Обекти от жп гари ще бъдат дадени на концесия

Гара Подуяне

© Мария Съботинова, СГ/ИИ

Гара Подуяне



Обекти от 5 железопътни гари в София, Пловдив, Варна, Бургас и гара Подуяне се предвижда да бъдат отдадени на концесия, съобщи правителствената информационна служба.


Правителството днес се е запознало с доклад на министъра на транспорта Александър Цветков за намерението на ведомството да започне подготвителни действия по концесионирането на гарите.


На концесия ще бъдат дадени основно чакалните на гарите, сгради, съоръжения и прилежаща територия с обществено и търговско предназначение.


Мотивът за концесионирането е икономическата целесъобразност от преминаване на жп гарите за бъдещо стопанисване от частния сектор, който разполага с по-големи финансови възможности от държавното предприятие Национална компания "Железопътна инфраструктура".

Ключови думи към статията:

Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Santa_Claus
    Santa_Claus
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Това карай на мизерията ли означава ?

    Powerful you have become, the dark side I sense in you.
  2. 2 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    Напротив, означава начало на мизерията. Докато преди месец идеята беше цели гари да се дават на концесията, сега става въпрос за чакалните и търговските зони. Което означава единствено, че срещу инвестиция от рода на измиване на пода, ще имат правото да напълнят чакалните с магазини, но подлезите, информационните табла, пероните, гардеробите, касите, служебните помещения - всичко ще остане една мизерия, даже още по-голяма.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  3. 3 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Не съм сигурен, че ще се намери концесионер за смотаните ни железници...

    Цензуриран от "Икономедиа"
  4. 4 Профил на чичко паричко
    *****
    Неутрално

    Много са ни добре железниците.Виж в маркетинга са много зле

  5. 5 Профил на станка
    *****
    Неутрално

    по цял свят железниците са екологи4ен транспорт дотиран от държавата само тук е ж окаяно състояние за да пе4елят мафиотите държащи бензина

  6. 6 Профил на JR
    *****
    Неутрално

    НКЖИ трябва да направят проекти по европейските програми като съфинансирането трябва да дойде от българската държава. Всичко друго води до празни приказки и кражби.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK