
© Красимир Юскеселиев
Архив.
"БМВ груп" бележи ръст от 19.8%
"Фиат груп", "Тойота мотър корпорейшън" и "Форд мотър къмпани" отчитат най-голям спад на продажбите в Европа през ноември, сочат разпространените вчера данни на Асоциацията на автомобилните производители в Европа (АСЕА). Италианската автомобилна група, която обединява марките "Фиат", "Алфа Ромео", "Ланчия" и "Ферари", е намерила с 23.8% по-малко клиенти от същия месец на миналата година (74 194 автомобила). Една от причините за това е сривът с 21 на сто на домашния пазар, който е основен за групата.
При "Тойота" и "Лексус" отстъплението е с 21.8 на сто до 44 670 коли. За "Форд" спадът е 15.4%(85 856 автомобила).
Най-големият производител в Европа – "Фолксваген груп", отчита с 5.2% по-малко продажби до 235 614 бройки.
Сривът на френския пазар с 11% понижава с 12 на сто (до 115 487 бройки) продажбите на "Рено" и с 9.5%(до 144 542) на "Пежо Ситроен".
От компаниите с големи обеми на продажбите най-добре се представят БМВ с ръст на търсенето от 19.8% (до 54 078 коли). Друга луксозна марка – "Мерцедес", отчита с 6.2% повече покупки на своите продукти през ноември, като те са намерили 53 343 купувачи.
Съживяването на пазарите в Източна Европа пък помага през предпоследния месец на годината на плюс да излязат "Хюндай мотор корпорейшън" (+6.4% до 30 087 продажби) и "Дженерал мотърс" (+4.2 до 98 319 коли).
Иначе най-сериозен е ръстът при "Мицубиши – 71.1%, който е формиран обаче от едва 10 272 покупки.
За единадесетте месеца на годината добре се справят "Нисан" (+10.9% до 371 835 автомобила), "Волво" (+10.4%, 206 762 коли), БМВ (+6.6% до 557 325 бройки) и "Рено" (+4.9%, 1 301 805 превозни средства). На другия полюс са "Сузуки" със спад на продажбите от 22.5 на сто, "Тойота мотор ко" и "Фиат груп" – 16.9%, и "Форд" (-12.4%).
Най-търсената марка в Европа остава "Фолксваген" (спад от 6.4%), която е намерила 2 721 968 клиенти. Следват "Рено" с 1 301 385 (+3.9 на сто) и "Форд" – 1 036 400.
hagan
Рейтинг: 551 Любопитнода бедните граждани стават по бедни ""Фиат груп", "Тойота мотър корпорейшън" и "Форд мотър къмпани" отчитат най-голям спад на продажбите в Европа през ноември, "
а богатите граждани по богати
"От компаниите с големи обеми на продажбите най-добре се представят БМВ с ръст на търсенето от 19.8%(до 54 078 коли). Друга луксозна марка – "Мерцедес" отчита с 6.2% повече покупки на своите продукти през ноември, като те са намерили 53 343 купувачи. "
ДА ЖИВЕЕ ПАЗАРНАТА ИКОНОМИКА
БМЗ
Рейтинг: 1057 НеутралноАми толкова бонуси за банкерите... сега си купуват мерцедеси. А и източноевропейските мутри много не се замислят като харчат крадени пари, та ето го ръста при луксозните автомобили.
Апокалипсисът апокалиптиченdianski
Рейтинг: 8 ВеселоФен съм на италианците. Да падат цените, че да си купя една алфа ромео