"Нестле" може да изтегли десерта "Лайън" от някои страни

Международната хранителна компания "Нестле" обмисля възможността да спре производството на един от известните си шоколадови десерти "Лайън" (Lion) във фабриката си в Дижон. Причината е сериозният спад на продажбите през последните две години. Информацията съобщи електронното издание на "Таймс".


Според публикацията в "Таймс" спадът на продажбите е в резултат на тенденцията потребителите да се хранят с по-здравословни и нискокалорични храни. Тази тенденция би засегнала продажбите на шоколадовите десерти на други производители. Широкоразпространеното предупреждение, че много от децата са с наднормено тегло, са засегнали например продажбите на една от версиите на десерта "Чънки бар" (Chunky bar) нa "Кедбъри" (Cadbury). "Нестле" пострадаха при информацията в изследването на една от международните потребителски асоциации, че продукт с марката "Лайън" има високо съдържание на захар и мазнини.


През 2005 г. продажбите на десертите "Лайън" в международен план са 18 хил. тона, което е с близо 20 на сто по-малко от предходната година.




За разлика от европейската тенденция обаче марката "Лайън" е една от успешните на пазара в България, посочиха от компанията за Дневник. Така например през деветмесечието на 2006 г. продажбите на "Лайън" са с 20 на сто по-големи от същия период на предходната година. На пазара у нас се предлагат разновидностите на "Лайън" (LION King Size, LION White, LION Standard & LION Peanut), които се внасят от Полша.


При обявяването на последните годишни финансови резултати на компанията през пролетта на миналата година категорията на шоколадовите десерти също имаше 20% ръст.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK