БТТП организира дискусия за национална реклама на България

Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ организира в сряда среща-дискусия с браншовите организации, членове на палата, и с Асоциацията на рекламните агенции /АРА/ в България по концепцията за създаване на национална реклама за страната ни, обяви пресцентърът на палатата. Целта на срещата е съвместно с браншовите съюзи тази идея да бъде доразвита, да се определят акцентите и страните, в които ще се извършва рекламата.

По инициатива на БТПП на 10 март в Съвета за икономически растеж беше обсъдена идеята за изработване на обща визия за национална реклама и създаването на специален фонд, финансиран чрез заделяне на средства от бюджета.

При провеждане на националната реклама усилията трябва да се насочат към постигне на положителен имидж на България главно в страни като Италия, Германия, Белгия и Франция, които са основните ни експортни пазари.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK