Приходната агенция продава два самолета и три хеликоптера

Единият от трите хеликоптера КА 26 като този на снимката, е катастрофирал.

© НАП

Единият от трите хеликоптера КА 26 като този на снимката, е катастрофирал.



Три хеликоптера КА 26 и два самолета АН-2 обяви за продажба поделението на Националната агенция за приходите (НАП) във Велико Търново.


Единият от хеликоптерите е катастрофирал и може да се ползва само за части, уточнява продавачът. 


Останалите машини могат да се използват. Те са произведени в годините между 1962 г. и 1974 г. и остатъчният им летателен ресурс е достатъчно дълъг, е преценката на НАП.




Най-ниската начална тръжна цена е за катастрофиралия  летателен апарат - 16 хил. лв. Наддаването на най-новия хеликоптер, който е и най-запазен, ще започне от десет пъти по-голяма сума - 160 хил. лв. Общата начална тръжна цена е 346 хил. лв.


Според съобщението на НАП двата самолета Ан 2 имат достатъчно дълъг летателен ресурс.

© НАП

Според съобщението на НАП двата самолета Ан 2 имат достатъчно дълъг летателен ресурс.


Условието към желаещите да участват в търга е да внесат депозит от 20% от началната тръжна цена в териториалната дирекция на НАП във Велико Търново. Срокът за подаване на офертите е 22 декември.


Машините са достъпни за оглед на летището в Горна Оряховица в седмицата преди това, но само след предварителна заявка.

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 823 Неутрално

    От кого са били отнети? В катастрофиралия хеликоптер имаше ли два скелета, облечени в казашки униформи? Самолетите могат ли да пускат бомби или да пренасят седмичния пазар на ромска фамилия? Има ли начин да сложа перката на здравия хеликоптер на джипката си, щото нещо прегрява... Имам тооолкова въпроси към НАП.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  2. 2 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1419 Весело

    Да се обадят на НАДИН, може да имат интерес... но срещу друга тръжна начална цена за придобиване.

    Как изобщо някой е приел за гаранция тези летящи кофчези???
    Пък и тия от НАП се излагат... колко ще изкарат, изобщо не е ясно.

    Жената е покана за щастие
  3. 3 Профил на Цветомир Гинков Вълков
    Цветомир Гинков Вълков
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Те са произведени в годините между 1962 г. и 1974 г. и остатъчният им летателен ресурс е достатъчно дълъг, е преценката на НАП.

    Как точно тези тесни специалисти данъчните прецениха колко достатъчен е летателния ресурс на тези машини, след като са на възраст между 37 и 50 години?????

  4. 4 Профил на liion44
    liion44
    Рейтинг: 497 Неутрално

    По добре е да си купя гащи с перка ..по е сигурно .че няма да се претрепя.

  5. 5 Профил на Eenk
    Eenk
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Агенцията що не ги пусне в ebay.com?

    http://www.eenk.com
  6. 6 Профил на Zdravko Z.
    Zdravko Z.
    Рейтинг: 683 Неутрално

    АН - 2 има доста дълъг летателен живот, освен всичко друга са и едни от самолетите с най-ниска полетна скорост, а благодарение на факта, че са двуплощници могат да пикират и кацат дори и при не работещ двигател!


    Имайте в предвид, че за един самолет не е важно на колко години е а каква техническа инспекция е минавал!

  7. 7 Профил на hobbitbg
    hobbitbg
    Рейтинг: 610 Весело

    До коментар [#6] от "Zdravko Z.":

    Браво, най-накрая поне едно компетентно мнение в този форум!

  8. 8 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#6] от "Zdravko Z.":



    [quote#6:"Zdravko Z."]за един самолет не е важно на колко години е а каква техническа инспекция е минавал! [/quote]
    Здравко има ресурс и по години!
    А инспектори сега в Русия колкото искаш!
    Достатъчно е да му поемеш разноските (пътни, хотел и...пиене)!
    Печата е почти истински!
    Още повече, че от аварирали(не дай боже катастрофирали(смърт) машини резервни части не се вземат)
    А НАП действително се занимават със много неспецифична и деликатна дейност!

  9. 9 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 598 Весело

    ТАРАТАЙКИТЕ СА ЗА СКРАП , ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ДАЛАВЕРА

  10. 10 Профил на tims
    tims
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Цените са високи, но в Ан-четата винаги има хляб! Ако искат наистина да ги продадат трябва да свалят цената и да разпространят обявата между хората от бранша, които още експлоатират същия летатален парк, не само у нас. Нямате представа колко и къде все още се ползват тези машини.

  11. 11 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#6] от "Zdravko Z.":

    Абе човек, то всеки самолет може да пикира с неработещ двигател. Всеки може и каца с неработещ двигател. Работещия двигател не е гаранция за успешно кацане. А АН-2 са пълни барутарници без лиценз за ползване не летища различни от селскостопански и частни второстепенни от типа на това в Долна баня.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  12. 12 Профил на valkiry
    valkiry
    Рейтинг: 478 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK