Списание "Бизнес спотлайт" предлага edutainment

Портфолиото на най-голямата група за бизнес медии в България "Икономедиа" АД се увеличи с още едно издание - "Бизнес спотлайт" (Business Spotlight). Целта на списанието е да свърже по оптимален начин езиковото обучение по английски с актуална бизнес информация по интересен начин. По тази причина създателите му го определят като "списание за edutainment", т.е. предлагащо едновременно education (обучение) и entertainment (забавление). Освен това "Бизнес спотлайт" ще помага на читателите си да бъдат по-успешни в преговорите, бизнес кореспонденцията и контактите с партньори чужденци.

Въпреки че се издава по лиценз на немското "Спотлайт ферлаг" (Spotlight Verlag), "Бизнес спотлайт" ще има и българско съдържание. Текстовете в изданието се подготвят от международен екип от експерти в чуждоезиковото обучение, журналисти и бизнес консултанти. Главен редактор на "Бизнес спотлайт" е ирландецът Гас Уърт.

"Английският е езикът на световния бизнес. Българското издание на "Бизнес спотлайт" отразява интеграцията на България в световната икономика", коментира директорът на "Спотлайт ферлаг" д-р Волфганг Сток.


"Спотлайт ферлаг", част от медийното семейство на "Ферлагсгрупе Ханделсблат" (Verlagsgruppe Handelsblatt), e специализирано издателство за списания за чуждоезиково обучение, което издава още списанията ADESSO (за обучение по италиански), ECOS (списание за Испания и Латинска Америка), Ecoute (за изучаване на френски език), Deutsh perfekt (немски като чужд език), както и Spotlight (за английски) и Spot on (за начинаещи по английски).

Българското "Бизнес спотлайт" ще излиза шест пъти в годината с цена от 9 лева за брой. Тиражът на списанието е 5 хил. копия. Обещанието на издателите е, че, ако то се развие достатъчно добре в България, ще се появят и други издания от портфолиото на "Спотлайт ферлаг".

Според данни от изследване на GFK, представени от "Икономедиа" АД показва, че едва 6.7% от населението на страната на възраст над 15 години говори английски. Този процент е малко по-висок при градското население - 11.9%. Наскоро бе взето решение, че всички държавни служители, работещи в административните структури, трябва да знаят поне един западен език. Тъй като английския е езикът на бизнеса, очакванията са около 80% от тях да изберат именно този език за изучаване.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK