Промоциите и масираната реклама засилиха предпразничната търговия

Промоциите и масираната реклама засилиха предпразничната търговия

© Цветелина Белутова



Ценовите отстъпки, които в някои случаи са достигали две трети от цената, и засилената реклама по всички основни канали са движели ръста на покупките преди коледните празници в търговските вериги, съобщи "Капитал Daily".


"Ако не правиш промоции, не продаваш", са коментирали почти единодушно техни представители пред изданието. 


Благодарение на намаленията някои от големите магазини са успели да увеличат оборотите си през декември с двуцифрено число, а други да задържат нивата от миналия декември. Освен това търговците са пуснали по-голям брой брошури и са използвали повече канали за реклама – вестници, радио, телевизия, билбордове.




Черната техника - телевизори, лаптопи, е била най-търсена в предпразничните дни, коментират от "Технополис", играчките запазват лидерската си позиция, допълват от "Хиполенд".  От веригата "Лидл" допълват, че се е увеличил интересът и към по-луксозните продукти за хранене.


Повечето от търговците коментират,, че когато българите са склонни да купуват по-скъпи артикули, компенсират разходите с други стоки в промоция.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Може и да се научим да търгуваме и пазаруваме цивилизовано.
    Ха дано!

    ура и да живей!!!
  2. 2 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1403 Весело

    Хм... Засилената реклама засили търговията

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  3. 3 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 914 Неутрално

    В Рим /ЕС/ като римляните /европейците/ ...
    Лека-полека ще започнем да учим разни полезни неща

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  4. 4 Профил на a.tanas
    a.tanas
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Друго си е да сложиш нов телевизор на коледната трапеза

  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5491 Неутрално

    просто всички знаем колко надути и нереални са цените на стоките и услугите и какви ментарджии са търговците ни !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 673 Неутрално

    "Промоциите и ЗАСИЛЕНАТА реклама ЗАСИЛИХА предпразничната търговия"?Досадното повторение на ЗАСИЛИХА можеше да се избегне с "Промоциите и агресивната реклама засилиха.....".Надявам се,че дежурният редактор няма да ми се разсърди!

  7. 7 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    Отстъпките и рекламата? А някъде не успяхте ли да вмъкнете и факта, че са празници и хората купуват подаръци, или той е без значение?

    Би трябвало сравнението да е на база миналата година.
    Иначе, употребата на думата "промоция", свързано с намаление на цени говори достатъчно за адекватноста на родния търговец, бил той и верига.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  8. 8 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Обикновено купувам НЕ рекламирани стоки. Просто не искам да плащам част от рекламата,особено по скъпите телевизии...

  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    До коментар [#8] от "hinin37":

    Няма много логика в това. Може би е редно да кажеш - рекламирани марки, или дори търговци. Така по-има смисъл. Но за определени конкретни стоки не важи.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    аз пък нищо не си купух.След нова година ще ги намалят още повече.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  13. 13 Профил на kalin_m
    kalin_m
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Промоциите в нашите търговски вериги за техника са стари модели и боклуци, от които не са успели да се отърват много време. Това е масовият случай. Според мен и откровени ментета на известни марки от паралелен внос са надеждно "опаковани" предложения. Не мога да го докажа, но това е моето впечатление.

  14. 14 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 673 Неутрално

    Благодаря на редактора!Наистина "масираната реклама" е по-подходящо от "агресивната"!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK