[quote#0:"статията"]компанията ще започне да печели обществените поръчки, плащани с пари от бюджета[/quote]
Подкрепата за родното автомобило-хм-строене е хубаво нещо, но не бива да е за сметка на прозрачността при избора... Най-малкото защото едната по-ниска цена спечелилият би могъл да си я избие при следпродажбеното обслужване (което в случая е на практика монополно)!
Я! А кога беше точно търга за тези автомобили? Или държавата иска да възстанови бързо инвестицийката на момчето на Нора Ананиева? Комунистите си били тръгнали, а?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
[quote#12:"Тони!"]кога беше точно търга за тези автомобили?[/quote]
Не по-малко интригуващ е критерият за подбор - дали е бил "най-ниска цена" (съдейки по написаното), или "икономически най-изгодна оферта"? Защото във втория случай се изчислява комплексна оценка, която за доставка на стоки като автомобил е по-подходяща...
Най - после да се помисли за родното производство. Дано тези коли станат толкова на брой по пътищата ни, колкото и дачията в Румъния. Все пак очакваме и други модели. Ако трябва да съм точен, мен не ме задоволява никой от произвежданите за сега коли. Един седан ще бъде едно добро допълнение към гамата. Мисля че даже го сертифицираха за ЕС наскоро.
Не искам да съм от онези постоянно черногледи и недоволни, но трябва да си даваме сметка за няколко неща:
1. Завода няма да произвежда коли, а ще сглобява (по-добре е от нищо, но все пак повечето от парите ще отидат за чужди инжинери и работници);
2. Джиповете ще се сглобяват у нас след минимум 2г. Тези ще са внесени.
3. На горското много по-полезни биха им били пикапите, а не джиповете.
Въпреки тези съображения се радвам, че все нещо се развива в БГ. Успех
Интересни параметри...
Моят автомобил е с 2,5 литра двигател, 163 коня и над 200 Нм.
Консумация 7,5 литра бензин, ако се кара спокойно.
Този автомобил вярно е по-голям, вероятно по-тежък и с доста по лошо въздушно съпротивление, ама май е и със постоянно зацепено 4х4. И е нов.
А моят е 12 годишен Галант.
Според мен консумацията е прекалено висока.
"Още при стартирането на продажбите в бранша пък се заговори, че компанията ще започне да печели обществените поръчки, плащани с пари от бюджета....."
Дано "спечелването" на въпросните поръчки е нормално, а не по типичния маниер, до болка познат.
Понеже ИНАЧЕ не виждам за6то парите на данъкоплатците следва да се опукват за благоденствието на ГГ и поддържането на системи на един неконкурентноспособен автомобил.
Ако всичко е чисто и почтенно - тогава ЕВАЛА, нека подкрепят работните места в Ловеч!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
А така- малко да се модернизират хората....те новите автомобили поне ще са си и българско производство и пак ще са високи , за да имат достъп навсякъде....сега и ще са и новички, и лъскавички....супер....и аз искам
Браво! Грейт уол започнаха малко по малко да се налагат на пазара! А и наистина какъв по-добър тест за колите им от разнообразните терени в нашите хубави български гори! Дано горските да успеят да ги опазят от незаконната сеч! Успехи и на Грейт уол, които не спират да ме изненадват приятно!
[quote#20:"bravo_vn"]3. На горското много по-полезни биха им били пикапите, а не джиповете. [/quote]
Абсолютно вярно. Ама друго си е джип, еле пък ако е черен
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
Нека да стимулираме родното производство. Така и трябва да бъде според мен. Автомобилите на "Great Wall" са доста по-надеждни от руските коли, които вече остаряха морално, а и технически. Да им слагат по една газова уредба и така ще се отзовават на всеки един сигнал за незаконна сеч бързо и екологично .
[quote#13:"Twinston Myth"]"икономически най-изгодна оферта"? Защото във втория случай се изчислява комплексна оценка, която за доставка на стоки като автомобил е по-подходяща... [/quote]
Абсолютно прав си. Но без да се закупят и експлоатирват в течение на няколко години подобни коли, просто няма начин да се направи сравнение с други марки.
Нъ съм сигурен че покупка на джипове за горските е най добрия начин да се провери комплексно доколко те са ОК.
От друга страна не виждам защо малки/средни служебни коли, такива движещи се по пътища а не през полето, не биха били по подходящи за подобна проверка. В което съм сигурен обаче е че онези 240 (с малки изключения, предполагам) търтеи не заслужават да се возят в луксозни возила.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
На една Лада винаги има какво да и правиш, така че автомобилите които произвеждаме са с 5 години пълна гаранция и няма какво да ги мислим. Добър избор направиха служителите от горските стопанства.
Колегата с Галанта двигателя на грейт уола просто е по-разтоварен, както е за предпочитане за такъв тип автомобил. Мен повече ме притеснява окачването, например ако си гледал това на Пинин, носачите му са едни тънки пръчици, а шарнирите са директно тези от Колт. В този смисъл, ако и грейт уола е на тоя принцип, той изобщо не става за офроуд и ще се разбие за отрицателно време.
И не правильно думать, что есть
чьим-то богом обещанный рай
Това ми се вижда доста добра инвестиция! За пръв път го казвам, но браво на Найденов! И ще подкрепя призива на повечето коментиращи държавните чиновници да се качат на такива коли!
Когато станат таксита, тогава ги признавам. За мен ако една кола се кара масово като такси, значи става. Ако не се кара масово, значи не трябва да се купува.
Еха, уредиха се горските, чак малко им завиждам! И аз от едно известно време се чудя дали да не си купя нещо, но по-малко на тяхната фирма!!!! Да дам своя дан на българската икономика!
Със здраве да си ги ползват. Не съм съгласен с марката и модела, но за всички ни е ясно защо точно офертата Грейт Уол е била избрана. Просвет от 20 сантиметра е добре мутренските "паркетни" джипове, но за джип дето ше ходи по поляните ми се струва малко.
За 35-40 хиляди на джип можеха да поръчат Дефендър, който ше ги надживее всичките и наистина ще върши работа!
Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!
Зимата бях из Балкана и хората там си джиткат масово на Нивите и не се оплакват. Дори има развит бизнес - внасят се стари джипки, които са използвани като части за Нивите.
[quote#37:"МАХАТМА ГАНДИ"]Когато станат таксита, тогава ги признавам. За мен ако една кола се кара масово като такси, значи става. [/quote]
Това в ЧУДЕСЕН тест за нова, непозната кола в България. На мястото на ГГ бих предложил подобна сделка на някоя голяма таксиметрова фирма със собствени коли. Това ако е сигурен че колите му ще издържат подобен тест, разбира се.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
Непрозрачната процедура за избор е най-малкия проблем в случая, подготвя се мащабно заграбване на 25% (двайсет и пет ) от българските гори, който ще бъдат отдадени на концесия за 15 години на обръчи от фирми на Емил Димитров от ГЕРБ: http://openparliament.net/position/view-37
Заменките на тройната коалиция бледнеят на фона на новата чудожищна (меко казано) кражба.
Вчера министърът на земеделието Мирослав Найденов съобщи, че печалбата на държавните горски предприятия е 3.5 млн. лв. от създаването им от средата на миналата година до края на 2011 г. Според него преди секторът е разчитал на държавна подкрепа, а сега вече се самоиздържа.
3.5 милиона чиста печалба за 6 (шест) месеца. Малко държавни предприятия могат да се похвалят с такива резултати.
Частната инициатива по изсичането на горите вече е държавна политика.
На печелившите, честито! Пари за Хувъри ще има. И не само.
Защо са купили Хувър Н5, който мисля че се внася от Китай и не се сглобява в задода до Ловеч, по-удачният вариант за да се насърчи и пазара на труда в БГ е може би пикапа Стид
[quote#60:"512"]щото пикапа е машина за работа, може да сложиш инвентар и тн в багажника. [/quote]
Съгласен съм че е за работа,но на горския работата е предимно да охранява и ръководи стопанисването на конкретното стопанство.Има множество фирми които изпълняват поръчки на горските стопанства - за дърводобив за залесяване,..и тези фирми са в частния сектор....а и характера на конкретната длъжност на служителя е строго специфичен, не рядко коренно различен.Та в този ред на мисли на горски инспектор ще му трябва една кола на лесничея - друга и т.н.
[quote#48:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"] Това в ЧУДЕСЕН тест за нова, непозната кола в България. На мястото на ГГ бих предложил подобна сделка на някоя голяма таксиметрова фирма със собствени коли. Това ако е сигурен че колите му ще издържат подобен тест, разбира се. [/quote]
Защо направо не направи собствена таксиметрова фирма ако са толкова яки
Предмет на поръчката съгласно линка по-горе -
„Възлагане на обществена поръчка за доставка чрез наемане без право на закупуване на 10/десет/ броя неупотребявани автомобила с висока проходимост”, за срок от 4 години.
Ти луд ли си? ЗОП визира като задължителна за поръчка сума от 10000лв, като има още едно условие- ако са няколко суми за едно и също- примерно 5 пъти да се платят по 2000лв в годината, то пак се пуска поръчка. Как точно го реши това, че 250000 без ДДС не били за търг? Поне първо чети законите, преди да се изцепваш.
До коментар [#12] от "Тони!":Гришата,Нора Ананиева.....?!?!?!Препоръка:Преди да влезеш в този форум,пий хапчето си! От кога Нора Ананиева започна да те плаши?Чудовище ли някакво е?Де да имаше повече такива като нея у нас!Винаги имай за пример онзи американски конгресмен,уплашен от думата "комунист",който скочи от четвъртия етаж на психиатричната клиника когато "видя" по улиците на Вашингтон руски танкове.
По-принцип съм за стимулиране на българската икономика чрез избиране на българското, но тези джипове са явно неконкуретни на Лада Нива.
1.Разликата в цената е 2 пъти!
2.Нива-та е доказал се с качествата си автомобил. Въпреки че по-новите сглобки на Нива не са толкова здрави, колкото старите, съм сигурен че са по-надеждни в такъв тежък терен от "българските китайци".
Единствено нивото на оборудване на Грейт Уол превъзхожда доста това на Нива-та, но не мисля, че от парите на данъкоплатците трябва да се осигурява комфорта на горските служители, а о на които и да е държавни чиновници.
За справка:
Бензинов мотор за комерсиални цели е пълна глупост!Ще им монтират газови уредби,къде кадърно къде не,и се започва с проблемите.Най-вероятно след изтичане на гаранцията.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
по-добре българска кола, отколкото румънската (например) с емблема, която прилича на отварачка! а и сравнено с другите високо-проходими коли, тези сигурно излизат най-евтино!
"Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
Румънските отварачки не струват нищо пред нашите автомобили. Вчера се убедих в това, като покарах "Great wall". Като качество е в пъти по-добро от пластмасовите изделия на северните ни съседи, като комфорт също, а за екстрите да не говорим. И цялото това нещо струва няколко хиляди по-евтино от аналогична румънска отварачка. Гаранцията също е по-добра и усещам колко нови таксита ще има с тази марка в най-скоро време . Не че нещо, ама само можем да завиждаме на горските стопани какви машини могат да карат в работното си време.
Това са пълни глупости които говориш. Тези автомибили излизат с газов инжекцион още от завода, като гаранцията си остава 5 години. Съгласи си с мен, че те не струват много и след още толкова време могат да бъдат сменени с нови. При всички ситуации и след 5 години ще могат да се карат, защото това не са дървените Дачии, които започват да се разпадат след 100 000 километра пробег.
Уважавам страшно много руските машини като Лада Нива, УАЗ и т.н. но те вече са морално и технически остарели. Нивата е добра докато не започне да се чупи. Тези джипове, което се предлагат са с 5 години гаранция и няма никой да се набутва с ремонти, което е един огромен плюс за служебен автомобил, който ще се ползва предимно на пресечена местност.
нивите може да са по-евтини, ама трябва да се молиш на господ да не ти се чупи! докато тука сервиза ти е осигурен и ти е под носа! не знам какво повече може да се иска?
Пропуснах да отбележа и нещо много важно. Понеже имаше хора, които изпитват още любов и носталгия към руските машини, та нека да се обърна направо към тях. Знаете ли колко сервиза и представителства има в страната "Great Wall" и колко има "Lada"? Това също е много важно да се отбележи според мен, защото когато един автомобил има нужда от спешен ремонт, то понякога той трябва да бъде каран стотици километри на пътна помощ, за да бъде доставен в сервиза. За непознатите има цели 18 представителства във всички по-големи градове и това означава перфектна мобилност и сигурност. Няма автомобил, който да не се е чупил по българските пътища, независимо каква марка е!
Дано да си прав, но аз си мисля, че няма производител/вносител, който да даде 5 години гаранция ( или 100-150 хил. км. ) за употреба на автомобил в пресечена местност. Дори и военни джипове не могат да издържат 5 години употреба в гората и това го знае всеки, който е влизал в гора не като турист.
Не знам за вас, хора, ама вчера ходихме с едно аверче да направим по един драйв на Voleex-a - напълни ми душичката, да знаете! Един кусур не можах да му намеря - изобщо вътре (поне отпред) нямаш усещането, че е малка или нещо подобно! Дачията пасти да яде )) Тихи вози, на обороти дърпа добре като за 1.5 ) Много съм доволен Т
Джипа е много надежден. Използва един доказал двигател на Митсубиши от предишните години, който се слави като надежден и много здрав. Неслучайно този джип вече се е наложил в Русия и там си го тачат много яко. Не виждам причина просто горските стопани да останат недоволни, а даже ще вършат задълженията си с голямо задоволство.
Много правилно! Трябва институциите да се возят на БГ коли. Хем са хубави, хем на всички нас ще ни струва по-малко като данъкоплатци заади изгодната цена. И двата модела са стабилни и са с класи над спартанските Ниви с немощни мотори 1,6.
Кое е глупост?На газ мощността и въртящия момент ще са още по-ниски.Съответно, разхода по-висок.Продължавам да твърдя,че за комерсиални цели и офроуд,дизела е по-икономичен вариант.Независимо дали се харесва на публиката или не.Добре ще е да монтират и дизелови мотори.Само ще спечелят от това.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
От горските към държавната администрация и депутатите най-вече би било добре да се дава пример в подкрепа на българското производство, пък и ще подпомогнем икономиката на страната.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Beyond
Рейтинг: 1094 Неутрално+++++++++++++++++++++++
TAKE THE RED PILL!Кум Вълчан
Рейтинг: 768 НеутралноАйде и депутатите да дадат пример сега.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.baba_meca1
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#2] от "dragozow":
Това е добра идея!!
nuevitas
Рейтинг: 449 Неутралнодържавните чиновници, ще забравят какво е БМВ! Време беше
Хи-хи
Рейтинг: 1964 НеутралноДобър тест... Ако тръгна да си го купувам, ще питам некой горски...
Виктор Янулов
Рейтинг: 551 ВеселоНека и министрите да последват примера. Как френският президент се вози в Пежо а не в Мецедес или БМВ.
Аз знам, че нищо не знам!!!Рубиконан от Балъкимерия
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#0:"статията"]компан ията ще започне да печели обществените поръчки, плащани с пари от бюджета[/quote]
Подкрепата за родното автомобило-хм-строене е хубаво нещо, но не бива да е за сметка на прозрачността при избора... Най-малкото защото едната по-ниска цена спечелилият би могъл да си я избие при следпродажбеното обслужване (което в случая е на практика монополно)!
symmpro
Рейтинг: 432 НеутралноЕдно много добро решение !
Хайде , на добър час пък и други да го последват !
koshmei
Рейтинг: 442 ВеселоГришата си пусна пипалцата. Сигурен съм, че и цената им е специално за министерството...
http://www.youtube.com/watch?v=FTt1MyXCfzs мултак до мултакaris
Рейтинг: 714 ЛюбопитноА самият Г-Н министър си жътка с новичък Ланд Крузър за 200 камъка
Norman Granz
Рейтинг: 4071 НеутралноЯсно е, че Гришата ще прилапа едни парички...
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Darth Plagueis
Рейтинг: 1374 НеутралноЯ! А кога беше точно търга за тези автомобили? Или държавата иска да възстанови бързо инвестицийката на момчето на Нора Ананиева? Комунистите си били тръгнали, а?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКРубиконан от Балъкимерия
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#12:"Тони!"]кога беше точно търга за тези автомобили?[/quote]
Не по-малко интригуващ е критерият за подбор - дали е бил "най-ниска цена" (съдейки по написаното), или "икономически най-изгодна оферта"? Защото във втория случай се изчислява комплексна оценка, която за доставка на стоки като автомобил е по-подходяща...
Dehumanizer
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#12] от "Тони!":
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»Няма търгове тука. На патриотизъм ще го караме. Ако и колите да са китайски и само да са сглобявани тук.
DS
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#12] от "Тони!":
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"А ето и условията на търга:
1.Превозните средства да са високопроходими;
2.Превозните средства да съдържат Великата стена в наименованието си.
Точка
spoko
Рейтинг: 605 ЛюбопитноТия горски,ще питат за "Нива"-та!
mitkobomb
Рейтинг: 497 НеутралноА какво стана със закупените на двойна цена от Догановото министерство тогава Лади Нива ???
winner1
Рейтинг: 435 НеутралноНе само горските ами и депутатите и всякакви правителствени чиновници да се качват на Great Wall-a!
Shlosera
Рейтинг: 497 НеутралноНай - после да се помисли за родното производство. Дано тези коли станат толкова на брой по пътищата ни, колкото и дачията в Румъния. Все пак очакваме и други модели. Ако трябва да съм точен, мен не ме задоволява никой от произвежданите за сега коли. Един седан ще бъде едно добро допълнение към гамата. Мисля че даже го сертифицираха за ЕС наскоро.
bravo_vn
Рейтинг: 388 НеутралноНе искам да съм от онези постоянно черногледи и недоволни, но трябва да си даваме сметка за няколко неща:
1. Завода няма да произвежда коли, а ще сглобява (по-добре е от нищо, но все пак повечето от парите ще отидат за чужди инжинери и работници);
2. Джиповете ще се сглобяват у нас след минимум 2г. Тези ще са внесени.
3. На горското много по-полезни биха им били пикапите, а не джиповете.
Въпреки тези съображения се радвам, че все нещо се развива в БГ. Успех
setic
Рейтинг: 230 НеутралноИнтересни параметри...
Моят автомобил е с 2,5 литра двигател, 163 коня и над 200 Нм.
Консумация 7,5 литра бензин, ако се кара спокойно.
Този автомобил вярно е по-голям, вероятно по-тежък и с доста по лошо въздушно съпротивление, ама май е и със постоянно зацепено 4х4. И е нов.
А моят е 12 годишен Галант.
Според мен консумацията е прекалено висока.
B52
Рейтинг: 1651 Разстроено"Още при стартирането на продажбите в бранша пък се заговори, че компанията ще започне да печели обществените поръчки, плащани с пари от бюджета....."
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Дано "спечелването" на въпросните поръчки е нормално, а не по типичния маниер, до болка познат.
Понеже ИНАЧЕ не виждам за6то парите на данъкоплатците следва да се опукват за благоденствието на ГГ и поддържането на системи на един неконкурентноспособен автомобил.
Ако всичко е чисто и почтенно - тогава ЕВАЛА, нека подкрепят работните места в Ловеч!
Миглен
Рейтинг: 225 НеутралноЗнаят къде да се качват , на най-хубавите коли ,произведени в Грейт Уол
OMUNVINGE
Рейтинг: 442 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "Тони!":
10 автомобила по 25 000 лв без ДДС = 250 000 лв..
Под лимита е и няма нужда от обществена поръчка според закона.
Стана ли ти ясно.
angel_rga
Рейтинг: 225 НеутралноА така- малко да се модернизират хората....те новите автомобили поне ще са си и българско производство и пак ще са високи , за да имат достъп навсякъде....сега и ще са и новички, и лъскавички....супер....и аз искам
radin_83
Рейтинг: 225 ВеселоБраво! Грейт уол започнаха малко по малко да се налагат на пазара! А и наистина какъв по-добър тест за колите им от разнообразните терени в нашите хубави български гори! Дано горските да успеят да ги опазят от незаконната сеч! Успехи и на Грейт уол, които не спират да ме изненадват приятно!
Спеакер
Рейтинг: 859 НеутралноЦена, поддръжка, резервни части?
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1271 Неутрално[quote#20:"bravo_vn"]3. На горското много по-полезни биха им били пикапите, а не джиповете. [/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Абсолютно вярно. Ама друго си е джип, еле пък ако е черен
zanzibar87
Рейтинг: 442 НеутралноНека да стимулираме родното производство. Така и трябва да бъде според мен. Автомобилите на "Great Wall" са доста по-надеждни от руските коли, които вече остаряха морално, а и технически. Да им слагат по една газова уредба и така ще се отзовават на всеки един сигнал за незаконна сеч бързо и екологично
.
jorkatatenev
Рейтинг: 442 НеутралноМного добре са постъпили като са им взели нови коли!
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1271 Неутрално[quote#13:"Twinston Myth"]"икономически най-изгодна оферта"? Защото във втория случай се изчислява комплексна оценка, която за доставка на стоки като автомобил е по-подходяща... [/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Абсолютно прав си. Но без да се закупят и експлоатирват в течение на няколко години подобни коли, просто няма начин да се направи сравнение с други марки.
Нъ съм сигурен че покупка на джипове за горските е най добрия начин да се провери комплексно доколко те са ОК.
От друга страна не виждам защо малки/средни служебни коли, такива движещи се по пътища а не през полето, не биха били по подходящи за подобна проверка. В което съм сигурен обаче е че онези 240 (с малки изключения, предполагам) търтеи не заслужават да се возят в луксозни возила.
zanzibar87
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#27] от "Спеакер":
На една Лада винаги има какво да и правиш, така че автомобилите които произвеждаме са с 5 години пълна гаранция и няма какво да ги мислим. Добър избор направиха служителите от горските стопанства.
Реконструктор
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#21] от "setic":
двигателя на грейт уола просто е по-разтоварен, както е за предпочитане за такъв тип автомобил. Мен повече ме притеснява окачването, например ако си гледал това на Пинин, носачите му са едни тънки пръчици, а шарнирите са директно тези от Колт.
В този смисъл, ако и грейт уола е на тоя принцип, той изобщо не става за офроуд и ще се разбие за отрицателно време.
И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный райКолегата с Галанта
Alice in Chains
Рейтинг: 551 НеутралноТова ми се вижда доста добра инвестиция! За пръв път го казвам, но браво на Найденов! И ще подкрепя призива на повечето коментиращи държавните чиновници да се качат на такива коли!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
bored2009
Рейтинг: 388 Неутрално[quote#11:"dodge_ram"]
Ясно е, че Гришата ще прилапа едни парички...[/quote]
Направи си и ти заводче и лапай бе, кой ти пречи. Се недоволни ей.
МАХАТМА ГАНДИ
Рейтинг: 442 НеутралноКогато станат таксита, тогава ги признавам. За мен ако една кола се кара масово като такси, значи става. Ако не се кара масово, значи не трябва да се купува.
ifihadagun
Рейтинг: 441 НеутралноЕха, уредиха се горските, чак малко им завиждам! И аз от едно известно време се чудя дали да не си купя нещо, но по-малко на тяхната фирма!!!! Да дам своя дан на българската икономика!
cockmeat
Рейтинг: 497 НеутралноСъс здраве да си ги ползват. Не съм съгласен с марката и модела, но за всички ни е ясно защо точно офертата Грейт Уол е била избрана. Просвет от 20 сантиметра е добре мутренските "паркетни" джипове, но за джип дето ше ходи по поляните ми се струва малко.
Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!За 35-40 хиляди на джип можеха да поръчат Дефендър, който ше ги надживее всичките и наистина ще върши работа!
Нефертити
Рейтинг: 1429 НеутралноВсъдеходи за горското, пък Миро - да ходи пеша за здраве.
Предразсъдъците са за ограничените.лизард
Рейтинг: 538 НеутралноЗимата бях из Балкана и хората там си джиткат масово на Нивите и не се оплакват. Дори има развит бизнес - внасят се стари джипки, които са използвани като части за Нивите.
gl
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#33] от "Реконструктор":
Хувъра е доста яка аграрна машина и до колкото знам Литекс връткат из горите три тестови вече две години - без особени дефекти (изненадващо и за тях)
margaritamih
Рейтинг: 225 НеутралноЧестити да са им!!!!
16bit
Рейтинг: 535 ВеселоИ аз искам да се кача на тоя автомобил.
friendlyfires_
Рейтинг: 8 ЛюбопитноБрей, модерна работа. Добре е че залагат на бг производството!
Marin Pavlov
Рейтинг: 497 НеутралноМутренският проект от Баховица само така може да излезе рентабилен. Ако насила накараш някой да си купи тяхна кола.
Или с подкуп.
MMK
Рейтинг: 444 НеутралноДо коментар [#21] от "setic":
Пич абсолютно никой не го интересува колко харчи и колко годишна е кочината ти... Не виждам полза от поста ти изобщо
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1271 Неутрално[quote#37:"МАХАТМА ГАНДИ"]Когато станат таксита, тогава ги признавам. За мен ако една кола се кара масово като такси, значи става. [/quote]
.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Това в ЧУДЕСЕН тест за нова, непозната кола в България. На мястото на ГГ бих предложил подобна сделка на някоя голяма таксиметрова фирма със собствени коли. Това ако е сигурен че колите му ще издържат подобен тест, разбира се
bta
Рейтинг: 1366 НеутралноБраво.
Камен
Рейтинг: 797 НеутралноНивите са по 15 хил. лв. и мисля са по-проходими, за горските са по-подходящи. Но явно Бойко е обещал подкрепа на Гришата.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
vinetu
Рейтинг: 442 НеутралноНепрозрачната процедура за избор е най-малкия проблем в случая, подготвя се мащабно заграбване на 25% (двайсет и пет ) от българските гори, който ще бъдат отдадени на концесия за 15 години на обръчи от фирми на Емил Димитров от ГЕРБ:
https://sites.google.com/site/demokraturailidictatura/http://openparliament.net/position/view-37
Заменките на тройната коалиция бледнеят на фона на новата чудожищна (меко казано) кражба.
vinetu
Рейтинг: 442 НеутралноЕмил Димитров, депутат от ГЕРБ: Държавата е наша и гората е наша, ще правим каквото си искаме, с вас и без вас!
https://sites.google.com/site/demokraturailidictatura/****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Ники Михайлов
Рейтинг: 497 ЛюбопитноПознайте от къде идват парите за "Хувърите".
Нека говорим. ... И после да действаме!Вчера министърът на земеделието Мирослав Найденов съобщи, че печалбата на държавните горски предприятия е 3.5 млн. лв. от създаването им от средата на миналата година до края на 2011 г. Според него преди секторът е разчитал на държавна подкрепа, а сега вече се самоиздържа.
3.5 милиона чиста печалба за 6 (шест) месеца. Малко държавни предприятия могат да се похвалят с такива резултати.
Частната инициатива по изсичането на горите вече е държавна политика.
На печелившите, честито! Пари за Хувъри ще има. И не само.
Реконструктор
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#42] от "gl":
Надявам се да ми попадне скоро едно такова, да го дигна и да го разгледам отдолу. Пък може и аз да си купя.
И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный райАми това е добре.
bobson71
Рейтинг: 8 НеутралноЗащо са купили Хувър Н5, който мисля че се внася от Китай и не се сглобява в задода до Ловеч, по-удачният вариант за да се насърчи и пазара на труда в БГ е може би пикапа Стид
gtx
Рейтинг: 489 Любопитно[quote#4:"nuevitas"]държавните чиновници, ще забравят какво е БМВ! Време беше [/quote]
Нищо лично !...много странен коментар...определено не го разбрах...
gtx
Рейтинг: 489 Любопитно[quote#20:"bravo_vn"] На горското много по-полезни биха им били пикапите, а не джиповете.
Нищо лично ![/quote]
...що са им тия пикапи...да крадат дърва по-лесно ли ?
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#59] от "gtx":
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28щото пикапа е машина за работа, може да сложиш инвентар и тн в багажника.
gtx
Рейтинг: 489 Неутрално[quote#60:"512"]щото пикапа е машина за работа, може да сложиш инвентар и тн в багажника. [/quote]
Нищо лично !Съгласен съм че е за работа,но на горския работата е предимно да охранява и ръководи стопанисването на конкретното стопанство.Има множество фирми които изпълняват поръчки на горските стопанства - за дърводобив за залесяване,..и тези фирми са в частния сектор....а и характера на конкретната длъжност на служителя е строго специфичен, не рядко коренно различен.Та в този ред на мисли на горски инспектор ще му трябва една кола на лесничея - друга и т.н.
Reggie
Рейтинг: 528 Любопитно[quote#48:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"] Това в ЧУДЕСЕН тест за нова, непозната кола в България. На мястото на ГГ бих предложил подобна сделка на някоя голяма таксиметрова фирма със собствени коли. Това ако е сигурен че колите му ще издържат подобен тест, разбира се. [/quote]
Защо направо не направи собствена таксиметрова фирма ако са толкова яки
volar
Рейтинг: 225 Неутралноhttp://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_ id=467505&newver=2
volar
Рейтинг: 225 НеутралноПредмет на поръчката съгласно линка по-горе -
„Възлагане на обществена поръчка за доставка чрез наемане без право на закупуване на 10/десет/ броя неупотребявани автомобила с висока проходимост”, за срок от 4 години.
атанас
Рейтинг: 1027 НеутралноДо коментар [#24] от "OMUNVINGE":
Ти луд ли си? ЗОП визира като задължителна за поръчка сума от 10000лв, като има още едно условие- ако са няколко суми за едно и също- примерно 5 пъти да се платят по 2000лв в годината, то пак се пуска поръчка. Как точно го реши това, че 250000 без ДДС не били за търг? Поне първо чети законите, преди да се изцепваш.
maksim2genov
Рейтинг: 388 НеутралноДоста по-интересно би било да покажат версия с дизелов мотор.Не мога да разбера защо все още някой купува бензинарки.
Васил Дакев
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#12] от "Тони!":Гришата,Нора Ананиева.....?!?!?!Препоръка:Пр еди да влезеш в този форум,пий хапчето си! От кога Нора Ананиева започна да те плаши?Чудовище ли някакво е?Де да имаше повече такива като нея у нас!Винаги имай за пример онзи американски конгресмен,уплашен от думата "комунист",който скочи от четвъртия етаж на психиатричната клиника когато "видя" по улиците на Вашингтон руски танкове.
simo87
Рейтинг: 497 НеутралноПо-принцип съм за стимулиране на българската икономика чрез избиране на българското, но тези джипове са явно неконкуретни на Лада Нива.
D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%81+%D0%BA%D0%B0%D1%80/27470/4 7707
1.Разликата в цената е 2 пъти!
2.Нива-та е доказал се с качествата си автомобил. Въпреки че по-новите сглобки на Нива не са толкова здрави, колкото старите, съм сигурен че са по-надеждни в такъв тежък терен от "българските китайци".
Единствено нивото на оборудване на Грейт Уол превъзхожда доста това на Нива-та, но не мисля, че от парите на данъкоплатците трябва да се осигурява комфорта на горските служители, а о на които и да е държавни чиновници.
За справка:
http://avtoservizi.avto.catalog.bg/product/%D1%85%
sandman
Рейтинг: 877 НеутралноБензинов мотор за комерсиални цели е пълна глупост!Ще им монтират газови уредби,къде кадърно къде не,и се започва с проблемите.Най-вероятно след изтичане на гаранцията.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Постовете на някой друг
Рейтинг: 605 НеутралноХарчат ви данъците без да ви питат!
Теодора
Рейтинг: 1366 НеутралноДосега имаше само подозрения, че единствено държавните служители ще се качат на Great wall..
http://antiideas.wordpress.com/advokat59
Рейтинг: 442 НеутралноТрябва да се подкрепя родното производство !
Милен
Рейтинг: 1366 Неутралнопо-добре българска кола, отколкото румънската (например) с емблема, която прилича на отварачка! а и сравнено с другите високо-проходими коли, тези сигурно излизат най-евтино!
"Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."zanzibar87
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#73] от "Милен":
. Не че нещо, ама само можем да завиждаме на горските стопани какви машини могат да карат в работното си време.
Румънските отварачки не струват нищо пред нашите автомобили. Вчера се убедих в това, като покарах "Great wall". Като качество е в пъти по-добро от пластмасовите изделия на северните ни съседи, като комфорт също, а за екстрите да не говорим. И цялото това нещо струва няколко хиляди по-евтино от аналогична румънска отварачка. Гаранцията също е по-добра и усещам колко нови таксита ще има с тази марка в най-скоро време
alexan1234
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#69] от "sandman":
Това са пълни глупости които говориш. Тези автомибили излизат с газов инжекцион още от завода, като гаранцията си остава 5 години. Съгласи си с мен, че те не струват много и след още толкова време могат да бъдат сменени с нови. При всички ситуации и след 5 години ще могат да се карат, защото това не са дървените Дачии, които започват да се разпадат след 100 000 километра пробег.
alexan1234
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#68] от "simo87":
Уважавам страшно много руските машини като Лада Нива, УАЗ и т.н. но те вече са морално и технически остарели. Нивата е добра докато не започне да се чупи. Тези джипове, което се предлагат са с 5 години гаранция и няма никой да се набутва с ремонти, което е един огромен плюс за служебен автомобил, който ще се ползва предимно на пресечена местност.
мрачен интелектуалец
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#50] от "Камен":
нивите може да са по-евтини, ама трябва да се молиш на господ да не ти се чупи! докато тука сервиза ти е осигурен и ти е под носа! не знам какво повече може да се иска?
zanzibar87
Рейтинг: 442 НеутралноПропуснах да отбележа и нещо много важно. Понеже имаше хора, които изпитват още любов и носталгия към руските машини, та нека да се обърна направо към тях. Знаете ли колко сервиза и представителства има в страната "Great Wall" и колко има "Lada"? Това също е много важно да се отбележи според мен, защото когато един автомобил има нужда от спешен ремонт, то понякога той трябва да бъде каран стотици километри на пътна помощ, за да бъде доставен в сервиза. За непознатите има цели 18 представителства във всички по-големи градове и това означава перфектна мобилност и сигурност. Няма автомобил, който да не се е чупил по българските пътища, независимо каква марка е!
simo87
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#76] от "alexan1234":
Дано да си прав, но аз си мисля, че няма производител/вносител, който да даде 5 години гаранция ( или 100-150 хил. км. ) за употреба на автомобил в пресечена местност. Дори и военни джипове не могат да издържат 5 години употреба в гората и това го знае всеки, който е влизал в гора не като турист.
nochkopenev
Рейтинг: 442 ВеселоНе знам за вас, хора, ама вчера ходихме с едно аверче да направим по един драйв на Voleex-a - напълни ми душичката, да знаете! Един кусур не можах да му намеря - изобщо вътре (поне отпред) нямаш усещането, че е малка или нещо подобно! Дачията пасти да яде
)) Тихи вози, на обороти дърпа добре като за 1.5
) Много съм доволен
Т
alexan1234
Рейтинг: 497 НеутралноДжипа е много надежден. Използва един доказал двигател на Митсубиши от предишните години, който се слави като надежден и много здрав. Неслучайно този джип вече се е наложил в Русия и там си го тачат много яко. Не виждам причина просто горските стопани да останат недоволни, а даже ще вършат задълженията си с голямо задоволство.
marley
Рейтинг: 8 НеутралноМного правилно! Трябва институциите да се возят на БГ коли. Хем са хубави, хем на всички нас ще ни струва по-малко като данъкоплатци заади изгодната цена. И двата модела са стабилни и са с класи над спартанските Ниви с немощни мотори 1,6.
sandman
Рейтинг: 877 НеутралноДо коментар [#75] от "alexan1234":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Кое е глупост?На газ мощността и въртящия момент ще са още по-ниски.Съответно, разхода по-висок.Продължавам да твърдя,че за комерсиални цели и офроуд,дизела е по-икономичен вариант.Независимо дали се харесва на публиката или не.Добре ще е да монтират и дизелови мотори.Само ще спечелят от това.
citoyen
Рейтинг: 1837 НеутралноПроходимостта на двата автомобила е несравнима-в полза на Лада 4Х4. За комфорт и надеждност не смея да говоря.
marley
Рейтинг: 8 НеутралноОт горските към държавната администрация и депутатите най-вече би било добре да се дава пример в подкрепа на българското производство, пък и ще подпомогнем икономиката на страната.