Значи са намалели превозвачите, но са се увеличили пътниците. Или все повече и повече пътници блъскат в един полет. Както е тръгнало ще ги товарят, като чували с картофи- да няма лабаво.
Пропускате German Wings.
За Pegasus ясно, до Истанбул се пътува с автобус и карирана платнена чанта. Malev - също ясно, Cimber Sterling надали са очаквали талази за Дания.
Но ще ми е мега любопитно да прочета какви са причините чехите и швейцарците да спрат полетите.
Капитал?
Приходите на летището все пак ги правят пътниците, а не броя полети..... така че споко.... отишли си едни, ще дойдат други, както и идват като четем статията.....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Летището да не се оплакват от липса на такси, а да се заемат да направят летището по-приветливо място. Малкото заведения предлагат некачествена храна на цени, по-високи от тези в Схипол и Хийтроу. Магазините са малко, повечето помещения пустеят. В тоалетните редовно липсва хартия и сапун, хигиената е съмнителна.
Чехите са пред фалит и се чудят какво да отрежат за да се закрепят. А суисс отдавна ги няма, тях ги изкупи луфтханза още преди 5 години когато фалираха. От тогава карата на споделени полети с БългарияЕър или Луфтханза. И накрая са се отказали от тия глупости.
Но големия проблем на всички конвенционални превозвачи са лоу-кост и конкретно ВизЕър и ИзиДжет. Те просто им изядоха пазара.
А, и да не говорим как в края на януари полет на BA от Лондон не бе свързан с ръкав, а пътниците бяха извозени с автобус. Навън -15, а между самолета и пътниците - добре заледена локва. Много е забавно с ръчен багаж да вървиш по лед, докато се опитваш да се качиш в автобус. При това по време на деня, когато на летището има само още един полет.
Големите компании - British Airways, Lufthanza, поне предлагат някакви човешки условия в полетите си. Последният ми полет с родните превозвачи може да се сравни само с полет на low cost компания - тесен самолет, неособено приветлив екипаж, храна и напитки, която Борджиите биха сервирали на особено мразен враг... За кретенската реклама на кредитни карти на ЦКБ не ми се говори даже. Особено е забавно, като я правят и на английски.
ще кацат скоро ама не самолети а роми в новия терминал има много метал . пове4ето излизащи навън тръгват на гурбет и на тях им е по изгодно с ли4ни автомобили и автобуси .освен това два милиона от матряла се изнесе ве4е .
Пазара става по-конкурентен и на него правилата се променят.
Който е по-гъвкав и се променя според пазара - оцелява. Който не може- пада. Сега с България еър до Лондон излиза колкот с т.нар. лоукост. Ето така се прави. И в бъдеще ще имаме повече немаркирани бели самолети без авиокомпания в които ще се тъпчат пътници на 3-4 авиолинии.
Истината е че ние сме треторазредно летище на треторазрядна страна, на която само треторазрядни авиолинии спират и то за малко. Ето защо според мен трябва да залагаме на националния си превозвач, чието бъдеще е бързи редовни връзки до по-големите авио-транспортни възли.
добър ден от Прага, понеже виждам много некомпетентни коментари, искам да дам то4на информация. CSA имат големи финансови загуби за последните години и са принудени да съкращават дестинации за да не фалират, освен това се тъси вариант за приватизация заедно с летището Вацлав Хавел. Благодаря за вниманието
Преди време ми се наложи да пътувам до Прага и като проверих цените на ЦСА направо настръхнах. Възползвах се от една нискотарифна компания, която фалира преди 2 години. Беше нещо със скай в името си, но вече не помня... говоря за разлика, от поне 4 пъти в цената...
Вярно е че през 2008 година нискотарифните авиолинии бяха все още нискотарифни и разликите с обикновените бяха доста големи. Сега ако ти се наложи да ползваш един Уиз еър до Лондон, да сложиш багаж, трансфера между летището и града и цената си стана почти колкото на БГ еър или Бритиш еъруейз...
[quote#23:"Shlosera"]Сега ако ти се наложи да ползваш един Уиз еър до Лондон, да сложиш багаж, трансфера между летището и града и цената си стана почти колкото на БГ еър или Бритиш еъруейз...[/quote]
Парче багаж 32 кг струва 28 лв. Не знам къде кацат Уиз в Лондон, но влакът от Гетуик до Виктория струва (ше)11 или 14 паунда не помня точно и си изминава дестинацията за 35 минути. Два пъти да е поскъпнало, пак си на далавера. Общо взето където се застъпват дестинации на Уиз и на БГ еър разликата в цената е двойна, а Бг еър определено не предлагат два пъти по-добре услуга от Уиз.
Интересно е обаче как обединенията (алайънсите) на авиокомпаниите натикаха Малев във фалита. Дори руската "Аерофлот" не можа да ги спаси.
Стратегията на "България еър" да не влиза в обединение с други авиокомпании е много правилна (за сега). Така компанията е значително по динамична в дестинациите си и не е нужно да се съобразява с никого.
Не мога да разбера, защо ако "България еър" поемата полетите до Прага, то това ще е губещо за летище - София. Нали все пак и те ще плащат същите летищни такси?
А чешките авиолинии изпитват в момента огромни финансови затруднения. Не могат и толкова лесно да се преструктурират.
Не мисля, че летище София е треторазрядно. И една от причините за това е наличието на Луфтханза Техник.
Когато направят третата писта и свържат летището с метрото, тогава наистина ще се пътува приятно.
Нека не забравяме на какво приличаше летището преди 10-15 години.
сТАР АЛИАНС. ЛУФТХАНЗА И АУСТРИАН ЛЕТЯТ ДОСТА НА чЕСТО.
ВИЕНА- СОФИЯ Я ИМА всеки ден по няколко пъти. луфтханза с кънекшан флайт те прекарват през франфурт или мюних за софия.берлин софия СЪщО ИМА. суисс в стар алианс редуцираха полетите за източна европа драстично.
после не забравяй че за русе и и околия букурещ е алтернатива на софия.
Само българи и заблудени чужденци минават през летище София. Естествено е чужди компании да минимизират полетите.
За чужденец не е необходимо да влиза в страната, достатъчно е да прекара 3 часа на летището за да добие представа в каква кочина е попаднал.
Тоалетните миришат отдалеко на пикня. Няма ресторанти. Не е възможно да се купи вода на прилична цена. Цените на всичко са неимоверно високи. Когато купуваш от магазините и плашаш с пари които не са обявени в цената, продавачките закръглават както си искат и не ти връщат ресто, дори и когато купуваш с левове и това е долнопробна кражба. Кафенетата се зареждат със стока от зоната на чакащите пътници и това се прави от човек с изключително мръсни дрехи.
Никаде не се виждат цигани, но циганията е неописуема. Така че не обвинявайте циганите за всичко.
Да бе, гадния изсъхнал сандвич в луфтханза е много човешки. Модела на лоу-кост да си плащаш храната е много добър. Така повечето хора се стискат за 2-3евро и на мен не се налага да чакам час за да пийна топло кафенце.
България ер не плаща летищни такси на Летище София. Начисляват им се, но според отчета на летището за 2010 година не си плащат. Висят с десетина милиона дълг, които явно не могат да платят. Затова летището ще е на загуба ако БГ Ер вземе полетите до Прага.
До коментар [#25] от "Stardust":
Това за Уиз еър не е много вярно. Ако решиш да пътуваш, пак ще дам пример, до Лондон по време на празник ще се изненадаш, че цената е даже по - висока от тази на БГ еър. Сега отворих сайта на Уиз еър и се помрачих от цената 300 лв отиване и 180 лв връщане. Това е ако си само с ръчен багаж. На БГ еър е 400 лв. с 20 кг багаж, до Хийтроу, което си е направо в града и можеш да ползваш билета за градския транспорт. Уизеър кацат на Лутън който е на час път и както каза по горе на повече от 11 паунда в посока. Иначе Уиз еър нямат равни, ако искаш да отскочиш на гости в извънпиково време или особено ако хванеш някоя промоция. Преди, когато имаха полети до Варна летях за 12 лева с тях... но това си беше преди...
Като цяло страдаме от липса на достатъчно възможности за полети от Бг до където и да е...
[quote#5:"ръпончо"]Или все повече и повече пътници блъскат в един полет. Както е тръгнало ще ги товарят, като чували с картофи- да няма лабаво[/quote]
Броят на пътниците няма как да надхвърли броя на седалките. Ако искаш две седалки, купи си два билета.
Естествено, че е виновен.
Преструктурират се защото никой не иска да пътува до България, а не искат защото няма какво да правят тук - няма бизнес, а бизнес климата зависи от правителството и лично от премиерът Слънце.
"после не забравяй че за русе и и околия букурещ е алтернатива на софия"
Така си е.Един час път с кола до летището,наличие на 24 часово таксиметрово обслужване и естественно много по-вече пътнически дестинации.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Безименен
Рейтинг: 1416 Разстроеновсе повече оставаме встрани от всичко
Времето е наркотик, много от него убива.Lary2
Рейтинг: 402 ВеселоСъс сигурност Бойко е виновен...
Бъди такъв за какъвто искаш да минеш!Компаниите си преструктурират дейностите за оптимизация на разходите, какво толкова странно има в това?
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноКогато в нощите се промъкне хлад
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.и по върхарите затрепти мъгла .
Когато сладък сок налее гроздето
и слезе тихичко есента .
Сребърни ята над нас кръжат ,
вглеждат се на юг , избират път .
Сребърни ята със нас тъжат -
утре те от тук ще отлетят.
Къде потънахте светлосини дни ,
унил бакърен цвят свежеста смени .
Разсърден вятърът нападна клоните ,
постла шумящ килим от листа .
Смълчани утрини , напоени с мрак ,
гнедза притихнали в пелени от сняг .
Къде са птиците , на юг отлитнали ,
кога ще дойде с тях пролетта ?
Сребърни ята след дълъг път
в пролетния свод ще закръжат .
Сребърни ята ще долетят
обич и живот ще донесат .
http://youtu.be/EFE_9hzWQ2w
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1416 ВеселоВ същото време някои компании
ще спечелят от липсата на конкуренция.
Такъв е случаят с "България Ер" ..
====================
Векерейските Мутри
ще спечелят от това, но само временно.
Няма място за Мутренски Менажмент в ЕС !!!
ръпончо
Рейтинг: 1430 ВеселоЗначи са намалели превозвачите, но са се увеличили пътниците. Или все повече и повече пътници блъскат в един полет. Както е тръгнало ще ги товарят, като чували с картофи- да няма лабаво.
Много народ тук се е взел насериозно! :)Fringser
Рейтинг: 282 НеутралноПропускате German Wings.
За Pegasus ясно, до Истанбул се пътува с автобус и карирана платнена чанта. Malev - също ясно, Cimber Sterling надали са очаквали талази за Дания.
Но ще ми е мега любопитно да прочета какви са причините чехите и швейцарците да спрат полетите.
Капитал?
boby1945
Рейтинг: 900 ВеселоПриходите на летището все пак ги правят пътниците, а не броя полети..... така че споко.... отишли си едни, ще дойдат други, както и идват като четем статията.....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....ivobog
Рейтинг: 233 Неутралнонаучете се да пишете правилно, имате претенции за качествен информационен носител, а статията е бъкана с правописни грешки
rosinela
Рейтинг: 571 НеутралноКато се огледа човек колко пътници има на летището, веднага си отговаря на въпроса, защо са спрели полетите си някои авиокомпании.
Знам и Мога
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#6] от "Fringser":
Чехите фалираха.
Ico Shanov
Рейтинг: 458 Неутралнона клозет самолети не кацат.до 5 години разрухата и кризата ще докарат нещата до там че летище враждебна ще бъде оглозгано от житаните
Знам и Мога
Рейтинг: 796 НеутралноЛетището да не се оплакват от липса на такси, а да се заемат да направят летището по-приветливо място. Малкото заведения предлагат некачествена храна на цени, по-високи от тези в Схипол и Хийтроу. Магазините са малко, повечето помещения пустеят. В тоалетните редовно липсва хартия и сапун, хигиената е съмнителна.
glupakat
Рейтинг: 458 НеутралноЧехите фалирали а бг цъфти!!!!!простотия !
m17
Рейтинг: 1748 НеутралноДо коментар [#6] от "Fringser":
Чехите са пред фалит и се чудят какво да отрежат за да се закрепят. А суисс отдавна ги няма, тях ги изкупи луфтханза още преди 5 години когато фалираха. От тогава карата на споделени полети с БългарияЕър или Луфтханза. И накрая са се отказали от тия глупости.
Но големия проблем на всички конвенционални превозвачи са лоу-кост и конкретно ВизЕър и ИзиДжет. Те просто им изядоха пазара.
Знам и Мога
Рейтинг: 796 ВеселоА, и да не говорим как в края на януари полет на BA от Лондон не бе свързан с ръкав, а пътниците бяха извозени с автобус. Навън -15, а между самолета и пътниците - добре заледена локва. Много е забавно с ръчен багаж да вървиш по лед, докато се опитваш да се качиш в автобус. При това по време на деня, когато на летището има само още един полет.
sasho1914
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#12] от "Знам и Мога":
И все пак в момента направо е цвете в сравнение с това, което беше преди 2 години примерно.
Знам и Мога
Рейтинг: 796 ВеселоДо коментар [#14] от "m17":
Големите компании - British Airways, Lufthanza, поне предлагат някакви човешки условия в полетите си. Последният ми полет с родните превозвачи може да се сравни само с полет на low cost компания - тесен самолет, неособено приветлив екипаж, храна и напитки, която Борджиите биха сервирали на особено мразен враг... За кретенската реклама на кредитни карти на ЦКБ не ми се говори даже. Особено е забавно, като я правят и на английски.
Ico Shanov
Рейтинг: 458 Неутралноще кацат скоро ама не самолети а роми в новия терминал има много метал . пове4ето излизащи навън тръгват на гурбет и на тях им е по изгодно с ли4ни автомобили и автобуси .освен това два милиона от матряла се изнесе ве4е .
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноПазара става по-конкурентен и на него правилата се променят.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Който е по-гъвкав и се променя според пазара - оцелява. Който не може- пада. Сега с България еър до Лондон излиза колкот с т.нар. лоукост. Ето така се прави. И в бъдеще ще имаме повече немаркирани бели самолети без авиокомпания в които ще се тъпчат пътници на 3-4 авиолинии.
Истината е че ние сме треторазредно летище на треторазрядна страна, на която само треторазрядни авиолинии спират и то за малко. Ето защо според мен трябва да залагаме на националния си превозвач, чието бъдеще е бързи редовни връзки до по-големите авио-транспортни възли.
Yomega
Рейтинг: 701 Неутралноа за концесия няма ли най-накрая да се сети някой?
jetchev
Рейтинг: 402 Неутралнодобър ден от Прага, понеже виждам много некомпетентни коментари, искам да дам то4на информация. CSA имат големи финансови загуби за последните години и са принудени да съкращават дестинации за да не фалират, освен това се тъси вариант за приватизация заедно с летището Вацлав Хавел. Благодаря за вниманието
frequentflyer
Рейтинг: 458 Неутралноfar too many players in europe
Shlosera
Рейтинг: 518 НеутралноПреди време ми се наложи да пътувам до Прага и като проверих цените на ЦСА направо настръхнах. Възползвах се от една нискотарифна компания, която фалира преди 2 години. Беше нещо със скай в името си, но вече не помня... говоря за разлика, от поне 4 пъти в цената...
Вярно е че през 2008 година нискотарифните авиолинии бяха все още нискотарифни и разликите с обикновените бяха доста големи. Сега ако ти се наложи да ползваш един Уиз еър до Лондон, да сложиш багаж, трансфера между летището и града и цената си стана почти колкото на БГ еър или Бритиш еъруейз...
Moonshine
Рейтинг: 627 НеутралноЧака ни мутренски монопол на полетите до Европа.
Moonshine
Рейтинг: 627 Неутрално[quote#23:"Shlosera"]Сега ако ти се наложи да ползваш един Уиз еър до Лондон, да сложиш багаж, трансфера между летището и града и цената си стана почти колкото на БГ еър или Бритиш еъруейз...[/quote]
Парче багаж 32 кг струва 28 лв. Не знам къде кацат Уиз в Лондон, но влакът от Гетуик до Виктория струва (ше)11 или 14 паунда не помня точно и си изминава дестинацията за 35 минути. Два пъти да е поскъпнало, пак си на далавера. Общо взето където се застъпват дестинации на Уиз и на БГ еър разликата в цената е двойна, а Бг еър определено не предлагат два пъти по-добре услуга от Уиз.
Ламбо
Рейтинг: 515 НеутралноИнтересно е обаче как обединенията (алайънсите) на авиокомпаниите натикаха Малев във фалита. Дори руската "Аерофлот" не можа да ги спаси.
Fortuna favet fortibus.Стратегията на "България еър" да не влиза в обединение с други авиокомпании е много правилна (за сега). Така компанията е значително по динамична в дестинациите си и не е нужно да се съобразява с никого.
Не мога да разбера, защо ако "България еър" поемата полетите до Прага, то това ще е губещо за летище - София. Нали все пак и те ще плащат същите летищни такси?
А чешките авиолинии изпитват в момента огромни финансови затруднения. Не могат и толкова лесно да се преструктурират.
Ламбо
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#19] от "Десен":
Fortuna favet fortibus.Не мисля, че летище София е треторазрядно. И една от причините за това е наличието на Луфтханза Техник.
Когато направят третата писта и свържат летището с метрото, тогава наистина ще се пътува приятно.
Нека не забравяме на какво приличаше летището преди 10-15 години.
sheineman
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#6] от "Fringser":
сТАР АЛИАНС. ЛУФТХАНЗА И АУСТРИАН ЛЕТЯТ ДОСТА НА чЕСТО.
ВИЕНА- СОФИЯ Я ИМА всеки ден по няколко пъти. луфтханза с кънекшан флайт те прекарват през франфурт или мюних за софия.берлин софия СЪщО ИМА. суисс в стар алианс редуцираха полетите за източна европа драстично.
после не забравяй че за русе и и околия букурещ е алтернатива на софия.
sheineman
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#12] от "Знам и Мога":
++++++++++++++++++++
вече има автомат за кафе...
Sir.
Рейтинг: 233 НеутралноGerman Wings също спряха да летят до София.
sheineman
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#23] от "Shlosera":
скай юръп. вече ги няма.
dissident
Рейтинг: 796 НеутралноСамо българи и заблудени чужденци минават през летище София. Естествено е чужди компании да минимизират полетите.
За чужденец не е необходимо да влиза в страната, достатъчно е да прекара 3 часа на летището за да добие представа в каква кочина е попаднал.
Тоалетните миришат отдалеко на пикня. Няма ресторанти. Не е възможно да се купи вода на прилична цена. Цените на всичко са неимоверно високи. Когато купуваш от магазините и плашаш с пари които не са обявени в цената, продавачките закръглават както си искат и не ти връщат ресто, дори и когато купуваш с левове и това е долнопробна кражба. Кафенетата се зареждат със стока от зоната на чакащите пътници и това се прави от човек с изключително мръсни дрехи.
Никаде не се виждат цигани, но циганията е неописуема. Така че не обвинявайте циганите за всичко.
m17
Рейтинг: 1748 НеутралноДо коментар [#17] от "Знам и Мога":
Да бе, гадния изсъхнал сандвич в луфтханза е много човешки. Модела на лоу-кост да си плащаш храната е много добър. Така повечето хора се стискат за 2-3евро и на мен не се налага да чакам час за да пийна топло кафенце.
dissident
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#33] от "m17":
Темата е летището а не авиокомпаниите. Летището е циганско.
ok
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#26] от "Ламбо":
България ер не плаща летищни такси на Летище София. Начисляват им се, но според отчета на летището за 2010 година не си плащат. Висят с десетина милиона дълг, които явно не могат да платят. Затова летището ще е на загуба ако БГ Ер вземе полетите до Прага.
InmoInvestments
Рейтинг: 853 НеутралноБългария никога не е била в центъра на нищо-нито в селско стопанство, нито туризъм, нито недвижими имоти, нито в интересите на големия бизнес.
You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al CaponeShlosera
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#25] от "Stardust":
Това за Уиз еър не е много вярно. Ако решиш да пътуваш, пак ще дам пример, до Лондон по време на празник ще се изненадаш, че цената е даже по - висока от тази на БГ еър. Сега отворих сайта на Уиз еър и се помрачих от цената 300 лв отиване и 180 лв връщане. Това е ако си само с ръчен багаж. На БГ еър е 400 лв. с 20 кг багаж, до Хийтроу, което си е направо в града и можеш да ползваш билета за градския транспорт. Уизеър кацат на Лутън който е на час път и както каза по горе на повече от 11 паунда в посока. Иначе Уиз еър нямат равни, ако искаш да отскочиш на гости в извънпиково време или особено ако хванеш някоя промоция. Преди, когато имаха полети до Варна летях за 12 лева с тях... но това си беше преди...
Като цяло страдаме от липса на достатъчно възможности за полети от Бг до където и да е...
Shlosera
Рейтинг: 518 НеутралноПо - горния пример за Уизеър го дадо за почивните дни през септември.
kaka_ginka
Рейтинг: 803 Неутрално[quote#5:"ръпончо"]Или все повече и повече пътници блъскат в един полет. Както е тръгнало ще ги товарят, като чували с картофи- да няма лабаво[/quote]
Броят на пътниците няма как да надхвърли броя на седалките. Ако искаш две седалки, купи си два билета.
widowmaker Всички сме парлеву франсе
Рейтинг: 685 НеутралноДо коментар [#2] от "Lary2":
"We're not gonna take it! Anymore."Естествено, че е виновен.
Преструктурират се защото никой не иска да пътува до България, а не искат защото няма какво да правят тук - няма бизнес, а бизнес климата зависи от правителството и лично от премиерът Слънце.
miho45
Рейтинг: 621 НеутралноДо коментар [#28] от "sheineman":
"после не забравяй че за русе и и околия букурещ е алтернатива на софия"
Така си е.Един час път с кола до летището,наличие на 24 часово таксиметрово обслужване и естественно много по-вече пътнически дестинации.