Продажбите на "Неохим" се качват благодарение на вътрешния пазар

Вътрешният пазар е помогнал на "Неохим" да подобри резултатите си през първото тримесечие, показва отчетът на компанията. За периода е отчетен силен ръст на продажбите и на печалбата, която достига 17.7 млн. лв., над седем пъти повече, отколкото за същия период на миналата година.


Общите продажби за това време са нараснали с 27% до близо 89 млн. лв. Почти троен ръст има на тези за вътрешния пазар, които стига почти 62 млн. лв. В същото време двойно са спаднали продажбите за износ, до 24.2 млн. лв. Най-голям дял в пласираната продукция заема изкуственият тор амониев нитрат. "Неохим" продава основно в Европейския съюз и изнася по-малко в Азия и Африка.


При ръст на продажбите разходите на дружеството са се увеличили само с 5%, което е помогнало за силния ръст на печалбата. Силно са увеличили разходите за материали, тези за външни услуги са спаднали повече от наполовина, а за заплати са отбелязали съвсем лек спад. Без никаква промяна са дългосрочните дългове на предприятието – на стойност 8.5 млн. лв.


Финансови резултати (в хил. лв.)
ПоказателСтойност за I-III. 2011 г.Промяна за година
Печалба 17 684638%
Общо приходи89 03927%
Общо разходи71 3555%
Активи149 7614.2%


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Още от Компании

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK