"Флорина България" увеличава продажбите си с 10%

Компанията за натурални сокове "Флорина България" увеличи приходите си от продажби на продукция с 10% през 2008 г., показва неконсолидираният годишен финансов отчет, представен на борсата. Ръстът на продажбите се забавя спрямо 35% увеличение, отчетени година по-рано.


В края на миналата година компанията е реализирала продажби на сокове, нектари и продукция на ишлеме в размер на 29.47 млн. лв. Година по-рано продажбите са възлизали на 26.6 млн. лв., а в края на 2006 г. - 19.57 млн. лв.


Повишението се дължи както на повечето продадени обеми сокове, така и на по-високата им продажна цена, поясняват от компанията. Другите основни играчи на пазара на натурални сокове са "Кока-Кола" с "Капи", БББ, полската "Маспекс", която купи соковете "Литекс". Пазарният дял на "Флорина" в общия пазар само на плодови сокове и др. негазирани напитки е 11.8% през 2008 г., допълват от компанията.


"Флорина" понижава загубата си от 1 млн. лв. на 405 хил. лв. Дългосрочните задължения на компанията увеличават дела си от 49 на 51% от активите, като основна част от тях се дължат на облигационния заем на компанията в размер на 8 млн. евро.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK