Таксиметровите шофьори поискаха доживотни разрешителни

Работна гупа към Министерството на транспорта ще предложи мерки за безопасността на шофьорите

Съдействие за въвеждане на идентификационни номера на столичните таксита обеща кметът Бойко Борисов по време на среща с представители на инициативен комитет на таксиметровите шофьори, предаде БТА. Мярката трябва да помогне за отсяване на нередовните таксита.


Борисов подчерта, че е приел срещата и ще съдейства по поставените проблеми, преди всичко в интерес на столичните граждани, за да получават те по-добра и сигурна услуга.


Кметът обеща съдействие чрез МВР за свързване на паник-бутони и GPS системи в автомобилите с полицията. Кметът смята за резонни и исканията за промяна в общинска наредба за плащането на данъците и издаването на разрешителни за таксиметрова дейност.




Шофьорите поставиха въпроса за повече таксиметрови стоянки и за възпрепятстването на други автомобили да спират на тях. Те искат също така да им се издава пожизнено разрешение за упражняване на таксиметрова дейност, което според тях би обезпечило тяхната коректност към клиентите.


Бойко Борисов отбеляза, че по принцип е против "пожизнените неща" в държавата, но въпросът ще бъде внесен в общинския съвет и ще бъде обсъден.


На срещата в общината стана въпрос и за горна граница на такситата в София, която според кмета би могла да бъде не повече от 6000. Според някои от шофьорите, колкото са легитимните, толкова са и нередовните таксита в момента.


Борисов прие като резонно и искането на шофьорите, когато таксито е заето, да може да кара в бус лентите на градския транспорт.


Един от шофьорите на срещата - Яне Янков каза, че закупуването на GPS-системи не е сложно, техниката не е толкова скъпа. Според Янков 6000 таксита са напълно достатъчни за София и в България - като член на ЕС - не би трябвало да има нелегални таксита. Шофьорите предлагат във всеки автомобил да има и видеокамера, свързана с полицията, което според Янков е по-реално от разделянето на пътниците от шофьора с преграда.


В края на срещата столичният кмет каза на шофьорите, че отсега нататък при тяхно искане ще разрешава протести, но без автомобили. Шофьорите обясниха, че последният протест е бил импулсивен.


По обяд в Минстерството на транспорта се състоя среща между министър Петър Мутафчиев и инициативния комитет на столичните таксиметрови шофьори. След нейния край министър Мутафчиев заяви, че ще се сформира работна група, която до 20 февруари трябва да предложи конкретни и задължителни мерки за сигурността на таксиметровите шофьори.


На срещата е решено преди второ четене на закона за движение по пътищата председателя на парламентарната комисията по транспорт да внесе предложение за корекция в текста за ползването на колани от таксиметрови шофьори. В момента текста гласи, че таксиметровият шофьор може да не носи колан, когато е на работа и вози пътник, а предложената промяна е да не носи колан, когато е на работа или вози пътник, допълни министър Мутафчиев.


Взето е и решение да се направи промяна в наредба номер 34, като тя се допълни, че таксиметров шофьор може да откаже превоз на пътник, който откаже да носи колан.

Коментари (41)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на седефчо
    *****
    Весело

    Освен да могат да се движат в бус-лентите, при задръстване веднага да им се осигурява пилотна кола от полицията. Освен това е крайно време да се въведе и данък "такси" - те завалийте изнемогват.

  2. 2 Профил на КАТ
    *****
    Неутрално

    Сульо и пульо става такси-шофьор / с доста изключения /, не спазват НИКАКВИ правила на движение и искат привилегий.
    Ние в Европа ли сме или в джунглата? Колко таксиджии бяха глобени за нарушаване на Правилника за движение тия дни? НИТО ЕДИН!

  3. 3 Профил на Бакшиша
    *****
    Неутрално

    Може би и сирени, като на линейките.

  4. 4 Профил на кук
    *****
    Неутрално

    към доживотната лицензия да се дават и благороднически титли. Друго си е като влезеш в такси да попиташ - "Г-н, Ваше благородие Пер на Перловската река, ще е удобно ли да ме закарате до Х срещу цена обвързана с цената на бензина?", и да получиш отговор "Чш брато не става туй е на само 23,5км! Аре бегай!"

  5. 5 Профил на фф
    *****
    Неутрално

    Що не ги направят не само доживотни ами и с наследяване?

  6. 6 Профил на Rrrr
    *****
    Неутрално

    Доколкото знам има пълна забрана за пушене в таксита. Нещо, което нито една фирма не спазва. Навсякъде пушенето е по-подразбиране, а непушенето по-договаряне. Един вид "да помолиш" бакшиша да ти спази правата...

  7. 7 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    да поискат минимален гарантиран доход от 300 лева дневно...

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  9. 9 Профил на юли
    *****
    Неутрално

    да им прикачат и по минимум пет клиента..., а който не използва такси да му треснат такса мощност, например. Това вече е някъква справедливост за бедните шофоьори, горките.

  10. 10 Профил на ххх
    *****
    Неутрално

    ....... да им се дават по 100 лв на ден, а те да карат за удоволствие.
    И на всеки три месеца - нова кола тип фургон, с бронирана преграда, конферетна сателитан връзка с кабинета на Р. Петков, ФБР, Скотланд Ярд и ФСБ, с DVD, масажна седалка, климатроник, 500 ватова уредба и колекция от 100 диска с the best на чалгата, плюс малолетна навигаторка - всичко това отпред. Отзад - по една дървена пейка за клиентите (а може да седят и прави, колко му е).

  11. 11 Профил на ххх
    *****
    Неутрално

    какви са тия "клиенти"?
    Само мрънкат, все недоволни, "закарай ме тука, ма не ми се слуша чалга, ма може ли да не пушите, ма колата е много мръсна, ма как така за 5 км струва 10 лева", не знам какво.......
    Най-добре направо без тях - по една пожизнена пенсия и толкоз!

  12. 12 Профил на officeman
    *****
    Неутрално

    Историята вече започна да става комична. Но, както е казал народния поет "не е луд, който яде зелника", а ....(знаете кой). Искат държавата да им осигури сигурност, но искат и да не се налага да слагат колан, да не плащат патентен данък. Май на бакшипите им се иска по една държавна службица.

  13. 13 Профил на баба яга
    *****
    Гневно

    Наглоста на бакшишите достигна връхна точка. Шибаните бакшиши още малко ще поискат и секретарки да им сложат. А КОЙ ЩЕ СПАЗВА ПРАВАТА НА КЛИЕНТИТЕ БЕ ТЪПИ БАКШИШИ? КОГА ЩЕ СЕ НАУЧИТЕ НА ВЪЗПИТАНИЕ И ДА НЕ ЛЪЖЕТЕ КЛИЕНТИТЕ В СМЕТКИТЕ? КОГА ЩЕ ЗАПОЧНАТ ДА ГИ НАКАЗВАТ ЗА ОТКАЗАНА ПОРЪЧКА, КАКТО Е В ЦИВИЛЗОВАНИТЕ ДЪРЖАВИ?!

  14. 14 Профил на Генералисимус
    *****
    Неутрално

    Аз пък искам да съм несменяем диктатор.

  15. 15 Профил на аман от тях!
    *****
    Гневно

    не станаха ли малко нагли???

  16. 16 Профил на Румен
    *****
    Неутрално

    Народът да го духа... и да плаща

  17. 17 Профил на шишо бакшишо
    *****
    Неутрално

    Освен това всички таксиджии автоматично, със закон от утре получават пожизнено титлите "барон" и "принц", както и ако им станат тежки лизинговите вноски, държавата в 3-дневен срок при наличие на устно оплакване от таксиджия се задължава да поеме изплащането им до края на лизинговия договор

  18. 18 Профил на Димитровец
    *****
    Неутрално

    Добре си беше преди - клиентите се подмазваха на всеки келнер или продавачка....

  19. 19 Профил на гонзо
    *****
    Неутрално

    Съгласен съм на тази доживотна привилегия срещу следните условия:
    1. Таксиджиите се къпят всеки ден, особено когато са на работа,
    2. Също така се бръснат всеки ден,
    3. Носят чисти дрехи, а защо не и нещо като униформа - тъкмо да ги различаваме по-лесно от нелегалните,
    4. Не пушат в колата,
    5. Въздържат се да ни натрапват музикалните си вкусове,
    6. Не ни говорят на ТИ, казват "добър ден" и "довиждане"
    7. Издават без подканяне касова бележка
    8. Не използуват "помпи" и всякакви други такива "инструменти" за манипулиране на брояча,
    9. Чистят колата всеки ден,
    10. Спазват правилата за движение по пътищата като всички останали водачи на МПС.

    Предполагам, че всеки от нас също може да добави още изисквания за даване на такава привилегия.

  20. 20 Профил на отвратена бяла жена
    *****
    Гневно

    Драги сънародници, тези коментари са си май за нас, както чета сме единодушни,
    таксидйиите са ограничено общество вече бидеха описани подробно по-долу че са просто племе то затова са и таксиджии де.
    Въпроса ми е дали всичките привилегии ще им стигнат, тези са се надигнали искат сега, онзи ден и пенсионерите искаха, ами и аз искам... но ситуацията е такава...докато няма закони, които стриктно да се спазват без изключения и без привилигировани все така ще сме смеем на себе си или кой знае на държавата... всичко е пълна ИДИОТИЯ!!!

  21. 21 Профил на аз
    *****
    Любопитно

    Гонзо, ти за българските тасиметрови шофьори ли пишеш?
    И не всички са под един знаменател- има и такива, каквито искаш.

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  23. 23 Профил на рицар без броня
    *****
    Неутрално

    Друго е да те вози и таксува благородник. По-лесно ще преглъщаш , като те скубе.

  24. 24 Профил на отвратен бял мъж
    *****
    Любопитно

    верно си е, нема да го доживея и нашите таксиджии да отговарят на
    горните критерии предлагам да им спрем кранчето!

  25. 25 Профил на таксиметрово шофъорче
    *****
    Гневно

    как не ви е срам да ни обиждате??? що не карате вие таксита тогава а?

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  27. 27 Профил на Citizen
    *****
    Неутрално

    Трудно ми е да разбера тази злоба, лееща се по адрес на шофьорите на таксита. Не че шофьорите са цвете за мирисане, но не са по-лоши от всички други звена в сферата на услугите.
    По-интересното е, че власттниците се уплашиха. Ама яко се стреснаха! Понеже срещу тях не са мрънкящи пенсионери, а здрави и яки мъже, осъзнали себе си като гилдия. И в същото време независещи от Н.В. весдесъщия Чиновник - крадец, лъжец, хрантутник и рекетьор. И така поставиха основата на явлението "Гражданско общество в България". Вярно - стихийно, неорганизирано, с разнопосочни искания, някои от тях абсурдни, други противоречащи си, трети смешни. Но в едно бяха единни - искат да ходят спокойни на работа и да се връщат живи. Или с две думи - искат държавата да си свърши работата. А нима всеки от нас не иска същото? Колко от нас са били обект на криминално престъпление?! Статистиката казва анд 35% от гражданите. Само дето ние не можем да преодолеем себе си и да се обединим, за да поискаме, като шофьорите, от тия дето им плащаме, да вършат това за което им плащаме. Ние, работещите български граждани, сме длъжни да платим голяма част от заработените от нас с труд пари, на българските чиновници - министри, депутати, митничари, доктори,полицаи, общински и областни чиновници,даскали, както и на свет служби и службици - под формата на данъци. Предварително. Та да вземат заплати. Независимо,дали нещо от това, за което са назначени, са свършили. Щото ако не платим - ще ни вкарат в затвора. И ние всички знаем колко те си вършат работата. Нещо повече - освен, че сме им платили напред, като застанем пред поредния всемогъщ и вездесъщ Чиновник(търтей, хрантутник, паразит, крадец и рекетьор), ние трябва допълнително да се бръкнем. Щото ако не се бръкнем, той няма да си изпълни задълженията. За него затвор обаче няма. Щото гарван гарвану...
    А в същото време на нас ни плащат само и единствено, ако си свършим работата. И то не винаги.
    Единствено таксиметровите шофьори налучкаха пътя - обединение и солидарност. И властта се НАСРА ОТ СТРАХ! То не беха наколенки, ескорти, хитреене. И ето - шофьорите ги приеха начаса в Министерския съвет.
    Колко от нас, комай всички, имаме по няколко молби, преписки, жалби и пр., чакащи някакво решение от поредния Чиновник! И колко малко решения, еле пък справедливи.
    Да, ама ние сме путьовци, муньовци, лекета. Нито си знаем интереса, нито можем да се обединим. И властта знае това - веднага плъпнаха коментари в медиите - колко неудобства създали шофьорите, как честните граждани ходели пеш. Даже показаха и няколко недоволни граждани, предимно тип заможно-пенсионерски постсоциалистически. Само дето не дрънкаха с тигани.
    И лумпените веднага подеха песента за гадния "бакшиш". (А никому не пукаше, че въпросния презрян "бакшиш" може да струва повече от тях самите, понеже е поел риска да си вземе живота в ръцете, да арендова кола и да върти геврека по 12-14 часа. Въпреки, че ние всички им ползваме услугите.) Така властниците си въобразяват, че могат да настроят общественото мнение, та следващия път да пуснат биячитве от МВР.
    Важно е обаче да се знае, че в един момент таксиметровите шофьори ще се организират , ще осъзнаят конкретния си общ интерес и ще решат поне част от проблемите си. За лумпените - битият бит и т. н.
    А ВЛАСТНИЦИТЕ Е ХУБАВО ДА СА ИНФОРМИРАНИ, ЧЕ ТАМ, НА ПЛОЩАДА,СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ, ОСВЕН ШОФЬОРИ, ЩЕ БЪДАТ И ДРУГИ, ОТ ОНЕЗИ, ДЕТО ГИ СЛАГАТ САМО В СМЕТКАТА "ДАНЪКОПЛАТЦИ". И С МАЛКОТО ОСТАНАЛИ ИМ ПАРИ ЩЕ СА СИ КУПИЛИ ПО ЕДНО ПАРЧЕ МЕТАЛНА ТРЪБА, СКРИТО В РЪКАВА. И ТОГАВА ДА МУ МИСЛИ КОТО ПРОЛЕЕ ПЪРВА КРЪВ!

  28. 28 Профил на архивен
    *****
    Неутрално

    Кмете, явно и такситата са едни от специализираните в действие "сьбиране" в монопола производни или конкурентни на бившите общински фирми.Защо не разпоредиш и не вьзстановиш като полезен пример общинската фирма "Софтакси"?Как се случи , че от 700 коли и всички маршрутни линии, днес тези траксита не можеш да ги срещнеш по улицата?И там ли шефовете на фирмата станаха експерти по продажба на недвижими имоти?

  29. 29 Профил на гонзо
    *****
    Неутрално

    За сведение на посрещачите, изпълнявам от доста време 10-те правила на работното си място. И през ум не ми е минавало да искам нещо доживотно. То като гледам, даже мястото в Орландовци не е "за вечни времена".

  30. 30 Профил на ММ
    *****
    Неутрално

    Citizen, да ти знаех името, нямаше да ти викам citizen

    Таксиджийският протест няма нищо общо с гражданското общество и всичко това, дето си се напънал да пишеш, са глупости на търкалета. Иди в някоя нормална държава и ще видиш огромната разлика между тамошните и нашите таксита. Тамошните таксиджии са хора на работа, които ОБСЛУЖВАТ клиента. Огромната част от нашите таксиджии с цялото си поведение дават да се разбере, че НЕ ОБСЛУЖВАТ. Има и изключения, но правилото е такова. Достатъчно се изписа тези дни в какво точно нашите таксиджии се отличават от колегите си в цивилизования свят, няма смисъл да го повтарям.

    Ако всяка гилдия/съсловие направи подобен ултимативен протест ще имаме всичко друго, но не и гражданско общество. Ще имаме фрагментирано общество, в което фракцията с най-голямата сила ще се налага на другите. Една подсказка: таксистите НЕ СА най-голямата сила, най-голямата сила е армията. Ако говорим инфантилно (като твоя милост) -- очевидно един танк е достатъчен, за разпертушини такситата и "здравите и яки мъже" в тях.

  31. 31 Профил на ММ
    *****
    Неутрално

    <quote>
    Шофьорите поставиха въпроса за повече таксиметрови стоянки и за възпрепятстването на други автомобили да спират на тях.
    </quote>

    Ако това стане, дали те ще престанат да спират и чакат, където им падне? Съмнявам се. Сума тротоари в центъра са с потрошени плочки, защото такситата са решили да ги обърнат на стоянки. Пример: на Орлов мост, югозападния ъгъл (градинката на С. армия), пред изхода на пешеходния подлез.

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  33. 33 Профил на ти си мъж!
    *****
    Гневно

    ветропоказателят на бате бойко тоя път май е счупен; като гледам коментарите май като подкрепи таксиджиите се нареди на губещата ПиАр страна ...
    По същество - оставете качеството на услугите, пушенето и пр. - как ви се вижда "синдикалното" искане да се ограничат такситата до 6 000 ????2
    как се вързва то с темата за сигурността???
    или за сигурността на доходите на 6000 избранници става дума ?? които пък за да станат избранници познаите на кой точно ще трябва да дадат нещо сухо!!!
    познайте и колко ще стане цената на км при такова изобилие от таксита в 1.5 милионен град !!!!!!!!!!!!!!!

  34. 34 Профил на Drake
    *****
    Неутрално

    Направо съм шашнат с тези искания.
    1. Доживотни разрешителни. Представям си един 95 годишен дядо таксиджия бясно шофориращ по софийските улици и псуващ мощно. Заради годините е сляп и полуглух, но има РАЗРЕШИТЕЛНО.
    2. Колко таксита да има го определя пазара. Иначе искания от типа "6000 таксита са достатъчни "са тъпи. Цели се намаляване на предлагането и оттам вдигане на цените.
    3. Такситата обслужват клиенти ,а не обратното. Какво направи държавата ,за да спре изпълненията на таксиджиите, които се държат като хибрид от кърждалийска банда и групичка на Ку Клукс Клан? Или какво, да чакаме таксиджия да утрепе клиент , че да се замислим и за това ли?

    Имам лошото усещане , че шефовете на таксиментрови компании поддържат огъня в тези протести водени от принципа " С чужда пита помен прави". Явно искат да не плащат за разходи и да ги прехвърлят на държавата т.е данъкоплатците. Е , стига де. Достатъчно маймуни са на този клон, то не бива разни тютюнджии, народни представители и всякакви административни търтеи ами сега и шофьори. В крайна сметка никой не ги е закрепостил за таксито. Който не му харесва или се страхува да се преквалифицира. Работа има много.

  35. 35 Профил на sebulba
    *****
    Неутрално

    Прав си, част от исканията им днес(не е ясно към кого) бяха за удвояване цената за километър и обвързването й с цената на бензина, като се има предвид, че голяма част карат на газ

  36. 36 Профил на Баш Бакшиш
    *****
    Любопитно

    Некой от Вас, уважуеми, циганин в учебен автомобил да е виждал? А цигани-шофьори на таксита, например 1280, бол... Като как става тая работа? Та затова десетте критерия, включително вонята на пот, евтини цигари, мърсотията и чалгата не могат да бъдат приложени.

  37. 37 Профил на Един българин
    *****
    Гневно

    Предлагам Общината да даде на таксиджииите "пожизнено и безвъзмездно" следното:
    - безплатно гориво от Общината
    - ползване на санаториум в Курило за почивка на "изнервени таксиметрови шофьори"
    - спортна база за тренировка на техники - "удари с бухалки" по клиенти
    - Централната баня - да има къде да се къпят преди работа
    - китайското карго - за джапанки, къси гащи и потници /екипа на таскиджиите/

  38. 38 Профил на Citizen
    *****
    Неутрално

    За мен обаче не е необходимо да ти знам името, понеже това ММ, като абривиатура на "малоумното мрънкяло", "мастурборащия мърльо" или "меркантилното мекере", ми е напълно достатъчно. И като говорим за инфантилност, навремето имаше един инфантил, общо взето безобиден пияница беше, но през 1989/1990 го бяха сложили за президент, за да обира гилзите. Казваше се Петър Младенов, но в неговите среди го наричаха Петручио, толкова му беше авторитетът. Та той се изцепи с подобна реплика за танковете. И после неговите го катурнаха. Понеже и той с детския си(инфантилен)манталитет и липсата на познания по история реши, че танковете могат да решат нещо в спора на властниците с народа.
    В Румъния по същото време имаше един неграмотен диктатор селяндур на име Николае Чаушеску. Та той изкара армията срещу народа си. И тогава Секуритате, тяхната ДС, го арестува и разстреля.
    През август 1991 в Москва(т.н. пуч) танковете бяха изпратени срещу народа. Не един, а няколко дивизии. А след това се присъединиха към протестиращите. И изпратилите ги отидоха в затвора.
    Понеже танковете се управляват не от властниците, а от роднините на ония на площада.
    Така че най-голямата сила е народа, а не армията, особено опоскана като нашата. Диктатури се правят с пари.
    Тъпо би било да ти отварям очите, когато някой е глупав, то му е за дълго.
    А по отношение на понятия като "гражданско общество", "демокрация", "средна класа", "съсловни организации"(неща взаимосвързани), не е лошо да се ограмотиш. Тук, в този форум, никой не те познава и затова можеш да се скриеш зад анонимността, но преполагам иначе доста се излагаш .Съдя по това, че нищо не си разбрал.
    По отношение на препоръката ти да отида в някоя от "ония" държави - та аз доскоро живеех там, малкия.
    Ти се опитваш да ми кажеш, че аз нищо не знам. Но аз и сам знам, че нищо не знам, но ти дори това не знаеш.(Да ме прощава Сократ).Ако разбираш за какво става дума.

  39. 39 Профил на гонзо
    *****
    Неутрално

    Що да не могат да бъдат приложени, брато? Ти следвай правилата, аз все при тебе ще сядам. И точка на 1280. Мене ако питаш, една хубава фуражка ако ви сложат от фирмата, и един голям хубав и лъскав личен номер тука отпред, на гърдите, като на полицаите - ми вие цена няма да имате, хем отдалече ще са обозначавате, хем ще ви завиждат.

  40. 40 Профил на #Аз
    *****
    Неутрално

    Тъй,като властта винаги се движи след събитията,а и са я окъсали от към държавността сега тихо потушават напрежението с недомислени решения само и само да не се прецака мандата на скапаното правителство...
    Щото шофьорите не са,като пенсионерите.Всеки има по една закривена щанга в страничния отсек на вратата.

  41. 41 Профил на politologiiata mozhe da vi naychi na slednoto:
    *****
    Весело

    Mnogo e zabavno da se subydi chovek s briliantnite komentari na vestnik Dnevnik po edin absoliutno absyrden precedent na lobirane chrez yltimatym. Problemut e che tui kato taksidzhiite sa monlotina grypa s koncentrirani interesi i silni kozove, te mogat da sa mnogo yspeshni v pregovorite si (predimno s obshtinata, ne tolkova s parlamenta). Ako vsichki ostanali iskat da naddeleiat nad iziskvaniiata na tova lobi, triabva potrebitelite na tezi yslygi da se obediniat v grupa s interes. Inache mozhe da si pishete kolkoto zhelaete komentari (koito sa syper cenni i zabavni) no nikoga niama da naddeleete.

    Yspeh!

  42. 42 Профил на Законотворец
    *****
    Неутрално

    Заедно с исканите привилегии да се приеме и текст, съгласно който таксиметров шофьор, който извършва протест, използвайки автомобила си, да бъде ЛИШЕН ПОЖИЗНЕНО от правото да управлява таксиметров автомобил и да извършва превоз на пътници. Какво се правят Петкановци и РобинзонКрузовци, че не разбират, за какво става дума! Щом искат права, да имат и задължения.
    Щото ако ние, производителите на Калашници, излезем да протестираме с оръдията на труда си, майка им мила на таксиджиите!

  43. 43 Профил на ПЕШЕХОДЕЦ
    *****
    Неутрално

    ХА-ХА-ХА- ГЛУПОСТИ НА ТАРКАЛА.
    Стига тъпи имитации на протест по измислен проблем
    Да се намалят данъците,пожизнен лиценз,безплатни ,нам какви си неща... ТЕЗИ НЕНОРМАЛНИ ЛИ СА? В КОЙ ВЕК ЖИВЕЕМ?
    Как е възможна такава репресия над обществото чрез някаква шепа таксиджии, които може да са всички друго,но не и служители работещи в сферата на услугите.
    И тази простотия с исканията,ТОЗИ ТЕРОР НАД НАСЕЛЕНИЕТО В СОФИЯ И ДРУГИТЕ ГРАДОВЕ се толерира и почти подстрекава от правителство на държава членка на ЕС ? Къде е прокуратурата да се самосезира за потъпкване на законите от най-висшето управленско ниво, или геройски се самосезират само за бай Сульо и Пульо
    Безумие и отново,за кой ли път , типично нашенска ганьовска простотия...
    ДОРИ САМО ЗАРАДИ ТОВА ОСТАНАЛИТЕ ГРАЖДАНИ ТРЯБВА ДА ПОИСКАТ НЕЗАБАВНА ОТСТАВКА НА ПРАВИТЕЛСТВОТО
    Ако не го направят - да се сърдят на себе си за скапания си живот , наливащи се с домашната безаксцизна шльоковица - което точно пермаментно пиянство е и целта на мероприятието на комунистическото правителство /по примера на началниците от Москва/

  44. 44 Профил на Mite
    *****
    Неутрално

    Vse Mara vtasala ta stignala do nai-mo6eni4eskoto saslovie na tia tapungeri. Ta te hora li sa ? Laina otgore do dolu.

  45. 45 Профил на джули
    *****
    Неутрално

    тези,които само оплюват шофьорите.......да си ебат майките





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK