912) над 6’000 лв./бруто/месец/2019 г. (над 100 €/ден)...100 % (3’125’755) общият брой подадени ДДФЛ през 2019 г…
Тук забравяш една дребна подробност, че 1млн са на МРЗ, но реално плащането под масата е нормална практика. Нали е ясно, че въпреки че ресторантите осигуряват персонала на 800лв някъде, реално вземат повече? Иначе как тогава ще е толкова скъпо в ресторантите, ако персоналът работи за 800лв? И така нататък в другите браншове. Пестят се разходи от осигуровки, които се дават като чиста пара. Дали си платил 9 или 90лв за здравни осигуровки чакаш на същата опашка и си плащаш от джоба. И чакаш с пенсионерите, които не внасят в здравната система, а за тях плащат всички останали, например. В Германия пенсионерите плащат здравни вноски и плащат данък доход, защото осигуровките за пенсия са необлагаеми (както е и при нас), но всеки доход се облага, дори да е отложен. В България, например можеш да пестиш здраво, като изсипваш пари в допълнителен пенсионен фонд, така пестиш данък и осигуровки и като се пенсионираш вадиш парите без да платиш данък. Това си е един спестовен влог, с дълъг период, където държавата ти дава минимум 8% доходност, а в някои случаи доста повече.
През 2019 г. неравенството при управлението на ГЕРБ,а именно:72 % (2’247’394) под 1’000 лв./бруто/месец (под 15 €/ден)...20 % (611’394) от 1’000–2’000 лв./бруто/месец (под 25 €/ден)...7 % (227’055) от 2’000–6’000 лв./бруто/месец (под 60 €/ден)...1 % (39’912) над 6’000 лв./бруто/месец/2019 г. (над 100 €/ден)...100 % (3’125’755) общият брой ДДФЛ през 2019 г…1’546’897 под 450 лв./нето/месец/2019 г. (под 8 €/ден)...2’000’000 пенсии под 450 лв./месец/2019 г. (под 8 €/ден)...
За 30 години се постигна целта на соца -90% еднакво бедни, както се формулира тя от антикомунистите. На всичкото отгоре антикомунистите даже не са в другите 10%. Е, нема такива глупаци.
Как се живее с 8 €/ден или 17 €/ден или 34 €/ден нетен доход - след 10 години управление на ГЕРБ с премиер Бойко Борисов...?
(50%) 1’546’897 човека с нетен доход под 8 €/ден... (22%) 700’497 човека с нетен доход под 17 €/ден... (20%) 611’394 човека с нетен доход под 34 €/ден... (4,4%) 136’783 човека с нетен доход под 50 €/ден... (2,9%) 90’272 човека с нетен доход под 100 €/ден... (1,2%) 39’912 човека с нетен доход над 100 €/ден... или 50 % (1’546’897) с брутен доход под 560 лв./месец (под 280 €/месец)... 22 % (700’497) с брутен доход от 560–1’000 лв./месец (под 500 €/месец)... 20 % (611’394) с брутен доход от 1’000–2’000 лв./месец (под 1’000 €/месец)... 4,4 % (136’783) с брутен доход от 2’000–3’000 лв./месец (под 1’500 €/месец)... 2,9 % (90’272) с брутен доход от 3’000–6’000 лв./месец (под 3’000 €/месец)... 1,2 % (39’912) с брутен доход над 6’000 лв./месец/2019 г. (над 3’000 €/месец)... 100 % (3’125’755) общият брой на подадените ДДФЛ през 2019 г…
Тава са данните само хората с доходи (3’125’755 са подадените ДДФЛ за 2019 г.), има още и над 2’000’000 пенсионери с пенсии под 450 лв./месец (под 225 €/месец) или (под 8 €/ден)... получава се, над 3’546’897=(1’546’897+2’000’000) човека с нетен доход под 8 €/ден... или над 4’247’394=(1’546’897+700’497+2’000’000) човека с нетен доход под 17 €/ден...
такава е картинката за 2019 г. след 10 години управление на ГЕРБ с премиер Бойко Борисов - по официални данни от Министерството на финансите за 2019 г.
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
За 30 години се постигна целта на соца -90% еднакво бедни, както се формулира тя от антикомунистите. На всичкото отгоре антикомунистите даже не са в другите 10%. Е, нема такива глупаци.
Искаш да кажеш, че сега живеем по-зле от 1989-та? Или по-добре от Лукановата зима? Магазините бяха празни, със соц хартийките нищо не можеше да се купи.
И ти смяташ, че това са верни данни ли? Аз лично познавам 50 човека, които получават минимална заплата и останалото е в плик и никой не го вижда. Майсторите, дето ни сложиха изолацията на блока прибраха 25 бона, да не мислиш, че имам официален документ, или че те са ги декларирали на данъчните. Сигурен съм, че в статистиката се водят самоосигурени "земеделски производители" и почти нямат доходи. Да ние сме сравнително бедна държава, но официалната статистика изобщо не показва положението на нещата.
това са официалните или декларираните доходи по данни на МФ, разбира се, че има и заплащане/доходи на ръка/недекларирани, но бедните хора много по-трудно могат да скрият доходи, докато богатите имат офшорки/юристи/кантори и крият в пъти по-вече печалби...
така или иначе, няма как да се живее нормално с нетен доход под 50 евро/ден...
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
БРАВО ЕТИ ,ДОБРЕ КАЗАНО .а ето и историята на думичката конспираци и конспиративни теории. "изобретена " е от ЦРУ след убииството на Кенеди и констатациите на комисията уорън ,абсол'тно неправдоподобни и масово отхвърлени от обществото и тогава психолозите на ЦРУ ,пускат в обръщение историята за нискообразованият плебс ,който вярва в конспиративни теории и ......схемата проработва ,както виждате работи и сега
Става дума за затваряне на над 11 000 ферми Нидерландия. Лошите резултати на изборите за управляващите малко ще забавят нещата както и приемането за крайна дата за налагане на стандартите 2030, но не могат да ги спрат. Зелените ( отвътре червени ) вилнеят из ЕС. А мислехме навремето, че при социализма е много зле - тези искат да налагат нов, климатичен социал-комунизъм.
България е типична "олигархическа капиталистическа държава" прилагаща икономическата доктрина на "олигархичен/руски капитализъм" (олигархична данъчна система), а именно: 1. Високи ставки на ДДС... 2. Плоска ставки на Данък печалба/доходи... 3. Плоска ставка на Данъци върху богатството (недвижими имоти, движимо имущество, дивиденти, и др.)...
"про-европейска" икономическа доктрина - икономически модел на "социална капиталистическа държава" (социален капитализъм)...
"про-американска" икономическа доктрина - икономически модел на "елитарна капиталистическа държава" (елитарен капитализъм)...
"про-руската" икономическа доктрина - икономически модел на "олигархическа капиталистическа държава" (олигархичен капитализъм)...
"доктрина" - система от убеждения и принципи, които служат като основа за определени политически, икономически или религиозни възгледи.
"икономически модел" - вид управление на съвкупността от природни ресурси и суровини (земни, водни и въздушни територии, минерали, нефт, газ, въглища, дървесина и др.), финансови средства, средствата за производство, работната сила, както и потреблението на стоки и услуги на пазара (през 20-век и 21-век никъде няма свободен пазар, защото стоките/услугите се облагат с косвени данъци - ДДС, Акциз, Данък оборот, и др., така държавите регулират цените и потреблението).
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
....доста подвеждаща дописка с умишлено лошо изработени графики....за да изглежда положението плачевно.... А това, че в БГ животновъдството е почти зачеркнато...това се знае отдавна....Ето на, вчера пак протести на земеделци с трактори по за 300 хил.лева срещу внос на украинско зърно....но същите тарикати не протестират срещу вноса на всякакво месо в БГ....Нали се сещате защо....
Приемам забележката. Това означава ли обаче, че като бастисат 30 на сто от добитъка, може да се окаже, че бастисват повече от 30 на сто от животновъдите (фермерите)?
Какъв ли ще е ефектът по вертикала и хоризонтала? Например, как ще се отрази на транспортния бранш, дето разнася фуражите и после - мръвките? Как ще се отрази на производителите на фуражи? Как ще се отрази на месопреработвателите? Как ще се отрази на производителите на оборудване? И прочее…
Дневник, като пишее за месо и животни, защо не напишете за разфасованата женица от 10-тина бедомни кучета. Давате снимки на кучетата, дайте сега на женицата и на нейния 15 годишен син.
От години в къщи купуваме испанско или германско свинско месо от голяма верига супермаркети. Доволни сме., супер качество.Веднъж купихме българско свинско месо от друга голяма верига. След термичната му обработка от количеството месо изчезна повече от една трета от грамажа. Повече не купуваме такова месо. Апропо, българското месо бе по-скъпо от испанскто и немското . Така е впрочем с почти всички хранителни продукти. Елементарен пример за ползите и предимствата от членството в ЕС. Същото с още по - голяма сила важи и за приемането на еврото. Разбират го дори и кънтящите чугунени глави. Но не смеят да го признаят.
няма да имаме земеделие и животновъдство, докато не се премахне 20% ДДС, просто трябва да погледнем как е при нашите съседни страни и в почти всички членки на ЕС, почти навсякъде ДДС-то е или 0% или 3% или 5% или максимум 9%, просто е, нали...
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
То в статията пише за проблеми с азота в почвата и водите, след като преди 15 години са махнали млечните квоти и производството им се е вдигнало с 30%. Сега искат да го намалят с 50% за да не се тровят. На това ли му викаш екоталибани?
Как мирно развитие, от няколко години сме във война, скрита война. Правителствата, всичките до сега само фиктивно се избират от електората, а истината е че се назначават хора без изключение компрометирани от кукловодите им .....До като електората не се осъзнае и не прогледне, ще е губещия в тази война.
До коментар [#9] от "vagabond66":Как мирно развитие, от няколко години сме във война, скрита война. Правителствата, всичките до сега само фиктивно се избират от електората, а истината е че се назначават хора без изключение компрометирани от кукловодите им .....До като електората не се осъзнае и не прогледне, ще е губещия в тази война.
В същност сте прав. Новата "студена война" отдавна започна. Разбира се на много места по света тя си е абсолютно, гореща! Ние загубихме предната "студена война" и сменихме предишния "голям брат" с нов голям такъв. Та никога войната не е свършвала. Просто по нашите земи не са се развъртели горещите и вълни. Ако вземат да сриват жилищата ни и да ни мобилизират за да мрем по незнайни поля и земи допълнително ще ни се стъжни положението.
То и сега вече сме под 6 милиона, а ако ни залее гореща война за има - няма 5 години ще приключим като племе , народ, население или каквото все още сме там.
Откога ви казвам че след избора на Байден и радоста ня някои в България за неговото настаняване за президент на Америка да очаквате ГЛАД и болести , липса на лекарства и финасова световна криза след невиждана досега инфлация и войни . Ето ви сега Байден осмилилия да му се упълчи Тръмп днес го водят в тези свещенни дни преди Великден към съда където се готват да му присъдят тежка присъда само затова че се осмелил да противоречи на кинг Байден и управляващата му партия .
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
HUMANOID
Рейтинг: 872 НеутралноПрез 2019 г. неравенството при управлението на ГЕРБ,
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...а именно:
72 % (2’247’394) под 1’000 лв./бруто/месец (под 15 €/ден)...
20 % (611’394) от 1’000–2’000 лв./бруто/месец (под 25 €/ден)...
7 % (227’055) от 2’000–6’000 лв./бруто/месец (под 60 €/ден)...
1 % (39’912) над 6’000 лв./бруто/месец/2019 г. (над 100 €/ден)...
100 % (3’125’755) общият брой ДДФЛ през 2019 г…
1’546’897 под 450 лв./нето/месец/2019 г. (под 8 €/ден)...
2’000’000 пенсии под 450 лв./месец/2019 г. (под 8 €/ден)...
HUMANOID
Рейтинг: 872 Неутралноние в България си имаме ГЕРБ и ДПС - на нас не ни трябват чума или пандемия...
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...lmj181161275
Рейтинг: 162 НеутралноБлагодарим за това на Филип Димитров и Костов
strymski
Рейтинг: 1207 НеутралноГлад , глад трябва на глупави хора , та дано се чукнат по чутурите , че така както я караме няма да стане.
puck_futin
Рейтинг: 3409 ЛюбопитноЧе какво не харесвате на управлението на Радев, бе?
Fu*k Your OpinionДефакто, след Боко командва той!
Петър Георгиев
Рейтинг: 844 НеутралноРазбира се, и лично запложда де що има хайван по територията на държавата.
puck_futin
Рейтинг: 3409 НеутралноДо коментар [#6] от "Петър Георгиев":
А... Споко! Това е твой приоритет! Fu*k Your Opinion
eti mehter
Рейтинг: 4096 ВеселоТретият негативен факт с голяма тежест върху отглеждащите кози и овце е разпокъсаността, заменила ТКЗС-тата при соца. Стопаните не искат да се обединяват - било за доставка на фуражи, било за продажба на продукцията им. "
Bukalemun======
Соца ли....?
Няма вече соц....
Яжте пасти...!
vagabond66
Рейтинг: 2292 ЛюбопитноВ цялата статия,
надълго и на широко ни се обяснява,
че каквото и да се направи по въпроса,
ще има гигантско поскъпване на месото
и месните продукти.
Щем не щем ще трябва да се ограничаваме
в желанието си да се храним с тях.
При млечните продукти, хляба,
зеленчуците и плодовете положението е същото.
Да се чуди човек, как при толкова години
"мирно развитие", все изтегляме "късата клечка"?!?
Шарл Атани
Рейтинг: 2580 ЛюбопитноКви са тея шарени буболечки на снимката?🙉🐷🤡🐷🙉
Много съм простpetrapetra
Рейтинг: 1426 НеутралноИнфлацията е другото име на войната, която ни спретна Путин!
gogo xristo
Рейтинг: 326 НеутралноЦелта е да внасяме 20 годишно замразено американско месо
eti mehter
Рейтинг: 4096 НеутралноДо коментар [#4] от "strymski":
BukalemunГлад , глад трябва на глупави хора , та дано се чукнат по чутурите , че така както я караме няма да стане.
======
Глад няма да има ....
В условията на демокрацията...това е невъзможно...
Ще има промяна в менюто... например...
Но във всички варианти стомаха няма да е празен.... )
eti mehter
Рейтинг: 4096 ВеселоДо коментар [#10] от "Шарл Атани":
BukalemunЕй...взе ми думата от устата...!
Наистина...няма никакви графики за насекомите...
ink001154975
Рейтинг: 260 Неутралнопълни глупости
европейското животновъдство в момента се храни с безмитното, ефтинко украинско зърно
а заради войната в украйна и заради неясното утре сега се пълнят държавните военни резерви .....а после като поутихне ще ревнат че цената е ниска .....колело...върти се
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1245 НеутралноДо коментар [#11] от "petrapetra":
Войната я водят зелените талибани начело на ЕС. Питайте нидерландските фермери , на които им изкупуват и ликвидират фермите.
eti mehter
Рейтинг: 4096 ВеселоДо коментар [#10] от "Шарл Атани":
Bukalemunшарени буболечки
======
Изчакай още малко...
След 5...10 години ще има кулинарни рецепти от сорта...:
" Тлъст ,5 килограмов скакалец на фурна( по ловджийски)....с индийски подправки"...
ChatПКП
Рейтинг: 1545 ЛюбопитноБерййй, много богати тия зелени талибани, щом могат да дават милиони само за да затворят нещо!
Можеш ли да дадеш няколко примера с такива закупени и затворени ферми, че ми стана интересно?
pontius_glarus
Рейтинг: 3465 НеутралноА министърът от служебното правителство (на радев) е начело на протестите на зърнарите срещу житото от Украйна. Реално протест срещу политиката на ЕК.
Между другото субсидии за животновъдите има ли у нас?
eti mehter
Рейтинг: 4096 ВеселоИ есе пак....главния акцент в тази статия е .... носталгията по ТКЗС Тата...:)
BukalemunТих ,плах ,но видим вопъл ...!
ChatПКП
Рейтинг: 1545 ЛюбопитноПреди няколко месеца университетски преподаватели бяха направили изследване за цените на стоките от османско робство до сега и те твърдяха, че след 2007 год. за първи път в историята ни българите отделят под 40% от доходите си за храна. Интересно ми е ако не бяхме изтеглели късата клечка, тогава колко процента от доходите си щяхме да отделяме за храна?
Малко цитати:
24 часа от 2017 год
"Структурата на разходите на българските домакинства продължава да се подобрява и през 2016 г. Между 2008 и 2016 г. относителният дял на разходите за храна и безалкохолни напитки намалява от 36,6% на 30,8%, като е напълно възможно през 2017 г. за пръв път да падне под 30%, както е във всички останали страни членки на ЕС." https://www.24chasa.bg/mneniya/article/6602536
И още една статия на днес.бг от 2022 год. в която вече се твърди че отделяме под 20% от доходите си за храна: https://bit.ly/3zjwUTo
lil_alex
Рейтинг: 2285 НеутралноДо коментар [#18] от "ChatПКП":
Парите за тия цели буквално се печатат от нищото. Истинското богатство е фермата, парите са абстракция.
Но да, нормално е - като настане комунизъм, месото става кът. Мисля, че е преднамерено, човек ако не яде месо, затъпява и се разболява бързо. А и губи мерак за живот, не се бунтува. Месо само за военни и полицаи, да бият ако има останали недоволни.
eti mehter
Рейтинг: 4096 ЛюбопитноДо коментар [#15] от "ink001154975":
Bukalemunевропейското животновъдство в момента се храни с безмитното, ефтинко украинско зърно
=======
От европейската гледна точка това е наистина добър повод... войната в Украйна да се води до последния украинец...
ChatПКП
Рейтинг: 1545 ЛюбопитноДо коментар [#22] от "lil_alex":
Хубаво де, дайте пример с такава закупена и затворена ферма! Щом го твърдите значи знаете за такива закупени и затворени ферми, дайте малко примери че ми стана интересно.
lil_alex
Рейтинг: 2285 ЛюбопитноВпрочем един от големите проблеми тръгва от тая идея, че дори при съмнения за инфекция се избиват цели стада.
През 90-те, годините на Лудата Крава, за пръв път се прави опит. Някои стопани отказват и се оказва, че моделите не са били акуратни и всъщност не измират както се очаква 90% от животните.
В БГ последва фиаското с козите и овцете - спомняме си имаше ферма със съмнения за инфекция, отказала да избие животните. Те си стояха и пасяха живи и здрави.
После същия софтуер за модели и заразяване се ползваше и за ковид пандемията, ама това е друга тема...
HUMANOID
Рейтинг: 872 НеутралноДо коментар [#21] от "ChatПКП":
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...това са лъжа (неистина),
защото
над 3,5 милиона живеят с нетен доход под 8 €/ден
а именно:
1’546’897 под 450 лв./нето/месец/2019 г. (под 8 €/ден)...
2’000’000 пенсии под 450 лв./месец/2019 г. (под 8 €/ден)...
vagabond66
Рейтинг: 2292 ЛюбопитноДо коментар [#21] от "ChatПКП":
Ако това е вярно,
защото статистики всякакви
и приемам, че тези са истински,
то да разбираме ли,
че сега скоростно се погрижиха
да ни върнат в състоянието,
според което отново отделяме над 40%
от доходите си за храна?
ChatПКП
Рейтинг: 1545 ЛюбопитноСамо да те светна, че това избиване на животни при някой заболявания се използва в България от има няма почти 100 години, например при класическата чума по свинете.
Иначе още чакам да ми дадете пример със закупена от зелени талибани и затворена ферма във Нидерландия!
Dimitar Dimitrov
Рейтинг: 263 Неутралнозамразен ти е мозъка на тебе доколкото изобщо имаш такъв...
HUMANOID
Рейтинг: 872 НеутралноДо коментар [#21] от "ChatПКП":
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...нали виждате какви доходи са имали българите при управлението на ГЕРБ
(когато цифрите говорят и боговете мълчат)
можете да погледнете коментар [#1]
това са официални данни от Министерството на финансите
През 2019 г. неравенството при управлението на ГЕРБ,
а именно:
72 % (2’247’394) под 1’000 лв./бруто/месец (под 15 €/ден)...
20 % (611’394) от 1’000–2’000 лв./бруто/месец (под 25 €/ден)...
7 % (227’055) от 2’000–6’000 лв./бруто/месец (под 60 €/ден)...
1 % (39’912) над 6’000 лв./бруто/месец/2019 г. (над 100 €/ден)...
100 % (3’125’755) общият брой подадени ДДФЛ през 2019 г…
penetrating
Рейтинг: 8528 Весело“… Чумата, пандемията, инфлацията…” и климатичните промени? :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertБългария е станала най-зелена в ЕС като ликвидира своите свине и говеда :)
P.S. Разбира се, ликвидирането на свинете няма нищо общо с Пеевски
HUMANOID
Рейтинг: 872 НеутралноДо коментар [#31] от "penetrating":
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...в България си имаме ГЕРБ и ДПС - на нас не ни трябва чума или пандемия...
uq
Рейтинг: 1797 НеутралноAбе ае стига глупости бе, България виновна за спада на животните в ЕС.
ChatПКП
Рейтинг: 1545 ЛюбопитноДо коментар [#30] от "HUMANOID":
Ми хубаво дал си доходите, сега дай и разходите и виж какъв процент от тях са за храни!
Иначе за неравномерното разпределение на доходите в България си прав. Ножицата между бедни и богати в България е най-голяма на целия Балкански полуостров.
Иначе от НСИ имат само статистика за това какъв процент от разходите е за храна, не спрямо дохода, но пак намалява през годините. https://bit.ly/3ZrKcI0
До коментар [#27] от "vagabond66":
Ако имаш друга статистика покажи я да я видим! Тези са по официални данни от евростат.
lil_alex
Рейтинг: 2285 НеутралноДо коментар [#28] от "ChatПКП":
Преди 100 години са имали пяна от пожарогасители, за да избиват цели стада? Или бързи комуникации? Или индустриални свинеферми като днес?
lil_alex
Рейтинг: 2285 НеутралноДо коментар [#24] от "ChatПКП":
Ползвай гугъл и чети, няма да ти свождам линкчета, щото те мързи. Има го от официални новинарски източници.
ChatПКП
Рейтинг: 1545 НеутралноАз това което твърдя, го подкрепям с факти от официални източници, вие - не. На всичкото отгоре ме карате аз да търся нещо което вие твърдите и явно не можете да докажете!
След като не можете да го докажете по никакъв начин и ме пращате аз да ви търся доказателства го приемам за лъжа!
ChatПКП
Рейтинг: 1545 ВеселоПрасе може да е убие не само с пожарогасител!
penetrating
Рейтинг: 8528 НеутралноДо коментар [#32] от "HUMANOID":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertСъгласен :)
Засегнатите са свине (нищо лично г-н Пеевски) и говеда (нищо лични г-н ГЕРБойко) :)
lil_alex
Рейтинг: 2285 НеутралноДо коментар [#37] от "ChatПКП":
Срокът е до есента за доброволна продажба, след това се минава на доброзорна.
https://www.dutchnews.nl/news/2022/11/compulsory-purchase-will-be-an-option-to-close-down-farms-ministers/
Правите малко mote-bailey стратегия. Ясно е, че има програма за затваряне на ферми, но няма точно линк и билборд с точно определен фермер с доброзорно продадена ферма.
ХЪ ХЪ ХЪ
Рейтинг: 504 ЛюбопитноДо коментар [#37] от "ChatПКП":
Ти сефте ли чуваш за плановете на нидерландското правителство да бастиса 30 на сто от фермите, за да се бори с въглеродните емисии? Коментира се, че това ще се отрази доста зле на цените в глобален мащаб, защото Нидерландия е No. 2 износител на земеделска/животновъдска продукция в света и No. 1 в ЕС.
Чак се наложи фермерите да си направят партия и да спечелят изборите, за да се опитат да го спрат това безумие - холандските земеделие и животновъдство се славят като най-ефективни в света. Отнесоха Рютето като куцо пиле домат.
Онуфри
Рейтинг: 1628 НеутралноИма да чакаш!
: ))) Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
HUMANOID
Рейтинг: 872 НеутралноДо коментар [#34] от "ChatПКП":
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...Как се живее нетен доход от 8 €/ден или 15 €/ден или 25 €/ден ?
Ето по-подробни официални данни от Министерството на финансите за 2019 г.,
а именно:
50 % (1’546’897) под 560 лв./бруто/месец (нето под 8 €/ден)...
22 % (700’497) от 560–1’000 лв./бруто/месец (нето под 15 €/ден)...
20 % (611’394) от 1’000–2’000 лв./бруто/месец (нето под 25 €/ден)...
7 % (227’055) от 2’000–6’000 лв./бруто/месец (нето под 60 €/ден)...
1 % (39’912) над 6’000 лв./бруто/месец/2019 г. (нето над 100 €/ден)...
100 % (3’125’755) общият брой на подадените ДДФЛ през 2019 г…
или
1’546’897 човека са получавали под 8 €/ден нетен доход...
700’497 човека са получавали под 15 €/ден нетен доход...
611’394 човека са получавали под 25 €/ден нетен доход...
227’055 човека са получавали под 60 €/ден нетен доход...
39’912 човека са получавали над 100 €/ден нетен доход...
Как се живее нетен доход от 8 €/ден или 15 €/ден или 25 €/ден ?
над 2’000’000 пенсии под 450 лв./месец/2019 г. (под 8 €/ден)...
1’546’897 под 450 лв./нетто/месец/2019 г. (под 8 €/ден)...
Това са официални данни от Министерството на финансите
Онуфри
Рейтинг: 1628 ВеселоНахлувай чехлите и бегом към майка си рашка!
Там е раят!!!
: ))) Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
Bagatur
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#20] от "eti mehter":
bagaturТц, то четенето с разбиране е трудно.
"Стопаните не искат да се обединяват - било за доставка на фуражи, било за продажба на продукцията им. "А в Западна Европа е точно обратното. Там кооперативите са най-мощните. Тук това тепърва прохожда", заключава Караколев.
Тук е "ключа за палатката" . Историята ясно показа, че кооперирането на доброволен принцип е по -добро от кооперирането на доброзорен, за това последния отиде в небитието.
Batezuzi
Рейтинг: 1569 НеутралноА скъпите ни европейци дали пък не са попрекалили с изискванията към условията за отглеждане на прасета, крави, овце и т.н.? Съответно държавите направиха ли нещо, за да може някой човек с 2 крави да си продаде по-лесно и законно млякото или задължително трябва да се минава през прекупвачи? То хубаво, че има сухо мляко и да кажем, че не е вредно, но имаме ли изисквания към етикирането на храните или пък такива за това суровината да е прясна/добита в рамките на 50тина километра. Така хем говорим за по-добро качество заради пресни продукти хем екологично, че има по-малко транспорт...
Тангра
Рейтинг: 844 ЛюбопитноЗа Бога, братя, яжте скакалци!
realguru
Рейтинг: 1729 НеутралноКато няма свинско яжте бръмбари :)
dosetliv
Рейтинг: 1387 НеутралноНи е тъй.
Треба да се съкратят не ферми, ами брой добитъци. И не е за борба с Въглеродя, там борбата кипи отдавна. Холандските другари са много напред с Реформите и са обявили война и на Азотя.
https://rmx.news/netherlands/10000-dutch-farmers-protest-governments-crippling-nitrogen-emissions-target-in-the-hague/
pamela
Рейтинг: 2939 ВеселоДо коментар [#43] от "HUMANOID":
Ако не препостваш едни и същи неща по 10 пъти на ден и се заемеш с нещо полезно, можеш да изкараш повече пари и да не се чудиш как да изкараш месеца.
HUMANOID
Рейтинг: 872 НеутралноДо коментар [#34] от "ChatПКП":
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...Как се живее с 8 €/ден или 15 €/ден или 25 €/ден нетен доход?
(50%) 1’546’897 човека с нетен доход под 8 €/ден...
(22%) 700’497 човека с нетен доход под 15 €/ден...
(20%) 611’394 човека с нетен доход под 25 €/ден...
(7%) 227’055 човека с нетен доход под 60 €/ден...
(1%) 39’912 човека с нетен доход над 100 €/ден...
или
50 % (1’546’897) под 560 лв./бруто/месец (нето под 8 €/ден)...
22 % (700’497) от 560–1’000 лв./бруто/месец (нето под 15 €/ден)...
20 % (611’394) от 1’000–2’000 лв./бруто/месец (нето под 25 €/ден)...
7 % (227’055) от 2’000–6’000 лв./бруто/месец (нето под 60 €/ден)...
1 % (39’912) над 6’000 лв./бруто/месец/2019 г. (нето над 100 €/ден)...
100 % (3’125’755) общият брой на подадените ДДФЛ през 2019 г…
Тава са официални данни от Министерството на финансите за 2019 г. след 10 години управление на ГЕРБ с премиер Бойко Борисов...
Как се живее с 8 €/ден или 15 €/ден или 25 €/ден нетен доход?
HUMANOID
Рейтинг: 872 НеутралноДо коментар [#50] от "pamela":
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...за мен не се притеснявай, имам активи за над един милион долара - и ще ми стигнат до края на моя живот (вече съм на 60 години) и дори ще остане за наследниците ми...
potrebitelll
Рейтинг: 969 НеутралноПрасенцата от снимката са чистички и много симпатични. Апетитно изглеждат, искам да кажа.
не мога да коментирам, без да обиждамbnc59488372
Рейтинг: 820 НеутралноДо коментар [#11] от "petrapetra":
инфлацията ни я "спретна" ЕЦБ И ФЕД(СОБСТВЕНИЦИТЕ СА ИМ ЕДНИ И СЪЩИ).и това е само началото .планктонът не трябва да има пари (заличиха 30/40% от спестяванията само за 1 година.),парите ще бъдат отменени и заменени с дигитални импулси за слушащите ,ваксинираните ,дигитализираните ,тоталитаризмите от 20 век са нищо с този в който вече влязохме,с всяка измината година ще има все по-неприятни изненади.
bnc59488372
Рейтинг: 820 НеутралноДо коментар [#51] от "HUMANOID":
не са важни толкова цифрите ,а какво може да купиш с тях.
pamela
Рейтинг: 2939 НеутралноДо коментар [#52] от "HUMANOID":
Ами чудесно тогава. Нищо не ти пречи да плащаш по-високи данъци щом това искаш.
😀😀😀
uow541168332
Рейтинг: 111 НеутралноЗащо от всички беди и проблеми изгода имат винаги Затоплистите.
Как да не вярва на конспирации човек.
Ковид, инфлация, война, чума по животните. Все левите накрая печелят и имат изгода.
eti mehter
Рейтинг: 4096 НеутралноДо коментар [#57] от "uow541168332":
BukalemunКак да не вярва на конспирации човек.
=======
Не си длъжен да им вярваш....:)
Обръщай им внимание....само.
alx061154739
Рейтинг: 1292 НеутралноТук забравяш една дребна подробност, че 1млн са на МРЗ, но реално плащането под масата е нормална практика. Нали е ясно, че въпреки че ресторантите осигуряват персонала на 800лв някъде, реално вземат повече? Иначе как тогава ще е толкова скъпо в ресторантите, ако персоналът работи за 800лв? И така нататък в другите браншове. Пестят се разходи от осигуровки, които се дават като чиста пара. Дали си платил 9 или 90лв за здравни осигуровки чакаш на същата опашка и си плащаш от джоба. И чакаш с пенсионерите, които не внасят в здравната система, а за тях плащат всички останали, например. В Германия пенсионерите плащат здравни вноски и плащат данък доход, защото осигуровките за пенсия са необлагаеми (както е и при нас), но всеки доход се облага, дори да е отложен. В България, например можеш да пестиш здраво, като изсипваш пари в допълнителен пенсионен фонд, така пестиш данък и осигуровки и като се пенсионираш вадиш парите без да платиш данък. Това си е един спестовен влог, с дълъг период, където държавата ти дава минимум 8% доходност, а в някои случаи доста повече.
log_on
Рейтинг: 2827 ВеселоЗа 30 години се постигна целта на соца -90% еднакво бедни, както се формулира тя от антикомунистите.
На всичкото отгоре антикомунистите даже не са в другите 10%.
Е, нема такива глупаци.
log_on
Рейтинг: 2827 ВеселоЧумата, пандемията, инфлацията - животните в Европа намаляват, цената на месото набира скорост
Нормално. Нещата ще си станат пак- имаш крава -пиеш мляко. Гледаш прасе - ядеш месо и суджук.
HUMANOID
Рейтинг: 872 НеутралноДо коментар [#56] от "pamela":
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...Как се живее с 8 €/ден или 17 €/ден или 34 €/ден нетен доход - след 10 години управление на ГЕРБ с премиер Бойко Борисов...?
(50%) 1’546’897 човека с нетен доход под 8 €/ден...
(22%) 700’497 човека с нетен доход под 17 €/ден...
(20%) 611’394 човека с нетен доход под 34 €/ден...
(4,4%) 136’783 човека с нетен доход под 50 €/ден...
(2,9%) 90’272 човека с нетен доход под 100 €/ден...
(1,2%) 39’912 човека с нетен доход над 100 €/ден...
или
50 % (1’546’897) с брутен доход под 560 лв./месец (под 280 €/месец)...
22 % (700’497) с брутен доход от 560–1’000 лв./месец (под 500 €/месец)...
20 % (611’394) с брутен доход от 1’000–2’000 лв./месец (под 1’000 €/месец)...
4,4 % (136’783) с брутен доход от 2’000–3’000 лв./месец (под 1’500 €/месец)...
2,9 % (90’272) с брутен доход от 3’000–6’000 лв./месец (под 3’000 €/месец)...
1,2 % (39’912) с брутен доход над 6’000 лв./месец/2019 г. (над 3’000 €/месец)...
100 % (3’125’755) общият брой на подадените ДДФЛ през 2019 г…
Тава са данните само хората с доходи (3’125’755 са подадените ДДФЛ за 2019 г.),
има още и над 2’000’000 пенсионери с пенсии под 450 лв./месец (под 225 €/месец) или (под 8 €/ден)...
получава се,
над 3’546’897=(1’546’897+2’000’000) човека с нетен доход под 8 €/ден...
или
над 4’247’394=(1’546’897+700’497+2’000’000) човека с нетен доход под 17 €/ден...
такава е картинката за 2019 г.
след 10 години управление на ГЕРБ с премиер Бойко Борисов - по официални данни от Министерството на финансите за 2019 г.
alx061154739
Рейтинг: 1292 НеутралноИскаш да кажеш, че сега живеем по-зле от 1989-та? Или по-добре от Лукановата зима? Магазините бяха празни, със соц хартийките нищо не можеше да се купи.
log_on
Рейтинг: 2827 Неутрално[quote#63:"alx061154739"][/quote]
Колко са умирали от глад по онова време?
И колко са ровели в кофите ?
А номера с бананите е банален. Аз и днес не ям тази храна за африкански маймуни.
pamela
Рейтинг: 2939 ВеселоДо коментар [#62] от "HUMANOID":
Хайде стига си тролил. Като повтаряш едно и също до втръсване, мислиш ли, че си по-убедителен?
uow541168332
Рейтинг: 111 НеутралноДо коментар [#58] от "eti mehter":
Ама не ти ли се струва съмнително че от всички кризи печалба имат левичарите.
Няма дим без огън........
georgievb
Рейтинг: 1691 ЛюбопитноДо коментар [#62] от "HUMANOID":
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdИ ти смяташ, че това са верни данни ли?
Аз лично познавам 50 човека, които получават минимална заплата и останалото е в плик и никой не го вижда.
Майсторите, дето ни сложиха изолацията на блока прибраха 25 бона, да не мислиш, че имам официален документ, или че те са ги декларирали на данъчните. Сигурен съм, че в статистиката се водят самоосигурени "земеделски производители" и почти нямат доходи.
Да ние сме сравнително бедна държава, но официалната статистика изобщо не показва положението на нещата.
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1245 НеутралноДо коментар [#42] от "Онуфри":
HUMANOID
Рейтинг: 872 Неутралнотова са официалните или декларираните доходи по данни на МФ,
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...разбира се, че има и заплащане/доходи на ръка/недекларирани,
но бедните хора много по-трудно могат да скрият доходи,
докато богатите имат офшорки/юристи/кантори и крият в пъти по-вече печалби...
така или иначе,
няма как да се живее нормално с нетен доход под 50 евро/ден...
bnc59488372
Рейтинг: 820 НеутралноДо коментар [#58] от "eti mehter":
БРАВО ЕТИ ,ДОБРЕ КАЗАНО .а ето и историята на думичката конспираци и конспиративни теории.
"изобретена " е от ЦРУ след убииството на Кенеди и констатациите на комисията уорън ,абсол'тно неправдоподобни и масово отхвърлени от обществото и тогава психолозите на ЦРУ ,пускат в обръщение историята за нискообразованият плебс ,който вярва в конспиративни теории и ......схемата проработва ,както виждате работи и сега
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1245 Неутралноhttps://www.google.com/amp/s/amp.dw.com/en/dutch-election-fallout-what-next-for-the-agriculture-sector/a-65103566
Става дума за затваряне на над 11 000 ферми Нидерландия. Лошите резултати на изборите за управляващите малко ще забавят нещата както и приемането за крайна дата за налагане на стандартите 2030, но не могат да ги спрат. Зелените ( отвътре червени ) вилнеят из ЕС. А мислехме навремето, че при социализма е много зле - тези искат да налагат нов, климатичен социал-комунизъм.
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1245 НеутралноДо коментар [#18] от "ChatПКП":
По-интересно ще стане след 2030, когато не успеят да си изпълнят целите за въглеродните емисии в ЕС и обложат фермите с въглеродни данъци.
И да, за мен всеки който подкрепя данъка "въздух" е или от тези дето печелят от това или заблуден идиот.
HUMANOID
Рейтинг: 872 НеутралноДо коментар [#60] от "log_on":
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...България е типична "олигархическа капиталистическа държава" прилагаща икономическата доктрина на "олигархичен/руски капитализъм" (олигархична данъчна система),
а именно:
1. Високи ставки на ДДС...
2. Плоска ставки на Данък печалба/доходи...
3. Плоска ставка на Данъци върху богатството (недвижими имоти, движимо имущество, дивиденти, и др.)...
"про-европейска" икономическа доктрина - икономически модел на "социална капиталистическа държава" (социален капитализъм)...
"про-американска" икономическа доктрина - икономически модел на "елитарна капиталистическа държава" (елитарен капитализъм)...
"про-руската" икономическа доктрина - икономически модел на "олигархическа капиталистическа държава" (олигархичен капитализъм)...
"доктрина" - система от убеждения и принципи, които служат като основа за определени политически, икономически или религиозни възгледи.
"икономически модел" - вид управление на съвкупността от природни ресурси и суровини (земни, водни и въздушни територии, минерали, нефт, газ, въглища, дървесина и др.), финансови средства, средствата за производство, работната сила, както и потреблението на стоки и услуги на пазара (през 20-век и 21-век никъде няма свободен пазар, защото стоките/услугите се облагат с косвени данъци - ДДС, Акциз, Данък оборот, и др., така държавите регулират цените и потреблението).
keen
Рейтинг: 1560 НеутралноТоку виж цената на пържолите стигнала цената на сиренето...
ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"chedeuvre
Рейтинг: 618 Неутрално....доста подвеждаща дописка с умишлено лошо изработени графики....за да изглежда положението плачевно....
А това, че в БГ животновъдството е почти зачеркнато...това се знае отдавна....Ето на, вчера пак протести на земеделци с трактори по за 300 хил.лева срещу внос на украинско зърно....но същите тарикати не протестират срещу вноса на всякакво месо в БГ....Нали се сещате защо....
ХЪ ХЪ ХЪ
Рейтинг: 504 НеутралноДо коментар [#49] от "dosetliv":
Приемам забележката. Това означава ли обаче, че като бастисат 30 на сто от добитъка, може да се окаже, че бастисват повече от 30 на сто от животновъдите (фермерите)?
Какъв ли ще е ефектът по вертикала и хоризонтала? Например, как ще се отрази на транспортния бранш, дето разнася фуражите и после - мръвките?
Как ще се отрази на производителите на фуражи?
Как ще се отрази на месопреработвателите?
Как ще се отрази на производителите на оборудване?
И прочее…
tlr33621309
Рейтинг: 574 НеутралноКо става по Македоняита никой не се е обадил бе
Всичко, което може да се яде е обект на власттаevtimvz
Рейтинг: 1005 НеутралноДневник, като пишее за месо и животни, защо не напишете за разфасованата женица от 10-тина бедомни кучета. Давате снимки на кучетата, дайте сега на женицата и на нейния 15 годишен син.
tlr33621309
Рейтинг: 574 НеутралноИма ли развитие нещо
Всичко, което може да се яде е обект на власттаtlr33621309
Рейтинг: 574 НеутралноПрогрес
Всичко, което може да се яде е обект на власттаsubaru
Рейтинг: 653 НеутралноОт години в къщи купуваме испанско или германско свинско месо от голяма верига супермаркети. Доволни сме., супер качество.Веднъж купихме българско свинско месо от друга голяма верига. След термичната му обработка от количеството месо изчезна повече от една трета от грамажа. Повече не купуваме такова месо. Апропо, българското месо бе по-скъпо от испанскто и немското . Така е впрочем с почти всички хранителни продукти. Елементарен пример за ползите и предимствата от членството в ЕС. Същото с още по - голяма сила важи и за приемането на еврото. Разбират го дори и кънтящите чугунени глави. Но не смеят да го признаят.
HUMANOID
Рейтинг: 872 НеутралноДо коментар [#76] от "ХЪ ХЪ ХЪ":
България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...няма да имаме земеделие и животновъдство, докато не се премахне 20% ДДС, просто трябва да погледнем как е при нашите съседни страни и в почти всички членки на ЕС,
почти навсякъде ДДС-то е или 0% или 3% или 5% или максимум 9%,
просто е, нали...
ChatПКП
Рейтинг: 1545 ЛюбопитноДо коментар [#71] от "Vassil Stoychev":
То в статията пише за проблеми с азота в почвата и водите, след като преди 15 години са махнали млечните квоти и производството им се е вдигнало с 30%. Сега искат да го намалят с 50% за да не се тровят. На това ли му викаш екоталибани?
Роси
Рейтинг: 7433 НеутралноВ България скоро ще отглеждаме само зърнени култури. Те са най-доходни, с най-много субсидии. И докато ни управляват мафиоти, така ще е .
Gencho Georgiev
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#9] от "vagabond66":
Как мирно развитие, от няколко години сме във война, скрита война. Правителствата, всичките до сега само фиктивно се избират от електората, а истината е че се назначават хора без изключение компрометирани от кукловодите им .....До като електората не се осъзнае и не прогледне, ще е губещия в тази война.
vagabond66
Рейтинг: 2292 ЛюбопитноДо коментар [#85] от "Gencho Georgiev":
В същност сте прав.
Новата "студена война"
отдавна започна.
Разбира се на много места по света
тя си е абсолютно, гореща!
Ние загубихме предната "студена война"
и сменихме предишния "голям брат"
с нов голям такъв.
Та никога войната не е свършвала.
Просто по нашите земи не са се развъртели
горещите и вълни.
Ако вземат да сриват жилищата ни
и да ни мобилизират за да мрем по
незнайни поля и земи допълнително
ще ни се стъжни положението.
То и сега вече сме под 6 милиона,
а ако ни залее гореща война
за има - няма 5 години ще приключим
като племе , народ, население
или каквото все още сме там.
svv03688321
Рейтинг: 847 НеутралноОткога ви казвам че след избора на Байден и радоста ня някои в България за неговото настаняване за президент на Америка да очаквате ГЛАД и болести , липса на лекарства и финасова световна криза след невиждана досега инфлация и войни .
Ето ви сега Байден осмилилия да му се упълчи Тръмп днес го водят в тези свещенни дни преди Великден към съда където се готват да му присъдят тежка присъда само затова че се осмелил да противоречи на кинг Байден и управляващата му партия .