"Алаеддин инвестмънт" реализира 1.5 млн. евро оборот от износ на българския "Цептер"

Дружеството “Алаеддин инвестмънт”, което произвежда домакински съдове по технология, наподобяваща тази на "Цептер", е реализирало приходи от продажба на продукция на външните пазари в размер на 1.5 млн. евро. Основен клиент на компанията е МЕТРО Румъния. За северната ни съседка всеки месец отпътуват 5 хил. комплекта от по шест тенджери с различна големина. Стоката с българската марка вече е на пазарите в Босна и Албания, а в момента се водят преговори и с Украйна.

Това съобщи управителят на “Алаеддин инвестмънт” Николай Стефанов. Той разказа, че идеята за производството на този вид домакински уреди се ражда преди две години, когато “Алаеддин инвестмънт” се е занимавала със сглобяването на китайски съдове от алпака. Тогава е проучена технологията на “Цептер”, осигурено е финансиране и е закупена производствена база от бившето държавно предприятие “Светлина”. Сега в търговската листа на компанията фигурират 20 артикула, основно тенджери и тигани. Те са с тройно капсуловано дъно, което е изработено от два слоя неръждавейка и един слой алуминий между тях.

Така произведените съдове осигуряват равномерно разпределение на температурата по цялото дъно, което е и една от причините за високото им търсене. Проблемът с дъмпинговия внос е на път да отпадне, смята Николай Стефанов. Това се дължи на нарасналите изисквания на българския потребител, който все по-малко базира предпочитанията си на цената и все повече държи на качеството. За това политиката на “Алаеддин инвестмънт” ще остане производство на по-скъпи, но далеч по-качествени съдове.

Ключови думи към статията:

Още от Компании

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK