За година 5 авиокомпании спряха полетите от летище София

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (41)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Безименен
    Безименен
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    все повече оставаме встрани от всичко

    Времето е наркотик, много от него убива.
  2. 2 Профил на Lary2
    Lary2
    Рейтинг: 402 Весело

    Със сигурност Бойко е виновен...
    Компаниите си преструктурират дейностите за оптимизация на разходите, какво толкова странно има в това?

    Бъди такъв за какъвто искаш да минеш!
  3. 3 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Когато в нощите се промъкне хлад
    и по върхарите затрепти мъгла .
    Когато сладък сок налее гроздето
    и слезе тихичко есента .

    Сребърни ята над нас кръжат ,
    вглеждат се на юг , избират път .
    Сребърни ята със нас тъжат -
    утре те от тук ще отлетят.

    Къде потънахте светлосини дни ,
    унил бакърен цвят свежеста смени .
    Разсърден вятърът нападна клоните ,
    постла шумящ килим от листа .

    Смълчани утрини , напоени с мрак ,
    гнедза притихнали в пелени от сняг .
    Къде са птиците , на юг отлитнали ,
    кога ще дойде с тях пролетта ?

    Сребърни ята след дълъг път
    в пролетния свод ще закръжат .
    Сребърни ята ще долетят
    обич и живот ще донесат .
    http://youtu.be/EFE_9hzWQ2w

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  4. 4 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1416 Весело


    В същото време някои компании
    ще спечелят от липсата на конкуренция.
    Такъв е случаят с "България Ер" ..
    ====================



    Векерейските Мутри
    ще спечелят от това, но само временно.

    Няма място за Мутренски Менажмент в ЕС !!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  5. 5 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1430 Весело

    Значи са намалели превозвачите, но са се увеличили пътниците. Или все повече и повече пътници блъскат в един полет. Както е тръгнало ще ги товарят, като чували с картофи- да няма лабаво.

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  6. 6 Профил на Fringser
    Fringser
    Рейтинг: 282 Неутрално

    Пропускате German Wings.
    За Pegasus ясно, до Истанбул се пътува с автобус и карирана платнена чанта. Malev - също ясно, Cimber Sterling надали са очаквали талази за Дания.
    Но ще ми е мега любопитно да прочета какви са причините чехите и швейцарците да спрат полетите.
    Капитал?

  7. 7 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 900 Весело

    Приходите на летището все пак ги правят пътниците, а не броя полети..... така че споко.... отишли си едни, ще дойдат други, както и идват като четем статията.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  8. 8 Профил на ivobog
    ivobog
    Рейтинг: 233 Неутрално

    научете се да пишете правилно, имате претенции за качествен информационен носител, а статията е бъкана с правописни грешки

  9. 9 Профил на rosinela
    rosinela
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Като се огледа човек колко пътници има на летището, веднага си отговаря на въпроса, защо са спрели полетите си някои авиокомпании.

  10. 10 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#6] от "Fringser":

    Чехите фалираха.

  11. 11 Профил на Ico Shanov
    Ico Shanov
    Рейтинг: 458 Неутрално

    на клозет самолети не кацат.до 5 години разрухата и кризата ще докарат нещата до там че летище враждебна ще бъде оглозгано от житаните

  12. 12 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Летището да не се оплакват от липса на такси, а да се заемат да направят летището по-приветливо място. Малкото заведения предлагат некачествена храна на цени, по-високи от тези в Схипол и Хийтроу. Магазините са малко, повечето помещения пустеят. В тоалетните редовно липсва хартия и сапун, хигиената е съмнителна.

  13. 13 Профил на glupakat
    glupakat
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Чехите фалирали а бг цъфти!!!!!простотия !

  14. 14 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1748 Неутрално

    До коментар [#6] от "Fringser":

    Чехите са пред фалит и се чудят какво да отрежат за да се закрепят. А суисс отдавна ги няма, тях ги изкупи луфтханза още преди 5 години когато фалираха. От тогава карата на споделени полети с БългарияЕър или Луфтханза. И накрая са се отказали от тия глупости.
    Но големия проблем на всички конвенционални превозвачи са лоу-кост и конкретно ВизЕър и ИзиДжет. Те просто им изядоха пазара.

  15. 15 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 796 Весело

    А, и да не говорим как в края на януари полет на BA от Лондон не бе свързан с ръкав, а пътниците бяха извозени с автобус. Навън -15, а между самолета и пътниците - добре заледена локва. Много е забавно с ръчен багаж да вървиш по лед, докато се опитваш да се качиш в автобус. При това по време на деня, когато на летището има само още един полет.

  16. 16 Профил на sasho1914
    sasho1914
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#12] от "Знам и Мога":

    И все пак в момента направо е цвете в сравнение с това, което беше преди 2 години примерно.

  17. 17 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 796 Весело

    До коментар [#14] от "m17":

    Големите компании - British Airways, Lufthanza, поне предлагат някакви човешки условия в полетите си. Последният ми полет с родните превозвачи може да се сравни само с полет на low cost компания - тесен самолет, неособено приветлив екипаж, храна и напитки, която Борджиите биха сервирали на особено мразен враг... За кретенската реклама на кредитни карти на ЦКБ не ми се говори даже. Особено е забавно, като я правят и на английски.

  18. 18 Профил на Ico Shanov
    Ico Shanov
    Рейтинг: 458 Неутрално

    ще кацат скоро ама не самолети а роми в новия терминал има много метал . пове4ето излизащи навън тръгват на гурбет и на тях им е по изгодно с ли4ни автомобили и автобуси .освен това два милиона от матряла се изнесе ве4е .

  19. 19 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Пазара става по-конкурентен и на него правилата се променят.
    Който е по-гъвкав и се променя според пазара - оцелява. Който не може- пада. Сега с България еър до Лондон излиза колкот с т.нар. лоукост. Ето така се прави. И в бъдеще ще имаме повече немаркирани бели самолети без авиокомпания в които ще се тъпчат пътници на 3-4 авиолинии.
    Истината е че ние сме треторазредно летище на треторазрядна страна, на която само треторазрядни авиолинии спират и то за малко. Ето защо според мен трябва да залагаме на националния си превозвач, чието бъдеще е бързи редовни връзки до по-големите авио-транспортни възли.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  20. 20 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 701 Неутрално

    а за концесия няма ли най-накрая да се сети някой?

  21. 21 Профил на jetchev
    jetchev
    Рейтинг: 402 Неутрално

    добър ден от Прага, понеже виждам много некомпетентни коментари, искам да дам то4на информация. CSA имат големи финансови загуби за последните години и са принудени да съкращават дестинации за да не фалират, освен това се тъси вариант за приватизация заедно с летището Вацлав Хавел. Благодаря за вниманието

  22. 22 Профил на frequentflyer
    frequentflyer
    Рейтинг: 458 Неутрално

    far too many players in europe

  23. 23 Профил на Shlosera
    Shlosera
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Преди време ми се наложи да пътувам до Прага и като проверих цените на ЦСА направо настръхнах. Възползвах се от една нискотарифна компания, която фалира преди 2 години. Беше нещо със скай в името си, но вече не помня... говоря за разлика, от поне 4 пъти в цената...
    Вярно е че през 2008 година нискотарифните авиолинии бяха все още нискотарифни и разликите с обикновените бяха доста големи. Сега ако ти се наложи да ползваш един Уиз еър до Лондон, да сложиш багаж, трансфера между летището и града и цената си стана почти колкото на БГ еър или Бритиш еъруейз...

  24. 24 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Чака ни мутренски монопол на полетите до Европа.

  25. 25 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#23:"Shlosera"]Сега ако ти се наложи да ползваш един Уиз еър до Лондон, да сложиш багаж, трансфера между летището и града и цената си стана почти колкото на БГ еър или Бритиш еъруейз...[/quote]
    Парче багаж 32 кг струва 28 лв. Не знам къде кацат Уиз в Лондон, но влакът от Гетуик до Виктория струва (ше)11 или 14 паунда не помня точно и си изминава дестинацията за 35 минути. Два пъти да е поскъпнало, пак си на далавера. Общо взето където се застъпват дестинации на Уиз и на БГ еър разликата в цената е двойна, а Бг еър определено не предлагат два пъти по-добре услуга от Уиз.

  26. 26 Профил на Ламбо
    Ламбо
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Интересно е обаче как обединенията (алайънсите) на авиокомпаниите натикаха Малев във фалита. Дори руската "Аерофлот" не можа да ги спаси.
    Стратегията на "България еър" да не влиза в обединение с други авиокомпании е много правилна (за сега). Така компанията е значително по динамична в дестинациите си и не е нужно да се съобразява с никого.

    Не мога да разбера, защо ако "България еър" поемата полетите до Прага, то това ще е губещо за летище - София. Нали все пак и те ще плащат същите летищни такси?

    А чешките авиолинии изпитват в момента огромни финансови затруднения. Не могат и толкова лесно да се преструктурират.

    Fortuna favet fortibus.
  27. 27 Профил на Ламбо
    Ламбо
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#19] от "Десен":

    Не мисля, че летище София е треторазрядно. И една от причините за това е наличието на Луфтханза Техник.

    Когато направят третата писта и свържат летището с метрото, тогава наистина ще се пътува приятно.
    Нека не забравяме на какво приличаше летището преди 10-15 години.

    Fortuna favet fortibus.
  28. 28 Профил на sheineman
    sheineman
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#6] от "Fringser":

    сТАР АЛИАНС. ЛУФТХАНЗА И АУСТРИАН ЛЕТЯТ ДОСТА НА чЕСТО.
    ВИЕНА- СОФИЯ Я ИМА всеки ден по няколко пъти. луфтханза с кънекшан флайт те прекарват през франфурт или мюних за софия.берлин софия СЪщО ИМА. суисс в стар алианс редуцираха полетите за източна европа драстично.

    после не забравяй че за русе и и околия букурещ е алтернатива на софия.

  29. 29 Профил на sheineman
    sheineman
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#12] от "Знам и Мога":

    ++++++++++++++++++++
    вече има автомат за кафе...

  30. 30 Профил на Sir.
    Sir.
    Рейтинг: 233 Неутрално

    German Wings също спряха да летят до София.

  31. 31 Профил на sheineman
    sheineman
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#23] от "Shlosera":

    скай юръп. вече ги няма.

  32. 32 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Само българи и заблудени чужденци минават през летище София. Естествено е чужди компании да минимизират полетите.
    За чужденец не е необходимо да влиза в страната, достатъчно е да прекара 3 часа на летището за да добие представа в каква кочина е попаднал.
    Тоалетните миришат отдалеко на пикня. Няма ресторанти. Не е възможно да се купи вода на прилична цена. Цените на всичко са неимоверно високи. Когато купуваш от магазините и плашаш с пари които не са обявени в цената, продавачките закръглават както си искат и не ти връщат ресто, дори и когато купуваш с левове и това е долнопробна кражба. Кафенетата се зареждат със стока от зоната на чакащите пътници и това се прави от човек с изключително мръсни дрехи.
    Никаде не се виждат цигани, но циганията е неописуема. Така че не обвинявайте циганите за всичко.

  33. 33 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1748 Неутрално

    До коментар [#17] от "Знам и Мога":

    Да бе, гадния изсъхнал сандвич в луфтханза е много човешки. Модела на лоу-кост да си плащаш храната е много добър. Така повечето хора се стискат за 2-3евро и на мен не се налага да чакам час за да пийна топло кафенце.

  34. 34 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#33] от "m17":

    Темата е летището а не авиокомпаниите. Летището е циганско.

  35. 35 Профил на ok
    ok
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#26] от "Ламбо":

    България ер не плаща летищни такси на Летище София. Начисляват им се, но според отчета на летището за 2010 година не си плащат. Висят с десетина милиона дълг, които явно не могат да платят. Затова летището ще е на загуба ако БГ Ер вземе полетите до Прага.

  36. 36 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 853 Неутрално

    България никога не е била в центъра на нищо-нито в селско стопанство, нито туризъм, нито недвижими имоти, нито в интересите на големия бизнес.

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  37. 37 Профил на Shlosera
    Shlosera
    Рейтинг: 518 Неутрално

    До коментар [#25] от "Stardust":
    Това за Уиз еър не е много вярно. Ако решиш да пътуваш, пак ще дам пример, до Лондон по време на празник ще се изненадаш, че цената е даже по - висока от тази на БГ еър. Сега отворих сайта на Уиз еър и се помрачих от цената 300 лв отиване и 180 лв връщане. Това е ако си само с ръчен багаж. На БГ еър е 400 лв. с 20 кг багаж, до Хийтроу, което си е направо в града и можеш да ползваш билета за градския транспорт. Уизеър кацат на Лутън който е на час път и както каза по горе на повече от 11 паунда в посока. Иначе Уиз еър нямат равни, ако искаш да отскочиш на гости в извънпиково време или особено ако хванеш някоя промоция. Преди, когато имаха полети до Варна летях за 12 лева с тях... но това си беше преди...
    Като цяло страдаме от липса на достатъчно възможности за полети от Бг до където и да е...

  38. 38 Профил на Shlosera
    Shlosera
    Рейтинг: 518 Неутрално

    По - горния пример за Уизеър го дадо за почивните дни през септември.

  39. 39 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 803 Неутрално

    [quote#5:"ръпончо"]Или все повече и повече пътници блъскат в един полет. Както е тръгнало ще ги товарят, като чували с картофи- да няма лабаво[/quote]
    Броят на пътниците няма как да надхвърли броя на седалките. Ако искаш две седалки, купи си два билета.

  40. 40 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 685 Неутрално

    До коментар [#2] от "Lary2":

    Естествено, че е виновен.
    Преструктурират се защото никой не иска да пътува до България, а не искат защото няма какво да правят тук - няма бизнес, а бизнес климата зависи от правителството и лично от премиерът Слънце.

    "We're not gonna take it! Anymore."
  41. 41 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#28] от "sheineman":

    "после не забравяй че за русе и и околия букурещ е алтернатива на софия"
    Така си е.Един час път с кола до летището,наличие на 24 часово таксиметрово обслужване и естественно много по-вече пътнически дестинации.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK