KFC променя рекламната си стратегия

В период на силен спад в продажбите, веригата за бързо хранене KFC реши да промени коренно начина си на реклама, като отсега нататък ще подчертава здравословните качества на храната си.

KFC ще заложи на реклама кампания, която ще убеждава клиентите колко са полезни пържените пилета и специалните менюта на веригата.

Новата кампания е дело на Foote, Cone & Belding. Ако проработи, цялата операция може да окаже положителен ефект върху компанията-майка - гигантът YUM! Brands.


KFC регистрира 30% от общите продажби на Yum! За миналата година KFC отбеляза най-високия растеж на продажбите за последните пет години - 4%, като надминава растежа, отбелязан от другите компании в концерна Taco Bell и Pizza Hut.

От години рекламата KFC е фокусирана върху продукта. Дали харесваме рекламите или не, трябва да се признае, че те нямаха особен успех. С новата си рекламна стратегия KFC се цели в промяна на целия механизъм. Новата рекламна кампания сравнява оригиналната рецепта на KFC за пилешки гърди с вредните и пълни с мазнини и калории бъргъри на Burger King, които винаги са били считани за най-лош избор сред предлаганото от веригите за бързо хранене.

Новата стратегия на KFC трябва да ни убеди, че нейното пържено пиле е здравословно, заради новите технологии на пържене и приготвяне.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK