"Алианц България” спря рекламата си по "Хоризонт"

"Алианц България холдинг" е спрял излъчването на рекламни спотове за едноименното си пенсионно-осигурително дружество по "Хоризонт". Причината е състоянието на програмата и подозренията за непрекъснато спадащия рейтинг на радиото след почти двумесечни протести и скандали.

"Рекламите са спрени на този етап", потвърди Светла Василева, директор на рекламния отдел на националното радио.


"Мотивите ни са прагматични. От рекламния отдел на радиото ни казаха, че не могат да гарантират слушателска аудитория", каза Катя Буюклиева, шеф на "Медиаклуб" - рекламната агенция, която обслужва "Алианц България". Тя допълни, че не разполага със социологически изследвания за рейтинга на радиото през последните месеци.

"Изчакваме нормална програма", отговори Буюклиева на въпрос дали ще се възстанови рекламата.

От "Медиаклуб" твърдят, че засега други клиенти не бързат да се оттеглят от "Хоризонт". "Има желание за компенсации и допълнителни излъчвания, но засега няма отговор от рекламния отдел на БНР", каза още Буюклиева.

"Поради възникналите проблеми в радиото предпочетохме да си спестим бюджетите, които бяхме отделили за реклама там", коментира пред "Дневник" Таня Лазарова, директор "Реклама" в "Алианц България холдинг".

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK