Синдикатите УБИХА БДЖ! Стачката е пълен провал! Влаковете се движат само че са ПРАЗНИ! Браво на синдикатите.... това което 800 милиона лева дългове не можаха да направят го направиха некадърните български синдикати! Ореваха орталъка за 2 седмици че ще има стачка пътниците се пренасочиха към другите видове транспорт и БДЖ вече е официално мъртво! Дано кредиторите още следващата седмица сложат точката за да не се получи мъката с КРЕМИКОВЦИ!
Ако дълговете и заемите закопаха БДЖ то поне синдикатите го заровиха!
От това ние данъкоплатците печелим щото поне няма да субсидираме БДЖ с 200 милиона лева на година а тези пари ще отиват за инвестиции в сектори с висока добавена стойност като интернет инфраструктура например!
А най-хубавото е че провала на стачката говори че народа вече осъзна какви мошеници са синдикатите. Цялата историяс с БДЖ беше заради КТД благодарение на който вземаха по ЕДИН МИЛИОН ЛЕВА НА ГОДИНА от членски внос.
Протежетата на партита в ръководството на БДЖ са невероятно попадение, ако наистина успеят за 2 години и половина управление да докарат компанията до фалит трябва да бъдат изучавани в университетите като пример за войнстваща некадърност и алчност!
Нормално е натискът върху ръководството да се увеличи. Правят глупости.
Освен това ми се струва, че послъгва тоя Владимиров. В договорите за кредит за тия мотриси следва да е записано какво става в случай на фалит или с какво е гарантиран тоя заем. Ако е хале и 4 почивни бази то мотрисите си остават!
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
Звездец идёт по плану.
БДЖ трябва да фалира, а което е жизнено и има интерес да се приватизира. Вчера се видя, че БДЖ изобщо не е толкова важно, колкото се опитваха да го изкарат жепейците и синдикатите.
А можеше с разумна и пресметлива политика и реорганизация да се запази БДЖ.
Причините за това бедствие са много и няма да ги обсъждам, ще кажа само, че БДЖ е необходимо на БГ.
Първо бе Кремиковци, (моля, не го защитавам), сега БДЖ, чувам лоши работи за Български Пощи, какво става- Милата ми Родина се затрива??
Това е положението, дами и господа. Трън в очите на политиците ни, вече 22+ години, е всичко държавно. Всичко трябва да е частно, монополец, картел и да си прави каквото иска. Държавното не е хубаво, като се краде не е законно и грози опасност, пък приватизираното е радост за душата на всеки алчен предприемач. Примери в нашата родина колкото си искате.
Естествено с фалита на БДЖ, не означава, че няма да има железница, а че ще има железница където има пътникопоток. Синдикатите се опитват да унищожат всичко.
[quote#5:"442"]Германците не си искат мотрисите. Искат цялото БДЖ. Защо ли такъв зор за фалирало дружество ??? [/quote]
Може пък според тях от пепелта на феникса да литне... нова Барон-Хиршова железница?
...ЖП превозът първо бил посрещнат с недоверие. Въпреки бързината и удобството, и въпреки че в началото пътуването било безплатно пътниците се плашели (особено на завоите, когато вагоните се накланяли) и на кондукторите се налагало да слизат по гарите и да ги канят и убеждават в безопасността на трена. Е, не закъсняла и първата жп катастрофа през май 1867 г. при гара Шейтанджик (Хитрино).
През 1873 г. поради политическата нестабилност и опасенията, че няма да се справи със стопанисването й правителството прехвърля правото на експлоатация на линията на компанията "Източни железници" (железницата на барон Хирш). След Освобождението княжеството откупува линията (под натиска на Англия - на три пъти по-висока цена) и от тогава железницата в България е държавна... http://varna.info.bg/railroad_past.htm
Каква стана тя бе господа? Нали стачката била икономически изгодна за БДЖ? Тия изобщо помнят ли какво са казали преди 5 минути... Иначе седнали железницата да управляват.....
Ами то си е така. Тази сутрин същия Владимиров призна, че 600те хиляди дето ги повтаря са пропуснат приход, а не разлика между приход и разход. Тъй че има основания да се варва на човека казал това.
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
Звездец идёт по плану.
ЛЕСНО РЕШЕНИЕ - ПОДКРЕПЯЩИТЕ СТАЧКАТА В БДЖ ДА ДОТИРАТ БДЖ ОТ ДЖОБА СИ!!! Тогава и само тогава когато синдикатите почнат да трошат и техните пари за да си вземат членският внос ще разберат какво е!
БДЖ е второ кремиковци. В кремиковци го докараха до 3 милиарда дългове и колко пари си върна държавата респективно нашите пари??? Представете си тези 3 милиарда да бяха за децата ни образование интернет инфраструктура което е може би сектора на бъдещето с най-висока добавена стойност и т.н.
Защо след като питате хората подкрепяте ли стачката в БДЖ НЕ ПИТАТЕ ГОТОВИ ЛИ СТЕ ДА ПЛАЩАТЕ ПОВЕЧЕ ДАНЪЦИ ЗА ДА СУБСИДИРАТЕ БДЖ?
Защото едно е да кажа подкрепям стачката в БДЖ съвсем друго подкрепям и съм готов всеки месец да отделям процент от заплатата си за БДЖ!
И в момента държавата налива всяка година 200 милиона лева в БДЖ! А МЕДИИТЕ КРИЯТ ТАЗИ ИНФОРМАЦИЯ! ПОЗОР! А хората всеки ден се убиват от работа за да нахранят децата си! Засрамете се!
Аз НЕ искам да плащам за БДЖ! Всеки който иска да има ДОБРОВОЛЕН ДАНЪК БДЖ! Или ДОБРОВОЛНА ТАКСА БДЖ И ВСЕКИ МЕСЕЦ ДА ДОТИРАТ И СУБСИДИРАТ БДЖ! В крайна сметка още Айнщайн е казал две неща са безкрайни вселената и човешката глупост но за вселената не съм съвсем сигурен! Така че който иска да ходи всеки месец и да плаща за БДЖ! Аз не ща!
СКАНДАЛНА ИНФОРМАЦИЯ!
Всяка година ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ НАЛИВАТ 200 милиона лева в БДЖ! ИСКАМ РЕФЕРЕНДУМ народа да гласува за или против тази сума да се налива във фалирало предприятие като БДЖ а не в интернет инфраструктура или образование икономика децата спорт и т.н. Ако все пак по някаква случайност БДЖ не фалира и кредиторите не си посикат парите още следващата година да има референдум защото аз не съм съгласен всяка година второ кремиковци да правиме вместо да използваме НАШИТЕ пари разумно и за сектори с висока добавена стойност!
ВТоро за 2010 БДЖ е събрало 1 милион лева на синдикатите членски внос! Повтарям само за 2010 година ЕДИН МИЛИОН ЛЕВА ЧЛЕНСКИ ВНОС??!?!? Затова става въпрос ето защо синдикатите стачкуват! Защо преприятие им събира членския внос??? Това къде го има в западния свят?
Ама вярно ли?! Ама истина ли е това? Не мога да повярвам никак. Дотирана и тромава архаична структура вместо да бъде префасонирана в нова и работеща, бива усуквана от Синдикатите с цел да си остане СОЦИАЛНА КОПАНЯ. Със стари..., нов бардак се не прави! Да оставят печелившите производства в БДЖ и да закриват останалото или да го променят. Хора, ние плащаме парите за да съществуват железниците в този им вид. Аз не искам такова БДЖ. Ако ще го оправят, да го купуват германци, французи, китайци... Аман от криворазбрана добродетелност! Колко от вас дават ежедневно подаяния на просяци? Колко от вас не пищят при вида на сумата, която трябва да отделят за данъци (с които се издържа БДЖ и подобни структури)??? Колко от вас искрено ги е еня за хора, тунеядствали на "топла службичка" десетки години?
Министърът на транспорта Ивайло Московски е извикан в Германия заради нея, тъй като част от риска по кредита за покупката на мотрисите "Сименс" е поета от Берлин.
=====================================
Казано по нашенски ще има набиване на канчето.
Наш Боце се чуди на кой да прехвърли вината за фалита и май ще са синдикатите и затова ни разиграват това театро.
[quote#12:"Милен"]стачката няма да продължи 10 дена! до началото на следващата седмица влаковете пак ще тръгнат [/quote]
То и в момента влаковете се движат! СТачката е пълен ПРОВАЛ! Само дето 2 седмици оревапа орталъка и сега влаковете са ПРАЗНИ! което по принцип е и проблема на БДЖ-то! ФАЛИТА Е НЕИЗБЕЖЕН!
Жалко наистина за хората в БДЖ, но не виждам и какво може да се направи. През годините БДЖ се ползва със социални функции, но след 20 г. крадене, самата Държава няма ресурс да я предлага тази услуга. Не вярвам даже и с тези съкращения да успеят нещо да оптимизират толкова, защото цената на билета е неразумно ниска. Така ще е и със Софийската топлофикация след време, просто сега лесните кредити са утопия.
това което не можаха да направят 800 милиона лева дългове, предприятие изпаднало в технически фалит, в неплатежоспособност и невъзможност да обслужва банковите си заеми...... успяха да направят некадърните български синдикати! За разлика от Гърция случаят с БДЖ дълговете го закопаха но синдикатите го заровиха със безумната си стачка! Която осве над пренасочи пътниците към другите видове транспорт и доунищожи БДЖ друго не постигна! ЧЕСТИТО Айнщайт е бил прав че две неща са безкрайни вселената и човешката глупост но за вселената не е сигурен!
Ха! Как 10 дни можел да издържи БДЖ? Точно вчера се изтъпани изТЪПаненият изпълнителен директор (йордна недев) на "Холдинг БДЖ" и "дрищи" колко по-изгодно било да има стачка и как по-малко загуби имали по този начин... Смешници!
Ти не си много умен! По комунизма не помниш ли скритите фалити? БДЖ отдавна е фалирала! Когато те управляват с лъжи, крадци истината трудно достига да обикновенния гражданин! 800 млн що не ги дадеш ти ? После защо няма образование, здравеопазване, детски градини ами просто защото се е крало като за световно!
"Йордан Недев - изп. директор на БДЖ:
- Най-интересното е, че ние не само, че не реализираме загуби от тази стачка, тъкмо напротив. Всеки ден стачка на "Пътнически превози", означава спестени 242 хиляди лв."
Истината е ,че проспахме 22 години...Какво БДЖ!?това което се случа днес у нас се случваше през 80-те години във Франция и Англия...БДЖ-то ни си остана някъде около Втората световна война....Ми Български пощи....Те май проспаха и интернет и мобилните тел...Колко писма пуснахте днес та искате дружеството да цъфти...
Е, нали според шефовете протестиращите били 4-5 процента от личния състав. Как така тази шепа спартанци ще доведе до фалит цялата компания? Нали болшинството не стачкуват и си извършват превози, според същите господа? Това за загубата на клиенти е спекулация - хората зорлем ще се пренасочат към друг транспорт, когато нямат алтернатива, ала ако имат възможност, пак ще си ползват влаковете, защото са по-евтини. Удивително е как при всеки по-голям протест държавната машина са включва на макс, за да смаже всякаква съпротива и на този фон нищо не реформира, нито развива.
Изходът е един - изхвърляне на МУТРИТЕ и протежетата им - от властта..))
Но, както се казва, още не му е дошло времето- потъването може още да продължи ...))
Едно предприятие докато не го източиш, не шумиш, тихичко тихичко и сега плачат, ох горкото БДЖ загина, ама те го изграбихаа -всичко окрадоха. И защо не са протестирали тогава - е как да протестират нали го източваха работниците точат нафта, друг желязо кой каквото може влачи, защо да реват, нали крадат.
БДЖ не трябва да се закрие. То напрактика е фалирало и може да се преструктурира! Пълна анархия и безотговорност е било и сега синдикатите са реално с/у оздравяването му!
До #23:
На мен ГЕРБ не ми е виновен, мойто момче. Аз само коконстатирам - иначе съм добре - и с ГЕРБ, и без него.
Мислете му вие, садомазохистите. Дето викате "Ура" докато Ви лъжат красиво
Да фалират, ма..ка им! [quote#4:"merkel"]От това ние данъкоплатците печелим щото поне няма да субсидираме БДЖ с 200 милиона лева на година а тези пари ще отиват за инвестиции в сектори с висока добавена стойност като интернет инфраструктура например! [/quote]
[quote#37:"firefall"]Ха! Как 10 дни можел да издържи БДЖ? Точно вчера се изтъпани изТЪПаненият изпълнителен директор (йордна недев) на "Холдинг БДЖ" и "дрищи" колко по-изгодно било да има стачка и как по-малко загуби имали по този начин... Смешници! [/quote]
Възможно е ако хората трайно се пренасочат към друг транспорт (или да кажем за следващите няколко месеца поради несигурността ще има ли влакове или не). Така губещите пътнически превози ще станат още по-губещи, защото разходите си стоят, а има по-малко пътници. Не знам колко голям би бил подобен ефект, защото има населени места без алтернативен транспорт (или много по-неудобен такъв), както и лоялни пътници заради по-ниските цени.
По-вероятно е обаче заради стачката кредиторите да тръгнат да си спасяват парите преди БДЖ да се превърне в история.
"Съгласно Закона за железниците, приет от Народното събрание на 31-ви януари 1885г., държавата изцяло поема строителството и експлоатацията на железопътната мрежа в България. По силата на този закон се създава системата на Българските държавни железници."
Герберите щели да правят модерна държава.. Изроди..
Случващото се в България през последните 2 години е една голяма ПОРНОГРАФИЯ.
За съжаление, олигарсите си пълнят гушките, а народът - прави там едно упражнение по изстиването на супата.
Специален пост за "merkel" и тези, които се прехласват по подобни на него. Или с безгранично удоволССтвие се възхищават на всеки погром!!!
"merkel" е ГОВОРИТЕЛ на ПРАВИТЕЛСТВОТО!!
Меркелче, госпожо, БДЖ не може да фалира! Не и от това, че ще плаща заплати на две хиляди човека! Тези заплати не са в размер на 165 млн. Евро!!! Трябва да си пълен "обратното на острото", ако вярваш в това.
БДЖ и пътната инфраструктура СА НАЙ-ГОЛЕМИЯТ СОБСТВЕНИК на ЗЕМЯ в България!!! Става въпрос за стотици хиляди ХЕКТАРИ! Земята под всички линии и гари. Земята под всички съоръжения на железницата!!!
ТОВА Е БЪЛГАРСКА ЗЕМЯ!!!
Държавна ЗЕМЯ!!
Това е ЦЕЛТА НА ФАЛИТА!!!!
Става въпрос за ГИГАНТСКА Държавна ИЗМЯНА!!!
Фалитът е умишлен! Работниците само се използват за отклоняване на вниманието! По принципа НАСЪСКАЙ ВСИЧКИ СРЕЩУ ВСИЧКИ и ВЛАСТВАЙ!
Изпълнява се Операция - унщожи държавата!
НАШАТА ДЪРЖАВА!
Всеки да решава за себе си как ще реагира!
!!!
От всеки ден стачка, държавата печели над 240,000 лв. Пътническите превози са категорично на загуба, особено през деня. От почти 50 г никой не е посмял да побутне този мастодонт с социалистическо мислене.
Както е тръгнало, накрая ще излезе, че не партиите са свалили социализма, а .... Симеон Дянков.
Мисля,че БДЖ е в т.н."технически фалит" от доста време.Затварянето на Кремиковци беше края на изкуственното "здравословно" финансово потдържане на компанията.Силуета на синдика се вижда в далечината......
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Синдикатите тласкат БДЖ към фалит.
Това е моята версия.
Отказ от преговори с ръководството и пълна незаинтересованост към финансовите параметри на ситуацията в железниците.
8 часа стачка на ден - алооо, ама това ние го плащаме.
Ако бяхте в частна фирма дали щяхте да стачкувате по толкова!!!
меркел е мънинко винтче в оркестрираната от правителството кампания за промиване на мозъците на хората.
Целта е всички да приемем фалита и приватизацията на БДЖ като безалтернативни.
You should never underestimate the predictability of stupidity .
"Някой знае ли къде е работил Владимиров преди да дойде в БДЖ? Сиреч, чий човек е? "
Управляваше успешно структурата на Българската социалистическа младеж (с Вигенин в УС) на БСП..А чий човек е - не знам, не знам...... нещо не мога да се сетя.
До коментар [#11] от "kihano":
[quote#11:"kihano"]Някой знае ли къде е работил Владимиров преди да дойде в БДЖ? Сиреч, чий човек е? [/quote]
Бил е склададжия в нашата база на Марс 10 години.
Що за въпрос задаваш? Не знаеш ли, че проблемите на БДЖ са от 20, 30 години?
Вчера обясних, че тази стачка ще закрие БДЖ и ВСИЧКИ ще останат без работа, ама бяхте глухи.
Съкращения, опит за реформи /надали ще стане/ и после, както казва Костов - приватизация.
Черни дни ще настъпят за мургавите пътници без билет. Поне това.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
Властта произвежда уроди - нехора!! Квито и да сложиш там, те ще станат същите!! Докога ще се заблуждавате, че проблемът е в тези или онези управляващи?? ДОКОГА?? Властта е във вреда на народа - винаги и навсякъде!! Мислете!!
You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
Много добър материал! Често хората се питат, какво искат стачниците. Медиите обаче повтарят само позицията на ръководството. Сутринта по БНТ пак бяха само Владимиров и лекето Георги Ангелов от отворено общество. Нямаше представител на стачниците. Та материала който си пуснал е супер. Нека хората знаят за какво иде реч. Ще повторя линка http://lubamanolova.info/analizi/2011/1925-da-ne-bi-da-gotvyat-evtina-privatizatsiya-na-bdzh
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
Звездец идёт по плану.
Би било честно фирмите за автобусни превози да споделят извънредните си приходи с организаторите на стачката - без техните усилия влаковете нямаше да са празни.
До коментар [#66] от "uriah":
Да сте чули случайно някой от т. нар. синдикални лидери да ви говори за проблемите с изплащането на новите мотриси и че най-вероятно ще си бъдат прибрани обратно от немците?
Или за тях 50 млн., 100 млн. или 200 млн. загуба е нещо нормално. А да са казали нещо за това, че Световната банка не отпуска заеми на губещи предприятия?
Ако вие лично отпуснете кредит на БДЖ бих се съгласил със синдикатите...
В противен случай обаче ще вярвам на ръководството - то е там, за да управлява компанията!
"През днешния първи ден от безсрочната ефективна стачка в БДЖ са спрени от движение 218 от общо 264 пътнически влака."
"Спрените влакове са 83% от общия брой, които е трябвало да се движат на 24 ноември. Останалите 17% от влаковете са се движели само по кратки регионални линии."
Ама не е само това! Стачкуващите са около 1080 души. Нека по всички превози със смените работят 2000, 3000, 4000 души, но 27500, работещи в цялата система си е бая число. Това е поредната помиярска демагогия и манипулация на синдикатите! Представете си за какво източване от бюджета става дума!
А защо да е Дебил??? Не ли е същият сценарий който ще натресат и на български пощи,със активи над 3млрд евро само в сгради по сегашни оценки?????
БДЖ е от националел приоритет.Но.... винаги има едно НО. Това се случи с ЕРП-тата ,Балкан и куп други предприятия. Чудя се само как не са продали на някоя щатска фирма и Военните заводи,а може и да е станало но аз лично не знам.
И това е защото ще има за всички в правителството едно голямо КОНГРАЧУЛЕЙШЪНС от дебилите в европа.
Да за реформа съм в БДЖ и съм го казвал че администрацията трябва да се съкрати с 2000 дупи най-малко,а не кондукторите и общите работници.
Интересно ми е МЕРКЕЛ и вие колеги защитаващи ГЕРБ, защо ревете за 200 млн на година пари дадени за държавата,а не ревете за 1,4млрд лева дадени на МВР и 86х хрантутници там.
като е реформа да е за всички,като ще боли да е за всички.И след като се съкратят 20000 служители на МВР да видите как ще има и пари за бензин и ще си вършат работата по-качетвено.Реформа за всички а не за тези от които могат да се вземат комисионни.
Н бе няма значение къде работи Меркел,и какво работи.Просто си изказва мнението кактовсички тук присъстващи. Но... не може за едно да казваш Да,а за другото да си криеш очите ,макар нещата да са еднакви.Това се казва по нашенски предубеденост и слагачество
До коментар [#74] от "theanalyser":
[quote#74:"theanalyser"]Да сте чули случайно някой от т. нар. синдикални лидери да ви говори за проблемите с изплащането на новите мотриси и че най-вероятно ще си бъдат прибрани обратно от немците? [/quote]
--------------------------
[/quote]Къде превозвач си закупува подвижния състав? Нима метрото си купува мотрисите само, от билетчетата може би?
Най-голямото перо от Европейските фондове са по Програмата за тарнспорт, и то за железниците.
[quote#19:"virgin"]При един от спонсорите на ГЕРБ - "Кълвача газ". [/quote]
Но предполагам е било по различно време. Все едно, и двете му предишни занятия не показват наличие на необходимата квалификация за да ръководи БДЖ. Факт който съвпада с твърденията на синдикатите.
Твоята нарушена логика пак се прояви
[quote#65:"Росен"]Що за въпрос задаваш? Не знаеш ли, че проблемите на БДЖ са от 20, 30 години? [/quote]
Предполагам че са от 20 години, както на всички нас, но това няма връзка с квалификацията на СЕГАШНОТО управление на БДЖ и със способността му да реши тези проблеми, та не виждам какво чудно има във въпроса който задавам.
Иначе дъм съгласен. ГЕРБ са решили да унищожат БДЖ и ще го направят. Вероятно вече се знаят и бъдешите купувачи. Може и съответните "бонуси" да са раздадени.
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
Звездец идёт по плану.
До коментар [#6] от "ydarakchiev":Ами имат предвид,че генерират по-малко загуба.Защото ако не знаеш БДЖ е от доста години е на загуба,и колкото повече работи-толкова повече губи.И всъщност си губещ и ти,защото част от тези 200 милиона са взети и от твоя джоб?!
Кое точно не си разбрал, бе, бухалкаджия?
Напоително и бавно ще ти го втъкна в тефалската глава.
КАПИТАЛЪТ НА ДРУЖЕСТВОТО Е МНОГОКРАТНО ПО-ГОЛЯМ АКО СЕ ОТЧЕТЕ СТОЙНОСТТА НА ГИГАНТСКОТО КОЛИЧЕСТО СОБСТВЕНА ЗЕМЯ!!!
С ТАКЪВ КАПИТАЛ - ФАЛИТ ДРУГ ПЪТ!
НЯКОЙ ТРЯБВА ДА ОТИВА В ЗАТВОРА! ОТ МИНИСТЪР НАДОЛУ! ДАЖЕ ОТ МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ ...
Флирали били ...
А, ДЕ!
В грешка си, не е Владимиров. Сутринта по БНТ му припомниха това изказване и казаха кой го е казал но не запомних. Точно тогава Владимиров призна, че 600те хиляди "загуби" за които говори са пропуснат приход, а не разлика между приход и разход.
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
Звездец идёт по плану.
До коментар [#74] от "theanalyser":
Все повече, се убеждавам, че вие драги, не следва да се наричате Аналайзър, а Аналист.
И тъй като твърденията ви могат да се обяснят само с познаване на половината от материала заложен в мединската специалност "Психиатрия" , ще ви отговора съвсем кратко:
Не е работа на синдикатите да договарят условията по холдингови заеми и да преговарят със Световната банка. Тяхната работа е да обслужват подвижния състав, да работят по начин организиран от мениджмънта и да дават възможност на холдинга да обслужва заемите си.
Можете да продължите с елементарните си внушения и да вмените на работещите в БДЖ отговорност за ниските добиви от царевича, наводненията в Тайван и покачване цената на златото.
И моля, не забравяйте въпроса къде бяха железничарите когато комунистите крадоха!
ръководството на бдж не може да знае колко печели и колко губи поради факта че вече 2 години те не знаят колко вагона и изобщо какво имат.
миналата година след катастрофата при драгоман се оказа че влака изобщо го няма. влак фантом!
за влак който се движи и превозва пътници бдж не го води на отчет!!!
тия са уникати в бдж.
те и за това един смислен финансов отчет не могат да направят.
как са ги сметнали тези 10 дни е загадка.
по точно би било - някъде ,около 10 дни вероятно....
Да фалират. В този си вид това безумие не може да продължава вечно. Всичко е на гърба ни. Огромни дотации, високи цени на билетите, пълна мизерия, вагони и локомотиви на по 30-40 години, всеки ден горящи влакове... Кому е нужно това? Мен вече ме е страх да се кача на влак, а преди го мислех за най-сигурния транспорт. А и докога железничарите ще възприемат БДЖ като социална служба? Най-силният им аргумент за стачката е, че щели да останат без работа, какво щели да правят? Не споменават, че отдавна са останали без работа, но пък получават заплати. Реформа в БДЖ трябва да има, като неизменна част от нея е съкращаването на щата. Това се случи във всички отрасли на българската икономика. Нима на учителите им беше хубаво да ги съкращават, но след като България се стопи с 2 млн. души за последните 20 години, закриването на училища е нормално. За тези 20 години БДЖ сви пазарния си дял поне 4-5 пъти, а щата с не повече от 20-30%. Е, купона свърши. Или си заминават 2000 души или 26 000 души ( защото инфраструктура без подвижен състав няма смисъл ) и оставаме без железопътен превоз ( което си е достижение на най-развитите страни от типа на Сомалия ). Това е животът.
Не е така. Ако наистина те интересува, има литература - потърси и чети, но не цитирай поредния властник. Пошло е да се мисли, че ще се върнем по дърветата, ако няма власт!! За феодали, въобще не говорим - пак е власт!!
You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
"А и докога железничарите ще възприемат БДЖ като социална служба?"
Доколкото съм запознат статегическото значение на железницата (вкл.социално, вкл военно и т.н) е признато не от железничарите , а от ДЪРЖАВИТЕ поне от времето на откриване на стоманата.
Но като чета такива забележителни простотии , започвам леко да се сърдя на хората измислили азбуките.
Има ограничени душици, които въпреки световната криза не осъзнават, че заемите имат свойството да се натрупват и не са проблем за този, който ги взима, а за онзи, който ги връща. Какво да се прави - такъв е живота.
Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.net
Мдаааа, ето че не може Владимиров да не е от котилото самонадеяни и тъпоглави момченца. Личи си по това как лъже.
Владимир Владимиров е роден през 1967 г. в гр. София. Завършва специалностите "Международни икономически отношения" и „Финансов мениджмънт" в УНСС - гр. София. Притежава магистърски степени по „Бизнес администрация" от Виенския икономически университет и Moore School of Business към Университета на Южна Каролина, САЩ. Член е на Асоциацията на сертифицираните експерт счетоводители (АССА) в Лондон и има придобита степен „Сертифициран счетоводител". От 2003 г. до настоящия момент заема длъжностите финансов и изпълнителен директор в няколко български компании. От октомври 2009 г. е председател на Съвета на директорите на Холдинг Български държавни железници ЕАД. Основните му отговорности са свързани с провеждането на реформите в компанията. Ако някой обикновен човек прочете биографията му, ще се хване за главата – обяснението е по-прозаично:Акъл море, глава шамандура!
Поредният психопат, зазубрил популярни брошури от времето на Татчър и Рейган – „държавата е лош стопанин”, преклонение през „великия чужд инвеститор”, „структурни реформи” – тоест съкращаване на работни места и приватизация и т.н.
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
Звездец идёт по плану.
Трябва да фалира! Това е неизбежно с този мениджмънт и липсата на отговорност. Някой търси ли отговорност за източването от предишното ръководство? Къде са отишли парите и как и за какво са харчени. Държавността в тази бананова република в задният двор на ЕС е фалирала отдавна, та БДЖ ли няма да фалира.
[quote#8:"kihano"]Ако е хале и 4 почивни бази то мотрисите си остават! [/quote]
А ако е хале, 4 почивни бази и мотрисите, къде отиват мотрисите? Да видим тази задачка можеш ли да решиш? Ако успееш, значи можем да започнем да си говорим за амортизация, за ненадежден кредитополучател и за високата цена на риска в такъв случай.
Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.net
До коментар [#90] от "simo87":
БДЖ
Да фалират. В този си вид това безумие не може да продължава вечно. Всичко е на гърба ни. Огромни дотации, високи цени на билетите, пълна мизерия, вагони и локомотиви на по 30-40 години, всеки ден горящи влакове...
МВР
Да се реформират.В този си вид това безумие не може да продължава вечно.Всичко е на гърба ни. Огромен бюджет,и всеки месец наливане по няколко десетки милиона лева (извън закона). Склонност към подкупи,опс дарения.Никакво качество на предлаганата услуга,най много може да те набият ей така за кеф и да ти кажат после едно -Извинявай,ама объркахме. Мисленето че като носят пагон могат да газят българския гражданин който им е работодател. преплитането на МВР с организирата престъпност? Погазване на законите на Р България ?
Така може всеки Симо. Просто написах по-долу,ако е реформа трябва да е за всички.И да няма хррр-мъррр.В период на криза сме и трябва да се свиват разходите на всички,и реформи до дупка.
[quote#89:"caliostro"]как са ги сметнали тези 10 дни е загадка.
по точно би било - някъде ,около 10 дни вероятн[/quote]
Мога да ти кажа. Това го измисли Владимиров тази сутрин по БНТ. Според неговите познания, забележете, по психология (икономистите да знаете са най големите психолози! Що не отворят кабинети за психотерапия не мога да разбера) за 10 дни пътниците щели да си изградят навик да пътуват с автобусния транспорт и повече нямало да се върат към железниците. Оттам идват тия 10 дни.
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
Звездец идёт по плану.
В крайна сметка синдикатите ще свършат това, което правителството отдавна трябваше да направи - да закрие губещата и служеща за източване на държавни ресурси БДЖ.
Пак нещата са обърнати със задника нагоре, ама какво да се прави - тук е България...
Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
JPJ
Рейтинг: 572 НеутралноБДЖ не фалира за 22 години, въпреки управлението си, та сега ли.
Virgin
Рейтинг: 675 НеутралноВладимиров не би трябвало да е недоволен. Нали това е и целта му - фалит и евтино изкупуване.
m17
Рейтинг: 1716 НеутралноДо коментар [#1] от "Hierophant":
Всяко нещо си има край, щом Кремиковци фалира а Булгартабак беше продаден май е дошло времето и на този динозавър.
merkel
Рейтинг: 778 НеутралноСиндикатите УБИХА БДЖ! Стачката е пълен провал! Влаковете се движат само че са ПРАЗНИ! Браво на синдикатите.... това което 800 милиона лева дългове не можаха да направят го направиха некадърните български синдикати! Ореваха орталъка за 2 седмици че ще има стачка пътниците се пренасочиха към другите видове транспорт и БДЖ вече е официално мъртво! Дано кредиторите още следващата седмица сложат точката за да не се получи мъката с КРЕМИКОВЦИ!
Ако дълговете и заемите закопаха БДЖ то поне синдикатите го заровиха!
От това ние данъкоплатците печелим щото поне няма да субсидираме БДЖ с 200 милиона лева на година а тези пари ще отиват за инвестиции в сектори с висока добавена стойност като интернет инфраструктура например!
А най-хубавото е че провала на стачката говори че народа вече осъзна какви мошеници са синдикатите. Цялата историяс с БДЖ беше заради КТД благодарение на който вземаха по ЕДИН МИЛИОН ЛЕВА НА ГОДИНА от членски внос.
442
Рейтинг: 1330 НеутралноЩе удушат и тази кокошка снасяла някога златни яйца. Германците не си искат мотрисите. Искат цялото БДЖ. Защо ли такъв зор за фалирало дружество ???
Thalatta
Рейтинг: 418 ВеселоХа, а вчера един шут от правителството или от управлението на БДЖ твърдеше, че като не работели, те в същност печелели
svoboden
Рейтинг: 2119 НеутралноПротежетата на партита в ръководството на БДЖ са невероятно попадение, ако наистина успеят за 2 години и половина управление да докарат компанията до фалит трябва да бъдат изучавани в университетите като пример за войнстваща некадърност и алчност!
kihano
Рейтинг: 703 НеутралноНормално е натискът върху ръководството да се увеличи. Правят глупости.
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.Освен това ми се струва, че послъгва тоя Владимиров. В договорите за кредит за тия мотриси следва да е записано какво става в случай на фалит или с какво е гарантиран тоя заем. Ако е хале и 4 почивни бази то мотрисите си остават!
takeshi303
Рейтинг: 726 НеутралноБДЖ трябва да фалира, а което е жизнено и има интерес да се приватизира. Вчера се видя, че БДЖ изобщо не е толкова важно, колкото се опитваха да го изкарат жепейците и синдикатите.
077888888888
Рейтинг: 572 РазстроеноЛошо.
Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.Много лошо.
А можеше с разумна и пресметлива политика и реорганизация да се запази БДЖ.
Причините за това бедствие са много и няма да ги обсъждам, ще кажа само, че БДЖ е необходимо на БГ.
Първо бе Кремиковци, (моля, не го защитавам), сега БДЖ, чувам лоши работи за Български Пощи, какво става- Милата ми Родина се затрива??
Разтревожен съм, братя българи(ки).
kihano
Рейтинг: 703 НеутралноНякой знае ли къде е работил Владимиров преди да дойде в БДЖ? Сиреч, чий човек е?
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.Милен
Рейтинг: 1295 Неутралностачката няма да продължи 10 дена! до началото на следващата седмица влаковете пак ще тръгнат
"Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."miron4o
Рейтинг: 521 НеутралноТова е положението, дами и господа. Трън в очите на политиците ни, вече 22+ години, е всичко държавно. Всичко трябва да е частно, монополец, картел и да си прави каквото иска. Държавното не е хубаво, като се краде не е законно и грози опасност, пък приватизираното е радост за душата на всеки алчен предприемач. Примери в нашата родина колкото си искате.
takeshi303
Рейтинг: 726 НеутралноЕстествено с фалита на БДЖ, не означава, че няма да има железница, а че ще има железница където има пътникопоток. Синдикатите се опитват да унищожат всичко.
Рубиконан от Балъкимерия
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#5:"442"]Германците не си искат мотрисите. Искат цялото БДЖ. Защо ли такъв зор за фалирало дружество ??? [/quote]
Може пък според тях от пепелта на феникса да литне... нова Барон-Хиршова железница?
...ЖП превозът първо бил посрещнат с недоверие. Въпреки бързината и удобството, и въпреки че в началото пътуването било безплатно пътниците се плашели (особено на завоите, когато вагоните се накланяли) и на кондукторите се налагало да слизат по гарите и да ги канят и убеждават в безопасността на трена. Е, не закъсняла и първата жп катастрофа през май 1867 г. при гара Шейтанджик (Хитрино).
През 1873 г. поради политическата нестабилност и опасенията, че няма да се справи със стопанисването й правителството прехвърля правото на експлоатация на линията на компанията "Източни железници" (железницата на барон Хирш). След Освобождението княжеството откупува линията (под натиска на Англия - на три пъти по-висока цена) и от тогава железницата в България е държавна...
http://varna.info.bg/railroad_past.htm
izumena
Рейтинг: 418 ВеселоКаква стана тя бе господа? Нали стачката била икономически изгодна за БДЖ? Тия изобщо помнят ли какво са казали преди 5 минути... Иначе седнали железницата да управляват.....
kihano
Рейтинг: 703 НеутралноДо коментар [#6] от "ydarakchiev":
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.Ами то си е така. Тази сутрин същия Владимиров призна, че 600те хиляди дето ги повтаря са пропуснат приход, а не разлика между приход и разход. Тъй че има основания да се варва на човека казал това.
gbj06554106
Рейтинг: 522 НеутралноОт ГЕРБ - толкоз
Virgin
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#11] от "kihano":
При един от спонсорите на ГЕРБ - "Кълвача газ".
Иначе по образование е денска учителка /предучилищна педагогика/.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4180 Неутрално"Министърът на транспорта Ивайло Московски е извикан в Германия "
Libertarianism is just anarchy for rich peopleДа явно всичко върви по-план от задкулисен сценарии ... най-вероятно германци ще купят БДЖ .
merkel
Рейтинг: 778 НеутралноЛЕСНО РЕШЕНИЕ - ПОДКРЕПЯЩИТЕ СТАЧКАТА В БДЖ ДА ДОТИРАТ БДЖ ОТ ДЖОБА СИ!!! Тогава и само тогава когато синдикатите почнат да трошат и техните пари за да си вземат членският внос ще разберат какво е!
БДЖ е второ кремиковци. В кремиковци го докараха до 3 милиарда дългове и колко пари си върна държавата респективно нашите пари??? Представете си тези 3 милиарда да бяха за децата ни образование интернет инфраструктура което е може би сектора на бъдещето с най-висока добавена стойност и т.н.
Защо след като питате хората подкрепяте ли стачката в БДЖ НЕ ПИТАТЕ ГОТОВИ ЛИ СТЕ ДА ПЛАЩАТЕ ПОВЕЧЕ ДАНЪЦИ ЗА ДА СУБСИДИРАТЕ БДЖ?
Защото едно е да кажа подкрепям стачката в БДЖ съвсем друго подкрепям и съм готов всеки месец да отделям процент от заплатата си за БДЖ!
И в момента държавата налива всяка година 200 милиона лева в БДЖ! А МЕДИИТЕ КРИЯТ ТАЗИ ИНФОРМАЦИЯ! ПОЗОР! А хората всеки ден се убиват от работа за да нахранят децата си! Засрамете се!
Аз НЕ искам да плащам за БДЖ! Всеки който иска да има ДОБРОВОЛЕН ДАНЪК БДЖ! Или ДОБРОВОЛНА ТАКСА БДЖ И ВСЕКИ МЕСЕЦ ДА ДОТИРАТ И СУБСИДИРАТ БДЖ! В крайна сметка още Айнщайн е казал две неща са безкрайни вселената и човешката глупост но за вселената не съм съвсем сигурен! Така че който иска да ходи всеки месец и да плаща за БДЖ! Аз не ща!
СКАНДАЛНА ИНФОРМАЦИЯ!
Всяка година ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ НАЛИВАТ 200 милиона лева в БДЖ! ИСКАМ РЕФЕРЕНДУМ народа да гласува за или против тази сума да се налива във фалирало предприятие като БДЖ а не в интернет инфраструктура или образование икономика децата спорт и т.н. Ако все пак по някаква случайност БДЖ не фалира и кредиторите не си посикат парите още следващата година да има референдум защото аз не съм съгласен всяка година второ кремиковци да правиме вместо да използваме НАШИТЕ пари разумно и за сектори с висока добавена стойност!
ВТоро за 2010 БДЖ е събрало 1 милион лева на синдикатите членски внос! Повтарям само за 2010 година ЕДИН МИЛИОН ЛЕВА ЧЛЕНСКИ ВНОС??!?!? Затова става въпрос ето защо синдикатите стачкуват! Защо преприятие им събира членския внос??? Това къде го има в западния свят?
Daj Ribu
Рейтинг: 983 ВеселоБДЖ можело да издържи 10 дни стачка, после - фалит
Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай* * *
... и после Вальо Златев, Цветелинчето и Доганчо ще си напазаруват БДЖ за Коледа без пари.
Така както Пашата си напазарува Кремиковци ...
Ха, честито матер'яле !
bitaka
Рейтинг: 567 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "ПРОРОК ИЛИЯ":
харпункво ти е виновен герб ве уйчо?ай да назначим още 10 хиляди там и да построим социализъма А?
Eisbär
Рейтинг: 884 Неутралноможе би това е целата. Следва разпарчелостване като Кремиковци.
Virgin
Рейтинг: 675 ВеселоДо коментар [#21] от "merkel":
А неподкрепящите правителството на Бойко Тиквата - да не плащат данъци.
kakawida
Рейтинг: 675 НеутралноАма вярно ли?! Ама истина ли е това? Не мога да повярвам никак. Дотирана и тромава архаична структура вместо да бъде префасонирана в нова и работеща, бива усуквана от Синдикатите с цел да си остане СОЦИАЛНА КОПАНЯ. Със стари..., нов бардак се не прави! Да оставят печелившите производства в БДЖ и да закриват останалото или да го променят. Хора, ние плащаме парите за да съществуват железниците в този им вид. Аз не искам такова БДЖ. Ако ще го оправят, да го купуват германци, французи, китайци... Аман от криворазбрана добродетелност! Колко от вас дават ежедневно подаяния на просяци? Колко от вас не пищят при вида на сумата, която трябва да отделят за данъци (с които се издържа БДЖ и подобни структури)??? Колко от вас искрено ги е еня за хора, тунеядствали на "топла службичка" десетки години?
:)dobrich
Рейтинг: 1137 ВеселоДо коментар [#21] от "merkel":
За БДЖ бяха ясни нещата и преди 1.5 г. Но Б.Б. тогава взе нов заем за да ги финансира. Щяха да бъдат спестени няколкостотин милиона....
Танас
Рейтинг: 1291 ВеселоМинистърът на транспорта Ивайло Московски е извикан в Германия заради нея, тъй като част от риска по кредита за покупката на мотрисите "Сименс" е поета от Берлин.
Цацарoff - Оставка ! >:-)=====================================
Казано по нашенски ще има набиване на канчето.
Наш Боце се чуди на кой да прехвърли вината за фалита и май ще са синдикатите и затова ни разиграват това театро.
Phaeton.
Рейтинг: 1291 НеутралноКазах го веднъж вече ама пак ще го повторя-подозирам,че правителството е замислило да фалира БДЖ и че играят заедно със синдикатите за тази цел.
Но не е честно към българския данъкоплатец!
Честната игра беше,да се оздрави БДЖ и да започне да си връща задълженията,които сме платили всички ние!
Правителството е на път да избере лесния вариант!
merkel
Рейтинг: 778 Неутрално[quote#12:"Милен"]стачката няма да продължи 10 дена! до началото на следващата седмица влаковете пак ще тръгнат [/quote]
То и в момента влаковете се движат! СТачката е пълен ПРОВАЛ! Само дето 2 седмици оревапа орталъка и сега влаковете са ПРАЗНИ! което по принцип е и проблема на БДЖ-то! ФАЛИТА Е НЕИЗБЕЖЕН!
stoiank
Рейтинг: 1196 НеутралноЖалко наистина за хората в БДЖ, но не виждам и какво може да се направи. През годините БДЖ се ползва със социални функции, но след 20 г. крадене, самата Държава няма ресурс да я предлага тази услуга. Не вярвам даже и с тези съкращения да успеят нещо да оптимизират толкова, защото цената на билета е неразумно ниска. Така ще е и със Софийската топлофикация след време, просто сега лесните кредити са утопия.
Brabant
Рейтинг: 206 НеутралноДо коментар [#30] от "merkel":
Ами като се движат, защо не пробваш да хванеш влака за Пловдив например? Да те видим!
merkel
Рейтинг: 778 НеутралноЦитат на деня(мене си цитирам):
това което не можаха да направят 800 милиона лева дългове, предприятие изпаднало в технически фалит, в неплатежоспособност и невъзможност да обслужва банковите си заеми...... успяха да направят некадърните български синдикати! За разлика от Гърция случаят с БДЖ дълговете го закопаха но синдикатите го заровиха със безумната си стачка! Която осве над пренасочи пътниците към другите видове транспорт и доунищожи БДЖ друго не постигна! ЧЕСТИТО Айнщайт е бил прав че две неща са безкрайни вселената и човешката глупост но за вселената не е сигурен!
glupcho68
Рейтинг: 924 ЛюбопитноЗащо няма отговор в анкетата смяна на ръководството с ново? Рибата започва да се вмирисва от към главата.
Понякога се случват и хубави неща в живота ни!bta
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#1] от "Hierophant":
ще ще
Kamen Boev
Рейтинг: 573 ВеселоДо коментар [#6] от "ydarakchiev":
Да, по 200-300 хил. лв. на стачен ден пестели. Ами те за няколко месеца ще излязат на печалба.
firefall
Рейтинг: 418 НеутралноХа! Как 10 дни можел да издържи БДЖ? Точно вчера се изтъпани изТЪПаненият изпълнителен директор (йордна недев) на "Холдинг БДЖ" и "дрищи" колко по-изгодно било да има стачка и как по-малко загуби имали по този начин... Смешници!
БамБам
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#1] от "Hierophant":
Ти не си много умен! По комунизма не помниш ли скритите фалити? БДЖ отдавна е фалирала! Когато те управляват с лъжи, крадци истината трудно достига да обикновенния гражданин! 800 млн що не ги дадеш ти ? После защо няма образование, здравеопазване, детски градини ами просто защото се е крало като за световно!
firefall
Рейтинг: 418 ВеселоЕто го и "батко" бе ...

nicite
"Йордан Недев - изп. директор на БДЖ:
- Най-интересното е, че ние не само, че не реализираме загуби от тази стачка, тъкмо напротив. Всеки ден стачка на "Пътнически превози", означава спестени 242 хиляди лв."
http://bnt.bg/bg/news/view/64770/stachkata_v_jelez
rosen
Рейтинг: 572 НеутралноИстината е ,че проспахме 22 години...Какво БДЖ!?това което се случа днес у нас се случваше през 80-те години във Франция и Англия...БДЖ-то ни си остана някъде около Втората световна война....Ми Български пощи....Те май проспаха и интернет и мобилните тел...Колко писма пуснахте днес та искате дружеството да цъфти...
Свободата е на върха на копието...outside
Рейтинг: 675 Неутралномеркел да не го удари шизофренията
в две съседни мнения, две противоположни мнения
има или няма стачка?
[quote#4:"merkel"]Стачката е пълен провал! [/quote]
[quote#33:"merkel"]но синдикатите го заровиха със безумната си стачка![/quote]
Читател
Рейтинг: 1291 НеутралноЕ, нали според шефовете протестиращите били 4-5 процента от личния състав. Как така тази шепа спартанци ще доведе до фалит цялата компания? Нали болшинството не стачкуват и си извършват превози, според същите господа? Това за загубата на клиенти е спекулация - хората зорлем ще се пренасочат към друг транспорт, когато нямат алтернатива, ала ако имат възможност, пак ще си ползват влаковете, защото са по-евтини. Удивително е как при всеки по-голям протест държавната машина са включва на макс, за да смаже всякаква съпротива и на този фон нищо не реформира, нито развива.
BIG AL
Рейтинг: 1291 НеутралноИзходът е един - изхвърляне на МУТРИТЕ и протежетата им - от властта..
))
))
BIG ALНо, както се казва, още не му е дошло времето- потъването може още да продължи ...
firefall
Рейтинг: 418 Весело[quote#41:"outside"]меркел да не го удари шизофренията [/quote]
Мне, не го е "удряла"! По-скоро не го е "пускала" ...
БамБам
Рейтинг: 470 НеутралноЕдно предприятие докато не го източиш, не шумиш, тихичко тихичко и сега плачат, ох горкото БДЖ загина, ама те го изграбихаа -всичко окрадоха. И защо не са протестирали тогава - е как да протестират нали го източваха работниците точат нафта, друг желязо кой каквото може влачи, защо да реват, нали крадат.
БДЖ не трябва да се закрие. То напрактика е фалирало и може да се преструктурира! Пълна анархия и безотговорност е било и сега синдикатите са реално с/у оздравяването му!
lz2
Рейтинг: 2024 НеутралноДа си стачкуват С тях зле,без тях,по-малко зле!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!d2kr
Рейтинг: 726 НеутралноА може това да е целта: i-da-gotvyat-evtina-privatizatsiya-na-bdzh
"Чашата е пълна поне наполовина" - казал оптимистът. "Чашата е пълна само наполовина" - казал песимистът. "В чашата има отрова" - казал реалистът."http://lubamanolova.info/analizi/2011/1925-da-ne-b
gbj06554106
Рейтинг: 522 НеутралноДо #23:
На мен ГЕРБ не ми е виновен, мойто момче. Аз само коконстатирам - иначе съм добре - и с ГЕРБ, и без него.
Мислете му вие, садомазохистите. Дето викате "Ура" докато Ви лъжат красиво
kihano
Рейтинг: 703 НеутралноДо коментар [#19] от "virgin":
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.Благодаря!
Искаш да кажеш детски учител? "Кълвача газ" е малка фирма. От нея да скочи на БДЖ? ама тя на ГЕРБ кадровата политика е много слаба.
ogo
Рейтинг: 416 НеутралноДа фалират, ма..ка им! [quote#4:"merkel"]От това ние данъкоплатците печелим щото поне няма да субсидираме БДЖ с 200 милиона лева на година а тези пари ще отиват за инвестиции в сектори с висока добавена стойност като интернет инфраструктура например! [/quote]
Либерал
Рейтинг: 213 Неутрално[quote#37:"firefall"]Ха! Как 10 дни можел да издържи БДЖ? Точно вчера се изтъпани изТЪПаненият изпълнителен директор (йордна недев) на "Холдинг БДЖ" и "дрищи" колко по-изгодно било да има стачка и как по-малко загуби имали по този начин... Смешници! [/quote]
Възможно е ако хората трайно се пренасочат към друг транспорт (или да кажем за следващите няколко месеца поради несигурността ще има ли влакове или не). Така губещите пътнически превози ще станат още по-губещи, защото разходите си стоят, а има по-малко пътници. Не знам колко голям би бил подобен ефект, защото има населени места без алтернативен транспорт (или много по-неудобен такъв), както и лоялни пътници заради по-ниските цени.
По-вероятно е обаче заради стачката кредиторите да тръгнат да си спасяват парите преди БДЖ да се превърне в история.
lady_flower
Рейтинг: 586 НеутралноДо коментар [#47] от "d2kr":
Абе и на мен на това ми замирисва .
acb16
Рейтинг: 829 Гневно"Съгласно Закона за железниците, приет от Народното събрание на 31-ви януари 1885г., държавата изцяло поема строителството и експлоатацията на железопътната мрежа в България. По силата на този закон се създава системата на Българските държавни железници."
Герберите щели да правят модерна държава.. Изроди..
bravo
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#41] от "outside":
Българските политици не са раждани - те са изходени.Има магнитни бури, които смущават сигнала на дистанционното управление.
Daj Ribu
Рейтинг: 983 ВеселоСлучващото се в България през последните 2 години е една голяма ПОРНОГРАФИЯ.
Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дайЗа съжаление, олигарсите си пълнят гушките, а народът - прави там едно упражнение по изстиването на супата.
firefall
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#51] от "Либерал":
Това можете да го обясните на т.нар. изпълнителен директор на "Холдинг БДЖ" ... Не на всеки "?" би трябвало да се отговаря автоматично.
AzDebil
Рейтинг: 1203 ГневноСпециален пост за "merkel" и тези, които се прехласват по подобни на него. Или с безгранично удоволССтвие се възхищават на всеки погром!!!
"merkel" е ГОВОРИТЕЛ на ПРАВИТЕЛСТВОТО!!
Меркелче, госпожо, БДЖ не може да фалира! Не и от това, че ще плаща заплати на две хиляди човека! Тези заплати не са в размер на 165 млн. Евро!!! Трябва да си пълен "обратното на острото", ако вярваш в това.
БДЖ и пътната инфраструктура СА НАЙ-ГОЛЕМИЯТ СОБСТВЕНИК на ЗЕМЯ в България!!! Става въпрос за стотици хиляди ХЕКТАРИ! Земята под всички линии и гари. Земята под всички съоръжения на железницата!!!
ТОВА Е БЪЛГАРСКА ЗЕМЯ!!!
Държавна ЗЕМЯ!!
Това е ЦЕЛТА НА ФАЛИТА!!!!
Става въпрос за ГИГАНТСКА Държавна ИЗМЯНА!!!
Фалитът е умишлен! Работниците само се използват за отклоняване на вниманието! По принципа НАСЪСКАЙ ВСИЧКИ СРЕЩУ ВСИЧКИ и ВЛАСТВАЙ!
Изпълнява се Операция - унщожи държавата!
НАШАТА ДЪРЖАВА!
Всеки да решава за себе си как ще реагира!
!!!
Минувач
Рейтинг: 537 НеутралноОт всеки ден стачка, държавата печели над 240,000 лв. Пътническите превози са категорично на загуба, особено през деня. От почти 50 г никой не е посмял да побутне този мастодонт с социалистическо мислене.
Както е тръгнало, накрая ще излезе, че не партиите са свалили социализма, а .... Симеон Дянков.
miho45
Рейтинг: 567 НеутралноДо коментар [#7] от "svoboden":
Мисля,че БДЖ е в т.н."технически фалит" от доста време.Затварянето на Кремиковци беше края на изкуственното "здравословно" финансово потдържане на компанията.Силуета на синдика се вижда в далечината......
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
miho45
Рейтинг: 567 НеутралноДо коментар [#18] от "ПРОРОК ИЛИЯ":
А защо не Костов?
theanalyser
Рейтинг: 1291 НеутралноСиндикатите тласкат БДЖ към фалит.
Това е моята версия.
Отказ от преговори с ръководството и пълна незаинтересованост към финансовите параметри на ситуацията в железниците.
8 часа стачка на ден - алооо, ама това ние го плащаме.
Ако бяхте в частна фирма дали щяхте да стачкувате по толкова!!!
wreck
Рейтинг: 932 НеутралноДо коментар [#57] от "AzDebil":
You should never underestimate the predictability of stupidity .меркел е мънинко винтче в оркестрираната от правителството кампания за промиване на мозъците на хората.
Целта е всички да приемем фалита и приватизацията на БДЖ като безалтернативни.
uriah
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#11] от "kihano":
"Някой знае ли къде е работил Владимиров преди да дойде в БДЖ? Сиреч, чий човек е? "
Управляваше успешно структурата на Българската социалистическа младеж (с Вигенин в УС) на БСП..А чий човек е - не знам, не знам...... нещо не мога да се сетя.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#11] от "kihano":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando[quote#11:"kihano"]Някой знае ли къде е работил Владимиров преди да дойде в БДЖ? Сиреч, чий човек е? [/quote]
Бил е склададжия в нашата база на Марс 10 години.
Що за въпрос задаваш? Не знаеш ли, че проблемите на БДЖ са от 20, 30 години?
Вчера обясних, че тази стачка ще закрие БДЖ и ВСИЧКИ ще останат без работа, ама бяхте глухи.
Съкращения, опит за реформи /надали ще стане/ и после, както казва Костов - приватизация.
Черни дни ще настъпят за мургавите пътници без билет. Поне това.
uriah
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#62] от "theanalyser":
"Отказ от преговори с ръководството и пълна незаинтересованост към финансовите параметри на ситуацията в железниците. "
Отказ от КОЕ, че не ве разбрах???????
forum_terrorist
Рейтинг: 521 ЛюбопитноДо коментар [#43] от "BIG AL":
You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!Властта произвежда уроди - нехора!! Квито и да сложиш там, те ще станат същите!! Докога ще се заблуждавате, че проблемът е в тези или онези управляващи?? ДОКОГА?? Властта е във вреда на народа - винаги и навсякъде!! Мислете!!
gbj06554106
Рейтинг: 522 НеутралноДо #61:
На Вас пък какъв Костов Ви се привижда?
Той си получи оценката отдавна
f.s.m.
Рейтинг: 521 НеутралноИма страни без железници- Монголия, Либия, Ирак, Йемен, Гренландия, Нигер, ЦАР. Като ги изпуснем да не работят няколко месеца и се нареждаме сред тях.
kihano
Рейтинг: 703 НеутралноДо коментар [#47] от "d2kr":
i-da-gotvyat-evtina-privatizatsiya-na-bdzh
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.Много добър материал! Често хората се питат, какво искат стачниците. Медиите обаче повтарят само позицията на ръководството. Сутринта по БНТ пак бяха само Владимиров и лекето Георги Ангелов от отворено общество. Нямаше представител на стачниците. Та материала който си пуснал е супер. Нека хората знаят за какво иде реч. Ще повторя линка http://lubamanolova.info/analizi/2011/1925-da-ne-b
AzDebil
Рейтинг: 1203 ЛюбопитноДо коментар [#63] от "wreck":
Вярно, винтче е. Но е винтчето на необходимото място.
bokko
Рейтинг: 521 ВеселоДо коментар [#4] от "merkel":
Синдикатите УБИХА БДЖ! Стачката е пълен провал! Влаковете се движат само че са празни
Нали това е целта на правителството да се купи товарни превози за жълти стотинки от подходящия купувач справка кремиковци
АК
Рейтинг: 521 НеутралноБи било честно фирмите за автобусни превози да споделят извънредните си приходи с организаторите на стачката - без техните усилия влаковете нямаше да са празни.
theanalyser
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#66] от "uriah":
Да сте чули случайно някой от т. нар. синдикални лидери да ви говори за проблемите с изплащането на новите мотриси и че най-вероятно ще си бъдат прибрани обратно от немците?
Или за тях 50 млн., 100 млн. или 200 млн. загуба е нещо нормално. А да са казали нещо за това, че Световната банка не отпуска заеми на губещи предприятия?
Ако вие лично отпуснете кредит на БДЖ бих се съгласил със синдикатите...
В противен случай обаче ще вярвам на ръководството - то е там, за да управлява компанията!
BIG AL
Рейтинг: 1291 ВеселоДо коментар [#67] от "forum_terrorist":
) Можем поне да ги сменяме :
)
)))
BIG ALНе може без ТЯХ :
Иначе се връщаме във феодализма: един -двама барони САМО и ..животът ти -минал :
Postmodern Reality
Рейтинг: 1137 Неутрално"През днешния първи ден от безсрочната ефективна стачка в БДЖ са спрени от движение 218 от общо 264 пътнически влака."
Ала, бала!"Спрените влакове са 83% от общия брой, които е трябвало да се движат на 24 ноември. Останалите 17% от влаковете са се движели само по кратки регионални линии."
Ама не е само това! Стачкуващите са около 1080 души. Нека по всички превози със смените работят 2000, 3000, 4000 души, но 27500, работещи в цялата система си е бая число. Това е поредната помиярска демагогия и манипулация на синдикатите! Представете си за какво източване от бюджета става дума!
bokko
Рейтинг: 521 ВеселоДо коментар [#63] от "wreck":
А знаете ли кой е меркел да Ви светна работи в купената от правителството телевизия ТВ7
kompleksar
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#60] от "БамБам":
А защо да е Дебил??? Не ли е същият сценарий който ще натресат и на български пощи,със активи над 3млрд евро само в сгради по сегашни оценки?????
БДЖ е от националел приоритет.Но.... винаги има едно НО. Това се случи с ЕРП-тата ,Балкан и куп други предприятия. Чудя се само как не са продали на някоя щатска фирма и Военните заводи,а може и да е станало но аз лично не знам.
И това е защото ще има за всички в правителството едно голямо КОНГРАЧУЛЕЙШЪНС от дебилите в европа.
Да за реформа съм в БДЖ и съм го казвал че администрацията трябва да се съкрати с 2000 дупи най-малко,а не кондукторите и общите работници.
Интересно ми е МЕРКЕЛ и вие колеги защитаващи ГЕРБ, защо ревете за 200 млн на година пари дадени за държавата,а не ревете за 1,4млрд лева дадени на МВР и 86х хрантутници там.
като е реформа да е за всички,като ще боли да е за всички.И след като се съкратят 20000 служители на МВР да видите как ще има и пари за бензин и ще си вършат работата по-качетвено.Реформа за всички а не за тези от които могат да се вземат комисионни.
kompleksar
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#77] от "bokko":
Н бе няма значение къде работи Меркел,и какво работи.Просто си изказва мнението кактовсички тук присъстващи. Но... не може за едно да казваш Да,а за другото да си криеш очите ,макар нещата да са еднакви.Това се казва по нашенски предубеденост и слагачество
caliostro
Рейтинг: 446 Веселомеркел има пари.
гоооолема работа ако ни плати мотрисите.
германците са много грижовни когато става дума за сименс и останалите.
xm...
Рейтинг: 1293 Весело[quote#6:"ydarakchiev"]Ха, а вчера един шут от правителството или от управлението на БДЖ твърдеше, че като не работели, те в същност печелели[/quote]
Не беше друг, а същият. Владимиров.
wreck
Рейтинг: 932 НеутралноДо коментар [#74] от "theanalyser":
i-da-gotvyat-evtina-privatizatsiya-na-bdzh
You should never underestimate the predictability of stupidity .[quote#74:"theanalyser"]Да сте чули случайно някой от т. нар. синдикални лидери да ви говори за проблемите с изплащането на новите мотриси и че най-вероятно ще си бъдат прибрани обратно от немците? [/quote]
--------------------------
[/quote]Къде превозвач си закупува подвижния състав? Нима метрото си купува мотрисите само, от билетчетата може би?
Най-голямото перо от Европейските фондове са по Програмата за тарнспорт, и то за железниците.
От 500 млн евро е усвоена нищожно малка сума. В същото време, държавническо решение пренасочи 250 млн европейски пари за закупуване на мотриси в метрото![/quote]
http://lubamanolova.info/analizi/2011/1925-da-ne-b
caliostro
Рейтинг: 446 Веселокоментирам онази меркел по горе а не ментето!
kihano
Рейтинг: 703 НеутралноДо коментар [#65] от "Росен":
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.Пост 19 даде друг отговор
[quote#19:"virgin"]При един от спонсорите на ГЕРБ - "Кълвача газ". [/quote]
Но предполагам е било по различно време. Все едно, и двете му предишни занятия не показват наличие на необходимата квалификация за да ръководи БДЖ. Факт който съвпада с твърденията на синдикатите.
Твоята нарушена логика пак се прояви
[quote#65:"Росен"]Що за въпрос задаваш? Не знаеш ли, че проблемите на БДЖ са от 20, 30 години? [/quote]
Предполагам че са от 20 години, както на всички нас, но това няма връзка с квалификацията на СЕГАШНОТО управление на БДЖ и със способността му да реши тези проблеми, та не виждам какво чудно има във въпроса който задавам.
Иначе дъм съгласен. ГЕРБ са решили да унищожат БДЖ и ще го направят. Вероятно вече се знаят и бъдешите купувачи. Може и съответните "бонуси" да са раздадени.
wre501051215
Рейтинг: 3025 НеутралноДо коментар [#6] от "ydarakchiev":Ами имат предвид,че генерират по-малко загуба.Защото ако не знаеш БДЖ е от доста години е на загуба,и колкото повече работи-толкова повече губи.И всъщност си губещ и ти,защото част от тези 200 милиона са взети и от твоя джоб?!
AzDebil
Рейтинг: 1203 ЛюбопитноДо коментар [#60] от "БамБам":
Кое точно не си разбрал, бе, бухалкаджия?
Напоително и бавно ще ти го втъкна в тефалската глава.
КАПИТАЛЪТ НА ДРУЖЕСТВОТО Е МНОГОКРАТНО ПО-ГОЛЯМ АКО СЕ ОТЧЕТЕ СТОЙНОСТТА НА ГИГАНТСКОТО КОЛИЧЕСТО СОБСТВЕНА ЗЕМЯ!!!
С ТАКЪВ КАПИТАЛ - ФАЛИТ ДРУГ ПЪТ!
НЯКОЙ ТРЯБВА ДА ОТИВА В ЗАТВОРА! ОТ МИНИСТЪР НАДОЛУ! ДАЖЕ ОТ МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ ...
Флирали били ...
А, ДЕ!
kihano
Рейтинг: 703 НеутралноДо коментар [#81] от "xm...":
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.В грешка си, не е Владимиров. Сутринта по БНТ му припомниха това изказване и казаха кой го е казал но не запомних. Точно тогава Владимиров призна, че 600те хиляди "загуби" за които говори са пропуснат приход, а не разлика между приход и разход.
uriah
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#74] от "theanalyser":
Все повече, се убеждавам, че вие драги, не следва да се наричате Аналайзър, а Аналист.
И тъй като твърденията ви могат да се обяснят само с познаване на половината от материала заложен в мединската специалност "Психиатрия" , ще ви отговора съвсем кратко:
Не е работа на синдикатите да договарят условията по холдингови заеми и да преговарят със Световната банка. Тяхната работа е да обслужват подвижния състав, да работят по начин организиран от мениджмънта и да дават възможност на холдинга да обслужва заемите си.
Можете да продължите с елементарните си внушения и да вмените на работещите в БДЖ отговорност за ниските добиви от царевича, наводненията в Тайван и покачване цената на златото.
И моля, не забравяйте въпроса къде бяха железничарите когато комунистите крадоха!
caliostro
Рейтинг: 446 Веселоръководството на бдж не може да знае колко печели и колко губи поради факта че вече 2 години те не знаят колко вагона и изобщо какво имат.
миналата година след катастрофата при драгоман се оказа че влака изобщо го няма. влак фантом!
за влак който се движи и превозва пътници бдж не го води на отчет!!!
тия са уникати в бдж.
те и за това един смислен финансов отчет не могат да направят.
как са ги сметнали тези 10 дни е загадка.
по точно би било - някъде ,около 10 дни вероятно....
simo87
Рейтинг: 470 НеутралноДа фалират. В този си вид това безумие не може да продължава вечно. Всичко е на гърба ни. Огромни дотации, високи цени на билетите, пълна мизерия, вагони и локомотиви на по 30-40 години, всеки ден горящи влакове... Кому е нужно това? Мен вече ме е страх да се кача на влак, а преди го мислех за най-сигурния транспорт. А и докога железничарите ще възприемат БДЖ като социална служба? Най-силният им аргумент за стачката е, че щели да останат без работа, какво щели да правят? Не споменават, че отдавна са останали без работа, но пък получават заплати. Реформа в БДЖ трябва да има, като неизменна част от нея е съкращаването на щата. Това се случи във всички отрасли на българската икономика. Нима на учителите им беше хубаво да ги съкращават, но след като България се стопи с 2 млн. души за последните 20 години, закриването на училища е нормално. За тези 20 години БДЖ сви пазарния си дял поне 4-5 пъти, а щата с не повече от 20-30%. Е, купона свърши. Или си заминават 2000 души или 26 000 души ( защото инфраструктура без подвижен състав няма смисъл ) и оставаме без железопътен превоз ( което си е достижение на най-развитите страни от типа на Сомалия ). Това е животът.
forum_terrorist
Рейтинг: 521 ЛюбопитноДо коментар [#75] от "BIG AL":
You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!Не е така. Ако наистина те интересува, има литература - потърси и чети, но не цитирай поредния властник. Пошло е да се мисли, че ще се върнем по дърветата, ако няма власт!! За феодали, въобще не говорим - пак е власт!!
uriah
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#90] от "simo87":
"А и докога железничарите ще възприемат БДЖ като социална служба?"
Доколкото съм запознат статегическото значение на железницата (вкл.социално, вкл военно и т.н) е признато не от железничарите , а от ДЪРЖАВИТЕ поне от времето на откриване на стоманата.
Но като чета такива забележителни простотии , започвам леко да се сърдя на хората измислили азбуките.
mapto
Рейтинг: 1240 НеутралноДо коментар [#1] от "Hierophant":
Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.netИма ограничени душици, които въпреки световната криза не осъзнават, че заемите имат свойството да се натрупват и не са проблем за този, който ги взима, а за онзи, който ги връща. Какво да се прави - такъв е живота.
mapto
Рейтинг: 1240 НеутралноДо коментар [#5] от "442":
Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.netА га земаха парите не ривахте, а?
kihano
Рейтинг: 703 НеутралноМдаааа, ето че не може Владимиров да не е от котилото самонадеяни и тъпоглави момченца. Личи си по това как лъже.
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.Владимир Владимиров е роден през 1967 г. в гр. София. Завършва специалностите "Международни икономически отношения" и „Финансов мениджмънт" в УНСС - гр. София. Притежава магистърски степени по „Бизнес администрация" от Виенския икономически университет и Moore School of Business към Университета на Южна Каролина, САЩ. Член е на Асоциацията на сертифицираните експерт счетоводители (АССА) в Лондон и има придобита степен „Сертифициран счетоводител". От 2003 г. до настоящия момент заема длъжностите финансов и изпълнителен директор в няколко български компании. От октомври 2009 г. е председател на Съвета на директорите на Холдинг Български държавни железници ЕАД. Основните му отговорности са свързани с провеждането на реформите в компанията. Ако някой обикновен човек прочете биографията му, ще се хване за главата – обяснението е по-прозаично:Акъл море, глава шамандура!
Поредният психопат, зазубрил популярни брошури от времето на Татчър и Рейган – „държавата е лош стопанин”, преклонение през „великия чужд инвеститор”, „структурни реформи” – тоест съкращаване на работни места и приватизация и т.н.
Питащият
Рейтинг: 418 НеутралноТрябва да фалира! Това е неизбежно с този мениджмънт и липсата на отговорност. Някой търси ли отговорност за източването от предишното ръководство? Къде са отишли парите и как и за какво са харчени. Държавността в тази бананова република в задният двор на ЕС е фалирала отдавна, та БДЖ ли няма да фалира.
Обичам да питамmapto
Рейтинг: 1240 Неутрално[quote#8:"kihano"]Ако е хале и 4 почивни бази то мотрисите си остават! [/quote]
Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.netА ако е хале, 4 почивни бази и мотрисите, къде отиват мотрисите? Да видим тази задачка можеш ли да решиш? Ако успееш, значи можем да започнем да си говорим за амортизация, за ненадежден кредитополучател и за високата цена на риска в такъв случай.
kompleksar
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#90] от "simo87":
БДЖ
Да фалират. В този си вид това безумие не може да продължава вечно. Всичко е на гърба ни. Огромни дотации, високи цени на билетите, пълна мизерия, вагони и локомотиви на по 30-40 години, всеки ден горящи влакове...
МВР
Да се реформират.В този си вид това безумие не може да продължава вечно.Всичко е на гърба ни. Огромен бюджет,и всеки месец наливане по няколко десетки милиона лева (извън закона). Склонност към подкупи,опс дарения.Никакво качество на предлаганата услуга,най много може да те набият ей така за кеф и да ти кажат после едно -Извинявай,ама объркахме. Мисленето че като носят пагон могат да газят българския гражданин който им е работодател. преплитането на МВР с организирата престъпност? Погазване на законите на Р България ?
Така може всеки Симо. Просто написах по-долу,ако е реформа трябва да е за всички.И да няма хррр-мъррр.В период на криза сме и трябва да се свиват разходите на всички,и реформи до дупка.
kihano
Рейтинг: 703 Неутрално[quote#89:"caliostro"]как са ги сметнали тези 10 дни е загадка.
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.по точно би било - някъде ,около 10 дни вероятн[/quote]
Мога да ти кажа. Това го измисли Владимиров тази сутрин по БНТ. Според неговите познания, забележете, по психология (икономистите да знаете са най големите психолози! Що не отворят кабинети за психотерапия не мога да разбера) за 10 дни пътниците щели да си изградят навик да пътуват с автобусния транспорт и повече нямало да се върат към железниците. Оттам идват тия 10 дни.
charlyb
Рейтинг: 778 НеутралноВ крайна сметка синдикатите ще свършат това, което правителството отдавна трябваше да направи - да закрие губещата и служеща за източване на държавни ресурси БДЖ.
Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!Пак нещата са обърнати със задника нагоре, ама какво да се прави - тук е България...