"Трейс" измъкна от "Главболгарстрой" отсечка от Околовръстното шосе

"Трейс" измъкна от "Главболгарстрой" отсечка от Околовръстното шосе

© Надежда Чипева, Капитал



Обединението "Трейс СОП" предлага най-евтината оферта за изграждането на 3-километровата отсечка от автомагистрала "Люлин" до река Какач – от 39.85 млн. лв. без ДДС. Това става ясно от отворените в понеделник оферти в Агенция "Пътна инфраструктура".


Така структурата, в която влизат "Пътно строителство" АД, гр. Добрич; "Пи Ес Ай" АД, гр. Стара Загора; "Трейс Груп Холд" АД, гр. София, и "Станилов" ЕООД, гр. София, предлага по-добри условия от строителя на вече две отсечки от Околовръстното – "Главболгарстрой". Компанията на Симеон Пешов "ГБС – Инфраструктурно строителство" съвместно с "Пъстрой 92" в обединението "Запад" искат 41.92 млн. лв. за трасето. Цените са без ДДС.


В момента "ГБС – Инфраструктурно строителство" изгражда трасето от 2.14 км до квартал "Младост" като спечели конкурса с предложена цена от 37.214 млн. лв. без ДДС.




Бъдещото трасе се финансира по оперативна програма "Транспорт". То трябва да се изгради за 22 месеца, като се очаква до края на юни да бъде избран строителят и ако няма обжалвания, строителните работи да започнат през лятото.


Проектът включва изграждането на кръгово движение и пробив при бул. "Царица Йоана", както и нов мост над река Какач. Предвижда се пътен възел на 3 нива при пресичането на булевард "Сливница", което е и най-сложното съоръжение от обекта. То трябва да поеме трафика от Калотина и от магистрала "Люлин". Проектът включва още нови тротоари, предпазни огради, осветление и т.н. Общо 13 оферти бяха подадени за изграждането на този участък, като три от тях имат непълноти в документацията и затова кандидатите са отстранени.


Очаква се през тази година да се обяви и конкурса за 17 км от северната дъга на Околовръстното шосе, които са от отклонението на пътя Калотина – София до бул. "Ботевградско шосе". 

Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mediator37
    mediator37
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Важното е, че фирмите са български и парите остават в България.

    Има ли живот след демокрацията ?
  2. 2 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    Тия милиони как хвърчат... 2км 30мл, 3 км, 40млн... Трябва да се хранят фирмите на Боковите спонсори, нема начин.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  3. 3 Профил на Dragomir Dimchev
    Dragomir Dimchev
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Е нали уж вече нямаше да се избира най-евтиното ! Щяло да се търси качество , ето пак ...

    Одит на държавата от 90та година насам и лустрация за лица над 40 години за депутатски места!
  4. 4 Профил на bored2009
    bored2009
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#2] от "Тони!":

    Щото преди Бойко, струваха стотинки. Не е важна толкова цената, а качеството. Ама май и това правителство си затваря очите. За жалост ще можем да го разберем след 4-5 години.

  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4585 Неутрално

    симо ментата ИЗГОРЯ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4585 Любопитно

    До коментар [#1] от "mediator37":

    НЕ Е СИГУРНО дали остават в БГ. !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    До коментар [#4] от "bored2009":

    Че те преди Бойко спонсорите да не би да бяха други?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  8. 8 Профил на radmil
    radmil
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Абе важното е че нещо се строи и работата да върви за хората се прави все пак

  9. 9 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    Обединението "Трейс СОП" -сигурно е нещо ново,нищо чудно и да е гръцко.

  10. 10 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 701 Неутрално

    [quote#4:"bored2009"]За жалост ще можем да го разберем след 4-5 години. [/quote]
    За Люлин вече го разбрахме.

  11. 11 Профил на Чеша си езика
    Чеша си езика
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#9] от "xalikarans":

    Чувал съм за Трейс груп, ама за Трейс СОП и аз не съм чувал. Явно е създадено да се вземат едни пари от едни хора.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
  12. 12 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Кога ли ще свържат южната дъга на Околовръстното ще стигне магистрала Тракия ?

  13. 13 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Снимка ,прекрасно илюстрираща "магистралите в България. 4 платна в едната посока и сфетофар.След 150-200 метра кръгово и 4-те ленти вече са една.

  14. 14 Профил на coffee.bean
    coffee.bean
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Наистина тия цени ми се виждат големи. Преди 3-4 години се говореше че 1 км магистрала е 2 до 3 млн.евро. А сега това околовръстно е направо златно 3 км = 20 млн.€

  15. 15 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1067 Любопитно

    До коментар [#14] от "coffee.bean":

    Околовръстния път на София не е магистрала, а почти двойно по-широк път, в тази му част с мост и пътен възел на три нива.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  16. 16 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#11] от "Чеша си езика":

    Просто за големи проекто участват консорциуми за да могат да покрият изискванията. Кръстили са консорциума "Трейс СОП" за да звучи по-познато, можеха да го кръстят "Баба Гицка плете чорапи". Няма такова нещо като "създадено за да се вземат едни пари от едни хора", стига с тия конспиративни теории. Ако беше спечелил ГБС коментарите щяха да са същите.

    Няма шики-мики.
  17. 17 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3106 Неутрално

    До коментар [#14] от "coffee.bean":На равен терен,са 2 милиона,ама околовръстното на София,за съжаление не на равен терен,още повече става дума за изграждането на пътни възли и кръстовища на 2-3 нива..

  18. 18 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#14] от "coffee.bean":

    Параметрите са описани тук:

    http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1357785

    СОП има 10 ленти, магистралите 6 ленти.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  19. 19 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Най евтиното не означава и качествено.

  20. 20 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 484 Неутрално

    [quote#14:"coffee.bean"]Наистина тия цени ми се виждат големи. Преди 3-4 години се говореше че 1 км магистрала е 2 до 3 млн.евро. А сега това околовръстно е направо златно 3 км = 20 млн.€[/quote]
    Четете какво ще се строи преди да коментирате. Едно е магистрала в полето, друго са естакади и мостове... или трябва да се недоволства и мрънка..

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  21. 21 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#18] от "Югозомби":

    Ей,Йюго Зомбак?
    Като направиш път с по 6 ленти във всяка посока и като сложиш светофари през 50 метра, какъв е смисъла? И като прибавиш и пешеходните светофари, смисълът става ясно за член на ГЕРБ но не и за инженер с диплома от ВИАС?
    АЯ моята е от 1988година!
    Погледни профила!
    И чакам твоето обяснение!

    Хитростта пречи на мисълта!
  22. 22 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#20:"vladek"]Четете какво ще се строи преди да коментирате. Едно е магистрала в полето, друго са естакади и мостове... или трябва да се недоволства и мрънка..[/quote]

    Откакто ГЕРБ взе да усвоява Евро-фондове, започнах да се съмнявам какво съм следвал? И дали се изпълнява строителство или някаква административна абракадабра?

    За сведение имам препоръки от всички западняци с които съм работил и кола за спомен от Президента "Чехльов", защото Линднер тръгнаха да се правят на много умни (каквито не са) и стигнахме до Градският съд!

    До коментар [#20] от "vladek":

    Та ние сме чели достатъчно и преди да прочетем тази нескопосна статия която е просто поредния евтин ПР!


    Хитростта пречи на мисълта!
  23. 23 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#20:"vladek"]Едно е магистрала в полето, друго са естакади и мостове... или трябва да се недоволства и мрънка..[/quote]
    Абе въпроса е да се строи!

    "Строим България!"
    И след това робския Български народ ще плаща тройно и четворно за да строим и оправяме това за което "ВИЕ СТЕ УСВОИЛИ ПАРИТЕ!"

    А ТРЕЙС ги познавам още от времето на , Летище София!

    В една силно корумпирана страна , като нашата разликата между двете фирми е само името и нищо друго!

    Хитростта пречи на мисълта!
  24. 24 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#20] от "vladek":

    Във Хърватско километър магистрала излиза малко на 1 милион евро! И за това след като оправиха техните пътища, та )Хърватите) започнаха да правят и потдръжката и в Унгария и в Австрия.
    Просто обърнете внимание на рег.номера на пътно строителните машини по пътя и на тези, които се занимават с поддръжка и снегопочистване в Централна Европа, когато пътувате през тази част на света!

    Хитростта пречи на мисълта!
  25. 25 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    До коментар [#24] от "Stream":

    Ама ти не знаеш ли, че само в България по магистралите има мостове и пътни връзки...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  26. 26 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1067 Любопитно

    До коментар [#24] от "Stream":

    Четя те и ти се чудя на преднамерените абсурди... Цената на хърватската магистрала А1 от Босильево до Сплит е малко над 7 милиона евро на километър:

    http://en.wikipedia.org/wiki/A1_(Croatia)#Construction_cost

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  27. 27 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1067 Любопитно

    До коментар [#21] от "Stream":

    Провери отново проекта на СОП, бъркаш броя на лентите и типа на връзките.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  28. 28 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1341 Весело

    Очаква се през тази година да се обяви и конкурса за 17 км от северната дъга на Околовръстното шосе, които са от отклонението на пътя Калотина – София до бул. "Ботевградско шосе".
    ========================
    Това не е северната дъга на околовръстното шосе а е '' Скоростната тангента '' от разклона на с. Мрамор до кв. Враждебна. Погледнете поне картата де

    http://sofia-agk.com/esoft/planove/OUP-2009_All_2009-08-10/29.pdf

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  29. 29 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 973 Неутрално

    Трейс са фирмата на Тиквата

  30. 30 Профил на tralala2010
    tralala2010
    Рейтинг: 540 Неутрално

    [quote#2:"Тони!"]фирмите на Боковите спонсори[/quote]
    А защо не и неговите?!?

  31. 31 Профил на tralala2010
    tralala2010
    Рейтинг: 540 Неутрално

    [quote#16:"daniel defoe"]Няма такова нещо като "създадено за да се вземат едни пари от едни хора"[/quote]
    Що не се запилееш на острова при Робинзон Крузо и ги разправяй тези на Петкан.

  32. 32 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#26] от "Югозомби":

    "Kорупцията е като разврата, винаги всеобща и никога частна!"
    И когато, при отсъствието на принципала - разбирай "народът"- тя се прояви, става ужасно! Не просто заради политика, а зарази бюрократа, доубиващ и изьждат всичко!


    Ей душо Бюрократска, сега е твоето време!
    Времето на инфантилните политици!

    Хитростта пречи на мисълта!
  33. 33 Профил на greenhrast
    greenhrast
    Рейтинг: 1473 Любопитно

    На пръв поглед върху снимката си викам ееехе густо - 4 ленти път!!!

    На втори поглед опааа, 1 лента за завой на ляво, още една изчева след 100м и ей ги пак 2 ленти

  34. 34 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    До коментар [#1] от "mediator37":
    "Български" до колкото са регистрирани по българското законодателство и плащат данъци в България.
    Иначе зад едната стоят арабски капитали, зад другата руски.
    Чети в Търговския регистър за повече инфо.
    Това всъщност няма никакво значение - важното е да има конкуренция и поръчителя (държавата) да си върши работата поконтрола на работата по учебник без занчение дали изпълнителя е арабски, руски, гръцки, европейски или американски.

  35. 35 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#2] от "Тони!":

    забавен си

  36. 36 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Важното е да печелят български фирми.

  37. 37 Профил на Тъмносин вирусоносител
    Тъмносин вирусоносител
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#25] от "Тони!":

    Да знаеш колко плащат на реститутите в тоя район за отчуждаване ?

    Дай инфо...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  38. 38 Профил на Petar Pountchev
    Petar Pountchev
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Браво на това правителство за настъпателността в изграждането на инфраструктурата у нас. Никой преди това не го е правил.
    Без инфраструктура няма развитие.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK