
© Flickr / CC / FaceMePLS
"Влязох в офис на "Мобилтел" в един от моловете, защото там няма толкова много хора, особено следобед в събота. Когато влязох, всички служители (2 на касите и 2 консултанти) бяха заети, но всеки от обслужваните клиенти имаше някакъв проблем със сметката си и беше изключително напрегнато. Когато най-накрая дойде моят ред, настана огромна суматоха - никой не беше сигурен "как в новата система се активира BlackBerry пакет". Нещо, което трябваше да трае около 5 минути с принтирането и подписването, отне 40.
През това време на гишетата идваха разярени клиенти, които се възмущаваха, че са получили sms-и със съобщения, че са достигнали 99% от кредитния си лимит, при положение че скоро са били занулени. Отговорът на служител на едно от оплакванията беше: "Това са неистински sms-и. Сега служебно ще ви увелича лимита, а когато дойде сметката на края на месеца, тя ще бъде с реалната сума. Не се притеснявайте!"
Получихме този сигнал от читател в събота. От "Мобилтел" обясниха за "Дневник", че причината за проблемите с тяхната система за обслужване на клиенти е обновяването на софтуера, което е започнало от 6 септември.
Всички служители на компанията, които работят със системата, са преминали предварително обучение, уверяват от оператора. Анализ на "Мобилтел" показва, че системата ще заработи в пълния си капацитет до около месец.
Временните затруднения, които клиентите могат да срещнат в този период, засягат неудобства в обичайното информиране, администриране и евентуално изместени срокове за фактуриране и плащане, добавят от "Мобилтел". Оттам твърдят, че по никакъв начин не са засегнати основните услуги - доставянето на гласова телефония и преносът на данни.
С новата система за обслужване на клиенти, разработена от Amdocs, "Мобилтел" ще може да предложи по-индивидуално обслужване на своите клиенти, както и повече пакетни услуги, уточняват от компанията. Така например всеки клиент на оператора ще може сам да се запише или отпише за услуга през интернет или автоматично гласово меню.
nikolaimi
Рейтинг: 587 НеутралноЕ може ли най-голямата телекомуникационна компания в България да не може от 10 дни да те информира за сметката ти.Обаче вестниците чак сега се обаждат,защото няма кой да им пълни страничките с реклами.Какво е това безобразие не мога да получа информация нито за сметка нито за оставащи минути.И това щяло да продължи месец,в кой век живеем.Как да разбера свършили ли са безплатните ми минути,защото след това е дебело-та дебело.И на всичко отгоре пращат смс с грешни фактури,после се извиняват.
Гледай отвисоко падналия,само ако си се навел да му подадеш ръка!You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have warwhateva
Рейтинг: НеутралноСериозно наакване за мтел...
Comandante Marques
Рейтинг: 1441 Веселобилинг-системата е готов софтуер, който не би трябвало да дава проблеми. Проблема е човешкия фактор в Мтел, които бърникат в билинга. Целта на бърникането е проста - незабелязано надписване на сметки, с което Мтел с известни сред всичките си бивши и настоящи абонати. Самото бърникане обаче крие рискове като горния - системата да се бъгне.
low riders teamДесен
Рейтинг: 466 НеутралноМа то това не е новина.
The biggest risk in life is not taking one.Я идете на Мтела на Бул. България и на бул. Гоце Делчев и поискайте от малката харпия с големата глава, или от перхидролената убавица да си купите прима ваучер с кредитна карта и да ви издадат фактура за това да видите как блокира центъра.
30 мин по часовник поне.
Същото в друг център - примерно в Малдост при хита - отнема около 10 мин по малко.
Язе
Рейтинг: 524 ВеселоАз имах проблеми с плащането през ипей този месец. Изписваше че няма връзка със системата на този търговец, но се оправи на следващия ден. Като цяло нищо фатално.
Въвеждането на нова система за обслужване на клиента за такава голяма компания като Мтел не е като да си преинсталираш виндовса у вазе. Неизбежно е да стават грешки в началото.
nikolaimi
Рейтинг: 587 НеутралноЯзе,разликата е,че за разлика от мен и моя виндуз те трябва да имат специалисти-чудо.
Гледай отвисоко падналия,само ако си се навел да му подадеш ръка!You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have warAriman
Рейтинг: 753 ВеселоАбе то един уин преинсталнеш и хайде - дравъри, пароли, любими страници, прехвърляне на стари файлове от архиви и т.н. - реално ден до три работа в зависимост от човека и машината, та се га до го умножим по мтел и се получава страшно...
Човекът е мярка за всички неща.Santa_Claus
Рейтинг: 529 НеутралноЕй това е подарък за клиентите по случай 15-тата годишнина.
Powerful you have become, the dark side I sense in you.Честито и със здраве да си плащате...
pnikolov
Рейтинг: 8 Веселохммм... да не би и тази система да е на Сименс...
paradizio
Рейтинг: НеутралноМоят телефон варира месечно от вече 1 година 50-70 лв. и се занулява на 28мо число. Този месец на 9то число ми бе спрян телефона за надвишаване на лимита, като твардението е, че дължа близо 150 лв. сметка! Само по себе си това не е невъзможно разбира се, но отивайки да си повиша кредитния лимит (незнаейки с колко съм го надвишил) в произволен офис на Мтел, станах свидетел на това, че трима човека преди мен имаха същото оплакване, а самата оператрка се обърна към по старшата от нея като каза, че "от сутринта има много клиенти с оплакване за завишена сметка".
На свой ред имам позната работеща в Мтел, която потвърждава, че новата система създава абсолютен хаос и ежедневно 10ки хора се оплакват от завишена сметка. Ако в момената се опитате да си проверите сметката - това ще е невъзможно, за което Мтел ще ви се извини (вероятно умишлено са спряли тази опция, за да не могат хората да проверат сметката си, надявайки се че ще коригират системата - а дано, но надали)
С две думи - Никога повече Мтел поне за мен!