"Киров" ще увеличава продажбите на техника с нови центрове

Един от водещите дистрибутори на машини и инструменти за индустрията в България - "Киров", ще инвестира 10 млн. евро за разширяване на мрежата си от търговски центрове в страната. Това съобщи за агенция SeeNews Юлиян Милев, изпълнителен директор на дружеството.


Три нови зали ще бъдат изградени в София, Бургас и Стара Загора до края на настоящата година и още една в Плевен до 2007 г., става ясно от информацията. До няколко години центрове на "Киров" ще бъдат изградени още в Русе, Сливен и Благоевград, където компанията в момента има магазини, предвижда стратегията за развитие.


С разширяването на мрежата от центрове компанията ще се опита да увеличи продажбите си. Само за настоящата година ръководството на дружеството очаква над 60 на сто ръст на оборота до 85 млн. лв. Приблизително с толкова нараснаха продажбите на компанията и през миналата година, когато достигнаха 52 млн. лв. Нетната й печалба пък се удвои до 1.6 млн. лв.




Сега "Киров" притежава три собствени търговски комплекса, 18 магазина в деветте най-големи града на страната, а дилърската мрежа на фирмата обхваща над 180 търговски обекта в повече от 50 населени места. Инвестиционната програма на дистрибутора за следващите две години ще бъде финансирана със собствени средства и банкови кредити от Райфайзенбанк - България, подразделение на австрийската финансова група "Райфайзен".


Продължаващият бум на строителството ще е друг основен фактор, който ще стимулира продажбите на техника, посочват от "Киров". Заради големите очаквания за възвращаемост на инвестициите в имоти и туризъм през последните години в страната бяха изградени много хотели, жилищни и търговски комплекси, както и инфраструктурни обекти, което донесе изгоди и на търговците на машини и инструменти.


Освен в строителството "Киров" е един от водещите дистрибутори в страната и на пътностроителна, дървообработваща и минна техника, електроинструменти, стационарни и мобилни въздушни компресори. Компанията внася маркова техника от Япония, САЩ, Германия, Австрия, Италия, Швеция и Франция. Основният конкурент на "Киров" на българския пазар е "Евромаркет груп".

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK