Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (129)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 882 Неутрално

    Нали искахте фабрики. Ей на, който иска да върви.

  2. 2 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1548 Любопитно

    Не изглеждат зле на фотосите. Ако някой ги е виждал на живо, да сподели впечатленията си.

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    БРАВО. Гриша Ганчев е единствения от олигарсите, който прави, създава. Не съм го чул да се оплаква от нещо, да обвинява, държава, правителство, да недоволства. Сега да видим има ли държава ??? да купи от тези коли за армия, полиция администрация ???

  4. 4 Профил на Daj Ribu
    Daj Ribu
    Рейтинг: 1200 Весело

    Бойко направи ли път до заводите на Мутрата Ганчев или още не е ?

    Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай
  5. 5 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 3084 Неутрално

    №1 normandy Не разбирам какво пишеш. Ако се подиграваш, това е доста глупаво. Какво по- хубаво от това да се произвежда нещо, което има пазар. А е построено не с твоите данъци, въпреки че собственикът е известен "борец".

  6. 6 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1195 Весело

    Всеки българин трябва да се гордее със завода на Гриша Ганчев!

    Машини прости, народ неук.
  7. 7 Профил на Добрия войник Швейк
    Добрия войник Швейк
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    До коментар [#2] от "ARRI":

    има на живо кола в стъклена кутия пред метростанцията между уасг и националния стадион.

    Fast überall wo es Glück gibt, gibt es Freude am Unsinn. ~Friedrich Nietzsche
  8. 8 Профил на legalize_it
    legalize_it
    Рейтинг: 469 Неутрално

    абе вие му се смеете на Гришата, ама човека май излезе най-умния в БГ... браво на завода, надявам се сетят и другите паралии, че в производството е истината

    п.с ейй не го оправихте т'ва пусто разглеждане на снимките

  9. 9 Профил на petranica
    petranica
    Рейтинг: 500 Неутрално

    И с Христо Стоичков, налЕ?

    Любов и светлина!
  10. 10 Профил на W140
    W140
    Рейтинг: 593 Неутрално

    Дано имат успех

    http://www.panoramio.com/user/1141979
  11. 11 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 870 Весело

    Аз на такова не се качвам доброволно...

  12. 12 Профил на Daj Ribu
    Daj Ribu
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    До коментар [#8] от "legalize_it":

    А ти какво - може би трябва да започнем да издигаме и паметници на мутрите, перачи на "червени куфарчета", а ?

    Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай
  13. 13 Профил на да защитим животните
    да защитим животните
    Рейтинг: 623 Любопитно

    До коментар [#1] от "normandy":
    Това не е фабрика, а склад за до сглобяване на автомобили от части с цел не плащане на данъци, митнически такси. Същото преди 15 години бе във Варна за "Деу" и митничарите го закриха за огромни нарушения включително яка контрабанда на китайски цигари, стоки и други.

    Да защитим животнитe !
  14. 14 Профил на Предраг Джукич
    Предраг Джукич
    Рейтинг: 673 Неутрално

    Тея китайци ми взеха акъла

    тенкю пийпъл! Да живей масонската ложа
  15. 15 Профил на legalize_it
    legalize_it
    Рейтинг: 469 Неутрално

    До коментар [#9] от "petranica":

    А да бе верно, вие сте много умни, ама Ицо ви изяде хляба и само ви излга... защо сте се родили в една държава с такъв срам като него не знам ... трябва да търсите някъде убежище...

    До коментар [#12] от "Forbidden Evil":

    А колко от тея с куфарчетата направиха нещо смислено ?

  16. 16 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 2468 Неутрално




    [quote#2:"ARRI"]Ако някой ги е виждал на живо, да сподели впечатленията си. [/quote]


    Преди два дни видях пикапа - черен,с големи лети джанти...

  17. 17 Профил на kalin_m
    kalin_m
    Рейтинг: 615 Неутрално
  18. 18 Профил на legalize_it
    legalize_it
    Рейтинг: 469 Неутрално

    До коментар [#13] от "да защитим животните":

    Rover...

  19. 19 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1294 Весело

    [quote#13:"да защитим животните"]Това не е фабрика, а склад за до сглобяване на автомобили от части с цел не плащане на данъци, митнически такси.[/quote]
    Идеята на завода е да се избегне плащането на мито за китайските коли в Европа. Същото направиха и преди повече от 30г. японците, когато Щатите уплашени от инвазията им сложиха огромни мита за техните коли.
    В крайна сметка спечелиха и двете страни. Американците - нови работни места, японците - нови пазари за колите си. Това ще стане и в ЕС. Ако България успее да е част от тази инвазия - какво по-добро?!

  20. 20 Профил на powerman
    powerman
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#13] от "да защитим животните":

    Завод си е и още как.
    Имах удоволствието да посетя завода. Ходил съм и в други заводи и трябва да кажа, че не отстъпва по нищо. От завода на Дачия в Румъния е много по-добър.

  21. 21 Профил на powerman
    powerman
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#11] от "Знам и Мога":

    Грешиш пич, кола си е!

  22. 22 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Качвах се и в трите модела, които ще се произвеждат тук, единствената ми забележка е, че са много ниски (като се качиш вътре) - сега за китайския пазар, височината може да е добре, но за Европа - хич не е добре. Разбира се не могат да се сравняват с немските или японските коли все още (особено със средния и висок клас), но както казват руснаците - ще поживеем ще видим.

  23. 23 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2105 Неутрално

    До коментар [#13] от "да защитим животните":

    Всеки завод за автомобили е "склад за сглобяване на автомобили от части". Не съществува производител на автомобили, който да произвежда сам дори 20% от детайлите, вероятно с изключение на онези бутиковите спортни автомобили.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  24. 24 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1548 Любопитно

    Проектът е доста интересен и още повече се осъществява в регион, който е доста зле в икономическо отношение. А щом някой има намерение да прави бизнес на светло у нас - винаги е добре дошъл. Дано им вървят и продажбите, а относно сигурността предполагам, че са направени всички необходими тестове - все пак за автомобили става въпрос!

  25. 25 Профил на 4i_ta_tel
    4i_ta_tel
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Това е завод, а не зала с ротативки. Хайде някои да спрат с глупостите!

  26. 26 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1638 Любопитно

    Не трябваше ли да са по-евтини за да са конкурентни на другите марки?

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  27. 27 Профил на powerman
    powerman
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Завода за сглобяване е на много високо ново. Според мене е много добре, че са подбрали млади момчета да работят в него. Хора, които са без вредните трудови навици на старите работници.

  28. 28 Профил на Daj Ribu
    Daj Ribu
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    Не разбирам откъде е тази измислена национална гордост, все пак. Автомобилите са китайски, а не български.
    Тук само се опитват да ги сглобяват, при това още доста неуспешно и с много дефекти.
    Цената също е доста по-висока, от тази която бе първоначално обявена.

    Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай
  29. 29 Профил на Daj Ribu
    Daj Ribu
    Рейтинг: 1200 Весело

    И освен това много българи все още, оценяват автомобила по външния му вид. Дизайн се копира, при това без никакви проблеми. Това, което е решаващо е качеството на материлите, от които са изработени детайлите и квалификацията на екипът, който ги сглобява.
    Хубавият външен вид на новичките халета, въобще не означава високо качество на автомобила. Аз съм по-скоро песимисти.
    Все пак не ангажирам никога с мнението си, а просто го изказвам. Предполагам, че няма да се хареса на "родолюбците".

    Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай
  30. 30 Профил на gogoggggggg
    gogoggggggg
    Рейтинг: 617 Неутрално

    Това ми прилича повече на шоурум от колкото ,на завод за автомобили!?!? Нещо не е както трябва при това начинание, но ще си покаже какво скоро?
    В крайна сметка опъваш две халета за по 100 000 хиляди лева и симулираш производство !-внасяш евтини коли от китай и да върви бизнеса!

  31. 31 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 5511 Неутрално

    Лично мисля,че за България е стъпка напред.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  32. 32 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2217 Любопитно

    Когато направят тестовете ще се види има ли бъдеще за тези автомобили в Европа . Доколкото знам имаше други китайски марки които се провалиха на тестовете за безопасност при катастрофа. За тези ще видим.

  33. 33 Профил на gh19
    gh19
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Е това сме българите ! Дори и да сглобяват , нали сглобяват българи , които работят ! А иначе ...

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на bguser
    bguser
    Рейтинг: 439 Неутрално

    от какво сте недоволни? ако не ви харесват китайските автомобили купете си други. важното е, че някой иска да наеме 2000 човека на работа само в завода а колко още ще имат работа покрай тях А? важното е хората да имат работа а не дали на някой харесва или не какво се произвежда там.

    It's not impossible, it just costs more!
  36. 36 Профил на powerman
    powerman
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#29] от "Forbidden Evil":
    И какво от това като са китайски? Ако "китайско" свързваш с "Илиянци" само, много грешиш!
    В Китай се произвежда много качествена стока. Китай е на светлинни години напред от България.
    Съгласен съм, че външния вид не значи качество. Имах възможността да бъда в този завод и съм много впечатлен. Ходил съм и в други заводи и повярвай ми мога да преценя нивото.
    Ръководството на завода е с опит. Генералния директор е управлявал завод на Нисан и му е много ясно какво прави.
    Човека каза, че работниците които обучават са на много високо ниво.
    Вярвам, че колите които ще се сглобяват ще са на ниво.
    А по-доброто е, че предстои в следващите години ще започне поетапно и производството на части в България, което ще даде работа на още много хора.

    Успех на завода!



  37. 37 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2105 Неутрално

    Обаче колко лесно мога да сменя насоката на коментарите, не е истина. Сега мога да изцепя нещо за истинските инвестиции дето идвали по времето на ГЕРБ и поне 50 коментара с обяснение колко е нещастен завода ще последват. Ако пък подхвърля колко горди трябва да сме като нация, задето произвеждаме автомобили, тогава ще има сигурно 50 хвалебствени коментара.

    Мат'рял братче ехех

    Обичам да грухтя и плюскам.
  38. 38 Профил на Daj Ribu
    Daj Ribu
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    Сори, ама ти какво очакваш да каже директора за нивото на работниците си.
    Защото аз не съм виждал директор, който да каже че работниците му са на ниско ниво. Та нали косвено, това би означавало, че и самият той е некадърен.
    Бъдещето ще покаже, излишно е аз да те убеждавам в тезата си, както също и имам резерви към твоята.

    Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай
  39. 39 Профил на gogoggggggg
    gogoggggggg
    Рейтинг: 617 Весело

    До коментар [#35] от "bguser":
    Така, като гледам завода направо да почват на три смени!

  40. 40 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1548 Неутрално

    Китайците полекинка ще вдигнат качеството. Не зная за вас, но аз си спомням времената, когато с презрение се гледаше на корейската стока.

    Спомням си как, за да запишеш някакъв музикален албум в Народната библиотека в София, искаха аудиокасетите да са непременно TDK, Sony, Philips, Thats и т.н. Занесеш ли им някой Goldstar - тогавашното име на LG, просто нямаш никакви шансове.

    А вижте ги корейците днес. Така ще стане и с китайците.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  41. 41 Профил на да защитим животните
    да защитим животните
    Рейтинг: 623 Весело

    Това е фабрика за автомобили
    http://www.sciencephoto.com/image/359029/large/T8600213-25-millionth_Lada_car-SPL.jpg
    25-милионния автомобил Лада. Монтиране на 21 юли 2006 г., тази кола, Лада Калина хечбек, отбеляза 40-годишнината на Руската компания за производство на автомобили АвтоВАЗ. Фирмата е създадена съвместно с италианската автомобилна компания Fiat, през 1966 година. Лада, най-известният от нейните търговски марки, първоначално е бил проектиран за неравните пътища и зимни условия на шофиране в Русия. Тази фабрика е в Toliaty Русия.
    http://www.sciencephoto.com/media/359029/enlarge

    Да защитим животнитe !
  42. 42 Профил на sofioter
    sofioter
    Рейтинг: 469 Неутрално

    До коментар [#30] от "gogoggggggg":

    Ето ти за сравнение: http://www.youtube.com/watch?v=2tah3ciWHWE


    Снимка 2 и текстът към нея- общината както винаги не е благоволила да построи подходящата инфраструктура към завода.
    Това може да се окаже не малък проблем за цялостния производствен процес.

  43. 43 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 964 Неутрално

    Това са над 2 хиляди работни места, ако искат и скейтборди да сглобяват, браво на Ганчев.

  44. 44 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 542 Неутрално

    Ганчев може да е всякакъв, ама не е като Банев, след който и трева не никне, или Гергов, който вместо да построи нещо използваше връзките си с Първанов, за да придобие панаира в Пловдив без пари. Или пък Божков с неговия хазарт. Или Цветан Василев, чийто бизнес е да има правилните контакти и държавните пари да са в неговата банка. Или Цветелина Бориславова, която зад гърба си няма нито един смислен проект, който да се е случил от нулата. Да не говорим за Христо Ковачки - той изобщо не трябва да бъде коментиран. Кой от тези т.нар. бизнесмени е построил нещо смислено? Или наследниците на Кюлев и Павлов, които харчат за яхти и купони!?!?! Или Златев, под чието вещо ръководство рафинерията в Бургас е платила 0 лева корпоративен данък печалба и за две години не успя да изпълни нормативните изисквания за монтиране на измервателни уреди? Сравнете Ганчев с тях и тогава го определяйте като борец, мутра, селянин и т.н. Начинанието му заслужава истински адмирации. Трябва да имаш топки, за да започнеш подобен проект и да стъпиш на такъв пазар в тези бурни времена. И то с пари, които взимаш на кредит / щото тези пари са точно такива /. И увереност в себе си! Увереност, за да можеш да кажеш "Вие може и да не ми вярвате за автомобилите, но аз съм решил и ще го направя".

    P.S. Последното са думи на Ганчев.

  45. 45 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 964 Неутрално

    До коментар [#42] от "sofioter":

    абе пише че кабинета е отпуснал 2.4млн лева на общината да оправи пътя... чукча пак само писател.

  46. 46 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4250 Неутрално

    До коментар [#41] от "да защитим животните":Лада Калина викаш!!Спомням си преди няколко години на изложение в България такава Лада.Изложбен модел и нов,а беше с ръждясали болтове ..По-скоро ще карам китайска кола,отколкото руска...

  47. 47 Профил на sofioter
    sofioter
    Рейтинг: 469 Неутрално

    До коментар [#45] от "deutschland":

    Ясно, но заводът ще стартира и ще работи известно време с лоша инфраструктура.

  48. 48 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 604 Неутрално

    До коментар [#13] от "да защитим животните":

    "склад за досглобяване" е пак фабрика. избягване на мита и тн, е напълно в рамките на закона (еу-ския) и създава работна ръка в бг.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  49. 49 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4250 Неутрално

    До коментар [#47] от "sofioter":Знаем,Борисов и за студа навън е виновен.....Ах този лош Бойко....Сега сериозно-и магьосник да е премиер,не може да оправи инфраструктура,която не е поддържана нормално повече от 30 години...Ние,българите понякога имаме невероятната дарба да обръщаме всяко хубаво нещо е лошо и да са самоунижаваме.

  50. 50 Профил на Super GUAPO
    Super GUAPO
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Това е пътя.... само реално производство, коли, машини, храни. погледнете си покупките едва ли има и 10 % произведено в БГ. Китайска или митайска - фабриката е в БГ дава заетост на млади хора, ако във всеки град има по една работеща голяма фабрика, нещата ще стоят много по - различно. И да пътища трябват, големи бързи пътища. Така с "ефтината" ниска "китайска таратайка" ще можеш да стигнеш до онова работно място, което не можеш да заемеш сега щото ще се убиеш от път по сегашните пътища

    SUPERGUAPO te SALUDA
  51. 51 Профил на sofioter
    sofioter
    Рейтинг: 469 Неутрално

    До коментар [#49] от "yanne":

    Споменал съм единствено община Ловеч. Процедурата по изграждане на инфраструктура е трябвало да започне по- рано и да се синхронизира с отварянето на завода.

  52. 52 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Толкова нискотехнологично производство на коли в европа няма другаде. В чехия и словакия са ултра модерни роботизирани заводи. Заводът на фиат в полша работи не с 2.8 процента дефекти , а с нула. Дори дачия имат къде къде по модерен завод и несравнимо по-технологично развити автомобили

    Това на икономически език означава едно - ниска добавена стойност, оттам и ниско бвп. За да става по-богата една държава тя трябва да увеличава добавената стойност на бизнеса си. В случая се разчита изцяло на евтина работна ръка. Роботът произвежда с пъти по-големи обеми с по-добро качество и за това носи по-голяма добавена стойност. Така че и да се радвате, и да не се радвате, подобен вид производство просто няма да направи българия по-богата страна

  53. 53 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1548 Любопитно

    [quote#26:"ръпончо"]Не трябваше ли да са по-евтини за да са конкурентни на другите марки? [/quote]

    В Сф вече има магазин на Great Wall - на Борис III, който иска може да ги види - не са нищо особено, тук мекеретата с пари няма да искат да карат такива коли, защото не е престижно, а пък за останалите ще са скъпи, иначе и аз се зарадвах, че все пак нещо се прави по въпроса да има някакво производство или сглобаване на автомобили в БГ, но за съжаление досега натрупания опит е само негативен - какво ще стане тук, тепърва ще се види...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  54. 54 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1548 Неутрално

    До коментар [#23] от "Свинчуга":

    До болка прав,ама трудно се разбира.Каращите Мерцедес например,ако знаят къде се произвеждат отделни части или възли,ще останат много изненадани.

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  55. 55 Профил на bg
    bg
    Рейтинг: 432 Неутрално

    Пълният капацитет на завода от 70000 автомобила годишно, без роботи няма как да се постигне.Дори и с роботи е трудно-на всеки осем минути по един автомобил.

  56. 56 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 964 Гневно

    До коментар [#52] от "Батков-вън":

    аха.... и понеже там са ултра модерни, по-добре ние да не прави нищо ? и понеже БВМ е по-хубава от Опел, да купуваме само БМВ ? и понеже в България не е хубаво за живеене, тези които живеят в България да се бесят ? и понеже си прост, аз друг пример няма да ти давам.

  57. 57 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Аз живея извън България от почти 5 години. Но като видях тия обце и селски дувари си припомних цялата тази селско - профанско - ориенталска атмосфера в страната.
    Разбира се трябва да се отдаде дължимото на всеки, който се захваща с производство в България. Че то това стана страната на моловете. Но пък от друга страна не съм убеден, че някой ще иде да си купи китайско копие на тойота ярис, сглобено в Баховица от чисто патриотични подбуди. Първо, заявените цени ми се струват височки за българската реалност. Второ, това ще са в пълния смисъл на думата коли, сделани с чука, клещите и телта. По-натам това може и да се промени, но в началото ще е така. А някой реалистично мислещ човек ще си купи ли китайски таралясник, сглобен на ръка от 19-годишни български майсторчета???? Това е смешно просто. А и тия контейнери как точно идват от Китай? Предполагам, че по море. А завода що ще у с. Баховица? Да задоволи селското его на Гришата или реално да върши работа? То и Кремиковци беше до София, а всичко за него и от него идваше и отпътуваше по море. Абе въобще хубава работа, ама българска. И все пак желая успех на начинанието.
    Само в скоби - аз карам Нисан, произведен (или сглобен) в..... Мексико.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  58. 58 Профил на A.K
    A.K
    Рейтинг: 817 Неутрално

    Някой има ли идея как се справят тези коли, джип и пикап на пътя? Има ли другаде в Европа представителство на Great Wall, и не са ли малко високи цените на коли които изобщо не са показали дори някакво качество поне ? Радващо е че ще има производство в един замрял регион но къде идеята за пазар на тези возила с тези цени?

  59. 59
    houlta1
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  61. 61 Профил на houlta1
    houlta1
    Рейтинг: 439 Неутрално

    до Батков-вън

    Бил ли си в заводите в чехия и словакия много знаико.

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  63. 63 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#56] от "deutschland":

    Как определи че бмв е по хубав от опелп не знам. Аз дори не съм писал че грейт уол не е хубав автомобил. Но ако си ок бг да е най бедната държава в ес а средната заплата - 600 лв, то подобни производства са идеалния начин да задържим нивото

    В китай залагат на евтината си работна ръка и за това, въпреки огромното по обем производство, 90 от населението живее с по-малко от 1 долар на ден. По същото време в западна Европа където залагат не на евтин труд , а на висока производителност, където ползват не ръцете на 19 годишни момчета , а първо ги образоват и после им ползват мозъците - та там един долар се изкарва за около 5 минути на работното място.

    Ти кой път предпочиташ за бг като си толкова умен?

  64. 64 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#61] от "houlta1":

    Има достатъчно репортажи като този из интернет, или чуждите езици те затрудняват?

  65. 65 Профил на Super GUAPO
    Super GUAPO
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Думата е РАБОТА.

    аз работя
    ти работиш
    той работи
    ние работим
    вие работите
    те работят

    Стигна се до там безработни икономисти да дават оценки на усилията на работещи хора. Малко повече уважение, че тоя завод да не го преместят в Албания и да се окаже, че онези нямат нищо против, технологията, пазарния сегмент, качеството и цените на които се продава.

    SUPERGUAPO te SALUDA
  66. 66 Профил на A.K
    A.K
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#59] от "houlta1":

    Леко бе човек , не плюя нищо,ти ако си от племето аз не съм, че даже и не живея в България.Дай ми обяснение защо са им така високи цените в България на тези пробни модели които ще се сглобяват , и къде в Европа се продават и мнението на реални собственици? Аз например ако малкия модел беше 10к веднага щях да поръчам бройка и да го ползва някой от роднините ми, но с тази цена близка до вече доказана Фиеста на Форд , няма как да стане.

  67. 67 Профил на bg
    bg
    Рейтинг: 432 Неутрално

    До коментар [#59] от "houlta1":

    http://www.gwm.com.cn/en/global.html
    Този списък казва нещо друго.

  68. 68 Профил на sasvirco
    sasvirco
    Рейтинг: 613 Неутрално

    Няма да се учудя, ако след година продукцията на този завод е по-качествена от китайският аналог.

  69. 69 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1567 Неутрално

    До коментар [#68] от "sasvirco":


    [quote#68:"sasvirco"]Няма да се учудя, ако след година продукцията на този завод е по-качествена от китайският аналог. [/quote]
    ++++++++++++++++++++++

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  70. 70 Профил на bayern
    bayern
    Рейтинг: 493 Неутрално

    китаиска кола с бг зглобка за 2 години и на билканто

    Welthauptstadt Germania
  71. 71 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 854 Неутрално

    До коментар [#23] от "Свинчуга":

    В статията пише че "завода" няма заваръчен цех, няма нито един робот, купетата пристигат готови, само се слага двигател, скоростна кутия и интериор, единствените български неща вътре са акумулатора и маслата (поне засега). Най-големият интегриран автомобилен завод в света е на хюндай в корея, където наистина от единия край влиза стомана на рулони и алуминии, от другия излизат готови коли. Форд и ГМ като обновяват някой от заводите си влагат по 700-800 млн долара, за роботи, преси, и т.н. Че в повечето заводи откъдето излизат коли само се сглобяват части е вярно, само че в случая нито една от тези части не се произвежда тук.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  72. 72 Профил на Roumen Stoilov
    Roumen Stoilov
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Завод за автомобили - прекрасно. Лошото е, че са пълен боклук. Усещането вътре е повече от неприятно. Как ще се продават, къде? Може би ще опитат да прокарат закон против по-старите автомобили. Нищо добро не очаквам.

  73. 73 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1548 Неутрално

    [quote#19:"Варненски"]Идеяа на завода е да се избегне плащането на мито за китайските коли в Европа.[/quote]
    Надали.
    Митото е 10% а на повечето автомобилни части е между 3.5% и 5% което на планираните смешни бройки от 2000 коли е нищожно смешновата икономия.
    Идеята е да се хомологират в България, като членка на ЕС, а после да започнат да ги внасят през който си решат порт на ЕС с българската хомологация която по европейско право е валидна във всяка друга страна членка.
    Те понеже не ядат доматите с колиците и в Европ'та ще ни друснат една проверка как не спазваме правилата при хомологация и наказателната процеудира ще си я платиме тия дето сме цъкале с език и сме викали браво, да живей живей труда. А Литекса че се правят на неразбрали и какви огромно високи качествени стандарти пазили и не знам си кво си. Демек - българска работа отново.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  74. 74 Профил на greenwich,ct
    greenwich,ct
    Рейтинг: 432 Весело

    Ако не бяха такива като този Гриша Ганчев България да имаше
    много повече заводи и много повече производство и то истинско и българско но такива доведоха страната до просешка тояга и сега ви потхвърлят сухи корички като на бездомни песове, но си го заслужавате след като много си го тачите него и такива като него...

  75. 75 Профил на caliostro
    caliostro
    Рейтинг: 535 Неутрално

    от изтока чета супер добри неща за корейците.
    става дума за нещата в европа.
    но за китайците нямам никаква ни идея ни информация.

  76. 76 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    Желая успех на начинанието, но малко съм скептичен за избора на автомобил. Както казаха и други - от една страна Грейт Уол не са съвсем евтини, от друга нямат престиж. Не знам как ще успеят да продават такава кола в България. Пък и другаде в Европа. Струва ми се, че такива големи коли са по-подходящи за САЩ, а от Ловеч няма да изнасят натам.

    Дано имат повече успех от Ровър. Последните сглобиха няколко хиляди бройки, повечето от които бяха закупени за НСО (с други думи и държавата "удари едно рамо" и се свърши с това. Проблемът беше в концепцията - моделът нито беше много евтин, нито беше представителен. Дано с "Грейт Уол" е по-различно.

    Дарявам ежемесечно на Бивол - а Вие?
  77. 77 Профил на charlyb
    charlyb
    Рейтинг: 987 Неутрално

    "генералният директор Алекс Крамп и отговорникът по качеството Мартин Брадфилт, са взети от завода на "Нисан" в ЮАР"
    ===
    Ако за този ход, са направили паралел на проблемите с работниците там и нашите тука, действали са много разумно...

    Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!
  78. 78
    houlta1
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  79. 79 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 882 Неутрално

    До коментар [#71] от "DareDebil":

    Нали не очакваш още преди да са отворили завода, и вече да имат изградена мрежа от поддоставчици на местна почва. Това няма как да стане.

  80. 80 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 947 Неутрално

    Ураааа за китайския продукт, сглобяван в Баховица!
    А първата снимка - с овчиците, кърти!

  81. 81 Профил на supernovady
    supernovady
    Рейтинг: 251 Весело

    Видях черен пикап в Ловеч, и определено ми хвана окото Добре изглеждат автомобилите, и ако не дават дефекти, защо да не се наложат! Да не бъдем песимисти.

  82. 82 Профил на supernovady
    supernovady
    Рейтинг: 251 Весело

    До коментар [#52] от "Батков-вън":

    Като не разбирате нищо от икономика, защо се пънете да давате дефиниция на БВП. Чувал ли сте за ПЧИ?

  83. 83 Профил на customize
    customize
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Успех на завода и продажбите!

    Иначе текстът към снимките е леко мазен.

    Как от 10 сглобени автомобили до момента са отктрили че дефектите от типа В0 и В1 са под 2,8%? (което било по- добре от ЮАР при първите 50 броя там).

    10 автомобила не са ли малко за сериозна статистика.

    Всеки цвят е хубав стига да е бял.

  84. 84 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#82] от "supernovady":

    какъв ПЧИ бе мунчо, заводът е на микренското джудже гриша ганчев, не само че няма ПЧИ, но нищо чудно да е платил немалка сума на китайците ,един вид за лиценз. Цялата му инвестиция е смешни пари, при това спестени от контрабандата на горива и захар.

    http://www.youtube.com/watch?v=VVZt-YE2iIA
    Виж как се произвежда Дачия в Румъния - почти от нулата се прави колата, това носи много повече добавена стойност, задържа по-голяма част от печалбата в румъния.

  85. 85 Профил на radoslavdj
    radoslavdj
    Рейтинг: 500 Неутрално

    "В България има не повече от четири такива, твърдят от "Литекс моторс"

    Тук е малко в грешка. По пристанищата има такива ричстакери за претоварване на контейнери, като само във Варненското има повече от четири.

  86. 86 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1738 Весело

    Сн.№2 табела с надпис "завод за автомобили Great Wall",поставена до Великата Стена.

  87. 87 Профил на Svetlin Mitev
    Svetlin Mitev
    Рейтинг: 8 Неутрално
  88. 88 Профил на timtim
    timtim
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Настроен съм положително към всеки, който иска да произвежда в България (за разлика от правителството). Но!
    - за първите 4 мес. са продадени 200 коли. Следователно, може да се очаква за година да са 600. Дори да са 10 ПЪТИ повече - ще са 6000. Много малко за завод!
    - Шоурум? В Баховица? А в София, или Пловдив?

  89. 89 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Ако забелязвате, всички големи проекти които ни предоставят работа и доход идват от изток. От запад идват само ограничения и претенции.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  90. 90 Профил на Böse plumpschi/ w ban do 06.01
    Böse plumpschi/ w ban do 06.01
    Рейтинг: 735 Неутрално

    Не изглеждат зле. Дано да с качествени. Само това, което искам да видя е надпис "Made in Bulgaria", че ми писна от стоки произведени в БГ и подписани от друг!

  91. 91 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 1735 Неутрално

    Добре е в България да се произвеждат коли.

  92. 92 Профил на Kobra
    Kobra
    Рейтинг: 469 Неутрално

    "Не разбирам критиките към завода, при положение че той още не е започнал работа" - Еми да. Нали не се произвеждат голфове, к'во няма да има критики.

    Noone needs the truth.
  93. 93 Профил на timtim
    timtim
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#89] от "kihano":

    А антициклоните идват от запад!

  94. 94 Профил на Böse plumpschi/ w ban do 06.01
    Böse plumpschi/ w ban do 06.01
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#57] от "555":

    Абе я поживей още 50-тина години в чужбина, пък може и да ти дойде акъла!

  95. 95 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1548 Неутрално

    Блажени верующите!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  96. 96 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 779 Весело
  97. 97 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 854 Неутрално

    До коментар [#79] от "normandy":

    очаквам да не се сравнява цеха за сглобяване със заводи на световни фирми и да се изкарва за нормално ("видите ли аз съм бил в много заводи и там също е така" да няма заваръчен цех, роботи, преси, и всичко да става с чук и отверка. И не, няма да се гордея с гришата ако колите се произвеждат така:

    http://www.youtube.com/watch?v=mFnCwtTVpao

    Капацитета на завода в началото ще е много, ама много малък, 2000 коли на година са нищо, и инвестицията е малка, и 120 човека заети са малко. Да, по-добре е от нула, ама да се възхвалява и да се изкарва за нещо кой знае какво е пресилено. Както казах, 600-700 млн долара струва модернизацията нa един завод, КИА построи в Словакия завод преди 5 години, вече имат произведени 1 млн двигатели и почти толкова коли, почти всички части се произвеждат в словакия. В чехия, на около 100 км от завода на киа, има завод на хюндай, пак с капацитет над 200 000 коли на година, пак за над 1 млрд евро. Отделно в чехия се прави шкода. Това са големи и значими инвестиции, модела ceed на киа е разработен във франкфурт за пари колкото аналогичните модели на фолксваген или опел, моделите на great wall дали въобще ще отговарят на изискванията за безопасност и емисии в ЕС не е съвсем ясно (поне на мен), по-горе имаше доста разумно предположение че китайците се опитват да получат сертификат именно в българия, защото става най-лесно, а важи в целия ЕС.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  98. 98 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Желая успех на новата инициатива!

    Fail with honour then succeed by fraud
  99. 99 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1191 Любопитно

    До коментар [#3] от "442":

    Така е, този поне създава. За контраст ще дам за пример това, което става с Варненската Корабостроителница. Това, че нейния собственик планува да я докара до фалит, след което да бъде продаде като земя, на която да бъде построенно яхтено пристанище и.... молове..
    А някои чуждестранни корабостроителници искаха да я купят..

    Fail with honour then succeed by fraud
  100. 100 Профил на еuroГаньо
    еuroГаньо
    Рейтинг: 494 Весело

    Технологията е от век, век и половина- всичко е ръчно, заплатите ще са около минималната Щом средната възраст е 19 години квалификацията ще е нулева, а за т.нар. лидери на линията трябва да знаете, че ще са доста мургавички. Екшенът ще е пълен за щастливците!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.