
© Красимир Юскеселиев
Александър Кухар (първият вляво) напуска "Мобилтел" след прекарани две години в компанията
Александър Кухар, досегашен главен технически директор на "Мобилтел", напуска компанията. Неговата нова позиция ще включва координация на техническите операции на Telekom Austria Group, собственик на "Мобилтел". Информацията е от двама източници на "Дневник", но засега "Мобилтел" не коментира дали това е така и откога е промяната.
Напускането на Александър Кухар е повлияно от продължилата по-дълго от планираното смяна на билинг системата на "Мобилтел", твърдят източниците на "Дневник". В резултат от прехода към новия софтуер хиляди клиенти на телекома с месеци нямаха достъп до своята сметка.
Новият технически директор на "Мобилтел" ще бъде Хорст Пертел, който сега е на същата позиция в словенския оператор Si.mobil, също собственост на Telekom Austria. Вероятно той ще започне работа в българския телеком от началото на март.
В периода между 2005 и 2010 г. Хорст Пертел управлява разширението на мрежата на "Мобилтел". Той напуска българския телеком през февруари 2010 г., когато оглавява техническите операции на Si.mobil.
Александър Кухар е главен технически директор на "Мобилтел" от март 2009 г. Преди това той управлява дирекцията "Техническо планиране" в mobilkom Austria, част от Telekom Austria Group, в продължение на 6 години.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Георги Грънчаров
Рейтинг: 1366 НеутралноОт написаното в статията остава впечатление, че проблемите в Мтел са в минало време. Те ПРОДЪЛЖАВАТ! Сметките продължават да са некоректни!
"Извращавайки миналото, ние извращаваме настоящето"Andon Staykov
Рейтинг: 272 РазстроеноПродължават проблемите и за новите абонати.
Подписах договор в края на миналата година и още не мога да видя първата си сметка.
Тотална излагация. Хората го усещат, въпреки абсолютно неприемливия МЕДИЕН КОМФОРТ, който Мтел си купува.
Да, Дневник, става дума и за вас. И за всички останали.
Deepdish
Рейтинг: 1366 НеутралноТук става въпрос за най-големия и същевременно най-изоставащия в развитието си мобилен оператор. Но проблемите на Мтел тепърва предстоят, поради един прост факт - това е компанията, в която в най-голяма степен се прилага правилото за назначаване по роднинска линия, политическа препоръка и ред други ненормални критерии за подбор на персонал. Затова и професионалната квалификация на служителите от всички направления в компанията е на отчайващо ниво. Затова страдат и абонатите на оператора.
leko_uchuden
Рейтинг: 497 Неутралнокато бивш клиент на мтел, бил такъв около 10 години, мога да кажа - не ми пука за тази компания и скромно й желая бърз и болезнен фалит.
Плам
Рейтинг: 388 НеутралноАз се чудя що са толкова зле Мтел, а той техническият им директор бил Кухар
кинти
Рейтинг: 1245 ГневноМтел ще бере ядове предимно заради отношението си към настоящите си клиенти. 12 години бях клиент на тоя "оператор".
http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8Не, мерси !
simo_simov
Рейтинг: 218 НеутралноТука е мястото да споделя моите впечатления от мТел. Взех си супермодерен телефон от тях на подходяща програма няма да кажа за колко. Поради невнимание на децата телефона се прецака. Е случват се такива работи. Отивам в специализирания сервиз и казват, че гаранцията отпада. Е няма лошо казвам си наум и питам кога ще бъде готов. Не се знае вика специалиста мини след 3-4 дена. Сигурно е сложна работа викам си наум. Колко ще струва. Като дойдеш ще ти кажа. Добре.Всичко е ОК. Отивам след 4 дена и плащам. Като излезнах звъннах на жената да се похваля. Е тогава се разбра, че след сервиза телефона не работи. До тука бях с мТел.
xflood
Рейтинг: 1046 НеутралноГолям ПРАЗ
Fail with honour then succeed by fraudТрудно е да бъдеш бг
Рейтинг: 459 НеутралноДа бе, защото се е издънил, сега го пращат до оглави техническите операции на целия Аустрия Груп. Това камо показва колко им дреме за клиентите им в България.
BlaGo
Рейтинг: 497 НеутралноМЕНТЕЛ !
Всичко е добро, което е добро за Българияcustomize
Рейтинг: 497 НеутралноКухар, но лоялен
Plamen
Рейтинг: 225 Неутралноот единия крачол в другия...
Konstantin Temelkov
Рейтинг: 445 ГневноСпоред мен трябва да го УВОЛНЯТ и то тържествено.
Няма такава компания, половин година ти като искаш да им платиш да ти казват - "Много се извиняване но имаме технически проблем..."
Ментор
Рейтинг: 768 Неутралноедин Кухар по-малко едва ли ще промени нещо, защото в МТел кухарите са преобладаваща част от персонала.
е заменен със знак за по-малко (<
. В резултат на това се назначават хора с коефициент на интелигентност по-малък от 30.
Едва ли има друга голяма фирма в която да работят толкова много хора които очевидно не стават за нищо. Имам чувството, че в алгоритъма им за подбор на персонал има грешка - някъде знак за по-голямо (>
m.stoyanova.61.
Рейтинг: 388 НеутралноСамо аз ли не рабрах нищо от техническите проблеми на Мтел. Започвам да се чувствам много специална
Като видя фактура в и-пей - плащам, като няма здраве да е!
martinstoimenov
Рейтинг: 8 НеутралноИ аз не съм имал проблем с Мтел. До сега всички сметки са ми нормални. А и от статията оставам с впечатление, че човека го повишават...
Десен
Рейтинг: 1366 НеутралноОт австрийци чеп за зеле не става
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.titan4o
Рейтинг: 442 Неутралнопреди 1 година си прехвърлих фирмените си карти в друг оператор-сега плащам 2,5 пъти по малко.Оставих си една карта-на 12 лв абонамент-бах го-как па един път не платих 12 лв-при положение че не говоря от нея-ся е 18 лв и другия месец ще си я направя на прима.Мисълта ми е друга-ние всички си изливаме яда на момичетата които работят в офисите им-те кво са ви виновни-тяхната работа е да ви вземат парите, а тва че сме балъци,,,виновни са тия кухар мухар и всичките скапаняци дето им се досвидяха парите и не купиха свясна програма а тая дето само проблеми с нея.Накажете ментел-като ви изтекът договорите-бийте им дуспата.аз така направих и освен че получих удовлетворение спестих към 3500 лв за година
ispor
Рейтинг: 497 НеутралноАз също нямам никакви проблеми с М-тел.Това е защото,още с появата на втори ГСМ.оператор,приключих отношенията си стях!А на ръководсрвото на Телеком Аустра мога да кажа,че смяната на един Кухар с друг не решава проблемите!М-тел трябва коренно да променят отношението си към клиентите,за да спрат низходящия тренд!
cveketo
Рейтинг: 225 НеутралноАз също нямам кой знае какви проблеми с тях. Имах леко закъснение на предпоследната ф-ра, но имайки предвид смяната на новия софтуер е разбираемо да има технически какво още да се желае. А това, че сменят един директор с друг не е нещо ново под слънцето. Такива неща стават във всяка компания. Не мисля, че политиката на компанията или обслужването имат нещо общо с техническите проблеми, по-скоро подизпълнителя или самия софтуер има някакви затруднения, иначе съм техен абонат от много години и не смятам да ги сменям заради временни трудности ...
reminder
Рейтинг: 237 НеутралноАз мисля, че всичко което се изписа за тях е малко или много преувеличено и подсилено. Няма никаква логика в твърденията, че мениджмънта им едва ли не нарочно прецаква клиентите или че политиката им е такава... Що за мениджър е този, който нарочно си гони клиентите? Обяснението е много просто: или са попаднали на неподходящ подизпълнител, в което няма как да си напълно сигурен, когато става въпрос за външна фирма, или впоследствие при смяната са възникнали непредвидени технически проблеми. Изтичането на мандата на директора и назначаването на нов не е нещо необичайно. Всяка компания с чуждо участие назначава на тези постове чуждестранни мениджъри за период не по-дълъг от 4 години. А относно проблемите на клиентите, аз съм техен абонат от 10г. и напук ще остана докрай, за да се възползвам от екстрите на новата система, когато тя заработи с пълен капацитет. Не вярвам в слуховете за конспирации и хакерски атаки, защото съм разумен и рационален човек. Вярвам, че не само човек може да сгреши, софтуера също дава грешки понякога. На всеки се е случвало да се бъгне пс-то поне веднъж. Когато имате проблем с пс-то не го хвърляте през прозореца нали, а викате специалист да го оправи, така че всичко е въпрос на време и търпение...
snafuracer
Рейтинг: 442 ГневноМного бивши клиенти се събрахме
Един Кухар по-малко и все същия медиен и регулаторен комфорт. Клиентът има право само да е жив, за да го доят като крава всеки месец .....
teo_stoyanova
Рейтинг: 8 НеутралноИ аз мисля да изчакам. До сега не съм имала проблем с Мтел, а съм техен абонат от 2000-та г. И телефони с точки съм си взимала и какво ли не..Ще изчакам да видя как ще е с новата платформа. От Виваком съм откровенно недоволна. Най-дразни подмовяването на договори по телефона, липсата на покритие, качествено обслужване в офисите и т.н. За Глобул пък не искам и да чуя. Така че най-вероятно ще си остана на Мтел.
teo_stoyanova
Рейтинг: 8 НеутралноСамо да допълня за "хакерските атаки" - един от администраторите на ФБ за Бълария обясни защо се е сринала групата. Била е регистрирана като общност, а според правилата на ФБ щом дадена общност събере определен брой поддръжници става собственост на ФБ. Четох го в нета някъде. Съжалявам, че не мога да го възпроизведа точно. Ако накой си направи труда да потърси, сигурна съм, че ще го намери.
Така, че съжалявам ако ще разочаровам някого, но до тук с конспуративната теория, че Мтел си срива групите :Д