София се рекламира от световен гид

Мирослав ИВАНОВ

Вторият брой на новия туристически справочник за София на английскиезик Sofia In Your Pocket („София в джоба ви”) вече излезе от печат,съобщи Петя Милкова, управител на компанията „Дискавър България”, коятопритежава лиценза за България. Изданието е част от международнатаверига гидове In Your Pocket. Пътеводителят излиза веднъж на тримесеца, разпространява се безплатно в София в тираж от 15 хил. броя исъдържа над 200 независими рецензии на ресторанти, заведения и хотели встолицата, както и ключова информация, която е необходима начуждестранните посетители.


„Столицата на България води дозабележителни резултати за In Your Pocket. Пакетът от забележителности,интересни места за хранене и напитки и кацащите вече нискоразходниавиокомпании ще превърнат София в най-горещата дестинация през товалято”, смята Крейг Тюрп, главен редактор на издателската група. Главенредактор на изданието е британският писател на пътеводители за ИзточнаЕвропа Джонатан Боусфилд, известен в България с книгата си Rough Guideto Bulgaria („Груб пътеводител на България).


През последните годиниСофия и България все повече влизат в международни туристически гидове.Отделно такива издания се правят и от български компании. Изданиетопубликува туристическа информация за близо 50 града в 19 страни,предимно от Централна и Източна Европа. “Дискавър България” есобственик и на туристическия интернет порталwww.discover-bulgaria.com. Преди година тя въведе резервационна системаза български хотели, чрез която могат да се търсят и резервират итуристически оферти.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK