"Индезит" отчете ръст от 25% на продажбите у нас

Италианският производител на бяла техника "Индезит" отчете ръст от 25% в продажбите си на българския пазар за през второто тримесечие на тази година в сравнение със същия период на 2005 г., съобщиха от компанията. Компанията продава техника с едноименната марка, както и "Аристон". Пазарният им дял в сегмента на едрите домакински електроуреди в България възлиза на 20%. През миналата година компанията е реализирала ръст в продажбите си от 21% в сравнение с 2004 г.


В световен мащаб продажбите на компанията се увеличават с 3.9% до 768 млн. евро за второто тримесечие на тази година в сравнение със същия период на миналата, посочиха от компанията. Брутната оперативна печалба преди разпределение е нараснала с 15.5% до 37 млн. евро. Нетният оперативен резултат бележи спад от 11.9% до 7 млн. еврo. Причина за това са нарасналите разходи за преструктуриране, които възлизат на 11 млн. евро. Пазарният дял на "Индезит" е нараснал с 0.4%. Нарастването на продажбите е по-чувствително в Източна Европа спрямо в Западна Европа. Един от основните пазари за "Индезит" остава Великобритания.


За първото полугодие на тази година "Индезит" отчита ръст на приходите си от продажби, които достигат 1.464 млн. евро. Това е с 5.1 на сто повече спрямо същия период на 2005 г. Брутната оперативна печалба преди разпределение възлиза на 73 млн. евро, което е с 16.1% повече спрямо първите шест месеца на 2005 г. Нетната печалба за периода е 19 млн. евро, което е ръст от 0.5% спрямо същия период на 2005 г.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK